Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 5

Kujt iu lutët "Ditën Kombëtare të Lutjes"

Siç e dinë me siguri gjithë shtetasit amerikanë që shkruajnë në forumin shqiptar :P, 4 maji ishte "Dita Kombëtare e Lutjes" në SHBA. Kujt "zoti" iu lutët adite për SHBA-në dhe çfarë iu lutët?

Citim Postuar më parë nga GEORGE W. BUSH
    Through prayer, our faith is strengthened, our hearts are humbled, and our lives are transformed. May our Nation always have the humility to trust in the goodness of God's plans.

The Congress, by Public Law 100-307, as amended, has called on our Nation to reaffirm the role of prayer in our culture and to respect the freedom of religion by recognizing each year a "National Day of Prayer."

NOW, THEREFORE, I, GEORGE W. BUSH, President of the United States of America , do hereby proclaim May 4, 2006, as a National Day of Prayer. I ask the citizens of our Nation to give thanks, each according to his or her own faith, for the freedoms and blessings we have received and for God's continued guidance and protection. I urge all Americans to join in observing this day with appropriate programs, ceremonies, and activities.

IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this third day of May, in the year of our Lord two thousand six, and of the Independence of the United States of America the two hundred and thirtieth.

http://www.nationaldayofprayer.com/

The National Day of Prayer Task Force, a project of the National Prayer Committee, is dedicated to calling America back to God by calling the Church back to prayer. Prayer is the key to strength and unity within our nation.
    Alle Serben müssen sterben

i/e larguar
    Anëtarësuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Ministria e Mbrojtjes Se Republikes Demokratike te Shqiperise
    Postime
    shikoni tbn "trinity broadcasting network" ne amerike. eshte kanali i ekstremisteve protestante.

atje kam pare lutje qe zoti te i dergoje infideleve, xhihadi protestant, fatkeqesi dhe te bekoje ushtaret amerikane anembane globit.

per te bekuar ushtaret nuk ka dale je lutja donje gje e madhe por fatkeqesi natyrore po i ndodhin cdo 6 muaj myslymaneve.

Bogdan Chmielnicki Maska e antares
    Anëtarësuar
    19-08-2004
    Vendndodhja
    Ukraine
    Postime
    Zakonisht i luten Mamonit si dhe ne altarin e tij vene doemos ushtaret qe te promovojne kauzen e Terrorit Global!
    Sa per arabet, per mamonitet arabet nuk jane njerez, aq me teper qe ata po lundrojne mbi naften e "amerikaneve", pak a shume si 60 miljon indjane qe jetonin mbi token e "amerikaneve". Te gjithe e dime se c'ndodhi me indianet!
    "The United States appear to be destined by Providence to plague America with misery in the name of liberty"
    -Simón Bolívar

i/e larguar
    Anëtarësuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    kush eshte "mamoni"?

tjeter lajm nga politika
    -------------
    ne shba nje kongresman demokrat na vete merr $100,000 dollare rryshfet para kamerave te fbi. fbi vete i sekuestron zyren ketij kongresmeni. kongresmeni eshte tjeter dhe senatori eshte tjeter, mos i ngaterroni.

cfare ndodh?

kryetari i kongresit, senatore te tjere, republikane shumica alamohen. bush detyron fbi te vulose dokumentet e sekuestruara te mbyllem per 45 dite derisa kongresi,senati te kaloje ligje mbi autoritetin e fbi mbi ligjevenesit.

republikanet jo se kane deshire te mbrojne nje demokrat por kane frike ne vitet e ardhshme ata do jene te dytet.

i/e larguar
    Anëtarësuar
    30-05-2004
    Vendndodhja
    Postime
    kush eshte "mamoni"?

tjeter lajm nga politika
    -------------
    ne shba nje kongresman demokrat na vete merr $100,000 dollare rryshfet para kamerave te fbi. fbi vete i sekuestron zyren ketij kongresmeni. kongresmeni eshte tjeter dhe senatori eshte tjeter, mos i ngaterroni.

cfare ndodh?

kryetari i kongresit, senatore te tjere, republikane shumica alamohen. bush detyron fbi te vulose dokumentet e sekuestruara te mbyllem per 45 dite derisa kongresi,senati te kaloje ligje mbi autoritetin e fbi mbi ligjevenesit.

republikanet jo se kane deshire te mbrojne nje demokrat por kane frike ne vitet e ardhshme ata do jene te dytet.

Tema të Ngjashme

1. Diaspora shqiptare në mbrojtje të çështjes sonë kombëtare
    Nga altin55 në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 09-10-2012, 09:20
  2. Biblioteka kombëtare në 80-vjetor
    Nga Eni në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 07-01-2003, 09:32

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •