Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 4

Rusia, Serbia dhe Bjellorusia - aksi antiperendimor i shekullit te 21-te!

Rusia, Sebia dhe Bjellorusia jane ne pervijim e siper te nje aksi afatgjate antiperendimor.

Radikali serb Nikoliq diteve te fundit (5 /11/2007) eshte shprehur se : "Ne rast se bisedimet rreth statusit do te deshtojne dhe se SHBA nuk do ta beje te qarte se ata jane kunder veprimeve te njeanshme, atehere Serbia do te deklaroje hyrjen e saj ne nje Union shtetesh bashke me Rusine dhe Bjellorusine."

Ndersa Artemije politopeshkopi serb i Kosoves, ne nje konference qe u mbajt ne Somferopol te Krimese, nga data 19-20 shtator 2007, ku u diskutua per hyrjen e Ukraines ne Partneritet me NATO, deklaroi: "Hyrja ne NATO e Serbise, do te perfaqesonte renjen me te madhe, fatkeqesine dhe poshterimin me te madh per popullin serb gjate gjithe historise se tij. Ne kemi besim se Serbia nuk do t'a lejoje kurre kete qe te ndodhe."
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DYDRINAS : 11-11-2007 mė 16:01

i/e larguar Maska e Homza
    Anėtarėsuar
    24-02-2006
    Vendndodhja
    Ne kat te siperm!
    Postime
    Serbia edhe po te jete anetare e NATOS me te drejta te plota, USA ja pshurr pleshtat tomahoka e bume tjera.

Kta jane njerez pa shpetim.

Provimi rus ne Kosove

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/03/12/AR2007031200972.html

NIKOLIC: RUSSIA SHOULD DREAM UP WAY TO JOIN AGAINST EU

BELGRADE, May 8 (Beta)-Serbian Parliament Speaker Tomislav Nikolic said on May 8, at a session of that institution, that he hoped Russia would "dream up a way to join countries against American hegemony and the European Union."

"That's my position and I hope that in Serbia the majority will support this attitude of the Serbian Radical Party and aspire to membership in such an organization, not the European Union," Nikolic said in response to numerous points of order raised by MPs from the Democratic Party and the Liberal Democratic Party.

In one of his responses to the MPs of the two parties, Nikolic said that Serbia "regrettably, is not a Russian province," but that it cannot be "a European colony" either. The MPs from the Democratic Party and Liberal Democratic Party protested sharply against the statement. Nikolic said it was pointless to remonstrate with him over the statement and pointed out that Serbia was a sovereign country and that he was "ready to shed blood for its sovereignty," like his family before him.

Instead of a discussion on candidates for parliament vice speaker, deputies from the Democratic Party and Liberal Democratic Party spent nearly two hours raising points of order, stating that a series of slanderous allegations and insults were being propounded at the parliament rostrum, primarily against Serbian President Boris Tadic.

Seize the Opportunity with Russia in Kosovo

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/10/23/AR2007102301986.html
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DYDRINAS : 11-11-2007 mė 16:25

Crisis in Serbia: The Russian Connection

http://www.intellectbooks.com/europa/number7/serbia.htm

Tema tė Ngjashme

1. Islami Nė Trojet Iliro-shqiptare Gjatė Shekujve
    Nga Arber gerguri nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 6
    Postimi i Fundit: 02-02-2009, 16:01
  2. Paketa e propozuar nga Ahtisari pėr statusin final tė Kosovės
    Nga Nice_Boy nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 451
    Postimi i Fundit: 21-10-2007, 12:59
  3. Kosova: unjust politics
    Nga bqato nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 06-10-2006, 08:07
  4. Expert Argues Why Serbia Would Be Better Off Without Kosovo
    Nga Leila nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 10-04-2005, 04:50
  5. Platform For The Resolution Of The Albanian National Question
    Nga saimiri-uk nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 06-02-2003, 15:52

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •