Faqja 0 prej 6 FillimFillim 12 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 105
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Perse nuk eshte krijuar film per Skenderbeun nga Hollywood-i?

What the hell is going on out there ? This is an inexcusable mistake by Motion Picture makers. Why have we shunned the incredible story of Gjergj Kastrioti leading his people in revolt against the tyranny of the Ottoman Turkish Empire. This is just an important and astounding part of world history as the American revolution against the British. This man was a symbol of defiance and freedom before Columbus sailed for the New World. The Hollywood establishment reacted favorably to Mel Gibson determination to bring the story of William Wallace to the world and made a Academy Award winning motion picture about the Highland Scots revolt against their English occupiers. Do you have any idea the cultural and behavioral similarities of the Highland Scottish clans of northern Scotland to the Gheg tribes? "Braveheart" was an inspiration film not only to the Scots but to freedom loving independent people around the world. Skanderbeg as military leader of the Albanian tribes against the Empire of the Ottoman Turks is just as important and uplifting story as William Wallace leading the Scottish clans against the English.

The world needs to know the story of Skanderbeg. My parents have never heard of Skancerbeg. My neighbors are unaware of Skanderbeg. My friends and relatives look puzzled and say "Skanderbeg? Who ?"

The life and legend of Gjergj Kastrioti demands a well experienced farsighted producer, one of our greatest directors and a leading man that has the skill to portray the intelligence, strength, charisma, leadership and genius of one of the great figures in human history

Ēfarė dreqin po ndodh atje? Ky ėshtė njė gabim pafalshme nga krijuesit Motion Picture. Pse kemi shunned historia e pabesueshme e Gjergj Kastriotit kryesorė tė popullit tė tij nė revoltė kundėr tiranisė sė Perandorisė Turke Osmane. Kjo ėshtė vetėm njė pjesė e rėndėsishme dhe befasues tė historisė botėrore si revolucion amerikan kundėr britanikėve. Ky njeri ishte njė simbol i sfidės dhe tė lirisė para se Kolombi lundroi pėr Botėn e Re. Krijimi Hollywood reagoi nė favor tė Mel Gibson vendosmėrinė pėr tė sjellė historinė e William Wallace tė botės dhe bėri njė Academy Award fitues film nė lidhje me revoltėn Scots Highland kundėr pushtuesve tė tyre anglisht. A keni ndonjė ide ngjashmėritė kulturore dhe tė sjelljes sė klaneve skocez malėsi tė veriut tė Skocisė tė fiseve gege? "Braveheart" ėshtė njė film frymėzim jo vetėm pėr skocezėt, por qė e duan lirinė popullit tė pavarur nė mbarė botėn. Skėnderbeut si udhėheqės ushtarak e fiseve shqiptare kundėr Perandorisė Osmane e turqve ėshtė po aq histori tė rėndėsishme dhe uplifting si William Wallace kryesor klaneve skoceze kundėr anglisht.

Bota ka nevojė tė dini historinė e Skėnderbeut. Prindėrit e mi nuk kanė dėgjuar pėr Skancerbeg. Fqinjėt e mi janė nė dijeni tė Skėnderbeut. Miqtė e mi dhe tė afėrmit duket habitur dhe tė thonė: "Skėnderbeu? Kush?"

Jetėn dhe legjenda e Gjergj Kastriotit kėrkon njė prodhues dhe me pėrvojė largpamės, njė nga drejtuesit tona mė tė mėdha dhe tė njė njeriu kryesor qė ka aftėsi pėr tė portretizuar, inteligjencės forca, karizmin udhėheqje dhe gjeniale e njė prej figurave tė mėdha nė historinė njerėzore
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Buena Suerte Maska e MI CORAZON
    Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Ishte jashtė zonės sė influencės amerikane.
    I takonte rusėve tė bėnin njė film pėr Skėnderbeun dhe e bėnė. Tani ėshtė tepėr vonė!

Where does a thought go when it's forgotten?

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    11-11-2008
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga FreeByrd Lexo Postimin
    What the hell is going on out there ? This is an inexcusable mistake by Motion Picture makers. Why have we shunned the incredible story of Gjergj Kastrioti leading his people in revolt against the tyranny of the Ottoman Turkish Empire. This is just an important and astounding part of world history as the American revolution against the British. This man was a symbol of defiance and freedom before Columbus sailed for the New World. The Hollywood establishment reacted favorably to Mel Gibson determination to bring the story of William Wallace to the world and made a Academy Award winning motion picture about the Highland Scots revolt against their English occupiers. Do you have any idea the cultural and behavioral similarities of the Highland Scottish clans of northern Scotland to the Gheg tribes? "Braveheart" was an inspiration film not only to the Scots but to freedom loving independent people around the world. Skanderbeg as military leader of the Albanian tribes against the Empire of the Ottoman Turks is just as important and uplifting story as William Wallace leading the Scottish clans against the English.

The world needs to know the story of Skanderbeg. My parents have never heard of Skancerbeg. My neighbors are unaware of Skanderbeg. My friends and relatives look puzzled and say "Skanderbeg? Who ?"

The life and legend of Gjergj Kastrioti demands a well experienced farsighted producer, one of our greatest directors and a leading man that has the skill to portray the intelligence, strength, charisma, leadership and genius of one of the great figures in human history
    Ever heard of a Longfellow? Or was he a Chinese? Some do say him to be a fairly renowed writer that happened to dedicate a full verse to the unknown "Skanderbeg".

As for the Braveheart they say it was a Roman, who asked before the execution what his name was, replied: "My parents call me Alban".
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga javan : 06-01-2012 mė 23:40

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga MI CORAZON Lexo Postimin
    Ishte jashtė zonės sė influencės amerikane.
    I takonte rusėve tė bėnin njė film pėr Skėnderbeun dhe e bėnė. Tani ėshtė tepėr vonė!

http://www.youtube.com/watch?v=0Zis86bJsjw
    Oh, nė ferr me rusėt. Kjo nuk ėshtė shumė vonė. Ne kemi shkrimtarė, drejtorėt dhe aktorėt pėr tė bėrė njė film tė denjė pėr jetėn e Skėnderbeut.

Pjesa e sipėrme e kokės sime unė do tė zgjedhin kėtė aktor pėr tė portretizuar Gjergj Kastrioti ... Mel Gibson

Unė jam vetėm duke thyer balls. Gibson pėsoi njė meltdown bėrthamore. Unė do tė zgjidhte Liam Neeson.

Drejtori ime - Spielberg
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 06-01-2012 mė 23:55
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Oh, nė ferr me rusėt. Kjo nuk ėshtė shumė vonė. Ne kemi shkrimtarė, drejtorėt dhe aktorėt pėr tė bėrė njė film tė denjė pėr jetėn e Skėnderbeut.

Pjesa e sipėrme e kokės sime unė do tė zgjedhin kėtė aktor pėr tė portretizuar Gjergj Kastrioti ... Mel Gibson

Unė jam vetėm duke thyer balls. Gibson ka pėsuar njė metldown bėrthamore. Unė do tė zgjidhte Liam Neeson.

Drejtori ime - Spielberg
    Edhe une do te zgjidhja Liam Neeson, por eshte shume i gjate, per te portretizuar Skenderbeun.
    Per Skenderbeun duhet Joe Pesci.

p.s. Don't mess with Russia!

Une votoj for Robert Duvall ne rolin e Skenderbeut.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga javan Lexo Postimin
    Ever heard of a Longfellow? Or was he a Chinese? Some do say him to be a fairly renowed writer, who just so happened to dedicate a full verse to the unknown "Skanderbeg".

http://www.youtube.com/watch?v=xhXvLScNuSg
    Longfellow ?

What planet have you been living on? Americans don't read poetry. We are better suited to watch reality shows like "American Idol". Like it or not Americans don't know shit about Skanderbeg. Truth be known the average American knows very little about the other George - George Washington.

Longfellow?

Ēfarė planetit keni jetuar nė? Amerikanėt nuk lexojnė poezi. Ne jemi tė pėrshtatshme mė tė mirė pėr tė parė tregon realitetin si "American Idol". Ashtu si ai apo jo amerikanėt nuk e di *** rreth Skėnderbeut. Vėrteta tė jetė i njohur amerikan mesatar e di shumė pak pėr George tjera - George Washington.

i/e regjistruar Maska e D&G Feminine
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    I want Eric Bana to play him.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    11-11-2008
    Postime
    Longfellow ?

What planet have you been living on? Americans don't read poetry. We are better suited to watch reality shows like "American Idol". Like it or not Americans don't know shit about Skanderbeg. Truth be known the average American knows very little about the other George - George Washington.

Longfellow?

Ēfarė planetit keni jetuar nė? Amerikanėt nuk lexojnė poezi. Ne jemi tė pėrshtatshme mė tė mirė pėr tė parė tregon realitetin si "American Idol". Ashtu si ai apo jo amerikanėt nuk e di *** rreth Skėnderbeut. Vėrteta tė jetė i njohur amerikan mesatar e di shumė pak pėr George tjera - George Washington.
    In the planet I live there is China and India. As you know the importance comes in numbers with many zeros. Didn't I say that Longfellow was Chinese?

Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    Edhe une do te zgjidhja Liam Neeson, por eshte shume i gjate, per te portretizuar Skenderbeun.

ca po thua mi Cora, Skenderbeu ka pas qene 2 metra burre

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime

Longfellow?

Don't worry FreeByrd!

Isn't she adorable!

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga D&G Feminine Lexo Postimin
    ca po thua mi Cora, Skenderbeu ka pas qene 2 metra burre

Me thuaj se nga ish Skenderbeu, te te them se sa metra burre ishte.

Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    Pri Hasi

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Pri Hasi
    Katragjyshin thua ti?
    Me shume se 1'75 s'ka qene. Rrezik sa une ka qene i gjate.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Joe Pesci as Skanderbeg. I can see it now.
    Skanderbeg's first meeting with Sultan Murad

Joe Pesci si Skėnderbeu. Unė mund ta shohin atė tani.
    Takimin e parė tė Skėnderbeut me Sulltan Muratit

Skanderbeg: What?
    Sultan Murad: Just... ya know... you're funny.

Skanderbeg: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How am I funny?
    Sultan Murad: Just... you know, how you tell the story, what?

Skanderbeg No, no, I don't know, you said it. How do I know? You said I'm funny. How the **** am I funny, what the **** is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!

Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    Katragjyshin thua ti?
    Me shume se 1'75 s'ka qene. Rrezik sa une ka qene i gjate.
    Po mire nga nisesh?

Ka qene 7 feet tall, qe i bie 2 metra
    Githandej referohet si rob i gjate. Edhe garden personale e ka pas me 100 burra 2 metrosha/

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Joe Pesci as Skanderbeg. I can see it now.
    Skanderbeg's first meeting with Sultan Murad

Joe Pesci si Skėnderbeu. Unė mund ta shohin atė tani.
    Takimin e parė tė Skėnderbeut me Sulltan Muratit

Skanderbeg: What?
    Sultan Murad: Just... ya know... you're funny.

Skanderbeg: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How am I funny?
    Sultan Murad: Just... you know, how you tell the story, what?

Skanderbeg No, no, I don't know, you said it. How do I know? You said I'm funny. How the **** am I funny, what the **** is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
    LOL! Ke sens humori.

Aman freeByrd, pash zotin, kush te mesoi te behesh i padukshem ne forum?

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Po mire nga nisesh?

Ka qene 7 feet tall, qe i bie 2 metra
    Githandej referohet si rob i gjate. Edhe garden personale e ka pas me 100 burra 2 metrosha/
    Kush ka qene 7 feet, Skenderbeu? S'me besohet!
    Ne legjenda kane ekzistuar dy metershat. Se tani shqiptaret mesataresisht jane 5 edhe icik feet. A thua per 500 vjet te shkurtohen njerezit dy feet?

Mundet....mundet!

Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Postime
    Ne legjenda kane ekzistuar dy metershat. Se tani shqiptaret mesataresisht jane 5 edhe icik feet. A thua per 500 vjet te shkurtohen njerezit dy feet?

Mundet....mundet!
    meshkujt?lol
    po jo mi cora se i ke te perziem
    ca jane keto pergjithsime sikur s'ke jetu noihere ne Shqiperi.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Mundet....mundet!
    Nėse ai ishte qė e shkurtėr ne do tė kemi pėr tė marrė Tom Cruise pėr tė luajtur pjesė.

Tom Cruise si Skėnderbeu?

Oh, Zot !!!!!!!!!!

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime

Une, se kam jetuar ne Shqiperi, bej krahasimin me amerikanet. Zezaket dhe rednecket ketu , po qe jane nga dy metra. Kush shkon ne Tirane, sheh vetem xhuxhmaxhuxha. Pervec ndonjerit, tek...tuk....

Po nejse, kjo s'ka shume rendesi. e rendesishme eshte qe te behet nje film per Gjergj Kastriotin.

I told you FreeByrd, Joe Pesci or Dustin Hoffman!
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga MI CORAZON : 07-01-2012 mė 00:26

Faqja 0 prej 6 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •