Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 12
  1. #1
    EAGLE warrior Maska e MafiaWarz
    Anėtarėsuar
    12-05-2010
    Postime
    1,787

    Kushtetuesja: Presidenti Sejdiu ka shkelur kushtetuten me mbajtjen e dy posteve

    E ke shkelė rėndė





    Gjykata Kushtetuese e ka konstatuar si “shkelje tė rėndė” tė Kushtetutės mbajtjen e dy posteve nga Presidenti Fatmir Sejdiu dhe tashmė e ka mbyllur kėtė rast. Burime diplomatike kanė pohuar pėr Express se gjykatėsit kanė votuar pėr kėtė vendim nė mbrėmjen e sė mėrkurės. Rezultati ėshtė 7 “pėr”, 2 “kundėr”. Sipas Kushtetutės sė Republikės sė Kosovės, pėr “shkelje tė rėnda” shkarkohet Presidenti. Vendi pritet tė shkojė drejt krizės.

    Nga Leonard Kerquki mė 24.09.2010 nė ora 8:41 /express/
    Gjykata Kushtetuese ka mbyllur tregimin pėr Fatmir Sejdiu tė mėrkurėn vonė, kur nėntė gjyqtarėt u pėrgjigjėn nė pyetjen e madhe nėse Presidenti po e shkel Kushtetutėn e Republikės duke mos dhėnė dorėheqje nga posti i Kryetarit tė LDK’sė.

    Gjykata ende nuk e ka bėrė publik vendimin, por Gazeta Express pėrmes burimeve tė saj nga vendet e Quinti’it i ka mėsuar tė gjitha detajet e mbledhjes sė Panelit tė Gjyqtarėve, ku u vendos pėr Rastin e Presidentit.

    Nga nėntė gjyqtarėt sa ka kjo Gjykatė, shtatė kanė thėnė Po - Presidenti po e shkel Kushtetutėn, derisa dy prej tyre kanė votuan kundėr.

    “Paneli i gjyqtarėve ka votuar mbrėmė. Shumica e gjyqtarėve janė tė mendimit se Presidenti e ka shkelur rėndė Kushtetutėn”, ka thėnė pėr Express njė diplomat perėndimor i akredituar nė Prishtinė.

    Ky votim mbyll Rastin e Presidentit.

    Tash, Gjykata Kushtetuese brenda njė jave duhet tė pėrgatisė raportin pėrmes tė cilit i njofton palėt dhe opinionin pėr vendimin e marrė.

    Javė mė parė, deputeti i pavarur Naim Rrustemi mori iniciativėn e mbledhjes sė nėnshkrimeve tė deputetėve pėr ta ēuar nė Gjykatėn Kushtetuese Presidentin e Republikės. Ai arriti t’i mblidhte mbi 30 nėnshkrime tė deputetėve, tė cilėt kėrkonin nga ky institucion qė tė deklarohet nėse Presidenti i Republikės po e shkel Kushtetutėn duke mos dhėnė dorėheqje nga posti i Kryetarit tė LDK’sė.

    Pavarėsisht se disa nga nėnshkruesit e kėrkesės sė deponuar nga deputeti Rrustemi kanė tėrhequr nėnshkrimet, Gjykata ka pasur bazė ligjore tė procedojė rastin deri nė fund.

    Burime tė Express thonė se vendimi i Gjykatės Kushtetuese ėshtė marrė pasi qė janė gjetur shumė fakte qė dėshmojnė se Presidenti, megjithėse ka thėnė se nuk po e ushtron funksionin e Kryetarit tė LDK’sė, nė fakt e ka ushtruar kėtė funksion kohė pas kohe.

    Ish-Presidenti Ibrahim Rugova kishte dhėnė dorėheqje nga posti i Kryetarit tė LDK’sė pikėrisht pėr shkak se binte ndesh me Kornizėn Kushtetuese. E, Korniza Kushtetuese dhe Kushtetuta e Kosovės kanė tė njėjtin formulim kur flasin pėr Presidentin.

    Dy vjet e gjysmė mė parė, kur u zgjodh President pas hyrjes nė fuqi tė Kushtetutės sė Kosovės, Fatmir Sejdiu refuzoi tė jepte dorėheqje nga posti i Kryetarit tė LDK’sė duke shpikur formulėn e “ngrirjes sė funksionit”.

    Megjithėkėtė, gjatė kėsaj kohe ai ėshtė “shkrirė” disa herė.

    Ai ka marrė vazhdimisht vendime nė emėr tė LDK’sė dhe pėr LDK’nė.

    Ka emėruar ministra dhe shkarkuar ministra.

    Ka shkarkuar CEO’nė e LDK’sė, Blerim Kuēin.

    Ka negociuar me Kryeministrin Thaēi pėr riformatimin e Qeverisė.

    Ka negociuar me deputetė tė LDD’sė dhe AKR’sė pėr kalimin e tyre nė Grupin Parlamentar tė LDK’sė.

    Ka negociuar me Teuta Sahaēiun pėr shkrirjen e Partisė Reformiste Ora nė LDK.

    Mbi tė gjitha, emri i tij ende figuron si Kryetar i LDK’sė nė dokumentet e kėsaj partie tė dorėzuar nė KQZ.

    Tė gjitha kėto duket se kanė qenė disa nga faktet qė i kanė shtyrė shtatė gjykatėsit kushtetues tė vijnė nė pėrfundim se i pari i shtetit ka bėrė shkelje tė rėndė tė ligjit themelor tė Republikės sė Kosovės.

    Diplomati perėndimor, qė foli pėr Express, ka thėnė se vendimi i Gjykatės pritet tė publikohet deri kah mesi i javės sė ardhshme, derisa ka parashikuar se vendi “domosdo do tė futet nė krizė tė thellė”.

    “Askush nuk mund tė jetė indiferent tash nga fakti se Gjykata Kushtetuese po thotė se Presidenti e ka shkelur rėndė Kushtetutėn”, ka burimi i gazetės.

    Normalisht, pas shpalljes sė vendimit tė Gjykatės, nė Kuvendin e Kosovės duhet tė nisin procedurat e shkarkimit tė Presidentit Sejdiu. Sipas Kushtetutės, 2/3 ose minimum 80 deputetė tė Kuvendit tė Kosovės duhet tė votojnė pėr shkarkimin e Presidentit.

  2. #2

    Robert Carolan, “Lee Harvey Oswald” i Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės

    Robert Carolan, “Lee Harvey Oswald” i Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės Gazeta Sot
    E Enjte, 30 Shtator 2010
    Nga Kastriot MYFTARAJ

    Gjėja mė interesante nė vendimin e Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės ndaj Fatmir Sejdiut se ky, duke mbajtur postin e Presidentit dhe kryetarit tė LDK, kishte bėrė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės, ėshtė qėndrimi i gjyqtarėve ndėrkombėtarė tė kėsaj gjykate.

    Se nė Gjykatėn Kushtetuese tė shtetit “tė pavarur” tė Kosovės, nga nėntė anėtarė, tre janė tė huaj, jo qytetarė tė Kosovės, tė emėruar nga Pieter Feith, Pėrfaqėsuesi Civil Ndėrkombėtar. Feith, nga ana e vet, ironikisht ėshtė “double hatted”, pra njė zyrtar i dyfishtė, gjė qė iu zu pėr tė madhe Fatmir Sejdiut.
    Gjykata Kushtetuese e Kosovės, edhe pse nė letėr ėshtė unike, nė realitet ėshtė njė gjykatė e pėrbėrė nga dy dhoma. Nga “Dhoma e Lartė”, nė tė cilėn bėjnė pjesė tre gjyqtarėt ndėrkombėtarė, amerikani Robert Carolan, portugezi Almiro Rodrigues, bullgarja Snezhana Botusharova. Nga “Dhoma e Ulėt”, ku bėjnė pjesė gjashtė gjyqtarėt vendas, nga tė cilėt katėr shqiptarė, njė serb i Kosovės dhe njė turk i Kosovės. Mjafton tė shikosh se kush u caktua gjyqtar raportues pėr kėtė ēėshtje gjyqėsore shumė delikate, dhe e kupton se kush ėshtė kryetari i vėrtetė i Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės, dhe kush bėri puppet-master nė kėtė ēėshtje, duke i luajtur si puppet-on-a string gjyqtarėt qė votuan pro kėrkesės, pra se Fatmir Sejdiu kishte bėrė shkelje tė rėndė kushtetuese. Gjyqtar raportues u caktua amerikani Robert Carolan. Caktimi i gjyqtarit amerikan si gjyqtar raportues e ka kompromentuar qė nė fillim gjykimin.
    Se nuk mund tė mohohet qė, nga mėnyra e raportimit kuptohet dhe opinioni i raportuesit, sidomos mes juristėsh. Dhe tė gjithė anėtarėt vendas tė gjykatės qenė shumė tė pėrqėndruar pėr tė kuptuar se cili qe opinioni i amerikanit. Tė katėr gjyqtarėt shqiptarė dhe ai turk do tė votonin sipas opinionit tė kolegut amerikan. Kėshtu qė ēėshtja praktikisht ishte e mbyllur qė me raportimin e gjyqtarit Carolan. Gjyqtari serb, nė ēdo rast do tė votonte pro pranimit tė kėrkesės, se pėr serbėt janė tė mirėpritura zhvillime tė tilla nė Kosovė. Kėshtu qė mund tė thuhet se, qė me caktimin e gjyqtarit amerikan si raportues, u deklaruan praktikisht shtatė vota pėr pranimin e kėrkesės, ashtu qė u deklarua se Fatmir Sejdiu kishte bėrė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės.
    Nėse Robert Carolan do tė kishte minimumin e deontologjisė profesionale, ai nuk duhet tė kishte pranuar qė tė ishte gjyqtar raportues nė kėtė ēėshtje, madje asnjė nga gjyqtarėt ndėrkombėtarė nuk duhet ta kishte pranuar kėtė detyrė. Fakti se Robert Carolan ishte i vetmi nga tre gjyqtarėt ndėrkombėtarė i cili votoi pro pranimit tė kėrkesės, pra se Fatmir Sejdiu kishte bėrė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės, e kompromenton pėrfundimisht gjyqtarin amerikan dhe provon se Carolan ka vepruar nė keqbesim kur e ka marrė rolin e gjyqtarit raportues nė kėtė ēėshtje. Dy gjyqtarėt e tjerė ndėrkombėtarė votuan kundėr pranimit tė kėrkesės, duke qenė tė vetmit nga nėntė anėtarėt e Gjykatės qė votuan kundėr pranimit tė kėrkesės. Ėshtė shumė domethėnės fakti se kundėr pranimit tė kėrkesės votoi gjyqtarja bullgare Snezhana Botusharova, e cila ėshtė e vetmja nga tre gjyqtarėt ndėrkombėtarė qė ėshtė specialiste e sė drejtės kushtetuese.
    Tė tre gjyqtarėt ndėrkombėtarė tė emėruar nė Gjykatėn Kushtetuese tė Kosovės supozohet qė tė ofrojnė ekspertizė tė nivelit tė lartė sa i pėrket sė drejtės kushtetuese, gjė qė nuk e ka asnjėri prej tyre me pėrjashtim deri nė njėfarė shkalle tė bullgares Botusharova. Gjyqtari amerikan Carolan nuk ka asnjė lloj eksperience nė jurisprudencėn gjyqėsore kushtetuese se nė vendin e vet ai mė tepėr ka punuar si prokuror publik nė shtetin Minesota dhe pak kohė si gjyqtar nė shtetin Dakota. Nė SHBA atributet e Gjykatės Kushtetuese i ka Gjykata e Lartė, kėshtu qė do tė kishte qenė mė e pėrshtatshme qė nė Gjykatėn Kushtetuese tė Kosovės tė ishte emėruar njė jurist amerikan i cili tė kishte punuar pranė Gjykatės sė Lartė, nga tė shumtėt qė punojnė nė zyrat e saj pėr ēėshtjet qė kanė tė bėjnė me gjykimet kushtetuese. Duke mos pasur asnjė eksperiencė nė gjykimet kushtetuese, gjyqtari Carolan nuk duket tė ketė kuptuar se vesi kryesor i gjyqtarėve tė gjykatave kushtetuese nė botė, duke pėrfshirė edhe SHBA, ėshtė ai i legjislatimit ilegal, do tė thotė se ata nė vendimet e tyre, nė vend qė tė interpretojnė ligjin kushtetues, praktikisht marrin pėrsipėr qė ta shkruajnė atė ashtu siē duhej tė ishte nė fantazinė e tyre.
    Nė periudha tė caktuara edhe Gjykata e Lartė e SHBA-ve nuk i ka shpėtuar kėsaj joshjeje. Ėshtė e njohur lufta e Gjykatės sė Lartė kundėr Presidentit Roosevelt nė vitet tridhjetė tė shekullit tė kaluar, kur Gjykata e Lartė e SHBA, me njė papėrgjegjshmėri totale, deklaroi si antikushtetuese njė pjesė tė madhe tė akteve presidenciale dhe ligjeve qė pėrbėnin New Deal, agjendėn e Presidentit Roosevelt pėr nxjerrjen e Amerikės nga kriza mė e rėndė nė historinė e saj.
    Vendimi nė fjalė i Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės ėshtė simptomė e qartė se anėtarėt e kėsaj gjykatė janė tė infektuar keq nga ky virus juridik qė ėshtė legjislatimi ilegal, do tė thotė rishkrimi i ligjeve me anė tė vendimeve gjyqėsore, duke e rishkruar ligjin kushtetues ashtu siē duhej tė ishte nė fantazinė e tyre. Kjo paralajmėron se Gjykata Kushtetuese nė Kosovė ka pėr t’ u kthyer virtualisht nė njė Dhomė tė Lartė ilegale tė legjislativit tė Kosovės, se ka pėr tė funksionuar si njė Senat ilegal, duke invaduar sferėn e ligjshme tė kompetencave tė legjislativit dhe tė ekzekutivit.
    Nėse tė shtatė anėtarėt e Gjykatės Kushtetuese tė Kosovės qė votuan pro pranimit tė kėrkesės do tė kishin minimumin e pėrgjegjshmėrisė pėr detyrėn e tyre, ata do t’ i kishin sugjeruar Kuvendit tė Kosovės qė ta saktėsonte nenin kushtetues mbi tė cilin bazohej pretendimi se Presidenti kishte bėrė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės. Se neni ėshtė evaziv, ēka kuptohet edhe nga fakti se Gjykatės Kushtetuese i ėshtė dashur qė tė bėjė njė arsyetim tė gjatė pėr tė justifikuar pranimin e kėrkesės. Por parimi minimal i sė drejtės kushtetuese ėshtė se Kushtetuta duhet tė jetė njė tekst i pėrpiluar nė terma tė qarta, se supozohet qė tė kuptohet nga tė gjithė qytetarėt e vendit pėrkatės. Nėse Kushtetuta ėshtė njė tekst ezoterik, i cili paska nevojė pėr kaq arsyetime tė sofistikuara tė jurisprudencės sė lartė, pėr t’ u interpretuar, atėherė i gjithė procesi i arsyetimit juridik shndėrrohet paradoksalisht nė njė argument tė fortė se problemi ėshtė tek neni kushtetues dhe jo tek Fatmir Sejdiu, apo cilido person tjetėr. Nė aktgjykimin e Gjykatės Kushtetuese pėr kėtė rast thuhet “Nė rastin e Presidentit Sejdiu ėshtė e nevojshme tė shohim situatėn faktike”.
    Por cilido jurist qė ka minimumin e respektit pėr veten dhe ruhet qė tė mos bėjė kllounin juridik, do ta kuptonte se situata faktike nė kėtė rast ėshtė se Gjykata i kishte hyrė njė ndėrmarrjeje juridike tė llojit boomerang, duke dashur qė tė vėrtetojė se ishte bėrė njė shkelje e rėndė e njė neni kushtetues, nė njė kohė qė vetė arsyetimi i ndėrlikuar i Gjykatės provon se neni ishte evaziv.
    Por nėse ndiqet postulati i shpallur nga shtatėshja e gjyqtarėve nė kėtė gjykim, ashtu qė tė shihet situata faktike, atėherė njė aspekt i faktualitetit tė situatės gjyqėsore ėshtė se tė shtatė gjyqtarėt qė kanė pėrbėrė shumicėn nė gjykim, nė arsyetimin e vendimit kanė hyrė thellė nė zhvillimet e brendshme nė LDK, dhe kanė analizuar gjerėsisht profilin politik tė kėsaj partie, ēka pėrbėn njė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės. E gjithė analiza e tyre pėr LDK nė aktgjykim tradhton misionin e tyre si komando tė hedhur nė njė mision pėr shpėrbėrjen e LDK. Ky mision i subversionit politik nuk mund tė kamuflohet pas “gjethes sė fikut” se ata duhet tė bėnin analizėn e veprimtarisė politike tė Presidentit Sejdiu dhe tė raportit tė LDK me Presidentin, pėr tė verifikuar nėse Presidenti e kishte ushtruar ose jo detyrėn e kryetarit tė partisė dhe nėse kjo e fundit kishte pėrfituar prej qėnies sė tij President.
    Derisa neni kushtetues ishte formuluar nė mėnyrė tė tillė qė nuk ndalonte mbajtjen e ēdo posti tjetėr publik veē atij tė Presidentit, por vetėm ushtrimin e ēdo posti tjetėr, Gjykata Kushtetuese duhet ta kuptonte se, nga pikėpamja e gjyqtarit tė pėrgjegjshėm, anėtarėt e saj nuk mund ta anashkalonin dilemėn se a duhej qė Gjykata Kushtetuese tė hynte nė analizėn e zhvillimeve tė brendshme dhe tė profilit tė njė partie politike, pėr hir tė njė neni kushtetues evaziv, pėr tė cilin mė e arsyeshme do tė ishte qė tė sugjerohej saktėsimi prej Kuvendit. Hyrja e Gjykatės nė sferėn e politikės derivon prej jurisprudencės sovjetike dhe jo prej asaj perėndimore. Nė jurisprudencėn sovjetike gjykata ishte njė armė dhe kėshtu ka vepruar dhe Gjykata Kushtetuese e Kosovės, duke u bėrė armė kundėr LDK.
    Nėse kqyrim situatėn faktike, atėherė njė fakt i pamohueshėm ėshtė se SHBA, vendi i gjyqtarit Carolan, nuk mund tė qe krejt i painteresuar dhe i paprirur qė tė influenconte nė kėtė gjykim kaq delikat ku ishte nė lojė posti i Presidentit tė Kosovės, por edhe fati i partisė mė tė madhe nė Kosovė 20 vitet e fundit. Nuk ėshtė se gjyqtari Carolan ka vendosur me mendjen e vet se Presidenti Sejdiu kishte bėrė shkelje tė rėndė tė Kushtetutės. Ėshtė e vėrtetė se gjyqtari Carolan ishte i prirur pėr tė ushtruar veset e jurisprudencės kushtetuese tė vendit tė vet, por dikush e lejoi qė ta bėnte kėtė gjė, madje e inkurajoi. Edhe gjyqtari Carolan ishte njė puppet-on-a-string nė njė rrafsh mė tė lartė dhe komandohej nga njė puppet master nė Washington.
    Nuk ėshtė njė gjė e panjohur se, megjithėse SHBA-tė kanė qenė vendi qė e bėri kauzė tė vetėn ēlirimin e Kosovės dhe pavarėsimin e saj, nė SHBA-tė ka ekzistuar gjithėherė njė linjė e fuqishme kundėr shqiptarėve tė Kosovės. Kjo linjė ka qenė e sponsoruar nga shumė kahje, pėr interesa tė ndryshme. Kur kjo linjė e kuptoi se ēlirimi dhe pavarėsimi i Kosovės qenė bėrė pjesė e agjendės sė politikės zyrtare amerikane, ajo e ndryshoi taktikėn, duke kėrkuar tė arrinte atė ēka dukej e mundshme. Ėshtė shumė domethėnėse se linja kundėr shqiptarėve tė Kosovės nė Washington, nė 20 vitet e fundit ka shėnjestruar LDK-nė. Nė Washington, gjatė kėtyre njėzet viteve ka ekzistuar njė linjė e fuqishme kundėr LDK, e cila ka luftuar Ibrahim Rugovėn, ka nxitur Bukoshin kundėr Rugovės, ka nxitur lidershipin e UĒK kundėr Rugovės dhe LDK. Synimi ka qenė shpėrbėrja e LDK. Urrejtja kundėr LDK vinte pėr shkak se armiqtė e shqiptarėve tė Kosovės nė Washington, dhe vetė Serbia, nuk mund ta duronin qė partia mė e madhe e shqiptarėve tė Kosovės tė ishte njė parti e drejtuar nga intelektualė me profil perėndimor, njerėz tė kultivuar.
    Kjo vinte nė kundėrshtim me paradigmėn qė kėrkohej tė induktohej nė perceptimin e perėndimorėve se shqiptarėt e Kosovės qenė njerėz barbarė, tė pagdhendur. Ata qė donin dhe duan tė shpėrbėjnė LDK, duan qė imazhi i politikės nė Kosovė tė jenė Hashimėt, Jakupėt, Xhavitėt, Ramushėt e lloji i tyre, “intelektualėt” e sakicės, me frajericat e tyre nė background. Pastaj ky lloj politikanėsh do tė nxjerrė ndonjė njeri si Enver Hasani nė postin e Presidentit, si shpėrblim qė ai e bėri gjykatėn armė nė luftėn politike. Se Enver Hasani sytė i ka tek kolltuku i Presidentit tė Kosovės, jo tash, por kur t’ i mbarojė mandati si gjyqtar.
    E keqja ėshtė se “Lee Harvey Oswald” qė vrau Presidentin e Kosovės u bė njė gjyqtar amerikan. Fjalėn “vrau” e shkruaj pa thonjza se, derisa Fatmir Sejdiu dha dorėheqjen, Presidenti i Kosovės praktikisht u asgjėsua si institucion, nga njė skuadėr pushkatimi juridik e pėrbėrė nga shtatė gjyqtarė tė gjykatės mė tė lartė tė Kosovės. Derisa u krijua precedenti se kryetari i shtetit mund tė shpallet me vendim gjyqėsor tė paapelueshėm si fajtor pėr shkelje tė rėndė tė Kushtetutės, nė lidhje me njė nen evaziv, atėherė kryetari i shtetit nė tė ardhmen ėshtė nė mėshirėn e tekave tė anėtarėve tė Gjykatės Kushtetuese. Kėta mund tė ēohen nė mėngjes dhe ta bėjnė si Destan Begu i kėngės, e tė thonė: “nė Presidencė e kom konakun”. Por kjo qė ndodhi paralajmėron se Gjykata Kushtetuese e Kosovės, ashtu si Destan begu i kėngės, mund t’ i ēojė institucionet e Kosovės tek “Abdullah aga”, qė t’ ua masė “shtagėn”.
    Aspekti tjetėr i keq i gjyqit nė fjalė ėshtė se President i Kosovės, i cili i pėrkiste shumėsisė shqiptare qė pėrbėn sė paku 90% tė popullsisė sė Kosovės, u shpall fajtor nga njė gjykatė e pėrbėrė nga nėntė anėtarė, ku vetėm katėr ishin shqiptarė. Kjo ndriēon realitetin e Kosovės ku shqiptarėt janė tė diskriminuar negativisht ndėrsa minorancat janė tė diskriminuara pozitivisht. Fati i Presidentit qė i pėrkiste shumicės qė pėrbėn sė paku 90% tė popullsisė sė Kosovės u vendos nga njė gjykatė, ku kjo shumicė kishte vetėm dy herė mė shumė anėtarė se minorancat! Gjyqtari serb dhe ai turk kanė votuar nė bllok kundėr Presidentit tė Kosovės, me sa duket si shprehje e aleancės sė re serbo-turke, tė ideuar nga Davutoglu.

  3. #3
    Gone!
    Anėtarėsuar
    02-03-2006
    Vendndodhja
    Larg nga ketu!
    Postime
    2,871
    Dalan, me fal jashte teme, dhe nuk e lexova artikullin, por mos je ti Kastriot Myftaraj rastesisht se vetem shkrime te tij po sjell? : p

  4. #4
    Citim Postuar mė parė nga Rina_87 Lexo Postimin
    Dalan, me fal jashte teme, dhe nuk e lexova artikullin, por mos je ti Kastriot Myftaraj rastesisht se vetem shkrime te tij po sjell? : p
    Rina_87, mė fal jashtė teme, unė e lexova artikullin, gjithkush mund tė sjellė artikuj nga shtypi i ditės, ky nėnforum pėr kėtė punė ėshtė.

  5. #5
    Gone!
    Anėtarėsuar
    02-03-2006
    Vendndodhja
    Larg nga ketu!
    Postime
    2,871
    ok ok se hajgare bona. Me na fal a?

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    analiz shum e sakte kjo e kastriot muftarit.

    ishte nje atentat i pa bese.. rrezimi i sejdiut..

    ne se sejdiu.. e ka krijuar vete kte rrezim..athere bien hamendjet tona..

    megjithate te presim..

    une mendoj se dyshja sejdi-thaq.. po punonte mire.. per kosoven.. e se prishja e kesaj harmonije e stabiliteti nuk i ben mire kosoves..

    te shikojme se si do e trajtojne ambasada amerikane.. revolucionin ed-ruco polpotist.. qe startoj sot ne shqiperi e konkretisht ne mocalin khmer ruzho-envero-zhabo-pleshtoisht me nick "fier".. e pastaj ti lidhim gjerat..



    ..
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Brari : 30-09-2010 mė 09:22

  7. #7
    JUDO Maska e Gogi
    Anėtarėsuar
    10-08-2008
    Vendndodhja
    Prishtinė
    Postime
    1,669
    Po pra, keshtu ndodh kur je shume i uritur, bile nuk do ta kishte refuzuar qe ta mbante edhe ndonje pozite tjeter, si psh Profesor ...

  8. #8
    Fitorja e Fatmir Sejdiut

    -Derisa Hashim Thaci investoi ne percarjen e LDK-se tani rrezikohet percarja e PDK-se.

    -Tani Fatmir Sejdiu e ka rrugen hapur per kryeminister te Kosoves.

    Fatmir Sejdiu udhehoqi nje politike te urte e te bute ne kufijte e nenshtrimit saqe krijohej pershtypja se Kosova ka vetem kryeminister, por jo edhe president. Dita kur Fatmir Sejdiu u tregua tamam burre shteti ishte ajo kur ai dha doreheqje nga posti i Presidentit. Kjo ishte dita kur Sejdiu i tha partnerit te koalicionit se nuk shkon me tej, se deri ketu e ka kufirin durimi e toleranca. Ironia ishte se kjo ndodhi pikerisht ne piken ku ai kishte leshuar pe me se shumeti: perberjen e Gjykates Kushtetuese te Kosoves. Nga 4 gjykates nga radhet e komunitetit shqiptar per Gjykaten Kushtetuese te Kosoves, koncensuesi u arrit qe PDK t’i kishte 3 njerez te vet, AAK nje, ndersa LDK asnjerin. Vete formulimi i Kushtetutes qe presidenti nuk guxonte te ushtronte ndonje post tjeter ishte nje formule kompromisi qe Sejdiu e kishte pranuar urte e bute. Ai nuk insistoi qe formulimi i kushtetutes te jete qe presidenti i Kosoves ta kete te drejten e drejtimit te partise sic e ka presidenti i Serbise Boris Tadiq, por nuk deshi t’ishte nje president politikisht i pafuqishem si ai i Shqiperise Bamir Topi i cili ka dhene teresisht doreheqje nga partia. Sipas marreveshjes me partnerin e koalicionit dhe me protektoret e Kosoves ai mbajti te ngrire poziten e kryetarit te partise deri ne momentin kur partneri deshi ta poshteroj edhe me tej duke e turperuar me vendim gjykate kushtetuese. Por kjo ishte gracka ku Sejdiu nuk ra. Vendimi per doreheqje ishte nje shuplake e forte per Hashim Thacin, i cili po investonte ne zvetenimin e LDK-se duke i fryre percarjes se saj. Kthimi i Sejdiut ne LDK tani e bene LDK-ne kercenim serioz per PDK-ne. Ne anen tjeter, marrja e dy funksioneve te para te shtetit nga ana e Jakup Krasniqi i jep atij fuqi politike dhe pozicion te tille ku ai nuk mund t’i lejoje vetit te sakrifikohet per akrobacionet politike te Hashim Thacit. Ne interesin e Jakup Krasniqit eshte qe ai t’i mbaje keto dy funksione sa me gjate qe eshte e mundur, te pakten 6 muaj, aq sa lejon kushtetuta. Ne interesin e Hashim Thacit eshte qe sa me pare te vendose ndonje te propozuar te LDK-se ne menyre qe t’i fryje percarjes ne LDK. Nje variant me pak i mundshem por me shume i lakmueshem per Hashim Thacin do t’ishte berja e Behxhet Pacollit president i Kosoves. Arsyeja eshte se partine e Pacollit, Thaci e ka gerryer nga brenda dhe shumica e degeve te AKR-se jane me lojale ndaj Thacit se sa ndaj Pacollit. Pacolli, ne kete rast, do t’ishte politikisht shume me i pafuqishem se Sejdiu e se cilido kandidat nga radhet e LDK-se, taman ashtu si leverdise Hashim Thacit. Plus qe Pacolli si President mund ta shetiste Thacin ane e kend botes duke e takuar ate me aq mbreter, presidente e kryeministra sa Thaci perndryshe nuk do te mund t’i takonte edhe sikur t’ishte 100 vjet kryeminister. Por, berja e Pacollit President te Kosoves ka nje problem numrash ne Parlament. 33 deputetet e PDK-se e 9 te AKR-se bejne 42. Do te duhen edhe 9 deputetet e Dacit dhe me shume se gjysma e minoriteteve per ta zgjedhur presidentin me rundin e trete me 61 vota. Por, pazari i Dacit nuk mund te jete me poshte se kryetar Parlamenti. Keshtu, per ta arritur kete objektiv politik, Thacit i duhet ta sakrifikoje Jakup Krasniqin. Por a eshte e pritshme qe Jakup Krasniqi te sakrifikohet per te forcuar pushtetin e Hashim Thacit? A eshte e pritshme qe Jakup Krasniqi nga pozita e 01-shit e 02-shit te shtetit te pranoje vullnetarisht te jete bishti i kavallit?Ne anen tjeter, Thacit do t’i duhet fuqi me e madhe politike per bisedimet me Tadiqin. Leshimet qe Thaci pritet t’ia beje Tadiqit do te mund ta zvetenojne rrolin e tij si lider i PDK ashtu qe nje pjese e PDK-se t’i bashkohet Albin Kurtit. Ne shikim te pare duket se Thaci politikisht i eliminoi me radhe te gjithe rivalet e vet: Demacin, Qosjen, Surroin, Dacin, Ramushin dhe se fundit Sejdiun (pa harruar edhe rivalin brenda PDK-se Fatmir Limajn). Nga te gjithe keta, Sejdiu iu nenshtrua me se shumeti Thacit, por me gjase, Sejdiu do te jete ai qe do ta mbijetoje politikisht Thacin.Ajo cfare i duhet tani Sejdiut eshte kurs politik i orientuar qarte ne konsolidimin e LDK-se dhe synimi per vete i postit te kryeministrit ne zgjedhjet qe po e presin Kosoven. Cfaredo kalkulimi tjeter e bene ate ta humbe nga dora fitoren qe tashme e ka ne grusht.

  9. #9
    el kafirun Maska e chino
    Anėtarėsuar
    04-02-2008
    Postime
    4,952
    Citim Postuar mė parė nga MafiaWarz Lexo Postimin
    E ke shkelė rėndė

    Gjykata Kushtetuese e ka konstatuar si “shkelje tė rėndė” tė Kushtetutės mbajtjen e dy posteve nga Presidenti Fatmir Sejdiu dhe tashmė e ka mbyllur kėtė rast. Burime diplomatike kanė pohuar pėr Express se gjykatėsit kanė votuar pėr kėtė vendim nė mbrėmjen e sė mėrkurės. Rezultati ėshtė 7 “pėr”, 2 “kundėr”. Sipas Kushtetutės sė Republikės sė Kosovės, pėr “shkelje tė rėnda” shkarkohet Presidenti. Vendi pritet tė shkojė drejt krizės.
    Eshte obligim qytetar qe kur te flasi Gjykata Kushtetuese te gjithe te veprojne sipas asaj.

    Por prape se prape po ia lejoj vetit te vej ne pah nje mossaktesi te vendimit. Behet fjale per nenin i cili thote se Presidenti nuk guxon te ushtroje nje funksion tjeter partiak-politik pergjate presidencise. Mossaktesia qendron ketu: Ish Presidenti Sejdiu ka bere te qarte dhe e dime te gjithe kete gje, se postin e kreut te LDK-se kishte poseduar vetem ne menyre pasive. Keshtu qe shtrohet pyetja, ne eshte ky "posedim pasiv" nje "ushtrim" ne kuptim te nenit kushtetutor. Pa u marre me kete pyetje, ne eshte apo jo, nje gje behet e qarte: Posedimi pasiv i nje posti nuk mund te jete shkelje e rende e nenit ne fjale. Shkelje me e rende se kjo duhet te jete posedimi aktiv i nje posti paralel. Ky do te ishte nje "ushtrim" ne kuptim te nenit. Ndaj me e sakte me duket do ishte sikur te kishte thene Gjykata se paraqet shkelje, por jo nje shkelje te rende. Me kaq ish Presidenti nuk do kishte qene i shtytur te heqe dore nga posti i Presidentit. Sepse Kushtetuta parasheh doreheqje vetem ne rast se Gjykata Kushtetuese deklaron shkelje te rende.

    Mendoj se shkenca kosovare e jurisprudences do te vej ne pah kete mossaktesi te Gjykates ne kete vendim.

    Besoj se ish Presidenti kete vendim do e kanalizoje ne rrjedha pozitive per vendin. Sic tha biseduesja Kenga me artikullin qe solli, ai tanime ka rruge tjera te hapura. Edhe nese nuk eshte ne dispozicion posti i kryeministrit, do te jete ndonje post tjeter, nga i cili ai kontribon ne vazhdimesi ne te miren e vendit, cfare personalisht do e deshiroja shume. Sejdiu per situaten ku ndodhemi per mua eshte saktesisht personi qe na nevojitet, pavaresisht ndonje kritike qe do mund t'i behet edhe atij. Askush nuk eshte i perkryer.

  10. #10
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-08-2008
    Postime
    1,280
    Dell i tregon Sejdiut


    Christopher Dell konfirmoi se ka ekzistuar njė marrėveshje mes Fatmir Sejdiut dhe faktorėve relevantė nė ditėt kur u hartua Kushtetuta. Kjo marrėveshje nuk do duhej ta nxirrte atė si shkelės. Por, sipas amerikanit, kjo ujdi u pa se nuk ishte nė pajtim me Kushtetutėn

    Nga Express mė 02 tetor 2010 nė ora 08:16


    Ambasadori i Shteteve tė Bashkuara nė Kosovė, Christopher Dell, i ėshtė pėrgjigjur ankesave tė ish-Presidentit Fatmir Sejdiu pėr vendimin e Gjykatės Kushtetuese qė ēoi nė dorėheqjen e tij.


    Qė prej se Gjykata Kushtetuese ka bėrė publik vendimin pėr Rastin e Presidentit, Fatmir Sejdiu ka shfrytėzuar tė gjitha paraqitjet mediale pėr tė pėrmendur njė marrėveshje qė ka ekzistuar me “faktorin e brendshėm dhe tė jashtėm” pėr tė mbajtur dy postet pa iu shkaktuar atij ndonjė dėm.


    Dell thotė se ka dėgjuar se ka pasur marrėveshje tė tillė, por ka dhėnė njė shpjegim pėr kėtė.


    “Shikoni, mendoj se nė atė kohė vendimet merreshin nė lidhje me atė se si tė strukturohej kombi, kjo ėshtė para se unė tė isha kėtu, prandaj unė vetėm po raportoj ēfarė kam dėgjuar. Njerėzit vepronin nė mirėbesim dhe nė baza tė vullnetit tė mirė. Njerėzit nė atė kohė besonin se kjo ishte njė ujdi qė do tė respektonte vullnetin e Kushtetutės. Ne asokohe nuk dinim gjė pėr tė ardhmen e Kosovės se si do tė funksiononte ajo”, ka thėnė Dell, nė njė intervistė tė transmetuar nė televizionin publik.


    Sido qė tė jetė, sipas Ambasadorit Dell, kjo “marrėveshje xhentėllmene” pėr tė cilėn ėshtė duke folur ish-Presidenti Sejdiu, nuk ėshtė nė pajtim me Kushtetutėn e Kosovės.


    “Gjykata e shqyrtoi kėtė, pa se kėto ujdi nuk ishin me vend, nuk ishin nė pajtim me Kushtetutėn, prandaj pėr mua kjo nė fakt ka vėrtetuar se nuk ishin nė pajtim me Kushtetutėn, prandaj sėrish pėr mua kjo nė fakt ka vėrtetuar se sistemi kėtu funksionon”, ka thėnė Dell.


    Sejdiu, po ashtu, ėshtė ankuar se avokatėt e tij qė janė caktuar pėr tė mbrojtur rastin e tij pranė Gjykatės, nuk janė dėgjuar fare.


    Kjo ėshtė hedhur poshtė nga Ambasadori i SHBA’sė.


    “Presidenti kishte argumente tė mira ligjore, historinė legjislative se si arritėm aty ku ishim, procesin e hartimit tė Kushtetutės. Mendoj se kėndvėshtrimi i tij e meritoi njė dėgjim tė paanshėm nė Gjykatė, ashtu si edhe pala tjetėr”, ka thėnė Dell.


    Sejdiu ėshtė duke insistuar se nė vendimin e Gjykatės, tė cilin e ka quajtur edhe tė ēuditshėm, ka pasur ndėrhyrje tė politikės.


    Ambasadori i SHBA’sė i ka mbajtur mend kėto deklarata tė Sejdiut.


    “Edhe pse Presidenti tha qė ai nuk u pajtua me vendimin e Gjykatės, prapėseprapė mendoj se ai ka meritė tė madhe qė e respektoi atė”, ka thėnė ai.


    Dell ka komentuar pozitivisht aktin e dorėheqjes sė Sejdiut, e po ashtu edhe vendimin e Gjykatės, por nuk ka thėnė asgjė pėr punėn e Sejdiut gjatė periudhės sa ka shėrbyer si President.


    “Mendoj se ėshtė fillimi i njė ere tė re nė Kosovė, institucionet e Kosovės, Gjykata Kushtetuese, ish-Presidenti kanė reaguar me shumė dinjitet, kanė vėnė interesin e kombit para interesit tė tyre personal apo politik dhe nė rastin e Presidentit nė njė akt fisnik e dinjitoz, siē i thash atij”, ka thėnė Dell.


    Nė reagimin e parė pas vendimit tė Gjykatės, Sejdiu kishte vėnė nė pikėpyetje autoritetin e instancės mė tė lartė pėr interpretimin e Kushtetutės nė vend, duke lėnė tė kuptohet se gjithēka kishte tė bėnte me njė komplot kundėr tij.


    Ambasadori Dell ka dhėnė njė pėrgjigje pėr kėtė.


    “Askush nuk veproi me paramendim tė keq nė kėtė proces qė nė fillim”.


    Mė pas, Dell ka thėnė se zgjedhja e Sejdiut nė postin e Presidentit tė Kosovės pas vdekjes sė Ibrahim Rugovės ka qenė njė pėrzgjedhje e mirė.


    “Vendimi i marrė vite mė parė pėr t’i caktuar atij pozitėn mė tė lartė nė vend, sidoqoftė e arsyetoi menēurinė e atij vendimi nė rend tė parė dhe mendoj se flet shumė pėr njeriun qė ai vendosi pėr tė mirėn e vendit tė tij nė rend tė parė”, ka thėnė ai.


    “E dini, kėto kohė janė mė se tė rėndėsishme pėr Kosovėn, ēdo gjė qė bėjmė tani, krijon precedent pėr tė ardhmen. Vendimet e marra kėto ditėt e fundit do tė kenė efekt me kohėzgjatje nė vendin tuaj dhe pėr fatin e mirė tė Kosovės. Vendimet kanė qenė gjithmonė tė tilla qė kanė vėnė institucionet dhe vendin nė radhė tė parė, dhe thėnė tė drejtėn, duke parė kėto, unė kam shpresa tė mėdha pėr Kosovėn”, ka shtuar ai.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •