Tema: Vaksina Tdap

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Vendndodhja
    Shangri-La
    Postime

Vaksina Tdap

Jam kurjoze kan marr ose eshte bere "alarmante" kjo vaksine te merret kete vit, sidomos per njerzit qe kan foshnje te vogel? Infermeria insiston qe ta marr kete vaksin para se te lindi femija, dhe burri ta marri gjitheashtu, ama jam kurjoze pse kete vite po behet kaq e rrendesishme...kur isha shtatezane me vajzen vetem H1N1 po insistonin qe te merrja, dhe e morra, kete vite Tdap...H1N1 ma dhan "free" per kete duhet te paguash 90 dollar per nje dose...kan degjuar prinder te tjere per kete vaksin dhe sa e rendesishme esthe qe ta marresh perseri tani...meqe e di qe e marrim kur jemi femije, por duan ta perseritesh.
    I don't care how poor a man is; if he has family, he's rich.

i/e regjistruar Maska e Marya
    Anėtarėsuar
    10-05-2009
    Postime
    une per vete , te isha ne situaten tende nuk do e merrja, sinqerisht

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Vendndodhja
    Shangri-La
    Postime
    I thash Marya qe sdua te marr dhe me thoshte "duhet ta marresh..." i thash "nuk eshte decisioni im nese e marr apo jo?"...dhe me thot "eshte por duan ta marresh, dhe do te te bejn ta marresh ne spital nese se merr tani" :/

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    Nese e ke me mendje dysh kerko te marresh Tdap pa mercury ose do ta quajne thimerosal (e cila ka mercury zakonisht me pak se 0.1%). Risk and benefits, pyete mjeken qe ti shpjegoj edhe pastaj vendos vete. Don't worry.

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    Ja sa e kerkova ne internet, shiko meposhte, Tdap jepet pa thimerosal.

http://www.fda.gov/BiologicsBloodVac...y/UCM096228#t1

i/e regjistruar Maska e ela11
    Anėtarėsuar
    11-06-2010
    Postime
    Mos e bej dhe une nuk e bera

i/e regjistruar Maska e Alti Elezi
    Anėtarėsuar
    04-04-2010
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga *~Rexhina~* Lexo Postimin
    Jam kurjoze kan marr ose eshte bere "alarmante" kjo vaksine te merret kete vit, sidomos per njerzit qe kan foshnje te vogel? Infermeria insiston qe ta marr kete vaksin para se te lindi femija, dhe burri ta marri gjitheashtu, ama jam kurjoze pse kete vite po behet kaq e rrendesishme...kur isha shtatezane me vajzen vetem H1N1 po insistonin qe te merrja, dhe e morra, kete vite Tdap...H1N1 ma dhan "free" per kete duhet te paguash 90 dollar per nje dose...kan degjuar prinder te tjere per kete vaksin dhe sa e rendesishme esthe qe ta marresh perseri tani...meqe e di qe e marrim kur jemi femije, por duan ta perseritesh.
    Nuk munda te ti dergoj me email,ndjese se eshte ne anglisht.....

Cot death and vaccination DPT

The pharmacological protection against propinataci cot death? But it is this same pharmacological protection, with vaccination data at an early age, which seems to cause the memory of our children!
    We quote from the book by Dr Viera Scheibner:
    A U.S. study on seventy cases of cot death selected at random showed that as many as 66% of children who died had received the DTP vaccine (diphtheria, tetanus, pertussis) shortly before his death: 6.5% within 12 hours, 13% within 24 hours, 26% within 3 days, 37% by a week, 61% within two weeks and 70% within 3 weeks. E 'was also found that cases of cot death of unvaccinated children were concentrated in the winter, the deaths of vaccinated children were happening throughout the year, but still in the period immediately after vaccination.
    The records of the breathing of infants before and after vaccination showed a normal breath in the six days earlier, and breathing difficult at times during the following 12 days. The periods of difficulty in breathing coincided with the incidence of cot death after vaccination in 41 cases. This correlation was the subject of a separate study.
    When in Japan, in 1974, was raised the minimum age to receive the DTP vaccine in two years, cot death following vaccination has virtually disappeared and Japan had, by that time onwards, the infant mortality lowest in the world.
    Perhaps it would be appropriate to evaluate these statistics and to draw the necessary conclusions in Italy, instead of proposing, as does our Minister of Health, new forms of "pharmacological protection ". Or do we think that our health care system, including the same ministry, are under the influence of a pharmaceutical lobby so powerful that some consider death "trifles"? Sources and other information on the topic: Viera Scheibner's book - "Vaccination - A Medical Assault on the Immune System " The quotations given by us, by: ENVIRONMENT & HEALTH NEWS www.environmenthealthzone.com High information on the harmfulness of the trivalent Thanks to the lever of Archimedes

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    08-08-2003
    Vendndodhja
    Shangri-La
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Alti Elezi Lexo Postimin
    Nuk munda te ti dergoj me email,ndjese se eshte ne anglisht.....

Cot death and vaccination DPT

The pharmacological protection against propinataci cot death? But it is this same pharmacological protection, with vaccination data at an early age, which seems to cause the memory of our children!
    We quote from the book by Dr Viera Scheibner:
    A U.S. study on seventy cases of cot death selected at random showed that as many as 66% of children who died had received the DTP vaccine (diphtheria, tetanus, pertussis) shortly before his death: 6.5% within 12 hours, 13% within 24 hours, 26% within 3 days, 37% by a week, 61% within two weeks and 70% within 3 weeks. E 'was also found that cases of cot death of unvaccinated children were concentrated in the winter, the deaths of vaccinated children were happening throughout the year, but still in the period immediately after vaccination.
    The records of the breathing of infants before and after vaccination showed a normal breath in the six days earlier, and breathing difficult at times during the following 12 days. The periods of difficulty in breathing coincided with the incidence of cot death after vaccination in 41 cases. This correlation was the subject of a separate study.
    When in Japan, in 1974, was raised the minimum age to receive the DTP vaccine in two years, cot death following vaccination has virtually disappeared and Japan had, by that time onwards, the infant mortality lowest in the world.
    Perhaps it would be appropriate to evaluate these statistics and to draw the necessary conclusions in Italy, instead of proposing, as does our Minister of Health, new forms of "pharmacological protection ". Or do we think that our health care system, including the same ministry, are under the influence of a pharmaceutical lobby so powerful that some consider death "trifles"? Sources and other information on the topic: Viera Scheibner's book - "Vaccination - A Medical Assault on the Immune System " The quotations given by us, by: ENVIRONMENT & HEALTH NEWS www.environmenthealthzone.com High information on the harmfulness of the trivalent Thanks to the lever of Archimedes
    wow e frikshme ky studim, mendojn se arsyja e vdekjeve ka qen ndaj vaksines?

i/e regjistruar Maska e Alti Elezi
    Anėtarėsuar
    04-04-2010
    Postime
    Cfare ka ndodhur nder vite...........dhe cfare po nodh!!??

Vaksinat me merkur.

Njė dekret i Ministrisė sė Shėndetėsisė sė 15 korrik 2000 (DM 15 qershor 2000) parashikon eliminimin e merkurit nga vaksinat, por kjo kėrkesė do tė hyjė nė fuqi vetėm gjashtė vjet me vone, nė vitin 2007. Dekreti parashikon metoda tė reja tė hartimit dhe shtypjen e fletushkave pėr produktet medicinale qė pėrmbajnė merkur, nė tė cilėn duhet tė jetė njė paralajmėrim pėr reagimet e mundshme alergjike dhe sensibilizimi. Prania e merkurit nė vaksinat ishte shume pak i njohur pėr publikun e gjere, por njė kėrkim nė SHBA nė vitin 1999 zbuloi se sasia te ky element pėrdoret si njė ruajtės per vaksinat duke tejkaluar kufijtė e sigurt. Gjithashtu nė SHBA u gjet gjithnje ne rritje nė shume raste autizmi e lidhur e merkurin nė trup. Kėshtu vendimi pėr tė ndaluar prodhimin e kėtyre vaksinave, me mundėsinė e mos perdorimit, megjithatė, pėr tė shitur rezervat prodhuesit e ilaceve vazhduan prodhimin e tyre. Pasi kėto raporte janė paraqitur dhe shume veta i jane drejtuar Gjyqėsorit nga disa qytetarėve dhe shoqata, dhe pėr kėtė arsye kanė filluar hetimet pėr tė pėrcaktuar ēdo pėrgjegjėsi penale.Vaksinat tetanozit dhe difterisė tė pėrmbajė rreth 25 mikrogramė tė merkurit, hepatitit B, vaksina per femijet ai pėrmban 12,5 mcg, ne pastaj duke shtuar 37,5 mcg e merkur administruar sė bashku, nė njė dozė tė shtatėdhjetė e pesė amcg mbi nivelin e rekomanduar nga 'tė sigurisė OBSH (0.5 micrograms). Paketimet e reja ne Shishe,te zhives ėshtė i fshehur nėn emrin e komponimeve tė ndryshme: thimerosal, ethylmercury, mercuriotiolato, sodiomertiolato...

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •