Antarsuar
    12-08-2005
    Vendndodhja
    Atje ku nuk me gjeni dot!
    Postime
    Faleminderit
    4 falenderime n 4 postime

Njerzit t konvertuar n fen Islame

Rev. Ann Holmes Redding, a Muslim - Christian?
    Rev. Ann Holmes Redding, 55, graduated from Brown University, earned master's degrees from two seminaries, and received her Ph.D. in New Testament from Union Theological Seminary in New York City, NY. She felt called to the priesthood; in 1984, she was ordained a priest in the Episcopal Church, USA. She will teach the New Testament as a visiting assistant professor at Seattle University in the fall of 2007. She has a life goal to create an institute to study the three largest monotheistic religions: Judaism, Christianity and Islam.

In 2005-Fall, a Muslim leader gave a talk at St. Mark's Cathedral where Redding worked. She was moved by his prayer. During 2006-Spring, another Muslim leader taught a chanted prayer to God at a cathedral's inter-faith class. She began reciting the prayer daily. She began to study Islam intensely. in 2006-March, she became a Muslim by reciting the shahada -- "There is no god but God (Allah), and Muhammad is his prophet."

She says that:

"Coming to Islam was like coming into a family with whom I'd been estranged. We have not only the same God, but the same ancestor with Abraham."

She attends Friday services at a mosque, prays five times a day, and identifies herself as following two religions. She said:

"I am both Muslim and Christian, just like I'm both an American of African descent and a woman. I'm 100 percent both." 1

The Associated Press reports that:

"She says she felt an inexplicable call to become Muslim, and to surrender to God - the meaning of the word 'Islam'."

Redding describes her acceptance of her additional faith:

"It wasn't about intellect. All I know is the calling of my heart to Islam was very much something about my identity and who I am supposed to be. I could not not be a Muslim. ... I think this thing that's happened to me can be a sign of hope."
    Reactions by theologians to her religious inclusion/conversion:
    Her friends generally support her. But religious authorities hold mixed opinions. Many of the latter feel that beliefs taught by Islam and Christianity make the two religions mutually exclusive. Others believe that it is possible to interpret the tenets of the two faiths in such a way that a person can accept both faiths simultaneously:

Kurt Fredrickson, director of the doctor of ministry program at Fuller Theological Seminary in Pasadena, CA, said:

"There are tenets of the faiths that are very, very different. The most basic would be: What do you do with Jesus? I don't think it's possible [to be both, just like] ... you can't be a Republican and a Democrat."

Referring to one person being both a Muslim and a Christian, Hisham Farajallah, president of the Islamic Center of Washington said: "I don't know how that works."
    Leaders at the Al-Islam Center of Seattle where she prays, believe differently. Programming director Ayesha Anderson said:
    "Islam doesn't say if you're a Christian, you're not a Muslim. Islam doesn't lay it out like that."

Officials at the Episcopal Church, USA do not know of any other of their priests who believes in a second faith along with Christianity. They indicated that it is the local bishop's responsibility to decide whether she can continue performing the functions of a priest.

Eugene Webb, professor emeritus of comparative religion at the University of Washington, said that it is possible to be both Muslim and Christian: He said:

"It's a matter of interpretation. But a lot of people on both sides do not believe in interpretation. "

Ihsan Bagby is an associate professor of Islamic studies at the University of Kentucky. He notes that Islam tends to be a little more flexible on matters of belief. Muslims can have faith in Jesus, he said, as long as they believe in Mohammad's message.
    Mahmoud Ayoub, professor of Islamic studies and comparative religion at Temple University in Philadelphia, PA, notes that in Islam, God is one an indivisible and unique. He said:

"The theological beliefs are irreconcilable. For Muslims to say Jesus is God would be blasphemy."

Most Muslims believe that belief in the Trinity is belief in polytheism 2 and is the most serious type of blasphemy against God.

Frank Spina, an Episcopal priest and professor of Old Testament and biblical theology at Seattle Pacific University, states:

"I just do not think this sort of thing works. I think you have to give up what is essential to Christianity to make the moves that she has done. ... The essence of Christianity was not that Jesus was a great rabbi or even a great prophet, but that he is the very incarnation of the God that created the world.... Christianity stands or falls on who Jesus is."

He also notes that Episcopal priests have taken vows of commitment to the doctrines of the church: "That means none of us get to work out what we think all by ourselves."

Reactions from non-theologians:
    Doug Thorpe was a member of St. Mark's faith-formation committee with Redding. He has noted how her decision has deepened her spirituality. He feels that Redding is being called:

"... by her very presence, [to be] a bridge person. And we desperately need those bridge persons."

"mOok" at mOokblog writes:

"Surely, given Christianity and Islams opposite positions on Jesus humanity, his Son-ship, his divinity, his crucifixion and his resurrection, if the way you 'understand Jesus is compatible with Islam', then by definition the way you understand Jesus is incompatible with the Christian faith."

"Honestly, this is the sort of stuff that Id have expected to hear from Jade Goody or Helen Adams on Big Brother, not from a priest in the Christian Church who has a PhD! ..."

"And news just in: it's possible for a fish to be a spaceship, a pizza to be a bicycle, a frog to be a sky scraper, a tomato to be an aqualung and a potato to be prime minister of Bulgaria." 3

Michael P.F. van der Galin wrote on the Moderate Blog Network:

"I think, from a theological perspective, that it is quite an interesting question: can one be both Muslim and Christian (at the same time)? My initial reaction is 'of course not.' However, when I thought about it for a while, I thought 'well, the way she explains it makes me think it is possible, in so far that it is all a matter of interpretation.' Redding has a somewhat different definition of what it means to be a Christian than I do, but I would not dismiss her views too easily. For one thing, many, many European Christians probably share her views."

"You could say that she has found a middleground which makes it possible for her to say that she is both. Of course, this does not mean that Christians and Muslims who interpret their respective Holy Books a bit more literally than Redding does, cannot disagree with her and say that she is not a Christian / Muslim; it does, however, mean that she can defend her position. ..."

"It is a very interesting thought process. The result is, I guess, that more strict Christians will consider Redding to be Muslim, and stricter Muslims will consider her to be Christian. Then we have the group who are less strict and believe she can be both, and, lastly, some people will consider her to be neither." 5

Personalisht mendoj qe kjo grua eshte konvertuar 100% ne muslimane , ndoshta ne fillim ka pasur hamendje dhe ka besuar ne te dyja fete , por me vone me pranimin dhe kuptimin e plote te fese islame jam i sigurte qe me nuk e quan veten kristijane.

Gostivari_usa
    WE WILL NOT GO DOWN!

Perjashtuar
    Antarsuar
    14-11-2007
    Vendndodhja
    ne kabul tu bo plazh
    Postime
    Faleminderit
    0 falenderime n 0 postime
    e para e punes respekte.ktu vlla esht forumi shqiptar dhe jo ai anglez .keshtu qe shkruj shqip se ne nxefemi shpejt hahahahahaha.secili ka te drejt te zgjedhi fene qe ai menon se i perket shpirterisht dhe moralisht dhe sna takon ne te gjykojm.gjyqin e ben vetem allahu kur te na vij koha te japim llogari

Nallban Maska e alko71
    Antarsuar
    24-03-2006
    Vendndodhja
    Tok
    Mosha
    Postime
    Faleminderit
    Prfaqsuesja gjermane (SPD) kaloi n Islam

Emri:  2016.jpg

Shikime: 572

Madhsia:  30.3 KB

Elisabeth Muller q nga viti 1985 i ka takuar parties Socialdemokrate. N rajonin Rhein-Sieg ishte nnkryetare e SPD-s lokale. Para do kohe u largua nga partia. Shkaku, kalimi i saj nga krishterimi n islam.
    13.11.2007 10:43

"M kan akuzuar se totalisht jam e marr, veanrisht m 2002-in kur kalova n islam. N nj moment nuk munda t'i duroj m kritikat, hodha librezn dhe u trhoqa nga partia Socialdemokrate. "

Elisabeth Muller, e cila 26 vite ishte prfaqsuese n parlamentin e qytetit Niederkassela, nprmjet Bonnit i ka kritikuar kolegt e vet partiak se jan t strmbushur me paragjykime dhe se nuk din asgj pr islamin.

"Njerzit, t cilt nuk jan lidhje t ngushta me islamin, thjesht duhet q t lirohen nga paragjykimet. E kur dikush teton q t'ua qartsoj se far feja islame, ata t tallin dhe madje as q dshirojn t dgjojn", ka thn Elisabeth Muller.

Ajo vazhdon dhe thot: "Vij nga nj familje katolike konservatore. Un m nuk mund t njsohem me kishn katolike. Ajo q po ndodh n t nuk ka asnj lidhje me Krishtin dhe Zotin."

E shqetsuar me kishn katolike dhe me mnyrn me t ciln mediat e paraqesin islamin, Elisabethi shpjegon shkaqet t cilt e kan uar q t kaloj n islam:

"E lexova Kur'anin dhe n t njjtn koh e krahasova me Biblen. Mendova, kjo sht feja e vrtet. Kur'ani sht shpallja e fundit e Zotit dhe sht gabim
    total q mediat gjermane ta interpretojn n kt mnyr."

N kontrast me krishterimin, ish prfaqsuesja e SPD-s Elisabeth Muller, n islam e sheh lidhjen direkte t besimtarit me Krijuesin e tij.

burimi: Mesazhi.com
    Why do people with closed minds always open their mouths?

i/e regjistruar Maska e Daja-GONI
    Antarsuar
    21-03-2006
    Postime
    Faleminderit
    Edhe futbollisti i njohur ANELKA ka konvertuar ne islam.
    Kete edegjova para disa dite ne nje emision sportiv te nje kanal gjerman.

i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Maska e biligoa
    Antarsuar
    16-08-2007
    Postime
    Faleminderit
    2 falenderime n 2 postime

Tregime

FEMIJE QE U BE SHKAK TE HYJE NE ISLAM NJE I KRISHTER?

U ftuam n nj darke un, gruaja dhe fmijt e mi. Djali im i vogl pa nj shrbtor q shrbente aty dhe e pyeti: A je musliman apo jo? Jo, nuk jam- iu prgjigj shrbtori. Fmija im e mori shrbtorin pr dore dhe e drgoi tek stufa q ndizej zjarre ngase ishte kohe vjeshte dhe i tha: Nse nuk bhesh musliman Allahu do t fus ne nj ksi zjarri te nxehte. Thuaj: La ilahe il-la Allah!- i tha fmija disa here.
    Fatbardhsisht prezent ishte nj hoxhe, qe dinte mire anglishten, i cili u afrua pran ktij shrbtori dhe filloi t'i flas pr Islam dhe t'i prgjigjet pyetjeve te tij deri kah ora 1:30 pas mesnate deri ather kur shrbtori i bindur pr vrtetsin e Islamit dshmoi deklaratn hyjnore: La ilahe il-la Allah Muhammedun Resulullah!
    &&&
    T gjith muslimant duhet te thrrasin ne fe qofte me gjuhe, pasuri, dituri, kulture, moral, pozite, fame, apo me te gjitha se bashku. Le te jete do musliman kureshtar pr udhzimin e tjetrit ngase pr kt gj ka shprblim te madh. Thot Muhammedi, alejhi's selam:
    "Q Allahu t udhzoj vetm nj njeri nprmjet teje sht me mire pr ty se sa pasuria m me vler". (Transmetim unanim)
    Le ta dije do musliman se ai ose do te ftoje pr tek Allahu ose do te ftoje pr tek e kota andaj le te zgjedhe i menuri at qe duhet zgjedhur!
    Dobit e tregimit:-
    Ftimi ne Islam nuk ka kohe dhe vend te caktuar; musliman fton kudo dhe kurdo qe i jepet rasti.
    Ke e ka begatuar Allahu me prvetsimin e ndonj gjuhe te huaj le ta falnderoj Allahun dhe le ta shfrytzoj at pr shrbim te fes.
    Fjale e fmijve te vegjl kane ndikim ne zemra andaj perse te mos i prgatisim pr ftim ne rrugn e Allahut?
    Obligimi yn i pare ndaj te gjith jomyslimanve qe vijn ne trevat tona sht qe t'i ftojm ne Islam.
    Marre nga libri: Texharubun da'uijjetun naxhihatun
    Nese eshte e bere me dashuri, asgje nuk eshte mekat.

Antarsuar
    16-08-2007
    Postime
    Faleminderit

Tregim

IMAM AHMEDI DHE BUKEPJEKESI!

Imam Ahmedi deshi ta kalonte nj nat n xhami por roja e xhamis e pengoi.
    Do t flej tek vendi i kmbve t mia- krkoi Imam Ahmedi, dhe vrtet, ashtu edhe bri, por roja e xhamis u ngrit dhe e largoi-trhoqi prej xhamie. Imam Ahmedi atbot ishte n mosh t shtyr dhe n fytyr i dukeshin rrudhat e pleqris.
    Derisa ishte n kt gjendje e pa at nj bukpjeks i cili i ofroi konak. Imami shkoi dhe ai vrtet, edhe pse nuk e njohu, ia bri nj mikpritje islame shum t madhe.
    Bukpjeksi pas pak shkoi tek dhoma e tij q t'ia fillonte puns pr gatimin e bukve. Imami e dgjoi bukbrsin gjat tr kohs duke krkuar falje t mkateve -duke br istigfar-. U mahnit Imami kshtu q t nesrmen e pyeti pr kt gj.
    Gjat tr kohs sa e bj gati brumin krkoj falje t mkateve- tha bukbrsi.
    Imami duke qen se dinte mir vlern dhe t mirat e istigfarit (krkimit falje) e pyeti nse kishte gjetur t mirat e tij?
    Po, do gj ma ka plotsuar Allahun i madhrishm prve nj lutjeje t kamotshme- tha bukbrsi.
    E cila sht ajo?- pyeti Imami.
    Ta shoh Imam Ahmed b. Hanbelin- tha bukbrsi.
    Po un jam Ahmed b. Hanbeli dhe pasha Allahun mbrm un pakam qene trhequr zvarr pr t ardhur tek ti(1).

Antarsuar
    16-08-2007
    Postime
    Faleminderit

Tregim

JA SE CFARE BERI PLAKU ME KUR'AN

Ky plak n t 80-tat filloi ta msonte Kur'anin prmendsh. Tregimi i tij fillon me shkuarjen e tij n Xhamin e Pejgamberit, alejhi's selam me krkesn: Dua ta msoj Kur'anin prmendsh! Nj msues n xhami, i ngarkuar me kt detyre iu drejtua me butsi dhe respekt pr moshn e tij: O prindi im, ti je i shtyr n mosh dhe nuk mund ta mbash mend at por ulu dhe dgjoje.
    Un dua te msoj prmendsh- insistoi plaku.
    Ather lexo- tha msuesi i Kur'anit.
    Un nuk di te lexoj por fillo se pari e m'i mso shkronjat- tha plaku.
    Msuesi filloi t'ia msonte shkronjat nga e para dhe, si rrfen autori i tregimit, ai msonte shkronjat sikur fmija ne klasn e pare por cili ishte rezultati? Pas pese vitesh pune te palodhshme plaku 85 vjear msoi tr Kur'anin prmendsh.
    Ja kshtu kur dashuria pr adhurim ta prshkoj zemrn e muslimanit ather zhduken t gjitha pengesat n rrugn e tij. Ky plak jo vetm q ua dha nj msim pleqve t kohs s tij por ua dha edhe t rinjve se msimi prmendsh i Kur'anit i lehtsohet dokujt q i qaset ksaj pune, dhe: A ka kush q garon kt plak bujar?

Shaqiri #11 Maska e The.ReaL
    Antarsuar
    01-06-2006
    Vendndodhja
    Corleone....
    Postime
    Faleminderit
    Shume sportist te njohur si : Abidal , Ribery , Anelka , Tyson jane kthyer ne islam.
    SPECIAL ONE

RAUL # 7

i/e regjistruar Maska e Renea
    Antarsuar
    12-08-2007
    Vendndodhja
    andej-kndej
    Postime
    Faleminderit
    4 falenderime n 3 postime

i/e regjistruar Maska e burbuqe1
    Antarsuar
    23-11-2007
    Postime
    Faleminderit
    Elena Safiyaah Shromova : USHQIM PR SHPIRTIN TIM

... dhe kur Jurij Gagarini solemnisht ateroi n Tok, iu afrua nj plak e pyeti: Biro, a e pe Zotin n qiell?
    Ather i kisha 8 apo 9 vjet dhe m kujtohet sikur t kishte ndodhur dje. M kujtohet se si nna ime n kuzhin me buzqeshje m rrfente kt tregim t njohur pr nj plak t thjesht, t parndsishme, e cila nuk ka mundur ta dij se ai i cili ka besuar n Zotin nuk ka pasur t drejt t bhet pionier apo komsomol. far turpi pr ushtrin!
    Kshtu jam rritur n at frym mosbesimtare. Pioniert, flamujt e kuq, ateizmi, baba Stalini, baba Lenini, nj zinxhir i pafund i lloj-lloj baballarve .
    Hm, e pashkt... po kishim nj lloj pashksh. Me mahnitje ngjyrosnim vezt e pashkve, megjithat, nuk kemi guxuar ti prmendim ato n shkoll. Arsyeja ka qen gjithmon e njjt - do t ishte vshtir t arrihet deri te titulli i pionierit. Kurse pastaj gjithka u ndryshua... Baballart me koh u bn t parndsishm, ndrsa mbar vendi filloi t krkoj idhuj t rinj. Fitimi i shpejt i parave, jeta afariste, malli perndimor... Liri, liri dhe prsri liri... Kishs dalngadal i rritej autoriteti dhe fuqia. Mafiozi me zinxhir t trash n qaf, t gjith politikant e mundshm, madje edhe presidenti i shtetit, nuk shmangeshin nga kisha me rastin e tubimeve m t rndsishme.
    Pr kt periudh mundem vetm t them se n mua nuk ka ndikuar kjo eufori masive kishtare. Kuptohet se fasada, ajo e jashtmja, linte prshtypje pr di m t bukur, m atraktive, m moderne, por kjo prap nuk knaqte shtjet e thjeshta, esenciale, t domosdoshme pr jetn.
    Logjika ime nuk ka pranuar iden pr Zotin i cili ka djal, megjithat nuk kam par ndonj zgjidhje tjetr prve krishterizmit. M preokuponin pyetjet pr ekzistimin e jets pas vdekjes, pr arsyen e qensis, kuptimin e jets dhe kuptimin tim n prgjithsi.
    Kto pyetje ishin fillimi im i pavetdijshm n krkimin e Zotit. Pa ndonj qllim ekzistues nuk mundesha t bashkjetoj me prditshmrin. Kishte momente kur m mundte nj frik e tmerrshme nga vdekja. Kjo frik m sillte deri te kufiri i depresionit. N kto momente t vshtira, gjithmon prej fillimit ia parashtroja vetes pyetjet: T supozojm se sipas disa standardeve t vendosura do t jetosh e lumtur; do t kesh burr t mir, rroba t bukura, vend prkats t puns, miq t mir... e pastaj vdes. A do ket kuptim bile dika nga jeta jote? Fmijt dhe nipat tu po ashtu nj dit do t vdesin. Planeti Tok, kozmosi, gjithka, nj dit do t bhet histori. Ather pr ka jetoj? Pr ka duhet t mundohem? Ku sht kufiri ndrmjet t drejts dhe t gabuars? Pr ka duhet t jem person i mir? Pr ka duhet t jem person i keq?
    sht interesant se prapseprap asnjher nuk kam mundur t shqiptoj fjalt: Un nuk besoj Zotin.
    Thjesht nuk mundesha. Ndjeja se prap besoj. Kur dikush m pyeste dika pr fen, n panik refuzoja t prgjigjem, duke u arsyetuar se pyetja sht shum personale. Megjithat kjo pyetje sillte me vete pyetje tjera. Koncepti i besimit t verbr, pa pasur mundsi pr pyetje dhe prgjigje, nuk m knaqte. Nuk mundesha ta ndjej fen, po qe se pyetjet e mia ngelnin pa prgjigje. Tash e kuptoj se sa kam pasur dshir ather ta dua Zotin, kam pasur dshir t besoj dhe t jem e sigurt, kam pasur dshir t jetoj n paqe...
    Gjat studimeve t mia pesvjeare erdha n kontakt me nocionin Islam. Kishim lndn e cila quhej Historia e religjionit. Njri nga librat shkollor n vete prmbante fjalin n vijim: ... dhe n Kuran qndron: Mbyti mosbesimtart... Akoma m kujtohet se sa kam qen e shokuar dhe se vetvetes i kam thn: Nse ndonjher vendos pr ndonj fe, kjo me siguri nuk do t jet Islami.
    Por, All-llahu e di m miri.
    Pas absolvimit t studimeve n Rusi, u shprngula n Gjermani n mnyr q atje t vazhdoj studimet. El-hamdulil-lah.
    Prndryshe, un vij nga nj vend i largt rus n Lindjen e Largt. Kufizohemi me Kinn e cila bashk me Japonin dhe Koren sht m afr vendlindjes sime se sa Moska.
    Deri n Hannover udhtova 10.000 km... kurse ato 10.000 km m drguan drejt dashuris ndaj All-llahut dhe Islamit. A nuk sht kjo mrekulli? A nuk sht kjo mshira e madhe e All-llahut. Subhanallah!
    Kur shikoj t kaluarn, ballafaqohem me shum imtsira t cilat n kt rrugtim tim prputhen njra me tjetrn dhe kshtu bjn fotografin e plot.
    Gjat vitit t par t qndrimit n Hannover isha e preokupuar me studimet, me msimin e gjuhs gjermane, adaptimin n mjedisin e ri, aq sa nuk kam arritur t mendoj pr shtjet e qensis. Megjithat, edhe prskaj preokupimit t prditshm me msime, m ngeli n kujtes biseda me nj student nga Turqia, i cili nuk ishte ndonj praktikues i fes. Duhet t prmendi se edhe sot e ksaj dite m mahnit ky fenomen te muslimant, q madje edhe ata q nuk jan praktikues t fes mbajn n vete karakteristikat e muslimanit t mir, qoft fjala pr zemrgjersin, mikpritjen, sinqeritetin apo besimin e fuqishm se Zoti ekziston, i Mshirshmi, Mshiruesi. Kjo bindje n shoqrin materialisht t ngarkuar perndimore sht dukuri shum e rrall.
    Nj dit po bisedonim pr fet. Parashtroja pyetjet e mia t zakonshme, deri ather akoma t paprgjigjura, t cilat gati doher bllokonin do diskutim t mtejm. Nuk mundesha ta kuptoj konceptin e mkatit n krishterizm. Si sht e mundur q prifti t fal mkatet? Si mund ta dij ai se pendimi im ka qen i sinqert? Kshtu shum praktikisht do t mundesha pr do dit t gaboj dhe pr do dit t shkoj te prifti t m fal. Mes tjerash, nse Jezusi ka vdekur pr shkak t mkateve tona, ather prse t mos gabojm?
    Studenti turk dgjonte i qet dhe me vmendje, e pastaj m tha: Ne n Islam themi se do njeri lindet i pastr sikur fleta e bardh e letrs. Gjithka q bn n jet, shkruhet n at letr, kurse vetm All-llahu vendos se a do ti fal mkatet e tua.
    U mahnita. Pr her t par prjetova q diskutimi n kt tem t mos humbet n qorrsokak. E gjeta prgjigjen. Para ksaj kam qen aq e hutuar, kurse vetm nj fjal bri q gjrat t bhen t qarta dhe logjike, thjesht t pranueshme pr arsyen dhe ndjenjn.
    ǒsht e vrteta, nuk u interesova m shum pr Islamin. Nj vit m von u dashurova n nj musliman. Nuk mund t flas me krenari pr at lidhje, sepse nuk ishte edhe aq e lumtur. Ai nuk ishte musliman perfekt, nuk ishte i prpikt n kryerjen e obligimeve fetare dhe fatkeqsisht jetonte sikur shumica e studentve musliman t cilt vijn n Perndim. Por, krahas tr ksaj, ai kishte di t brendshme, nj fuqi, besimin n Zotin, besimin n Shpalljen e Zotit dhe nuk i frikohej vdekjes. Ndrsa mua e tr kjo m mungonte.
    Prapseprap, un isha studente e kujdesshme, shoqe e mir dhe gjithnj prpiqesha t jem njeri i mir, t cilit i mungonte fuqia; kurse ajo fuqi vjen vetm me njohjen se Zoti me t vrtet ekziston.
    E shikoja se si agjronte n muajin e Ramazanit, megjithat nuk mendoja shum pr rndsin e atij agjrimi. Interesant, un fillova t interesohem pr rndsin e gjith asaj vetm pas prishjes s lidhjes me t. Thjesht, nuk pajtoheshim n shum aspekte, gj t ciln un nuk mund ta prballoja m. Doja ta braktisi, por njkohsisht t kuptoj se pr ka e bj kt. A sht pr shkak t fes? A sht pr shkak t tradits? A sht pr shkak t edukats? Apo problemi qndron te un?
    Bleva nj libr pr jetn e t Drguarit Muhammed [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem] dhe udhtova n Franc pr shkak t kursit t gjuhs frnge. Kursi ishte i mir, kurse libri edhe m i mir. Dshiroja q sa m shum ta lexoj dhe msoj... Por ai vit pr mua qe shum i vshtir. U smura, pr ka edhe u desh t operohem. Por, ktu qndron urtsia e madhe e All-llahut. Ndjehesha e vetmuar, e friksuar pr shkak t operacionit, andaj edhe fillova t mendoj pr Zotin. Duke iu falnderuar All-llahut, gjithka kaloi mir, pas kahit u bra tjetr njeri. Gjithka q ndodhi pas ksaj periudhe, e ka kuptimin e vet. Mendoj se qysh n at muaj sprovash me zemr u bra muslimane.
    Gjat studimeve nj koh kisha msues privat t gjuhs italishte, me t cilin pr shkak t problemeve shndetsore e humba kontaktin. Kur u shrova plotsisht, vendosa t vazhdoj me ort nga gjuha italishte dhe u dhash pas krkimit t nj msuesi t ri. Nj dit regjistrova nj numr telefoni nga tabela e shpalljeve n fakultet. Thirra n at numr, n t cilin mu prgjigj nj femr italiane e cila menjher dhe me mim t ult pranoi t m msoj. Caktuam nj takim, kurse ajo m tha se nuk do t jet vshtir ta njoh, sepse ajo mban shami.
    Shami?! Sa u befasova. Por mendova se ajo sigurisht sht italiane me prejardhje arabe apo di t ngjashme. Deri n at moment asnjher n jet nuk kisha biseduar me nj grua q mban shami. M ran ndrmend grat me shami t cilat nganjher i takoj n rrug. Nuk i konsideroja ato gra si t rndsishme, sepse mendoja se jan t paarsimuara dhe bjn vetm at q i urdhrojn burrat e tyre. Deri ather nuk kam ditur edhe aq shum pr Islamin, kurse kisha idet e mia personale perndimore se si duhet t duket gruaja.
    Dhe m n fund u takova me Nurn, el-hamdulil-lah. Ky takim ma ndryshoi tr jetn. E pash se kjo italiane, konvertuese n Islam, sht shum e shkolluar, inteligjente, e bukur dhe mbi t gjitha mbante hixhab. Fytyra e saj frymonte me drit dhe freski, t cilat buronin nga brendsia. MashaAll-llah.
    Bota ime u ndryshua. E pash se sa paragjykime t gabuara ekzistojn n veten time.
    Filluam me ort n t cilat m shum bisedonim pr Islamin se sa pr italishten, el-hamdulil-lah.
    Pastaj fillova t lexoj Kuranin. Pyetja ime e par ishte: prse nuk e kam br kt m hert?! Kjo duhej qysh moti t jet hapi im i par.
    Sa e lumtur isha kur pas leximit t faqes s par e pash se ai Libr sht e Vrteta t ciln aq gjat e kam krkuar, se ai sht prgjigje dhe udhzim dhe se m nuk duhet t frikohem. Ato fjal q i lexova deprtuan thell n zemrn time e cila ndjente qetsi dhe knaqsi. Kjo jet ka kuptim dhe un, inshaAll-llah, mundem shumka t bj pr ta plotsuar at kuptim.
    M kujtohet se si nj dit rrija ulur n vendin e puns dhe ndjeja knaqsi dhe lumturi t plot, saq koleget e mia t puns menduan se jam e dashuruar. Vrtet, un ndjeja dashuri t thell ndaj All-llahut, Islamit dhe mnyrs s jets t ciln Ai e kishte caktuar. Pr All-llahun, asgj n bot nuk mund ta gzoj kshtu njeriun, sikur q kt e bn dashuria ndaj All-llahut dhe njohja e Vullnetit t Tij.
    Sot un fali namazin, mbaj hixhabin, agjroj dhe assesi nuk kuptoj se si kam mundur t jetoj prpara pa kt fe.
    Gjithka vjen nga All-llahu. Ne duhet q vetm ti bjm hapat e par kah Ai, e Ai do t na pranoj nn hijen e mshirs s Tij t pafund.
    Isha e vetmuar dhe Ai m dha Ummetin e shklqyeshm. Isha e smur dhe Ai ma pastroi zemrn dhe shpirtin tim. Isha e humbur dhe Ai m dha udhzim dhe knaqsi. Shpirti im krkoi ushqim e Ai ma dha.
    El-hamdulil-lah. T gjitha falnderimet i takojn All-llahut.

Antarsuar
    23-11-2007
    Postime
    Faleminderit
    HIXHABI PR MUA SHT M TEPR SE PLHUR - SHT PERSONALITETI IM

Para se t largohem nga shtpia ime, do mngjes kur nisem pr n pun, i lidhi flokt e mia me nj cop plhur, duke mbuluar do pjes prej ballit deri n qaf. Ajo cop e veshjes pr mua sht m tepr se plhur - sht personaliteti im. Un jam britaneze muslimane, ndrsa para dy vitesh vendosa q t mbaj hixhabin. Sikur edhe mijra muslimaneve npr bot - hixhabi sht br pjes e imja, e mbaj me krenari dhe bindje.
    Vendosa t mbulohem me hixhab pas udhtimit tim personal prmes t msuarit t fes sime, Islamit.
    Ai udhtim imi personal ka filluar nj vit para sulmit n Qendrn Botrore Tregtare n Nju-Jork, por krkimi im pr dituri edhe m shum sht shtuar pas 11 shtatorit, kur bashksia islame n bot dhe Britani t Madhe filloi t jet nn presion t vzhgimit intensiv nga ana e politikanve dhe mediumeve.

Solidariteti
    Kjo filloi ather kur vendosa q tek un t shihet se jam muslimane. Dshiroja q njerzit t cilt kalojn pran meje n rrug t vrejn se jam muslimane dhe se jam krenare pr besimin, guximin dhe kulturn time.
    N shum mnyra n mbajtjen e hixhabit kam gjetur aktin e solidaritetit me t gjitha muslimanet n tr rruzullin toksor. Ja, un jam muslimane e shkolluar nga Perndimi, por prap, edhe krahas tr ksaj, nuk mund t paramendoj se si sht t jesh irakiane, palestineze apo grua nga Somalia. Megjithat, ne ndajm identitetin e njjt prmes Islamit dhe prmes mbajtjes s hixhabit. Kam gjetur fuqi t plot personale n mbajtjen e hixhabit.

Gruaja dhe Islami: pyetni ekspertt
    Pas 11 shtatorit erdhi deri te rritja e numrit t grave, praktikisht grave t reja, t cilat jan mbuluar me hixhab. Dhe si m thon disa prej tyre, deri te kjo kan ardhur sipas zgjedhjes s tyre.
    Duke u shtitur rrugve kryesore n Britani t Madhe keni mundsi t takoni mjaft muslimane t reja t mbuluara me hixhab. Kt e vrej edhe gjat shkuarjes sime pr n pun, kur hetoj shum motra muslimane me shamit e tyre t vendosura n kok.
    Fuqi t madhe kam gjetur duke mbajtur hixhabin (shamin) dhe tani sa i prket flokve, do dit sht e mir, aq sa jam e interesuar.
    Kur t takohem me ndonj muslimane n rrug, ne buzqeshemi njra me tjetrn. Nganjher edhe vetm bjm me shenj me kok, e shpesh edhe kmbejm prshndetjen: Esselamu Alejkum! - Alejkumusselam!

Reagimet
    Kam hetuar se reagimi m i fuqishm pr mbajtjen e hixhabit nga ana ime sht ather kur jam jasht Britanis s Madhe.
    Jomoti isha n Kajro, ku pata caktuar nj takim me nj mikesh t nj shoqeje timen.
    E thirra n celular dhe u morm vesh q t takohemi para oborrit t hotelit ku qndronim.
    Kur u ofrova ta prshndes, ajo u shtang nga habia.
    Reagimi i saj mu duk i uditshm, pavarsisht se kisha dgjuar se ekzistojn probleme t mdha n shtetet muslimane. M von, derisa pinim kafe, ajo mori guximin t m pyes prse jam e mbuluar me hixhab.
    Mendova se sa sht kjo qesharake: nj muslimane egjiptiane, e cila jeton n botn arabe, pyet nj muslimane t lindur n Perndim se prse e mban hixhabin.
    Kur ia sqarova arsyet e mia, filloi t veproj m lirshm dhe ather e nxori kutin e vet t cigareve nga anta dhe nisi t tregoj pr pikpamjet e saj rreth hixhabit, si dika t demoduar dhe se ajo si nj udhheqse e lajmeve televizive nuk mund tia lejoj vetes nj gj t till.

Vrojtimet
    Me t vrtet mendoj se Perndimi sht tepr i preokupuar duke iu friksuar hixhabit. Pranoj se ekzistojn probleme t mdha n vendet muslimane nga aspekti i barazis dhe t drejtave t grave. Por grat ballafaqohen me probleme q kan t bjn me gjinin e tyre n tr botn, dallimi sht vetm n nivelet e atyre problemeve. Prbrenda Islamit ekzistojn adaptime t bollshme - mnyra se si muslimanja vishet dallohet prej shteti n shtet, gjithashtu edhe mnyra e mbajtjes s hixhabit sht e ndryshme.
    Islami tejkalon t gjith kufijt e shteteve, kontinenteve, kulturave, gjuhve dhe bindjeve.
    Prmes Islamit ndjehem m e lartsuar, jam e orientuar me bukurin, modestin e mbajtjes s hixhabit dhe kahjes q i sht dhn jets time.

Shaista Aziz
    Londr

Antarsuar
    23-11-2007
    Postime
    Faleminderit

Si E Pranoi Islamin Prifti Katolik

Ndoshta dikujt ky rrfim i duket i pabesueshm, por sht i vrtet. Kjo ndodhi n vitin 1996. Rrfen Abdulaziz Ahmed Serhan, drejtor i Institutit pr msues n Mekke. Ai thot: U takuam n zyrn e Organizats Botrore Islame Rabita (N Afrikn e Jugut). Ishte njeri modest, me shikim t but dhe sjellje t qet. E pyeta: Vlla Sejli, mund t na rrfesh tregimin tnd pr pranimin e Islamit? Sejli u prgjigj: Gjith*sesi, me knaqsi. Pastaj vazhdoi: Isha prift aktiv, i shrbeva kishs mе angazhim t plot, madje isha prej misionarve m emi*nent krishter n Afrikn e Jugut. Pr shkak t prpjekjeve t mia dhe suksesit t lart, Vatikani m zgjodhi q t m ofroj mb*shtetje materiale pr rolin tim n krishte*rizim. N at mnyr, i ndihmuar nga Vati*kani, shfrytzova t gjitha potencialet e mun*dshme q t realizoj qllimin tim. Fillova t shetis npr t gjitha provincat, institucionet, shkollat, spitalet dhe tu jap mbshtetje materiale dhe kontribute bamirse pr ekzis*timin dhe funksionimin e tyre. Tr kjo me qllim t vetm q t hyjn n krishte*rizm. Gjithashtu edhe perso*nalisht u pasu*rova, kisha shtpi t bukur, vetur, pag t majme dhe vend t posam n rrethin klerik. Nj dit shkova n qendrn tregtare t blej dhurata. Dhe atje ndodhi befasia!! Atje takova nj njeri i cili mbante nj kapel n kok, kurse un mbaja veshje t bardh prifti pr tu dalluar nga t tjert. Duke br tregti, kuptova se ai sht musliman. Pasi q bleva at q desha, tregtari musliman m pyeti: Ju jeni prift, apo jo? Thash: Po. Cili sht Zoti yt?, m pyeti. I thash: Mesihu (Jezusi) sht zoti im. Tregtari ma ktheu: Do t t kisha lutur q t m sjellish nj citat nga Bibla ku Jezusi personalisht thot: Un jam Zot, apo un jam biri i Zotit. M adhuroni mua!
    Kto fjal m erdhn n kok si bubullima nga qielli. Nuk munda ti prgjigjem. U mundova q t prkujtohem n t gjitha librat krishtere q t gjej prgjigjen e vrtet dhe nuk e gjeta! Nuk ekzistonte citat pr nj gj t till. Ndjeva ngushtim dhe barr n gjoks. Si sht e mundur q t kem lshuar nj shtje aq t madhe dhe t rndsishme! Prej ktu fillova t hulumtoj, por prapseprap pa sukses, pasi q n thelb nuk ekzistonte citat i till. Shkova deri te kuvendi kishtar dhe krkova q t tubohen t gjith antart, n ka edhe u pajtuan. I lajmrova pr at q m interesonte. Ata u habitn dhe filluan t m sulmojn. T ka magjepsur nj musliman! Ai don t t mashtroj pr t hyr n Islam, m than. U thash atyre: Ather prgjigjuni!? Dhe askush nuk mu prgjigj.
    T dieln, kur duhej t mbahet fjalim dhe ligjrat n kish, u ndala q t mbaj ligjratn, por u stepita pa mundur t flas asnj fjal. U trhoqa dhe e luta shokun tim q t m zvendsoj. U drejtova pr n shtpi i tri i tmerruar, i humbur dhe shum i piklluar. Por kujt ti lutem? Gjat lutjes thash: O Zot, Krijuesi im, t gjitha dyert i kam t mbyllura prve ders Tnde. Mos m pengo q ta kuptoj t vrtetn. Mos m le n mdyshje, m udhzo n t vrtetn? Pastaj fjeta. N gjum pash nj ndrr se si jam vetm n nj sall t madhe. N mes t ksaj hapsire u paraqit nj njeri, at nuk mund ta shihja nga drita e cila rrezatonte nga ai. Mendova mos sht Zoti, t cilit iu drejtova. Por pastaj kuptova se sht njeri i ndritshm, i cili m thirri: O Ibrahim! U solla prreth q t shoh se kush sht ai Ibrahimi! Nuk pash ask. Njeriu prsri m tha: Ti je Ibrahimi emri yt sht Ibrahim A nuk krkoje prej Zotit q ta kuptosh t vrtetn. Thash: Po. Tha: Shiko nga ana e djatht. Shikova dhe pash nj grup njerzish si mbajn valixhe n supe dhe kan tesha t bardha dhe allm t bardh n kok. Ndjeki ata nse dshiron ta kuptosh t vrtetn! U zgjova dhe ndjeva gzim t madh, por prap nuk isha mjaft i qet: Ku do ta gjej at grup t cilin e pash n ndrr?
    Kshtu fillova ta krkoj grupin sipas cilsive q i pash n ndrr. Kuptova se krejt kjo ishte prcaktim i All-llahut. Mora pushimin dhe fillova nj udhtim t gjat. Arrita n Johanesburg dhe shkova n zyrn e muslimanve t Afriks. N at ndrtes e pyeta puntorin n salln e pranimit pr at grup. Ku sht vendi ku luteni? Me dor ma tregoi xhamin e afrt Kur arrita n der, u befasova. N der qndronte nj njeri me tesha t bardha dhe n kok mbante nj allm. U gzova, sepse ishte njri prej atij grupi t cilin e pash n ndrr. Njeriu papritmas m tha: Mirserdhe o Ibrahim! U habita prej ktyre fjalve! Njeriu ma dinte emrin ende pa iu prezentuar. M tha: T pash n ndrr se si na krkon neve, don ta kuptosh t vrtetn. E vrteta sht n Islamin. I thash: Po, e gjurmoj t vrtetn, m udhzoi njeriu me drit t cilin e pash n ndrr. A mund t m tregosh kush ishte ai njeri t cilin e pash n ndrr. Njeriu tha: Ai ishte pejgamberi yn, Muhammedi [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem]!! Nuk munda t besoj se po ndodh me mua, nxitova dhe e prqafova duke i thn: A ishte me t vrtet ai Pejgamberi juaj? Tha: Po. Filloi t m uroj pr udhzimin e All-llahut. Pastaj kur erdhi koha e namazit t dreks, u ula n n nj skaj t xhamis. Ata filluan t falen dhe prafrsisht t gjith kishin veshje t njjt, dhe binin n sexhde me kok. Thash: Kjo sht feja e vrtet, sepse lexova se t gjith t drguarit e Zotit i kan vn ballt e tyre n tok duke iu lutur Zotit. Pas namazit u qetsova. Pastaj e publikova pranimin e Islamit me deklarimin e shehadetit. Mbeta me ta q ta studjoj Islamin dhe pastaj fillova t shetisim bashk me ta q t thrras n Islam. I msova dispozitat islame: namazin, zekatin, haxhxhin, agjrimin, etj. Pas disa muajsh u ktheva n qytetin tim. Kur m pan shokt, miqt, kolegt, familja ime me veshje islame, m refuzuan. Gjithashtu edhe kuvendi kishtar m thirri dhe tentoi t m bind, por megjithat un fillova q ata ti thrras n Islam. Ata filluan t m ofrojn pozit, t holla dhe mjete. M than se Vatikani m thrret q t qndroj gjasht muaj atje dhe t m blej shtpi dhe veshmbathje t re. Tr kt e refuzova dhe u thash: Vall, pasi q m udhzoi Zoti, ta pranoj t kotn. Betohem n All-llahun, kt asnjher nuk do ta pranoj. Prap i kshillova edhe dy priftrinj q t pranojn Islamin.

Antarsuar
    23-11-2007
    Postime
    Faleminderit

Prej Prifti E Deri N Thirrs

Abdullah Muhammed Faruk

Si fmij i vogl jam edukuar me frik t thell ndaj Zotit. Q ather kisha u b pjes e jets sime; pjesrisht jam edukuar nga gjyshja ime, e cila ishte fundamentaliste protestante. Qysh n moshn gjashtvjeare i kam njohur t gjitha dhuntit t cilat do t m presin n Xhennet nse bhem fmij i mir, dhe dnimet n Xhehennem t cilat i pritnin fmijt e padgjueshm. Gjyshja ime m msonte se t gjith gnjeshtart do t shkojn n zjarrin e Xhehennemit ku prgjithmon do t digjen.
    Nna ime punonte dy pun. Me vet kt nuk ka pasur shum koh pr ne, por gjithmon na ka prkujtuar pr at ka m ka msuar gjyshja ime. Vllai im m i vogl dhe motra m e vjetr nuk i merrnin me seriozitet fjalt q kishin t bjn me ahiretin, ashtu si ishte rasti me mua. M kujtohet se kur shihja hnn e plot, e cila kishte ngjyr t kuqe, filloja t qaj, sepse kjo sht nj prej shenjave t Dits s Gjykimit, q hna do t jet e kuqe si gjaku.
    Si tetvjear kisha nj frik t thell prej atyre shenjave t Dits s Gjykimit, saq shihja ndrra t kqija. Shtpia jon ishte pran rrugs npr t ciln kalonin kamion. As stacioni hekurudhor nuk ishte aq larg. M kujtohet se zhurma dhe sirena e lokomotivave shpesh m zgjonin, andaj shpesh mendoja se tani m kam vdekur dhe se srish jam ringjallur, pasi q t jet fryr n buri.
    Kto msime jan skalitur n kokn time, me kombinimin e msimeve gojore dhe leximin e librave biblik.
    do t diele shkonim n kish, t veshur me rrobat tona m t bukura. Gjyshi yn na onte me makin deri te kisha. N kish gjithmon qndronim gjat, arrinim rreth ors 11 paradite kurse n shtpi shkonim rreth ors 3 pasdite. M kujtohet se ngandonjher nga lodhja m zinte n gjum n krah t gjyshes. Gjyshi im nuk shkonte n kish, ai ishte pjesrisht i palvizshm nga infarkti t cilin e kishte prjetuar. Kjo periudh kohore ishte prej m t rndsishmeve n zhvillimin tim.

Kthimi n krishterizm

Fakti se nuk duhej shkuar n kish pr mua paraqiste lehtsim, por koh pas kohe ndjeja nevoj pr t shkuar atje. Si 16 vjear fillova t shkoj n kish, n t ciln babai i shokut tim ishte prift. Kjo ishte nj kish e vogl, n t ciln antart e vetm ishin familja e shokut tim, un dhe ndonj shok shkolle. Pas disa muajve kisha u mbyll. Pasi q mbarova gjimnazin dhe nisa studimet, fillova prsri me aktivitete fetare. N mnyr intensive u thellova n msimet protestante. Pas disa kohve prsri u pagzova dhe u mbusha me Shpirtin e Shenjt, si quhej kjo ather. N universitet shpejt u bra krenaria e kishs. T gjith shpresonin te un, kurse edhe un isha i lumtur q prsri jam n rrug t shptimit.
    N kish shkoja sapo hapeshin dyert. Ngandonjher me dit dhe jav nuk ngritja kokn nga studimi i Bibls. Shkoja n ligjrata t cilat i mbanin dijetar t krishter. N moshn njzetvjeare u bra prift.
    Fillova t mbaj mesha dhe u bra shum i njohur. N qndrimet e mia isha shum ekskluziv: kisha bindjen se askush nuk mund t jet i shptuar nse nuk i bashkngjitet bashksis sime kishtare. E llogaritja pr t humbur secilin q nuk shkon shtigjeve t njjta sikur un. Kisha bindjen se Jezu Krishti (Paqja e All-llahut qoft mbi t) dhe All-llahu i Gjithfuqishm jan nj. Bashksia e athershme kishtare n t ciln isha un nuk besonte n trini, por se Jezusi (Paqja e All-llahut qoft mbi t) ishte edhe Ati edhe Biri edhe Shpirti. Kt msim as vet asnjher nuk e kuptova.
    Respektoja veshjen e grave dhe sjelljen e devotshme t njerzve. M plqente ajo se grat duhej t visheshin me rroba q mbulonin trupin. Grat nuk lyenin fytyrat e tyre me makijazh dhe mbaheshin si prfaqsuese t vrteta t Krishtit. Pa kurrfar dyshimi, kisha bindjen se prfundimisht kisha gjetur rrugn e vrtet deri te lumturia e prhershme.
    Isha i gatshm q t debatoj me kdo qoft tjetr nga sektet tjera krishtere, t cilat kishin botkuptime tjera, dhe me diturin time nga Bibla mundesha tua mbyll gojt. Edhe pse ndjehesha i sigurt n rrugn e vrtet, nj pjes e imja edhe m tej e krkonte at. Ndjeja se duhet t jet e vrtet m e madhe se kjo.
    Kur isha vet, lutja Zotin q t shpie drejt fes s vrtet dhe t m fal nse kam gabuar.
    Asnjher nuk kisha kontakte me muslimant. Njerzit e vetm q pr vete pohonin se jan musliman ishin pasuesit e Elijah Muhammedit, t ashtuquajturit Muslimant e zi. N periudhn e viteve t vonshme t shtatdhjeta t shekullit 20 prijsi i ktij grupi, Louis Farrakhan, deshi t prforcoj lvizjen. Njher shkova ta dgjoj, ishte ky nj prjetim i cili plotsisht ma ndryshoi jetn. Asnjher n jet nuk kisha dgjuar ndonj zezak tjetr se si flet n mnyrn sikur e bnte ky. Menjher desha t caktoj nj takim me t dhe t mundohem ta kthej n fen time. Misionarizmin e doja, me shpres se do t mund t gjej njerz t cilt duan t shptojn nga zjarri i Xhehennemit - pa marr parasysh se kush jan.
    Pasuesit e Elijah Muhammedit i shikoja me respekt, sepse mundoheshin ta lirojn njeriun e zi nga e keqja q e shkatrronte. Fillova ta blej literaturn e tyre, me qllim q n kt mnyr tu ndihmoj dhe me shpres q me ta t filloj bised. I vizitoja ligjratat e tyre q t kuptoj se n ka besojn ata. Sado q ata t jen t sinqert, nuk mundesha ta pranoj iden se Zoti sht zezak - ajo n ka ata besonin. Nuk pajtohesha me ta, mnyrn se si shtrembronin Bibln q ti vrtetojn disa mendime t tyre. Bibln e njihja shum mir, m pengonte se si ata e interpretonin n mnyr t tyren. Un i vizitoja shkollat ku msohej Bibla dhe u bra mjaft i njohur n ato qarqe.
    Pas gjasht viteve u shprngula n Texas. Atje u bra antar i dy kishave. Prifti i njrs kish ishte i ri, pa prvoj dhe nuk kishte njohuri t mdha. Dituria ime pr librat krishtere n at koh ishte e pamas, thjesht isha i pasionuar me msimet e Bibls. Dituria ime ishte m e madhe se dituria e atij prifti, por n shenj respekti iu bashkngjita kishs n nj qytet tjetr, ku mundesha t msoj m shum. Ky prifti tjetr kishte dituri mjaft t madhe. Ai ishte msues i shklqyeshm, po kishte disa ide t cilat nuk ishin n pajtim me msimet e grupit tim. Gjithashtu ai prfaqsonte disa pikpamje m liberale, por edhe m tej dshiroja t vijoj ligjratat e tij. S shpejti e msova leksionin m t rndsishm t jets sime t krishter, e kjo sht se nuk sht ar gjithka q shklqen. Prkundr pamjes s jashtme, e keqja kishte zn vend n vendin n t cilin assesi nuk mundja ta supozoj - kishn. Kto t kqija m nxitn q pr disa gjra t mendoj mir dhe ather fillova t shqyrtoj msimet t cilave u isha prkushtuar.

Mir se erdht n botn e vrtet t kishs

S shpejti kuptova se prbrenda hierarkis s kishs mbretron nj xhelozi e madhe. Gjrat ishin m ndryshe se sa ato me t cilat isha msuar. Grat visheshin n mnyr pr t ciln mendoja se sht e turpshme. Njerzit visheshin me qllim q vetm t trheqin vmendjen e gjinis tjetr. Pash se n vend t par t aktiviteteve kishtare gjithmon qndronin parat dhe lakmia. M sht thn se nse kisha nuk ka numr t caktuar antarsh, nuk duhet t humbi koh me mesha, sepse nuk do t marr kompensim t mjaftueshm financiar pr at. U prgjigja se nuk punoj pr para dhe se do t vazhdoj s mbajturi mesha, madje edhe nse kam vetm nj antar t pranishm q do t m dgjoj. Kjo shkaktoi tollovi. Mu b e qart se t hollat, fuqia dhe pozita pr ta ishin m t rndsishme se t msuarit pr Bibln. Meq Bibln e kisha studiuar mir, e dija se n t ka gabime, kundrthnie dhe gjra t shpikura. Mendoja se sht koha q njerzve tu thuhet e vrteta pr Bibln. Por kjo nxjerrje e t vrtets konsiderohej si pun e shejtanit. Prkundr ksaj, fillova q publikisht msuesve t mi tu parashtroj pyetje, t cilave asnjri prej tyre nuk mund tu prgjigjej. Asnjri prej tyre nuk mund t sqaronte se si Jezusi n t njjtn koh mund t jet edhe At edhe Bir edhe Shpirt i Shenjt. Si ashtu q t tret n t njjtn koh mund t jen edhe tre edhe nj. Disa priftrinj ma pranuan se as ata vet nuk kan mundur ta kuptojn at, por than se prej neve krkohet q thjesht t besojm n t. Rastet e amoralitetit asnjher nuk jan sanksionuar. Disa priftrinj kan konsumuar drog, duke shkatrruar kshtu jett e tyre dhe jett e familjeve t tyre. Prijsit e disa kishave kan qen homoseksual. Madje ka pasur t till t cilt kan br amoralitet me vajzat m t reja antare t kishs. Kur krejt kjo t merret parasysh, ather nuk sht pr tu habitur se prpjekjet e mia q t marr prgjigje t vrteta ishin gjykuar n humbje. Kjo u ndryshua ather kur pranova nj pun n Arabin Saudite.

Fillimi i ri

Nj koh t shkurtr pasi q erdha n Arabin Saudite, pash dallimin n mnyrn e jets s muslimanve. Ata dallonin nga pasuesit e Elijah Muhammedit, n at mas saq muslimant ishin t t gjitha ngjyrave t lkurs dhe nacionaliteteve t ndryshme. S shpejti tek un u zgjua dshira q sa m shum t msoj pr kt f.
    Isha i mahnitur nga jeta e t Drguarit t Zotit, Muhammedit [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem]. Krkova libra nga nj musliman i cili ishte aktiv n davet. Sa libra q dshiroja, aq edhe m jepte. Seciln prej tyre e kam lexuar. Kur mora Kuranin, e lexova disa her pr katr muaj. Sa her q kisha ndonj pyetje, merrja prgjigje prkatse.
    M plqente edhe ajo se askush prej muslimanve nuk lavdrohej me diturin e vet. Nse dikush prej tyre nuk e dinte prgjigjen, m thoshte thjesht se tani nuk e di dhe se do t pyes dik q e di. Ditn e ardhshme doher m sillnin prgjigjet e dshiruara. Hetova se si modestia luan nj rol t madh n jetn e ktyre njerzve.
    N Islam m plqente edhe ajo se grat duhet t jen t mbuluara nga koka deri n thembr, si dhe fakti se nuk ka kurrfar hierarkie, dhe ajo se askush nuk luftonte pr kurrfar karrige. Krejt kjo ishte mir, por si ta hedhi posht besimin q e kisha q nga fmijria? ǒsht me Bibln?
    E dija se n t ka edhe t vrteta, edhe pse shum her sht ndryshuar dhe prmirsuar.
    Ather mora video kasetn me nj debat ndrmjet Shejh Ahmed Didatit dhe priftit Jimmy Swaggarta.
    Pasi q e shikova deri n fund, menjher u bra musliman.
    Shkova te Shejh Abdullah ibn Abdulaziz bin Bazi q haptazi t kumtoj prkatsin time n fen islame. Atje mora kshilla, se si t prgatitem n rrugn e mtejme t Islamit. At e prjetova si lindje t vrtet nga errsira n drit. Pyetesha se si krishtert t cilt i njihja do t reagojn ndaj kalimit tim n Islam. Nuk zgjati shum, edhe kt e kuptova. Pasi q u ktheva n SHBA, isha i kritikuar pr joprhershmrin time n f. M ngjitn shum etiketa - prej renegat e deri n tradhtar.
    T ashtuquajturit krer kishtar ua ndaluan antarve t vet q t m prmendin n lutjet e tyre. Edhe pse m vinte pak udi, kjo aspak nuk pengonte. Isha tejet i lumtur se All-llahu i Gjithfuqishm ma tregoi rrugn e vrtet, e t tjerat nuk ishin me rndsi.
    Tani dshiroja t jem musliman besnik dhe i mir, sikur q isha i till edhe si i krishter. N rend t par ishte t msuarit. N Islam askush nuk ka monopol ndaj dituris - secili q ka vullnet dhe qndrueshmri sht n gjendje t msoj aq sa dshiron. Mora prkthimin e Sahihul Muslimit si dhurat nga msuesi im i Kuranit. Ather kuptova domosdoshmrin e msimit mbi jetn, fjalt dhe veprat e Muhammedit [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem]. Sa hadithe q gjeja n anglisht, un menjher i msoja ato. E kuptova se diturin time mbi Bibln mund ta shfrytzoj pr thirrje n Islam t krishterve.
    Pr mua jeta kishte marr kuptim t ri. Nj nga njohurit qendrore t jets sime t re si musliman ishte q jeta n kt bot duhet t shfrytzohet si prgatitje pr botn e ardhshme. Risi pr mua ishte q njeriu do t jet i shprblyer madje edhe pr qllimet e veta. Kjo sht n kundrshtim me msimet e krishtera, ku thuhet se rruga deri n ferr sht e shtruar nga qllimet e mira. Sipas ksaj gjithmon je n humbje. Nse bn mkat, ather duhet ti rrfehesh priftit, sidomos n bhet fjal pr ndonj mkat t madh, si sht amoraliteti. N krishterizm njeriu gjykohet sipas veprave t tij.

E tashmja dhe e ardhmja

N nj bised q e bra me gazetn Al-Madinah, m pyetn pr aktivitetet e mia t tanishme dhe planet pr t ardhmen. Tash pr tash kam nj qllim, ta msoj gjuhn arabe dhe t vazhdoj me krkimin e dituris, q sa m shum t msoj pr Islamin. Jam i kyur n fushn davetit. N veanti u drejtohem jomuslimanve t cilt kan prapavij krishtere. Nse m jep jet All-llahu i Madhrishm, shpresoj se do t shkruaj m tepr rreth tems pr fet krahasuese.
    Obligim i do muslimani sht q ta zgjeroj diturin mbi Islamin. Si nj njeri i cili ka investuar mjaft koh n t msuarit e Bibls, ndjehem i obliguar q tua transmetoj njerzve diturin pr gabimet, prrallat dhe shpikjet t cilat gjenden n at libr n t ciln besojn miliona njerz.
    Nj nga knaqsit m t mdha pr mua sht fakti se nuk duhet t mundohem shum rreth diskutimit me krishtert, sepse vet isha msues i cili i msonte metodat e diskutimit t cilat tani i prdorin ata. N t njjtn koh njoh shum argumente t cilat neve, priftrinjve, na ishin t ndaluara ti shfrytzojm dhe prhapim.
    Lutjet e mia ia drejtoj All-llahut, q t na fal pr mosdijen ton dhe t na udhzoj n rrugn e cila shpie n Xhennet. Falnderimi i takon All-llahu. Paqja dhe bekimi i All-llahut qofshin mbi Pejgamberin e Tij t fundit, Muhammedin [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem], familjen e tij t ndershme, ashabt e tij dhe atyre q e ndjekin udhzimin.

Antarsuar
    23-11-2007
    Postime
    Faleminderit

Intervist me ish moderatoren e kanalit muzikor MTV

Intervist me ish moderatoren e kanalit muzikor MTV

e mart, tetor 30, 2007

Kristiane Backer sht nj prezantuese evropiane. Ajo flet rrjedhshm gjermanisht dhe anglisht dhe zotron edhe frngjishten. Ajo jeton n Mbretrin e Bashkuar.
    E njohur m shum n Evrop si prezantuese n MTV Europe, Kristiane Backer ka punuar n shfaqje t ndryshme si COCA COLA REPORT, EUROPEAN TOP 20 dhe MTV AT THE MOVIES. Ajo a qen prezantuese e The Ticket for NBC Europe, ka mbuluar dasmn e Princit t Uellsit dhe Kamila pr televizionin ZDF dhe ka fituar mime pr shfaqjet e saj televizive n Gjermani. Kristiane Backer sht nderuar me mimin Golden Camera dhe me dy mime Golden Otto. Ajo ka marr pjes dhe ka organizuar edhe aktivitete bamirsie, si Learning for Life, me qllimin e mbledhjes s fondeve pr shkollat n Afganistan etj..
    Kristiane Backer sht konvertuar n Islam n vitin 1995. sht e martuar me gazetarin televiziv Rashid Xhafar. Kristiane ka pasur fatin t bj umren dhe haxhin dhe tani po shkruan nj libr pr kt udhtim t veant t sajin.
    Un i bra asaj disa pyetje:

1. N.B) Ju lutem, na e prmblidhni pak jetn tuaj prpara Islamit.
    K.B. Xhahiliet, n industrin e zbavitjes.

2. N.B) Cili sht formimi juaj arsimor dhe profesional?

K.B. Gazetare televizive, prezantuese televizive dhe tani edhe homeopate.

3. N.B) Kur dhe si e nist udhtimin tuaj drejt Islamit?
    K.B. N vitin 1992, takova disa miq musliman dhe nisa t udhtoja n vende muslimane. Mnyra e jetess dhe sjellja islame m la mbresa t thella. Por ishin librat q lexova ata q m bindn.

4. N.B) Cilat ishin ndjenjat tuaja pasi deklaruat se ishit muslimane?
    K.B. Jo shum ndryshe nga m par, sepse procesi i transformimit kishte nisur vite m hert, por n at moment isha e prir t thellohesha n kryerjen e adhurimeve, si pr shembull namazi, agjrimi, etj..

5. N.B) Cili qe reagimi i familjes suaj, i miqve dhe i stafit t MTV-s?
    K.B. Respekt dhe prkrahje, por edhe munges t kuptuari, duke qen se imazhi i Islamit sht kaq i keq n media.

6. N.B)Cilat jan ndjenjat tuaja spontane kur vshtroni shoqrin muslimane?
    K.B. T ndryshme... Ka shum shembuj t njerzve t devotshm me sjellje shembullore, e cila mishron cilsit e t Drguarit alejhi selam. Do t doja q dokush t kthehej n origjinn e Islamit dhe ta praktikonte at ashtu si na krkohet...

7. N.B) A keni takuar ndonj muzikant t njohur q sht konvertuar n Islam?
    K.B. Po. Por n fund t fundit, ky sht nj komunitet i vogl.

8 .N.B) far ju ka dhn Islami?
    K.B. Nj rrug drejt parajss.

9 .N.B) far problemesh shpirtrore ose jetike keni tejkaluar q prej konvertimit tuaj n Islami e m tej?
    K.B. Probleme personale. Kjo sht nj prpjekje pr t qen pjestare e nj besimi fetar pakic n nj shoqri dhe n t njjtn koh, si muslimane e re, t jem pjes e nj pakice t rndsishme brenda atij komuniteti.

10. N.B) A i shtyp Islami grat?
    K.B. Aspak! Jan burrat ata q shtypin grat!

11. N.B) Ju keni br haxhin dhe umren, cilat ishin mbresat tuaja m t veanta?
    K.B. Uniteti dhe barazia para Zotit pa marr parasysh racn, kulturn, gjinin ose statusin e njeriut.

12. N.B) Si e shihni situatn e muslimanve n Evrop?
    K.B. Islami evropian sht n evoluim. Nj numr gjithnj e m i madh muslimansh do t jen pjes integrale e shoqris evropiane. Tani jemi ende n hapat e par. Ne po prballemi me nj larmi t madhe njerzish; kemi muslimant e Lindjes nga t gjitha kulturat, t cilt u vendosn n Evrop, shpesh me nj bagazh t pasur kulturor, pastaj jan brezi i dyt dhe i tret i muslimanve t lindur e t arsimuar n Evrop, por ndonjher t ndrydhur midis kulturs s paraardhsve t tyre dhe kulturs s tyre dhe s treti jan evropiant e konvertuar n Islam, t cilt prpiqen t gjejn identitetin e tyre si musliman evropian.
    Ne duhet t fokusohemi n emrtuesit tan t prbashkt dhe t punojm s bashku pr t arritur nj komunitet islam t shndetshm, vibrant dhe t orientuar drejt besimit ton. Ktu hyjn edhe ekspertt ligjor islam, t cilt do t interpretojn ligjet dhe do t nxjerrin norma e rregulla q i prshtaten situats son unike si dhe imamt evropian q flasin gjuht e Evrops, imam t cilt mund t merren m s miri me nevojat e muslimanve evropian dhe mund t marrin masa kundr elementve ekstremist. N t njjtn koh, muslimant duhet t gjejn vendin q u takon n shoqrin evropiane si qytetar t mir e zbatues t ligjeve, por gjithmon si besimtar t vrtet islam.

Intervistoi: Naim Berisha

KSA Maska e Xhemis
    Antarsuar
    17-11-2003
    Vendndodhja
    TOKE
    Postime
    Faleminderit
    23 falenderime n 21 postime

Sidrit Bejleri musliman!

Sidrit Bejleri musliman!

"Un jam ilir n origjin, shqiptar n kombsi, mysliman n religjion, dhe ne harten evropiane ."

Tema t Ngjashme

1. Islami Sot Dhe Nesr
    Nga llokumi n forumin Komuniteti musliman
    Prgjigje: 11
    Postimi i Fundit: 22-09-2012, 10:50
  2. Intervist me Myftiun e Kosovs, Mr. Naim Trnava
    Nga Drini_i_Zi n forumin Komuniteti musliman
    Prgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 12-01-2009, 18:13
  3. Personalitete te medha te kombit shqiptar
    Nga DEN_Bossi n forumin Komuniteti musliman
    Prgjigje: 40
    Postimi i Fundit: 03-09-2006, 17:23
  4. Sheriati, xhihadi dhe shtetsia e muslimanit.
    Nga Klevis2000 n forumin Komuniteti musliman
    Prgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 04-02-2005, 04:32
  5. Islamizimi I Popullit Shqiptar
    Nga altin55 n forumin Toleranca fetare
    Prgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 16-04-2004, 04:51

Ruaj Lidhjet

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund t hapni tema t reja.
  • Ju nuk mund t postoni n tema.
  • Ju nuk mund t bashkngjitni skedar.
  • Ju nuk mund t ndryshoni postimet tuaja.
  •