Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 27
    Ikon-thyes Maska e Qafir Arnaut
    Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Shum po shndrit aj Diell, e pak po nxeh
    Postime

Hollandezet ngrejne hendekun

Shqiptare kesaj i thonerit gomar te mbije bar. Detyrimet e SAA permbushen vetem pas luftes te 3te boterore

Dutch want break on EU enlargement
    11.04.2006 - 09:41 CET | By Mark Beunderman

EUOBSERVER / BRUSSELS - The Netherlands wants to impose the toughest-ever safeguards in possible EU accession negotiations with the western Balkans states, while vowing to keep states like Ukraine and Moldova out of the union.

The Dutch parliament is set to hold a debate on Tuesday (11 April) on EU enlargement amid increasing uneasiness in the Netherlands about further expansion of the bloc.

The Hague, unlike Paris, has not publicly blamed enlargement for the "no" vote to the EU constitution in its referendum last year.

But at the same time, Dutch political circles appear extremely wary of offending public opinion by rushing ahead with further big EU projects.

Enlargement has emerged as one of the areas where the Dutch want to put a break on European integration.

A letter sent by foreign minister Bernard Bot to parliament ahead of the debate proposes subjecting EU hopefuls in the Western Balkans to the toughest-ever EU entry regime.

States like Bosnia and Herzegovina and Albania should only get the formal EU candidate status if they have not only signed, but also fully implemented the preceding Stabilisation and Association Agreement (SAA) with the EU, the letter says.
    "This way it is avoided that one of the countries concerned requests membership too early," writes Mr Bot

The Hague also wants that "during the whole accession negotiations process there should be an explicit possibility to address [the EU’s] political criteria."

This idea, also promoted by France for Turkey’s accession talks, is seen by some observers as meaning that accession talks on technical matters can be cut off at any time for "political" reasons.

Difficult chapters first
    Mr Bot also writes that the European Commission should "open difficult [negotiating] chapters, such as those on justice and home affairs, early in the negotiating process, in order to avoid that these important matters have to be decided under time pressure."

When opening the accession negotiations with Turkey and Croatia last October, the commission already hinted that it would not leave the most difficult negotiations for the last moment.

This came as a lesson from the planned enlargement with Bulgaria and Romania, which have been promised a 2007 entry date, but still face serious backlogs in corruption and the judiciary.

In the letter, Mr Bot also writes that the EU "should not for the time being offer an accession perspective" to states other than Turkey and the Western Balkans, which have already been promised future membership.

'It has been enough'
    Mr Bot is not the only Dutch politician voicing concerns about further enlargement.

Dutch state secretary for EU affairs Atzo Nicolai said on Monday in an interview with De Volkskrant that "it has been enough" with further enlargement after the Western Balkans and Turkey.

Mr Nicolai warned against offering "privileged partnerships" to states like Ukraine and Moldova, as these would be perceived as interim steps to fully-fledged EU membership.

"I will do everything to avoid that countries like Ukraine or Moldova will still join in the end via interim steps," Mr Nicolai said.

The idea of a "privileged partnership," described by experts as "everything but the institutions," means that states would closely cooperate with the EU in major policy areas, but without seats in the EU institutions.

German conservatives who champion the idea have also mentioned it as an option for Turkey and the Western Balkans.

EU foreign ministers in December agreed to hold a broad debate this year on the union's enlargement strategy, with the topic set to be on the agenda at an informal ministers meeting in May.

--------------------------------------------------------------------------------

© EUobserver.com 2006
    Printed from EUobserver.com 09.05.2006

The information may be used for personal and non-commercial use only.

This article and related links can be found at: http://euobserver.com/15/21367
    Adresat e faqeve personale mund ti vendosesh ne profil por jo ne firme. Stafi i Forumit

Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Postime
    ...ndersa bosat e BE-se shtyjne 'ngjitjen' (accension) e Rumanise/Bulgarise

EU 'to delay' Balkan bid decision
    A decision on when to admit Bulgaria and Romania to the European Union is very likely to be delayed, EU officials have told the BBC.
    Both countries are hoping to join the EU at the beginning of next year. The alternative is to join in early 2008.

European Commission President Jose Manuel Barroso said the EU may attach conditions to a decision on 16 May.

EU officials had said they were concerned about the slow pace of reform in fighting crime in Bulgaria.

Mr Barroso told the European parliament that there were three options: to offer the countries a joining date of 2007, of 2008, or of 2007 with conditions attached.

Sources in Brussels earlier told the BBC the third option was the most likely, the BBC's Europe correspondent Jonny Dymond says.

One senior EU official earlier said the two countries would receive only a qualified "yes" next week.

An EU diplomat said he believed there would almost certainly be a delay before a final decision was reached.

The European Commission is to judge how well both countries are implementing reforms.

But the commission is concerned that if it gives a clear signal now about a joining date, then the leverage it has over the reform process will disappear, our correspondent says.

A final decision on a joining date is now expected much later in the year.

Bulgarian appeal

Bulgarian Prime Minister Sergei Stanishev urged the EU on Monday not to postpone its scheduled 2007 entry into the EU.

He appealed to the union not to treat Bulgarians as "second-class European citizens" by putting the country's accession back by a year.

"A postponement would be perceived as a rejection" of Bulgaria, he told reporters, adding such a move would be a boost to Eurosceptics in his country.

"It would be a mistake, we are not second class European citizens. Do not try to humiliate us," Mr Stanishev said.

Story from BBC NEWS:
    http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/h...pe/4753651.stm

Published: 2006/05/09 16:36:47 GMT

© BBC MMVI
    Adresat e faqeve personale mund ti vendosesh ne profil por jo ne firme. Stafi i Forumit

Promete (i lidhur) Maska e Kryeplaku
    Anėtarėsuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    nė realitetin e hidhur
    Postime
    Qafir Arnaut

une i lutem Zotit per dite qe ta shtyjne edhe nja 5 vjete hyrjen e Bullgarise dhe te Rumanise...

nga cdo aspekt qe ta shikosh hyrja e Rumanise (sidomos) por edhe ajo e Bullgarise ishin teper te nxituara per 2007 dhe nuk e di si u bene gjithe keto lojra trashanike mbase antishqiptare qe Shqiperine e lakuan me problemin jugosllav dhe keshtu keto dy vende po na i kalojne ne hyrje

hyrja e ketyre dy shteteve do te thote me pak vende pune per emigrantin shqiptar ne Europe (kryesisht ne Itali, Greqi dhe Angli) se keta punojne edhe me me pak leke se shqiptari (se mesa duket niveli jetesor i emigrantit shqiptar eshte shume here me i larte sesa niveli jetesor i sapo te ardhurit rumun apo bullgar) por edhe me pashaporten e tyre europiane do jen me pak te kushtueshem per pronaret europiane

problemi i dyte dhe me kryesori eshte se me hyrjen e Rumanise dhe Bullgarise, BE do krijoje nje lidhje te plote territoriale (sepse gjithe keto kohe ishte e ndare tokesisht me Greqine) ne formen e nje rethi ku ne mes te rethit do gjenden te burgosura Shqiperia me ish republikat problematike te Jugosllavise

kjo nuk mund te merret ndryshe vecse nje izolim akoma me i madh i Shqiperise, nese deri dje i hypje kamionit me shalqinje dhe i coje ne Bullgari e Turqi pa asnje fare problemi tani do presesh radhat edhe ne ambasaden bullgare per nje vize tregetare apo nje vize tranzit midis Bullgarise per ne Turqi apo me thelle

gjithashtu me hyrjen e Bullgarise gjithe planet qe kerkojne te lidhin Shqiperine dhe Bullgarine me hekurudhe apo aks rrugor apo edhe kanalizimet e naftes dhe gazit me Detin e Zi do shtyhen te pakten per nje 10vjecar tjeter dhe nje Zot e di nese do realizohen ndonjehere (ngase Greqia do mbetet lidhja e vetme e Detit te Zi -Bullgarise- me BE perderisa do ken kufinje te perbashket sigurisht qe nuk do interesohen me per afersine gjeografike te Shqiperise me anen tjeter te Adriatikut) e keshtu te gjitha keto plane do presin hyrjen e Shqiperise ne BE (vetem se Greqia duke pare se me nje Maqedoni dhe Shqiperi ne BE mund te kthehet ne "bishtin e kavallit" te kanalizimeve energejtike sigurisht qe do na i caj tajaren akoma me teper per te mos hyre ne BE)

integrimi i Shqiperise nuk duhej kryqezuar ne asnje menyre me integrimin boshnjak, kroat e maqedonas por duhej kryqezuar me ate bullgar, rumun -si shtete jashte problemit jugosllav- dhe per shkak strategjik me ate maqedonas por edhe turk

nese behej ky kryqezimi i fundit atehere do ishte shume here me i madh roli strategjik i Shqiperise dhe do behej Shqiperia ose dalja e BE ne Detin e Zi, Lindjen e Mesme dhe Kaukaz ose nese BEja vazhdonte akoma vicklat atehere do beheshim dalja e planit amerikan antirus-energejtik ne zemren e Mesdheut dhe te Europes e keshtu me hir apo pa hir BE mbase do na llogariste njecik me teper (po mesa duket francezet dhe greket i paskan menduar para nesh keto muhabete)

keshtu jane muhabetet pak a shume dhe lutjuni Zotit qe te mos hyjne kaq shpejt Rumania me Bullgarine ne BE.... kurse Mastafait te Berishes lutjuni te shkoj te na bej ndonje marreveshje te mire me Bullgarine per liberalizimin e hyrjeve dhe daljeve para se te hyj ne BE (se ato premtimet e tjera per liberalizim levizjeje me BE u kthyen nga premtime ne tallje me kete planin e fundit te 50kilometershit te lire ne kufinjte me Greqine)

nejse, ajo qe ka rendesi eshte qe Shqiperia te merret vet me problemet e veta se po te presi nga BE do duhet te presi shume

flm

Warranted Maska e Qerim
    Anėtarėsuar
    06-12-2003
    Vendndodhja
    Home
    Postime
    Jam shume dakort me Kryeplakun pervec asaj qe berisha dhe mustafaraj duhet te rregullojne me Bullgarine. Thjesht nuk kane asnje shanc, sepse qarkullimi neper Bullgari do te kete te njejta rregulla si BE.

Hyrja e Bullgarise dhe Rumanise ne BE do na nxjerre ne shqiptareve te Shqiperise dhe ato vende ku ka element shqiptar si jevgjitet e vertete te Evropes.Ndoshta ashtu dhe jemi , mire te na e bejne kur jemi kaq mbrapa me procesin e privatizimit dhe me reformat.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Qerim : 16-05-2006 mė 11:29

Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Postime
    Alternative nacionaliste del e fituar ne ket mes. O burra per parti rracial-nacionaliste

Anėtarėsuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    nė realitetin e hidhur
    Postime
    qafir,
    i vetmi nacionalizem i imi ndodhet tek pashaporta ime (leshuar nga Republika e Shqiperise) se po te kisha ndonje pashaporte tjeter ne kete moment do flisnim ndryshe bashke (prandaj nuk u vej faj edhe qytetareve amerikane te Forumit per mendimet qe na sjellin ) nga andej e tutje bota gjithmone iu perkiste ekstremisteve (edhe ato fytyrat historike te lara me flori dhe mallengjim perderisa mbeten ne histori do duhej te ishin ekstremiste te medhenje per kohen e vet) dhe gjithmone nacionalizmi ka qene fuqia levizeze e historise moderne (dhe kete nuk e thash une i pari)

saper nacionalistet nuk ka dyshim qe jane trapa dhe njerez pasive, por ce do qe shumica e njerezimit qenkan keshtu trapash pasive.... e pra eshte detyre e pakices udheheqese te shesi nacionalizem/trapizem.... kete ben gjithe bota dhe kete mesa duket duhet te bej dhe Tirana deri sa te arrij qellimet e veta (dhe t'i harroj ato shprehjet trashanike te Nanos "se na paska kaluar koha e nacionalizmit...." vetem nje trashanik -"i moderuar"- si Nano do mundej te nxirrte nje marrezi te tille nga goja)

e pra me mire "****" fatlume sesa "i zgjuar"/integrues fatzi (sic po duan te na nxjerrin Tosi me Salen)

kur flasim per te miren e botes e dergojme nacionalizmin ne plehra, eshte i vetmi vend ku do i takonte, por kur flet per te miren e Shqiperise atehere t'a ngrijme sa me lart se me nacionalizem po na shkerdhejne fqinjet kaq shekuj (edhe nese nuk do qe te te mbysi lumi mos i shko kundra)!

qerim,
    hyrja e Danimarkes, Finlandes dhe Suedise ne BE nuk pengoi aspak raportet e tyre me Norvegjine nen hijen e Organizates te Shteteve te Nordikut . Sigurisht qe tjeter Norvegjia dhe tjeter Shqiperia por porblemi eshte se gjithe keto kohe nuk duhet te rrinim duke pritur kete dite... e pra eshte gabim qe te shtrosh udhen e nje kombi te tere nen recetat europiane se sado dashamires te jen europianet asnjehere nuk mund te kuptojne hallet shqiptare ("sa ja di ti vetes ku te pikon catia nuk ta di asnjeri").

Fatkeqesisht te gjitha keto inisiativat hapese te Shqiperise gjithe keto vjet ishin te diktuara nga lart.... ne benim marreveshje me ke na thoshte Prodi apo Berluskoni dhe me asnje me teper, e pra Prodi me Berluskonin i tha Shqiperise te ket treg te perbashket domatesh e kastravecash me Kroacine e me Bosnjen .... keshtu ne pasi i siguruam domatet e kastravecat nuk na u be vone per asgje tjeter ... gjithe keto ndryshime qe po behen ne te gjithe kete zonen e sherrit qe fillon nga Ballkani (dmth. nga Shqiperia se po ta shohesh ballkanin nga Perendimi do shikosh Shqiperine te paren.... ose me ndryshe nese do ishte dikush qe do iu degjoheshin me teper ulerimat ne anen tjeter do duhej te ishin Shqiptaret por c'e do qe historia na pergenjeshtroi edhe gjeografine) e shtrihen deri ne Lindjen e Mesme, Kaukazin dhe Azine Qendrore duket se do na lejne perseri te parekur, ashtu sic u vonuan te na prekin shume gjera te tjera.

do thoni ju se pres shume gjera nga nje vend i raskapitur...

ajo qe pres me teper eshte me ne fund ta kuptojne Shqiptaret se politike pa gjeografi e njecik realitet nuk behet se kot nuk doli ajo shprehja shqiptare "sipas vendit dhe kuvendi"... dhe po nuk e kuptoi vet Shqiperia ate rendesi sadopak te vogel gjeostrategjike/gjeopolitike atehere as qe te mos presim ta kuptojne te tjeret qe as qe do iu interesonte.

politikanet shqiptare shume here harrojne se me ate shprehjen e tyre "ne jemi perendimi" i thone nje kombi te tere "dorezohuni nga cdo tendence perfitimi ne nje zone per te cilen u bene dy luftra boterore, nje lufte e ftohte dhe sa te tjera rajonale..." e pra mjaft me i thame vetes se jemi perendimi.... duhet t'i themi se jemi qendra dhe vetem duke qene qender do shikoj nje dite te bardhe ky popull!

shenim: po ta kapim gjeografikisht pekatesine e Shqiperise ne Perendim do mundeshim te thonim se jemi "bishti i kavalles i Perendimit" -edhe me te drejte ashtu do na silleshin- po te thonim se i perkasim Lindjes dhe aty gjeografikisht jemi "bishti i kavalles" e pra qendra eshte e vetmja zgjidhje qe na intereson dhe e vetmja mundesi qe mund te ngjalli interes tek te tjeret (dhe keto gjera kane nevoje per vizion, skeptizem, reklame e propagande te jashtme e jo per mbulesa te stilit "ne jemi perendimi dhe asgje tjeter, e si te tille nuk kemi asnje mendim me teper"). Nese ekziston nje shkak qe do fusi Rumanine dhe Bullgarine ne 2007 ne BE ai nuk mund te jet tjeter vecse strategjik, ekonomite europiane do fitojne me ne fund ate daljen ne Lindje qe per kaq shekuj kerkonin midis luftrave. Eshte detyre per Tiranen qe te reklamoj, akoma edhe me fjale boshe, nje pozite strategjike per Shqiperine se vetem ashtu mund te presim qe te na llogarisi dikush!

flm

Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Kryeplaku
    saper nacionalistet nuk ka dyshim qe jane trapa dhe njerez pasive, por ce do qe shumica e njerezimit qenkan keshtu trapash pasive.... e pra eshte detyre e pakices udheheqese te shesi nacionalizem/trapizem.... kete ben gjithe bota dhe kete mesa duket duhet te bej dhe Tirana deri sa te arrij qellimet e veta (dhe t'i harroj ato shprehjet trashanike te Nanos "se na paska kaluar koha e nacionalizmit...." vetem nje trashanik -"i moderuar"- si Nano do mundej te nxirrte nje marrezi te tille nga goja)

eh mer plak...mos e hup kryen. Si ore qenka shumica e njerezimit trapa? Loja qe behet eshte thjesht loje numrash. Shumica vlen me shume se pakica. Sidoqofte, me llogjiken tende, duke qene se nacionalistat shqiptare (te Shqiperise, se ata te kosoves te marrin gjak ne vetull) jane pakica, athere nuk qenkan trapa.

Per ju te tjeret: Amato thote qe Evropa nuk eshte gati as ka vullnetin e mire per ti dhene nje opcion te besueshem aderimi Ballkanit. E vetmja menyre per siguri vetjake e dinjitet mbetet kombi-shtet. Shqiptaret ende nuk e kane nje te tille.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Qafir Arnaut : 16-05-2006 mė 13:10

Dash...me kembore Maska e Toro
    Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    Kur them une :"Larg nga Evropa" ( nga BE dmth)me hidhen ne fyt "evropistet"..."Ku do vemi, ku do mbytemi " te thone...."Pse si Enver Hoxha do behemi? " pyesin....Se c'lidhje ka nje Shqiperi e paangazhuar ne strukturat politiko-shteterore te BE me Shqiperine komuniste te E.H. nje dreq e merr vesh , po ec e mbushua mendjen atyre se.
    Shqiperia standartet politike-ekonomike-shoqerore duhet ti plotesoje sepse do te permiresoje standartin e jeteses se shqiptareve....jo se na duhen qe te futemi ne BE....
    Pyetja shtrohet :" Cfare fitimi do te kemi REALISHT po te futemi ne Evropen e Bashkuar?"....Vizat per levizur lart e poshte? Tjeter? ASGJE! Investimet e shumekerkuara evropiane mund ti kesh fare mire po te krijosh kushtet politike per ti terhequr keto investime...Infrakstrukturen ekonomike perseri mund ta ndertosh fare lehte po te besh liberalizim te tregut ( ekonomise dhe te punes) duke privatizuar ekonomine 100%...
    Sovranitetin e vendit do ta kesh me te forte nese je jashte BE....Ju kujtoni se futja ne BE ju garanton sovranitet politik e territorial te vendit? Shko e thuaja kete perralle qiprioteve, sa sovrane jane per Qipron e Veriut! Eshte territor i BE i pushtuar nga nje shtet qe pretendon te futet ne BE...dhe cfare beri Evropa per Qipron....ASGJE! Perkundrazi futja ne BE na rrezikon (te pakten teorikisht) te shnderrohemi ne "cifutet e rinj" te Evropes...Imagjinoni sikur sipas ligjeve evropiane te emigrimit ne Shqiperi te vershonin jo me teper se 1,5 milione greke apo turq me "investime"....Do ju blenin shtepite e pasurite me cmime qesharake dhe ju rrofte pashaporta pa vize se mund te shkoni ne cdo shtet te Evropes te nguleni...E neser pasneser nese BE shperbehet cfare kujtoni se ata "investitoret" do ju kthejne shtepite me deshire? Ju rrofte pashaporta evropiane pa vize atehere!

Updating.... Maska e Wordless
    Anėtarėsuar
    19-06-2002
    Vendndodhja
    Undercover
    Postime
    Toro, pak a shume te jap te drejte ne faktin qe BE, me mire te themi rruga ne te
    cilen eshte futur, eshte e destinuar ne deshtim. Por Shqiperia nuk ka fuqine dhe
    mbeshtetjen e duhur per te jetuar jashte saj; dogana, levizja e lire, emigrimi,
    tregetia e lire. Rruget e tjera duhen politikane vizionere per ti ēuar ne fund;
    mendon qe skorjet e konvertuar te ish-komunizmit te cilat na mbajne peng qysh
    nga 1990-a do na "prijne" ne ato shtigje?! I ke pare si puthin kemben e te
    derguarve te Evropes ?
    Me 2 000 000 banor, 300 000km vije bregdetare, dy porte kyēe ne Adriatik,
    1 000 000 emigrant ne BE, nje pjese e te cileve te "letera-ruar" dhe shume
    me dy nacjonalitete, nje pothuajse shtet i dyte Shqiptar ne veri-lindje :-), 30%
    e popullsise ne Maqedoni, nje pjese jo e vogel ne Mal te Zi; ky potencjal po te
    kishte "bari" per ti drejtuar ne "shtrunge" :-( atehere vertet qe anetarsimi ne BE
    do ishte "thele mbi bisht". Shqiptari kudo ku ka shkuar relativisht ka shkelqyer
    ne te gjitha fushat (fatekeqesisht dhe ato negative) brenda nje kohe te shkurter,
    pothuajse brenda nje brezi. Mendoj qe ne Shqiptaret e "duam shume parane"
    dhe "lavdine", dhe sote eshte koha e finances dhe burses, pse jo nje "parajse
    fiskale" per parane e super-taksuar te BE-se?! Kjo do te thote "armiqesi" me BE-ne
    po si po na trajton kjo kur.e keto vitet e fundit nuk e shoh me interesin e nje
    sakrifice brezash te tere per tu pranuar ne nje organizate te destinur ne deshtim!
    E keqja eshte se kjo lavi.e Evrope nuk na jep asnje fije shprese perveē "parole,
    parole"! Berisha aprovoi dhe nje ligj qe Shqiptaret nuk kane te drejte te vozisin
    varka me motor per tre vjet! Kulmi i mosdinjiteti dhe perulesise, me e keqja ben
    nje ligj diskriminues per qytetaret e tij pa kerkuar ne kunder peshe asnje privilegj
    nga BE-ja, te pakten liberalizimin e vizave turistike tre mujore :-((!!!

Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    RoniSotiri,
    Qeveria mund te nxjerri shume ligje te cilat jane diskriminuese dhe ne kundershtim me Kushtetuten e vendit....Cili qytetar shqiptar ka guxuar te kontestoje kete ligj perballe Gjykates Kushtetuese? Cili qytetar shqiptar guxon ta coje shtetin shqiptar ne Strasburg ( tek Gjykata e te Drejtave te Njeriut)? Askush! Rrime ne heshtje se "he se dikush tjeter do ta nderrmarri hapin, he se ja do na shikojne me sy tjeter evropianet " etj etj...
    Nga ana tjeter ama , gazetat evropiane "pellasin" per "standartet e dyfishta" amerikane, por ama heshtin kur vjen puna per shkeljen e te drejtave te njeriut me urdher nga Evropa e Bashkuar, ne territorin e nje shteti te cilit i kerkohet te permbushi standarte per te drejtat te njeriut ?!?! Kjo eshte Evropa e famshme qe kerkojne disa te futen nga dritarja e ....nevojtores!

Anėtarėsuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    nė realitetin e hidhur
    Postime
    Problemet edhe sfidat qe do perballoj dhe po perballon prej kohesh planeti Toke jane aq shume te nderlikuara dhe shumeanshme saqe eshte e pamundur qe te zgjidhen me kete strukturen e sotme te arenes nderkombetare (sigurisht qe ekziston nje mundesi e madhe qe kjo strukture te mos ndryshoje kurre dhe anasjelltas problemet te mos zgjidhen por te shtohen edhe me teper).

E pra kam mendimin qe keto probleme mund te shtrohen me kalimin e kohes ne nje tryeze boterore ku kontigjente te ndryshme thirren te ken fjale. Keto kontigjente besoj se do jene Bota e Pare (Amerika e Veriut, BE, Japoni, Australi) Bota e Dyte kur Ruset dhe Kinezet do kthehen ne forca te llogarishtme dhe revizioniste dhe fund shtetet e deshtuara te Botes se Trete.

Ne kete moment Shqiperia dhe Ballkani gjendet perballe te tre rrugeve : rruga e pare eshte qe ti bashkangjiten kontigjentit euroamerikan, rruga e dyte te deshtojne si shtete nen hijen e krizave rajonale dhe nen hijen e korrupsionit politik qe shtyen shtetet ne deshtim dhe ne nje realitet te perbashket me ate te shteteve afrikane dhe rruga e trete eshte qe keto kriza ta bejne Ballkanin preh midis Rusise/Bota e Dyte dhe Amerikes/hegjemonia e botes se pare.

Rruga e trete eshte me pak e mundeshme per kete shekull, rruga e dyte duket e keqe dhe ekzagjiruese por besoj se nuk eshte edhe aq larg realitetit ballkanas (apo sic e quajne fqinjet italogreke "ballkani perendimor" duke na futur me apo pa dashje ne te njejtin thes megjithese ne nuk e donim.... dhe sic e dini kur mesuesit i ndajne vet nxenesit e klases ne te mire dhe ne te keqinje sigurisht qe nxenesit ashtu do perfundojne).

Keshtu duam apo s'duam ne jemi te detyruar te zgjedhim nje kontigjent. Por meqenese kontigjenti i vetem qe i pranon pa kushte shtetet eshte ai i treti (shtetet e deshtuara) keshtu ne domosdo qe do mundohemi te mos perfundojme atje (megjithese sic e thash mundesia eshte ende ekzistante pavarsisht se nuk do ta kuptoje Tirana).

Ne keto kontigjente te pashmangshme shtete si Shqiperia domosdo do humbin nje pjese te sovranitetit te tyre (biles sic do e shtronte ceshtjen z. De Gaulle shtetet pa arme berthamore nuk mund te quhen sovrane, pra Shqiperia ne kete rrugen e perkufizimit te pavarsise nuk eshte e vetme perkundrazi eshte me shumicen).

Ajo qe mbetet eshte qe ne te zgjedhim vet rrugen dhe mundesite sesi do bashkohemi tek kontigjenti i pare! Ndersa persa i perket sfidave dhe problemeve qe perballon ky kontigjent me vete nevojitet nje apo shume tema te tjera.

Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    Keshtu duam apo s'duam ne jemi te detyruar te zgjedhim nje kontigjent. Por meqenese kontigjenti i vetem qe i pranon pa kushte shtetet eshte ai i treti (shtetet e deshtuara) keshtu ne domosdo qe do mundohemi te mos perfundojme atje (megjithese sic e thash mundesia eshte ende ekzistante pavarsisht se nuk do ta kuptoje Tirana).

Ne keto kontigjente te pashmangshme shtete si Shqiperia domosdo do humbin nje pjese te sovranitetit te tyre (biles sic do e shtronte ceshtjen z. De Gaulle shtetet pa arme berthamore nuk mund te quhen sovrane, pra Shqiperia ne kete rrugen e perkufizimit te pavarsise nuk eshte e vetme perkundrazi eshte me shumicen).

Ajo qe mbetet eshte qe ne te zgjedhim vet rrugen dhe mundesite sesi do bashkohemi tek kontigjenti i pare! Ndersa persa i perket sfidave dhe problemeve qe perballon ky kontigjent me vete nevojitet nje apo shume tema te tjera.
    Ka dhe nje rruge te katert vec: Rruga e mosangazhimit ne strukturat politiko-ekonomike evropiane ( te BE) , te antaresimit te plote ne NATO dhe te krijimit te nje shteti te konsoliduar KAPITALIST ku shteti te garantoje te drejtat e minoritetit me te vogel qe ka ekzistuar ndonjihere: INDIVIDIT.

Ai standart qe na kerkon BE per te na pranuar ne "familjen" e saj eshte shume efikas. Ndryshimi midis meje dhe teje ne kete rast eshte se ti e shikon plotesimin e ketij standarti si motiv per tu futur ne Evrope, ndersa une si motiv per te permiresuar standartin e jeteses se shqiptareve.

Me futjen ne Evrope, do te humbasim jo nje pjese, por krejtesisht sovranitetin e vendit. Dhe arsyetimi qe keshtu e ben shumica ne kete rast nuk qendron....Shumica mund te jete gabim....(Galilei ishte pakice kur mendonte se toka rrotullohet rreth diellit e megjithate ai kishte te drejte!)

Sic e thashe me siper, nuk ka nevoje te lidhemi pas qerres se Evropes se Bashkuar...Privatizo ekonomine 100%, likuido pronen shteterore, liberalizo komplet ekonomine dhe tregun, ndaloje shtetin se nderhyri ne ekonomi dhe kufizoje ne ate te cilen shteti duhet te beje: te mbroje te drejtat e qytetareve shqiptare dhe lirite e individit dhe ja ku e ke "formulen magjike" per permiresimin e standartit te jeteses se shqiptareve.

Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Toro
    Sic e thashe me siper, nuk ka nevoje te lidhemi pas qerres se Evropes se Bashkuar...Privatizo ekonomine 100%, likuido pronen shteterore, liberalizo komplet ekonomine dhe tregun, ndaloje shtetin se nderhyri ne ekonomi dhe kufizoje ne ate te cilen shteti duhet te beje: te mbroje te drejtat e qytetareve shqiptare dhe lirite e individit dhe ja ku e ke "formulen magjike" per permiresimin e standartit te jeteses se shqiptareve.
    Ai shtet gjysma-gjel nuk e bon dot at pune. Dyfishimi i tregut kombetar do te sjelle begati. Per sa kohe ka kufij, Shqiptaret as bar nuk do te arrijne te prodhojne ne menyre kompetitive (sot bari importohet nga FYROM-ia)

Warranted Maska e Qerim
    Anėtarėsuar
    06-12-2003
    Vendndodhja
    Home
    Postime
    Me 2 000 000 banor, 300 000km vije bregdetare, dy porte kyēe ne Adriatik,
    1 000 000 emigrant ne BE,
    Harrove qe kemi edhe nje thes me male shkembore dhe te thate, qe nuk i hyjne ne pune asnjeriu .Dhe jo pak ,por afersisht 80% te territorit.

besoj se nuk eshte edhe aq larg realitetit ballkanas (apo sic e quajne fqinjet italogreke "ballkani perendimor" duke na futur me apo pa dashje ne te njejtin thes megjithese ne nuk e donim....
    Une nuk do thoja Ballkani perendimor ,por Ballkani Ilirik.Duke pare ritmet tona te zhvillimit dhe te fqinjeve tane, nuk do te ishte cudi, sikur Tirana te zhnderrohej ne qender te ketij Ballkani.

Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Qafir Arnaut
    Ai shtet gjysma-gjel nuk e bon dot at pune. Dyfishimi i tregut kombetar do te sjelle begati. Per sa kohe ka kufij, Shqiptaret as bar nuk do te arrijne te prodhojne ne menyre kompetitive (sot bari importohet nga FYROM-ia)
    Mos valle bari importohet ngaqe taksa doganore e importimit te pesticideve per prodhimin e barit shqiptar eshte me e larte sesa te importosh vete barin nga Maqedonia? Mos valle eshte me ekonomike ta importosh ate nga jashte dhe te prodhosh dicka tjeter me me teper fitim ne ate siperfaqe toke qe duhet te prodhohej bar?
    Sot Shqiperia ne fakt nuk eshte vend kapitalist . Ekonomia eshte mikse....Gjysem private , gjysem shteterore. Kthimi i prones private akoma nuk ka perfunduar. Shteti zoteron sektore kyce te ekonomise ( energjitika, bankat, arsimin ,shendetin, transporti publik etj). Shumica e ketyre sektoreve administrohen ne menyren komuniste alla "per te miren e perbashket".....Rezultat: Te gjithe sektoret jane te deshtuar dhe qe te dali buxheti fit e fit,qeveria ose mbitakson sektorin privat..ose rrit inflacionin..Qeveria nuk duhet te kete asnje fjale ne furnizimin e ekonomise me para artificialisht....Sektori privat qe te mos mbitaksohet shume kalon ne mosdeklarimin e fitimeve, fshehjen e te ardhurave dhe deri ne korrupsion per te paguar sa me pak dogane ne te mirat materiale qe importohen...Nuk ekziston politike e qarte dhe e thjeshte tatimore per te gjithe ( psh nje takse flat ne te ardhurat e rreth 10-15%)...Ka 15 vjet qe nje pjese e mire e shoqerise shqiptare jeton me asistencen sociale....Nga kujtoni se dalin parate qe i mbajne keta njerez ne asistence e pensione te parakohshme? Paraekonomia, korrupsioni dhe sindikatat nuk po e lejne ekonomine private te marri fryme. Administrata shteterore eshte jashtezakonisht e madhe, burokratike , e korruptuar dhe joefikase. Partite politike financohen nga shteti!? Perse? Sepse dikush mund te kete nje ide se si qeveriset (qofte kjo dhe ide idiote), qytetari i thjeshte eshte i detyruar te paguaje cdo parazit qe do te shesi dengla? Partite politike duhet te financohen nga fonde private , te jene fonde transparente dhe asnjehere fonde te nje interesi te huaj.
    Une mund te rri me dite te tera te te pershkruaj se si shperdorohet paraja publike nga shteti e politikane....Para kjo qe po te ishte ne dore te privatit do te shkonte per permiresimin aktual te standartit te jeteses se qytetarit, jo nje "permiresimi" fiktiv duke ushqyer qylaxhinj e parazite.
    Po ti tregoje shteti qytetarit shqiptar se nuk eshte aty per te vjelur taksat nga nje pjese e popullsise per te mbajtur me buke nje pjese tjeter,por thjesht per te zbatuar ligjet e per te mbrojtur te drejtat e individit do ta shikosh sa shpejt e marrin iniciativen shqiptaret.
    Jepu shqiptareve 15-20 vjet te nje shoqerie me gjithemend kapitaliste dhe une te premtoj se pas 20 vjetesh standarti i jeteses se shqiptarit do te jete me i larte se ai i gjermanit e anglezit! Pa i premtuar askujt se do behet i pasur! Vetem 20 vjet!
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Toro : 21-05-2006 mė 21:14

Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Qerim
    Harrove qe kemi edhe nje thes me male shkembore dhe te thate, qe nuk i hyjne ne pune asnjeriu .Dhe jo pak ,por afersisht 80% te territorit.
    Lerini justikimet boshe se nuk ka lezet...Hong Kongu para 1997 ( para se te bashkohej me Kinen pra) ishte nje shtet gjysem i pavarur nga Britania e Madhe, vetem 600 km katrore.....Pra 200 km katrore me i vogel sesa rreth i Beratit!!! E megjithate ushqente fare mire 6 milion banore....Ekonomia e Hong-Kongut ia tejkalonte shteteve disa mijera here me te medha ne siperfaqe sesa ai,pa pasur fare burime natyrore e toka buke, ndersa mallrat e tyre konkurronin mallrat britanike e amerikane ( aq sa keto vende i kerkonin Hong Kongut te ulte pak ritmin e eksporteve ne vitet '80!!!!). Po Singapori me GDP 132 miliarde dollare e siperfaqe toke 700 km katrore mos valle ka male 80 % te territorit me male? Krahaso Singaporin me Shqiperine dhe del se Singapori me 4,5 milione banore ( 1,5 here me teper banore se ne) prodhon te ardhura materiale 9 here me teper sesa Shqiperia, ndonese ka nje siperfaqe toke 40 here me te vogel se ne!

Warranted Maska e Qerim
    Anėtarėsuar
    06-12-2003
    Vendndodhja
    Home
    Postime
    Lerini justikimet boshe se nuk ka lezet...Hong Kongu
    E he ...

Hong Kongu ka poziten e shkelqyer gjeografike, ndersa poziten tone te favorshme gjeografike na e kane vjedhur qe para 3 mije vjetesh Roma dhe Athina.

Per sa i perket Rumanise dhe Bullgarise mendoj se kane me shume burime natyrore se sa Shqiperia.Dhe me lehtesisht te shfrytezueshme.

Anėtarėsuar
    26-04-2002
    Vendndodhja
    CALIFORNIA
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Qerim
    E he ...

Hong Kongu ka poziten e shkelqyer gjeografike, ndersa poziten tone te favorshme gjeografike na e kane vjedhur qe para 3 mije vjetesh Roma dhe Athina.

Per sa i perket Rumanise dhe Bullgarise mendoj se kane me shume burime natyrore se sa Shqiperia.Dhe me lehtesisht te shfrytezueshme.
    Ehe dhe mbase ngaqe kinezet kane ndofta me pak kompleks inferioriteti se ne....Just a thought!

Anėtarėsuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    nė realitetin e hidhur
    Postime
    Toro,

kam mendimin se Europa e Bashkuar pertej cdo aspirate eshte nevoje e domosdoshme! Nese Europa vazhdon e pabashkuar atehere fatet e saj do varen nga SHBA, por sa e gatshme eshte SHBA te qaj dhe te kuptoj hallet e Europes?

Europa i'a ka bashkimin per detyre vetes dhe historise se saj! Ne kete moment jemi ne fillimin e ketij bashkimi, se sic e tha ministri i jashtem francez i asaj kohe, z. Shulz, "rruga do te jet e gjate, por shkalle shkalle do realizohet".

Ky momenti i sotem eshte problematik per Europen, por nuk eshte rruge pa krye por thjesht nje kryqezim! Dhe ne kete kryqezim disa shtete do zgjedhin te shkojne para dhe disa te kthehen prapa (shpresojme te jet edhe Anglia me keta te dytet!).

Ata qe do zgjedhin te shkojne para do zgjedhin rrugen e asocimit teresor ku Parlamenti Europian do te zevendesoj fuqine e Keshillit te Ministrave, kurse Komisioni do japi llogari tek Parlamenti Europian. Dhe me nje organizate te tille europiane kam mendimin se asnje popull nuk do humbi -prej ketij shkaku- sovranitetin e vet, thjesht keta popuj do perforcohen akoma dhe me teper!

Nese ia arrijne me te vertet keto shtete te bejne kete hap para do jet hera e pare ne Historine Moderne qe Idealizmi do mundi Nacionalizmin! Megjithese degjiohet si e pamundur... te gjithe e dine se te pamundurat vetem ne Europe behen dhe se Europa eshte kontinenti i te rese dhe kontinenti qe shtron rrugen ku popujt e tjere shkelin per te arritur majen e historise!

shenim 1: nuk besoj tek ndonje frymezim hyjnor qe drejton Europen, une i besoj shumellojshmerise se mendimit dhe tradites si te vetmit burim te cdo perparimi!

shenim 2: besoj se momenti i tashem na shtyen jashte keshillave europiane, te disa shteteve te pavendosura per ta cuar Europen para, pra nuk bejme aspak keq nese ndjekim nje politike filoamerikane per momentin (akoma edhe nese kjo nuk i'u pelqen disave ne BE). Perderisa BE nuk eshte e gatshme, per momentin, te gjej veten as ne nuk mund te detyrohemi dhe nuk kemi mundesine te gjejme BE. Por megjithate besoj se e ardhmja apo interesi perfundimtar eshte ai i nje Europe te Bashkuar ku kombi shqiptar gezon te njejtat te drejta dhe te njejten fjale me kombet e tjera. Pra me pak fjale te jemi idealiste, se dhe idealizmi ka copen e vet ne historine e kesaj bote, por kete idealizem ta gjejme midis realizmit qe karakterizon momentin. Pra, te bejme ate qe ben prifti dhe jo ate qe thote!

flm

Anėtarėsuar
    27-07-2002
    Vendndodhja
    Postime
    Perderisa BE nuk eshte e gatshme, per momentin, te gjej veten as ne nuk mund te detyrohemi dhe nuk kemi mundesine te gjejme BE.
    Ne vazhdim: Franca deshiron te veje kushtin ekstra, qe zgjerimi i metejshem te jete funksion i 'kapacitetit thithes' te BE-se. Keta fylat duan te vazhdojne te tundin karroten para hundes tone ...perjetesisht.

Copyright Financial Times Ltd. 2006. All rights reserved.)

Ivan "the Doctor" Todorov's luck finally ran out three months ago. One of Europe's biggest cigarette smugglers, he had been living on borrowed time since surviving a car bomb in the centre of the Bulgarian capital in 2003. But on February 22 gunmen pumped his Porsche Cayenne with bullets in broad daylight in downtown Sofia.

Contract killings are not unusual in the Balkan country but this one sent ripples around the European Union. Bulgaria hopes to join the EU in 2007 and the assassination of "the Doctor" took place on the very day an EU expert was in town assessing the country's fight against organised crime.

A number of things about Todorov's murder seemed strange to Klaus Jansen, a veteran German police investigator not least, that he knew of the hit before the head of intelligence at Bulgaria's organised crime fighting unit. But what really struck him was that the "Doctor" was gunned down in an area swarming with police the Turkish prime minister had passed close by half an hour earlier.

The case provoked an outcry and led to the arrest of the notorious Marguins brothers, accused of plotting Todorov's death and two other murders.

But such enterprising police work has been in evidence only recently and remains rare. Boris Veltchev, Bulgaria's chief prosecutor, has no reliable figures on how many contract killings have taken place the European Commission estimates 173 murders or attempted murders since 1992. But one stark statistic stands out: none of the killers has ever been convicted.

The fact that gangs involved in people-trafficking, smuggling, drug-running and money laundering have been operating beyond the law may once have been of relatively little concern to the wider world. But Bulgaria's problem is about to become Europe's problem.

When it joins the EU as it will in 2007 or 2008 Bulgaria will be part of a club promising open borders and a high level of cross- border co-operation, including the sharing of police intelligence. Up to ?15bn (GBP10.2bn, $19.2bn) of European money is earmarked for the country over the next seven years, a tempting target for criminal gangs.

Mr Jansen worries that information passed to the Bulgarian police will end up in the hands of the mafia. He claims the authorities have limited interest in tackling the trafficking of Bulgarian prostitutes and are ineffective in tackling money laundering by the drugs trade. Random raids to seize counterfeit goods were seldom carried out because "they do not know where to store these goods".

Mr Jansen has been criticised by the European Commission for going public but his findings will on Tuesday be echoed by an official report into Bulgaria's preparations for EU membership.

Olli Rehn, the EU enlargement commissioner, will raise six "red flags" denoting serious concern about Bulgaria, including its failure to provide tangible results in the fight against organised crime, failing fully to implement laws to tackle corruption, insufficient efforts to tackle money laundering and a failure to exert proper control over EU funds.

Mr Rehn will warn Bulgaria its entry into the EU could be delayed by a year until 2008 the severest penalty available to him unless it starts to get serious in its fight against crime by the autumn. He could also impose financial penalties and legal safeguards to minimise the EU's exposure to Bulgarian organised crime.

But as Mr Jansen notes, Bulgaria has a firm promise of entry, and this has encouraged a negligent approach among some officials in Sofia. "They know they are coming in anyway," he says.

Two questions arise: has the club misplayed its negotiating hand with Sofia and will this painful experience further harden public opinion against future enlargement with serious consequences for countries in the western Balkans, Turkey and perhaps eventually Ukraine?

The first thing to note is that enlargement is widely seen as one of the EU's greatest successes, helping to entrench democracy and the market economy in countries emerging from years of totalitarian rule, including Greece, Portugal, Spain and Poland. Even France, normally cautious on enlargement, this month described the 2004 expansion which incorporated eight former Soviet bloc countries as "a remarkable success".

Bulgaria and Romania, with a combined population of about 30m, are the back markers in the "big bang" 2004 enlargement. Because of their relative poverty and slow recovery from more than 40 years of communism, the EU gave Bulgaria and Romania more time to prepare for membership.

Accession negotiations were finally wrapped up in 2004 with a view to both countries joining on January 1 2007, or 2008 at the latest.

Much has changed since then. In the spring of 2005, French and Dutch voters rejected the EU constitutional treaty, with politicians in both countries claiming that the union's rapid and costly enlargement had been a major factor. Meanwhile fears spread across western Europe that jobs were being "delocalised" to low-cost countries in the east, while low-wage migrant workers were heading west.

Sergey Stanishev, Bulgaria's prime minister, admits the attitude has soured. "Enlargement is a great success story for Europe but very badly communicated," he says. "It would be a mistake to give the impression that Bulgaria and Romania are coming in as a compromise. We are not second class Europeans. I have every confidence my people will be good Europeans."

Nevertheless Bulgaria has not helped itself. Parliamentary elections in June 2005 delayed the implementation of legal and police reforms, and political momentum behind the fight against organised crime and corruption stalled.

Romania, regarded only 18 months ago by Brussels as the bigger challenge, has meanwhile made big strides. On Tuesday the European Commission will urge Romania to continue its crackdown on corruption which is still widespread but its "red flag" concerns now apply only to technical issues, largely in the agricultural field.

Bulgaria appears only recently to have woken up to the gravity of the situation. Mr Veltchev, a former law professor, was appointed two months ago to shake things up. He says the legal system in his country is not intrinsically corrupt and that only a small number of magistrates are bent, but acknowledges: "Corruption in the judiciary is a hard fact."

Mr Veltchev says he is not going to sanction "show trials" to satisfy Brussels but argues that big fish are now being reeled in, including a former mayor of Sofia and a senior official handling EU funds and now the Marguins. Mr Rehn is encouraged but wants proof that this trend is "irreversible".

Why has the EU failed, in the case of Bulgaria, to embedcultural change ahead of enlargement? Although the country has made great progress and is unrecognisable from the state that emerged from communism, some officials in Brussels say it was a mistake effectively to close formal membership negotiations with Sofia in June 2004.

Some say Gunter Verheugen, the German EU enlargement commissioner at the time, rushed through the Bulgarian talks to notch up another success before his mandate expired in the autumn of 2004. Others blame the Irish, who held the rotating EU presidency in the first half of 2004, for wanting quick results on Bulgaria.

The political reality is that Bulgaria's membership credentials were endorsed by all 25 member states at a time before the full- blown symptoms of "enlargement fatigue" among Europe's citizens had been fully recognised.

Mr Verheugen says everyone knew at the time that Romania and Bulgaria would present special problems: "They are different and that's why they are late," he says. But he argues that the reform process does not stop when a country joins the club: indeed it often accelerates.

He believes the progress made by both countries in many areas is being overlooked by those who are seeking scapegoats for last year's No votes in France and the Netherlands. "Bulgaria and Romania are now responsible for political problems that have nothing to do with them."

One thing is certain: the European Union will be more cautious in future. Members of the European parliament are using the Bulgarian experience to call for much tougher scrutiny of future members.

France has tabled a draft communique to the June EU summit, calling for public opinion and the ability of the union to "absorb" new members to be considered when assessing future membership bids.

Politicians in some European capitals now fear that promises of eventual membership to the four countries of the war-battered western Balkans Serbia and Montenegro, Bosnia-Herzegovina, Albania and Macedonia could be watered down. "People seem to have very short memories," says Olli Rehn.

Mr Rehn is confident that the door will be kept open: the four Balkan countries are relatively small they have a combined population of about 25m and the stakes are high. Michel Barnier, former French foreign minister and policy adviser to presidential hopeful Nicolas Sarkozy, told the Financial Times: "If you don't have a membership perspective for theBalkans, that is very dangerous."

Jose Manuel Barroso, European Commission president, is also resisting calls from some EU capitals to define the eventual boundaries of the union. "What is the point? There would be no agreement," he has said.

For the time being, at least, membership talks with Turkey will continue. But for countries such as Ukraine, Belarus, Moldova and Georgia, whose membership aspirations have never been recognised, the outlook is bleak.

After Bulgaria and Romania, the union will have time to pause and digest the latest enlargement. Only two other countries have started formal membership talks Croatia, which may not join for another five years, and Turkey which has been told it cannot join until 2014 at the earliest.

The latest Eurobarometer opinion poll shows 55 per cent of Europeans still feel positive about enlargement. However, the pollsters discovered that 53 per cent viewed the process with "indifference, fear, annoyance or frustration".

It is an ominously gloomy verdict on a process that has done much to transform a continent. The European Commission's report on Tuesday on Bulgaria's preparation for membership is unlikely to lighten the mood.

CLASS OF '89 SETS ROMANIA ON A STEADY COURSE

Bogdan Olteanu was an 18-year-old student in 1989, the year that Nicolae Ceausescu's oppressive and extravagant rule came to a bloody end on the streets of Bucharest.

Today he is a lean, shaven-headed representative of a new generation of Romanian politicians, the president of the chamber of deputies that meets amid the obscene splendour of Ceausescu's vast People's Palace.

For Mr Olteanu, Romania's likely accession to the European Union on January 1 2007 marks the culmination of a personal political journey.

"During the 1989 revolution we knew what we were fighting against but not what we were fighting for," he says. "We had to define it later, and it turns out that what we were trying to define were European values. Joining the EU is a recognition of those values."

Romania, with a population of 22m, will become the seventh- biggest member of the EU but one of the poorest: its gross domestic product per capita in 2004 was ?7,000 (GBP4,770, $8,980), or 31 per cent of the EU average.

Until the beginning of last year, Romania seemed less prepared than Bulgaria to join the EU but has since powered ahead of its southern neighbour.

"Romania has made progress in the fight against corruption," Olli Rehn, EU enlargement commissioner, told the European parliament last month, highlighting investigations against high-level figures, including Adrian Nastas, former prime minister.

"It gives a signal to society that for the first time in the history of the country, nobody is above the law," Mr Rehn said.

In spite of this progress, Mr Rehn will today tell Romania there is more to do, including continuing the momentum of its fight against corruption and putting in place technical systems for the payment of EU farm subsidies.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •