Close
Faqja 7 prej 15 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 61 deri 70 prej 144
  1. #61
    Mjedisor Maska e Edvin83
    Anëtarësuar
    20-03-2006
    Vendndodhja
    Tallinn
    Postime
    4,670

    Qeveria nxjerr në shitje 1280 objekte publike

    10 Shkurt 2011 - 18:21 | Analiza


    Qeveria nxjerr në shitje 1280 objekte publike

    TIRANE- Në kushtet kur financat publike ndodhen në vështirësi dhe pak para nisjes së fushatës së zgjedhjeve vendore, qeveria nxjerr në shitje të gjitha objektet dhe asetet në pronësi të saj.

    Në mbledhjen e Task Forces për privatizim, Kryeministri Berisha u kërkoi dikastereve përgjegjëse të marrin masa që procesi për privatizimin e 1280 objekteve dhe aksioneve të përfundojë brenda vitit.

    Kjo urgjencë në shitjen e pasurive të mbetura shtetërore pritet të grumbullojë të ardhura të konsiderueshme në arkën e shtetit, kur dihet tashmë që financat publike ndodhen në vështirësi, por dhe për ti paraprirë fushatës së zgjedhjeve lokale të majit.

    “Duhet të shiten të gjitha aksioent e shoqërive aksionere. Nuk ka dhe nuk mund të ketë asnjë lakmi që ne të mbajmë pronësi mbi to. Ky proces është i një rëndësie përcaktuese, së pari, për luftën kundër korrupsionit, që mbetet gjithnjë kriteri dhe shtylla e parë e reformës sonë ekonomike. Të gjithë këto sipërmarrje dhe objekte duhet të kalojnë në duart e sektorit privat për menaxhim.” - tha Kryeministri Berisha.

    Ndër objektet e hedhura në shitje janë dhe aksionet shtetërore të Albtelecom. Por privatizimi i objekteve të mbetura ende shtetërore, duket se është një process jo shumë i lehtë, kjo pasi pjesa më e madhe e objekteve që do privatizohen janë të amortizuara.

    Por shitjen e tyre e vë në vështirësi dhe kriza ekonomike globale sikruse dhe kriza politike në vend. Në të gjitha raportet e ndërkombëtarëve konstatohet fakti se kriza politike në Shqipëri dëmton sipërmarrjen dhe investimet e huaja në Shqipëri.

    (e.n/BalkanWeb)

  2. #62
    Mjedisor Maska e Edvin83
    Anëtarësuar
    20-03-2006
    Vendndodhja
    Tallinn
    Postime
    4,670
    Ja pse do te kete rritje, do te shiten te gjitha. Edhe Shqiperia do te shitet, do te kete nje rritje 100% dhe pastaj nuk do te ekzistoje me.

  3. #63
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    04-04-2006
    Vendndodhja
    Tirone
    Postime
    8,398
    Citim Postuar më parë nga Edvin83 Lexo Postimin
    Ja pse do te kete rritje, do te shiten te gjitha. Edhe Shqiperia do te shitet, do te kete nje rritje 100% dhe pastaj nuk do te ekzistoje me.
    Nese nuk mer vesh nga ekonomia, mos u bej qesharak te pakten.
    Nuk ka rritje ekonomike nje vend , me shitjen e aseteve qeveritare.
    Ritja ekonomike ka te tjere parametra per matjen e saj.
    Unë jam njeri i thjeshtë.
    Kënaqem me pak.
    Më mjafton më e mira.

  4. #64
    Rritjet ne cdo fushe vazhdojne prej 20 vjetesh me perjashtim te 1997es. Po pastaj varet se ca artikulli lexon, pasi statistikat jane shume te lehta per tu manipuluar duke harruar ndonje gje, e duke komentuar pak ndryshe ndonje tjeter. Eshte gjithmone me mire te shikosh vete shifrat duk lene menjane llafet e teperta.

  5. #65
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,381
    Postimet në Bllog
    22
    Citim Postuar më parë nga Edvin83 Lexo Postimin
    Ja pse do te kete rritje, do te shiten te gjitha. Edhe Shqiperia do te shitet, do te kete nje rritje 100% dhe pastaj nuk do te ekzistoje me.
    Privatizimi i te gjitha ndermarjeve publike, eshte mbase hapi me i madh ne luften kunder korrupsionit ne vend. Ato qeveri dhe ato shtete qe kane ndermarrje e prona te medha publike, kane edhe problemin me te madh me korrupsionin, pasi mundesite per te vjedhur e keqmenaxhuar keto ndermarje publike jane te medha. Kurse kur ndermarrjet publike shiten me tender tek privati, korrupsioni brenda administrates publike bie ndjeshem, ashtu sic bie edhe numeri i punojesve te administrates qe e marrin lekun kot. Pa harruar qe sherbimi qe ofron privati eshte shume here me superior dhe shume here me eficent se sa sherbimi i shtetit.

    Privatizimet do te mundesojne edhe me shume te ardhura per buxhetin e shtetit, te cilat mund te investohen ne fusha si arsim e shendetesi, ku ka edhe me shume nevoje dhe qe eshte nje kontribut direkt ne mireqenien e popullsise. Bile ndikojne edhe tek shpenzimet qe shteti shqiptar ka: shume nga keto ndermarrje publike dalin cdo vit deficit e me humbje, duke u kushtuar rende taksapaguesve shqiptare. Duke i shitur, ulet edhe bara e tatimeve per taksapaguesit shqiptare.

    Privatizimet e pronave publike shqetesojne vetem parazitet e administrates qe ushqehen duke vjedhur pronat e ndermarrjet publike.

    Albo

  6. #66
    i/e regjistruar Maska e fattlumi
    Anëtarësuar
    03-01-2010
    Postime
    3,412

    Shqipëria e vetmja në Ballkan që pati rritje ekonomike më 2010


    Tiranë, 11 prill - Shqipëria ka qenë vendi i vetëm në Ballkan që ka pasur rritje ekonomike në vitin që e lamë pas. Këtë vlerësim e ka dhënë Komisioni Evropian dhe Departamenti për çështjet Ekonomike dhe Financiare, i cili ka publikuar raportin për tremujorin e fundit të 2010-ës, një analizë e performancës së ekonomisë evropiane të vendeve anëtare të BE-së dhe vendeve që janë në prag të integrimit, “Ekonomia në tremujor”. Sipas këtij raporti kriza botërore rendoi performancën e sektorit financiar, duke ulur kreditimin edhe në Shqipëri, por kjo e fundit përsëri mbeti vendi me rritjen më të lartë ekonomike në rajon dhe Evropë. Raporti shprehet se trendi i rritjes është akoma negativ dhe shumë i ulët në Ballkanin Perëndimor, por vetëm Shqipëria veçohet në rajon si vendi që kapërceu ngërçin e krizës ekonomike në vitin 2010. Lidhur me papunësinë, në raport thuhet se u vu re një hendek midis përmirësimit të situatës ekonomike dhe zhvillimeve në tregun e punës, me përjashtim të Shqipërisë, Serbisë dhe Maqedonisë, ku papunësia u ul gjatë 6 mujorit të dytë të 2010-ës. Shqipëria vlerësohet gjithashtu si vendi që uli konsiderueshëm deficitin, ndërsa vihet në dukje se financat publike u ndikuan rëndë nga kriza në 2009-ën, por që u përmirësuan ndjeshëm në vitin 2010-të. Në të thuhet se “Financat publike, u ndikuan rëndë nga kriza në 2009, por u përmirësuan dukshëm në vitin 2010 në Turqi dhe Shqipëri, ku deficiti u zvogëlua me 42% në Turqi dhe 58% në Shqipëri.

    koha ditore

    -------------------------------------

    KE : Shqiperia shenoi rritje ekonomike si gjate krizes edhe pas saj


    E shtune 9 prill 2011 NOA- Komisioni Europian Departamenti i Ekonomise dhe eshtjeve Financiare me raportin e tij te sapo nxjerre vlereson performancen e ekonomise shqiptare.

    Ne kete raport analizohen rregullisht performanca e ekonomive evropiane per 3-mujorin e fundit te vitit 2010 me titull Vendet anetare te BE dhe vendet ne prag te hyrjes ekonomia ne tremujor.

    Ky raport e vendos perseri ne vendet e para ne nje sere treguesish ekonomine shqiptare.

    Ai e rendit ate ne krye te vendeve evropiane si te vetmen me rritje te madhe ekonomike dhe ne periudhen e krizes boterore dhe pas saj.

    Sipas vleresimit te 3-mujorit ekonomia e Shqiperise eshte e vogel por ne vrap zhvillimi permendet qe ne pjesen hyrese te raportit si shembull dallimi ne disa tregues.

    Ne permbledhjen e pergjithshme te situates ekonomike te vendeve te Europes akoma jo anetare te BE-se ky raport shprehet se trendi i rritjes eshte akoma negativ ose shume i ulet ne Ballkanin Perendimor por vetem Shqiperia mbeti perjashtim ne rajon si vendi qe kaperceu ne kohen e krizes pa renie gjate 2010-es.

    Nderkaq lidhur me papunesine thuhet se ajo u rrit ne shume vende ose u permiresua ne nje fare mase ne shume pak vende.

    Kudo u vu re nje hendek midis permiresimit te situates ekonomike dhe zhvillimeve ne tregun e punes me perjashtim te Shqiperise Jugosllavise dhe Maqedonise ku papunesia u ul dhe pse jo shume ne 6 mujorin e dyte te 2010-es thuhet ne raport.

    Lidhur me krizen boterore thuhet se ajo rendoi aktivitetin dhe performancen e sektorit financiar duke ulur kreditimin edhe ne Shqiperi por kjo e fundit perseri mbeti vendi me rritjen me te madhe ekonomike ne rajon.

    Theksohet gjithashtu edhe ulja e deficitit ne vend ku Shqiperia theksohet se e ka ulur ndjeshem ate ne masen 58.

    lajme.shqiperia.com
    Ndryshuar për herë të fundit nga fattlumi : 11-04-2011 më 04:19

  7. #67

    Gjendja ekonomike e Shqiperise!

    Po publikoj me poshte nje shkrim qe tregon jo vetem se ne c'pike eshte niveli ekonomik i Shqiperise, por edhe sesa genjeshtra degjon populli yne nga ato qe jane "ekonomistat e vendit".

    Vizita disaditore në Tiranë e shefit të misionit të FMN-së, Gerwin Bell, u përmbyll me një konferencë të përbashkët shtypi me ministrin e Financave, Ridvan Bode, dhe guvernatorin e Bankës së Shqipërisë, Ardian Fullani.

    Shefi i misionit të FMN-së, Gerwin Bell, deklaroi sot se Shqipëria duhet të bëjë kujdes me borxhin publik. “Është në rrezik niveli i lartë i borxhit publik”, tha Bell. Ndërsa për sa i përket rritjes ekonomike të Shqipërisë, Bell u shpreh se rritja është në nivelin 2.7 % dhe jo 5 %, siç deklaroi ministri Bode.

    “Është e rëndësishme të kuptohet që borxhi të mos arrijë në 60 %, shifër kjo që konsiderohet si maksimum”, tha Bell, duke theksuar se për vende në zhvillim si Shqipëria, ky është një nivel mjaft i lartë. “Duhet të ulet në 50 për qind”, theksoi shefi i misionit të FMN-së.

    Në lidhje me shifrat e rritjes ekonomike, Bell tha se qeveria duhet ta hartojë buxhetin bazuar mbi një plan më realist. “Bazoni buxhetin duke pasur parasysh dhe opinionet e institucioneve të pavarura. Nuk jemi vetëm ne institucion i pavarur që ju monitorojmë, neve jemi më të mirët”, tha ai, duke ritheksuar se FMN parashikon një rritje ekonomike më të ulët. “Ka një arsyetim për shifrat dhe mund t’ju përsëris pse neve parashikojmë këtë nivel”, tha Bell.

    Sipas sugjerimit të FMN-së, buxheti të shkurtohet me 20 miliardë lekë, shkurtim ky që përshfin edhe shpenzimet.


    Bode: Rritje ekonomike, por jo në nivelin që shpresonim

    Në fjalën e tij para mediave, Bode vlerësoi se gjatë vitit 2011, Shqipëria ka trend pozitiv në rritjen ekonomike, por jo në nivelet e shpresuara në programet e një viti më parë.

    Pritet që Shqipëria të jetë në krye të rritjes ekonomike, por jo në nivelet e shpresuara, rreth 5 për qind e Prodhimit të Brendshëm Bruto, nga 4 për qind që ishte një vit më parë. Zhvillimiet e kësaj periudhe kanë çuar në një devijim nga programi, gjë që lidhet edhe me rritjen ekeonomike”, tha Bode.

    Sipas ministrit të Financave, “qeveria është e përcaktuar për të rivendosur ekuilibrat makroekonomikë. Stabiliteti financiar dhe fiskal i vendit mbeten objektivat e qeverisë”.

    Përsa i përket borxhit publik, Bode u shpreh se synohet që ai të mbetet në të njëjtat nivele ose të fillojë të ulet gradualisht.

    Nga ajo qe ka thene ministri Bode dallohet qarte "pa-aftesia" e tij, ose "aftesia per te genjyer".
    Ne fillim thote qe "pritet te kemi rritje ekonomike ne krahasim me vjet qe ishte 4%, nderkohe qe ne te vertete na doli qe qenka 2,7%.
    Se dyti, ne fjalin e fundit thote: synohet qe ai te mbetet ne te njejtat niveli ose te filloj te ulet gradualisht". Nje fjali kjo qe per mendimin tim nuk i shkon nje ministri finance...

    La vita non si spiega, si VIVE!

  8. #68
    .................... Maska e iktuus
    Anëtarësuar
    30-11-2008
    Postime
    1,261
    Emetimi i Eurobondit te pare te vendit ishte nje sukses i qarte ne shume dimensione dhe kjo eshte e certifikuar thuajse unanimisht nga te gjithe analistet e mirefillte te ekonomise ne vend pavaresisht bindjeve apo afiliacioneve te tyre politike. I vetmi aspekt i debatueshem i Eurobondit do te ishte qenia e tij nje borxh i ri nese ai do ishte i tille. Por edhe kjo nuk qendron sepse ai shkon i gjithi per te zevendesuar borxh me te shtrenjte dhe borxh me risk me te larte. Shume institucione financiare nderkombetare me aktivitet te shquar ne Shqiperi perfshire Banken Boterore dhe Fondin Monetar Nderkombetar e kane pershendetur kete transaksion si shume te suksesshem. Ne kete prizem do te kishte qene me vend qe politika ti kishte qendruar larg tundimit per te gjetur gjilperen ne kashte dhe tia kishte lene tregut dhe analisteve financiare te komentonin per te. Fatkeqesisht kjo nuk ndodhi ndaj stafit teknik qe u mor me pergatitjen e operacionit te Eurobondit ne Ministrine e Financave i duhet te ritheksoje dhe saktesoje disa ceshtje ne perputhje me detyrimin per ti sherbyer sa me mire interesit te publikut nepermjet transparences maksimale. Eurobondi si transaksion ishte nje risi per financat tona publike dhe nje operacion i komplikuar financiar e si i tille eshte me vend ti nenshtrohet skrupullit te eksperteve por jo spekulimeve politike.
    Se pari Ministria e Financave e ka bere shume here te qarte publikisht se te gjitha te ardhurat nga Eurobondi do te shkojne per te zevendesuar borxh ekzistues me te shtrenjte kredia sindikale prej afro 200 milione eurosh norma e plote e se ciles me 30 nentor 2010 ishte 10.91 dhe huamarrje afatshkurter te brendshme duke mosrinovuar ne tregun vendas nje shume sa ekuivalenti ne leke i rreth 100 milione eurove te mbetura pas pageses se kredise apo reduktim i huamarrjes se brendshme prej rreth 14 miliarde lekesh. Asnje cent nga te ardhurat e Eurobondit nuk eshte borxh i ri apo financim deficiti duke supozuar mosndryshim te deficitit fiskal ne terma nominale deri ne fund te vitit 2010. Ne momentin e emetimit te Eurobondit 28 tetor 2010 huamarrja e brendshme kishte arritur ne 26 miliarde leke nga 28 miliarde qe ishte parashikuar per te gjithe vitin. Qartazi eshte marri matematike te mendosh se qeveria mori borxh te ri ne vleren 14 miliarde leke 100 milione euro per te financuar 2 miliardet e mbetura per te gjithe vitin
    Ne kete logjike motivacionet kryesore ekonomike te qeverise ne emetimin e Eurobondit ishin tre shlyerja e kredise sindikale e cila ishte negociuar ne menyre te tille qe i lejonte Shqiperise ta parashlyente pa penalitete si borxh me i shtrenjte i kontraktuar ne kulmin e krizes financiare boterore kjo i sjell buxhetit te shtetit afro 7 milione euro apo 1 miliard leke kursime te reja ne vit 192.6 milione euro x 3.5/vit x 138 leke/euro sjellja e valutes ne vend per te lehtesuar sistemin bankar ne financimin ne valute te sektorit real duke ndihmuar njekohesisht ne balancimin e presioneve zhvleresuese ndaj lekut zevendesimi i nje borxhi afatshkurter me risk me te larte me nje borxh me afatgjate me risk me te ulet. Motivacionet e tjera ishin te natyres strategjike krijimi i nje menyre te re huamarrjeje publike si hapesire dhe fleksibilitet i shtuar hyrja ne tregjet e kapitalit riprofilizimi i perceptimit te riskut sovran te vendit nga tregu lehtesimi i presionit mbi bankat vendase per te financuar huamarrjen publike ulja e riskut te rifinancimit te borxhit ulja e kostos se huadhenies ndaj Shqiperise si huamarres sovran por dhe ndaj kompanive private si rrjedhim krijimi i nje benchmark-u per koston e financimit tregtar afatgjate te Shqiperise rritja e presionit ndaj kompanive te vleresimit te riskut per te permiresuar noten e riskut te vendit rritja e vizibilitetit te ekonomise shqiptare ne tregun nderkombetar evidentimi i kapaciteteve te rritura te menaxhimit te borxhit publik etj. Nuk ka asnje gjase asnje argument te bazuar teknik asnje logjike te mirefillte financiare qe mbeshtet premisen qe qeverise i duhej ta merrte Eurobondin per te financuar buxhetin. Kjo ndodh ne menyre indirekte duke zevendesuar huamarrje vendase por jo si rezultat i nje nevoje shtese per fonde te reja. Ne kete kontekst prospektus-i i Eurobondit ne perkufizimin per perdorimin e fondeve eshte i sakte.
    Se dyti interesi i vertete apo vlera e kuponit qe Shqiperia do te paguaje per Eurobondin eshte 7.5/vit gjate gjithe jetes se instrumentit 5 vjet dhe kostoja efektive per vitin e pare yield-i e cila perfshin skonton prej 0.125 nje skonto qe aplikohet tipikisht ne emetimet debutuese te bondeve sovrane p.sh. Eurobondi 5-vjecar i Malit te Zi u emetua para dy muajsh me kupon 7.875 dhe yield 8.1 eshte 7.625 cka korrespondon me cmimin fillestar prej 99.496/100 Re-offer price 99.496 Re-offer yield 7.625 e publikuar ne faqen zyrtare te Ministrise se Financave Eurobondi/Final Terms qysh ne diten e emetimit. Per me teper kostoja e tarifes se rregullimit apo e komisioneve per bankat qe drejtuan transaksionin ishte gjithashtu mjaft e ulet thuajse ne nivelin e nje rekordi historik te ulet per emetime sovrane te vendeve me ekonomi ne rritje emerging economies 17 basis points apo 0.17 e shumes se emetimit ndash nje vlere vertet e ulet per nje emetim te ketyre permasave Duke shtuar ketu dhe koston e konsulentit ligjor nderkombetar i detyrueshem per transaksionin prej rreth 100000 mije eurosh kostoja totale e realizimit te transaksionit qe perfshin skonton ne momentin e shitjes yield discount tarifen e rregullimit dhe koston e konsulentit ligjor dhe fee-ne e listimit ne Bursen e Londres shkon ne me pak se 0.7 Qeveria nuk pati kosto per konsulent financiar tipik ne keto emetime sepse procesi u administrua nga stafi i Drejtorise se Pergjithshme te Menaxhimit te Borxhit Publik duke i kursyer buxhetit te shtetit nje sasi te konsiderueshme fondesh minimalisht 100000 euro.
    Se treti borxhi publik eshte ne nivele relativisht te larta por Eurobondi nuk ndikon aspak mbi te ndaj analiza per shqetesimet nga borxhi duhet te ndahet nga ajo per Eurobondin. E megjithate nderkohe qe analistet e financave publike ende rreken te gjejne nje target te unifikuar per ate se cnivel apo cperqindje e borxhit publik konsiderohet e larte ata perqasen ne dy tregues te borxhit si me domethenes per riskozitetin e tij risku i portofolit te borxhit dhe qendrueshmeria e sherbimit te tij. Ne te dy keta tregues borxhi i Shqiperise radhitet i moderuar dhe pozitivisht i krahasueshem me vendet e rajonit risku eshte i moderuar dhe kostoja e sherbimit te tij ne buxhet ne perqindje te PBB-se ka qene stabel per te pakten 5 vitet e fundit nen nivelin e 3 dhe pritet te qendroje ne keto nivele ne afatmesem. Per me teper borxhi qe eshte kontraktuar gjate viteve te fundit ka shkuar i gjithi per investime publike pra per ndertimin e veprave publike me vlere dhe perdorueshmeri per shume breza.
    Se katerti tregtimi ne tregun sekondar i letres me vlere Eurobondit te Shqiperise nuk ka implikime per kosto te shtuara ndaj buxhetit te shtetit. Pas shitjes fillestare emetimit te Eurobondit ne treg qeveria jone nuk kontrollon me tej tregtimin e tij por ai ndodh lirisht midis shitesve dhe bleresve te notave njesite baze ne te cilat eshte denominuar letra me vlere e Shqiperise me nje cmim ekuiliber te oferte-kerkeses. Eumlshte e vertete qe nje cmim ekuilibri prej 95/100 tregon se investitoret e rinj kerkojne te kompensohen me teper se ata fillestare per mbajtjen e letres se nje vendi por ky kompensim i kerkohet shitesve apo mbajtesve te investimit jo qeverise se vendit emetues. Gjithashtu ky cmim i ulur nuk ndodh domosdoshmerisht si reflektim i riskut te shtuar te financave publike. Aq me teper kjo nuk eshte arsyeja ne rastin e Eurobondit te Shqiperise i emetuar vetem para nje muaji. Nuk eshte racionale te mendohet se pas nje analize shume skrupuloze prej gati 10 muajsh kanar-tetor 2010 te riskut te investimit ne letren me vlere te qeverise se Shqiperise nga ana e tregut dhe investitoreve perceptimi per riskun e saj u perkeqesua kaq shume ne keto 30 dite. Ajo qe ka ndodhur ne fakt eshte se ka ndryshuar ne menyre te konsiderueshme sentimenti i investitoreve ne treg ndaj te gjitha letrave me vlere sovrane ne perputhje me perkeqesimin gradual te krizes se borxhit sovran ne javet e fundit zhvillimet ne Irlande Portugali Greqi Spanje etj. Kjo ka sjelle si rrjedhim dhe terheqjen apo hezitimin e bleresve ne treg duke i bere ata te kerkojne nje prim me te larte si kompensim per investimet e tyre. Per ta ilustruar kete mjafton te citojme pikerisht Bursen e Londres pikerisht sot bondet sovrane te Malit te Zi te Republikes Ceke te Polonise te Sllovakise sikurse dhe te Shqiperise tregtohen pikerisht ne nivelin 94.00-95.00 bid/ask.
    Se fundi volumi jo fort i larte i tregtimit te bondit tone gjate ketyre javeve eshte pasoje e dy faktoreve kryesore por jo vetem ketyre 99 e bleresve fillestare te letres me vlere te Shqiperise jane investitore afatgjate buy-and-hold qe blene bondin me qellim per ta mbajtur per nje kohe te gjate banka fonde investimesh kompani menaxhimi asetesh financiare etj dhe jo me qellim spekulativ hyrje dhe dalje e shpejte nga investime me qellim fitimin e shpejte. Kjo ne fakt perben nje tjeter indikacion te besueshmerise se investitoreve ne cilesine e investimit qe ata bene duke blere Eurobondin e Shqiperise. Arsyeja tjeter eshte pikerisht ajo qe u citua ne paragrafin paraardhes perkeqesimi i pergjithshem i sentimentit te investitoreve ne treg si rrjedhoje e precipitimit te krizes se borxheve sovrane. Kjo ka sjelle me tej nje nivel te reduktuar te tregtimit vecanerisht te bondeve te reja rishtazi te emetuara. Duke perfunduar do te deshiroja te kerkoja mirekuptimin e komunitetit te profesionisteve te financave publike apo private ne vend vecanerisht atyre qe jane te familjarizuar me tregjet e kapitalit per nje trajtim objektiv dhe te papolitizuar te Eurobondit te pare te Shqiperise sepse ky transaksion ishte vertet i vlefshem per vendin para se te ishte i tille per qeverine
    P.S. Perfitojme nga rasti per te bere nje korrektim te terminologjise qe perdoret ne media per letren e pare te qeverise shqiptare ne tregun nderkombetar te pakten ne interes te atyre qe kane pasion apo profesion financat publike ai quhet Eurobond ne njejes dhe jo eurobonde ne shumes sepse ka vetem nje bond obligacion te emetuar nga qeveria jone. Tregtimi i metejshem i ketij bond-i ne tregun sekondar behet ne pjese apo ne njesi notes me te vogla se shuma fillestare.
    Autori Drejtor i Pergjithshem i Menaxhimit te Borxhit Publik

    Lind pyetja sa i sukseshem do jete ky transaksion?
    Dashuria, miqsia,respekti nuk formojn lidhje aq te forta sa nje urrejtje e perbashket

  9. #69
    Berisha kunder FMN-se: Do te kemi taksat me te ulta ne Europe!

    Reformat e qeverisë bënë që Shqipëria të vazhdojë me rritjen e rrogave dhe pensioneve, në një kohë kur vendet e prekura nga kriza i kanë ulur me 35 për qind. Të duket e paimagjinueshme të ngrihen rrogat në kohën e krizës globale, por kjo tregon që modeli ynë ekonomik funksionoi”, tha Berisha sot gjatë mbledhjes së grupit të deputetëve të PD-së.

    Duke folur gjatë për krizën që ka prekur vendet e zonës së euros, Berisha u shpreh se reformat e qeverisë së tij e kanë shpëtuar vendin nga kjo krizë, e cila është shoqëruar me papunësi që varion nga 20-40 për qind. “Kjo është krizë më e madhe nga ç’mund të mendohet, por ne sollëm një model ekonomik që rezultoi model suksesi”, tha kryeministri.

    Në një kohë kur shifrat e Fondit Monetar Ndërkombëtar për rritjen ekonomike ndryshojnë nga ato të qeverisë, Berisha gjeti hapësirë për optimizëm, duke shtuar se sivjet vendi ynë pret fluksin më të madh turistik historinë e tij.

    Pavarësisht rekomandimeve të FMN-së disa ditë më parë, Berisha premtoi se nuk do të ketë rritje të taksave, por vetëm të rrogave dhe pensioneve. “Mirëkuptoj kërkesat e FMN-së, por ne nuk mund të rrisim taksat, do të rrisim performacën. Fondi jo pa arsye kërkon rritje taksash, por modeli ynë funksionon. Ne do të qëndrojmë vendi me taksat më të ulëta në Europë”, tha ai.



    Une sa me shume lexoj per ekonomine shqiptare, aq me shume bindem qe po shkojme drejt fundit. Njehere del ministri i financave tere optimizem mbi ekonomine e vendit tone, e pastaj rri urte si "pule e lagur" kur FMN hedh poshte ate qe ai kishte thene me pare.
    Tani, n'a del ky gjeniu qe kemi per kryeminister e ben disa deklarata qe te ben te mendosh: po ky eshte aktor i zoti e genjen popullin, apo genjen edhe veten e vet?
    Flet per nje krize te vogel ne shqiperi, thote qe papunesia arrin ne 20-40% ne nje vend qe as 3 milion banor nuk i ka (flas per banoret e afte per pune), flet qe nuk do rris aspak taksat por do vazhdoj te rrise rrogat e pensionet... ?????????
    Po si do vazhdoj ti rris keto rroga e pensione kur ne radhe te pare keto rritje vijne vetem si pasoje zgjedhjesh te aferme, e ne radhe te dyte borxhi publik sa vjen e rritet? Ku do i gjej ai tere keto fonde per rritje?
    Apo nga turizmi...sepse sipas tij kete vit do kemi shumehere me shume turisa! Se nga i merr keto te dhena ai, une s'di gje.... sikur te jete shqiperia vend qe prenotohet muaj meperpara, ndaj kompanite turistike e dijne se sa te huaj do vijne ne shqiperi.

    Epo... modeli yne ekonomik funksjonoj! Shqiperia eshte nje nder vendet me te pasura te ballkanit, s'vuajme fare nga papunesia, nga inflacioni etj etj

    Gjer kur do vazhdojme te degjojme keto brockulla?

    La vita non si spiega, si VIVE!

  10. #70
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    04-04-2006
    Vendndodhja
    Tirone
    Postime
    8,398
    Citim Postuar më parë nga kleadoni Lexo Postimin
    Berisha kunder FMN-se: Do te kemi taksat me te ulta ne Europe!

    Reformat e qeverisë bënë që Shqipëria të vazhdojë me rritjen e rrogave dhe pensioneve, në një kohë kur vendet e prekura nga kriza i kanë ulur me 35 për qind. Të duket e paimagjinueshme të ngrihen rrogat në kohën e krizës globale, por kjo tregon që modeli ynë ekonomik funksionoi”, tha Berisha sot gjatë mbledhjes së grupit të deputetëve të PD-së.

    Duke folur gjatë për krizën që ka prekur vendet e zonës së euros, Berisha u shpreh se reformat e qeverisë së tij e kanë shpëtuar vendin nga kjo krizë, e cila është shoqëruar me papunësi që varion nga 20-40 për qind. “Kjo është krizë më e madhe nga ç’mund të mendohet, por ne sollëm një model ekonomik që rezultoi model suksesi”, tha kryeministri.

    Në një kohë kur shifrat e Fondit Monetar Ndërkombëtar për rritjen ekonomike ndryshojnë nga ato të qeverisë, Berisha gjeti hapësirë për optimizëm, duke shtuar se sivjet vendi ynë pret fluksin më të madh turistik historinë e tij.

    Pavarësisht rekomandimeve të FMN-së disa ditë më parë, Berisha premtoi se nuk do të ketë rritje të taksave, por vetëm të rrogave dhe pensioneve. “Mirëkuptoj kërkesat e FMN-së, por ne nuk mund të rrisim taksat, do të rrisim performacën. Fondi jo pa arsye kërkon rritje taksash, por modeli ynë funksionon. Ne do të qëndrojmë vendi me taksat më të ulëta në Europë”, tha ai.



    Une sa me shume lexoj per ekonomine shqiptare, aq me shume bindem qe po shkojme drejt fundit. Njehere del ministri i financave tere optimizem mbi ekonomine e vendit tone, e pastaj rri urte si "pule e lagur" kur FMN hedh poshte ate qe ai kishte thene me pare.
    Tani, n'a del ky gjeniu qe kemi per kryeminister e ben disa deklarata qe te ben te mendosh: po ky eshte aktor i zoti e genjen popullin, apo genjen edhe veten e vet?
    Flet per nje krize te vogel ne shqiperi, thote qe papunesia arrin ne 20-40% ne nje vend qe as 3 milion banor nuk i ka (flas per banoret e afte per pune), flet qe nuk do rris aspak taksat por do vazhdoj te rrise rrogat e pensionet... ?????????
    Po si do vazhdoj ti rris keto rroga e pensione kur ne radhe te pare keto rritje vijne vetem si pasoje zgjedhjesh te aferme, e ne radhe te dyte borxhi publik sa vjen e rritet? Ku do i gjej ai tere keto fonde per rritje?
    Apo nga turizmi...sepse sipas tij kete vit do kemi shumehere me shume turisa! Se nga i merr keto te dhena ai, une s'di gje.... sikur te jete shqiperia vend qe prenotohet muaj meperpara, ndaj kompanite turistike e dijne se sa te huaj do vijne ne shqiperi.

    Epo... modeli yne ekonomik funksjonoj! Shqiperia eshte nje nder vendet me te pasura te ballkanit, s'vuajme fare nga papunesia, nga inflacioni etj etj

    Gjer kur do vazhdojme te degjojme keto brockulla?
    Ne Japoni, mesuesja e klases se pare, i meson femijeve se Japonia eshte nje vend i varfer dhe duhet te punojne shume per te arritur vendet e tjera te zhvilluara,keshtu japonezet mesohen me pune.
    Ne Shqiperi mesuesja u meson femijeve se ne jemi vendi me i zhvilluar dhe per pasoje femijet kuptojne se duhet te mesojne te shfrytezojne begatine dhe bollekun qe na ka mbuluar
    Unë jam njeri i thjeshtë.
    Kënaqem me pak.
    Më mjafton më e mira.

Faqja 7 prej 15 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •