Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 13

Ringjallet Mashtrimi me Llotarine

Mbas diskreditimit te bere vite me pare dhe zbulimit te mashtrimit me llotari online te paluajtura ndonjehere nga personi duket se ky lloj aktiviteti ka filluar perseri. Shume persona kohet e fundit jane kontaktuar me nje mesazh misterioz ku i njoftohet fitimi i nje shume te madhe llotarie (prej 850 mije $) dhe ne menyre qe kjo shume te levizet ne rruge bankare duhet qe personi i kontaktuar te dergoje ne nje adrese te caktuar nje check prej 250 $ dhe te dhena te tijat personale. Disa vite me pare nje grup anonim nga Spanja arriti te zhvaste shume te medha nga njerez syleshe qe mendonin se ju ra fati nga qielli duke fituar nje llotari qe se kishin luajtur kurre me pare. Duket se i njejti skenar eshte vene perseri ne loje dhe me siguri qe sdo mungojne viktimat as kete rradhe. Kujdes te gjitheve. Hapni syte nga mesazhe te tilla qe jane mashtrim i paster dhe fatkqesisht te veshtire per tu kapur nga organet ligjore. Ja teksti i plote i e-mail:

Dear Friend,

Due to your effort, sincerity, courage and trust worthiness you showed at the course of the Uk Online Lotto Winning cheque shipment to your location,I want to compensate you and show my gratitude to you with the sum of $850,000.000.USD (Eight Hundred And Fifty Thousand United States Dollars) I have authorized the finance house/Security company in West Africa where I deposited the money to issue you an international certified bank draft cashable at any bank in your country.

I have paid for the Courier Delivery of your Cheque to your delivery address,My dear winner,I will like you to contact the Senior Manager in charge of the Courier Company in Nigeria West Africa who will proceed to the Security company for the collection of your international certified bank draft,like i told you that the Courier Delivery fees of your cheque has been paid for but before the security company will release your cheque for delivery you will be mandated to pay them security safe keeping fees of your cheque which is deposited with them and this cost only $250.You are to contact the Senior Manager of the Courier Company now with the informations below and ask him how you will send the $250 to them so that they can proceed to pay the security company and have your cheque sent to you at once.

GITANO EXPRESS COURIER
    CONTACT AGENT R CECIL SAMUEL
    EMAIL: cecilsamuel@post.ro
    PHONE: +2347025683552

You are to send the following informations for the safe delivery of your cheque :

Full Names
    Delivery Address
    Contact phone Number
    Country of Residence

At the moment, I am very busy here in MANILA,PHILLIPINES because of the investment projects which myself and my new partner Mr Carol Spencer and Rawlings Jay of KTI Company are having at hand. Finally, remember that I have forwarded instruction to Mr Cecil Samuel at the Courier Company on your behalf to send the bank draft to you as soon as you pay the Security company Fees contact him without delay. Please I will like you to accept this token with good faith as this is from the bottom of my heart.Thanks and God bless you and your family.

And now the current policy of the Lotto organiser is that if an emerged winner fails to claim up his/her winning cheque of $850,000.00.USD,it's now mandatory that this fund can be remitted or forfeited to the fudiciary agent in charge of this winners file.

However, I want you to contact him immediately as soon as you receive this information because he is leaving for the AUSTRALIA by the end of this month and this might cost a delay for you to receive this draft.

Hope to hear from you soon.

Yours Faithfully
    Mr. Simon Davies

Hyllin Maska e Hyj-Njeriu
    Anėtarėsuar
    22-07-2007
    Vendndodhja
    Fatkeqesisht mes ndergjinoresh
    Postime
    Po sjane kaq sylesha shqiptaret , megjithese po ta mendosh holle-holle (tani qe e mendoj edhe po ta mendosh trashe) nje popull qe le leket ne piramida i bie te jete sylesh.

Gjithsesi, duhet vertet te kesh nje derrase mangut qe te gezosh se ke fituar nje llotari ku nuk ke lozur.
    Shqiptari e ka care rrugen e historise me Palle ne dore!

Nuk i drejtohet vetem shqiptareve si e-mail por njerezve te ndryshem ne te gjithe boten. Heren e fundit qe u kap ky mashtrim rezultoi te kishte bere viktima mbi 86 mije njerez nga e gjitha bota. Ketij i them numer rekord syleshash une lol...

Anėtarėsuar
    22-07-2007
    Vendndodhja
    Postime
    E shoh qe i drejtohet gjithe botes se eshte ne anglisht,po meqe e solle ketu.... Do ishte vertet interesante sikur te ishte vetem per shqiptaret, do te thoshte qe na kishte dale nami i sylesherise ne gjithe boten...

86 mije njerez do te thote (dal te marr makinen llogaritese) 21,5 milione dollare te fituara qyl. Gjynah qe sme vajti mua mendja i pari

Mesa me kujtohet ka patur edhe shqiptare qe kane rene viktime e kesaj llotarie. Na ka hyre puna e firmave ne gjak. Ve bast qe po te hapen neser, prape njerezit do turren te fusin leket

not exist Maska e skender76
    Anėtarėsuar
    10-06-2003
    Vendndodhja
    Sa me larg Shqiperise...
    Postime
    Pershendetje Darius.....Kjo gje me ka ndoll para nje viti me duket, dhe me kerkoshin nje shum prej 600€ per te ba te mujtun transferimin........sa kam qesh......Tashi praktikohet edhe ne forma te tjera si psh: Para 2-3 javsh ne web gjet nje motorr YAMAHA R1 te 2007 per vetem 2.500€ kur vlera reale eshte 7000-8000€. Mora meniher n'telefon dhe nigjo ca m'tha: "Un motorrin e shes sepse se perdor, e kam tek shtepia qe kam ne Londer, duhet me mi dhan 1000€ per me ta pru ne Milano e mrapa me jep kusurin."..............Hehe, menova, erdha prej Sqipnie me gomone, per me ma hedh ky ktu!!!??? Nigjo i thash, paret ti jap vetem kur te m'bish motorrin biles ke edhe 500€ ma shum, para asni €..... E su nigju ma.......Raste te tilla ka sa te dush.

Anėtarėsuar
    22-07-2007
    Vendndodhja
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Darius Lexo Postimin
    Mesa me kujtohet ka patur edhe shqiptare qe kane rene viktime e kesaj llotarie. Na ka hyre puna e firmave ne gjak. Ve bast qe po te hapen neser, prape njerezit do turren te fusin leket
    Shiko shume mos u tall me firmat nese hapen serisht. Ta dish se jam i pari qe fut leket me mendjen se 1 vit do rrine hapur,keshtu i fus nje vit brenda i dyfishoj paret e pastaj i fus ke rajfajzeni. Thuj po deshe qe s'qendron logjika

Keto e-mails na dergohen pothuajse 3 here ne jave prandaj nuk jane asgje e re. Ato te Nigerise i vdesin fare keta Me e bukura fare qe kam marre ka qene nje e-mail gjoja e derguar nga FBI ku thoshin se ata garantojne qe kjo llotari dhe kjo shume lekesh qe kisha "fituar" une ishte lawful dhe ta shikoje e-mailin s'te bente te dyshoje hic.

Ose psh mund te marresh e-mails te tille

Davies Chambers Ltd Solicitors
    58 Railway Road, Darwen, Lancs BB3 2RJ - UK - DX 18009
    Registered in England (Reg.No. 2823578
    Regulated by the Law Society
    Director: John Davies, Solicitor

Attention My Good Friend,

RE: REQUEST FOR ASSISTANCE

I am an attorney and a Business Consultant here in the UK. It is indeed my pleasure to write you this letter. I discovered that a late client of mine who died along with his wife and two children in a car accident on the 11th of January 2006 has no one to stand for claim on a deposit he made with a financial company (US$25,000,000.00) Twenty Five Million Dollars.

He wanted to set up a Gas Plant project in Asia with this fund as record showed. Since his death, I have been unable to locate any of his relation or next of kin and the Bank has given me Four weeks to provide his next of kin or else they will confiscate this fund and I cannot claim this fund except someone else is presented as the next of kin. I seek your permission to have you stand as the next of kin to the deceased as all documents will be provided by me. I would like to have this money transferred into your account as an Investment fund.

The investment areas are not limited and may include new businesses or injection of funds into an existing firm that, of course, is profit oriented. Bearing in mind that you are not authorized to invest in public companies or government agencies. You can incorporate a firm fully owned by you based on the laws of your country or invest the money in a private company as a shareholder or private account. Trading with this fund in stocks should be granted under a special agreement between you and me. I will present all adequate documents that will be required during the course of this project.

You can decide if we would have the fund moved to your account while we have a meeting on how we can invest it. All ideas are welcome as your suggestion and opinion will be helpful to us. I will offer you 35% of this fund for your contribution / assistance. All these are without any liability to you as this is no risk. All you need is to give surety and ascertain your credibility, resourcefulness and guarantee that the funds will be safe with you. You will be required to come to London for the official signing off of the original funds release order and to finalize arrangements on how to move the funds into your account after signing all related documents that will authorize you to manage this fund on my behalf.

A draft agreement will be forwarded to you to enable us modify all incompatible areas and ensure a smooth take off.

If you are interested in working with me reply back for more information.

I look forward to your response.
    Sincerely,

Barrister. John Davies (Esq)
    Solicitor at Law
    Ja dhe nje tjeter

FEDERAL HIGH COURT OF NIGERIA.

Attn: Beneficiary,
    This to acknowledge you that your e-mail address was found
    among the list of foreigner that have been scammed by Nigerian
    Fraudster.

It might interest you to know that we have signed an agreement with
    the UNITED STATES GOVERNMENT during our first meeting this year with
    our PRESIDENT Commander In-Chief Federal Republic of Nigeria,ALHAJI
    UMARU MUSA YAR'ADUA and the FBI to fight against this and to return
    all contract funds that has been stolen and people who has been
    scammed too.

A total sum of ($3.5million) united state dollars in cash has been
    set aside for compensation which will be delivered to your door step
    by an accredited diplomatic courier.
    Note that the only office/chamber you are to contact prior to the
    delivery of your fund, is , which is currently been headed by the Bank
    Manager PROF CHARLES.C.SOLUDO

You are further advised to deal directly with him and do what so
    ever you are asked to do because that is the only way you will achieve
    the success in the wire of your funds to you as designated:
    Endeavor to contact the chamber in charges which is currently been
    headed by Barrister GANI FAWENI You are further advised to deal
    directly with him and do what so ever you are asked to do because that
    is the only way you will achieve the success in the delivery of your
    funds to you as designated:

Name: GANI FAWENI (SAN)
    Private E-mail Address: senioradvocateofnigeria@live.com
    Direct Telephone: +234-802-668-0543
    For more information on how to make sure your fund is delivered to
    you,get back with the below information:

Full Name..............................................
    Home address..........................................
    Telephone number...................................
    Occupation........... ..................................
    Country........................................... ........
    Zip code.............................................. ....
    Any form of identification of yourself.....................

Please we demand an urgent response prior to this matter and to work
    with us to enable track those Miscreants and send their information to
    the FBI to carry out actions in the US immediately because those
    Miscreants have some agent all over the country and we are now working
    with the internet operation such as YAHOOMAIL, HOTMAIL,AOL,the Nigeria
    police and also the Economic Financial Crime Commission (EFCC) so that
    the scam can be eradicated in this country, hence i want you to follow
    your fund code which below, which is given to you by the high court of
    Nigeria(NG29820FGN). You are to keep this code for security purposes.

Note that every beneficiary will be responsible for shipping fees
    which cannot be deducted from the fund because there is a bond holding
    the consignment that stated that only the sole beneficiary of the fund
    is permitted to open it after it has been sealed by the foreign
    payment department.
    The shipping fee is only $950.00usd. Also note that the federal high
    Court here will alert the united state bureau and also your state
    police immediately your shipment leave the shore of Nigeria so as to
    avoid any restriction and problem when the fund get to its port of
    destination.

Thanks.
    Best Regard.
    Federal High Court Of Nigeria.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    16-06-2008
    Postime
    njerez cfare do lloj gjeje qe te kene shkruar keta emaile duhet ti injoroni sepse mund tju krijojne shume probleme.
    te gjithe emailet per cfare do lloj arsyeje qe ju ofron nje cmim,qe kerkoojne tju shesin nje makine apo ku e di une se cfare ne kerkim te nje kaparre nuk duhet ti pergjigjeni por ti eliminoni direkt dhe ti dergoni keta emaile si denoncim tek policia informatike(nqs ne shqiperi ka nje te tille,ketu ku jam une quhet policia postale qe pergjigjet per telekomunikimet).
    edhe nqs ju kerkojne emer,mbiemer apo adrese mos e dergoni kurre.90% e rasteve bejne fallsifikim identiteti,ku mund te krijojne akounte bankare fallse ne emrin tuaj apo ku ta di une se cfare tjeter.

Keto lloj email-ash kane kohe qe jane ne qarkullim. Sikurse tha dhe Deada me lart vijne shpesh ne inbox-in personal. Ajo qe bej une eshte shtypja e butonit SPAM, ose kur kam kohe rri komunikoj me mashtruesit duke luajtur rolin e viktimes
    ABCĒDDhEĖFGGjHIJKLLlMNNjOPQRRrSShTThUVXXhYZZh (Alfabeti Shqip, 36 gėrma)

not exist Maska e skender76
    Anėtarėsuar
    10-06-2003
    Vendndodhja
    Sa me larg Shqiperise...
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga brooklyn2007 Lexo Postimin
    kur kam kohe rri komunikoj me mashtruesit duke luajtur rolin e viktimes
    Shum ide interesante.......do munohem ta praktikoj edhe un.

Heavily Equipped Maska e Force-Intruder
    Anėtarėsuar
    04-11-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Hyj-Njeriu Lexo Postimin
    ... e pastaj i fus ke rajfajzeni...
    LMFAO Ketu e hengre... ata jane nena e te gjitha piramidave

Tema tė Ngjashme

1. Zbulohet mashtrimi poetit Rudolf Marku
    Nga Shijaksi-London nė forumin Enciklopedia letrare
    Pėrgjigje: 11
    Postimi i Fundit: 01-01-2012, 12:42
  2. The Great Global Warming Swindle - Mashtrimi i Madh me Ngrohjen e Motit
    Nga saimiri-uk nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 08-03-2007, 20:00
  3. Mashtrimi me Viktoria Bekam: "Rrėmbimi ishte plani im"
    Nga White_Angel nė forumin Aktualitete shoqėrore
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 19-10-2005, 18:38
  4. Informacion mbi Llotarinė Amerikane
    Nga zemerluani nė forumin Emigracioni
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 12-04-2005, 13:56
  5. Mashtrimi i madh
    Nga Veshtrusja nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 15
    Postimi i Fundit: 22-03-2004, 19:45

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •