Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 28
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime

Muhamedi Ka Ditur Shkrim Lexim

Besimtarėt Musliman ngrejnė teorin se Muhamedi nuk ka ditur shkrim-lexim, por Hadithi Sahih Bukhari (i cili sipas SUNNI-tėve ėshtė i vetmi i sakt) na tregon tė kundėrtėn.

Volumi i 3, Libri 49, Numėr 863:
    Transmetohet nga Al-Bara:
    Kur Profeti deshi tė shkojė nė peligrim nė muajin e Dhul-Qada,
    njerėzit e qytetit tė Mekės nuk e lejuan tė hyjė nė Mekė deri sa tė bėjė njė marėveshje me ta duke u premtuar se do tė qėndrojė vetėm tre ditė.
    Dhe Profeti i Allahut mori dokumentin dhe shkruajti:
    Kjo ėshtė ēfarė Muhamedi djali i Abdullahut u pajtua: ....

LEXOJE KOMPLET NĖ KĖTĖ FAQE TĖ SPONZORUAR NGA MBRETĖRIA E ARABISĖ SAUDITE.

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamen...i/049.sbt.html

..... .....
    Anėtarėsuar
    11-05-2008
    Postime
    Po shko hape te nen forumi mysliman kete teme e lej qafirat rehate

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime
    hehhe nejse shkova atje se e gjej veten mes Qafirave thash se duhet atje se i bie kunder islamit kjo tem.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-03-2008
    Vendndodhja
    itejdukshem, gjithka
    Postime
    Alia ,ka shkru per Pejkamberin s.a.v.s. gjeth dhe ne fund ky eka pas vulen e vet ne unaz dhe e ka vulos. po nejse kjo dmth tije kunder vetvetit dhe islamit.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga injejti : 01-10-2008 mė 13:25

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga injejti Lexo Postimin
    Alia ,ka shkru per Pejkamberin s.a.v.s. gjeth dhe ne fund ky eka pas vulen e vet ne unaz dhe e ka vulos. po nejse kjo dmth tije kunder vetvetit dhe islamit.
    pra sipas teje alia qenka PROFET.

Restaurator Orbis Maska e Baptist
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga ninja Lexo Postimin
    hehhe nejse shkova atje se e gjej veten mes Qafirave thash se duhet atje se i bie kunder islamit kjo tem.
    Si mund ti bie qe Sahih Bukhari te jete kunder muslimanizmit pos ndoshta nese genjeshtra eshte me e shtrenjte per islamin se vet muslimanizmi?!!
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-03-2008
    Vendndodhja
    itejdukshem, gjithka
    Postime
    Alija ne shumen e rasteve e ka shkru diktimin e Profetit s.a.v.s.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime
    Alija ne shumen e rasteve e ka shkru diktimin e Profetit s.a.v.s.
    Kėtu thot Profeti e ka shkru nė kėt rast.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-03-2008
    Vendndodhja
    itejdukshem, gjithka
    Postime
    per ty po ndosha, diktim,, apo mer vesh.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime
    per ty po ndosha, diktim,, apo mer vesh.
    nuk po mundohem tet bind ty dhe te tjeret (fanatik te religjionit), desha ta nxjer te verteten se prej saj frigoheni.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-03-2008
    Vendndodhja
    itejdukshem, gjithka
    Postime
    qafirat moti ikom hek nga meshira, ne vetem ALLAHUT i frigohem , shejtanin e kem kundershtar dhe mundohet te na bind , por kot e kini ti dhe shoku yt sheki (shejtani)

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-08-2006
    Postime
    qafirat moti ikom hek nga meshira, ne vetem ALLAHUT i frigohem , shejtanin e kem kundershtar dhe mundohet te na bind , por kot e kini ti dhe shoku yt sheki (shejtani)
    hahahahahahahahahhahahahaahahahah

SHEJTAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIII uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

hahahhahahaha

Nderi i Universit Maska e Gostivari_usa
    Anėtarėsuar
    12-08-2005
    Vendndodhja
    Atje ku nuk me gjeni dot!
    Postime
    nuk po mundohem tet bind ty dhe te tjeret (fanatik te religjionit), desha ta nxjer te verteten se prej saj frigoheni.
    Si do qofte , i ke hekur nga meshira ose jo qafirat.
    Ne kete rast , sidomos per hadithin ne fjale, ai i ka pikat e tija qe duhet me i dhene pergjigje!

Volume 3, Book 49, Number 863:
    Narrated Al-Bara:

When the Prophet intended to perform 'Umra in the month of Dhul-Qada, the people of Mecca did not let him enter Mecca till he settled the matter with them by promising to stay in it for three days only. When the document of treaty was written, the following was mentioned: 'These are the terms on which Muhammad, Allah's Apostle agreed (to make peace).' They said, "We will not agree to this, for if we believed that you are Allah's Apostle we would not prevent you, but you are Muhammad bin 'Abdullah." The Prophet said, "I am Allah's Apostle and also Muhammad bin 'Abdullah." Then he said to 'Ali, "Rub off (the words) 'Allah's Apostle' ", but 'Ali said, "No, by Allah, I will never rub off your name." So, Allah's Apostle took the document and wrote, 'This is what Muhammad bin 'Abdullah has agreed upon: No arms will be brought into Mecca except in their cases, and nobody from the people of Mecca will be allowed to go with him (i.e. the Prophet ) even if he wished to follow him and he (the Prophet ) will not prevent any of his companions from staying in Mecca if the latter wants to stay.' When the Prophet entered Mecca and the time limit passed, the Meccans went to 'Ali and said, "Tell your Friend (i.e. the Prophet ) to go out, as the period (agreed to) has passed." So, the Prophet went out of Mecca. The daughter of Hamza ran after them (i.e. the Prophet and his companions), calling, "O Uncle! O Uncle!" 'Ali received her and led her by the hand and said to Fatima, "Take your uncle's daughter." Zaid and Ja'far quarrel ed about her. 'Ali said, "I have more right to her as she is my uncle's daughter." Ja'far said, "She is my uncle's daughter, and her aunt is my wife." Zaid said, "She is my brother's daughter." The Prophet judged that she should be given to her aunt, and said that the aunt was like the mother. He then said to 'All, "You are from me and I am from you", and said to Ja'far, "You resemble me both in character and appearance", and said to Zaid, "You are our brother (in faith) and our freed slave."

Pra hadithi qarte thot se profeti e mori dokumentin dhe shkruajti ngase Aliu refuzonte qe te shly fjalet " Profet i Allahut"!
    Une nuk do te pergjigjem rreth kesaj ceshtjeje, sepse cdo here qe jap mendimet e mija rrethe haditheve ( sidomos hadithe si ky i lartpermenduri ) njerezit me quajne jo musliman ( ngase refuzoj qe ti besoj ).
    Andaj juve qe keni njohuri ndaj haditheve, duhet qe ti pergjigjeni ketij "ninjas me pixhama te zeza" .

GV_USA
    WE WILL NOT GO DOWN!

Mitro Maska e titi-a
    Anėtarėsuar
    22-02-2008
    Vendndodhja
    Mitrovicė
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Gostivari_usa Lexo Postimin
    Si do qofte , i ke hekur nga meshira ose jo qafirat.
    Ne kete rast , sidomos per hadithin ne fjale, ai i ka pikat e tija qe duhet me i dhene pergjigje!

Volume 3, Book 49, Number 863:
    Narrated Al-Bara:

When the Prophet intended to perform 'Umra in the month of Dhul-Qada, the people of Mecca did not let him enter Mecca till he settled the matter with them by promising to stay in it for three days only. When the document of treaty was written, the following was mentioned: 'These are the terms on which Muhammad, Allah's Apostle agreed (to make peace).' They said, "We will not agree to this, for if we believed that you are Allah's Apostle we would not prevent you, but you are Muhammad bin 'Abdullah." The Prophet said, "I am Allah's Apostle and also Muhammad bin 'Abdullah." Then he said to 'Ali, "Rub off (the words) 'Allah's Apostle' ", but 'Ali said, "No, by Allah, I will never rub off your name." So, Allah's Apostle took the document and wrote, 'This is what Muhammad bin 'Abdullah has agreed upon: No arms will be brought into Mecca except in their cases, and nobody from the people of Mecca will be allowed to go with him (i.e. the Prophet ) even if he wished to follow him and he (the Prophet ) will not prevent any of his companions from staying in Mecca if the latter wants to stay.' When the Prophet entered Mecca and the time limit passed, the Meccans went to 'Ali and said, "Tell your Friend (i.e. the Prophet ) to go out, as the period (agreed to) has passed." So, the Prophet went out of Mecca. The daughter of Hamza ran after them (i.e. the Prophet and his companions), calling, "O Uncle! O Uncle!" 'Ali received her and led her by the hand and said to Fatima, "Take your uncle's daughter." Zaid and Ja'far quarrel ed about her. 'Ali said, "I have more right to her as she is my uncle's daughter." Ja'far said, "She is my uncle's daughter, and her aunt is my wife." Zaid said, "She is my brother's daughter." The Prophet judged that she should be given to her aunt, and said that the aunt was like the mother. He then said to 'All, "You are from me and I am from you", and said to Ja'far, "You resemble me both in character and appearance", and said to Zaid, "You are our brother (in faith) and our freed slave."

Pra hadithi qarte thot se profeti e mori dokumentin dhe shkruajti ngase Aliu refuzonte qe te shly fjalet " Profet i Allahut"!
    Une nuk do te pergjigjem rreth kesaj ceshtjeje, sepse cdo here qe jap mendimet e mija rrethe haditheve ( sidomos hadithe si ky i lartpermenduri ) njerezit me quajne jo musliman ( ngase refuzoj qe ti besoj ).
    Andaj juve qe keni njohuri ndaj haditheve, duhet qe ti pergjigjeni ketij "ninjas me pixhama te zeza" .

GV_USA
    e lexova kete tekst dhe te trgoj une ty se ky eshte nje perkthim nga gjuha arabe ne ate angleze dhe nuk e ka origjinalitetin e duhur se dukumenti ishte i shkruar nga Aliu dhe pala e kunderet ndersa firmimin e beri Muhamedi alejhi selam me unazen e tije....
    je i kenaqur....
    apo u hidhrove...
    duhesh te lexosh shume per te kritikuar pak se perndryshe kritika tregon per njohurit tua

e vertet eshte kjo.......
    me respekt nga titi-a
    Forcojeni ju Islamin nė zemrat tuaja qė Allahu ta forcoj atė nė tokė

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-03-2008
    Vendndodhja
    itejdukshem, gjithka
    Postime
    nuk e kam ne mend komplet hadithin por Muhammedi s.a.v.s. ithot Alis ku shkrun qejam rusul dhe e ka shly me dor te vet , senuk e ka dasht Alija ta shlyn, por kryesorja e hadithit asht se nuk e ka dit se ku po shkrun Resulullah. se nuk ka dit shkrim lexim, dhe ashtu asht shku ne ahiret. ALLAHU edin masmiri

Restaurator Orbis Maska e Baptist
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    nese ky burim quhet "Sahih Bukhara" nga muslimanet e vertete -atehere vertete duhet te jesh sherbetor i perbetuar shejtanne per te mos e besuar.
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

Mitro Maska e titi-a
    Anėtarėsuar
    22-02-2008
    Vendndodhja
    Mitrovicė
    Postime
    nuk eshte qeshtje fanatizmi ketu se ti e ke origjinalin ne gjuhen arabe dhe perkthimi nuk eshte origjinalitet por perkthim e kupton perkthim....
    e sa i perket te vertetes sikur te ishim frigu nga e verteta (Islami) do te ikeshim nga ajo qe moti....
    pore nese deshiron ta gjesh te verteten, e verteta nuk gjetet me leximin e nje hadithi i cili besoj se me pare eshte nje gabim teknik se sa i qellimshem.....
    dhe te keshilloj nese lexon diq nga Islami me pare pyet qe te sqarohet e jo nese ti nuk e kupton me krenari mburresh e nenvlerson.....sepse mburrja ne shkallen e kalbur te ule me poshte se aty ku ishe
    Forcojeni ju Islamin nė zemrat tuaja qė Allahu ta forcoj atė nė tokė

Anėtarėsuar
    12-08-2005
    Vendndodhja
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga titi-a Lexo Postimin
    e lexova kete tekst dhe te trgoj une ty se ky eshte nje perkthim nga gjuha arabe ne ate angleze dhe nuk e ka origjinalitetin e duhur se dukumenti ishte i shkruar nga Aliu dhe pala e kunderet ndersa firmimin e beri Muhamedi alejhi selam me unazen e tije....
    je i kenaqur....
    apo u hidhrove...
    duhesh te lexosh shume per te kritikuar pak se perndryshe kritika tregon per njohurit tua

e vertet eshte kjo.......
    me respekt nga titi-a
    A ka mundesi dikush te sjelli kete hadith ne arabisht dhe ta perkthej shqip?!!
    Ate une cfar kuptoj prej ketij hadithi eshte se profeti e mori dokumentin dhe shkruajti , nuk thot shkaraviti, por thot shkruajti!!!

So, Allah's Apostle took the document and wrote(shkruajti), 'This is what Muhammad bin 'Abdullah has agreed....

Tani une nuk them se perkthimi mund te jete i gabuar, kam pa me syte e mij shum perkthime qe nuk i ngjajne njeri tjetrit, andaj thash a ka mundesi qe dikush te sjelli kete hadith ne gjuhen arabe, e te bej perkthimin e tij ketu ose jo?!!

KEshtu sic eshte perkthyer ne gjuhen angleze, me vjen keq tju them, por ne baze te ketij perkthimi profeti ka ditur shkrim e lexim!!!

GV_USA
    WE WILL NOT GO DOWN!

Anėtarėsuar
    12-08-2005
    Vendndodhja
    Postime
    Dhe eshte interesante se nuk eshte vetem nje hadith qe thot se profeti ka ditur te shkruaj , jan shum hadithe te tilla, ja psh ky hadithi i marrur nga Salih Buhari:

Volume 1, Book 3, Number 114:
    Narrated 'Ubaidullah bin 'Abdullah:

Ibn 'Abbas said, "When the ailment of the Prophet became worse, he said, 'Bring for me (writing) paper and I will write for you a statement after which you will not go astray.' But 'Umar said, 'The Prophet is seriously ill, and we have got Allah's Book with us and that is sufficient for us.' But the companions of the Prophet differed about this and there was a hue and cry. On that the Prophet said to them, 'Go away (and leave me alone). It is not right that you should quarrel in front of me." Ibn 'Abbas came out saying, "It was most unfortunate (a great disaster) that Allah's Apostle was prevented from writing that statement for them because of their disagreement and noise. (Note: It is apparent from this Hadith that Ibn 'Abbes had witnessed the event and came out saying this statement. The truth is not so, for Ibn 'Abbas used to say this statement on narrating the Hadith and he had not witnessed the event personally. See Fath Al-Bari Vol. 1, p.220 footnote.) (See Hadith No. 228, Vol. 4).

GV_USA
    WE WILL NOT GO DOWN!

Anėtarėsuar
    12-08-2005
    Vendndodhja
    Postime
    KEto jane fjalet e Tabarit:

Tabari IX:174 "The Messenger's pain became so severe he said,‘Give me pen and paper so I may write a document for you so you will never go astray after me.'"

Tabari IX:175 "Bring me a tablet, or a plank of the shoulder blade and an inkpot, so that I can write for you a document, after which you will not go astray.' Some said,‘The Messenger of Allah is out of his mind.'"

Nqs se profeti nuk ka ditur shkrim e lexim, ateher dikush duhet ti sqaroj keto shkrime qe dijetareve te pare islam, te cielt shumica e juaj i quan te pagabuar.

GV_USA
    WE WILL NOT GO DOWN!

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Muhamedi a.s. sipas kėndvėshtrimit tė krishterė
    Nga presHeva-Lee nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 10-04-2010, 22:15
  2. A ka profetizuar Profeti te ardhmen ose jo ?!!
    Nga Gostivari_usa nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 34
    Postimi i Fundit: 20-06-2009, 12:52
  3. Mėsime tė pėrgjithshme rreth Akides [8]
    Nga abdurrahman_tir nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 7
    Postimi i Fundit: 21-01-2009, 11:32
  4. Muhamedi, Nje Perpjekje Perendimore Per Te Kuptuar Islamin
    Nga forum126 nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 06-02-2006, 10:44

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •