Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 12
    Gezuar Kosoven e Pavarur Maska e dodoni
    Anėtarėsuar
    07-11-2002
    Postime

Newsweek: KB - Kosova e pavarur ne qershor

Newsweek: KB pritet tė shpallė Kosovėn shtetin mė tė ri nė botė, ndoshta qė nė qershor Aktuale

Nė numrin e saj tė fundit, e pėrjavshmja politike amerikane, Newsweek, boton njė intervistė me kryeministrin e Kosovės, Agim Ēeku, dhe qė nė fillim shtron pyetjen se “a do tė mundet kryeministri kosovar tė sjellė stabilitet politik? Revista amerikane mė tej thekson se ish gjenerali qė shėrbeu nė armatėn kroate dhe komandoi UĒK-nė nė luftėn pėr pavarėsi, do tė pėrballet me njė javė tė vėshtirė ndėrsa ekipet negociatore po takohen pėr herė tė katėrt dhe tė fundit nė Vjenė.

“Kombet e Bashkuara pritet tė shpallin Kosovėn shtetin mė tė ri nė botė, ndoshta qysh nė qershor tė kėtij viti, dhe ndonėse shqiptarėt e mirėpresin prospektin e pavarėsisė, serbėt lokalė e shikojnė me frikė”, thotė revista amerikane. Pėr Ēekun revista thotė se po bėnė pėrpjekje tė shėrojė plagėt e ndarjes duke u pėrqėndruar nė tė drejtat e pakicave. “Duhet tė arrijmė njė zgjidhje qė do tė kėnaqte edhe serbėt qė tė vazhdojnė jetėn nė Kosovė, duke ju ofruar respektim tė tė drejtave dhe komuna tė reja, thotė Ēeku duke folur pėr negociatat e 4 dhe 5 majit nė Vjenė dhe nėnvizon se ‘pavarėsia ėshtė e vetmja zgjidhje pėr tė gjithė qytetarėt e Kosovws’. Me statusin e pavarur, Kosova pėrfundimisht do tė jetė e lirė, nė paqe, dhe nė bashkėpunim me fqinjėt, pa arsye tė frikės pėr tė ardhmen. Do ta udhėheqim vetė shtetin tonė dhe do t’i gėzohemi mundėsisė sė anėtarėsimit nė Bashkimin Evropian dhe NATO ashtu si vendet e tjera, thotė Ēeku. Pėr postin e tij tė ri, Ēeku thotė se ‘unė sillem si kryeministėr i tė gjithė qytetarėve tė Kosovės dhe ata nuk kanė njė kryeministėr tjetėr’. Ai akuzon Beogradin se po i pengon serbėt tė integrohen nė institucionet e Kosovės. Nė pyetjen se a ka arsye qė NATO tė mbetet nė Kosovė, Ēeku pėrgjigjet se forcat e NATO-s mund tė largohen sapo Kosova tė jetė anėtarėsuar nė aleancėn ushtarake perėndimore dhe tė ndėrtojė sistemin e saj tė sigurisė qė nuk paraqet kėrcėnim pėr askė dhe qė i pėrgjigjet standardeve tė Aleancės. Si problem mė akut tė Kosovės, Ēeku e sheh papunėsinė si dhe mosrespektin pėr rendin dhe ligjin.

RTK 04/05/2006 09:51:39

‘Respect and Rights’
    Kosovo’s new prime minister discusses his hopes for independence and the challenge of winning over the Serb minority.

WEB EXCLUSIVE
    By Ginanne Brownell
    Newsweek
    Updated: 5:21 p.m. ET May 3, 2006

May 3, 2006 - Can Prime Minister Agim Ceku bring political stability to Kosovo? The former general, who served with the Croatian Army in Bosnia and commanded the Kosovo Liberation Army during the war for independence from Serbia, is facing a tough week as negotiating teams meet Thursday in Vienna for the fourth and final time to discuss the future of the United Nations-run province. His people—90 percent Albanian and a 10 percent mainly Serb minority—are frustrated after seven years of living in what is effectively a no-man’s land: legally a part of Serbia but for all intents and purposes a separate nation. “I don’t know what is going to happen in the future here,” says Mirijana Kostic, a Kosovar Serb student in the divided city of Mitrovica. “So I don’t think about any of it because it is all bulls--t.”

The U.N. is expected to declare Kosovo the world’s newest country later this year—perhaps even as early as this summer. And while most of the region’s Albanians welcome the prospect, it’s a frightening one for local Serbs. “My concern is that the United States and the European Union are fed up with Kosovo,” says moderate Kosovar Serb politician Oliver Ivanovic. “They want to say the story here is finished, but for K-Serbs if there is independence, the story will not be at an end.” Ivanovic’s sentiments are echoed by those like high-school computer-science teacher Radomir Dukic, a Serb who says he will leave if Kosovo becomes independent. “I am so angry because I have no power, no one asked me my opinion, what happened to me having a voice in all of this?” he says.

Prime Minister Ceku has to deal with more than fear and apathy; there’s hostility and violence as well. While Kosovo’s Serbs and Albanians do work and socialize together in urban areas like the capital of Pristina, life is less cordial in the Serb enclaves, where many residents have hunkered down since 1999. Mitrovica is just one symbol of the current tension: the area is currently on its highest security alert, known as Stage Black. The city bridge over the brown Ibar River, the scene of the of 2004 riots that left 19 dead and dozens of Serbian Orthodox monasteries in ruins, was recently patrolled by tanks to prevent ethnic clashes. Now, Kosovar police sit in the middle of the bridge, watched over by armed French Kosovo Protection Forces (KFOR) soldiers whose barracks are on the southern side of the river. Just a few weeks ago a Serb was stabbed on the bridge, reportedly by Albanians, and both sides occasionally lob grenades back and forth.

Ceku, who took office in March, is trying to heal the divisions by focusing on minority rights. Although many Serbs consider him a war criminal because of his military activities during the war, he makes of point of weekly visits to talk to local Serbs in enclaves or ethnically mixed villages. Another of his conciliatory steps: making his first address to the Kosovo Assembly in Serbian—a language in which he is said to be more fluent than his native tongue of Albanian. He spoke with NEWSWEEK’s Ginanne Brownell at his office in Pristina about independence, dialogue and the challenges that lie ahead. Excerpts:

NEWSWEEK: What do you hope to accomplish in Vienna?
    Agim Ceku: We are very much aware that we have to come up with a solution that satisfies Kosovo Serbs to stay and live in Kosovo. We are offering them respect and rights, and we are going to offer a few new municipalities with a Serb majority. I hope that they will appreciate that, and I think it will be very difficult for the Serb delegation to oppose that.

Is independence for Kosovo the only solution?
    It is. But in terms of [independence for] all citizens. A Kosovo that is a democratic, stable, functional, multiethnic state and an example of coexistence amongst communities.

Do you think in the end that Belgrade will have to be forced to impose a settlement?
    It might be. Seeing how counterproductive Belgrade [can be], I will not exclude this as a solution.

There has long been the argument that granting Kosovo independence from Serbia creates a precedent for other disputed regions. Does it?
    Kosovo is a unique case. It has nothing to do with North Ossetia or Tibet or whatever. A lot of people are making that mistake. Kosovo was a constitutional element of the Yugoslav Federation and Kosovo was represented in the federal government. We [also] had our own constitution, our own presidency, everything. Slobodan Milosevic took that away from us. [Kosovo] was really its own entity.

What is independence going to mean for Kosovo?
    Being an independent country means we will finally be a free country. And [it] means we will live in peace, in good cooperation with other neighbors so we have no reason to be concerned about instability, peace and so on in the future. We can run our country by ourselves, and we can enjoy the opportunity to join the EU and NATO like others are. [We can] have the same thing that other nations have.

How will you reach out to the minority Serbs, to curb their unease about independence?
    What we missed in the past was dialogue. I am behaving as a prime minister for all citizens of Kosovo and to convince them that I am their prime minister. No one else is their prime minister. I am visiting almost every week to talk to people and say, "Look, we want you to stay here, and I am responsible for you. Tell me what you need. My interest, my wishes, my goodwill is for you to stay here. I am in charge of that, and I am responsible to deliver that to you." I am trying to create an environment where the majority of people [reach out] to Serbs. But Belgrade is preventing them from participating and integrating themselves into [Kosovo] institutions and daily life.

How long would you like to see NATO stay here?
    [They can leave] as soon as we join NATO. Joining NATO means we have reformed our security system; we are not representing a threat to anyone else. It means that your security sector is built in accordance to NATO standards. So I think NATO has to stay until this region is stable and is cooperating with each other because all threats are transnational. This region can be stable only if we are cooperating amongst ourselves in the region first.

What are the biggest problems facing Kosovars of every ethnic background?
    Economics and the problem of unemployment within the young generation here. That is the biggest issue. The biggest challenge is to improve the quality of life and living standards. And issues like respect for law and order. There is no sense of that among people because the government, the state, for decades was occupied. The government did not care about the majority of the people. The majority of people perceive the government as not their own. They continually fight. They have lived outside the law for a long time. So now we have to convince people that this is the government for these people. For people, if they are accepting protection from the government, they have to invest. They have to pay taxes, they have to cooperate. They have to rely on the government, and the government has to be able to deliver all those services to people. That was not the case in the past, that is the legacy of the past. It will be our challenge.

© 2006 MSNBC.com

URL: http://msnbc.msn.com/id/12616474/site/newsweek/

Hajde per hajer.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga dodoni : 04-05-2006 mė 06:56
    Leje mos m'trano, pashe zotin!!!!

Rrofte Shqiperia Etnike

Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    Sa dollar mori gazeta nė fjalė pėr ta shkruar artikullin nė fjalė me qėllim qė ne shqiptarėt pėrmbushjen e standardeve ta shohim si diqka pozitive dhe tė dobishme pėr ne.

Ne shqiptarėt nė kėso mėnyrash tė marrjes sė narkozės vėshtir e kami tė shohim se nė secilin hap qė bėjnė elitat politike tonat i afrohemi mė afėr Serbisė.

Me servilizma,internacionalizma,bajraktarizma,sllaviz ma,helenizma etj,nuk bėhet dot shteti i Kosovės aq shumė i dėshiruar nga tė gjith shqiptarėt,"pėrveq meje"....

"Dituria"

i/e regjistruar Maska e Arb
    Anėtarėsuar
    06-12-2002
    Vendndodhja
    Little Albania, NY
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Sabriu
    Sa dollar mori gazeta nė fjalė pėr ta shkruar artikullin nė fjalė me qėllim qė ne shqiptarėt pėrmbushjen e standardeve ta shohim si diqka pozitive dhe tė dobishme pėr ne.

Ne shqiptarėt nė kėso mėnyrash tė marrjes sė narkozės vėshtir e kami tė shohim se nė secilin hap qė bėjnė elitat politike tonat i afrohemi mė afėr Serbisė.

Me servilizma,internacionalizma,bajraktarizma,sllaviz ma,helenizma etj,nuk bėhet dot shteti i Kosovės aq shumė i dėshiruar nga tė gjith shqiptarėt,"pėrveq meje"....

"Dituria"
    E kush je ti o Zoteri Dituria qe flet se cka e si e cfare bejne Shqiptaret? Kush te dha te drejte morale te flasesh per Shqiptaret?

Nese ke dicka kunder njohjes formale te Pavaresise se Kosoves, ne Qershor, i shkruaj autorit te artikullit, ne Newsweek?
    Talent wins games, but teamwork wins championships.
    Micheal Jordan

Dobins ; Kosova do ta ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara dhe do tė pranohet si shtet sovran

“Pėr Kosovėn, mendoj se ēdokush e kupton se cili do jetė pėrfundimi. Do tė jetė njė lloj forme e pavarėsisė sė kushtėzuar, ku Kosova do tė ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara dhe do tė pranohet si shtet sovran”. Kėshtu deklaroi sot /e shtunė/ Xhejms Dobins – ish i dėrguar i presidentit Bill Klinton, nė njė intervistė pėr Radion Evropa e Lirė. “Megjithatė nė Kosovė do tė kemi njė mbikėqyrje ndėrkombėtare me prani tė paqeruajtėsve, pėr tė siguruar se angazhimet pėr pakicat dhe shoqėrinė demokratike po plotėsohen”, tha Dobins.
    Sa i pėrket rezultatit tė bisedimeve, duket se nė fund palėt nuk do tė bien dakord dhe Marti Ahtisari duhet tė bėjė rekomandimet e tij pėr Kėshillin e Sigurimit i cili do jetė ai qė do tė vendosė pėr statusin pėrfundimtar tė Kosovės, pa pasur mirėkuptimin e palėve” tha mes tjerash Xhejms Dobins.

Postuar mė: Sb Blue Sky & Radio Kosova Staff me May 06, 06 | 6:15 pm

i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga ARIANI_TB
    Dobins ; Kosova do ta ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara dhe do tė pranohet si shtet sovran

“Pėr Kosovėn, mendoj se ēdokush e kupton se cili do jetė pėrfundimi. Do tė jetė njė lloj forme e pavarėsisė sė kushtėzuar, ku Kosova do tė ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara dhe do tė pranohet si shtet sovran”. Kėshtu deklaroi sot /e shtunė/ Xhejms Dobins – ish i dėrguar i presidentit Bill Klinton, nė njė intervistė pėr Radion Evropa e Lirė. “Megjithatė nė Kosovė do tė kemi njė mbikėqyrje ndėrkombėtare me prani tė paqeruajtėsve, pėr tė siguruar se angazhimet pėr pakicat dhe shoqėrinė demokratike po plotėsohen”, tha Dobins.
    Sa i pėrket rezultatit tė bisedimeve, duket se nė fund palėt nuk do tė bien dakord dhe Marti Ahtisari duhet tė bėjė rekomandimet e tij pėr Kėshillin e Sigurimit i cili do jetė ai qė do tė vendosė pėr statusin pėrfundimtar tė Kosovės, pa pasur mirėkuptimin e palėve” tha mes tjerash Xhejms Dobins.

Postuar mė: Sb Blue Sky & Radio Kosova Staff me May 06, 06 | 6:15 pm
    Qe intervista e plote
    -----------

E shtunė, 6. Maj, 2006
    DOBBINS: KOSOVA DO TĖ KETĖ VEND NĖ OKB SI SHTET SOVRAN

James DOBBINS, ish i dėrguar i presidentit Clinton pėr Ballkanin

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Zoti Dobbins, Kosova ka hyrė nė procesin e pėrcaktimit tė statusit. Si do ta vlerėsonit ecurinė e procesit dhe a mendoni se Kosova do ta ketė statusin deri nė fund tė vitit 2006?

DOBBINS
    Mendoj se pėrparimi ka qenė i ngadalshėm, por sė paku kemi diskutim mes palėve, ndonėse ato duken tė jenė shumė tė ndara nė ēėshtjet bazė. Duke analizuar qėndrimet dhe situatėn dikush mund tė vlerėsojė se do duhej tė ketė njė kompromis tė arsyeshėm por a do tė mund tė arrihet deri atje kjo nuk ėshtė e qartė.
    Duket se nė fund palėt nuk do bien dakord dhe Ahtisari duhet tė bėjė rekomandimet e tij pėr Kėshillin e Sigurimit dhe do jetė Kėshilli i Sigurimit qė do vendosė pėr statusin pėrfundimtar tė Kosovės, pa pasur mirkėpuptimin e palėve.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Pra do tė kemi njė zgjidhje tė imponuar?

DOBBINS
    Sipas tė gjitha gjasave do kemi njė zgjidhje tė imponuar. Ahtisari do pėrpiqet tė sigurojė qė propozimet e tij marrin parasysh nevojat bazė tė tė gjithėve nė mnėyrė qė kundėrshtimet e mundshme tė mos jenė shumė tė forta.
    Por nga ana tjetėr politikat e brendshme nė dy shoqėritė e bėjnė tė vėshtirė tė besojmė se do kemi njė pėrfundim politik tė cilin udhėheqėsit politikė do jenė nė gjendje ta pranojnė plotėsisht.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    A mendoni se Kėshilli i Sigurimit do mund tė marrė njė vendim deri nė fund tė vitit 2006 apo do kėrkojė mė shumė kohė?

DOBBINS
    Nė procese tė tilla afatet kohore gjithmonė shtyhen, por jo pafundėsisht. Mendoj se Ahtisari do bėjė rekomandimet para fundit tė vitit, derisa do kemi mė pas debatin brenda Grupit tė Kontaktit rreth asaj se ēfarė duhet tė pėrmbajė rezoluta e Kėshillit tė Sigurimit. Grupi i Kontaktit do jetė nė gjendje qė tė dorėzojė projekt rezolutėn nė Kėshillin e Sigurimit deri nė fund tė vitit, por mund tė marrė pak mė shumė kohė.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Sipas jush cili do jetė statusi i Kosovės, si do duket Kosova?

DOBBINS
    Mendoj se ēdokush e kupton se cili do jetė pėrfundimi. Do tė jetė njė lloj forme e pavarėsisė sė kushtėzuar, ku Kosova do tė ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara dhe do tė pranohet si shtet sovran. Megjithatė nė Kosovė do tė kemi njė mbikqyrje ndėrkombėtare, prani e paqeruajtėsve, dhe njė mbikqyrje ndėrkombėtare pėr tė siguruar se angazhimet pėr pakicat dhe shoqėrinė demokratike po plotėsohen. Njėherėsh do kemi njė lloj autonomie deh decentralizimi qė do t'i lejojė pakicave tė kontrollojnė disa aspekte tė jetės sė tyre.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Pėrmendet ulėsen nė Kombet e Bashkuara. Ka raporte se ekziston njė ndarje brenda Grupit tė Kontaktit apo bashkėsisė ndėrkombėtare pikėrisht rreth ulėses sė Kosovės nė Kombet e Bashkuara. Ēfarė ka tė vėrtetė rreth kėtyre dallimeve?

DOBBINS
    Nėse Kėshilli i Sigurimit nuk bie dakord rreth pėrcaktimit tė statusit tė Kosovės, atėherė Kosova nuk mund tė ketė vendin e saj nė Kombet e Bashkuara. Nė njė skenar tė tillė Shtetet e Bashkuara dhe partnerėt e tyre evropianė duhet tė vendosin ēfarė tė bėjnė. Dhe mė duhet tė them se ata i kanė disa alternativa nė kėtė drejtim. Por nuk jam i sigurt nėse Rusia do tė bllokojė njė vendim konsensual tė Grupit tė Kontaktit. Dhe nėse Rusia bie dakord, tė njėjtėn gjė do tė bėjė dhe Kina.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Sapo pėrmendėt mundėsinė qė Kėshilli i Sigurimit tė mos bjerė dakord pėr statusin derisa thatė se ekzistojnė alternativa nė njė rast tė tillė. Cilat janė ato?

DOBBINS'
    Nėse Grupi i Kontaktit nuk gjen njė gjuhė tė pėrbashkėt atėherė SHBA-tė dhe aleatėt e tyre evropianė duhet tė gjejnė zgjidhje se si t'i tejkalojnė kėto mosmarrėveshje. Herėn e fundit qė KS-ja nuk ishte nė gjendje tė binte dakord SHBA-tė, BE-ja dhe NATO-ja vepruan jashtė kornizės sė Kombeve tė Bashkuara. Nuk mund ta pėrjashtojė kėtė mundėsi, por nuk e parashoh se do tė ndodhė, pasi besoj se nė fund Kėshilli i Sigurimit do tė bjerė dakord bazuar nė rekomandimet e Grupit tė Kontaktit.

RADIO EVROPA E LIRĖ
    Duke mbetur tek statusi. Ka analistė qė thonė se zgjidhja do jetė e tillė qė t'i bėjė shqiptarėt tė ndihen fitues dhe serbėt tė mos ndihen humbės. Ēfarė do tė thotė kjo, apo ėshtė vetėm lojė fjalėsh?

DOBBINS
    Kjo varet shumė nga ajo se si shqiptarėt dhe serbėt pėrcaktojnė interesat e tyre. Nėse serbėt duan tė ndihen humbės askush nuk do t'i ndalojė ata tė ndihen tė tillė.
    Ėshtė fakt se nuk ka asnjė udhėheqės nė Beograd qė do tė qeverisė Kosovėn. Nuk ka asnjė udhėheqės serbė qė mendon se Serbia duhet tė marrė pėrsipėr pėrgjegjėsitė pėr ekonominė apo sigurinė e Kosovės. Nė njė shkallė tė gjerė kėto janė bisedime rreth simboleve. Nėse serbėt zgjedhin qė t'i interpretojnė rezultatet e bisedimeve si humbje askush nuk do pėrpiqet t'i bindė qė ėshtė e kundėrta.

Intervistoi: Iliriana A. Bajo
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Sabriu

"Dituria"
    Me Arabizma besoj se do behet.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

Mjedisor Maska e Edvin83
    Anėtarėsuar
    20-03-2006
    Vendndodhja
    Tallinn
    Postime
    Kosova do te kete e pavarur brenda ketij viti, kjo eshte e sigurte dhe te gjithe palet ne bisedime e dine kete. Edhe vete serbet e pranojne por duan te duken sikur po luftojne deri ne fund thjesht per hir te opinionit publik dhe per te qetesuar nacionalistet ne Serbi.

NJE TOQE NGA BERATI Maska e Ligesia
    Anėtarėsuar
    26-09-2005
    Vendndodhja
    Ne qytetin e miut
    Postime
    E fituam cuna, kaq ishte duan sduan ne kemi SHBAn. Intervista ishte e perkryer, me peqeu goxha se genjeu si nje Makiavel i vertet.

i/e regjistruar Maska e DardanG
    Anėtarėsuar
    18-02-2006
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Arb
    E kush je ti o Zoteri Dituria qe flet se cka e si e cfare bejne Shqiptaret? Kush te dha te drejte morale te flasesh per Shqiptaret?

Nese ke dicka kunder njohjes formale te Pavaresise se Kosoves, ne Qershor, i shkruaj autorit te artikullit, ne Newsweek?
    Nėnshkruhet ky me shumė pseudonime, ky farė "Zotėri Dituria", porse shkrimet e tij dėshmojnė pėr njė Zotėri Ligėsia, Zotėri Injoranca, Zotėri Shpifja, Zotėri Antikombėtarizmi...!

Mjedisor Maska e Edvin83
    Anėtarėsuar
    20-03-2006
    Vendndodhja
    Tallinn
    Postime

Kosova e pavarur, pune muajsh

Gjenerali Westely Clark tha se Kosova do te jete e pavarur pas disa muajve kohe
    -"I am confident that this issue will be solved very soon, and probably in few months, Kosovo will become independent and will respect the rights of all citizens," said Clark.

i/e regjistruar Maska e King_Arthur
    Anėtarėsuar
    27-04-2006
    Vendndodhja
    Detroit U.S.A por me zemer dhe shpirt ne elbasanin tim.
    Postime
    Kosove E Pavarur Dhe Pa Kushte Ta Vendosi Vete Fatin E Saj Mbas Pavaresise ,

Rrofte Shqiperia Etnike
    Shqipetar Mos Rri Po Duku Shqipetar

HIJA E ZEZĖ Maska e Elmo
    Anėtarėsuar
    26-09-2006
    Vendndodhja
    Italy
    Postime
    HIJA E ZEZĖ

Tema tė Ngjashme

1. Dardani apo Kosovė
    Nga Statovci nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 167
    Postimi i Fundit: 15-06-2018, 11:31
  2. Kosova, e pavarur, por jo sovrane!
    Nga Davius nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 18-04-2006, 05:52
  3. Perse Kosova duhet te njihet e pavarur !
    Nga Albo nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 18
    Postimi i Fundit: 25-09-2002, 14:53

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •