Mbiemri "Flamuri" ėshtė me origjinė shqiptare dhe rrjedh nga fjala shqipe "flamur", qė do tė thotė "flamur". Ėshtė njė mbiemėr relativisht i rrallė, qė gjendet kryesisht nė Shqipėri dhe nė mesin e komuniteteve shqiptare tė diasporės.

Pėrdorimi i mbiemrave nė Shqipėri ėshtė njė fenomen relativisht i ri, qė daton nė fund tė shekullit tė 19-tė, kur vendi ishte nėn sundimin osman. Para kėsaj kohe, shumica e shqiptarėve pėrdornin patronime, tė cilat bazoheshin nė emrin e babait. Megjithatė, me krijimin e njė shteti modern dhe futjen e ligjeve dhe sistemeve tė reja administrative, shumė shqiptarė filluan tė adoptonin mbiemrat si njė mėnyrė pėr tė dalluar veten dhe familjet e tyre.

Origjina e mbiemrit "Flamuri" nuk ėshtė plotėsisht e qartė, por ka tė ngjarė qė ai tė jetė adoptuar nga dikush qė ka pasur lidhje me fjalėn shqipe pėr flamuj ose heraldikė. Mund tė jetė pėrdorur si pseudonim pėr dikė qė quhej Flamur. Pėrndryshe, ai mund tė jetė adoptuar si njė emėr simbolik, qė pasqyron patriotizmin ose identitetin kombėtar tė njė personi.

Sot ka disa shqiptarė tė shquar me mbiemrin "Flamuri", duke pėrfshirė shkrimtarin e historianin shqiptar Naim Flamuri dhe studiuesin e analistin shqiptar Sami Flamuri. Emri ėshtė pėrdorur edhe nė biznese dhe organizata tė ndryshme nė Shqipėri, si Grupi Flamuri, dhe kompani tė ndryshme.

Si pėrfundim, mbiemri "Flamuri" ėshtė me origjinė shqiptare dhe rrjedh nga fjala shqipe pėr "flamur". Origjina dhe kuptimi i tij i saktė nuk janė plotėsisht tė qarta, por ka tė ngjarė qė ai tė jetė adoptuar si njė pseudonim ose emėr simbolik qė pasqyron lidhjen e njė personi me Flamurin si emėr mashkullor nė Shqipėri.

The surname "Flamuri" is of Albanian origin and is derived from the Albanian word "flamur," which means "flag." It is a relatively rare surname, primarily found in Albania and among Albanian diaspora communities.

The use of surnames in Albania is a relatively recent phenomenon, dating back to the late 19th century, when the country was under Ottoman rule. Prior to this time, most Albanians used patronymics, which were based on the father's given name. However, with the establishment of a modern state and the introduction of new laws and administrative systems, many Albanians began adopting surnames as a way to distinguish themselves and their families.

The origin of the "Flamuri" surname is not entirely clear, but it is likely that it was adopted by someone who had a connection to Albanian word for flags or heraldry. It may have been used as a nickname for someone who was named Flamur. Alternatively, it may have been adopted as a symbolic name, reflecting a person's patriotism or national identity.

Today, there are several notable Albanians with the surname "Flamuri," including the Albanian writer and historian Naim Flamuri, and the Albanian scholar and analyst Sami Flamuri. The name has also been used in various businesses and organizations in Albania, such as the Flamuri Group, and various companies.

In conclusion, the "Flamuri" surname is of Albanian origin and is derived from the Albanian word for "flag." Its exact origin and meaning are not entirely clear, but it is likely that it was adopted as a nickname or symbolic name reflecting a person's association with Flamur as male name in Albania.