Prse sht i domosdoshm konsumi i proteinave n mngjes?

Nse zgjidhni t mos konsumoni ushqime me proteina ju mund t ndiheni t uritur dhe m t lodhur gjat dits.

Konsumi i proteinave n mngjes ka treguar se mund t ndihmoj edhe me stabilizimin e sheqerit n gjak dhe pr rrjedhoj t rris nivelet e energjis. Edhe njerzit q tashm jan diagnostikuar me sheqer t lart n gjak, mund t prfitojn nga konsumi i tyre n kt koh t dits.

Pr m tepr, kto makronutrient ndikojn n hormonet q ndihmojn n kontrollin e oreksit dhe promovojn ndjenjn e knaqsis dhe t ngopjes nga vaktet.
Hulumtimet n t cilat AgroWeb.org bazohet, kan treguar gjithashtu se mngjeset e pasura me proteina mund t ulin shpeshtsin e ngrnies gjat nats n krahasim me mngjeset me m pak ose pa proteina.

Cila sht sasia ideale e proteinave q duhet t konsumoni n mngjes?

Kjo varet nga nj sr faktorsh, duke prfshir moshn, madhsin e trupit, fazn e jets, nivelet e aktivitetit fizik dhe smundjet ekzistuese mjeksore. Mnyra m e mir pr t prcaktuar se sa proteina keni nevoj n mngjes sht t vlersoni nevojat tuaja ditore dhe ti ndani ato n mnyr t barabart midis vakteve dhe ushqimeve tuaja t dits.

Nj metod e shpejt pr ta br kt sht t prpjestoni peshn tuaj n dy dhe t synoni t konsumoni aq gram proteina n dit. Pr shembull, nj person me pesh 150 kilogram mund t ket nevoj pr rreth 75 gram proteina n dit, ose rreth 25 gram proteina n secilin nga tre vaktet e tij kryesore. Sigurisht, q llogatijta duhet bazuar edhe n gjendjen tuaj shndetsore, qllimet dhe aktivitetin fizik q kryeni.

Por duhet t dini se nse po prpiqeni t ndrtoni muskuj, do tju duhen m shum proteina sesa numri q do t merrni nga ky ekuacion. Pr kt qllim, ju mund t konsultoheni me nj dietolog.

A mund ta teproni me proteinat?

Po, kjo sht e mundur. Pr nj individ me probleme me veshkat, rreziqet e konsumimit t nj sasie t teprt proteiansh mund t rriten.

Proteina sht vetm nj pjes e mnyrs s shndetshme s t ushqyerit. Prandaj kshillohet t kombinoni t gjith makronutrientt si proteinat, karbohidratet cilsore dhe yndyrnat e shndetshme n nj vakt.


/ AgroWeb.org

https://agroweb.org/ne-forme/dieta-k...ve-ne-mengjes/