Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 21
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Krimet e Rusise ne Ukraine.

Tashme, ndersa opinioni publik eshte njohur me masakren e Bucas, te tjera deshmi po publikohen ne lidhje me krimet e ushtrise Ruse ne Ukraine.

2. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar King Bardhyl pėr postimin:

SERAFIM DILO (07-04-2022)

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Pėr: Krimet e Rusise ne Ukraine.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Diten e premte ne Mikolaiv:

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Shikoni se cfare bejne kafshet. Ju paralajmeroj qe pamjet jane vertete shume te renda.

UPDATE: We know the data of the Russian soldier Vitaly Aroshanov that castrated the Ukrainian POW with a box cutter with no mercy

Vitaly Valerievich Aroshinov was identified in a video showing him torturing a captured Ukrainian soldier. / Telegram

A shocking video of a Russian soldier brutally torturing and then castrating a Ukrainian prisoner of war with a box knife has appeared online. According to preliminary data, the torture was carried out by Vitaly Aroshanov, a mercenary from the "Akhmat" unit, NEXTA wrote on Twitter.
    https://polanddaily24.com/5518-podglad
    Me poshte keni videon.
    https://www.reddit.com/r/UkraineWarV...eb2x&context=3

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Nga vajtet ju trimat qe shperndanit propaganden ruse per biolabs? Turp te keni, qener!

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Ja njė material tjtėr sa pėr tė shtuar pak…

https://youtu.be/12oi9G-TFik
    Mėsoi tė tjerėt me jetėn tėnde dhe jo me fjalėt e tua

Mund sjell sa tė duash materiale si kėto…,
    por mė vjen ēudi qė, edhe pse nė Perėndim gazetat dhe lajmet e majnstrimit
    kanė pushuar me propagandėn, por kėtu vazhdoka akoma!
    Po a nuk e dini tė nderuar bashkėatdhetarė qė lufta ka vrasje e krime, nga dy palėt?!
    Pyetje;
    Pėrse nė zonat e ēliruara, ukrainasit po vrapojnė pėr pashaporta ruse?
    Pėrgjigje:
    Sigurisht qė i mbėshtesin e i duan rusėt!

Konkluzioni
    Neve na janė veshur sytė nga propaganda!
    Kėrkoni tė shikoni pėrtej hundės, se ka mė….

Pėrshėndetje

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Citim Postuar mė parė nga arbereshi_niko Lexo Postimin
    Mund sjell sa tė duash materiale si kėto…,
    por mė vjen ēudi qė, edhe pse nė Perėndim gazetat dhe lajmet e majnstrimit
    kanė pushuar me propagandėn, por kėtu vazhdoka akoma!
    Po a nuk e dini tė nderuar bashkėatdhetarė qė lufta ka vrasje e krime, nga dy palėt?!
    Pyetje;
    Pėrse nė zonat e ēliruara, ukrainasit po vrapojnė pėr pashaporta ruse?
    Pėrgjigje:
    Sigurisht qė i mbėshtesin e i duan rusėt!

Konkluzioni
    Neve na janė veshur sytė nga propaganda!
    Kėrkoni tė shikoni pėrtej hundės, se ka mė….

Pėrshėndetje
    Une po postoj krime te dokumentuara. Ndersa ti po ben propagande ruse. Askush nuk te pengon qe te hapesh nje teme dhe te denoncosh krime ukrainase nese ka. Por qellimi jot eshte propaganda, pra ti kerkon te prishesh kete teme. Je nje troll qesharak. Te pakten a e di qe Rusia ka sulmuar Ukrainen? Se mos na thoni edhe qe Ukraina ka sulmuar Rusine sepse cfare nuk pret nga njerez te kallepit tend. Dhe dicka te fundit. Si ish spiun sigurimi qe je i konvertuar ne nje ortodoks, cfare mendimi ke per ata aziatike dhe islamike qe po therrin deri edhe po perdhunojne dhe kastrojne ortodokset ukrainas?

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Is Russia recruiting soldiers from prisons, and sending rapists and pedophiles to terrorize Ukraine?

Misha Firer
    Russian Writer 23h

According to Olga Romanov’s, head of human rights organisation Russia Behind Bars, inmates with combat experience were being recruited in February and March 2022.

Operatives of FSB (former KGB) and Federal Penitentiary Service (FSIN) conducted recruitments in cooperation with PMC Wagner (fashioned after Blackwater).

Former military men serving time in penal colonies were no fools and knew they would be disposables and get killed, and all the recruitment efforts have failed.

As one former Spetznaz soldier told FSB operatives, “I’d rather break your noses right now and spend more time in jail than go to war in Ukraine.”

When the war entered second active stage in April, recruitment has spread to colonies all the way to Urals.

This time, the emphasis was on inmates with no combat experience who were far easier to persuade as they didn’t know what they were signing up for.

The deal is six months of active duty in Ukraine followed by full amnesty, granted he’s still alive of course.

Salary is 200,000 rubles a month ($4K), 300,000 ruble payment to seriously wounded, 5 million rubles transferable to a family member in case of death.

They’re told that survival rate is 20%, however that’s a very, very optimistic assessment.

Some inmates are planned to be used as sappers. In the FSB, the training of explosives technicians takes about 10 years, so they’d rather send two or three convicts without training to their deaths than lose one valuable staff member.

Russian Army does not use satellites and drones for recons, therefore they need volunteers to reveal the location of enemy firing points. This is also almost certain death.

Additionally, inmates will be thrown in frontlines of combat to facilitate advancement of the unit. Barrier troops positioned behind the frontlines consist of Chechen fighters who despise Russians will shoot them in case they decide to desert.

All those tactics - demining with human bodies, cannon fodder for advanced weaponry of the enemy, barrier troops - hail back from the Great Patriotic War.

Soviet soldiers were thrown under advancing Wehrmacht tanks to stall their progress, and piled up like heaps of sandbags to block embrasures of the pillboxes to facility advancement of the battalion.

According to Olga Romanova, prisoners are recruited, firstly, because there is a shortage of volunteers.

Secondly, many of convicts have no close relatives, or relatives who are still in touch with them.

They will be sent to their death like orphans were in the first days of war and no one will demand an explanation and more importantly request their body remnants thus no financial compensation will be paid.

Thirdly, there are many people from Donbas in Russian prisons, and it is their chance to return home.

Inmates who give their consent, record a video and write a special statement that they decided to go to war voluntarily in the event of a trial with relatives.

They are not legally released from punishment, but at the same time they are promised pardon and medals if they manage to survive.

They are sent to Rostov-on-Don to receive basic training course and with the help of informers weed out those who plan to escape or go over to the side of Ukraine.

Such inmates are brought to the so-called ‘torture colonies’ where they are continuously beaten and raped with broomsticks, and their prison sentences extended.

No contracts are signed with prisoners, hence Federal Penitentiary Service sending them to the frontlines is a gross violation of law.

Relatives of the inmates who agreed to go to war are afraid to complain publicly as not to make things worse. But in fact, many don’t do it waiting for the money for their wounds or death.

‘Putin’s Cook’ Yevgeny Prigozhin, director-general of Wagner Group and Internet Troll Farms in Russia, Ukraine and Africa, personally visited penal colonies in Ryazan Oblast and his native Saint Petersburg to motivate inmates to join his boss’s war.

According to Vladimir Osechkin, founder of the Internet project Gulagu Net, Yevgeny Prigozhin has received order from his superiors to recruit 20,000 inmates for the offensive in August/September.

So far, only about 1,000 inmates have been sent to the war front.

Mė ngadalė se po e tepron!
    Mos etiketo asnjė, thjeshtė pse nuk ndaj mendimet me ty.
    Ėshtė tipike e strucave qė zė mos shohin atė qė ėshtė evidente pėt tė gjithė.
    Dhe reagojnė kėshtu!
    Unė thashė qė nė Ukrainė ka ngabtė dyja anėt…. Kjo ty nuk tė pėlqen, mirė!
    Por ėshtė fakt qė, Rusia po fiton nga ēdo drejtim, si nga ana ushtarake po ashtu politike dhe ekonomike!
    Kėtė nuk e priste perėndimi…
    “Perėndimi kurrė nuk e ka kuptuar dhe nuk do ta kuptojė kurrė se Rusia nuk ėshtė njė fenomen gjeografik, ekonomik apo politik, por mbi tė gjitha njė fenomen shpirtėror, prandaj ėshtė e pamundur ta shkatėrrosh atė.“
    Ja pra qė desha ti jap postimeve tė tua njė nuancė demokratike…
    Por zhelet e zhelenskit, pėllasin ende tė verbuar nga servilizmi sionisto/sakson.
    Shpejt dobta kuptojmė qė nė kurruzin tonė,
    pra tė atyre qė sikur ne langojtė e nėnshtruar tė perėndimit atllantik, do ti bėjmė hesapet me bllokadat ose si ju pėqen sanksioneve….
    Po e provon e para lokomotiva evropiane, Gjermania, pastaj me rradhė!
    Bėj durim i nderuar gazetar i infektuar.
    Natos nuk po i del Ukraina, se hėngri dru.
    Por do tė na e djellė zjarrin nė Ballkan…
    Nensi pijanecja, provokoi Kinėn dhe kjo hunderrėve nuk u bė pėrshtypje, pasi si lė hunda tė shohin larg!
    Qė nato po sjell njė luftė qė nuk i dihet fundi!!!
    Ndaj mos u nxeh me mua, por shtjello mendimet me racionalizėm.
    Mua mė qan zemra si pėr ukrainasit po ashtu pėr rusėt, por edhe pėr sirianėt, kurdėt, irakenėt, palestinezėt, afganėt, etj etj etj,
    Tė gjithė viktimave tė 30 vjetėve tė fundit tė natos famėkeqe!!!
    Ky po qė ėshtė problem i vėrtetė pėr zgjidhje!
    Tė pėrshėndes njėlloj edhe pse pak konsideratė pėr mua!
    Tė luten, pa komente dhe pa polemikė.
    Shėndet.
    Niko

Ju kėrkoj ndjesė pėr gabimet ortografike, pasi celulari nuk e ka nė memorje shqipen.
    Faleminderit

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Mė ngadalė se po e tepron!
    Mos etiketo asnjė, thjeshtė pse nuk ndaj mendimet me ty.
    Ėshtė tipike e strucave qė zė mos shohin atė qė ėshtė evidente pėt tė gjithė.
    Dhe reagojnė kėshtu!
    Unė thashė qė nė Ukrainė ka ngabtė dyja anėt…. Kjo ty nuk tė pėlqen, mirė!
    Por ėshtė fakt qė, Rusia po fiton nga ēdo drejtim, si nga ana ushtarake po ashtu politike dhe ekonomike!
    Kėtė nuk e priste perėndimi…
    “Perėndimi kurrė nuk e ka kuptuar dhe nuk do ta kuptojė kurrė se Rusia nuk ėshtė njė fenomen gjeografik, ekonomik apo politik, por mbi tė gjitha njė fenomen shpirtėror, prandaj ėshtė e pamundur ta shkatėrrosh atė.“
    Ja pra qė desha ti jap postimeve tė tua njė nuancė demokratike…
    Por zhelet e zhelenskit, pėllasin ende tė verbuar nga servilizmi sionisto/sakson.
    Shpejt dobta kuptojmė qė nė kurruzin tonė,
    pra tė atyre qė sikur ne langojtė e nėnshtruar tė perėndimit atllantik, do ti bėjmė hesapet me bllokadat ose si ju pėqen sanksioneve….
    Po e provon e para lokomotiva evropiane, Gjermania, pastaj me rradhė!
    Bėj durim i nderuar gazetar i infektuar.
    Natos nuk po i del Ukraina, se hėngri dru.
    Por do tė na e djellė zjarrin nė Ballkan…
    Nensi pijanecja, provokoi Kinėn dhe kjo hunderrėve nuk u bė pėrshtypje, pasi si lė hunda tė shohin larg!
    Qė nato po sjell njė luftė qė nuk i dihet fundi!!!
    Ndaj mos u nxeh me mua, por shtjello mendimet me racionalizėm.
    Mua mė qan zemra si pėr ukrainasit po ashtu pėr rusėt, por edhe pėr sirianėt, kurdėt, irakenėt, palestinezėt, afganėt, etj etj etj,
    Tė gjithė viktimave tė 30 vjetėve tė fundit tė natos famėkeqe!!!
    Ky po qė ėshtė problem i vėrtetė pėr zgjidhje!
    Tė pėrshėndes njėlloj edhe pse pak konsideratė pėr mua!
    Tė luten, pa komente dhe pa polemikė.
    Shėndet.
    Niko
    Une nuk po teproj asgje. Ti futesh ne nje teme dhe si nje harbut i klasit te pare fyen duke thene qe te shikojme pertej hundes. Nese une postova dicka te pasakte mund ta kishe vene ne dukje. Por qellimi jot eshte qe te beshe propagande ruse. Ti nuk ke asgje prej Shqiptari. Ne momentin kur ti thua:
    ė gjithė viktimave tė 30 vjetėve tė fundit tė natos famėkeqe!!!
    Ke marre fund si njeri. Kjo eshte nje shprehje tipike e marre borxh nga propaganda serbe. Sepse patjeter edhe clirimin e Kosoves nga Serbia ti e quan nje krim te NATO-s.
    Une nuk jam gazetar. Dhe se kush po ha dru ne Ukraine kjo po duket. Vetem njerez te kallepit tend nuk e pranojne.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Ju kėrkoj ndjesė pėr gabimet ortografike, pasi celulari nuk e ka nė memorje shqipen.
    Faleminderit
    Hahahahhah. E vleresoj kete moment sinqeriteti tendin. Po normal qe nuk e ke Shqipen ne telefon. Ke te tjera prioritete dhe interesa ti.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-07-2014
    Postime

Is the West laughing at Russia over their military performance so far in Ukraine?

Roland Bartetzko
    Lives in Ukraine (2022–present)

Some people poke fun at the stupidity and incompetence of the Russian armed forces, but this isn’t really a laughing matter.

The most prevalent reaction in the West was surprise mixed with incredulity: this bunch of amateurs is the army we’ve been scared about all those years?
    But let’s not forget that amateurs or not, the Russian military in Ukraine is committing war crimes on a massive scale. They are certainly not the best soldiers on the battlefield, but they’re quite proficient when it comes to raping and murdering innocent civilians.

It’s the thought about these atrocities that keeps us from laughing about their military (non)performance.

If there’s one common emotion among people in Europe about the Russian military and their leadership, then it’s probably contempt:

They completely lost all respect. They’re people without honor.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Situata ne Ukraine. Cfare u be ne Ukraine ne te vertete
    Nga Rusnod nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 865
    Postimi i Fundit: 11-06-2015, 04:31
  2. SH.B.A perball Rusise.
    Nga Miri.D nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 107
    Postimi i Fundit: 31-05-2014, 15:39
  3. Rusi-Ukraine
    Nga MoskoSoft nė forumin Ndihmoni njėri-tjetrin
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 15-01-2010, 13:07
  4. Zhvillohen zgjedhjet parlamentare nė Ukrainė
    Nga Davius nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 04-04-2007, 16:25
  5. Ukrainė - Shqipėri (2:2)
    Nga Davius nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 62
    Postimi i Fundit: 09-10-2005, 20:58

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •