Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 15
  1. #1
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41

    Trajtesa per ne e per politiken

    Ēka na duhet kuvendi

    „Kuvendi mbykqyrė punen e qeverise dhe te institucioneve te tjera publike“.

    Kjo fjali ėshtė marrė nga kushtetuta e Kosovės. E them fjali ,sepse kjo ėshtė vetėm njė fjali e jo edhe njė rregull qė detyron dikė. Ėshtė njė nga detyrat e kuvendit, por jo e vetmja.
    E ajo qė mė bėri tė shfletoj kėtė kushtetutė, qė kushtetutė i thėnēin, ishte kėrkesa e komisionit parlamentar pėr siguri, pėr shkarkimin e drejtorit tė policisė, e sidomos deklarata e kryetarit tė kuvendit, qė thoshte se kuvendi nuk merret me kėto gjėra, e se kėrkesa e komisionit parlamentar duhej bėrė tjetėrkund, duke aluduar kėtu qeverinė.
    Kjo i bie qė ai qė duhet tė mbikqyrė dikėnd, duhet marrė lejen e atij tė cilin e mbikqyrė.E pakapshme kjo.
    Sepse kuvendi nuk ka kurrėfarė pengese juridike tė shyrtojė kėrkesėn e komisionit parlamentar, e tė kėrkoj e ta urdhėrojė ministrinė gjegjėse qė tė bėjė shkarkimin e drejtorit tė policisė. Tekefundit njė kuvend qė mund tė shkarkoj kryeministrin si shef tė ekzekutivit, pse u dashka tė marrė leje pėr
    tė shkarkuar njė zyrtarė tė ekzekutivit qė ėshtė i rangut mė tė ulėt. Pengesat kėtu mund tė jenė tė ēfardoshme, por jo edhe juridike.
    Kjo deklaratė naive e bėrė nga kryetari i kuvendit, qė detyrat ia pėrcakton kryeminstri e jo kushtetuta, vė nė pah kėtė rregullim shtetror, ku ligjet janė pse duhet tė jenė, e jo pse duhet zbatuar. Kėtu nuk dihet kush kė e mbikqyrė.Kėtė nuk ta thotė as ligji, sepse edhe ky kontrollohet nga tė fuqishmit, dhe zbatimi apo moszbatimi i tij varet nga dėshirat dhe intereset e tyre.
    Kėtu kuvendi miraton ligje qė i thonė se duhen miratuar, mbikqyrė punėn e qeverisė aq sa tė mos hidhėroj qeverinė, e edhe debaton pėr problemet shoqėrore, por nė kėto debate nuk thuhet asgjė.
    Nė kėto debate, opozita akuzon pse duhet tė thotė diēka, e jo pse ėshtė e interesuar tė zgjidh problemet. Kėtu akuzat e opozitės i ngjajnė akuzave qė bėnė prokurori i korruptuar nė njė gjykim tė korruptuar. Ky prokuror kėtu, si opozita atje, akuzon, sepse megjithatė pėrfaqson akuzėn, flet shumė por nuk thotė asgjė. I bie problemit rreth e pėrēark por nuk e prek atė nė thelb.
    E kėshtu, opozita bėnė sikur akuzon, qeveria bėnė sikur lufton problemet, por nė fakt, as ata nuk akuzojnė e as kėta nuk luftojnė problemet.

    Shteti ka monopolin e forcės brenda njė teritori tė caktuar, e sikur kjo forcė tė pėrdorej si duhet, ku duhet e si thotė ligji, disa probleme me tė cilat ne merremi me vite, do tė tejkaloheshin pėr disa javė.Shteti mund tė kufizohet nė ngritjen ekonomike, ku mund tė ndikojnė faktorė tė ndryshėm, por shteti fare lehtė mund tė krijoj ligj, e pėrmes atij ligji tė thyej e tė shpartalloj ēdo grupim antiligjor, qoft ky i fort apo i dobėt. Shteti qė ka vullnet mund ta ndal fare lehtė korrupcionin a krimin e organizuar. E kjo nė mos marrtė pjesė vetė aty.
    E nė gjithė kėtė mesele, njė punė shumė tė rėndėsishme duhet ta kryej kuvendi, qė nuk duhet tė jetė kuvend i qeverisė por kuvend i Kosovės.

  2. #2
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Diēka pėr partitė e pėr ne


    Partitė tona nuk kanė ndonjė histori te gjatė, megjithatė kėto parti(disa prej tyre), kanė shperndarė mė shumė libreza se sa partitė e vendeve tė tjera qė kanė traditė qindra vjeqare. Ndoshta kėtu etja pėr libreza partiake ka qenė mė e madhe.
    Dikur LDK-ja shpėrndante libreza sikur letėrnjoftime, e regjistronte njerėzit nė kėtė parti si tė ishte regjistrim i popullsisė.Mė saktėsisht, njerėzit regjistroheshin nė LDK. Asokohe ekzistonin edhe parti tė tjera, por qė nuk kishin as elektoratin e njė nėndege tė LDK-sė, e kushedi nė kishin shtypur libreza apo jo.
    Mė vonė u bė luftė, luftė e vėrtet e jo si lufta e LDK-sė qė i ngjante luftės sė njeriut qė rri gaditu derisa merr shuplaka fytyrės, dhe u krijuan parti tė tjera tė cilat gjithashtu nisėn tė mbledhin elektorat e tė shpėrndajnė libreza.
    Dhe ja, kohėve tė fundit, regjistrimi i njerėzve nėpėr parti dhe shpėrndarja e librezave, janė pėrsėri nė trend.
    Para disa ditėsh AAK-ja mbajti njė tubim me qytetarė nė njė nga restorantet e komunės, dhe mė bėri pėrshtypje fakti ,qė disa tė njohur, qė unė i dija nė LDK, tani organizoheshin, qė si dikur Rugovės, tani t’i pėrgadisin njė pritje sa mė tė mirė Ramushit. Dhe kėta nuk ishin LDK-ist tė ēfardoshėm, kėta ishin nė gjendje tė bėnin shumė pėr LDK-nė, bile po ta donin Kosovėn sa e deshėn LDK-nė, Kosova do tė ua shihte hajrin.
    Dhe ja tani, me tė njėjtin entuziazėm pėr Ramushin, e tė tjerė edhe pėr Thaqin.
    E nuk ėshtė e thėnė qė njeriu tė mos e ndėrroj partinė, por ta ndėrroj pėr qėshtje parimore, e te kėta, e te njerėz si kėta, parimorja nuk ekziston. Kėta njerėz nuk dėshirojnė pėr asnjė ēast tė rrinė pa parti, ndoshta u duket vetja jetim, ndoshta identifikohen aq shumė me partinė, sa qė identiteti i tyre ėshtė thjesht partiak e asgjė mė shumė. Dhe tė mbesin pa parti mund ta konceptojnė si mbetje pa identitet. Megjithatė unė nuk dua tė besoj qė kėta janė kaq tė sėmurė, kėta e kanė njė interes.
    Dhe ėshtė i kuptueshėm interesi i atij, qė pėr qėshtje parimore e ndjen veten mė mirė brenda njė partie, a po edhe i atij qė ka njė biznes dhe rreshtohet nė parti pėr qėshtje tė tjera, si dhe i atij qė don tė konkuroj pėr punė nė institucione dhe pasja e njė partie nė xhep mund t’i ndreq punė kur tė paraqitet nė ndonjė zyrė, dhe derisa nxjerrė kuletėn( pėr tė treguar letėrnjoftimin, tė mos keqkuptohemi) krejt rastėsisht tregon edhe librezėn partiake. Por ajo qė nuk e kuptoj ėshtė se ē’i duhet bujkut rreshtimi nė parti. A mos pret ky qė partia t’i ndihmoj nė prashitjen e arės?. Dhe nėse ka qėllim kontributin ndaj vendit, a mos ky kontribut u dhėnka vetėm duke u rreshtuar nė njė parti?.
    E megjithėse bėhet bujė, rreshtimi nėpėr parti ka filluar tė bie. Njerėzit qė kanė interesin e shtetit mė shumė se tė partisė ,qofshin kėta nė parti ose jo, kanė filluar tė shtohen kundrejt atyre qė kanė interesin e partisė. Por ja qė kėta tė partisė janė mė tė zėshėm, edhe nė votime kėta nuk mungojnė, e as zhgėnjehen nga partitė.Dhe kėta edhe mund tė pėrcaktojnė rezultatin e votimeve, e kjo pėr faj tė atyre qė gjejnė njėqind arsye pėr tė mos votuar.

  3. #3
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Ata tė lidhjes dhe kėta tė sotmit

    Lidhja shqiptare e Prizrenit, ndoshta ishte ngjarja mė e madhe dhe ndėr tė parat shqiptare me karakter kombėtar. Nė atė kohė kur nuk mund tė pasuroheshe duke u marrė me qėshtjen kombėtare, disa njerėz tė mire kishin marrė kėtė ndėrmarrje duke u nisur nga dėshira pėr ta bėrė Shqipėrinė. Dhe megjithėse lidhjes edhe mund t’I gjenden gabime, si pėr shembull, moshapja e ndonjė shkolle shqipe edhe pse kishte mundėsi pėr kėtė, prap se prap lidhja e Prizrenit vuri nė lėvizje shqiptarėt e I parapriu krijimit tė shtetit shqiptar.
    Por politika jonė nuk e shėnoi kėtė datė, ndoshta pėr arsye qė ata mendojnė qė qėshtja jonė ka filluar me hyrjen e tyre nė politikė, dhe meqė ata nuk kishin marrė pjesė nė atė ngjarje, pse ta shėnonin kur nuk mund ta lavdėronin veten duke lavdėruar tė rėnėt?!.
    Dhe ėshtė pėr tu habitur, sidomos kėtu nė Kosovė qė politikanėt marrin pjesė nė shėnimin e tė gjitha betejave tė luftės sė fundit (dhe mire bėjnė), e nuk shėnojnė njė pėrvjetor kaq tė rėndėsishėm si ai I lidhjes. A mos Ahtisari I ka thėnė qė Kosova ka vetėm dhjet vite ekzistencė e kėtyre u ka pėlqyer kjo gjė sepse mund ta konsiderojnė veten baballarė tė kombit. Apo mendojnė qė gjithēka qė kanė bėrė tė tjerėt para tyre ėshtė pakrahasimisht mė e parėndėsishme se ajo qė kanė bėrė ata.
    Sidoqoftė ne qė s’e kemi merakun e Ahtisarit e tė kėtyre na lejohet t’I bėjmė disa krahasime, ata me kėta.
    Dhe e para qė mė bie nė mend, ėshtė qė ata tė lidhjes shkrinė pasurinė e tyre pėr qėshtjen tonė,ndėrsa kėta shkrinė pasurinė tonė pėr qėshtjen e tyre. Ata punuan pa rrogė pėr tė mirėn e pėrgjithshme, kėta punojnė me rrogė pėr tė mirėn e vet. Ata punuan pėr Shqipėrinė e shqiptarėve, kėta vendin tone(nė kėtė rast Kosovėn) qė ishte I shqiptarėve e bėnė vend tė askujt. Kėta duke u marrė me qėshtjen tonė e duke pasur nė mendje hallet e tyre, bėnė qė serbėt nga agresorė tė shėndrroheshin nė viktima, dhe pranuan aq tė drejta pėr serbėt sa e bėnė fare tė pakuptimt gjithė atė luftė qė bėmė. Dhe pėrsėri marrin me tė mire serbėt, sepse serbėt megjithėse kanė arritur aq sa nuk e kanė menduar pėrsėri sillen si tė pakėnaqur. E serbėt atė qė nuk kanė mundur ta arrijnė vet tani po e arrijnė me ndihmėn tonė.
    E ēfarė krahasimi mund tu bėsh kėtyre dhe atyre.Disa prej kėtyre, po tė kishim kushtet e njėjta si nė kohėn e lidhjes nuk do t’I njihte as fshati I tyre, sepse kėta nuk janė tė sakrifices, janė tė pėrfitimit.
    Dhe do tė ishte gjysma e sė keqės sikur ne ti votonim kėta vėtėm njėherė,por ne I votojmė pėrsėri e pėrsėri. Me njė fjalė ne u themi kėtyre, mos ndėrroni sjellje se ju heqim nga pushteti. Dhe ėshtė e sigurt qė kėta nuk do tė ndėrrojnė sjellje, sepse tanimė nuk munden edhe po tė duan, siq ėshtė e sigurt qė ne do t’I votonmė pėrsėri.
    Siq ėshtė e sigurt qė kėta planin e Ahtisarit qė ėshtė I mire pėr serbėt, do tė na shesin si diēka qė ėshtė I mire pėr shqiptarėt. Kėta do ta lartėsojnė Ahtisarin, sa tė thuash qė ne fotografinė e tij ta mbajmė nė mur, qė do tė ishte krejt normale sikur serbėt ta bėnin kėtė.
    Kėta tė sotmit janė njerėz qė shtyhen, e pėrdorin ēdo metodė pėr tu gjendur nė krye, pėrderisa ata tė lidhjes nuk kishin nevojė pėr kėtė, madje ka mundėsi qė njerėzit tė kishin pėrdorur metoda pėr tė mos u gjendur aty.
    Dhe ajo qė mė bėri tė bėjė kėso krahasimesh qė nuk mė pėlqejnė t’I bėjė, sepse edhe kėta me takatin e tyre janė pjesė e historisė, ėshtė mos shėnimi I denjė nga kėta I pėrvjetorit tė lidhjes. Sepse edhepse qėllimet e lidhjes pėr kėta mund tė jenė tė tejkaluara prap se prap kjo ėshtė historia jonė, dhe deshėn apo s’deshėn kėta, ne jemi mė tė vjetėr se dhjet vjeq.

  4. #4
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Lufta e qeverisė kundėr korrupcionit ėshtė konflikt interesi

    Qeveritarėt tanė janė koka e korrupcionit, por edhe koka e shtetit prandaj lufta e tyre kundėr korrupcionit I bie si njė konflikt interesi sepse njeriu nuk mund tė luftoj kundėr vetvetes. Apo nuk mund tė jetė njėkohėsisht edhe nė anėn e atij qė sulmon, edhe nė anėn e atij qė mbrohet.Kjo luftė megjithatė bėhet, por nuk ėshtė e vėrtet, si tė thuash bėhet luftė me armė lodra.
    Megjithatė dikush edhe duhet tė viktimizohet, sepse kėsaj I thonė luftė, dhe kėtu qeveritarėt tanė gjejnė ndonjė nėpunės tė parėndėsishėm, e identifikojnė dhe I japin dėnimin. Kur jemi kėtu, mė kujtohet njė histori qė para ndonjė viti u ndodhi tre policėve, tė cilėt ishin korruptuar duke ngrėnė njė drekė qė kishte kushtuar 18 euro. Kėtu qeveria kishte reaguar ashtu siq do tė duhej tė reagonte pėr tė gjitha rastet. Dhe u bė njė bujė e madhe nga media joprofesionale sa tė thuash qė lufta kundėr korrupcionit u pėrmbyll me sukses. U shėruam dhe nga kjo sėmundje. Nuk them qė kėtu media nuk do tė duhej tė reagonte, por reagimi do tė duhej tė ishte nė atė mėnyrė qė pak a shumė tregon qė kėta hajna tė vegjėl u frymzuan nga hajnat e mėdhenjė pėr tė kryer kėtė vjedhje. E qėllimi I qeverisė kėtu nuk ishte tė luftohej korrupcioni por tė bėhet bujė, tė krijohej pėrshtypja sikur qeveria e lufton korrupcionin, e kjo edhe u arrit.
    Megjithatė aksione nė korrupcion kanė tė gjithė, e ndoshta edhe opozita, por kėtu qeveria ėshtė aksionari mė I madh. Por nganjėherė vėmendja me naivitet pėrqėndrohet tek nėpunėsit e parėndėsishėm, tė cilėt edhe mund tė krasiten nga pema e korrupcionit, por pema nuk thahet a shkatrrohet duke u krasitur. Trungu duhet prerė. E kėtu e shoh si naļve tė mendohet qė nėpunėsit qė vjedhin, dhe atė vazhdimisht, ta bėjnė kėtė pa dijeninė e eprorėve tė tyre. E nėse eprorėt nuk e dijnė kėtė, pėrse atėherė e kanė zėnė atė vend ? Nėpunėsit kėtu poshtė paguajnė tatim pėr vjedhje atje lart, apo vjedhin aq sa u ėshtė lejuar. Dhe, edhe nėpunėsi mė I ulėt ėshtė I lidhur nė mėnyrė hierarkike me kryeministrin dhe kushtimisht thėnė, edhe kontrollohet nga ai, I cili me klanin e tij ,ka kėtė apo atė qėndrim nė lidhje me korrupcionin. E nėpunėsit nuk bėhen merakė pėr fjalėt e eprorėve por pėr qėndrimet e tyre. Kėtu mjafton qė qeveria tė mos pėrfshihet nė korrupcion e kjo tė reflektohet edhe te nėpunėsit, tė cilėt seriozitetin e qeverisė pėr tė mos lejuar korrupcionin do ta kuptojnė shumė mirė. Shkurtimisht thėnė, nėpunėsi ėshtė I korruptuar sepse I korruptuar ėshtė eprori I tij. Kėto gjera reflektohen nga lart poshtė, e jo nga poshtė lart. Ata atje lart e qelin udhėn, e I prijnė valles.
    E aty ku sundon korrupcioni, apo qeveritarėt janė tė pėrfshirė nė korrupcion, anarkia ėshtė e gatshme, e ku ka anarki ka ngecje, ku ka ngecje duhet tė ketė pakėnaqėsi, e kjo pakėnaqėsi do tė duhej tė reflektohej edhe nė votime.
    Megjithatė dhe fatkeqsisht jemi tė rreshtuar pas njė klase tė kalbur politike ku njerėzit e ndershėm nuk po mund tė vijnė nė shprehje, ose jo aq, sa pėr tė ndryshuar kėtė klimė korruptive.
    Por, janė njerėzit, janė zgjedhėsit qė nė shkallė tė fundit, e durojnė kėtė ose jo. Janė ata qė mund tė jenė lojal ndaj partisė a personit tė caktuar apo lojal ndaj shtetit.

  5. #5
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Ēėshtja ēame dhe minoriteti grek nė Shqipėri


    Se kemi njė ēėshtje tė pazgjidhur me Greqinė, kjo ėshtė e qartė, por qė edhe ata kanė njė qėshtje tė pazgjidhur me ne kjo ėshtė e qartė, ose mė mirė thėnė,duhet ta kemi tė qartė.
    Ēamėria, sikurse viset e tjera shqiptare ,mbeti jashtė shtetit shqiptar pėr arsye tė mosangazhimit tonė tė duhur, apo siq themi ne,pėr arsye qė fuqitė e mėdha I lanė padrejtėsishtė kėtė pjesė Greqisė.
    Tani, padrejtėsia Shipėrisė I erdhi nga ne qė nuk punuam sa duhet e si duhet pėr qėshtjen tonė , apo nga fuqitė e mėdha qė gjithashtu nuk punuan sa duhet e si duhet pėr ne e pėr Shqipėrinė ?!.
    Megjithatė ajo qė dihet ėshtė qė ne nuk jetojmė nė njė botė ideale ku qėshtjet ndėrmjet palėve do tė zgjidheshin nė bazė tė parimit tė drejtshmėrisė. Kėtu duhet shumė punė e kėmbėngulėsi pėr t’I shkuar deri nė fund qėshtjes.
    Kėtu drejtėsia ndėrkombėtare pėr qėshtje kontestuese ndėrmjet shteteve mund tė krahasohet me drejtėsinė e odave apo drejtėsinė e pleqve, ku si ata tė parėt e si kėta tė dytėt, meqė nuk kanė njė mekanizėm qė do tė mbronte vendimet, pėrveq drejtshmėrisė kanė parasysh paqen, e nė kontestet ndėrmjet shteteve edhe interesat e atyre qė e pleqėrojnė njė qėshtje tė caktuar.Pra, kryesore ėshtė tė arrihet paqja, apo si thotė populli, tė flej puna(qėshtja).
    Tani, sikur t’I kthehemi qėshtjes sė parė, e ta krahasojmė qėshtjen ēame me atė tė minoritetit grek nė Shqipėri, del se qėshtja e minoritetit grek ėshtė mė e avancuar. Ēėshtja ēame ėshtė e reduktuar nė njė qėshje pronash individuale, pra ėshtė qėshtje thjesht juridike dhe gjyqsore,ndėrsa qėshtja e minoritetit grek ėshtė mė shumė se kaq, ėshtė edhe qėshtje politike. Rrjedhimisht, ēėshtja ēame (meqė nuk trajtohet si njė minoritet shqiptar nė Greqi)bėhėt qėshtje e shtetit grek, qėshtje gjykatash, ndėrsa minoriteti grek bėhet qėshtje e shtetit shqiptar dhe e shtetit grek.
    Edhe po tė krahasohet angazhimi I shtetit shqiptar dhe ai I shtetit grek, pėr qėshtjet pėrkatėse, del se angazhimi I shtetit grek ishte I fuqishėm e I shumėanshėm, ndėrsa angazhimi I shtetit shqiptar mund tė pėrmlidhet tek fjalėt e thėna me gjysėm zėri. Pra shteti shqiptar nuk kishte e nuk ka njė angazhim tė duhur lidhur me qėshtjen, ose nuk ka angazhim tė duhur pėr asnjėrėn nga kėto qėshtje.
    Minoriteti grek nė Shqipėri, I pėrkrahur fuqishėm nga shteti grek ka arritur mirė tė konsolidohet. Nė ndihmė tė tyre e duke I shėrbyer atyre e qėshtjes greke nė Shqipėri, ėshtė edhe kisha autoqefale (e pavarur) ortodokse shqiptare e cila qė nga viti 1991 edhe udhėhiqet nga peshkopi grek Janullatos, tė cilit mediat I referohen me emėr, si hirėsia e tij Anastasi, si pėr tė lėnė pėrshtypjen qė ky ėshtė shqiptar. Kisha e pavarur ortodokse shqiptare, tė cilėn para njėqind vitesh, e nė kushte mė tė vėshtira e themeloi Fan Noli, tani e sa vite nuk ėshtė e pavarur, apo duke u nisur nga udhėheqja e saj mund tė thuhet qė mė shumė se interesat e besimtarėve, mbron interesat e njė shteti tjetėr nė vendin tonė.
    Po tė shohim pak faqen zyrtare tė kishės autoqefale ortodokse shqiptare (www.orthodoxalbania.org), do tė shihnim qė kjo faqe ėshtė e disponueshme pėrveq shqipes edhe nė greqisht dhe anglisht, apo mund tė thuhej pėrveq greqishtes, edhe nė shqip dhe anglisht, gjė qė ėshtė nė kundėrshtim me pavarėsinė (edhe gjuhėsore) qė ka ky institucion. E sikur kjo faqe tė krahasohej me faqet tjera zyrtare tė ortodoksive tė tjera, del se vetėm faqja ortodokse shqiptare (pėrveq asaj greke), ka greqishten brenda. Faqet zyrtare ortodokse, tė Rumanisė (www.crestinism-orthodox.ro), e Bullgarisė (http://bulch.tripod.com) , e Rusisė (http://www.russianorthodoxchurch.ws), e Serbisė ( www.serbianorthodoxchurch.com) , e Armenisė (www.armenianorthodoxchurch.com) ... nuk kanė askund gjuhėn greke.
    Dhe shteti shqiptar nuk bėnė ndonjė pėrpjekje serioze qė kishėn autoqefale ortodokse shqiptare tua kthej besimtarėve ortodoks shqiptar, atyre tė cilėve edhe u takon.
    Kėtu, nėn hundėn tonė, e nė shtetin tonė punohet pėr interesa tė njė shteti tjetėr, e shteti ynė sikur nuk ka kohė tė merret me kėto gjėra.E pėrpjekjes greke, qė madje edhe njė sasi shqiptarėsh t’I integroj brenda kulturės greke, nuk I pėrgjigjet aspak shteti shqiptar, edhe pse kėto gjėra ndodhin nė shtėpinė tonė. Shteti shqiptar I ka lėnė njė fushė tė madhe veprimi minoritetit grek, saqė kjo pikė kancerogjene rrezikon tė rritet e tė rrezikoj edhe vetė qenjen e kėtij shteti, apo tė vie puna deri tek amputimi pėr tė shpėtuar tėrėsinė.
    Ky shtet, qė nuk mund t’I zgjidh problemet brenda shtėpisė sė vet, nuk pritet ta zgjidh as qėshtjen ēame, qė tashmė duket vetėm si diēka qė I takon historisė.
    E kjo ka ardhur si pasojė e mosangazhimit tonė tė duhur, si pasojė e asaj qė shteti na duhet pėr t’I zgjidhur problemet personale.Shteti na duhet pėr tė mirėn personale e jo pėr tė mirėn e pėrgjithshme e rrjedhimisht edhe personale.
    Prandaj nė vend qė ne tė ishim nė ofansivė, ne jemi nė defansivė. Dhe nuk jemi ne defanzivė vetėm kėtu, por edhe nė Kosovė, ku serbėt qė pėrbėjnė 5 pėrqind tė popullatės kanė tė drejta tė barabarta me shqiptarėt qė janė mbi 90 pėrqind, tė drejta qė as pėrafėrsisht nuk I kanė shqiptarėt e Maqedonisė qė janė dikund 30 pėrqind e popullatės atje.Ne duhet tė kujdesemi mirė e seriozisht pėr qėshtjet tona, qė tė mos na vie puna sa tė themi qė edhe Nishi ėshtė I yni e tė mos mund tė shkojmė as nė Mitrovicė.
    Prandaj duhet tė merremi dhe atė seriozisht me qėshtjen e minoritetit grek nė Shqipėri, qėshtje kjo e krijuar artificialisht ,e qė dikujt mund t’I duket problem I vogėl.Por edhe sikur tė jetė kėshtu, duhet zgjidhur kėtė problem tė vogėl, qė tė mos bėhet I madh.
    E njėkohėsisht duhet tė merremi edhe me qėshtjen ēame, qė gabimet dhe padrejtėsitė tė ndreqen pėr aq sa ėshtė e mundur.
    E dhashtė zoti, qė pėr kėtė e qėshtje tė tjera, ta kemi vullnetin dhe angazhimin e duhur.

  6. #6
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Aty ku vendi I punės fitohet me tender a me lidhje


    Nė postėn e komunės u shpall konkurs pėr njė vend pune. Nė fakt vendi i punės ishte dhėnė me tender joformal para se tė shpallej konkursi, por procedura ligjore duhej respektuar, e duke u nisur nga kjo, do tė mbusheshin shumė formularė, do tė thirreshin njerėzit nė intervista, e nė fund gjithaēka do tė hidhej nė shportėn administrative tė mbeturinave. Gjithaēka do tė bėhej me ligj e pa ligj, gjegjėsisht ligji do tė shėrbente si mburojė e paligjshmėrisė. Ofertuesi mė i mirė, ai qė kishte dhėnė para, do ta gėzonte vendin e punės, dhe atė pavarėsisht njohurive.
    E ky, nuk ėshtė njė rast, ky ėshtė njė fenomen. Qė tė punėsohesh nė administratėn shtetrore duhet tė kesh para ose lidhje. Kush nuk i ka kėto tė mos mbush formularėt. Sė pari duhet tė fitosh para nė cilėndo rrugė. Tė lejohet edhe tė marrėsh borxh, me rėndėsi ėshtė qė kur tė konkurosh, tė kesh ēka tė ofrosh, se nuk tė shikon kush ēka ke nė kokė por ēka ke nė gjep, e kjo ėshtė edhe mė praktike. Ose tė kesh lidhje, tė lindura a tė fituara. Tė dish tė pozicionohesh e tė rreshtohesh nė shoqėri. Tė dish kush e ka gjithėmonė mirė. E jo vetėm tė dish por edhe tė punosh pėr atė qė e ka gjithėmonė mirė. E kur tė i plotsosh kėto kushte trokit nė kėtė shtet tė privatizuar se do tė tė hapet dera.
    E rregullat kanė edhe pėrjashtime. Nganjėherė punėsohen edhe njerėzit qė nuk i plotėsojnė kushtet praktike tė punėsimit , por megjithatė avancimi i tyre ėshtė njė pikėpyetje e madhe, e nėse kėta arrijnė tė avancohen atėherė ėshtė pikėquditėse e madhe dhe ky rast duhet tė hetohet.
    E duke pėrdorur kushtet praktike tė punėsimit janė punėsuar shumė njerėz, janė dhėnė grada shkencore e administartive, i janė vėnė themelet e shtetit, paēka se mbi baltė e me baltė, ky shtet ka themele. Themelet e kėtij shteti janė armata e tė punėsuarve, tek tė cilėt njohuritė dhe cilėsitė njerėzore nuk ishin kėrkuar, kėshtu qė edhe mund tė mos i kenė.
    E pushtetarėt tanė nuk e konceptojnė shtetin si diēka qė duhet tė vazhdoj tė funksionojė e tė ekzistoj edhe pas tyre e pas nesh. Ata punojnė pėr vete por jo edhe pėr fėmjėt e tyre, sepse edhe sikur tu lėsh fėmijve miliona, mundėsia pėr tė i hargjuar ato ėshtė e madhe, e gjithashtu edhe pamundėsia qė shteti tė ju ndihmoj do tė jetė e madhe, pėr arsye se njė shtet i ndėrtuar keq, me themele tė vėna keq nuk mund tė reagoj ndryshe veqse keq.
    Nejse, kėto janė gjėra hipotetike, por e tanishmja nuk ėshtė hipotetike. Paratė qė derdhen dhe lidhjet e degėzuara brenda shretit por jo edhe pėr interes tė shtetit janė tė vėrteta si buka qė e hamė. Tė mos e paragjykojmė tėrė administratėn shtetrore , por ėshtė mėse e sigurt qė me mijra vende pune e gradime tė ēfardollojshme janė bėrė me tendere joformale a me lidhje, e tė mos flasim pastaj pėr tenderėt qė edhe emrin e kanė tender. Se flitet qė .....
    E ēfarė po them dhe unė, se kėto gjera i dini dhe ju, se dhe ju flisni gjuhėn time. E nė mos e paēi parė zjarrin keni parė tymin.

  7. #7
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Kosova, pak histori te pastolisur


    Qėshtja e krahinės shqiptare tė Kosovės, si qėshtje mė vete fillesėn e ka mė 1913,kur kjo pjesė shqiptare u la nėn sovranitetin e shtetit serb.Fuqitė e mėdha I dhanė tapinė atij qė zotėronte tokėn. Kosova dhe pjesė tė tjera tė Shqipėrisė mbetėn jashtė shtetit shqiptar. Ne pėr kėtė fajsuam Evropėn, por nėse ne do tė kishim marrė mundimin qė edhe sipėrfaqėsisht tė shikonim historinė e Evropės do tė kuptonim se shtetet janė krijuar me angazhimin dhe sakrificat e popujve tė interesuar. Ndihma nga jashtė ka ardhur varėsisht nga interesi. Ne do tė duhej ta pyesnim veten , bėri mė shumė Evropa pėr ne apo ne pėr vetveten, dhe angazhimi ynė pėr tė krijuar shtetin a ishte I mjaftueshėm. Popujt pėrfitojnė nga shembja e perandorive e pėr tė pėrfituar duhet angazhim, duhet sakrifice (megjithėse kishte angazhim individual,por jo tė pėrgjithshėm e tė kordinuar)
    Tė I kthehemi Kosovės, sė cilės megjithėse iu ndėrrua pushtuesi u gjend nė njė pozitė mė tė pafavorshme meqenėse pushtuesi I ri kishte pėr qėllim tjetėrsimin e kėsaj pjese, kishte qėllime mė tė qarta e ishte mė kėmbngulės se pushtuesi I mėparshėm, por ja qė Kosova e pėrballoi me sukses kėtė sfidė, nganjėherė krejtė pavetdijshėm, jo aq pėr shkak tė atdhe dashurisė sepse , megjithese shqiptarėt e duan vendin e tyre, vetėm pak prej tyre janė nė gjendje tė sakrifikojnė per te .Nė mbijetesėn e Kosovės ndikoi nė mėnyrė ironike edhe prapambeturia e njerėzve tė saj , ndikuan lindjet e shumta, ndikoi lidhja e shqipėtarve me familjen e me fisin, ndikoi folklori I pasur e sigurisht jo vetėm shqiptarėt e Kosovės por shqiptarėt nė pėrgjithėsi ishin tė ndihmuar edhe nga rrethanat ndėrkombtare.

    Kah fundi I luftės sė dytė botėrore, shqiptarėt e Kosovės bėnė disa pėrpjekje pėr tu bashkuar me Shqipėrinė por kjo nuk ishte e thėnė tė arrihej edhe sikur tė bėheshin pėrpjekje shumė mė tė mėdha, megjithatė pas luftės Kosovės iu pėrcaktuan kufijtė gjė qė ishtė e arritur e madhe.Pas luftės shqipėtarėt e Kosovės kaluan nėpėr njė periudhė ferri qė njihet si koha e Rankoviqit.
    Pastaj shqipėtarėt e Kosovės qė kishin ardhur duke u vetdijėsuar , arritėn qė nė vitin 1974 tė pėrfitojnė goxha shumė nga kushtetuta e Jugosllavisė e nxjerrė atė vit. Kjo kushtetutė e pėrcaktonte Kosovėn krahinė autonome tė Serbisė e gjithashtu e bėnte edhe subjekt tė federates jugosllave. Me kėtė kushtetutė, Serbisė praktikisht I ishte marrė Kosova. Kosova tanimė qeveriste me vetveten,por qė nė aspektin juridik , ca fije pėrsėri e lidhnin me Serbinė. Nė kėtė kohė Kosova pėrparoi shumė nė aspektin kulturor e kjo ndikoi edhe nė rritjen e vetėdijes kombėtare. Nė vetėdijėsimin kombtarė tė shqiptarėve sigurisht qė rol tė rėndėsishm luajtėn edhe veprimtarėt e shumtė me nė krye ardhetarin e palodhur e tė pandalshėm, Adem Demaqin.
    Nė vitin 1981 shqiptarėt e Kosovės permes demostratave popullore kėrkuan qė Kosova tė bėhej republikė nė kuadėr tė Jugosllavisė, gjė e cila u kundėrshtua ashpėr nga Serbia dhe federata. Pas kėsaj shqiptarėt e Kosovės nisėn tė cilėsoheshin si armiq tė Jugosllavisė ( ata kishin qenė gjithmonė tė tillė pasi nuk ishin slavė). Shumė shqiptarė u burgosėn e kaluan nėpėr duar tė shtetit, tė kėtij shteti qė asnjėherė nuk I kishte dashur shqiptarėt, e qė tani mezi e priti kėtė shkas pėr tė pėrdorur dhunė e pėr tė rikthyer edhe njėherė nė tavolinė planet pėr serbizimin e Kosovės. Nė kėto vite Kosova filloi tė humbiste teren kundrejt Serbisė edhe pse kushtetuta e njėjtė vazhdonte tė ishte nė fuqi.
    Nė vitin 1989 Serbia ua hoqi autonominė Kosovės dhe Vojvodinės(krahinės me popullsi hungareze dhe serbe) . Rrethanat ndėrkombtare ishin tė atilla qė kjo gjė kaloi “pavėrejtshėm nga bashkėsia ndėrkombtare”. Jugosllavia nė kėtė kohė edhe formalisht braktisi kampin socialist gjė e cila kėnaqi botėn fitimtare kapitaliste.
    Jugosllavia bėri tė ligjshėm krijimin e partive tė tjera politike dhe lirinė e tė shprehurit.

    (Kėtej do tė ndalem mė gjatė, sepse kėto ngjarje nuk I kam vetėm me tė lexuar e dėgjuar por edhe me tė parė)


    Nė Kosovė nė kėtė kohė u krijua Lidhja demokratike e Kosovės ( mė tutje LDK) , e gjithashtu edhe parti tė tjera shqiptare.
    Shqiptaret e Kosovės u rreshtuan masovisht pas LDK- sė tė udhėhequr nga Ibrahim Rugova ( partitė tjera shqiptare nuk kishin as edhe nga njė autobus anėtarė). Megjithėse kishte shumė parti ekzistonte vetėm njė. LDK u konsolidua aq mire e shqiptarėt nisėn aq shumė ta mbronin kėtė parti saqė po tė mos ishe nė LDK konsideroheshe trathtar I kombit, apo njeri I kuq (komunist) siq quheshin disa ish tė burgosur politik qė ishin kundėr nėnshtrimit tė proklamuar nga LDK, e cila shqipėtarve u bėnte thirrje pėr durim duke u premtuar se problemi I Kosovės do tė zgjidhej shpejt. Madje udhėheqėsit e LDK- sė shkuan aq larg sa qė pėr ēdo fest uronin e premtonin qė problemi I Kosovės do tė zgjidhet deri nė festėn tjetėr. E populli sikur dėshironte tė gėnjehej.Populli qėshtjen e Kosovės ua kishte lėnė kėtyre e do ta kishte ndėgjegjen e pastėr.
    Kosova ishte bėrė vend I paperspektivė, tė rinjtė (por jo vetėm ata) dalngadalė filluan tė largoheshin, kryesisht drejt Evropės pėrėndimore , ata filluan tė stabilizoheshin atje e tė jetonin mire, e ndoshta pavetdijshėm dėshironin qė qėshtja e Kosovės tė mos zgjidhej sepse Evropa do tė I kthente. Gurbetēarėt dėrgonin tė holla familjeve tė tyre nė Kosovė, tė cilėt me kėto para jetonin mire dhe pa punuar. Gėnjeshtra e lėshuar nė qarkullim nga LDK se qėshtja e Kosovės do tė zgjidhej shpejt dhe nė mėnyrė paqėsore filloi tė pėlqehej. Njerėzit filluan ta duan mė shumė LDK- nė se sa Kosovėn.Po ti shaje dikujt LDK-nė dhe udhėheqėsin e saj do tė pėrballeshe me reagime tė ashpra, ndėrsa po ti shaje Kosovėn, a ndonjė vlerė tė saj,kjo nuk do tė vėrehej. LDK kishte instaluar nė krejt Kosovėn “pushtetin paralel”, ndėrsa aty ku kishte mundur kishte larguar nga udhėheqja, qoft edhe e fshatit , njerėzit e formuar kombtarisht, dhe ata qė ishin kundėr durimit tė pakufijshėm. Kjo parti kishte dėrguar ujė nė mulli tė armikut kur propagandonte se ne jemi shumė tė pafuqijshėm kundrejt Serbisė. Duke bėrė thirrje pėr durim e duke qitur nė pah pafuqinė tonė LDK u futi shqiptarėve frikėn nė palcė, tė cilėt duruan gjėra qė mė pare nuk I kishin duruar. Edhe pse proklamoi luftėn paqėsore,LDK edhe kėtė luftė e bėri aq sa tė mos e zemėronte armikun.
    Megjithė gabimet e shumta LDK kontriboi nė organizimin e shoqėrisė sidomos duke punuar qė shkollimi tė mos ndėrprehej, megjithėse shqiptarėt ishin pėrzėnė nga shkollat.
    LDK prej krijimit tė saj pati njė opozitė e cila rritej vazhdimisht nga pak, por qė pėr nga sasia mbeti larg LDK-sė.
    Kah fundi I vitit 1997 (edhe mė herėt por mė pavėrejtshėm) disa shqiptarė nisėn tė kundėrshtonin haptas pushtetin serb (ndoshta edhe kishte ardhur edhe koha pėr kėtė).


    Nė skenė doli ēlirimtare e Kosovės (mė tutje UĒK), njė krijesė e armatosur e cila kishte pėr qėllim ēlirimin e Kosovės si dhe tė pjesėve tė tjera shqiptare dhe bashkimin e tyre me Shqipėrinė ( mė vonė bėri sikur u tėrhoq nga ky qėllim, pėr tė mos hidhėruar miqtė ndėrkombtar). Ushtarėt e UĒK-sė arritėn qė pėr njė periudhė tė shkurt tė zotėronin njė pjesė tė teritorit tė Kosovės , e kjo ndoshta edhe ishte toleruar nga Serbia qė kėta tė “mbusheshin me mėkate” e qė pastaj tė I hapej rruga kundėrvėnjes sė shtetit serb me gjithė ashpėrsinė e tij. Kjo situatė trimėroi shqiptarėt tė cilėt filluan tė shtyheshin pėr tu regjistruar nė UĒK. Shqiptarėt menduan se ēlirimi I vendit ishte afėr dhe dėshironin qė ēlirimi tė I gjente veshur nė uniformėn e UĒK-sė.Megjithatė njė ofenzivė e shtetit serb nė javėt nė vazhdim bėri qė UĒK “tė mundej e tė shpartallohej”. Kėtu Kosova erdhi nė njė gjendje shumė tė vėshtirė, madje do tė I rrezikohej ekzistenca shqiptare sikur tė mos kishte ekzistuar ndihma e miqve ndėrkobmtarė e kryesisht e Shteteve tė bashkuara tė Amerikės (mė tutje Amerika), si dhe e shqiptareve mė tė vendosur qė edhe pse humbėn betejėn I mbeten besnik UĒK- sė e Kosovės.
    Pas kėsaj UĒK u riorganizua,mbetėn e erdhėn ata qė vėrtet dėshironin tė luftonin pėr vendin.
    UĒK bėri kryesisht luftė guerile, ata sikur e kishin pranuar se nuk mund tė ia dilnin me Serbinė dhe sikur dėshironin tė pėrfitonin nga masakrat ndaj popullsisė civile qė i bėnte shteti serb, dhe pikėrisht masakrat ndaj popullsisė civile ndihmuan nė ēlirimin e Kosovės. Aleanca ushtarake veriatlanike (NATO) sulmoi Serbinė dhe ēliroi Kosovėn duke marrė shkas kėto masakra.
    Megjithėse ishte luftė, disa anėtarė tė UĒK-sė u kujdesėn qė tė bėjnė karrier, qė pas pėrfundimit tė luftės ( e lufta dihej qė do tė pėrfundonte sepse kėtu kishte “vėnė bast” Amerika) tė zinin pozita apo tė pasuroheshin. U bėnė shumė komandant tė cilėt e quanin veten me pseudonime, si komandant filani etj., megjithėse kjo ishte krejt e panevojshme. Tanimė ishim nė luftė, nuk vepronim ilegalisht.Nė komandntllėkun e UĒK- sė u infiltruan edhe njėrėz,qė ishin thjesht profiter. Komandantėt mė tė lartė u dhanė pozita udhėheqėse familjarėve, pavarėsisht nėse ata kishin aftėsitė e duhura apo jo.
    UĒK, Kosovėn e ndau nė 5(pesė) zona operative, tė cilat sikur luftonin secila pėr vete,pa njė kordinim, meqė edhe nuk kishte kush tė I kordinonte,pasiqė lidhjet e zonave me qendrėn ishin tė dobėta. Nuk kishte njė hierarki tė mirėfilltė. Nė disa pjesė tė Kosovės nuk ėshtė bėrė fare luftė megjithėse komandantėt qė vepronin nė ato pjesė edhe sot e gjithė ditėn mburren me veprimtarinė e tyre luftarake.
    Qysh nė fillim dikush u kujdes qė tė krijohej pėrshtypja sikur Drenica e bėri namin nė luftė, dhe tė jesh drenicak do tė thotė tė jesh trim e lokalizmat e tillė,pavarėsisht nėse do ta dėmtonin luftėn apo jo, nuk ishin tė nevojshme.
    Kėsaj rrėmuje tė I shtojmė edhe krijimin e Forcave tė armatosura tė republikės sė Kosovės (mė tutje FARK). Qė u krijua nga qeveria e Kosovės nė egzil (kupto nga LDK).Farku u krijua jo pėr tė luftuar Serbinė sa pėr tė qenė kundėralternativė e UĒK-sė e cila rrezikonte ta ēlironte Kosovėn e ta nxirrte nga loja LDK-nė.Por megjithė papjekurinė dhe egoizmin e tepruar tė atyre qė ne I quanim, ajka e popullit, shqiptarėt e thjeshtė , qė nuk kishin interes tjetėr pos tė vendit, nuk iu kundėrvunė njėri tjetrit. FARK u shkri nė UĒK dhe “lufta “pėr pushtet e teren bėhej kėtu.
    E ndėrkohė lufta e vėrtet vazhdonte, dhe pas shumė pėrpjekjesh tė pasuksesshme ndėrkombtare pėr tė arritur paqen, e duke marrė shkas nga masakrat qė i bėheshin popullatės civile,NATO sulmoi Serbinė, e me kėtė edhe vulosi rezultatin e luftės. Serbia do tė mposhtej pas rreth 78 ditėsh bombardimi nga ajri. Kjo luftė ishte apsolutisht e pabarabart pėr Serbinė ( Serbia nuk mundi tė kundėrpėrgjigjej),megjithatė rezistoi kaq gjatė edhe falė “zemėrgjerėsisė” sė NATO-s.
    Gjatė kėsaj periudhe krimet e shtetit serb mbi popullatėn shqiptare u shtuan dukshėm. Afėrsisht gjysma e popullates shqiptare pėr njė periudhė jo shumė tė gjatė lėshuan Kosovėn, gjė qė nuk ėshtė pėr tu lavdėruar.


    Mbarimin e luftės shqiptarėt e pėrjetuan me gėzim e eufori. Shumė shpejt nė Kosovė u kthyen shqiptarėt e larguar qė kishin ikur nė vendet fqinje e kryesisht nė Shqipėri. Ata ishin nisur me ēka kishin mundur e si kishin mundur pėr tė u kthyer nė shtėpitė e tyre, tashmė gėrmadha.
    Nė Kosovė u instaluan Misioni i kombeve tė bashkuara (mė tutje UNMIK) si dhe forcat e armatosura ndėrkombtare tė udhėhequra nga NATO ( Mė tutje Kfor).
    Populli i Kosovės i ishte shumė falenderues UĒK-sė dhe NATO-s. UĒK zyrtarisht u shua., ndėrsa udhėheqėsi I LDK-sė, Ibrahim Rugova tanimė gjendej nė Itali (kishte shkuar atje nga Beogradi) e LDK- istėt nuk ndiheshin gjallė.
    UĒK mbeti forca vendore mė e respektuar dhe mė e besueshme nga populli. Kjo bėri qė disa nga ushtarėt e UĒK-sė tė silleshin me kapadaillėk, ata e konsideronin veten njerėzit mė meritor tė kombit, njerėz trima qė nuk ishin friguar nė luftė e lėre mė tani nė paqe. Kjo arrogancė dhe veprime tė tjera tė pahijshme tė bėra nga ushtarėt e UĒK-sė, popullit nuk i pėlqyen, i cili nė zgjedhjet komunale dhe qėndrore zgjodhi LDK qė tė i prijė.
    U krijuan partia demokratike e Kosovės (mė tutje PDK) e udhėhequr nga Hashim Thaqi i cili u promovua nė konferencėn e Rambujesė, si dhe aleanca pėr ardhmėrinė e Kosovės (mė tutje AAK) e udhėhequr nga Ramush Haradinaj, qė kishte qenė komandant i zonės operative tė Dukagjinit.
    Kosova u nda nė Mitrovicė, e pėr kėtė kontribuan edhe ndėrkombtarėt dhe ashtu mbeti edhe falė qyqarllėkut tonė.
    U krijuan shumė mite, e mė i njohuri nga ta, miti i Adem Jasharit, mit qė ishte ngjizur gjatė luftės. Komandantėt e lartė tė UĒK-sė tregonin se si e kishin njohur Adem Jasharin, si si ai i kishte dhuruar diēka, zakonisht njė armė etj. Kėta njerėz qėndisnin kėso lloj historirash pėr tė ngritur veten, ndoshta edhe ishte krijuar pėrshtypja qė mė patriot e mė meritor ishte ai qė e kishte njohur Adem Jasharin. Figura e Adem Jasharit u bė kryefjalė nė shumė tubime, por kjo figurė, e as ngjarjet qė lidheshin me tė nuk u trajtuan asnėherė nė mėnyre shkencore.
    Pas luftės dolen nė pah familje tė njohura, ku politikanėt tanė( e jo vetėm ata) shkonin tė merrnin bekimin, e gjėra tė tilla banale qė nuk pėrkojnė me kohėn.
    Nė tubime politikanėt tanė, sidomos kėta tė rinjtė, bėnin zotime se do ta qojnė nė vend amanetin e dėshmorėve, qė mė duket njė patriotizėm jo i shėndosh, e sidomos njė logjikė jo e shėndosh. Ne duhet tė punojmė pėr vete, pėr fėmijėt tanė e pėr fėmijėt e tyre, duke mos harruar asnjėherė ata qė sakrifikuan pėr ne e pėr vendin. Nuk ka e as qė duhet tė ketė amanet tė dėshmorve, ka ineres tė pėrgjithshėm e kėtu duhet pėrqėndruar.
    Kosovėn formalisht e udhėhiqte Unmik-u, e punėtorėt e tij Kosovėn e trajtuan si vend ku duhet marrė njė rrogė.
    Pas luftės doli nevoja e krijimit tė institucioneve, e kėtu partitė politike u kujdesėn qė tė fusin njerėz qė do tė punonin pėr ta e jo pėr shtetin, e kėta njerėz nuk ishte e thėnė tė kishin pėrgaditje profesionale.
    Po ndalem pak tek njė ngjarje qė ndoshta nuk ndikoi nė zhvillimet nė vend, por mėnyra se si u trajtua mė ėshtė dukur interesante. Nė vitin 2001 , Unmiku vendosi qė ta nxjerrė njė kornizė ligjore qė do tė precizonte tė drejtat dhe detyrat e institucioneve. Pala shqiptare zgjodhi pėr bisedime lidhur me kėtė temė Fatmir Sejdiun (LDK) i cili ishte doktor i shkencave juridike, Arsim Bajramin (PDK) gjithashtu doktor i shkencave juridike dhe Muhamet Kelmendin (AAK) magjister i shkencave juridike. I pėrmenda titujt e tyre shkencor jo pa qėllim. Kėta tė tre nė bisedimet me Unmikun ishin pėrqendruar tek emri I kėtij dokumenti dhe gjithė energjinė e tyre e hargjuan duke arsyetuar e kėrkuar qė ky dokument tė quhej kushtetutė, ndėrsa pėrmbajtjes sė saj I kushtuan shumė pak rėndėsi. Ndoshta nuk mund ta ndryshonin pėrmbajtjen sepse disa gjėra ishin pėrcaktuar me marrėveshjen e Rambujes ( e cila megjithatė nuk mund tė quhet marrėveshje) si dhe me rezolutėn 1244 tė Kėshillit tė sigurimit tė OKB-sė, megjithatė pėrqėndrimi dhe kėmbėngulja e tyre tek emri ishte e pakuptueshme. Edhe studentėt fillestar tė fakultetit juridik duhet ta dijnė se nuk ka rėndėsi si quhet njė dokument (qoftė ai edhe akti mė I lart juridik), rėndėsi ka pėrmbajtja dhe funksionaliteti qė garanton ai dokument. Dhe ky dokument u quajt Korniza kushtetuese pėr vetqeverisje tė pėrkoshme nė Kosovė, e qė ishte njė rregullore e nėnshkruar nga kryeadministratori ( I pari I Unmikut e I Kosovės).
    Nė zgjedhjet e para qėndrore, megjithėse fitoi LDK u krijua njė qeveri e gjerė me pjesmarrjen edhe tė PDK-sė dhe tė AAK-sė. Opozitė pothuajse nuk kishte.
    Pushtetarėt tanė vazhdimisht qaheshin se nuk kanė kompetenca. Ata u pėrqėndruan qė tė I rregullonin punė e veta dhe kėto punė I rreguluan mirė. Edhe Unmikut nuk I pengonte pasurimi I paligjshėm I tyre. Unmiku do ta kishte mė lehtė me njerėz tė korruptuar. Nėse ndonjėri nga kėta do tė guxonte ta kundėrshtonte Unmikun, atėherė ndėrkombtarėve mund tė u kujtohej mėnyra se si ky u pasurua dhe ky pastaj do tė kishte telashe.
    Nė vitin 2004, shqiptarėt masovisht protestuan kundėr padrejtėsive qė I bėheshin e sidomos nė pjesėn veriore. Kėto protesta eskaluan nė dhunė ku shqiptarėt kishin cak Unmikun dhe trashigiminė kulturore serbe. Ata shkatėrruan shumė kisha serbe. Kėto kisha shqiptarėt nuk I kishin shkatėrruar as gjatė luftės, madje edhe thonin se janė kisha shqiptare tė tjetėrsuara nga serbėt.Kėtu shqiptarėt protestėn e tyre tė drejt e ku do tė duhej tė pėrfitonin diēka e shėndruan nė protest shkatrruese pėr objektet kulturore, gjė qė nuk u pėlqeu aspak as miqve ndėrkombtarė. Megjithatė ky hidhėrim popullor I shtyu qendrat e vendosjes tė mendonin mė seriozisht pėr zgjidhjen e problemit tė Kosovės.
    Nė vitin 2005, qendrat botėrore tė vendosjes organizuan bisedime pėr Kosovėn. Nė Vjenė shqiptarėt e serbėt do tė uleshin tė bisedonin pėr qėshtjen kontestuese tė Kosovės. Kėto bisedime do tė udhėhiqeshin nga OKB , gjegjesisht I dėrguari I saj Marti Atisari (ish president finlandez). Nė Kosovė u krijua grupi I unitetit I cili udhėhoqi me bisedimet.
    Shqiptarėt nė Vjenė bėnė shumė lėshime, sa qė ndoshta habitėn edhe serbėt. Kėta ēdo raund negociatash e paraqisnin si fitore tė shqiptarėve,tregonin se si madje edhe bashkėsia ndėrkombtare kishte qenė shumė e kėnaqur me ta. Ata ishin treguar shumė tė moderuar, nuk ishin treguar aspak koprrac, kishin dhėnė, pothuajse ēka u ishte kėrkuar, e me kėtė I kishin vėnė themelet njė shteti jofunksional , ku pasojat do tė I vuanim tė gjithė.
    Serbėt qė pėrbėnin rreth 7 % e popullsisė fituan tė drejta tė barabarta e madje nė disa raste tė drejta shtesė, kundrejt shqiptarėve qė pėrbėnin mė shumė se 90% tė popullsisė. Gjuhėt zyrtare tė barabarta , nė Kosovė u bėnė shqipja dhe serbishtja. U vulos decentralizimi qė thuhej se do tė ishte nė tė mire tė popullit tė Kosovės por qė do tė ishte vetėm nė tė mire tė serbėve tė Kosovės.
    Si rezultat I kėtyre bisedimeve doli plani I Atisarit, e pas shumė bisedimeve tė komlikuara ndėrkombtare u arrit qė nė shkurt tė vitit 2008 tė shpallej pavarėsia e Kosovės nė bazė tė planit tė Atisarit. Serbėt, tė pėrkrahur nga Rusia nuk e pranuan kėtė,ata protestuan, madje grupe kriminale bėnė dėm edhe nė teritorin e Kosovės, ku institucionet e Kosovės nuk reaguan, siq nuk kishin reaguar asnjėherė si duhet pėr krimet e kryera nga serbėt nė Kosovė.Institucionet e Kosovės u treguan shumė tė ngathėta dhe pa vet iniciativė. Kosova u bė shtet dhe u njoh nga njė numėr i konsiderueshėm shtetesh me shumė falė angazhimit ndėrkombtarė se sa atij shqiptarė.

    Populli shqiptar nganjėherė edhe pashpjegueshėm ec pėrpara edhe pėrkunder faktit qė angazhimi dhe organizimi i shqiptarve nė kohe tė caktuara nuk ishte i pėrshtatshėm pėr tu pėrballur me rrezikun qė i kanosej.Shqiptarėt individualisht bėjne shumė, por kanė dobėsi organizimin. Megjithatė shqiptarėt nė qaste kritike dijnė tė rreshtohen si duhet.
    Duhet thėnė qė deri ketu nė nuk do te mund te vinim pa sakrificat e atyre qė mbajtėn gjallė frymen kombtare. Megjithatė, nė kohėn kur tė merreshe me qėshtjen kombtare mund edhe tė pasuroheshe, dolėn nė pah shumė figura qė nė kushte tė tjera nuk do tė i njihte askush.Pas viteve tė nėntėdhjeta rrethanat ndėrkombtare ishin nė dobi tė shqiptareve dhe shqiptarėt mund te perfitonin mė shumė nga kjo, megjithatė pozita e shqiptarėve nė Ballkan ka ndryshuar rrėnjėsisht, shqiptarėt janė bėrė faktor, sė paku nė kėtė lagje tė botės.


    Ky do tė ishte njė tregim pėr Kosovėn ashtu siq unė e kam parė e kuptuar. U pėrpoqa qė sadopak tė prek disa ngjarje e tė jap mendimin tim pėr to. Megjithėse jam pėrqendruar tek gabimet, nuk do tė thotė se nuk ishin bėrė edhe shumė punė tė mira, por pėr punėt e mira ėshtė thėnė e shkruar mjaftueshėm tashmė.
    Mendoj se kėto gjėra e gjithēka tjetėr qė ka tė bėjė me ne duhet trajtuar nė mėnyrė shkencore. Pėr konsum tė brendshėm na duhet e vėrteta, ndėrsa pėr konsum tė jashtėm edhe mund tė propagandojmė.
    Nė kėtė shkrim i lejova vetes tė i shikoja gjėrat nga kėndvėshtrimi im, dhe gjėrat kėshtu duhet shikuar, pse bėrtiten disa rroft filani nuk ėshtė e thėnė qė edhe ne tė bėrtasim ashtu, sepse nuk duhet lidhur pėr persona tė caktuar por pėr vendin e caktuar, nė kėtė rast pėr Kosovėn qė ėshtė pjesė e Shqipėrisė.

  8. #8
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Zgjedhjet, ose sa tė dua o popull


    Koha e zgjedhjeve ėshtė koha kur politikanėt kthehen kah populli, dhe jo vetėm qė u kujtohet qė populli ekziston por edhe e duan atė. Dhe nga kjo dashuri e madhe burojnė edhe premtimet e mėdha qė ata I bėjnė popullit.
    Nė kėtė kohė, edhe deputeti pas njė mungese rreth katėr vjeqare vjen tė ēmallet me popullin. Nė fakt ai nuk vjen por zbret, sepse edhe atij kėshtu I duket, sikur nuk vjen por zbret. E sigurisht ,meqė ka munguar gjatė e ka marrė malli dhe ka shumė pėr tė thėnė. Ka aq shumė fjalė sa qė nuk mund tė I pėrfundoj pėr njė muaj parazgjedhor. Ai do tu tregoj njerėzve sa shumė ka bėrė pėr ta, se ai ishte shkrirė e ishte bėrė njė me hallet e tyre, dhe tashmė hallet e tyre ishin edhe tė tijat, madje mė shumė ishin tė tijat se sa tė tyre. Ai do tė ua zgjidhte edhe ato halle pėr tė cilat ata kurrė nuk e kishin vrarė mendjen. Po pėr kėtė I duhet vota e tyre. Prandaj ka marrė mundimin qė tė vie apo tė zbres deri kėtu, sigurisht duke pasur nė mendje interesin e tyre e jo tė vetin.
    Nė kėtė kohė, edhe ata tė ekzekutivit dhe ata qė mendojnė tė bėhen ekzekutiv, vizitojnė vende, vizitojnė fshatra qė mė parė nuk e kanė ditur qė ekzistojnė.dhe ashtu tė frymėzuar e tė dehur nga fushata, thonė lloj- lloj gjėrash tė mira. Po tė dojė populli rrugė, ata rrugė I japin, po tė dojė shkollė, shkolla ėshtė gati. E njė jetė mė tė mire pėr tė gjithė, tė gjithė e kanė nė gojė, se tė gjithė e duan kėtė, dhe kėto fjalė shpėrndahen edhe pa recetė. Nuk ka nevojė tė analizosh asgjė pėr tė premtuar njė jetė mė tė mire pėr tė gjithė sepse edhe pushteti duhet tė jetė nė funksion tė kėsaj. Por si e konceptojnė politikanėt tanė fjalėn tė gjithė, ėshtė tjetėr qėshtje. Ata ka mundėsi qė brenda kėsaj fjale tė fusin veten, tė afėrmit dhe miqtė e tyre, ndėrsa tė tjerėt tė I lėnė jashtė kėsaj fjale. Tė tjerėt nuk janė tė gjithė.
    Nė kėtė kohė, siq shtohet dukshėm dashuria e politikanėve pėr popullin, shtohen edhe akuzat e politikanėve pėr politikanėt, tė cilėt duke ditur qė edhe vetė gėnjejnė, akuzojnė tė tjerėt kur thonė gjėra tė ngjajshme.Tė gjitha fjalėt e mira qė njeh bota, janė pėr kėtė kamp, ndėrsa fjalėt e kėqija pėr kampin tjetėr.
    Dhe kėshtu vazhdon cirku parazgjedhor deri nė ditėn kur njerėzit shkojnė tė zgjedhin. E pastaj gjithēka sikur harrohet. Politikanėt harrojnė premtimet dhe gjithēka kanė thėnė gjatė fushatės. Tekefundit harresa ėshtė veti njerėzore. Por populli nuk harron, megjithėse edhe mund tė harroj politikanėt qė e harrojnė atė. E kjo do tė ishte mė nė rregull.
    Sidoqoftė politikanėt janė lodhur gjatė fushatės parazgjedhore dhe kanė nevojė pėr katėr vjet pushim.

  9. #9
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Kush do tė bėhet Sali ?!


    Do ta trashigoj Saliu vetveten apo do tė kemi njė tjeter Sali, kjo ėsjtė qėshtja sivjet. Tjetėr qėshtje ėshtė se a do tė kemi Sali apo kryeministėr qė edhe mund tė quhet Sali,sepse megjithėse Saliu mund tė jetė sinonim I kryeministrit,kėta ndryshojnė nė mes vete. Kryeministri ėshtė shėrbėtor I shtetit ndėrsa pėr Saliun mund tė thuhet e kundėrta. Shteti ėshtė shėrbėtor I Saliut apo I Edit nėse ky ka fatin tė bėhet Sali. Kryeministri edhe mund tė gaboj dhe tė I nėnshtrohet ligjit, Saliu as nuk mund tė gaboj e as tė I nėnshtrohet ligjit. Madje ligjit nuk do tė I nėnshtrohen edhe ata qė kanė zėnė vend nėnė sqetulla tė Saliut.
    E dita e zgjedhjeve po vjen. Nė ankth janė jo vetėm Saliu dhe pretendentėt pėr tu bėrė Sali, por edhe militantėt e tyre. Nė ankth ėshtė edhe ai drejtori i shkollės qė thoshtė, unė kėtu poshtė e Saliu atje lart e s ka tjetėr. Nė ankth ėshtė edhe ai fshatari qė la arėn pa mbjell pėr tė marrė pjesė nė mitingje, sepse i thanė e i premtuan njė punė prej zotėriu. Njė punė ku s kishte punė por kishte para. Ēfarė t i bėsh, disa njerėz thonė, mė gėnje tė tė besoj, dhe kėshtu fusin nė hall politikanėt tanė tė cilėt sajojnė lloj lloj gėnjeshtrash pėr tė ia bėrė qejfin popullit.
    Sido qė tė jetė, gjėrat nuk pritet tė ndryshojnė, sepse populli akoma nuk do qė kėto gjėra tė ndryshohen, kėshtuqė kushdo qė tė bėhet kryeministėr do tė sillet si tė ishte Sali. Do ta konsideroj veten pronar tė shtetit., do tė krijoj piramidė militantėsh nga ministri e deri tek ai fshatari qė pėr shkaqe politike, e mbjell ose nuk e mbjell arėn.
    E njerėzve do tė u thuhet, nė emėr tė shtetit punoni pėr Saliun.

  10. #10
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-03-2009
    Vendndodhja
    Ne qarkun e Prizrenit
    Postime
    41
    Demokracia dhe shteti ligjor


    Fjalėn demokraci filluam ta dėgjojmė gjithnjė e mė shpesh nė fillim tė viteve tė nėntdhjeta, atėherė kur nė skenėn botėrore njėri kamp fitoi kundėr kampit tjetėr. Kėtė fjalė e kishim dėgjuar edhe mė herėt, por nė kėtė kohė e nė vitet nė vazhdim kjo fjalė u shumua aq shumė saqė zuri vend nė ēdo gojė, e sidomos nė gojėt e politikanėve tė cilėt kėtė fjalė e bėnė mbiemėr tė tyre.
    Ē’ėshtė e vėrteta ata pėrdorėn shumė kėtė fjalė sepse kjo do t’u pėlqente miqve, tė cilėt edhe po ta dėgjonin fjalimin pa pėrkthim do ta kuptonin qė ky flet pėr demokracinė, si dhe neve qė njė fjalim pa kėtė fjalė do tė na dukej I pavlerė.
    Edhe sot, megjithėse mė pak, nuk bėhet ndonjė tubim politik pa pėrmendur demokracinė, siq nuk bėhet ndonjė tubim fetar pa pėrmenur zotin.
    Por ēka na thotė fjala demokraci, nė kuptimin e parė e tė fundit, neve qė nuk I bėjmė ndonjė analizė fjalėve e qė jemi shumica dėrmuese e popullsisė. Ne fjalėn demokraci(sundim I shumicės) e pėrceptojmė thjesht si diēka tė mirė, si liri nė ēdo gjė, madje edhe si liri pa rregulla, qė ėshtė e dėmshme. Kjo fjalė megjithėse e mirė, nuk e nxit njeriun tė mėsoj diēka mė shumė pėr funksionimin e shoqėrisė e tė shtetit.
    Ndėrsa, sikur nė vend tė kėsaj fjale tė pėrdornim fjalėn, shtet ligjor, kjo do tė thoshte mė shumė. Si fjala demokraci edhe kjo fjalė tek njeriu do tė zgjonte njė interesim pėr njė deshifrim tė thjesht. Dhe deshifrimmi qė mund t’I bėnte njeriu kėsaj fjale ėshtė veqse deshifrimi I drejt, qė shoqėria funksionon sipas rregullave(ligjeve). Njeriu do tė kuptonte qė liri apsolute mund tė ketė vetėm nė xhungėl, e kurrė jo nė njė shoqėri tė organizuar. Me fjalėn shtet ligjor, njeriu do ta kuptonte qė askush nuk ėshtė mbi ligjin, dhe do tė kishte njė rebelim, sė paku tė brendshėm nėse dikush guxon tė dalė mbi tė. Pėrdorimi I kėsaj fjale do tė nxiste njerėzit tė mėsojnė gjėrat elementare qė I pėrkasin ligjit dhe funksionimit tė shtetit.
    Dhe ne kemi e do tė kemi ligje demokratike apo evropiane, sepse megjithatė ligjet tona janė tė importuara nga Evropa.Kėshtu ka qenė gjithmonė.
    Me njė fjalė pėrdorimi I kėsaj fjale, nė vend tė fjalės demokraci nuk do ta dėmtonte aspak demokracinė, pėrkundrazi do tė rriste vetėdijen e njerėzve pėr nevojėn shtetit e tė ligjeve. Pėrdorimi apo edhe ngulitja e kėsaj fjale nė mendjet e njerėzve, siq ėshtė ngulitur fjala demokraci do tė nėnkuptonte shtetin ligjor mbi tė gjithė ne.do tė nėnkuptonte qė askush nuk mund tė jetė pronar I shtetit sepse pronarė jemi tė gjithė njėsoj, dhe se ne u nėnshtrohemi ligjeve sepse jemi tė vetdijshėm qė shoqėria nuk mund tė funksionoj pa to.
    Demokracia nė thelb ėshtė mbajtja e zhedhjeve tė lira dhe periodike, ku shumica zgjedh njerėzit qė do tė qeverisin, apo voton kushtetutėn si formė tė qeverisjes, si themel tė ligjshmėrisė, e si vėnje kufi ligjeve . Dhe kur njerėzit brenda njė shteti votojnė kushtetutėn, dhe zgjedhin pėrfaqsuesit e tyre, mund tė thuhet qė ai shtet ėshtė demokratik. Kėtu mund tė pėrfundoj tregimi pėr demokracinė, apo demokracia mund tė mbėshtillet me mijėra fjalė mjegulluese, sa qė njeriu tė mos dijė ēka ėshtė thelbėsore.
    Sot shumica e shteteve tė botės janė shtete demokratike, por vetėm pėr njė pakicė mund tė thuhet qė janė edhe shtete ligjore, ku ligji miratohet pėr t’u zbatuar dhe me hyrjen nė fuqi vlen pėr tė gjithė njėsoj.
    Pėrderisa fjala demokraci mund tė pėrdoret edhe si jorgan pėr paudhėsistė, sidomos tė pushtetarėve, fjala shtet ligjor nuk mund tė pėrdoret pėr njė gjė tė tillė.
    Njė pushtetar qė shkel vazhdimisht ligjin nuk mund tė thiret nė shtet ligjor, sepse dyfytyrėsia e tij do tė ishte mė e dukshme,por fare lehtė mund tė thirret nė demokraci, sepse fjala demokraci nuk nxit ndonjė gjykim nga dėgjuesit. Edhe angazhimi I pushtetarit pėr shtet demokratik ėshtė I lehtė, sepse angazhohet pėr njė punė tė pėrfunduar, pėrderisa angazhimi I tij pėr shtet ligjor do tė thoshte sė pari vėnjen e tij nėn ligjin gjė tė cilėn pushtetarėt rrallė herė janė tė gatshėm ta bėjnė, pėrderisa tė mos jenė tė detyruar. Angazhimi pėr shtet ligjior do tė thoshte angazhim tė pėrditshėm qė shteti tė funksionoj nė bazė tė ligjeve, nė bazė tė kushtetutės, nė bazė tė strategjisė pėr arritjen e qėllimeve tė caktura, pėrderisa angazhimi pėr shtet demokratik do tė thotė angazhim pėr diēka qė funksionon edhe pa angazhimin tėnd. Prandaj kemi kaq shumė angazhime pėr shtet demokratik e kaq pak pėr shtet ligjor.
    Angazhimi pėr shtet ligjor do tė ngėrthente edhe angazhimin pėr demokraci sepse demokracia gjendet nė ligje, ndėrsa angazhimi pėr demokraci nuk ngėrthen edhe angazhimin pėr shtet ligjor.
    Edhe shteti duhet tė funksionoj nė bazė tė ligjeve, pra shtetit ligjor, e jo nė bazė tė demokracisė. Ta marrim shembull shtetin tonė qė ėshtė shtet me sistem parlamentar. Kjo do tė thotė qė shtylla ligjvėnėse(parlamenti) kontrollon shtyllėn e ekzekutivit (qeverinė), ndėrsa asnjėra nga kėto shtylla nuk kontrollon shtyllėn e gjyqsorit, tek I cili mund tė ndikohet vetėm me ligje. Tani pėrshtypja e gabuar tek demokracia mund tė na shtyj tė mendojmė, qė meqė ne e kemi zgjedhur qeveritarin e caktuar ai mund tė kontrolloj gjyqsorin, organ qė ne s’e kemi zgjedhur drejtperdrejt, apo edhe parlamentin meqė ky qeveritari ėshtė mė I votuar nga tė gjithė ata. Dhe nga tri shtyllat e pushtetit qė duhet tė kufizojnė njėra tjetrėn, nė mendjen tonė krijojmė vetėm njė shtyllė qė nuk e kufizon askush. Sigurisht qė kėto janė vetėm perceptime tė gabuara qė mund t’I kemi nė mendjen tonė, por ja qė mendja jonė pėrcakton realitetin, sepse jemi ne qė I durojmė apo nuk I durojmė ndėrhyrjet e paligjshme, apo jemi ne qė durojmė dikė qė ta ulė kokėn para dikujt, pėrderisa ne e kemi vėnė nė atė vend qė ta zbatoj ligjin, dhe atė kundrejt tė gjithėve. Kėto keqkuptime edhe mund tė shmangeshin sikur ne tė kishim nė mendje shtetin ligjor.
    Apo tė themi qė ju doni tė qėndisni njė fjalim duke filluar me, shteti ynė ėshtė shtet demokratik.Atėherė vazhdimi, edhe logjik, do tė ishte, respekton tė drejtat e njeriut, lirinė e tė shprehurit, tė drejtėn pėr protesta, e tė tjera fjalė pėr hava, ndėrsa po ta filloni fjalimin me, shteti ynė ėshtė shtet ligjor, vazhdimi edhe logjik do tė ishte, nuk toleron shkeljen e ligjeve,se tė gjithė, nė mos vullnetarisht do tė detyrohen forcėrisht tė sillen nė pajtim me ligjin e me kushtetutėn qė ne bashkarisht e kemi nxjerrė e tė tjera gjėra kuptimplota, qė do tė ngėrthenin edhe gjėrat qė u thanė tek fjalimi me demokraci. Pra ėshtė dallim I madh nė qasje.
    Sidoqoftė kėto janė vetėm terma qė nuk duhet tė ndikojnė nė punėn e shtetit por qė mund tė ndikojnė nė mendjet e njerėzve qė zgjedhin pushtetarėt, ku infiltrohen njerėz tė pandershėm, apo bėhen tė tillė duke shfrytėzuar durimin e njerėzve, durim qė kėta e arrijnė edhe duke keqpėrdorur termat e caktuara. Ndikojnė nė mbjelljen e njė mendėsie tė gabuar, njė mendėsi ku zgjedhėsit tė jenė tė prirur t’I gjykojnė pushtetarėt nga fjalėt e jo nga veprat.
    Dhe pėr njė shtet qė nuk ka ndonjė traditė tė gjatė, apo ku ka pasur kalime tė shpeshta nga njė sistem tek tjetri , do tė ishte mė I dobishėm pėrdorimi I fjalės shtet ligjor sesa I fjalės demokraci. Do tė ishte mė e dobishme qė udhėheqėsve t’u thuhet, demokracia u arrit, tani punoni pėr shtetin ligjor, dhe kėtė mbani nė gojė e nė mendje, e jo demokracinė.
    Tekefundit ne duhet tė jetojmė ēdo ditė me shtetin ligjor e jo me demokracinė.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Debat i te rinjve te FSH mbi politiken shqiptare!
    Nga INFINITY© nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 11-04-2009, 12:16
  2. Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 05-02-2006, 12:51
  3. Rama: Njė projekt qė tė rilidhė qytetarin me politikėn
    Nga Albo nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 17
    Postimi i Fundit: 11-04-2005, 08:18
  4. Vinja: Krimi i organizuar ėshtė i lidhur me politikėn
    Nga Genti^Itali nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 02-07-2004, 06:10
  5. Zgjidhja e Krizes Presidenciale
    Nga alumni nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 75
    Postimi i Fundit: 12-07-2002, 16:49

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •