Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime

Austria dhe Hungaria toka ilire

Marre nga: http://www.answers.com/main/ntquery;...ext=Pannonians

Pannonia

Position of the Roman province of PannoniaPannonia is an ancient country bounded north and east by the Danube, conterminous westward with Noricum and upper Italy, and southward with Dalmatia and upper Moesia. Pannonia was located in the territory of present-day countries: Austria, Croatia, Hungary, Serbia and Montenegro, Slovenia and Bosnia and Herzegovina.

Today, the term Pannonia is usually used for what is called Transdanubia (Dunįntśl) in Hungary and for the northern parts of former Yugoslavia which are located in the Pannonian plain.

History
    Its original inhabitants were the Pannonii (Pannonians), an Illyrian tribe. From the 4th century BC it was invaded by various Celtic tribes. Little is heard of Pannonia until 35 BC, when its inhabitants, allies of the Dalmatians, were attacked by Augustus, who conquered and occupied Siscia (Sisak). The country was not, however, definitely subdued until 9 BC, when it was incorporated with Illyria, the frontier of which was thus extended as far as the Danube.

In A.D. 7 the Pannonians, with the Dalmatians and other Illyrian tribes, revolted, and were overcome by Tiberius and Germanicus, after a hard-fought campaign which lasted for two years. The proximity of dangerous barbarian tribes (Quadi, Marcomanni) necessitated the presence of a large number of troops (seven legions in later times), and numerous fortresses were built on the bank of the Danube.

Map of the Roman provinces Pannonia, Dalmatia, Moesia, and DaciaSome time between the years 102 and 107, between the first and second Dacian wars, Trajan divided the province into Pannonia superior (the western), and inferior (the eastern) portion. According to Ptolemy, these divisions were separated by a line drawn from Arrabona (Győr) in the north to Servitium (Gradiška) in the south; later, the boundary was placed farther east. The whole country was sometimes called the Pannonias (Pannoniae).

Pannonia superior was under the consular legate, who had formerly administered the single province, and had three legions under his control: Pannonia inferior at first under a praetorian legate with a single legion as garrison, after Marcus Aurelius under a consular legate, still with only one legion. The frontier on the Danube was protected by the establishment of the two colonies Aelia Mursia (Esse) and Aelia Aquincum (Alt-Ofen) by Hadrian.

Under Diocletian a fourfold division of the country was made:

Pannonia Prima in the northwest, with capital in Savaria/Sabaria (Szombathely),
    Pannonia Valeria in the northeast, with capital in Sopiane (Pécs),
    Pannonia Savia in the southwest, with capital in Siscia (Sisak),
    Pannonia Secunda in the southeast, with capital in Sirmium (Sremska Mitrovica)
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura  

i vetlarguar Maska e Arcimedes
    Anėtarėsuar
    26-12-2005
    Vendndodhja
    Holland
    Postime
    Un e kam lexuar diku dhe e kam pare edhe ne nje harte qe iliret kan qene populli me i madh ne Ballkan.

Faleminderit alibaba per informacionin.
    I vetlarguar per arsyje fshirje shkrimesh nga moderatore arrogante si puna e Dariusit me shoke....

Perjashtuar Maska e bashki
    Anėtarėsuar
    22-12-2005
    Postime
    shtrirja e fiseve ilire { ketu nuk prfshihen tokat ne fjale}

i vetlarguar Maska e Arcimedes
    Anėtarėsuar
    26-12-2005
    Vendndodhja
    Holland
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga bashki
    shtrirja e fiseve ilire { ketu nuk prfshihen tokat ne fjale}
    faleminderit Bashki per harten.
    I vetlarguar per arsyje fshirje shkrimesh nga moderatore arrogante si puna e Dariusit me shoke....

Erara humanum est Maska e kęrlighed
    Anėtarėsuar
    28-05-2005
    Vendndodhja
    Skandinavi
    Postime
    Ketu keni edhe nje harte tjeter te illyricum-it.

Pershendetje.
    Mea mihi concientia pluris est quam Omnium sermo.
    Cicero

Perjashtuar Maska e bashki
    Anėtarėsuar
    22-12-2005
    Postime
    Me pika te zeza tregohen vendet ku sot jetojne pjestare te races Ilirike {pasardhes te ilireve te lashte tashme te asimiluar ne gjuhe}
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga bashki : 31-12-2005 mė 21:24

Larguar.
    Anėtarėsuar
    02-11-2005
    Vendndodhja
    nė Blog
    Postime
    Pse ngateroni Ilirine me provincen romake Illyricum???

me 40 hajdutė Maska e alibaba
    Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Tannhauser romaket i kane emertuar provincat ne baze te perkatesise etnike te banoreve p.sh. nga galet Gali, nga retet Retia, nga iliret Ilyricum etj.
    Per panonet te sjell edhe fakte tjera,megjithese dihet se kane qene ne nje kohe nen invadimin e kelteve por qysh ne fillim ishin pellazge.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    02-11-2005
    Vendndodhja
    nė Blog
    Postime
    Tannhauser romaket i kane emertuar provincat ne baze te perkatesise etnike te banoreve p.sh. nga galet Gali, nga retet Retia, nga iliret Ilyricum etj.
    Eshte gabim te thuhet kjo ose te pakten keqkuptim i fakteve historike. Romaket i ndanin provincat sipas vullnetit me kritere ushtarake dhe jo etnike, p.sh ne baze te renditjeve te legjionave etj etj.

Per panonet te sjell edhe fakte tjera,megjithese dihet se kane qene ne nje kohe nen invadimin e kelteve por qysh ne fillim ishin pellazge.

Panonet ishin ilire dhe nga fiset qe u sherbyen me shume romakeve. As kishin te bejne me pellazget. Pellazget para ilireve nuk kishin arritur vecse deri ne Shqiperine e jugut.

Te te bej dy pyetje:

Cili shkencetar eshte 'babai' i albanologjise?
    Cili ishte ai qe tha i pari se origjina e shqiptareve vjen nga pellazget?

Nuk eshte turp te mos dish, pyet...

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Nje harte qe tregon lidhjen etnike mes Etrureve, Lemnosit, Panoneve dhe Reteve [paraardhes te retoromaneve].Ne gjuhen retoromane ninullat quhen ninis nanis.Kjo tregon qarte nje prejardhje pellazgjike te retoromaneve te cilet sot jetojne ne Zvicer.Gjithashtu per panonet eshte shume e perkrahur kjo hipoteze e lidhjes etnike te tyre me etruret dhe pellazget tjere.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga alibaba : 10-01-2006 mė 06:28

Larguar.
    Anėtarėsuar
    02-11-2005
    Vendndodhja
    nė Blog
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Tannhauser
    Cili shkencetar eshte 'babai' i albanologjise?
    Cili ishte ai qe tha i pari se origjina e shqiptareve vjen nga pellazget?
    Mund te pergjigjesh pak (ne qofte se di) ne keto dy pyetje te thjeshta...

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    1. Ka dy pergjigje kontradiktore per kete se babai i albanologjise ishte austriaku Johann George von Hahn apo Eqrem Qabej.

2.Nuk me kujtohet per momentin por sidoqofte me rendesi eshte te thuash mendimin tend e jo te besh pyetje provokative.

Larguar.
    Anėtarėsuar
    02-11-2005
    Vendndodhja
    nė Blog
    Postime
    Nuk eshte pyetje fare provokatore. Kur do gjesh pergjigjen e dyte do te te them ku e kam llafin.

Ka dy pergjigje kontradiktore per kete se babai i albanologjise ishte austriaku Johann George von Hahn apo Eqrem Qabej.
    Ketu ke te drejte. Per mendimin tim Hahn-i e meriton per arsye me shume lashtesie por edhe nga perpjekjet e medha ne nje kohe pa shume prova dhe ne rethana te crregullta kurse nga shqiptaret sidomos Xhuvani dhe Cabej dhe me tej Demiraj zene nje vend te madh.

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Pse ngateroni Ilirine me provincen romake Illyricum???

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    The area of present day Austria has been inhabited since about 80,000 BC. In the early Iron Age, it was settled first by Illyrians and later by Celts from Western Europe.

Referenca: http://www.georama.gr/eng/junior/cou...c/austria.html

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    TOWN HISTORY

The Illyrians and the Celts are the first proven folk groups. From 15 B.C. followed 500 years under Roman rule.
    http://cms.khs.info/index.php?id=237

Perjashtuar Maska e Zėu_s
    Anėtarėsuar
    02-05-2006
    Postime
    Ali (ose dikush tjeter) me trego se si mundem ti siell disa harta te skenuara ketu ne forum, ku tregon shtrirjen e Illyrve ne europe qe nga viti 2700 p.e.r deri sot.

T'falemi'nderes

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Zeus ti kum shkru dy mesazhe private.

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Noricum in ancient geography was a celtic kingdom in Austria and later a province of the Roman Empire. It was bounded on the north by the Danube, on the west by Raetia and Vindelicia, on the east by Pannonia, on the south by Pannonia, Italia and Dalmatia. It roughly corresponds to the greater part of modern Styria and Carinthia, and part of Austria west of Vienna, Bavaria and Salzburg.

The original population appears to have consisted of Pannonians (a people kin to the Illyrians), who after the great emigration of the Gauls became subordinate to various Celtic tribes, chief amongst them being the Taurisci, probably called Norici by the Romans from their capital Noreia (Neumarkt in der Steiermark).

Sipas kėsaj Ilirėt, mė saktė fisi Panon ishin banorėt e parė tė Austrisė, Bavarisė dhe Salzburgut.Keltėt kishin ardhur mė vonė si invadues dhe pushtues.

Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    There are no written issues from the Iron Age (700-500 BC), but some scholars try to identify people later mentioned in the written sources -- Thracians east of the Tisza, and Illyrians (Pannonians) west of the Danube -- but this is highly speculative. The Celts came from the west around 450 BC, and they expanded over the whole of present-day Hungary in the Late Iron Age. The Pannonian (in the southwest) and Thracian presence also seems to have continued, however.

-----. In the reorganization of the empire by Diocletian (285) the diocese of Illyricum was created; it comprised Pannonia, Noricum and Dalmatia, while Dacia and Macedonia, together called Eastern Illyricum, were added later.
    Noriku, Panonia dhe Dalmatia, apo trojet e sotme tė Austrisė, Hungarisė dhe Jugosllavisė pėrfshiheshin nė Ilirinė perėndimore, ndėrsa Dakia dhe Maqedonia nė Ilirinė lindore.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga alibaba : 10-10-2006 mė 12:13

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Ēfare historie false mesohet ne shkollat shqiptare?
    Nga BARAT nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 38
    Postimi i Fundit: 31-07-2009, 09:54
  2. Shqipėria - Hungaria
    Nga ^_BIM_BUM_BAM_^ nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 22
    Postimi i Fundit: 28-03-2009, 17:54
  3. Paketa e propozuar nga Ahtisari pėr statusin final tė Kosovės
    Nga Nice_Boy nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 451
    Postimi i Fundit: 21-10-2007, 12:59
  4. Hungaria
    Nga Lumnjani nė forumin Albumi fotografik
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 07-03-2006, 03:10
  5. Kolalicioni humbet edhe nje aleate: Hungaria terhiqet nga Iraku
    Nga [xeni] nė forumin Problemet ndėrkombėtare
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 07-11-2004, 05:37

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •