Dy televizionet kombtare po sulmojn opozitn dhe po mbshtesin bedelt e Rams n kuvend, pasi u paguan nga qeveria me para publike. Kjo deklarat e fort e Lulzim Bashs t enjten n emisionin T paekspozuarit ka hapur edhe njher debatin e blerjes s mediave kryesore t vendit me parat e taksapaguesve.

Historia nuk sht e panjohur, por Lapsi.al i sht kthyer edhe njher t gjith kulisave t saj. N 4 prill, tre jav pasi opozita vendosi t djeg mandatet, kryeministri Rama nxori nj VKM, sipas s cils duheshin shprblyer me 5 milion euro televizionet e vendit q kishin psuar humbje nga kalimi i teknologjis analoge n at dixhitale. E bukura e ksaj historie nuk qe vetm fakti se VKM u votua menjher sapo filloi kriza politike, por se n mnyr hajdutshe ajo u mbajt e fsheht dhe nuk u publikua n faqen zyrtare t qeveris. Po t shehsh s paku deri sot vendimi pr shprblimin e televizioneve, nuk rrezulton prkrah vendimeve t tjera q u morn n mbledhjen e kshillit t ministrave t 4 prillit (faksimilja poshte).


Faqja e keshillit te ministrave ne 4 prill ku mungon VKM-ja per televizionet



Po e bri Ramn ti druhej publikimit t ksaj dhurate milionshe q u zbulua vetm pas publikimit n fletoren zyrtare?

Hipoteza q i prgjigjet ksaj pyetjeje sht e thjesht. Ajo lidhet me nj skem t tr t ngritur pr ti dhn nj dor para Klan-it dhe Top Channel-it. VKM e 4 prillit q mbshtetet n fakt n ligjin q sht votuar q n 2017 nga koalicioni PS LSI, sht e ndrtuar vetm pr t fituar kto dy televizione.

Edi Rama ka vendosur q 5 milion eurot e taksapaguesve t ndahen n kt mnyr: 2/5 n mnyr t barabart mes Top dhe Klan. 2/5 pr platformat me pages dhe 1/5 i jepet platforms s televizionit publik, si form pagese pr kanalet e lajmeve q do t transmetohen falas n kt platform.

Po ka edhe m. Megjithse qeveria vendosi t paguaj me parat e taksapaguesve q u rifituan nga shitja e frekuences analoge q mbanin televizionet, ato media q kan ushtruar aktivitetin e tyre tregtar, kan nxjerr fitime legale dhe okulte nga prdorimi politik i influencs s tyre (gj t do ta detyronte ambasadn amerikane t fshikullonte mediat e mdha q vn gjoba), ajo pavarsisht nga ky imoralitet ka shpikur nj form pr ti dhn pjesn e luanit n ndarjen e parave Topit dhe Klanit.

Kshtu po t shihet shuma e par e 2/5 ajo ndahet gjysm pr gjysm mes dy TV kombtare. Por me posht, kur bhet fjal pr 2/5 e platformave dixhitale apo edhe pr at q do t prfitojn Tv lokale nga shuma q do ti jepet TVSH-s, aty klasifikimi do t bhet me nj kriter krejt t ndryshm: Sipas xhiros q Tv kan deklarauar vitet e fundit n tatime. Po pse dy kritere t ndryshme brenda nj vendimi?

Prgjigjen e jep kqyrja e shifrave. Sepse n kategorin e par nga qeveria duhej favorizuar Klani. Dhe ajo q i hiqej Topit n kt kategori, zvendsohej me parat q i jepeshin Dixhitalbit ne ndarjen e 2/5 (pra dy milion euro) q dhuroheshin pr platformat me pages.

Pra nuk ka asnj dyshim se kto xhonglime me ligjin kan pasur nj qllim t vetm, t fusin dika m shum se 2 milion euro n arkat e Topit dhe t Klanit.

Edhe fiks para nj viti, u b nj prpjekje tjetr q mediat kryesore t merrnin miliona euro nga buxheti, me arsyetimin se ato kishin kosto shtes si pasoj e dixhitalizimit, se ato do investonin m shum tek gazetaria investigative, se duhej rritur besueshmria tek publiku, se duheshin ngritur struktura pr t luftuar lajmet e rreme.

Por, pasi kjo grabitje ditn pr diell u denoncua si nga BE si nga ShBA ajo po merr tani nj form tjetr.

Pikrisht pr kt Edi Rama e mbajti t fsheht duke mos e botuar VKM-n n faqen e kryeministris. Pikrisht po pr t njjtn arsye Basha deklaroi se qeveria po i paguan dy televizionet kombtare pr t punuar kundr opozits. Dhe kjo nuk ka nevoj pr koment, se e tregon ekrani.

Lapsi.al