Faqja 9 prej 9 FillimFillim ... 789
Duke shfaqur rezultatin 161 deri 173 prej 173
    Dr.Prof.Doc.Ing Maska e zebrone
    Anėtarėsuar
    12-09-2003
    Vendndodhja
    Ne shpi
    Postime
    Vallahi Trance eshte nje nga rryat qe kom 7 vjet qe e degjoj, psycodelic & progresive trance sidomos ato transitance qe degjohen shume ne greqi.
    We are the enemy,but the enemy show respekt..

nga dyqonet e reja
    Anėtarėsuar
    04-04-2003
    Postime
    Tom!

Po si nuk po na thu, se si t'u duk Tiesto dhe Sasha?

Une per vete i pashe te dy mrena javes; hollandezin me 17 Qershor edhe anglezin me 23!

Tiesto solli shume P...., kurse Sasha boni muzike ma te bukur!

Me date 7 Korrik na vje Maestro i Modh; Paul Oakenfold! Edhe aty ku do bohet ''sherri'' kane sjelle EXTRA SOUND SYSTEM...

gjitha te mirat...
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura  

4:20.com...pantera.com Maska e tom
    Anėtarėsuar
    05-03-2003
    Vendndodhja
    ke dyqoni ke selvia
    Postime
    prit mo plak se akoma se kom mor veten .. ..
    sashen e pash te enjten..ishte tull fere..e filloj me house ,po pastaj e shroj mir..ka lujt mo te per se 2 ore..ti e di si o knej ,ne oren 2 duhet me dal nga klubi..kom bo nre ca fot..po skan dal ne aq paster se kisha me vete nji aparat koti..
    sa per chicks kishte sa te dush...

Anėtarėsuar
    05-03-2003
    Vendndodhja
    ke dyqoni ke selvia
    Postime

Anėtarėsuar
    05-03-2003
    Vendndodhja
    ke dyqoni ke selvia
    Postime
    tiesto ishte te djelen..e keqja ishte se kishte me shum njerez se sa duhej..mezi levizje..ene ke tiesto u bo nomi..shum p!**..tiesto ishte mo i shpejt ne ritem se sasha..megjithate ka lujt pure trance..ne shum raste lute ne psychedelic trance
    goa.. per tu habit tiesto e ka majt ate nate deri ne oren 3..ajo ishte dhe nata e fundit e turneut te hollandezit ne ameriken e veriut...edhe oakenfold vjen diku nga fillimi i korrikut ..me thon te drejten i her qe e kom pa sme ka pelqy..e kom me dy menje....
    kto jon nga tiesto

Anėtarėsuar
    05-03-2003
    Vendndodhja
    ke dyqoni ke selvia
    Postime

nga dyqonet e reja
    Anėtarėsuar
    04-04-2003
    Postime
    Ah mer Tom djali...
    Ca ka bo Paul Oakenfold mrome ne darket ne Atlanta, nuk pershkruhet!
    I shk.... para-mrapa te gjithe te tjeret. Dy ore ka bo muzike fantastike! Sidomos oren e dyte e pati tulle fare!
    Shko plako ene mos e kij me dy menje se ke per t'u kenoq.
    Foto nga party do coj ma vone...

!Welcome! Maska e StormAngel
    Anėtarėsuar
    05-02-2003
    Vendndodhja
    Zurich, Switzerland
    Postime
    Kai Tracid per mua eshte me i miri dhe Paul Van Dyk.
    We didn't land on Plymouth Rock, Plymouth Rock landed on us.

nga dyqonet e reja
    Anėtarėsuar
    04-04-2003
    Postime
    It's July, and our North American Tour is fully on it's way…So far this Year ‘Oakenfold On Tour 2004’ has already touched dates in Mexico (twice), Hawaii, Japan, China, Thailand, Hungary, Italy, and certain parts of the U.S.
    This particular North American Tour has one of the toughest back-to-back schedules that Paul has had to endure. The 25 dates (some by Air, mostly by road)! will take us over 8,000 miles from Portland to Toronto, from New York to San Francisco with (including some travel days) only 4 days off in a month, but by the end of the Tour Paul would have played to over 68,000 people … that's got to be worth it!
    Add his studio commitments (which will cut mid way into this Tour) the completing of the first ‘Mixed By’ Creamfields compilation CD, and his work on the new material and you can see why he still maintains the reputation as one of the most hardest working DJ/Producers in the business … with exception to Hernan Catteneo who has either been before or after us everywhere … So this is what's been going on…

nga dyqonet e reja
    Anėtarėsuar
    04-04-2003
    Postime
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (1852)

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2004

Tiėsto to perform at the Opening Ceremony of the Olympic Games in Athens, Greece

Tiėsto, twice voted the #1 DJ in the world by DJ Magazine, will make Olympic history on Friday, August 13, when he becomes the first DJ ever to perform in an Opening Ceremony of the Olympic Games.

Some four billion people will be watching the planet's premier sport event, when the 28th Olympiad of the modern era opens in Greece, the land where the Olympics were born, and the City where they were revived 108 years ago.

No DJ has ever performed at the Olympic Games.

The President of the ATHENS 2004 Organizing Committee, Mrs. Gianna Angelopoulos-Daskalaki, heralded the announcement of Tiėsto’s participation, saying: “Our Ceremonies will include unique Greek artistic elements along with modern and international perspectives. While it is path-breaking, it is also natural, that a modern artist like Tiėsto will contribute to the celebration we’re planning on our opening night. We welcome him to Athens.”

In October 2003, Tiėsto was approached by the Athens Organizing Committee for the Olympic Games (ATHOC) for a DJ-performance of 90 minutes during the parade of the athletes, a part of the Opening Ceremony of the Olympic Games.

During this parade, all participating nations introduce their athletes, over 10,000 in total. ATHOC has shown it values art and innovation by asking the most popular DJ on Earth to produce the music for the parade.

Tiėsto will perform his DJ-set live in the Olympic Stadium in Athens. This will include new tracks produced especially for the Opening Ceremony and songs that have been tailored to compliment the spirit of the Ceremony.

In connection with this announcement, Tiėsto said, “I am honored to be to be part of the biggest sports event in the world. The fact that the Games are returning to their birthplace and to the city where they were revived makes Athens 2004 very special. The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life.”

GREEK PRESS RELEASE WILL FOLLOW

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

FROM THE OLYMPIC NEWS SYSTEM

!Welcome! Maska e StormAngel
    Anėtarėsuar
    05-02-2003
    Vendndodhja
    Zurich, Switzerland
    Postime
    Keto dite ne Cirih te Zvicres mbahet Street Parade,kam nje shok atje i cili me percjell emocionet.
    Shume njerez...perplot kamiona ne te cilat ka nga nje dj qe ne moment ben mix, shume pije haje e (sende tjera)
    Ashtu
    "Do you feel the flow"?
    We didn't land on Plymouth Rock, Plymouth Rock landed on us.

Gone Maska e MiLaNiStE
    Anėtarėsuar
    19-05-2003
    Vendndodhja
    dónde ustedes no me puede ver
    Postime
    dancee e kom qef
    trance ncuqqqqqq :P

klejzi vetlla vet

Kjo teme mbyllet ketu. Mund te vazhdoni me nje te re....
    Mos shkruaj gjė kur je me nerva, sepse, ndėrsa plaga e gjuhės ėshtė mė e keqe se e shpatės, mendo ē’ka mund tė jetė ajo e pendės

Faqja 9 prej 9 FillimFillim ... 789

Tema tė Ngjashme

1. Trance dhe Muzika Elektronike
    Nga StormAngel nė forumin Muzika botėrore
    Pėrgjigje: 199
    Postimi i Fundit: 05-05-2016, 06:21
  2. Umberto Eco
    Nga Pedro nė forumin Shkrimtarė tė huaj
    Pėrgjigje: 122
    Postimi i Fundit: 07-10-2013, 21:13
  3. Kush eshte Dj me i mire per mendimin tuaj ?
    Nga BvizioN nė forumin Muzika botėrore
    Pėrgjigje: 62
    Postimi i Fundit: 26-05-2010, 16:31

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •