Edhe nje menyre tjeter provokuese qe te tregojne qe ne Shqipetaret dime te flasim Italisht..pfffffff...nuk na mjafto inteligjenca e madhe qe kemi apo edhe menjdemadhesia na duhet tani??!?!!
Edhe nje menyre tjeter provokuese qe te tregojne qe ne Shqipetaret dime te flasim Italisht..pfffffff...nuk na mjafto inteligjenca e madhe qe kemi apo edhe menjdemadhesia na duhet tani??!?!!
The man is back.
Twist me duket se eshte italiane me te vertet nuk e di ca me te than jo.
lanet....si e ke psuhken???
amazza quando sono questi juventini.....
ale io sono inamorato del calcio tedesco e specialmente den mitico bayern...e puoi io in italia ho solo una squadra del' cuore...
A MAGICA....io ho il cuore groso mezzo giallo e mezzo roso..
morte ala lazio....![]()
* x 0 and case closed!
lol..scusatemi...ho scrito con il conto di mia sorella.....lol
quel messagio e copuright of the yank....![]()
tema alessias ka marr 6 faqe nga forumi ku prezantohemi kurse ne administratori na i mulli me faqen e 2 ka shume forumista qe u eshte myll faqja ,kurse kjo tallet ketu italisht dhe spo i bo derman njeri.
labe jam labe keni gje ju?
alessia io lavoro a funo di argelato
po shkruaj shqip se e pashe qe kupton shqip me sa pashe e njeh mire bolonjen po sdo te thote qe je italiane se dhe une i njoh ruget njesoj si ata qe kane lindur ne bologna
po deshe une jam cdo dite ne funo tek bar san giobbe nga ora 7 30 deri ne ora 7 45 po kalove ndonje dite ne mengjes aty me gjen shiko foton tek fotot e anetareve dhe do me njohesh
kete po me them sa per kureshtje se s'ma ha mendja qe nje italiane hyn tek forumi shqiptar se dhe e dashura ime di pak shqip po si pelqen forumi yne per mua eshte ndonje loje e nikites ose te ndonje dallaveraxhiu qe eshte ketu ne bologna
ciao![]()
alessia 6 una sola///
forse ti dovrei spiegare che vuol dire sola xche inquanto albanesse non lo saprai///
psiu la maschera e fillo e shkruj shqip///
bani palle sa te jeni GJALLE
cun do te jete sesben se si bie mendja nje femre qe te beje te tilla lojra
Lezha?
No Alessia, vale veramente la pena di andare a Tirana (la capitale), Durazzo, Valona, Scutari, Croia, Saranda, e Korce, Argirocastro ed anche Elbasan, queste sono le principali cittą, ricche di storia e di monumenti!
Visto che č maleducazione chiedere l'etą di una donna (io sono femmina cmq, quindi a me puoi dirlo, anzi ti anticipo dicendoti che ho 22 anni, ) tanto non ci sente e guarda nessuno, giusto???!!
Ciao Ale, a risentirci!
Io abito nelle Marche, Fano, la cittą!
Krijoni Kontakt