Anėtarėsuar
    21-05-2012
    Postime

Office.com 2016

Kodi:
    "Your Photostream",,"Fluksi i fotografive"
    "Looking for an account",,"Duke kėrkuar njė llogari"
    "Sign In",,"Hyr"
    "We can't connect to {0} right now.",,"S'mund tė lidhemi me {0} nė kėtė moment."
    "If you bought Office, enter the email address you use to manage your subscription on Office.com.  If your organization provides you with Office, enter the user id that was assigned by your organization.",,"Nėse e ke blerė Office, fut adresėn e e-postės qė pėrdor pėr tė menaxhuar pajtimin tėnd nė Office.com.  Nėse Office ta jep organizata jote, fut ID-nė e pėrdoruesit tė pėrcaktuar nga organizata jote."
    "To complete this task, you must first download an updated version of Office 2013.",,"Pėr ta pėrfunduar kėtė detyrė, sė pari duhet tė shkarkosh njė version tė pėrditėsuar tė Office 2013."
    "Sites - {0}",,"Sajtet - {0}"
    "Sign in with your Microsoft account",,"Hyr me llogarinė tėnde tė Microsoft"
    "We couldn't find an account with that email address.",,"S'mund tė gjenim njė llogari me atė adresė e-poste."
    "{0} x {1}",,"{0} x {1}"
    "Paste the URL here",,"Ngjit URL-nė kėtu"
    "Log in to Facebook",,"Hyr nė Facebook"
    " Do you want to {0}?",," Dėshiron tė {0}?"
    "S",,"S"
    "Insert Online Video",,"Ndėrfut videon nė linjė"
    "Stay connected. Take control of your inbox in seconds with Sweep.",,"Qėndro i lidhur. Merr nėn kontroll nė sekondė kutinė tėnde mbėrritėse me Pastro."
    "We can’t connect to some of your picture sources right now. Please try again later. If this problem continues, you can try signing out of Office and signing back in.",,"S’mund tė lidhemi me disa nga burimet e tua tė imazheve nė kėtė moment. Provo sėrish mė vonė. Nėse ky problem vazhdon, mund tė provosh tė dalėsh nga Office dhe tė hysh sėrish."
    "Insert Pictures",,"Ndėrfut imazhet"
    "Sign up for a new account",,"Regjistrohu pėr llogari tė re"
    "When you sign in, your documents and settings are available everywhere that you are - even if the device you are using doesn't have Office.",,"Kur hyn, dokumentet dhe parametrat e tu janė nė dispozicion kudo qė tė jesh - edhe nėse pajisja qė po pėrdor nuk ka Office."
    "Click or tap a video site to add it.",,"Kliko ose trokit njė sajt me video pėr ta shtuar."
    "Paste URL here",,"Ngjit URL-nė kėtu"
    "Royalty-free sound clips",,"Fragmente zanore me tė drejtė autori falas"
    "repair the connection",,"riparo lidhjen"
    "Please enter a valid email address",,"Fut njė adresė e-poste tė vlefshme"
    "Accept Invitation",,"Prano ftesėn"
    "Searching for {0}...",,"Duke kėrkuar pėr {0}..."
    "Sign in",,"Hyr"
    "Welcome to Outlook.com",,"Mirė se vjen nė Outlook.com"
    "1 search result for {0}",,"1 rezultat kėrkimi pėr {0}"
    "OneDrive - Personal ({0})",,"OneDrive - Personale ({0})"
    "Bing Video Search",,"Kėrkimi i videove tė Bing"
    "Silverlight",,"Silverlight"
    "We didn’t find an account. Try another email or {0}",,"Nuk gjetėm asnjė llogari. Provo njė e-postė tjetėr ose {0}"
    "Required parameter '{0}' is missing or its value is not valid.",,""Parametri i kėrkuar ""{0}"" mungon ose vlera e tij nuk ėshtė e vlefshme.""
    "Insert Audio",,"Ndėrfut audio"
    "Paste the URL to insert a video from YouTube",,"Ngjit URL-nė pėr tė futur njė video nga YouTube"
    "Sign in with a work or school account",,"Hyr me njė llogari pune ose shkolle"
    "Insert Online Audio",,"Ndėrfut audion nė linjė"
    "We can't play this video because this device doesn't support {0}.",,"S'mund ta lexojmė kėtė video sepse {0} nuk mbėshtetet nga kjo pajisje."
    "OneDrive for Business",,"OneDrive for Business"
    "Type the email address or phone number you would like to use to sign in.",,"Shtyp adresėn e emailit ose numrin e telefonit qė dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hyrė."
    "There are no items in this set.",,"S'ka asnjė njėsi nė kėtė bashkėsi."
    "This type of account doesn't work with this particular service.  Please enter an email address associated with a different account.",,"Ky tip llogarie nuk funksionon me kėtė shėrbim tė veēantė. Fut njė adresė e-poste tė shoqėruar me njė llogari tjetėr."
    "Sign in to Office",,"Hyr nė Office"
    "We're having trouble locating your account.  Can you help us find it by selecting the type of account that you would like to use?",,"Kemi problem me gjetjen e llogarisė tėnde. A mund tė na ndihmosh ta gjejmė duke pėrzgjedhur tipin e llogarisė qė dėshiron tė pėrdorėsh?"
    "Enter the URL here",,"Fut URL-nė kėtu"
    "From a Twitter stream",,"Nga njė transmetim i Twitter"
    "Sorry, {0} is temporarily unavailable. Please try again later.",,"Na vjen keq, por {0} nuk ėshtė pėrkohėsisht nė dispozicion. Provo sėrish mė vonė."
    "Microsoft Office 2016",,"Microsoft Office 2016"
    "Search the web",,"Kėrko nė ueb"
    "Recent {0} pictures",,"Imazhet e fundit tė {0}"
    "All videos",,"Tė gjitha videot"
    "When you sign in, your documents and settings are online",,"Kur hyn, dokumentet dhe parametrat e tu janė nė linjė"
    "Type the email address or phone number of the account you would like to use with {0}.",,"Shtyp adresėn e emailit ose numrin e telefonit tė llogarisė qė dėshiron tė pėrdorėsh me {0}."
    "What email address or phone number would you like to use to sign in to {0}? (If you already have an account that you use with Office or other Microsoft services, enter it here).",,"Cilėn adresė emaili ose numėr telefoni dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hyrė nė {0}? (Nėse ke tashmė njė llogari qė e pėrdor me Office ose me shėrbime tė tjera tė Microsoft, fute kėtu)."
    "Show all web results",,"Shfaq tė gjitha rezultatet e uebit"
    "Account found.",,"Llogaria u gjet."
    "Also insert from:",,"Ndėrfut edhe nga:"
    "When you sign in:",,"Kur hyn:"
    "No supported audio sites are available at this time.",,"Nuk ka sajte tė mbėshtetura tė audios nė dispozicion kėtė herė."
    "We couldn't find an account with that email address or phone number. Would you like to sign up for a new Microsoft account?",,"S'mund tė gjenim njė llogari me atė adresė emaili ose numėr telefoni. Dėshiron tė regjistrohesh pėr njė llogari tė re tė Microsoft?"
    "This type of account doesn't work with this particular service. Please enter an email address or phone number associated with a different account.",,"Ky tip llogarie nuk funksionon me kėtė shėrbim tė veēantė. Fut njė adresė emaili ose numėr telefoni tė shoqėruar me njė llogari tjetėr."
    "We Need a Little More Help",,"Na duhet pak mė shumė ndihmė"
    "Two accounts found",,"U gjetėn dy llogari"
    "Your shared photos and videos",,"Videot dhe fotografitė e tua tė bashkėndara"
    "1 photo",,"1 fotografi"
    "D",,"D"
    "Activation Failed",,"Aktivizimi dėshtoi"
    "Office makes it easy to pick back up where you left off - even when using a different device.",,"Office e bėn tė lehtė rifillimin e punės aty ku e ke lėnė - madje, edhe kur pėrdor njė pajisje tjetėr."
    "Image Not Available",,"Imazhi s'ėshtė nė dispozicion"
    "sign up for a new account.",,"regjistrohu pėr njė llogari tė re."
    "{0} photos",,"{0} fotografi"
    "Enter your search term",,"Fut termin e kėrkimit"
    "Sign up",,"Regjistrohu"
    "Manage",,"Menaxho"
    "Install Office on all your devices. View payment and billing.",,"Instalo Office nė tė gjitha pajisjet e tua. Paraqit pagesėn dhe faturimin."
    "Account not found. Click to sign up",,"Llogaria nuk u gjet. Kliko pėr t'u regjistruar"
    "We found 2 accounts associated with this email:",,"Gjetėm 2 llogari tė lidhura me kėtė e-postė:"
    "or insert pictures",,"ose ndėrfut imazhet"
    "Type the email address of the account you would like to use with Office.",,"Shtyp adresėn e emailit tė llogarisė qė dėshiron tė pėrdorėsh me Office."
    "To activate this install, sign in with the account associated with your Office product. When you sign in, your Office documents and personal settings are just a click away. You can also save your documents online and get to them from virtually anywhere.",,"Pėr tė aktivizuar kėtė instalim, hyr me llogarinė e shoqėruar me produktin Office. Pasi tė hysh, dokumentet dhe parametrat e tu personalė tė Office janė vetėm njė klikim larg. Mund t'i ruash gjithashtu dokumentet e tua nė linjė dhe tė qasesh nė to nga pothuajse kudo."
    "from another source",,"nga njė burim tjetėr"
    "Insert Web Pages",,"Ndėrfut faqet e uebit"
    "Sign in with a Microsoft account",,"Hyr me njė llogari tė Microsoft"
    "This device doesn't support Flash, so we can't insert videos from {0} or {1}.",,"Flash nuk mbėshtetet nga kjo pajisje, prandaj s'mund t'i ndėrfusim videot nga {0} ose {1}."
    "This video site uses Flash. {0}",,"Ky sajt me video pėrdor Flash. {0}"
    "OneDrive - {0} ({1})",,"OneDrive - {0} ({1})"
    "Sorry, we can't connect to {0}.",,"Na vjen keq, por s'mund tė lidhemi me {0}."
    "All Sets",,"Tė gjitha bashkėsitė"
    "This device doesn't support Flash, so we can't insert videos from {0}, {1}, or {2}.",,"Flash nuk mbėshtetet nga kjo pajisje, prandaj s'mund t'i ndėrfusim videot nga {0}, {1} ose {2}."
    "Search Bing",,"Kėrko nė Bing"
    "{0} search results for {1}",,"{0} rezultate kėrkimi pėr {1}"
    "To activate Office, enter the email address that's associated with your Office subscription.",,"Pėr tė aktivizuar Office, fut adresėn e e-postės qė shoqėrohet me pajtimin tėnd nė Office."
    "Type @username or #hash tag here",,"Shtyp @emrin e pėrdoruesit ose #hashtag-un kėtu"
    "Adding security information helps protect your account",,"Shtimi i informacioneve tė sigurisė ndihmon nė mbrojtjen e llogarisė tėnde"
    "What account would you like to use to access this site? (If you already have an account that you use with Office or other Microsoft services, enter it here).",,"Ēfarė llogarie dėshiron tė pėrdorėsh pėr qasjen nė kėtė sajt? (Nėse ke tashmė njė llogari qė pėrdor me Office ose shėrbime tė tjera tė Microsoft, fute kėtu)."
    "BACK TO SITES",,"KTHEHU TE SAJTET"
    "Sign in with your Microsoft account to insert photos and videos from {0} and other sites.",,"Hyr me llogarinė e Microsoft pėr tė ndėrfutur fotografi dhe video nga {0} dhe sajte tė tjera."
    "From a Video Embed Code",,"Nga njė kod trupėzimi i videos"
    "Browse {0} {1}",,"Shfleto {1} e {0}"
    "This device doesn't support Flash, so we can't insert videos from {0}.",,"Flash nuk mbėshtetet nga kjo pajisje, prandaj s'mund t'i ndėrfusim videot nga {0}."
    "This video uses a newer version of {0}.",,"Kjo video pėrdor njė version mė tė ri tė {0}."
    "Loading Preview...",,"Duke ngarkuar paraafishimin..."
    "Photos of you",,"Fotografitė ku ke dalė"
    "To help us protect your account, please enter the characters that you see below:",,"Pėr tė na ndihmuar qė tė mbrojmė llogarinė tėnde, fut karakteret qė shikon mė poshtė:"
    "What email address would you like to use to sign in to Office? (If you already have an account that you use with Office or other Microsoft services, enter it here).",,"Cilėn adresė tė e-postės dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hyrė nė Office? (Nėse ke tashmė njė llogari qė pėrdor me Office ose shėrbime tė tjera tė Microsoft, fute kėtu)."
    "Microsoft Account",,"Llogaria e Microsoft"
    "Microsoft account",,"Llogaria e Microsoft"
    "Email address",,"Adresa e e-postės"
    "Paste embed code here",,"Ngjit kėtu kodin e trupėzimit"
    "Search",,"Kėrko"
    "Microsoft",,"Microsoft"
    "{0} items selected.",,"{0} njėsi tė pėrzgjedhura."
    "We are showing all web results.",,"Kemi shfaqur tė gjitha rezultatet e uebit."
    "Select an item.",,"Pėrzgjidh njė njėsi."
    "Call us overprotective, but we need to verify your account again before opening {0}.",,"Ndoshta mendon se e ekzagjerojmė, por duhet tė verifikojmė pėrsėri llogarinė tėnde para se tė hapėsh {0}."
    "Account found.  Redirecting to sign-in.",,"Llogaria u gjet. Duke u ridrejtuar te hyrja."
    "or insert video",,"ose ndėrfut videon"
    "There are no items in this album.",,"S'ka asnjė njėsi nė kėtė album."
    "Images may be subject to copyright. Ensure that you have proper rights before inserting an image.",,"Imazhet mund tė jenė objekt i tė drejtės sė autorit. Para ndėrfutjes sė njė imazhi, sigurohu qė ke tė drejtat e duhura."
    "Welcome to OneDrive",,"Mirė se vjen nė OneDrive"
    "We couldn't find an account with that email address or phone number.",,"S'mund tė gjenim njė llogari me atė adresė emaili ose numėr telefoni."
    "Invite, track RSVPs, and set reminders to stay on schedule.",,"Fto, monitoro kėrkesat pėr pėrgjigje dhe vendos pėrkujtues pėr tė qenė nė orar."
    "Updates Required",,"Kėrkohen pėrditėsimet"
    "Use Sway to easily create and share a polished, interactive, web-based canvas of your ideas that looks great on any screen.",,"Pėrdor Sway pėr tė krijuar dhe pėr tė bashkėndarė me lehtėsi njė kanavacė tė ideve tė tua, tė pėrsosur, ndėrvepruese dhe tė bazuar nė ueb, e cila duket shumė bukur nė ēdo ekran."
    "We found your account:",,"Gjetėm llogarinė tėnde:"
    "Call us overprotective, but we need to verify your account again before opening this document.",,"Ndoshta mendon se e ekzagjerojmė me mbrojtjen, por duhet tė verifikojmė sėrish llogarinė tėnde para hapjes sė kėtij dokumenti."
    "Video Not Available",,"Videoja s'ėshtė nė dispozicion"
    "Paste the embed code to insert a video from a web site",,"Ngjit kodin e trupėzimit pėr tė futur njė video nga njė sajt uebi"
    "Connect to your contacts from Facebook, Skype, and more.",,"Lidhu me kontaktet e tua nga Facebook, Skype e tė tjera."
    "From a URL",,"Nga njė URL"
    "Try again",,"Provo sėrish"
    "Get Flash.",,"Merr Flash."
    "Please enter a valid email address or phone number",,"Fut njė adresė emaili ose numėr telefoni tė vlefshėm"
    "{0} x {1} - {2}",,"{0} x {1} - {2}"
    "Microsoft Corporation",,"Microsoft Corporation"
    "Reimagine the way your ideas come to life.",,"Riimagjino mėnyrėn se si lindin idetė e tua."
    "We couldn't find an account with that email address.  Would you like to sign up for a new Microsoft account?",,"S'mund tė gjenim njė llogari me atė adresė e-poste. Dėshiron tė regjistrohesh pėr njė llogari tė re tė Microsoft?"
    "Insert Video",,"Ndėrfut video"
    "OneDrive - Personal",,"OneDrive - Personale"
    "Personal Apps @ {0}",,"Aplikacionet personale nė {0}"
    "Browse {0}",,"Shfleto {0}"
    "Insert Web Content",,"Ndėrfut pėrmbajtjen e uebit"
    "Type your email address or phone number",,"Shtyp adresėn e emailit ose numrin tėnd tė telefonit"
    "Clip Art",,"Fragment artistik"
    "Learn more",,"Mėso mė shumė"
    "Cancel",,"Anulo"
    "Browse content on your SharePoint sites",,"Shfleto pėrmbajtjen nė sajtet e tua tė SharePoint"
    "Type the Twitter username or hash tag to insert the stream",,"Shtyp emrin e pėrdoruesit ose hashtag-un e Twitter pėr tė ndėrfutur transmetimin"
    "Sign in with the account you use for OneDrive, Xbox LIVE, Outlook.com, or other Microsoft services.",,"Hyr me llogarinė qė pėrdor pėr OneDrive, Xbox LIVE, Outlook.com ose shėrbime tė tjera tė Microsoft."
    "Sorry, we can’t connect to additional sources right now. Please try again later. If this problem continues, you can try signing out of Office and signing back in.",,"Na vjen keq, por s’mund tė lidhemi me burime tė tjera nė kėtė moment. Provo sėrish mė vonė. Nėse ky problem vazhdon, mund tė provosh tė dalėsh nga Office dhe tė hysh sėrish."
    "{0} albums",,"{0} albume"
    "OneDrive - {0}",,"OneDrive - {0}"
    "Flash",,"Flash"
    "1 item selected.",,"1 njėsi e pėrzgjedhur."
    "We couldn't find a license associated with your account {0}.",,"S'mund tė gjenim njė licencė tė shoqėruar me {0} tė llogarisė tėnde."
    "K",,"K"
    "We can’t connect to some of your video sources right now. Please try again later. If this problem continues, you can try signing out of Office and signing back in.",,"S’mund tė lidhemi me disa nga burimet e tua tė videove nė kėtė moment. Provo sėrish mė vonė. Nėse ky problem vazhdon, mund tė provosh tė dalėsh nga Office dhe tė hysh sėrish."
    "click or tap here to play the video.",,"kliko ose trokit kėtu pėr tė lexuar videon."
    "someone@example.com",,"dikush@example.com"
    "Search YouTube",,"Kėrko nė YouTube"
    "Sign in with your Microsoft account to insert photos and videos from {0}, {1}, and other sites.",,"Hyr me llogarinė e Microsoft pėr tė ndėrfutur fotografi dhe video nga {0}, {1} dhe sajte tė tjera."
    "There are no items in this folder.",,"S'ka asnjė njėsi nė kėtė dosje."
    "Please enter the characters that you see below:",,"Fut karakteret qė shikon mė poshtė:"
    "Download Now",,"Shkarko tani"
    "Work account",,"Llogaria e punės"
    "Privacy statement",,"Deklarata e privatėsisė"
    "Create, edit, and share. Work with others at the same time.",,"Krijo, redakto dhe bashkėndaj. Puno njėkohėsisht me tė tjerėt."
    "Also insert from",,"Ndėrfut edhe nga"
    "Tell us the account you want to use to open {0}.",,"Na thuaj llogarinė qė dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hapur {0}."
    "See more",,"Shiko mė shumė"
    "Enter the URL for a video here",,"Fut URL-nė pėr njė video kėtu"
    "Remove",,"Largo"
    "Sign in with the account provided by your work, school, or university.",,"Hyr me llogarinė qė tė ka dhėnė puna, shkolla ose universiteti yt."
    "Getting items...",,"Duke marrė njėsitė..."
    "Welcome to {0}",,"Mirė se vjen nė {0}"
    "It looks like you use the same email address with more than one account.  Please select the type of account which you would like to use to sign in.",,"Me sa duket pėrdor tė njėjtėn adresė e-poste me mė shumė se njė llogari. Pėrzgjidh tipin e llogarisė qė dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hyrė."
    "Bing Image Search",,"Kėrkimi i imazheve tė Bing"
    "Your account, our priority",,"Llogaria jote, pėrparėsia jonė"
    "From SharePoint",,"Nga SharePoint"
    "Looking for your work, school, or university sign in?",,"Po kėrkon tė hysh te puna, shkolla ose universiteti yt?"
    "Next",,"Tjetėr"
    "Microsoft Office 2016 component",,"Pėrbėrės i Microsoft Office 2016"
    "All folders",,"Tė gjitha dosjet"
    "Insert Online Pictures",,"Ndėrfut imazhet nė linjė"
    "Sign in with your account",,"Hyr me llogarinė tėnde"
    "Help us protect your account",,"Na ndihmo tė mbrojmė llogarinė tėnde"
    "Browse",,"Shfleto"
    "Only 50 items can be selected at once. Please select fewer items.",,"Vetėm 50 njėsi mund tė pėrzgjidhen njėherėsh. Pėrzgjidh mė pak njėsi."
    "Search Office stock media",,"Kėrko te mediat rezervė tė Office"
    "Reset password",,"Rivendos fjalėkalimin"
    "Audio Not Available",,"Audioja s'ėshtė nė dispozicion"
    "or insert audio",,"ose ndėrfut audion"
    "If you sign into other Microsoft services such as Outlook.com, OneDrive, Messenger or Xbox LIVE then you already have an account",,"Nėse hyn nė shėrbimet e tjera tė Microsoft, si p.sh. Outlook.com, OneDrive, Messenger ose Xbox LIVE, atėherė e ke tashmė njė llogari"
    "Introducing Sway",,"Prezantimi i Sway"
    "Select one or more items.",,"Pėrzgjidh njė ose mė shumė njėsi."
    "From a file",,"Nga njė skedar"
    "Enter your email or phone number and we’ll check",,"Fut emailin ose numrin tėnd tė telefonit dhe do ta kontrollojmė"
    "After you've signed in,",,"Pasi tė kesh hyrė,"
    "No search results for {0}",,"S'ka asnjė rezultat kėrkimi pėr {0}"
    "Not sure if you have an account?",,"Nuk je i sigurt nėse ke njė llogari?"
    "This video uses {0}.",,"Kjo video pėrdor {0}."
    "Search Office.com",,"Kėrko nė Office.com"
    "Search Flickr",,"Kėrko nė Flickr"
    "Enter a product key instead",,"Mė mirė fut njė ēelės produkti"
    "No supported image sites are available at this time.",,"Nuk ka sajte tė mbėshtetura tė imazhit nė dispozicion kėtė herė."
    "We didn’t find an account. Try another email or phone number or {0}",,"Nuk gjetėm llogari. Provo njė email ose numėr tjetėr telefoni, ose {0}"
    "Activate Office",,"Aktivizo Office"
    "Browse files on your computer or local network",,"Shfleto skedarėt nė kompjuter ose nė rrjetin lokal"
    "Type the email address you would like to use to sign in.",,"Shtyp adresėn e e-postės qė dėshiron tė pėrdorėsh pėr tė hyrė."
    "Account found",,"Llogaria u gjet"
    "View Larger",,"Paraqit tė zmadhuar"
    "All albums",,"Tė gjitha albumet"
    "Royalty-free photos and illustrations",,"Fotografitė dhe ilustrimet me tė drejtė autori falas"
    "Insert",,"Ndėrfut"
    "Get {0}.",,"Merr {0}."
    "Search results are images licensed under Creative Commons. Please review the specific license for any image you want to use to ensure you can comply with it.",,"Rezultatet e kėrkimit janė imazhe tė licencuara nga Creative Commons. Rishiko licencėn e veēantė pėr ēdo imazh qė dėshiron tė pėrdorėsh, pėr t'u siguruar se mund ta respektosh."
    "Office.com Clip Art",,"Fragmenti artistik i Office.com"
    "Redirecting to sign-in.",,"Duke u ridrejtuar te hyrja."
    "No supported video sites are available at this time.",,"Pėr momentin s'ėshtė nė dispozicion asnjė sajt me video i mbėshtetur."
    "Customizations made on one device are reflected everywhere you use Office.",,"Pėrshtatjet e bėra nė njė pajisje pasqyrohen kudo qė pėrdor Office."
    "Last updated {0}",,"Pėrditėsimi i fundit {0}"
    "Manage your Office account",,"Menaxho llogarinė tėnde tė Office"
    "Recent {0} videos",,"Videot e fundit tė {0}"
    "Enter your email and we’ll check",,"Fut e-postėn tėnde dhe do ta kontrollojmė"
    "Add a service",,"Shto njė shėrbim"
    "Easily store and share photos, videos, documents, and more - anywhere, on any device.",,"Magazino dhe bashkėndaj me lehtėsi fotografitė, videot, dokumentet e tė tjera - kudo, nė ēdo pajisje."
    "Capture thoughts, ideas and to-dos all in one place.",,"Kap mendimet, idetė dhe gjėrat pėr tė bėrė, tė gjitha nė njė vend."
    "No other video sites are supported at this time.",,"Pėr momentin nuk mbėshteten sajte tė tjera me video."
    "Type your email address",,"Shtyp adresėn tėnde tė emailit"
    "Paste",,"Ngjit"
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DiGiT@LiFE : 30-06-2016 mė 09:13

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •