12-06-2006
    Vendndodhja
    Vlorė
    Postime

Sekuestrohet diamanti 10 milionė USD

Sekuestrohet diamanti 10 milionė USD

"U gjet nė shtėpinė e njė tė dyshuari pėr trafiqe ilegale"

SOKOL ĒOBO

Njė diamant rreth 500 gramė ėshtė sekuestruar nga policia shqiptare gjatė kontrollit tė banesės sė njė tė dyshuari pėr trafik droge. Diamanti me vlerė rreth 10 milionė USD ėshtė gjetur i fshehur nė shtėpinė e njė trafikanti nė njė ēantė tė bardhė. Pas konstatimit, ai ėshtė sekuestruar, ndėrsa ėshtė dorėzuar nė thesarin e shtetit. Lajmi bėhet i ditur nga burime konfidenciale tė Ministrisė sė Brendshme. Sipas tyre, kjo ėshtė hera e parė qė policia shqiptare sekuestron njė diamant me njė vlerė stratosferike, ndėrkohė qė filluan edhe hetimet e para. Hetuesit dyshojnė se diamanti i pėrket njė grupi ndėrkombėtar tė trafikut tė bizhuterive nė mėnyrė klandestine nga Afrika nė Evropė. Burimet tregohen tė rezervuara pėr informacione, ndėrsa saktėsojnė se kanė dėrguar njė kampion nga diamanti pėr ekspertizė nė Izrael. "Operacioni ėshtė zhvilluar disa javė mė parė nė Tiranė, ku gjatė kontrollit ėshtė sekuestruar edhe diamanti. Ai ndodhej nė njė ēantė tė bardhė dhe ėshtė gjetur rastėsisht", thanė burimet nga Ministria e Brendshme, tė cilat kanė vendosur kontakte me disa drejtėsi perėndimore pėr tė saktėsuar edhe linjėn e trafikut. Hetuesit thanė paraprakisht se linja e trafikut ėshtė Afrikė-Shqipėri-Evropė. Vendi ynė nė kėtė rrjet ėshtė transit. Nuk dihet ende nėse diamanti ka ardhur nė rrugė tokėsore, detare apo ajrore. Megjithatė, Policia e Shtetit dhe Prokuroria e Pėrgjithshme po kryejnė hetime tė hollėsishme pėr kėtė rrjet. Dyshohet se bėhet fjalė pėr njė trafik tė mirorganizuar dhe se bizhuteritė nga Afrika shiteshin nė Evropė, duke iu shmangur detyrimeve doganore. Bėhet fjalė pėr dhjetėra milionė dollarė, tė cilat trafikantėt i shmangeshin shteteve, realizohej trafiku. Nėse arrihet tė zbardhet edhe linja e kėtij trafiku tė paligjshėm, atėherė kjo ėshtė hera e parė nė Shqipėri qė arrihet tė identifikohet njė rrjet i gjerė bizhuterish. Policia dhe prokuroria shqiptare deri tani kanė shkatėrruar organizata tė trafikut ndėrkombėtar tė lėndėve narkotike, trafik armėsh dhe prostitucioni. Duket se me kėtė sekuestrim drejtėsia shqiptare ka zbatuar vendimin e qeverisė pėr luftė ndaj trafiqeve tė paligjshme dhe krimit tė organizuar. Nė lidhje me diamantin rreth 500 gramė (200 karat), Ministria e Brendshme thotė se do t‘i kalojė Thesarit tė Shtetit, deri nė njė vendim gjyqėsor.

Ēfarė ėshtė diamanti

Diamanti njihet si guri mė i njohur pėr unazat e fejesės, ai pranohet edhe si guri i pėrvjetorit. Emri diamant vjen nga fjala "adamas" qė nė greqishten e vjetėr ka kuptimin paarritshmėria e pėrjetėsisė sė dashurisė. Diamantet janė zbuluar 2500 vjet mė parė nė Indi, besohej se ishin copėza prej yjesh. Ata janė tė njohur si gurė pa ngjyrė, shumė rrallė mund tė gjenden edhe nė: ngjyrė tė gjelbėr mjaft tė fortė e tė shndritshėm, nė tė kuqe, roze, blu, tė verdhė. Pėr tė rritur aparencėn e tyre diamantet pėrpunohen me lazėr dhe disa herė edhe mbushen. Megjithėse ėshtė njė nga gurėt me rezistent duhet pasur kujdes tė mbrohen nga pėrplasje tė forta.

gazeta SHQIP

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    13-03-2006
    Postime
    Sipas ketyre Hajvaneve te shqipit i bie qe ne shqiperi te jete zbuluar diamanti me i math i te gjitha koheve

500 gram i thone 2500 karat

shih Wikpedia
    Carat (mass) is a unit of mass for gems. It is equal to 0.2 gram

SHih dhe listen e dimanteve me te mdhenj ne bote

KOH-I-NOOR ("Mountain of Light") is one of the worlds largest diamonds, it weighed in at 186 carats when it was first discovered *in 1304*. This oval shaped cut stone is believed to have been set in the famous peacock throne of Shah Jehan. Recut during the reign of Queen Victoria it now weighs 108 carats and forms part of the British Crown Jewels.

Cullinan I - also known as The Star of Africa was named after Sir Thomas Cullinan, owner of the mining company, and currently claims the title of largest cut diamond in the world. Of all the worlds largest diamonds Cullinan I is the largest. It was cut by Asscher in Amsterdam, weighs 530.20 carats, and has 74 facets. The Cullinan now resides in the Tower of London and is set in the sceptre of King Edward VII.
    The Excelsior *which means higher* is not only one of the worlds largest diamonds it is the second largest diamond ever found. It originally weighed 995.2 carats. The diamond was cut into ten pieces, the three largest weighing 158, 147 and 130 carats. These pieces were then cut into 21 gems ranging from 70 carats to less than 1 carat. An African mine worker found the diamond as he was loading his truck, he kept the find secret until he could safely turn it over to the mine manager who rewarded him with some money, a horse and a saddle.
    Orloff - the worlds third largest cut diamond weighs 194 carats. It was once one of the eyes of the idol Sheringham, in the temple of Brahma, later it was acquired by the Shah Nadir who desired to own one of the worlds largest diamonds. In 1775 it was given to Catherine II. of Russia by Grigori Orloff, one of her ex-lovers, and has been called the Orloff since then.
    The Great Mogul is one of the worlds largest diamonds. The rough diamond was discovered in the 17th century, weighed 793 carats and was named after Shah Jehan... builder of the Taj Mahal.
    The Idols Eye is a famous pear shaped diamond, its polished size weighing in at 70.20 carats makes it one of the worlds largest diamonds. The name of the stone comes from the legend claiming that the Sheik of Kahmir stole it from an idols eye to pay the Sultan of Turkey a ransom for Princess Rasheetah.
    Sefadu was found in Sierra Leonne in 1970 and is owned by American diamond company Lazare Kaplan. The uncut stone weighs 620 carats which easily makes it one of the worlds largest diamonds.
    The Centenary, was discovered at the Premier Mine of South Africa on the 17th of July 1986 and joined the ranks of the worlds largest diamonds, it weighed in at 599.10 carats in rough form. Master-cutter Gabi Tolkowsky took almost three years to complete its transformation into the world's largest, modern-cut flawless diamond. The Centenary has 75 facets on top, 89 on the bottom and 83 on the girdle, for a total of 247 facets. It weighs 273.85 carats and now forms part of the British Crown Jewels.
    The Premier Rose became one of the worlds largest diamonds when it was discovered in 1978. The diamond weighed 353.9 carats and was cut into three diamonds known as the Premier Rose family. All of them qualify to be one of the worlds largest diamonds. The largest of the three kept the name Premier Rose and now weighs 137.02 carats, is cut with 189 facets, and is the second largest pear shaped diamond in the world. It was sold in 1979 for $10,000,000.00.
    The Regent another of the worlds largest diamonds was discovered in 1701 by an Indian slave near Golconda, it weighed 410 carats in the rough. Once owned by William Pitt, the English Prime Minister, it was cut into a cushion shaped brilliant of 140.50 carats and, until it was sold to the Duke of Orleans, Regent of France when Louis XV was a boy in 1717, was called The Pitt. It was then renamed The Regent and set in the crown Louis XV wore at his coronation. After the French revolution, it was owned by Napoleon Bonaparte who set it in the hilt of his sword. It is now on display in the Louvre as one of the worlds largest diamonds.
    The Blue Hope another of the worlds largest diamonds was once owned by Louis XIV and officially designated the *blue diamond of the crown*. It was stolen during the French Revolution but showed up again in 1830 and was bought by Henry Philip Hope of London, the diamond was named after the new owner. The Blue Hope Diamond is believed to carry a curse, two of the owners had their entire family die just one year apart. It now resides in the Smithsonian in Washington where it is recognized as one of the worlds largest diamonds.
    The Sancy is named after one of its owners Seigneur de Sancy, a French Ambassador to Turkey in the late 16th century. It was first owned by Charles the Bold, Duke of Burgundy, who lost it in battle in 1477. He loaned it to the French king, Henry III, who wore it in the cap with which he concealed his baldness. Henry IV of France also borrowed the stone from Sancy, but it was sold in 1664 to James I of England. In 1688, James II, King of England, fled with it to Paris and it has never been found since. The Sancy weighed 55 carats making it one of the smallest of the worlds largest diamonds.
    The Taylor-Burton diamond was found in the Premier mine in 1966, the rough stone weighed 240.80 carats. The famous diamond was purchased by Harry Winston who commissioned the stone cleaved into two pieces, the larger piece weighed 162 carats and was eventually cut into a pear shaped 69.42 carat diamond. It was later auctioned for $1,050,000 and named the "Cartier". The diamond was then purchased by Richard Burton and given to Elizabeth Taylor and renamed the Taylor-Burton. In 1978, following her divorce from Richard Burton, Elizabeth put one of the worlds largest diamonds up for sale to raise funds for a hospital in Botswana. The current owner is Robert Mouawad, President of the Mouawad Group.

Hajde Gazetari leshi hajde
    kush eshte ky gazetari me qafsh...???

i/e regjistruar Maska e PRI-LTN
    Anėtarėsuar
    12-06-2006
    Vendndodhja
    Vlorė
    Postime
    Diamanti, miliardat e tregtarit

Prokuroria, kėrkesė Hipotekės: Na tregoni pronat e "sheikut"

S.Ē

Pronari i diamantit me vlerė rreth 10 milion USD, tė sekuestruar disa muaj mė parė, ėshtė njė nga miliarderat nė Shqipėri. Ministria e Brendshme dhe Prokuroria, prej kohėsh e ndiqnin tė dyshuarin, pasi kishin informacione se ai ishte i vetmi nė Shqipėri qė merrej me trafikun e diamanteve. Nėpėrmjet pėrgjimeve ambientale, por edhe nga hetimet e hollėsishme, rezultoi se i dyshuari ishte njė super miliarder, ndėrsa operacioni pėr arrestimin e tij ėshtė realizuar dy muaj mė parė, nė fshehtėsi tė plotė nga Policia dhe Prokuroria Shqiptare, tė cilat po bashkėpunojnė me drejtėsitė e disa vendeve pėr tė zbardhur edhe trafikun e diamantit. Prokuroria e Pėrgjithshme thotė se i ka dėrguar njė kėrkesė zyrave tė hipotekave dhe zyrės sė regjistrimit tė pasurive tė paluajtshme pėr evidentimin e tė gjitha pronave tė tij.

Burime tė rezervuara nga grupi hetimor thanė pėr "Shqip" se i arrestuari (emri i tė cilit nuk bėhet i ditur), dy muaj para prangosjes ka dėrguar jashtė shtetit bashkėshorten dhe fėmijėt. "Trafikanti e kishte kuptuar se po e ndiqnin. Pėr kėtė arsye ai siguroi disa viza dhe e nisi jashtė vendit familjen. Po punojmė pėr vendndodhjen e tyre" thanė burimet nga Ministria e Brendshme.

Mė tej burimet tregojnė se para njė viti ka qene objekt i njė atentati. "Rreth njė vit mė parė trafikanti ka pėsuar njė atentat nė Tiranė. I ka shpėtuar vetėm me njė plagosje tė lehtė" pohojnė burimet nga dikasteri Olldashit. Sipas tyre, fill pas kėsaj ai ka ndryshuar automjetet, duke arritur ti shpėtojė agresorėve si dhe drejtėsisė. Mėsohet se makina luksoze, tė prodhuara jashtė serie, ishin nė pėrdorim nga trafikanti i diamanteve. "Ka arritur ti shpėtojė pėr mrekulli atentatorėve, ndėrsa arrinte tė blente makina jashtė serie" thanė mė tej burimet.

Diamanti me vlerė rreth 10 milionė USD ėshtė gjetur i fshehur nė shtėpinė e njė trafikanti nė njė ēantė tė bardhė. Pas konstatimit, ai ėshtė sekuestruar. Hetuesit dyshojnė se diamanti i pėrket njė grupi ndėrkombėtar tė trafikut tė bizhuterive nė mėnyrė klandestine nga Afrika nė Evropė. Burimet tregohen tė rezervuara pėr informacione, ndėrsa saktėsojnė se kanė dėrguar njė kampion nga diamanti pėr ekspertizė nė Izrael. Nuk dihet ende nėse diamanti ka ardhur nė rrugė tokėsore, detare apo ajrore. Megjithatė, Policia e Shtetit dhe Prokuroria e Pėrgjithshme po kryejnė hetime tė hollėsishme pėr kėtė rrjet. Dyshohet se bėhet fjalė pėr njė trafik tė mirorganizuar dhe se bizhuteritė nga Afrika shiteshin nė Evropė, duke iu shmangur detyrimeve doganore. Nė drejtim tė disa vendeve janė nisur letėr-porosi pėr zbulimin e kėtij rrjeti, ndėrkohė priten edhe analizat e para nga Izraeli, pėr tė saktėsuar edhe peshėn dhe vlerėn e saktė tė gurit tė ēmuar.

gazeta SHQIP

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    13-03-2006
    Postime
    Gazeta “Shqip” zbulon diamantin mė tė madh tė tė gjitha kohėrave
    2 Nėntor 2006

Nje “perle” ishte dje si kryetitull ne gazeten Shqip, “Sekuestrohet diamanti 500 grame”. Me disa llogaritje te vogla qe normalisht nje gazetar i te perditeshmes “te fuqishme” do te mund ta gjente brenda rreth 60 seconda, 1 karat = 0.2 gram. Dmth diamanti i sekuestruar eshte rreth 2500 karat.

Diamanti me i madh ne bote aktualisht eshte Cullinan I - 530.2 karat dhe nga me te medhenjte te gjetur, ne forma te paprere ishte Excelcior qe ka qene 995.2 karat. Ka edhe te tjere si The Premier Rose, The Regent, The Great Mogul. Asnje nga keta guralece nuk i afrohen as me 1/5 diamantit te Shqipit.

Me nje fjale diamanti i gjetur ne Tirane sipas raportimit nga Shqip eshte absolutisht diamanti me i madh i te gjitha koherave, qe si duket e ka patur mafiozi shqiptar me vete ne xhep.

E vura re pas nje debati te fuqishem ne pune, ku nje koleg pretendonte me te madhe qe “Kan kap diamant gjys kile lale…” e une perpiqesha ti shpjegoja qe ska mundesi derisa ma mbylli gojen, se e kish lexuar ne gazete. Me nxorri Shqipin perpara.

E bukura eshte se ky lajm ishte perdorur ne kryetitull, pra nje dicka qe logjikisht kontollohet rrepte nga gazetaret dhe kryeredaktori dhe ishte permendur disa here ne shkrim dhe gjithashtu permendur edhe ne shkrime te 2 diteve te tjera, pra per 3 dite ,asnje gazetar i Shqipit nuk e ka marre mundimin te beje nje llogaritje.

Eshte ne te njejten vije problemi me ate te para dy javeve kur edhe “Shqip” edhe “Gazeta Shqiptare” kishin ne te njejten dite dy faqe me absolutisht te njejtin artikull me te njejtat fotografi qe si duket e kishin perkethyer nga i njejti vend. Deshmon shume per nivelin e kontrollit dhe kohes qe i kushtojne disa gazeta saktesise se informacionit e qe ka shkuar puna vetem te mbushen faqet.

Besoj se eshte teme e vlefshme jo vetem per grimcen e humorit qe ka brenda por edhe per nivelin e gazetarise tek ne, sidomos per te perditshme qe piken me te forte qe gjejne per tu reklamuar eshte fakti qe jane “gazeta me me shume faqe me ngjyra ne treg”. Me keto nivele vetem diamante mund te presim

do te ket qene “tartuf” kepurdhe qe rritet nen toke .fshataret e quajne diamant.

hajde diamant hajde
    e lexova edhe une artikullin as emra as burim asgje thjesht muhabet kafeje…
    prandaj e reklamojne aq shume kafen ata te shqipit se e bejne gazeten nga kafeneja
    nje dite lexova se 5 kafe ne dite dhe 10(nese eshte lori kafe) nuk te bejne keq per shendetin
    Na ruaci re djemat e shqipit

Hallall “Shqip”-i! Kam qeshe me lote kur e kam lexuar!

ne fakt ka jo pak seriozitet brenda. Observimi yt ishte fare i kollajte se kjo ia bente “mu” e megjithate eshte deshperues fakti qe lajme te tilla nuk kapen nga redaktoret e “Shqip”…po me lajme me te veshtira per t’u vertetuar cfare ndodh?
    Llogjikisht duhet te mendojme se nje rrjete neper te cilen kalon kaq kollaj “balena” nuk ka shanc te kape ndonje “peshkaqen”…dua te them me kete…Sa kredibilitet i mbetet Shqip-it pasi boton ne faqe te pare se ne Tirane paskeshin gjetur nje diamant 500 gramesh???

Duhet shenuar ketu se kjo paaftesi e plote nuk ka infektuar vetem “Shqip” por shume gazeta dhe “gazetaruce” ne Tirane.

po c’merreni me keta. aguridhe. para tre ditesh shkruanin (kryetitull dhe ky) “50 milione dollare per ish-pronaret, 0.1 perqind e buxhetit 2007″. I bie qe buxheti i shqiperise per 2007 te jete 500 000 000 dollare here 100.. 50 miliard dollare del? Ec aty Shqiperia…!!

dhe ju lexoni gazeten “Shqip” amon

Me sa duket kot qe rropatemi ne te peshku per shpjeguar ēfare ndodh e perse ndodh ne Shqiperi.Atje nuk ka asne hall.Te gjithe jetojne “felici e
    contenti”

Tema tė Ngjashme

1. Hyseni: Kadare kundėr bashkimit tė Shqipėrisė etnike
    Nga Brari nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 69
    Postimi i Fundit: 18-06-2009, 12:44
  2. Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 30-12-2008, 10:27
  3. AMC, 15 milionė dollarė detyrime ndaj tatimeve
    Nga Kinezi nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 11
    Postimi i Fundit: 14-07-2006, 09:04
  4. Festivali i Kėngės nė RTSH 2005
    Nga Xhuxhumaku nė forumin Muzika shqiptare
    Pėrgjigje: 51
    Postimi i Fundit: 07-01-2006, 18:17
  5. “Hegjemonia”, investimet greke, 400 milionė euro
    Nga ORIONI nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 30-12-2005, 02:14

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •