Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 6
    dr.j Maska e james l.
    Anėtarėsuar
    27-03-2003
    Vendndodhja
    Athens
    Postime

studimet per stomatologji ne Amerike

une banoj ne greqi dhe studioj per stomatologji (dental technology-laborant).jam ne vitin e 3-te.
    gjithmone kam pasur deshiren qe te vazhdoj per dentist ne SH.B.A.ju lutem kush studion ne kete dege ne Amerike apo eshte ne dijeni per kete teme te me ndihmoj duke me informuar se si eshte e mundur ta realizoj kete deshire dhe sa kushton viti ne kolegjet amerikane.
    diplomen qe une do marr nga universiteti grek si laborant a eshte e mundur ta mbroj ne SH.B.A apo jo?

dr.j Maska e james l.
    Anėtarėsuar
    27-03-2003
    Vendndodhja
    Athens
    Postime
    po mire kaq studenta ne U.S.A dhe asnje nuk ka zgjedhur degen e stomatologjise?
    sa do te doja te ishe nje pike loti
    te lindja ne syte e tu..
    te jetoja ne faqen tende.. &
    te vdisja ne buzet e tua..

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    20-04-2003
    Vendndodhja
    UK
    Postime
    Hiya, une jam nje student ne angli dhe po studioj biologji, kimi, fizike dhe psikologji ne kolegj dhe deshiroj te sudioj per stomatologji vitin tjeter ne universitet. Akoma nuk kam plotesuar formularet per universitet por do kisha shume deshire te studioja ne USA. Ne muajin Qershor ketu plotesohen formularet universitare por nuk jam i vendosur se ku te studioj. Please give me some info....thanx
    Sx to everyone will do good in their malnurished lives

~@~ROZ@F@~@~ Maska e DhArMa
    Anėtarėsuar
    01-06-2003
    Vendndodhja
    Postime
    Une nuk studjoj per Dentiste, por aq sa di po ju tregoj.

Procedura ketu qe te behesh dentist:

1. Te kesh nje diplome Universitare kater vjecare nga nje universitet i amerikes (zakonisht quhet Bachelor Degree).
    2. Duhet te kesh bere disa klasa kimije, bioligjije, fizike.
    3. Ndoshta duhet te japesh provim Toelf (nqs nuk ke marre klasa ne anglisht)
    4. Duhet te marresh nje provim qe eshte ADT - Dental Admission Test, ky kerkohet nga te gjitha shkollat.
    5. Duhet te kesh mesatare te larte ketu eshte zakonisht GPA 3.0 e siper(por shumica 3.5 e lart), kjo e marre nga nje shkalle e 4.0 (qe eshte maksimalja) megjithate nuk perjashtohen raste te vecanta.

Tek ky Linku ketu jane te gjitha shkollat per stomatollogji ne USA http://www.ada.org/prof/ed/programs/schools/us.asp
    Tution ne vit mund te shkoje nga $20000 - 40000 plus edhe shpenzimet e jeteses keto mvaren nga shkolla. Studentat e huaj ne shkolla shteterore paguajne shume me shtrenjte se residentet.

Informacioni i meposhtem eshte marre nga New York University:

Admission, Matriculation, and Registration for the D.D.S. Program

Admission

Requirements for Admission
    All students applying to the New York University College of Dentistry must meet the minimum requirements as follows:

A bachelor’s degree from an accredited college or university, including all prerequisite courses. Consideration will also be given to students with at least a G.P.A. of 3.5 who have completed 90 credits (including all prerequisite courses) at an accredited college or university.

The following minimum prerequisite course requirements must be met:

English—6 semester hours’ credit*
    (two years recommended)
    Biology—(may include a half-year of genetics and a half-year of botany) 6 to 8 semester hours’ credit
    Physics—6 to 8 semester hours’ credit
    Inorganic Chemistry—6 to 8 semester hours’ credit
    Organic Chemistry—6 to 8 semester hours’ credit

While a broad undergraduate education with a major in a chosen field is the background of choice, certain courses beyond the minimum requirements are strongly recommended and considered by the Admissions Committee. Suggested areas include business/finance, computer sciences and technology, upper-level science courses, sociology, psychology, and English.

Courses fulfilling the above requirements are offered by New York University’s College of Arts and Science at our Washington Square campus location. Applicants with foreign credentials and/or nonimmigrant visas should consult page 17. Information regarding predental courses may be obtained from the Office of Undergraduate Admissions, New York University, 22 Washington Square North, New York, NY 10011-9191.

Applicants are required to take the Dental Admissions Test as part of the application process, and all prerequisites must be completed prior to enrollment in September. Students with any incomplete and pending science requirements will be at a disadvantage when their applications are reviewed.

The applicant is asked to submit letters of recommendation either from a committee on professional recommendations or from at least two teachers, preferably from science department chairpersons, who know the applicant personally.

* A semester hour is calculated as one hour of classroom or two hours of laboratory work each week for 16 weeks.
    Advanced Placement in the Predoctoral D.D.S. Program
    The New York University College of Dentistry offers the opportunity for advanced placement in the D.D.S. Program for the internationally trained dentist who seeks to practice the profession of dentistry in the United States.

Admission in advanced standing is competitive and is open to graduates of international dental schools who have satisfactorily completed an academic program of study of not less than four years, culminating in a degree, diploma, or certificate in dentistry recognized by the appropriate civil authorities of the country in which the dental school is located, and is also acceptable for entry into practice in the country in which the school is located.

To be eligible for consideration, applicants must file an application for admission with advanced standing no later than March 5 of the year they wish to begin their academic program. An official copy of the dental school diploma and marksheets (with certified English translations) and one letter of recommendation from the dean or a member of the faculty of the student’s prior dental college must be submitted. The Test of English as a Foreign Language (TOEFL) must be taken by all applicants whose native language is not English. An official score report must be sent directly to the New York University College of Dentistry from the Educational Testing Service. Student copies will not be accepted. The suggested score for admission is 550 (230 for the computerized test). Students must also pass Part I of the National Board Dental Examination and send an official score report. Individual applications will be processed when all credentials are received by the committee. Applicants from overseas (F-1, J-1 visas) must submit their credentials on or before April 1 to begin their studies in the fall (September).

The D.D.S. Program is a full-time program and is accredited by the Commission on Dental Accreditation of the American Dental Association. Culminating in the receipt of a D.D.S. degree, the graduate dentist has met the educational requirement for licensure. Additional board examinations are also required depending upon where the graduate dentist plans to practice the profession of dentistry. Upon completion of the D.D.S. Program, the dentist may sit for board examinations or enter residency or postdoctoral programs in a particular dental specialty.

~@~ROZ@F@~@~ Maska e DhArMa
    Anėtarėsuar
    01-06-2003
    Vendndodhja
    Postime
    Une them qe ju te shkoni edhe te pyesni dike aty tek shkolla juaj qe merren me keto lloj aplikimesh, ato do te mund tu ndihmojne me teper.
    Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping!

i/e regjistruar Maska e big.soul
    Anėtarėsuar
    29-09-2008
    Postime
    hey un studioj stomatologji ne tirane
    po per ne angli si procedohet????????? me sakte per konvertim diplome ???????
    please give me some info

Tema tė Ngjashme

1. Theofan Stilian Noli: Jeta dhe veprat e tij
    Nga ILovePejaa nė forumin Elita kombėtare
    Pėrgjigje: 85
    Postimi i Fundit: 15-11-2022, 22:39
  2. Muslimanėt nė Amerikė para Kristofor Kolombos!
    Nga Florim07 nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 8
    Postimi i Fundit: 16-04-2009, 17:25
  3. JONUZ NDREU - shqiptare nė Amerikė, nė rrjedhėn e viteve
    Nga CEZARND nė forumin Bashkėpatriotėt e mi nė botė
    Pėrgjigje: 4
    Postimi i Fundit: 19-04-2008, 17:34
  4. Amerike yll i Lirise! (A literary declaration of love to the US)
    Nga wittstar nė forumin Letėrsia shqiptare
    Pėrgjigje: 32
    Postimi i Fundit: 15-05-2004, 04:48
  5. Ortodoksia dhe Shqipėria
    Nga shendelli nė forumin Komuniteti orthodhoks
    Pėrgjigje: 258
    Postimi i Fundit: 07-04-2004, 18:16

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •