Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 109
    biotech Maska e Atheist
    Anėtarėsuar
    12-05-2002
    Vendndodhja
    nė mal
    Postime

Post "Bibla", kontradiktat dhe absurditetet

Kjo teme eshte vazhdim i Holokaust fetar - me store !!

meqe atje daljet nga tema qene te shumta si dhe pergjigjet teper konfuze dhe te paplota si dhe duke lene jashte pika te tera - luteni te ruani kufijte e temes qe jane "polemike mbi rrenat, kontradiktat dhe absurdet e bibles". Po parashtroj dhjete pika si fillim numri 1 eshte ezauruar ne temen e pare dhe absurdja mori pergjigjen qe eshte "mrekulli". ketu vazhdon nga nr 2 deri ne 11 [per momentin].
    filloni pikat me radhe dhe vetem pasi te jete ezauruar cdo pike atehere do kalojme tek tjetra. kjo behet ne menyre qe ata qe pohojne se kontradiktat e bibles nuk jane te tilla, te mos kene mundesi t'i shmangen ballafaqimit te cdo pike.

nese bibla permban nje gabim te vetem sado i vogel qofte ai, bie poshte vertetesia absolute e saj- gje qe hedh poshte tere biblen sepse pas atij momenti askush nuk di se cfare eshte e vertete ne te dhe cfare jo.
    te krishteret [ashtu si dhe myslimanet per kuranin] pohojne dhe jane te detyruar te pohojne se bibla eshte absolutisht e vertete - me kuptimin qe cdo gje qe thuhet ne te eshte e vertete. pra vetem me nje te pavertete apo kontradikte ajo bie poshte dhe nuk mund te perdoret me si reference vertetesie pasi nuk dihet me sa cfare eshte e vertete ne te dhe cfare jo. qe mos ta zgjas - mendoj se u sqarova.

per pasoje kur vetem njera nga pikat te dale haptaz se eshte kontradikte e gjalle, apo e pavertete, aty tema mbyllet me perfundimin se bibla nuk eshte vecse nje grumbull broshurash te vlefshme per cdo gje tjeter vec jo per besim.

diskutoni pikat - filloni me piken 2.
    Njė shėtitje e rastit nė pavijonin e tė ēmendurve tregon se besimi nuk provon kurrgjė — Fridrih Niēe

biotech Maska e Atheist
    Anėtarėsuar
    12-05-2002
    Vendndodhja
    nė mal
    Postime
    ------------------------------------------------------------------------------------
    2. Gjate te njejtit fjalim te zotit bibla ka dy versione te ndryshme per kujtimin e Sabatit. tek Exodus 20 "zoti" thote se duhet te ruhet Sabati sepse ai pushoi diten e shtate kurse tek Deutoronomy 5 thote se duhet te ruhet Sabati sepse ai i shpetoi cifutet nga egjypti.
    zoti ose ka thene njerin fjalim ose tjetrin ne te njejten kohe-hapesire duke i "folur" moisiut.

Exodus 20
    8 "Remember the Sabbath day by keeping it holy. 9 Six days you shall labor and do all your work, 10 but the seventh day is a Sabbath to the Lord your God. On it you shall not do any work, neither you, nor your son or daughter, nor your manservant or maidservant, nor your animals, nor the alien within your gates. 11 For in six days the Lord made the heavens and the earth, the sea, and all that is in them, but he rested on the seventh day. Therefore the Lord blessed the Sabbath day and made it holy.

Deutoronomy 5
    12 "Observe the Sabbath day by keeping it holy, as the Lord your God has commanded you. 13 Six days you shall labor and do all your work, 14 but the seventh day is a Sabbath to the Lord your God. On it you shall not do any work, neither you, nor your son or daughter, nor your manservant or maidservant, nor your ox, your donkey or any of your animals, nor the alien within your gates, so that your manservant and maidservant may rest, as you do. 15 Remember that you were slaves in Egypt and that the Lord your God brought you out of there with a mighty hand and an outstretched arm. Therefore the Lord your God has commanded you to observe the Sabbath day.

------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Perfytyroni sikur Pitagora te lexonte llogaritjet numerore te bibles - haha - gjynah qe si ra ne dore se do qe shkrire gazit.
    me poshte jane ca shembuj llogaritjesh [mbledhjesh me thene te drejten - jo ndonje ekuacion i veshtire] qe tregojne kapacitetin "e larte" matematik te "zotit te krishtere".

1 Chronicles 3
    19 The sons of Pedaiah were Zerubbabel and Shimei. And the sons of Zerubbabel were Meshullam and Hananiah, and Shelomith was their sister; 20 and Hashubah, Ohel, Berechiah, Hasadiah and Jushab-hesed, five.

7 meshkuj e nje femer
    bibla thote 5

Joshua 15
    21 Now the cities at the extremity of the tribe of the sons of Judah toward the border of Edom in the south were Kabzeel and (1) Eder and Jagur, 22 and Kinah and Dimonah and Adadah, 23 and Kedesh and Hazor and Ithnan, 24 Ziph and Telem and Bealoth, 25 and Hazor-hadattah and Kerioth-hezron (that is, Hazor), 26 Amam and Shema and Moladah, 27 and Hazar-gaddah and Heshmon and Beth-pelet, 28 and Hazar-shual and (2) Beersheba and Biziothiah, 29 Baalah and Iim and Ezem, 30 and Eltolad and Chesil and Hormah, 31 and (3) Ziklag and Madmannah and Sansannah, 32 and Lebaoth and Shilhim and Ain and Rimmon; in all, twenty- nine cities with their villages.

29 thote bibla, po merrni e numeroni per dy sekonda !!!! ato jane 36 !

1 Chronicles 3
    22 The [1] descendants of Shecaniah were Shemaiah, and the sons of Shemaiah: Hattush, Igal, Bariah, Neariah and Shaphat, six.
    gjashte thote bibla ? sa jane ?

Ezra 2
    per shkak se eshte pak i gjate nuk e kam postuar ketu por sipas linkut po ta lexoni
    kapitulli flet per popullsine e izraeliteve dhe pasi jepen te gjitha numrat ne fund sipas bibles shuma eshte 42,360
    ndersa me nje mbledhje te thjeshte shuma del 29,818.
    kesaj i them "saktesi" une hah

Nehemiah 7
    http://www.biblegateway.com/cgi-bin/...0&optional.y=0

e njejta gje si me lart
    ku pas gjithe numrave shuma sipas bibles eshte 42,360
    e me nje mbledhje shuma reale eshte 31,098

pervec gabimit ne numerim keto dy kapituj bien ne kundershtim persa i perket dhe shumes reale te popullsise.

Ezra 1
    http://www.biblegateway.com/cgi-bin/...3A9-11&x=0&y=0
    9 Now this was their number: 30 (1) gold dishes, 1,000 silver dishes, 29 duplicates;
    10 30 gold bowls, 410 silver bowls of a second kind and 1,000 other articles.
    11 All the articles of gold and silver numbered 5,400.

mbledhim si me lart
    30+1000+29+30+410+1000=2499 !!
    bibla thote 5400 hah

Numbers 3
    http://www.biblegateway.com/cgi-bin/...=num+3&x=0&y=0
    ...21 To Gershon...
    ...22 The number of all the males a month old or more who were counted was 7,500...
    ...27 To Kohath...
    ...28 The number of all the males a month old or more was 8,600...
    ...33 To Merari...
    ...34 The number of all the males a month old or more who were counted was 6,200...
    39 The total number of Levites counted at the Lord 's command by Moses and Aaron according to their clans, including every male a month old or more, was 22,000.

7500+8600+6200=22,300 !!!
    bibla thote 22,000

1 Kings 7
    http://www.biblegateway.com/cgi-bin/...7%3A23&x=0&y=0
    23 (1) Now he made the sea of (2) cast metal ten cubits from brim to brim, circular in form, and its height was five cubits, and thirty cubits in circumference.

perderisa diametri i ketij rrethi eshte 10 kubite atehere perimetri eshte 10x3.14 = 31.4 dhe jo 30 sic thote bibla
    [3.14 pi] ose nga e kunderta nese perimetri ishte 30 dhe diametri 10 i bie qe sipas bibles pi te ishte 3 !!! ne vazhdim as 3.14 qe une postoj ketu kjo nuk eshte plotesisht e sakte pasi ajo gjithashtu vlere e perafert dhe jo vlere reale.

2 Chronicles 21:20 Jehoram was thirty-two years old when he became king, and he reigned in Jerusalem eight years. He passed away, to no one's regret, and was buried in the City of David, but not in the tombs of the kings.
    2 Chronicles 22:1 The people of Jerusalem made Ahaziah, Jehoram's youngest son, king in his place, since the raiders, who came with the Arabs into the camp, had killed all the older sons. So Ahaziah son of Jehoram king of Judah began to reign.
    2 Ahaziah was twenty-two [1] years old when he became king, and he reigned in Jerusalem one year.
    [1]...Hebrew forty-two

pra origjinali hebraisht thote 42 dhe jo 22 sic fusin duart keta skilet e sotshem me falsifikimet e tyre. Kjo pra tregon se te krishteret ndonese i shohin gabimet e bibles kane deshire te qolezohen me tej. Mungesa e plote e trurit ne organizmin e tyre - eshte per tu meshiruar. nejse.

pra babai i Ahaziahut ishte Jerohami qe u be mbret [kur ishte 32 vjec] ne Jeruzalem per 8 vjet [pra derisa vajti 40 vjec e vdiq. ne vend te tij populli beri mbret te birin, Ahaziahun qe ishte 42 vjec sipas versionit origjinal hebraik. pra djali ishte 2 vjet me i vjeter sesa babai haha
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Njė shėtitje e rastit nė pavijonin e tė ēmendurve tregon se besimi nuk provon kurrgjė — Fridrih Niēe

biotech Maska e Atheist
    Anėtarėsuar
    12-05-2002
    Vendndodhja
    nė mal
    Postime
    4. Bibla permend keto gjigandet Nephilim. sipas Gen 6:4 ata jetonin ne toke perpara permbytjes. sipas Gen 7:23 Cdo gje ne toke u zhduk [njerezit, kafshet, krijesat qe ecin ne toke dhe zogjte e ajrit] vetem Noa dhe ata qe qene me te ne arke shpetuan. Por sipas Num 13:33 Nephilim-et vazhdonin te jetonin dhe pas permbytjes. tashi si eshte e mundur kjo gje, kur cdo krijese u zhduk dhe Noa mori ne arke vetem kafshet, shpendet dhe familjen e tij por jo ndonje Nephilim - hec e merre vesh.

Genesis 6:4 The Nephilim were on the earth in those days-and also afterward-when the sons of God went to the daughters of men and had children by them.
    Genesis 7:23 Every living thing on the face of the earth was wiped out; men and animals and the creatures that move along the ground and the birds of the air were wiped from the earth. Only Noah was left, and those with him in the ark.
    Numbers 13:33 We saw the Nephilim there (the descendants of Anak come from the Nephilim). We seemed like grasshoppers in our own eyes, and we looked the same to them."

----------------------------------------------------------------------------------------

5. Sipas John 3:13 askush nuk ka shkuar ne qiell vec Jezusit. por vazhdojme me 2 Kings 2:11 ku Elijah shkon ne qiell. gjithashtu ne Heb 11:5 Enochu shkon te zoti - hah

John 3:13 No one has ever gone into heaven except the one who came from heaven--the Son of Man.
    2 Kings 2:11and Elijah went up to heaven in a whirlwind.
    Hebrews 11:5 By faith Enoch was taken from this life, so that he did not experience death; he could not be found, because God had taken him away. For before he was taken, he was commended as one who pleased God.

-------------------------------------------------------------------------------------------

6. Permbytja zgjati 40 dite [Gen 7:17] - Jo, zgjati 150 dite [Gen 7:24] - Jo, jo gati nje vit, nga viti 600 i Noas [Gen 7:11] deri ne vitin e 601 te Noas [Gen 8:13]

Genesis 7:17 For forty days the flood kept coming on the earth, and as the waters increased they lifted the ark high above the earth.
    Genesis 7:24 The waters flooded the earth for a hundred and fifty days.
    Genesis 7:11 In the six hundredth year of Noah's life, on the seventeenth day of the second month-on that day all the springs of the great deep burst forth, and the floodgates of the heavens were opened.
    Genesis 8:13 By the first day of the first month of Noah's six hundred and first year, the water had dried up from the earth.

-----------------------------------------------------------------------------------------

7. Kombet flisnin gjuhet e tyre te ndryshme shume kohe perpara Babelit [Gen 10:5] Jo, zoti i krijoi gjuhet ne kohen e Babelit [Gen 11:9] sepse toka fliste nje gjuhe te vetme. hah

Genesis 10:5 From these the maritime peoples spread out into their territories by their clans within their nations, each with its own language.
    Genesis 11:9 That is why it was called Babel [1] -because there the Lord confused the language of the whole world. From there the Lord scattered them over the face of the whole earth.

---------------------------------------------------------------------------------------

Askush nuk e ka pare ndojehere zotin [1 John 4:12] -
    Amos e ka pare zotin [Amos 7:7] -
    Isaiah e ka pare zotin [Isa 6:1]
    Askush se ka pare zotin vec zotit [John 1:18]
    Moisiu e ka pare zotin [Deut 34:10]
    Moisiu e ka pare zotin nga prapa [hah] [Exod 33:22]
    Askush s'e ka pare dhe s'mund ta shohe zotin [1 Tim 6:16]
    Abrahami e ka pare zotin [Gen 18:1]
    Jakobi e ka pare zotin dhe eshte ndeshur me te [Gen 32]
    Moisiu, Aaroni, Nadabi, Abihu dhe 70 pleq e kane pare zotin [Exod 24]

haha ketu me kujohen ato hamendjet e berat96 per punen e frymave dhe gjinive te zotit

1 John 4:12No one has ever seen God;
    1 Timothy 6:16 who alone is immortal and who lives in unapproachable light, whom no one has seen or can see.
    John 1:18No one has ever seen God, but God the One and Only

Amos 7:7 This is what he showed me: The Lord was standing by a wall that had been built true to plumb, with a plumb line in his hand.
    Isaiah 6:1 In the year that King Uzziah died, I saw the Lord seated on a throne, high and exalted, and the train of his robe filled the temple.
    Deuteronomy 34:10 Since then, no prophet has risen in Israel like Moses, whom the Lord knew face to face,
    Exodus 33:22 When my glory passes by, I will put you in a cleft in the rock and cover you with my hand until I have passed by. 23 Then I will remove my hand and you will see my back; but my face must not be seen."
    Exodus 33:11 The Lord would speak to Moses face to face, as a man speaks with his friend.
    Genesis 18:1 The Lord appeared to Abraham near the great trees of Mamre while he was sitting at the entrance to his tent in the heat of the day.

Genesis 32:24 So Jacob was left alone, and a man wrestled with him till daybreak. 25 When the man saw that he could not overpower him, he touched the socket of Jacob's hip so that his hip was wrenched as he wrestled with the man. 26 Then the man said, "Let me go, for it is daybreak." But Jacob replied, "I will not let you go unless you bless me." 27 The man asked him, "What is your name?" "Jacob," he answered. 28 Then the man said, "Your name will no longer be Jacob, but Israel, [1] because you have struggled with God and with men and have overcome." 29 Jacob said, "Please tell me your name."
    But he replied, "Why do you ask my name?" Then he blessed him there. 30 So Jacob called the place Peniel, [2] saying, "It is because I saw God face to face, and yet my life was spared."
    Footnotes
    32:28 Israel means he struggles with God .
    32:30 Peniel means face of God .

Exodus 24
    9 Moses and Aaron, Nadab and Abihu, and the seventy elders of Israel went up. 10 and saw the God of Israel. Under his feet was something like a pavement made of sapphire, [1] clear as the sky itself. 11 But God did not raise his hand against these leaders of the Israelites; they saw God, and they ate and drank.

----------------------------------------------------------------------------

biotech Maska e Atheist
    Anėtarėsuar
    12-05-2002
    Vendndodhja
    nė mal
    Postime
    9. Duhet ta duam zotin apo ta kemi frike ?

Zoti nuk eshte zot trazirash por i paqes [1 Cor 14:33]
    Zoti eshte burre lufte [sipas origjinalit Exod 15:3]
    Zoti eshte inatci [Deut 4:24].
    Duhet ta duam zotin [Deut 6:5]
    Duhet ta kemi frike [Deut 6:13]
    Duhet ta duam [Mat 22:37]
    Ta kemi frike [1 Pet 2:17]
    Dashuria s'mund te perzihet me friken [1 John 4:18]

1 Corinthians 14:33 For God is not a God of disorder but of peace.
    Exodus 15:3 The Lord is a warrior; the Lord is his name.
    Deuteronomy 4:24 For the Lord your God is a consuming fire, a jealous God.
    Deuteronomy 6:5 Love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your strength.
    Deuteronomy 6:13 Fear the Lord your God, serve him only and take your oaths in his name.
    Matthew 22:37Jesus replied: " 'Love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your mind.
    1 Peter 2:17 fear God.
    1 John 4:18There is no fear in love. But perfect love drives out fear, because fear has to do with punishment. The one who fears is not made perfect in love.

------------------------------------------------------------------

"Zoti nuk genjen, nuk e ndryshon mendjen" [1 Sam 15:29] -
    Zoti genjen Adamin se do vdese diten qe do haje frutin, por Adami jeton pas asaj, largohet nga edeni dhe jeton 930 vjet [Gen2:17 - Gen 5:5]
    "Per zotin eshte e pamundur te genjeje" [Heb 6:18 - gje qe tregon se ai nuk eshte i gjithefuqishem]
    Zoti genjen [2 Thes 2:11]
    Nuk ben ate qe thote dhe ndryshon mendje [2 Kings 20:1-6]
    Prape ndryshon mendje dhe nuk e ben ate qe thote [Jon 3:10]
    "Zoti e mban premtimin, nuk ndryshon mendje, ate qe thote e ben" [Num 23:19]
    Zoti nuk e mban premtimin [1 Sam 2:30]
    Nuk e mban premtimin dhe ndryshon mendje [1 Sam 2:340]
    Zoti profetizon se qyteti i Tyrit do shkaterrohet, banoret e tij do vriten, mallrat e tyre do plackiten dhe ne germadhat e qytetit nuk do te ringrihet me qytet. [Ezekiel 26] nderkohe qe pak me poshte [Ezekiel 29]. Tyri jo vetem nuk shkaterrohet fare [dhe ekziston akoma dhe sot] por rezistenca e tij qe aq e forte saqe ushtria babilone iku me bisht nder shale, e as plackiti, as vrau, as shkaterroi.

Numbers 23:19 God is not a man, that he should lie, nor a son of man, that he should change his mind.
    Does he speak and then not act? Does he promise and not fulfill?
    1 Samuel 15:29 He who is the Glory of Israel does not lie or change his mind; for he is not a man, that he should change his mind."
    Hebrews 6:18 That by two immutable things, in which it was impossible for God to lie
    2 Samuel 22:31 As for God, his way is perfect; the word of the LORD is tried: he is a buckler to all them that trust in him.

2 Thessalonians 2:11 For this reason God sends them a powerful delusion so that they will believe the lie

Genesis 2:17 But of the tree of the knowledge of good and evil, thou shalt not eat of it: for in the day that thou eatest thereof thou shalt surely die. Genesis 5:5 And all the days that Adam lived were nine hundred and thirty years: and he died.

1 Samuel 2:30 "Therefore the Lord , the God of Israel, declares: 'I promised that your house and your father's house would minister before me forever.' But now the Lord declares: 'Far be it from me! Those who honor me I will honor, but those who despise me will be disdained.

2 Kings 20:1 In those days Hezekiah became ill and was at the point of death. The prophet Isaiah son of Amoz went to him and said, "This is what the Lord says: Put your house in order, because you are going to die; you will not recover." 2 Hezekiah turned his face to the wall and prayed to the Lord , 3 "Remember, O Lord , how I have walked before you faithfully and with wholehearted devotion and have done what is good in your eyes." And Hezekiah wept bitterly. 4 Before Isaiah had left the middle court, the word of the Lord came to him: 5 "Go back and tell Hezekiah, the leader of my people, 'This is what the Lord , the God of your father David, says: I have heard your prayer and seen your tears; I will heal you. On the third day from now you will go up to the temple of the Lord . 6 I will add fifteen years to your life. And I will deliver you and this city from the hand of the king of Assyria. I will defend this city for my sake and for the sake of my servant David.' "

Jonah 3:10 When God saw what they did and how they turned from their evil ways, he had compassion and did not bring upon them the destruction he had threatened.

Ezekiel 26:7 "For this is what the Sovereign LORD says: From the north I am going to bring against Tyre Nebuchadnezzar [1] king of Babylon, king of kings,...
    11 The hoofs of his horses will trample all your streets; he will kill your people with the sword, and your strong pillars will fall to the ground. 12 They will plunder your wealth and loot your merchandise; they will break down your walls and demolish your fine houses and throw your stones, timber and rubble into the sea. 13 I will put an end to your noisy songs, and the music of your harps will be heard no more. 14 I will make you a bare rock, and you will become a place to spread fishnets. You will never be rebuilt, for I the LORD have spoken, declares the Sovereign LORD .

Ezekiel 29:18 "Son of man, Nebuchadnezzar king of Babylon drove his army in a hard campaign against Tyre; every head was rubbed bare and every shoulder made raw. Yet he and his army got no reward from the campaign he led against Tyre.

--------------------------------------------------------------------------------

11. Izraelitet luftojne me Midianitet dhe vrasin te gjithe meshkujt si dhe femrat duke lene vetem te virgjerat te jetojne. [Num 31:7-9, 15-18] Pas ca kohesh midianitet luftojne prape me izraelitet [Judg 6:1-5] . hah - puna eshte se meshkujt kishin vdek dhe virgjereshat s'kishin si te pillnin me midianite. keshtu qe u vrane apo nuk u vrane te gjithe meshkujt e midianiteve ?

Numbers 31:7 They fought against Midian, as the Lord commanded Moses, and killed every man. 8 Among their victims were Evi, Rekem, Zur, Hur and Reba-the five kings of Midian. They also killed Balaam son of Beor with the sword. 9 The Israelites captured the Midianite women and children and took all the Midianite herds, flocks and goods as plunder. 15 "Have you allowed all the women to live?" he asked them. 16 "They were the ones who followed Balaam's advice and were the means of turning the Israelites away from the Lord in what happened at Peor, so that a plague struck the Lord 's people. 17 Now kill all the boys. And kill every woman who has slept with a man, 18 but save for yourselves every girl who has never slept with a man.

Judges 6:1 Again the Israelites did evil in the eyes of the LORD , and for seven years he gave them into the hands of the Midianites. 2 Because the power of Midian was so oppressive, the Israelites prepared shelters for themselves in mountain clefts, caves and strongholds. 3 Whenever the Israelites planted their crops, the Midianites, Amalekites and other eastern peoples invaded the country. 4 They camped on the land and ruined the crops all the way to Gaza and did not spare a living thing for Israel, neither sheep nor cattle nor donkeys. 5 They came up with their livestock and their tents like swarms of locusts. It was impossible to count the men and their camels; they invaded the land to ravage it.

---------------------------------------------

Άγιος Ειρηναίος της Λυών Maska e Seminarist
    Anėtarėsuar
    10-05-2002
    Postime
    Ateist..! E ke fillu' ket teme dhe ate te meparshmen me ofendime shume serioze kundra nje libri dhe nje populli si ai Hebre!

Tashti meqe i hyre valles, duhet te sqarosh disa gjera:

Kush je? Perse ofendon ne menyra provokuese?

A kam te drejte une te kerkoj identitetin tend para se te pergjigjem? Ja une psh kam dale me emrin tim!

E them kete sepse ti shkruan gjate, ofendon edhe zhdukesh!

Klodi po te thote se po te me dilje para fizikisht me kete guxim, do te tregoja dicka fizikisht e psiqikisht mbi personin tend ne te njejten meyre qe ti tinzisht ua ben te tjereve! Dhe keshtu do te mesoje shume gjera!

Pra a ke surrat e guxim te dalesh haptas! Kush je?

Se fatkeqsisht ne nuk mund te pergjigjemi sahere del ndonje psikopat, sepse kemi pune...dhe profesioni qe na jep buke s'eshte forumi!

Pra po ke guxim dhe vertetesi qite surratin edhe masanej debatojme!

Po e myll pa nonji ofendim....!

Anėtarėsuar
    10-05-2002
    Postime

Per Ateistin...

Te degjosh perseri...

Une sot po marr mundin te te shpjegoj nje nga pikat qe ke ngrejte ne tekstin e mesiperm:

A thote bibla se pi=3.0?

Tek Mbreterit 7:23 dhe tek nje pohim i ngjashem ne 2Kronikat 4:2 jepen pohime itriguese te perdorura nga skeptike per te perqeshur saktesine e Bibles, duke pretendu' se duke u marre permasat e dhena del se perimetri enes i pjestuar me diametrin eshte 3.0, ne vend te pi=3.14159...

Por nje shikim me i afert na jep mundesine e te paktes dy mundesi shpjegimi.

1) E para merret me kuptimin e fjales 'kubit', dhe perdorimi i saj per matjen e enes. Nje kubit ka qene e gjate sa parakrahu, prej berrylit deri tek maja e gishtave te dores. Kubiti hebre ka qene afro 45 cm. eshte e qarte se parakrahu i dikujt nuk i pershtatet permasave te parakraheve ne grup. Ne Bibel gjys kubiti permendet disa here, por nuk permendet nje e treta e nje kubiti, ose nje e katra e tij, edhe pse keto fraksione te se nje te tretes dhe nje te katres jane perdorur ne matjen e volumeve dhe peshave. Prandaj ka shume gjasa se cdo mase me e madhe se gjysma e kubitit do te jete marre si nje kubit i plote, dhe cdo mase me e vogel se nje gjysem kubiti do jete quajtur ne afersi te gjysem kubiti.

Prej 1Mbreterve 7:23 ('nje vije prej 30-kubitesh e rrethonte'), del se perrrethimi eshte bere me ane te nje vije, dmth nje cop litar dhe keshtu gjatesia do jete matur ne kubite prej matesit, duke perdorur parakrahun e tij, ose gjasisht ndonje shkop mates nje kubit te gjate. Ngjashmerisht diametri do jete shenuar mbi nje vije dhe kthyer ne kubite ne te njejten menyre.

Nqs diametri aktual ka qene 9.65 kubit psh, kjo do jete marrur pra 10 kubite. Perrrethimi aktual do te ishte 30.32 kubit. Kjo do merrej si 30-kubite.

Ndersa ky shpjegim duket i arsyeshem, ne nuk mund ta dime me siguri nese masat ishin perafersuar ne kete menyre. Sidoqofte nqs jo, shpjegimi i meposhtem ofron nje pergjigje me vendimtare.

2) Vargu 26 i 1Mbretrve 7 thote se ena ne fjale kishte buze te dala si ato te kupes me lule, dmth buze te dala sikurse kjo lule.

Pra te dhenat tek 1Mbret 7:23 dhe 2Kron 4:2 jane:

a) Diametri prej 10-kubitesh u mat nga buza ne buze (v.23) dmth prej majes me te tejshme te buzes ne njeren ane tek pika me e skajshme e buzes ne anen tjeter.

b) Perimetri u mat me nje vije rreth e qark (V.23), dmth qe kuptimi me natyral i ketyre fjaleve eshte se ato i referohen perimetrit te pjeses se jashteme te fucise, matur me ane te nje litari i terhequr fort perreth enes poshte buzes. Eshte e qarte se diametri i trupit te enes ishte me i vogel se diametri i pjeses se siperme te buzeve, dhe po keshtu eshte e qarte qe perimetri i 30-kubiteve mund te jete matur ne cdo pike posht pjeses vertikale te enes, poshte buzes. Per nje matje te perimetrit prej 30-kubitesh, ne mund te llogarisim se cfare do kete qene diametri i jashtem i enes ne ate pike nga formula:

diameter= perimeter : pi

=30 kubit : 3.14

=9.55 kubit.

Keshtu diametri i jashtem i enes ne piken e matjes se perimetrit do te kete qene 9.55 kubit

Dhe degjo se s'do rrime pas teje me shpjegime ne...kujdes!
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Seminarist : 14-07-2002 mė 04:40

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-04-2002
    Vendndodhja
    Tirane
    Postime

klodi vazhdo me llogaritjet e tjera...

Ore "Klodi", ketu nuk je qe te tregosh forcen tende fizike, ketu tregohet forca jote e logjikes (ne te vertete ti e ke treguar edhe ate gje, por aspak s'ka qene ne favorin tend)...
    Me ē'te drejte kerkon te besh iventarin e te tjereve???
    "Klodi" une nuk kam mundesi t'i shoh llogaritjet qe bere ti, por te lutem shkruaj pak per ato llogaritjet e tjera se atehere do t'i lexoje te gjitha...
    "Berati" na e perkufizo ti or djale "Kunderthenien", dhe pastaj hajde na i sqaro keto "xhevairet" e Bibles, qe ne "gabimisht" po i quajme kunderthenie (pale na i ke mesuar edhe permendsh)...
    Sa mirė do tė ishte tė mos kisha lindur,
    por meqė kam lindur sa mirė do tė ishte tė mos vdisja,
    por meqė do tė vdesė sa mirė do tė ishte tė mos ringjallesha.
    por meqė do tė ringjallem sa mirė do tė ishte tė mos dėnohesha, e nėse dėnohem tė mos dėnohem pėrgjithmonė...

biotech Maska e Atheist
    Anėtarėsuar
    12-05-2002
    Vendndodhja
    nė mal
    Postime

Exclamation achtung o robna se na lodhet

klod - Kur dikush te thote tre here dicka, ne gjuhe te paster e te qarte dhe tjetri nuk pergjigjet, por vazhdon kunjat se "atheisti gjoja i shmanget pyetjes [se paqarte]", kjo ose do te thote qe ti ke ndonje qellim dhe vazhdon i bie daulles - ose qe ti je qyp dhe s'kupton nocione themelore te gjuhes se perditshme shqipe. Une nuk e di se kush nga keto je ti - bera nje analize - [ne fund ti mund te jesh dhe te dyja bashke ku i dihet]. Tani a eshte e verteta ofenduese ndaj teje apo jo - fajin nuk e kam une por e verteta. kujdes me ato kercenimet fizike mer, se "Jahvehu" eshte kudo. sa argetuese kur kercenon per dhune nje i krishter - qe dhunen e ka gjoja te ndaluar me ligj fetar. ka apo s'ka gallate ketu.

faji se e verteta djeg, nuk eshte imi por i pales qe i djeg. prandaj ndoshta konstatimet e mia mbi biblen ty te duken ofendime. atje ka rrena, kontradikta, absurde dhe plot budalleqe te tjera - si psh. qe toka eshte krijuar ne 6.000 vjet. do thosha se eshte liber kalamajsh, po nuk ben mire ta lexojne qe ne moshe te vogel se eshte e rrezikshme per shendetin mendor [psiqik].

e pastaj c'rendesi ka se kush jam une ? - ti a je i zoti te flasesh me arsyetim dhe fakte kundrejt atyre qe them une. po ishe, bravo te qofte - po nuk ishe, hesht.

e se fundi - tash diskutohet pika 2 dhe jo te tjerat - eshte kusht i temes dhe i shprehur ne fillim ashtu si dhe tek tema HolFMS. keshtu qe lexo dhe ti fillimin bashke me danielin dhe shpresmirin dhe ki kujdes here tjeter. nuk e kuptoj pse e keni kaq te nevojshme ta rendoni me kot biseden 2 tema kam hap dhe flitet per gjithcka e vetem per temen jo. tashi fare mire mund te vije ndonjeri e te filloje te na flase per "riprodhimin e mushkes" - c'ti them une atij. do kete te drejte dhe ai kur sheh se c'behet me lart.

----------------------------------------------------------

ne teme tashi

me kontradikte [kunderthenie - sic e tha dhe Dita] kam parasysh fragmentet qe kane te bejne me te njejten ceshtje dhe bien ndesh ose dallojne nga njera tjetra.
    psh ne nr. 2, kunder -2 ose 5.
    ngjyra. bardhe kunder zi ose blu.
    ligj. dje ne oren 5 isha ne Tokyo kunder dje ne oren 5 isha ne LA. ose dje ne oren 5 isha ne Reykiavik.
    pra ku njera bie ndesh me tjetren nga vlera e ndryshme e percaktuar ne dy [a me shume] rastet.

sipas cambridge dic.
    http://dictionary.cambridge.org/defi...contradict*1+0
    contradict
    verb [T]
    (of people) to state the opposite of what someone else has said, or (of one fact or statement) to be so different from another fact or statement that one of them must be wrong

duke e vazhduar biseden- pika 2 me te vertete duket se eshte nje kontradikte, e pare nga pikepamja se gjate te njejtes ligjerate ndaj moisiut - njehere bibla thote se sabati duhet mbajtur per x arsye, ndersa heren tjeter per y arsye. tani njera nga keto eshte e sakte e per pasoje tjetra detyrimisht eshte rrene. sepse ne te njejten kohe-hapesire dhe e dhene si e njejta arsye ne kontekst te fjaleve, ose eshte thene x ose eshte thene y. flitet ne dy faqe te ndryshme, per te njejten ngjarje, per te njejtin ligjerim ne kohe-hapesire nga i njejti person/ndaj te njejtit person, ku arsyeja qe justifikon njerin nga ligjet eshte teresisht e ndryshme ne secilin version, nderkohe qe pjesa tjeter e ligjeve eshte njesoj.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga darwin : 18-01-2007 mė 16:01 Arsyeja: /

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    15-06-2002
    Vendndodhja
    prishtinė
    Postime
    greket dhe romaket kane pasur shume historiane dhe gjeografe .
    eshte interesante qe ne kohen kur ka egzistuar krishti nuk ka pasur asnje dokument per te te shkuar ne ate kohe po vetem pas 200 vitesh.
    si e shpjegoni kete qe nje perandori aq e fuqishme dhe ne kulmin e qyteterimit te mos shkruaj per nje njeri aq te famshem siq eshte krishti
    mendoj prandaj jam egoist

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-04-2002
    Vendndodhja
    USA
    Postime
    antitheos,

nuk e di nese ke bere ndonje kerkim shkencor per keto qe thua. e verteta eshte ndryshe. per krishtin ka plot dokumenta si nga te krishteret si dhe nga jo te krishteret. kerko me kujdes neper biblioteka dhe do te gjesh.

ju lutem te mos beni pyetje jashte temes sepse nese te krishteret nuk pergjigjen akuzohen sikur nuk ka pergjigje, por nese pergjigjen dalin edhe ata jashte teme.

Anėtarėsuar
    10-05-2002
    Postime

Per vjetersine e tokes..!

Po e shkru'j ne Anglisht, qe te mos thush se se ke kuptu':

Oil and coal--When the carbon-14 test was young they used to date all sorts of things. The main two were oil and coal. Tests of these two substances using the carbon-14 method reveal them to be just several thousand (10-14) years old, instead of millions they were thought to be by evolucionists. After these early dates were found, scientists stopped using it to date these substances as it threw everything out of kilter. The production rate of C-14 in the atmosphere exceeds the decay rate by about 30%. When this non equilibrium data is used instead of the unwarranted evolutionary assumption of equilibrium, computed dates of all the organic materials fall within 10,000 years. If the atmosphere really were old, by now, these two rates would be in equilibrium.
    Thus, th desparity in the two rates confirms a young atmosphere. Oil, coal, natyral gas, and other items evolutionists suppose are very old have been dated by C-14. But, this should not be possible because this dating method is no good past about 50.000 years. So, the ability to date coal, oil etc., shows these materials are recent.

------------------------
    ------------------------

Persa i perket shkrimit tim per 1000$:

CAI-ja do ti shkruaje nje cek prej 1000$ te parit qe do te provoje qe gjithshka qe ne shohim ne univers eshte rezultat i nje transformimi natyral. Nqs do te humbni do tu kerkohet nje donacion bere apostolatit te CAI-se.

Pra-:" Eshte fakt shkencor qe speciet e kafsheve permbajne ne ADN-en e tyre informacione gjenitike qe eshte specifike per cdo specie. Peshku ka ADN peshku; zogjt kane ADN zogu; dhe kafshet kane ADN kafsheje.

Eshte gjithashtu nje fakt qe te prodhohet (krijohet) nje peshk, nje zog, apo nje kafshe me ane te progresit te mesiperm te materies biologjike, peshku, zogu, apo kafsha duhet te pajiset me materien gjenetike qe i nevojitet seciles prej ketyre specieve. Duke qene keshtu , a mund te na thote ndonje evolucionist se si, kur dhe prej ku e merr ndonje specie e vecante kete material gjenetik specifik te ri dhe te vecante nqs sic edhe dihet zakonisht,
    ky material gjenetik nuk ka ekzistuar me pare se kjo specie specifike?

Nqs ndokush mundet te shpjegoje kete proces me ane te fakteve te njohura te shkences, mund ta konsideroje veten fitues te 1000$ prej CAI-se!

---------------
    ---------------
    vazhdojme pak me vjetersine e tokes!

Galaktikat spirale: RRotullimi i ketyre galaksive ne harkun e biliona viteve do ta humbiste formen e tyre spirale. Meqe ato e ruajne kete forme, ato duhet te jene mijravjecare ne vjetersi.

Presioni i rrjedhes se vajit tokesor- Eshte teper nen presion per te qene shume i vjeter. Matjet bashkekohore shkencore thone se maksimumi me i madh i kohes qe nje shtrese shkembore te mbaje vaj nen presion eshte 1000.000 vjet. Duke perdorur madje edhe kete tabele kohore, vaji qe kemi tashti eshte vetem 10.000 vjecar--dhe jo miliona, sikunder pretendojne evolucionistat!

--Origjina e njerezimit---S'ka asnje shenim verifikues te ndonje civilizimi njerezor me tej se 6.000 vite me pare.

Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Seminarist : 16-07-2002 mė 16:58

i/e regjistruar Maska e Danieli
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Tirana
    Postime
    Klodi qe Toka eshte me e vjeter se 6000 vjete kjo nuk ka asnje dyshim, ti ke mare disa "fakte" me sa duket nga nje liber kristian qe flete per Evolucionin dhe i sjelle ketu, ne fakte ka fakte te cilat e mohojne ate cfar thua ti, eshte e vertet se shume evidenca e tregojne token deri ne 50000 vjet, si kripa ne dete etj, porse ketyre gjerave shkencetaret u kane dhene zgjidhje, dhe nuk mund te perdoren si fakte per vjetersine e Tokes, pasi ka mjaft menyra datimi shume te sakta qe e bejne ata miljona vjete te vjeter...
    Apo jo?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    15-06-2002
    Vendndodhja
    prishtinė
    Postime
    po klod pse se thua edhe teoria e relativitetit gjendet ne bibel po ende nuk po mund ta nxjerrim nga ajo.

per pyetjet qe i parashtova beratit dhe klodit nuk mu pergjigjet si duhet . pers pergjegjie tjeter pse jo te krishtere nuk shkruajten per krishtin
    mendoj prandaj jam egoist

Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Tirana
    Postime
    Berati pa shpjegoje edhe njehere se si i shkruanin numrat Hebrejt...

Nuk eshte e vertet qe i shkruanin me viza vertikale, ata i shkruanin numrat me "fjal" apo "simbole", e njejta gje mund te thueht edhe me "0" ajo nuk shkruhej si sote, apo me viza, sepse ne ate koh nuk ekzistonte fare "0"...
    Apo jo?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-04-2002
    Vendndodhja
    USA
    Postime
    Daniel, per "0" nuk e di sesi shkruhej, ndersa per numrat e Dhjates se Vjeter kam informacion e shembuj konkret. Vecanerisht per rastin ne fjale shkrimi i numrave eshte i bere me vija dhe grepa qe ndajne dhjeteshet nga njeshet e keshtu me radhe.

Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Tirana
    Postime
    Berati mund te sjellesh ndonje shembull konkret...

Sa per ndarjet e dhjetesheve, edhe ketu po me cudit, dica e till nuk ekzistonte ne ate kohe, jo eshte zbuluar shume me vone, shkaku eshte se nuk ekzistonte "0"-ja...
    Apo jo?

Njohuria te ben te lire Maska e SuNRiSeR
    Anėtarėsuar
    29-05-2002
    Vendndodhja
    ...where everything fades...
    Postime

Post Probleme me profecitė e "Biblės"

Para se ta hapja kete teme isha ne dileme...ta hapja ketu apo ne ndonje vend tjeter por meqenese kemi nja 3 komunitete te krishtere dhe "ekonomikisht" nuk ia vlen te shkruaj ne tre vende njekohesisht po e nis ketu.

Ne Bibel eksistojne shume profeci te cilat nga besimtaret dhe teologet e krishtere kosiderohen pa perjashtim te plotesuara ose per tu plotesuar ne "ditet e fundit". Madje profecite biblike perdoren si nje argument i fuqishem per te treguar qe Bibla eshte nje liber i frymezuar nga vete Zoti nepermjet shpirtit te shenjte.

Por...faktet tregojne te kunderten. Shume profeci biblike konkrete te cilat duhet te ishin plotesuar disa mijera vjet, kane ngelur te parealizuara dhe nuk kane se si te realizohen pasi koha e tyre ka kaluar.

Fillojme...

1. Pse Tiro-ja (Tyre) nuk u shkaterrua nga Nabukadnezari (Nabukodonosor) sic profetizohet tek Ezekieli 26? Pasi u shkaterrua nga Aleksandri i Madh pse nuk ngeli i braktisur dhe i rrenuar sic thote Ezekieli? (Ezekiel 26:14, 27:36, 28:19)

2. Si shpjegohet qe Isaia profetizoi nje shkaterrim te perkohshem te Tiro-s nderkohe qe Ezekieli flet per nje shkaterrim perfundimtar? Ezekiel 26:14,21; 27:36; 28:19 vs. Isaiah 23:13-18)

3. Pse nuk pati ne Egjipt nje periudhe 40-vjecare kur toka e Egjiptit do te shkretohej dhe ne te nuk do te kalonte asnje kembe njeriu dhe kafshe sic profetizon Ezekieli? Ezekiel (Ezekiel 29:11-12)

4. Pse te krishteret nuk po bejne vepra me te medha se ato qe beri Jezusi? Jezusi po flet per mrekullite. (John 14:12)

5. Kur Adami dhe Eva hengen frutin e ndaluar, pse Zoti genjeu ne lidhje me ate cfare do te ndodhte, nderkohe qe gjarperi tha te verteten? (Genesis 2:17, 3:5, 22)

Po e le me kaq per sot.

Pershendetje, SS.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-05-2005
    Vendndodhja
    Duke shtegtuar ne Krishtin qe banon brenda meje
    Postime
    Mund ti pergjigjem njeres perj pyetjeve te tua.

Jezusi u tha dishepujve dhe u thote edhe t ekrishtereve sot nepermjet Fjales se Perendise se do te benin/bejne mrekulli dhe vepra te medha nese kishin besim sa nje kokerr sinapi.
    Fatkeqesisht,te krishteret e sotem nuk kane as edhe kaq pak besim,prandaj nuk bejne mrekulli. Ndersa dishepujt dhe apostujt bene shume mrekulli.(Lexo Veprat e Apostujve)

Zoti me ty!

Njohuria te ben te lire Maska e SuNRiSeR
    Anėtarėsuar
    29-05-2002
    Vendndodhja
    ...where everything fades...
    Postime
    D.m.th. sot asnje nga te krishteret nuk ka besim? Dishepujt vertet bene mrekulli por nuk mund te krahasohen me mrekullite qe beri Jezusi. Keshtu qe shpjegimi yt nuk i pergjigjet pyetjes sime.

Profecia eshte profeci...realizohet ose jo, nuk ka rruge te mesme. Eshte njesoj si me parashikimin e motit, ose bie shi ose nuk bie.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-05-2005
    Vendndodhja
    Duke shtegtuar ne Krishtin qe banon brenda meje
    Postime
    Nuk thashe se te krishteret sot nuk kane besim. Me besimin qe kane nuk mund te bejne mrekulli. Nese do te dish gjendjen e Kishes se sotme (Kisha e koheve te fundit) lexo nga Zbulese letren qe i drejtohet Kishes se Laodicese.

Pse nuk mund te krahasohen mrekullite e nxenesve me ato te Krishtit perderisa nxenesit bene te njejtat mrekulli?

Faqja 0 prej 6 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •