Copyright © 2004 Nando Media
    Copyright © 2004 AP Online

FBI investigating Halliburton contracts
    IAEA says it warned U.S. about explosives
    Car bomb hits U.S. patrol in Iraq; 2 dead
    Insurgents slaughter 11 Iraqi soldiers
    Bush, Kerry trade charges on leadership

By EMMA ROSS, AP Medical Writer

LONDON (October 28, 6:18 pm ADT) - A survey of deaths in Iraqi households estimates that as many as 100,000 more people may have died throughout the country in the 18 months since the U.S.-led invasion than would be expected based on the death rate before the war.

There is no official figure for the number of Iraqis killed since the conflict began, but some non-governmental estimates range from 10,000 to 30,000. As of Wednesday, 1,081 U.S. servicemen had been killed, according to the U.S. Defense Department.

The scientists who wrote the report concede that the data they based their projections on were of "limited precision," because the quality of the information depends on the accuracy of the household interviews used for the study. The interviewers were Iraqi, most of them doctors.

Designed and conducted by researchers at Johns Hopkins University, Columbia University and the Al-Mustansiriya University in Baghdad, the study was released to journalists and was expected to be published Thursday on the Web site of The Lancet medical journal.

The survey indicated violence accounted for most of the extra deaths seen since the invasion, and airstrikes from coalition forces caused most of the violent deaths, the researchers wrote in the British-based journal.

"Most individuals reportedly killed by coalition forces were women and children," they said.

The report was released just days before the U.S. presidential election, and the lead researcher said he wanted it that way. The Lancet routinely publishes papers on the Web before they appear in print, particularly if it considers the findings of urgent public health interest.

Those reports then appear later in the print issue of the journal. The journal's spokesmen said they were uncertain which print issue the Iraqi report would appear in and said it was too late to make Friday's issue, and possibly too late for the Nov. 5 edition.

Les Roberts, the lead researcher from Johns Hopkins, said the article's timing was up to him.

"I emailed it in on Sept. 30 under the condition that it came out before the election," Roberts told The Associated Press. "My motive in doing that was not to skew the election. My motive was that if this came out during the campaign, both candidates would be forced to pledge to protect civilian lives in Iraq.

"I was opposed to the war and I still think that the war was a bad idea, but I think that our science has transcended our perspectives," Roberts said. "As an American, I am really, really sorry to be reporting this."

Richard Peto, an expert on study methods who was not involved with the research, said the approach the scientists took is a reasonable one to investigate the Iraq death toll.

However, it's possible that they may have zoned in on hotspots that might not be representative of the death toll across Iraq, said Peto, a professor of medical statistics at Oxford University in England.

Lancet editor Richard Horton wrote in an editorial accompanying the survey that more household clusters would have improved the precision of the report, "but at an enormous and unacceptable risk to the team of interviewers."

"This remarkable piece of work represents the efforts of a courageous team of scientists," he wrote.

To conduct the survey, investigators visited 33 neighborhoods spread evenly across the country in September, randomly selecting clusters of 30 households to sample. Of the 988 households visited, 808, consisting of 7,868 people, agreed to participate. Each household was asked how many people lived in the home and how many births and deaths there had been since January 2002.

The scientists then compared death rates in the 15 months before the invasion with those that occurred during the 18 months after the attack and adjusted those numbers to account for the different time periods.

Even though the sample size appears small, this type of survey is considered accurate and acceptable by scientists and was used to calculate war deaths in Kosovo in the late 1990s.

The investigators worked in teams of three. Five of the six Iraqi interviewers were doctors and all six were fluent in English and Arabic.

In the households reporting deaths, the person who died had to be living there at the time of the death and for more than two months before to be counted. In an attempt at firmer confirmation, the interviewers asked for death certificates in 78 households and were provided them 63 times.

There were 46 deaths in the surveyed households before the war. After the invasion, there were 142 deaths. That is an increase from 5 deaths per 1,000 people per year to 12.3 per 1,000 people per year - more than double.

However, more than a third of the post-invasion deaths were reported in one cluster of households in the city Fallujah, where fighting has been most intense recently. Because the fighting was so severe there, the numbers from that location may have exaggerated the overall picture.

When the researchers recalculated the effect of the war without the statistics from Fallujah, the deaths end up at 7.9 per 1,000 people per year - still 1.5 times higher than before the war.

Even with Fallujah factored out, the survey "indicates that the death toll associated with the invasion and occupation of Iraq is more likely than not about 100,000 people, and may be much higher," the report said.

The most common causes of death before the invasion of Iraq were heart attacks, strokes and other chronic diseases. However, after the invasion, violence was recorded as the primary cause of death and was mainly attributed to coalition forces - with about 95 percent of those deaths caused by bombs or fire from helicopter gunships.

Violent deaths - defined as those brought about by the intentional act of others - were reported in 15 of the 33 clusters. The chances of a violent death were 58 times higher after the invasion than before it, the researchers said.

Twelve of the 73 violent deaths were not attributed to coalition forces. The researchers said 28 children were killed by coalition forces in the survey households. Infant mortality rose from 29 deaths per 1,000 live births before the war to 57 deaths per 1,000 afterward.

The researchers estimated the nationwide death toll due to the conflict by subtracting the preinvasion death rate from the post-invasion death rate and multiplying that number by the estimated population of Iraq - 24.4 million at the start of the war. Then that number was converted to a total number of deaths by dividing by 1,000 and adjusting for the 18 months since the invasion.

"We estimate that there were 98,000 extra deaths during the postwar period in the 97 percent of Iraq represented by all the clusters except Fallujah," the researchers said in the journal.

"This isn't about individual soldiers doing bad things. This appears to be a problem with the approach to occupation in Iraq," Roberts said.

The researchers called for further confirmation by an independent body such as the International Committee of the Red Cross, or the World Health Organization.

The study was funded by the Center for International Emergency Disaster and Refugee Studies at Johns Hopkins University and by the Small Arms Survey in Geneva, Switzerland, a research project based at the Graduate Institute of International Studies in Geneva.

-------------------
    Mjafton te kuptosh se artikuj te tille ka ne internet me triliona. Puna eshte sa ketu ne Forumin Shqiptar mund te lexojne keto 3 faqe informacion ne anglisht qe ke postuar ti?! Reduktoje pak materialin dhe mundohu ta shkruash ne shqip, se te tilla lexojme te gjithe ne internet ore e sekonde, nuk po na thua ndonje gje te re qe te vrase mendjen njeri te te ēensurojė ty - moderatorja.
    "The United States appear to be destined by Providence to plague America with misery in the name of liberty"
    -Simón Bolķvar

Buena Suerte Maska e MI CORAZON
    Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Lexojeni shpejt thotė, "Antares"...
    Tė paska ik men'ja. A lexohet shpejt gjithė ai artikull tani nė 12 tė natės?

Pėr mua.... mė mirė ēensurojeni !!!
    Where does a thought go when it's forgotten?

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    29-09-2004
    Postime
    and when the pentagon and the white house were asked about the study, they weren't available for comment (too predictable)

Bogdan Chmielnicki Maska e antares
    Anėtarėsuar
    19-08-2004
    Vendndodhja
    Ukraine
    Postime
    Po "KORAZON" i dashur eshte hera e dyte qe censurohem ne menyren me bizantine dhe te paturpshme!
    Heren e pare e zhduken komplet postimin sikur te mos kishte egzistuar! Pas 1 ore e ripostova perseri me titull "Lexojeni shpejt para se ta censurojne dhe kete", po ta shikoni titulli i temes eshte "Shifra" mbi numrin e te vrareve ne Iraq, Ky sigurisht nuk eshte titulli qe i kisha vene temes time.
    Ketu paska njerez aq te pacipe qe nderhyjne edhe ne brendesi te postimeve te njerit apo te tjetrit. Nuk u mjafton te shprehin mendimet e tyre e t'u mbyllin gojen atyre qe mendojne ndryshe, po atyre u vene ne postime fjale qe nuk jane te tyre!
    Kjo eshte nje shkelje flagrante dhe e ndyre e rregullave me elementare te etikes dhe do ti kujtoja pergjegjesve qe jane duke shkelur dhe rregullat e vete forumit!
    Turp te keni!
    "The United States appear to be destined by Providence to plague America with misery in the name of liberty"
    -Simón Bolķvar

Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet nė Bllog
    500 000 femije te moshave 0-9 vjec kane vdekur ne Irak ne vitet 1991-2001, nga uria dhe nga mungesa e ilaceve fale embargos. Qindra mijra te tjere qe nuk mund te numerohen dot, kane vdekur ne varre masive apo nga torturat e rregjimit te Sadam Husein.

Meqe ju pelqejne numrat.

Albo
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Albo
    500 000 femije te moshave 0-9 vjec kane vdekur ne Irak ne vitet 1991-2001, nga uria dhe nga mungesa e ilaceve fale embargos. Qindra mijra te tjere qe nuk mund te numerohen dot, kane vdekur ne varre masive apo nga torturat e rregjimit te Sadam Husein.

Meqe ju pelqejne numrat.

Albo
    ke po mundohesh te mbrosh ti se marr vesh? siku te dogji me duket? pse te djeg ty se kuptoj... sikur je keshhilltari i Bush-it...

pastaj edhe embargon Amerika me shoqet e saj "paqeruajtese" e bene...

Ikon-thyes Maska e Qafir Arnaut
    Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Shum po shndrit aj Diell, e pak po nxeh
    Postime
    Epo helbete lufte ne terren urban eshte. Sa nga keta 100,000 jave vrare direkt nga nderhyrja ushtarake Amerikane?

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    29-09-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Qafir Arnaut
    Epo helbete lufte ne terren urban eshte. Sa nga keta 100,000 jave vrare direkt nga nderhyrja ushtarake Amerikane?
    shumica, dhe shumica jane vrare nga bombardimet

i/e regjistruar Maska e R2T
    Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga sh.hasanaj
    pastaj edhe embargon Amerika me shoqet e saj "paqeruajtese" e bene...
    Embargua, u vendos se Sadami refuzoi qe te lejonte vezhgimin e monitorizuesve te jashtem per Armet qe dispononte, SIC KISHTE RENE DAKORT ME PARE VETE. Nuk u vendos vetem nga Amerika dhe "shoqet" e saj, por cdo vend tjeter, packa se nuk e zbatuan te gjithe, perfshi Francen dhe Rusine. Kjo embargo erdhi si pasoje e luftes qe Sadami filloi ne Kuvajt, dhe e mos-zbatimit te kushteve qe ai kishte rene dakort.
    Mos u jep ceshtjeve karakter anti-Amerikan ku nuk eshte e nevojshme. Embargua qe fryt i Sadamit, dhe pergjegjes per te ishte vec ai. Sa veta vdesin per faj te saj, eshte pergjegjesi e Sadamit. Ai mund ta ndalonte Embargon ne cdo kohe, mjafton te lejonte vezhguesit perseri ne Irak. C'te drejte ka Amerika te kontrolloje armet e Irakut. Fitimtari gjithmone vendos kushte per te mundurin. Rikujtojme Gjermanine pas luftes se pare Boterore, qe u kufizua ne prodhimin dhe perdorimin e armeve ne vend nga Anglia dhe Franca. Nese Iraku/Sadami nuk do ishte dakort me kufizimin e armeve, nuk kishte pse binte dakort per vezhguesit, pas humbjes se luftes. Pergjegjesia nga cdo ane qe ta shikosh eshte e Sadamit.
    Postimi i mesiperm nuk shpreh detyrimisht opinionin e autorit mbi temen e ngritur.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga R2T
    Embargua, u vendos se Sadami refuzoi qe te lejonte vezhgimin e monitorizuesve te jashtem per Armet qe dispononte, SIC KISHTE RENE DAKORT ME PARE VETE. Nuk u vendos vetem nga Amerika dhe "shoqet" e saj, por cdo vend tjeter, packa se nuk e zbatuan te gjithe, perfshi Francen dhe Rusine. Kjo embargo erdhi si pasoje e luftes qe Sadami filloi ne Kuvajt, dhe e mos-zbatimit te kushteve qe ai kishte rene dakort.
    Mos u jep ceshtjeve karakter anti-Amerikan ku nuk eshte e nevojshme. Embargua qe fryt i Sadamit, dhe pergjegjes per te ishte vec ai. Sa veta vdesin per faj te saj, eshte pergjegjesi e Sadamit. Ai mund ta ndalonte Embargon ne cdo kohe, mjafton te lejonte vezhguesit perseri ne Irak. C'te drejte ka Amerika te kontrolloje armet e Irakut. Fitimtari gjithmone vendos kushte per te mundurin. Rikujtojme Gjermanine pas luftes se pare Boterore, qe u kufizua ne prodhimin dhe perdorimin e armeve ne vend nga Anglia dhe Franca. Nese Iraku/Sadami nuk do ishte dakort me kufizimin e armeve, nuk kishte pse binte dakort per vezhguesit, pas humbjes se luftes. Pergjegjesia nga cdo ane qe ta shikosh eshte e Sadamit.
    Nuk diskutohet qe edhe Sadami ka pergjegjesine e vet ne kete mes, kete nuk e mohova. Por, nese kjo embargo eshte bere shkak per vdekjen e 500.000 njerezve faji me i madh u takon atyre shteteve qe kane bere nje gje te tille.

Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Nuk diskutohet qe edhe Sadami ka pergjegjesine e vet ne kete mes, kete nuk e mohova. Por, nese kjo embargo eshte bere shkak per vdekjen e 500.000 njerezve faji me i madh u takon atyre shteteve qe kane bere nje gje te tille.
    Ok Sh, se po vime verdalle tek e njejta pike, dhe e kuptoj se ndoshta eshte e kote te perpiqemi ti mbushim mendjen njeri-tjetrit, po sa per hak te debatit. Ku qenka faji i "ketyre shteteve" pse rrefuzuan te importojne apo eksportojne me nje shtet qe humbi luften, rra dakort me marveshje, dhe pastaj rrefuzon te zbatoje marveshjen. Sipas teje cfare duhet te benin keto shtete ne kete rast, te vazhdonin import-eksportin, ti shpallnin lufte, apo te benin nje sy qorr?
    Postimi i mesiperm nuk shpreh detyrimisht opinionin e autorit mbi temen e ngritur.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Per mendimin tim embargo qe i eshte bere Irakut eshte nje krim njerezor. Sigurisht qe embargo nuk kishte per qellim vrasjen e femijeve dhe rrenimin ekonomik te popullsise se Irakut (te pakten kjo s'mund te vertetohet), por duke pase parasysh ecurine e gjendjes mund te thuhet se vendet qe ushtruan embargon jane fajtor sepse duhet te kishin ndryshu qendrim. Gjendja ne vitin '91 nuk ishte e njejte me ate te viteve 97-98.

Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Sh, nuk ju pergjigje pyetjes, ose nuk isha i qarte. Me sa duket te dy biem dakort qe Sadami nuk eshte pa faj ne kete mes. Sipas teje cili duhet te qe ndeshkimi ndaj tij, cfare duhet te benin "keto shtete" per te ndeshkuar shkeljen e marveshjes nga Sadami? Si duhet te vepronin?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Gjendja ne vitin '91 nuk ishte e njejte me ate te viteve 97-98.
    Nga kjo fjali dhe ajo para saj mund te nxjrresh pergjigjen time. Une thashe qe ne fillim situata ishte ndryshe dhe ne njefare menyre embargoja ishte e pranueshme, por ndryshimi i situates dhe gjendja duhet te ishte marre parasysh per ndryshime. Si duhet te vepronin? Ne nje menyre qe te evitonin keto vdekje.

Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Sh. hasanaj.
    Qellimi i embargos eshte perkeqesimi i ekonomise se vendit deri ne ate pike, sa qeveria te pranoje kushtet. Asnje nuk priste qe embargo-ja te zgjaste kaq, sepse supozohej se Sadami duke pare perkeqesimin e ekonomise se vendit nuk do e linte te shkaterrohej me teper. Me sa duket Sadami ka qene me i lojtur sesa e parashikonin. Asnje kryetar qeverie nuk duhet te leje popullsine e vendit te tij te arrije ne ate pike. Te hiqje embargon domethene te pranoje cmendurine e sadamit, dhe ti jepje shembujt kujdo tjeter se te shkelesh marveshjet per te cilat ke rene dakort me pare, nuk eshte problem, dhe nuk do kete pasoja.
    Jo Sh. Hasanaj, shumica e gabimit mbetet me Sadamin, ai eshte i pergjegjshem per mbarevajtjen e popullit te vet, sic nuk mund ti veme faj Italise e Frances apo Rusise per veprat e Enverit. Gjithashtu dhe Irakenet, nuk kishin pse vdisnin per nje diktator, le te ngrisheshin kunder tij. Tu vesh faj gjithe shteteve te tjera (perfshi Francen e Rusine), se vendosen embargon per te te kthyer tek marveshja qe shkrove vete, eshte gabim. Gabimi i Amerikes dhe shteteve Evropiane eshte se duhet te inkurajonin dhe monitorizonin me mire programin "Food for OIL", qe do ndikonte ne vdekshmerine en Irak.
    Lavdero ku duhet, dhe fajeso ku duhet... jo per cdo gje ka faj Amerika.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga R2T
    Lavdero ku duhet, dhe fajeso ku duhet... jo per cdo gje ka faj Amerika.
    Une nuk lavderova kend dhe nuk thashe qe per ēdo gje ka faj Amerika. Biles une thashe qe embargoja ishte diēka krejt normale ne fillim. Ajo ēfare thashe eshte qe te mbyllesh syte kur vdesin nje milion vete eshte faj dhe asgje tjeter.
    Gjithsesi, kjo eshte nje diēka qe nuk ndodh per here te pare dhe nuk do jete e fundit. Nuk do kete shume vlera gjetja e fajtorit, vetem do vajtohet per njerezit e vdekur (kuptohet prej te afermve te tyre se te tjereve s'do i behet shume vone).

Me te mira!
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga [xeni] : 01-11-2004 mė 12:23

Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet nė Bllog
    Ore karafila, nuk ka ngelur Iraku qe ti dilni Zot ju, ka nje kryeminister dhe nje qeveri te tijen dhe se shpejti irakianet do te shkojne te votojne e te zgjedhin lidershipin e tyre te ri politik duke mbyllur njehere e mire kapitullin e erret te historise se tyre.

Degjoni e lexoni se cfare shprehin liderat e Irakut dhe populli i tij, e boll na u bete te zgjuar ne forum duke perligjur botekuptimet tuaja ne Irak. Apo kush po pyet se cfare mendojne irakianet, e rendesishme eshte cfare mendoj une?!

Albo
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Albo
    Ore karafila, nuk ka ngelur Iraku qe ti dilni Zot ju, ka nje kryeminister dhe nje qeveri te tijen dhe se shpejti irakianet do te shkojne te votojne e te zgjedhin lidershipin e tyre te ri politik duke mbyllur njehere e mire kapitullin e erret te historise se tyre.

Degjoni e lexoni se cfare shprehin liderat e Irakut dhe populli i tij, e boll na u bete te zgjuar ne forum duke perligjur botekuptimet tuaja ne Irak. Apo kush po pyet se cfare mendojne irakianet, e rendesishme eshte cfare mendoj une?!

Albo
    Nga te gjithe njerezit vetem ti s'duhet te flisje keshtu. Po pse mer, borzilok, ligji mbi abortin (pro apo kunder jetes), gjendja ne Shqiperi, apo Lufta e Gjirit persik, ka mbetur ti dalim zot ne? Si shumica e temave te tjera, ketu behet debat, shtyrje kohe, nderthurje mendimesh, nuk po pret njeri ndarje atomi, shkence berthamore apo zgjidhje problemesh me 3 te panjohura. Ti duhet ta dish kete me mire se te gjithe, ne forum nuk gjendjen zgjidhje, debatohen mendime. (sa per sqarim, se ndoshta nuk eshte e qarte: Ajo qe mer vendimet quhet Qeveri, ajo ku diskutohen mendimet quhet forum.)

Sa per liderat, si ti dhe une e dime se ato qe thone e mendojne liderat jane te diktuara nga dikush tjeter. Dhe sigurisht qe nuk i plas kujt se cfare po mendojne Irakenet, sic nuk i plas kujt se c'mendon R2T-ja, Sh. Hasanaj apo Albo. Asnje nga keta te tre nuk ja paguan faturat e shtepise njeriu, keshtu qe nuk i plas njeriu fort se cfare mendojne keta , apo dhe Irakenet, me qe ra fjala.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga R2T : 01-11-2004 mė 12:46

Tema tė Ngjashme

1. Jusuf e Bardhosh Gėrvalla, dhe Kadri Zeka
    Nga erzeni nė forumin Elita kombėtare
    Pėrgjigje: 87
    Postimi i Fundit: 29-01-2012, 23:37
  2. Si ta bllokoj numrin e tel ........
    Nga PINK nė forumin Ndihmoni njėri-tjetrin
    Pėrgjigje: 25
    Postimi i Fundit: 31-03-2006, 00:54
  3. pyetje: partia qe del e dyta ne mazhoritar, a ka pjese ne proporcional ?
    Nga autori nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 03-07-2005, 20:53
  4. Mbi 4 Shkurtin
    Nga Brari nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 04-02-2004, 09:54

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •