Close
Faqja 13 prej 16 FillimFillim ... 31112131415 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 121 deri 130 prej 154
    te mendohem Maska e {FIGO}
    Anėtarėsuar
    22-05-2002
    Vendndodhja
    eu
    Postime
    146

x vana

Lezha?
    No Alessia, vale veramente la pena di andare a Tirana (la capitale), Durazzo, Valona, Scutari, Croia, Saranda, e Korce, Argirocastro ed anche Elbasan, queste sono le principali cittą, ricche di storia e di monumenti!
    Visto che č maleducazione chiedere l'etą di una donna (io sono femmina cmq, quindi a me puoi dirlo, anzi ti anticipo dicendoti che ho 22 anni, ) tanto non ci sente e guarda nessuno, giusto???!!

po ca di ti ca eshte LEZHA
    poi un altra cosa e maleducazione chiedere l'eta quando stai davanti a una xsona///
    invece quando stai nel forum non ce niente di male///
    avrai 22 anni ma ne dimostri 12 parlando cosi///
    della serie
    trupi pyll e mendja fyell///
    ps : fyelli eshte instrument muzikor sdo ishte keq te mesoje ti bije///
    sarebbe il piffero suonalo che ti passa///
    bani palle sa te jeni GJALLE

Anėtarėsuar
    22-05-2002
    Vendndodhja
    eu
    Postime
    146
    x alessia
    na volta 5 anni fa ho vissuto in via galliera 31///
    poi siccome non mi piaceva la nebia e bologna///
    me ne sono andatto alla citta +bella del mondo///
    cioe la magica ROMA///

Anėtarėsuar
    22-05-2002
    Vendndodhja
    eu
    Postime
    146
    x vana
    ca ben ne fano///
    peshkatarč se vetem peshkatare ka///
    nelle marche la citta +bella secondo me e urbino///

Njeri ketu permend 6 faqe,ku 5/6 e mesazheve jane vetem dyshime per te cilet nuk kam asnje koment,per te ardhur keq.

Nje tjeter kerkon prova,sikur personi ne fjale ja ka borxh t'i vertetoje kombesine e vet.Biles arrin deri aty sa te permendi dhe "italianet" qe dikan shqip po qe "nuk i pelqeka" forumi.Ore Ermal,jam kurioz te te shikoja nje here ne fytyre sikur Alessia,te vinte tek ty aty ne Funo dhe te te ofronte ate kafen e mengjesit...jam i sigurte qe sdo hapje goje!!!

Dhe se fundmi,del Figo,personi me i dyshuar i Forumit per ca foto dale me ca VIP-a(qe nuk i ve ne dyshim origjinalitetin,mos me keqkuptoni) qe automatikisht kalon ne anen e "akuzuesve" te tij.

Dhe kush? Ne qe mbahemi si populli me mikprites i ballkanit...turp te keni!!!
    U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
    Usually he takes the clip out

....... E pergjuar....... Maska e vana
    Anėtarėsuar
    08-11-2002
    Vendndodhja
    Ku jam une......Nuk je ti!....(Ndoshta jemi duke luajtur kukamcefti) ....
    Postime
    346
    Ahh una cosa:
    Se ti interessa sapere veramente la storia di ogni cittą albanese, luoghi da visitare e fotografie per tutti gusti, dimmelo, e ti darņ in privato il nome del mio sito, interamente in italiano, ok?
    Fammelo sapere!

....... E pergjuar....... Maska e vana
    Anėtarėsuar
    08-11-2002
    Vendndodhja
    Ku jam une......Nuk je ti!....(Ndoshta jemi duke luajtur kukamcefti) ....
    Postime
    346
    O Figo peshkatare po vella ashtu jan!
    Urbino te pelqeka ty? Qytet universiteti ne maj te kodres, koti fare, fano eshte afer Riminit, Riccione, gjalleri lale, keto ka fano!
    Une jam me e ditur se sa ty, se te vret se je nga lezha s'eshte faji im, dihet qe c'do qytet lezetin e vet, por me qen realiste ka qytete me te pasura nga ana turistike ne Shqiperi se sa Lezha, kaq kisha, hajt shnet

OpTiMuS Maska e DENIS
    Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    Ne Toke.
    Postime
    191

Pershendetje...

Pershendetje te gjithve. Dhe ti Alissa duhet ta kuptosh qe ky forum esht "ForumiShqiptar" dhe ka Rregulla ktu pra Dmth qe ne kete forum filtet vec Shqip dhe kjo esht gjuha oficiale dhe nuk lejohet as nje gjuhe tjeter kshu pra, sdi cte them une tani nqse ti vazhdon kshu duke shkruajtur do te kesh vec grinje me Antare te Ndryshem.. flm per mirkuptimin

Hello Everyone. And you alissa you got to undestand that this forum is furimishqiptar and has All Rights here means that in this forum only albanian and this is the official language and other languages are not allowed and i don't know what to say if u countinue to write in forum ypu will have only argument with all users thanks

Hola Todos. Y usted alissa usted obtenia a undestand que este foro es furimishqiptar y tiene Todas Derechas aqui medio que en este foro solo albanian y este es el lenguaje oficial y otros lenguajes no son permitidos y yo no se que para decir si u countinue para escribir en foro ypu tendra solo argumento con todas gracias de usuarios
    FEJA E SHQYPTARIT? 'SHQYPTARIA'

i/e regjistruar Maska e nikita
    Anėtarėsuar
    23-05-2002
    Vendndodhja
    Bologna
    Postime
    30
    ed ekkomi quaaaaa.......alessiaaaa bellaa di nikita tuaaa(K)

mayemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ma ciaooo tesoroneee...e na vita che non ti sentooooo.......cmq complimenti x la risposta che hai datto....

a figoooooooooooo sņlaaaaa sarai te bello(poi bisogna vedč quantu si bello...sčččččč) ma pensi che in italia non sanno che vor di sņla????? anche se lo usano i romani!!!

caro ermal ma nel bar dove piji il coffi ce vai da solo o col tuo amore xche casomai te faccio na sorpresa e poi non vorrei che tua presunta ragazza quando me vede te manna .........!!!!

alessi non far caso a quello che ti diccono, e menomale che sei amica di albanesi..e sai veramente quello che siamo...ma a senti questi ce fanno sembra un popolo de straccioni,quali non lo siamo assolutamente......un bacione cara

i/e regjistruar Maska e nikita
    Anėtarėsuar
    23-05-2002
    Vendndodhja
    Bologna
    Postime
    30
    ah dimenticavo.....

ALESSIA ho letto che in uno dei tuoi messaggi hai scritto che siamo un bellissimo popolo....ti prego non aprire la foto di mukades,in arte detta MUKA....xche potresti rischiare le coronarie
    ahahaahahaahahaahahahaahahahahahahaha

aņņ ma lo sai che qua mi hanno minaciata di non farmi piu entrare xche parlo troppo????? mahhhh

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-01-2003
    Vendndodhja
    bologna
    Postime
    42
    Caro Albo
    non so davvero come ringraziarti in qualitą di gestore di questo sito.
    So che ha regole molto rigide, ma non č mia intenzione crearti problemi.

Visto che con gli albanesi (che conosco e frequento) vado molto d'accordo , credevo che la maggior parte di voi fosse come i miei
    amici.

Non mi sono sbagliata.

Credo che con molti di loro stringerņ davvero amicizia e scambi di idee .

Comunque se ritieni che non debba pił scrivere su questa pagina
    fammelo sapere.

Con affetto Alessia

Faqja 13 prej 16 FillimFillim ... 31112131415 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •