Duke shfaqur rezultatin 621 deri 640 prej 641
    Perjashtuar Maska e morrison
    Anėtarėsuar
    16-01-2007
    Vendndodhja
    Me kembe ne toke!
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga XH.GASHI Lexo Postimin
    Pizeven une jam kunder termit grek i lasht sepse ky term nuk ka ekzistue une e shof ky term ska asgja te keqe sikur mos te mohoj ekzistencen e Pellazgve-Yllirve njohurit e tyre kultin e tyre ne start kjo shifet kjart sa mesojn femijt e Grekerve per Ylliret kurse ne i vendosim me apo pa qellim ne histori Kombtare ,,GREQIA E LASHT" .

Jo i nderuar PIZEVEN ju skeni faj se keto gjera kan shkuar deri edhe ne media kombtare
    Sa i perket banorve te sotem te Finiqit kjo nuk eshte aspak e rendesishme .
    Pershendetje

Jam plotesisht dakort me ty. As mua nuk me pelqen ky term sepse eshte i rrem perderisa sot veshtire se mund te gjesh lidhje gjenetike midis grekeve te lashte dhe atyre sot. Por c'far te besh qe bota eshte mesuar me kete term dhe nese perdor term tjeter rrezik se ata kane per te kuptuar tjeter gje.

Gjith te mirat.

Une jam shqiptar Maska e gjergj arianiti
    Anėtarėsuar
    29-12-2008
    Vendndodhja
    ne boten e cudirave
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Pizeveni Lexo Postimin
    perderisa sot veshtire se mund te gjesh lidhje gjenetike midis grekeve te lashte dhe atyre sot.
    Shume e drejte ajo qe thua,dhe do te doja te shtoja dicka per ato shqiptar qe nuk jetojne ne greqi, ose nuk paten rastin te vejne ne shkolle atje.
    Une jetoj ne Greqi prej shume vjetesh dhe kam mbaruar dhe shkollen ketu.Midis te tjerave si lende kishim dhe greqishten e lashte dhe sa per informacion te gjithe greket e konsideronin si lenden me te veshtire dhe ne te vertete ishte lenda ku ngelnin shumica e nxenesve.
    Une shtroj pyetjen tani, si eshte e mundur nje popull te kete kaq veshtiresi me gjuhen e paraardheseve te tij?Kaq shume paska ndryshuar kjo gjuhe ne shekuj apo thjeshte miksi popujve qe jeton ne ate vend e ka fshire?
    Miksi popujve qe jeton atje ka mbajtur(ndoshta po ndoshta i kan shpikur vete ato fjale) disa fjale te helenaseve dhe jetojne ne token qe quhet Hellas me keto argumente ato pretendojne qe jane pasardhes te hellenasve.
    450 vjet roberi pushtuesit donin ta fshinin historine tone dhe gjuhen tone.
    Megjithate studiues te huaj, akoma dhe greke kane pranuar faktin se ne gjuhen shqipe kane mbijetuar fjale te greqishtes se lashte dhe latinishtes, te cilat nuk mund te thuash se i huazuam tani nga italianet ose greket se vete keto popuj ka shekuj qe si perdorin.Kjo eshte prova me e forte dhe me llogjike qe gjuha shqipe ka ekzistuar ketu qe ne kohet e lashta, dhe eshte pasardhesja e drejteperdrejte e ilirishtes.
    Duaje atdhene si shqiponja folene.

Perjashtuar Maska e morrison
    Anėtarėsuar
    16-01-2007
    Vendndodhja
    Me kembe ne toke!
    Postime
    Ne nje panair librash gjeta nje liber te rralle si tip fjalori qe studionte tre gjuhe PELLAZGJISHT - GREQISHT (greqishten e lashte) - SHQIP i cili ishte shume voluminoz dhe pak si i shtrenjte. Ate dite nuk posedoja aq lek (se mbaj mend cmimin) dhe mendova te kaloja nje dite tjeter per ta marr. Por e lash pas dore dhe panairi u mbyll. Ishte nje thesar i vertet. Libri qe te shpjegonte lidhjen e greqishtes se vjeter me pellazgjishten perdorte ghuhen shqipe. Jam bere pishman qe nuk e mora. Nese eshte i interesuar ndonjeri ta kerkoje, por zor se e gjen se ish nga ata librat e vecante me kopertine te trashe dhe duhet te ishte botim i vjeter. Pastaj libra te tille kisha dhe asfalia greke i zhdukin porsa u bien ne ere. Dhe per me teper shitesi me tha se nese isha studiues ta merrja se zor se e gjej me. Megjithate nuk i dihet, mund te kene bere ndonje ribotim nese i ka lene shteti grek.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-11-2008
    Vendndodhja
    irraggiungibile
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga javan Lexo Postimin
    cfare dini ju per Pllakat Eufubine dhe ne cfare shkrimi jane ato? Interneti nuk te ndihmon.
    Jane pellasgjike te fallsifikuara ne Umbria(risjellin tekste mjaft antike),ne gjuhen Umbro,si dhe latinisht(pershtatur ne gjuhen ikuvino) tre nga pllakat,me duket!

http://www.forumishqiptar.com/showpo...&postcount=615

PS.Vertete,interneti nuk ndihmon
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga _MIRELA- : 29-03-2009 mė 09:00

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-11-2008
    Vendndodhja
    irraggiungibile
    Postime
    The words are selected from the Etruscan_Phrases, Grammar and Glossary. This script is highly repetitive with ephitets and phrases juxtaposed as in a magical incantation. Often the voice is in the first person which concludes the script with the notion that "I brought forth the hairy one of the Picenes (Pesnimv). The god noted for being "hairy," whose name is Tages, is mentioned in a litany of other gods and goddesses whom the speaker tells to keep away. The text is being updated based upon better images of the Tavola Eugubine tablets.

Translation:

N1 I collect together with; the knights you place they harrow of ardour; the truce of Citlov the stern
    N11 to (Mars) battle/war you were impassioned; I forbid the people in the presence of the whole the seven of the whole you eat; the whole by the ego you eat
    N21 in the toga to you the mistresses I forbid; I ordained, I forbid; you kept away; the portent of Kotep Pesnimus
    N31 Erebus you should keep at a distance to join together with; Persephone of the days of the truce; of Citlup; he dried up the fountain of Gea
    N41 to you I come; of the people in the presence of the whole/everybody the seven you eat; the whole thre the seven he/she eats; Cato you provide for
    N53 the mistresses I forbid; you kept away the portent of the carriage of images likewise; you keep away the departure among the lights; I eat among the lights;
    N63 I placed; the blessed Kotev through the decline of the altars of the army; you prevented; I sail over to join Piphas; the club;
    N74 I bring forth to pass from state to state with me to celebrate; wherefore you seek by which way we cast this thing out of the water of the 12 parts wandering
    N87 to wander there three times the level ground; connectedly; you survived you celebrate blessed
    N100 you place for the people of greed a light by the purse; whether the decree I bring forth of the birth I long for
    N112 after the birth I long for you place; to connect of the Tuscan I reign the crowd of the fate/prophesy I flee myself
    N123 the pyre of the goddess Aph we fear behold! I direct my course; you place the pyre; behold! the earth of the goddess Aph we fear
    N139 I escape with myself; you stand to strike at the weak; the skulls you turn aside; the entire ego you eat
    N149 the course we sail of Achaia of Clove or Clotho together with Pivia or Phthia of you where she summons; to celebrate of me; I bring forth
    N160 by means of to rule Cato I bring forth of you; I go forth I long for Apollo completely; the purple of the people of Atys you place; you would lead
    N173 the territory of the goddess Uni we love I flee with myself; I bring forth RST to love; the whole of Tarina of the tribe
    N184 of Tarina thine; I twist together with Naphar together with the name of Iapys together with the name
    N194 of the wand of Apollo the gate to sustain; truly! to the goods he is blessed; to speak; you die to the goods he is
    N206 you place whereby to rule the Catos; he stands of the light behold! to the boundary marks I form an alliance; I escape with myself; I farm/cultivate to endure
    N216 cunningly of the branch of the ego I eat; I escape with myself; the magnificent apparatus/splendor you watch over; and indeed you purify; you placed he loved to dream
    N230 of the bones of Persnimus; I escape with myself; he brings forth of you; the ego of the ashes; three of the radiance; I love to invoke a prayer before
    N244 three of the radiance he brings forth of you; the ego of the ashes I escape with myself;
    N254 to rule the Catos I sigh/lament; he brings forth of you; the mistress of the fount; by which I sigh; I bring forth of you; for to rule the Catos
    N268 I come by the lords of the tribe because of the diety Rub; I moisten/drip water on Rub; you are badly at leisure blessed you are born of Mars
    N280 Cato whereby; my Springs I forbid I have kept at a distance to reveal; I placed; I forbid
    N290 Iapys Pesnimus; the lower world/Erebus you keep at a distance
    N294 I moisten the battlements in regard to the three long ago beloved brother you are at leisure he makes you enriched I forbid; you surpass yourself
    N304 you gave birth you give birth to those of Mars; I have wasted away blessed I keep at a distance to reveal
    N311 to the Chati he dedicates; of Hades; everyone I surrender of the dark the dead white; I placed; I forbid
    N320 the god Tages Pesnimus; to creep out you should keep at a distance
    N324 he draws; you are filled/satiated of the truce of Citlav; blessed you shear the sheep; you gave birth you give birth to those of Mars
    N333 mistresses; blessed; I keep at a distance to reveal; I was placed; I forbid; Tages Pesnimus
    N341 to creep out you should keep at a distance; you place the pure we wetten of esteem; the young adult males I approve
    N349 they will wander; you influence the god Eros of the country of the people of Atys; Eros/the lord you wear out yourself afterwards I moisten
    N357 the knights of the journey; I moisten the wing of the troops of mine; afterwards I moisten connectedly before you create
    N363 Eros of the earth; I escape; I moisten my wing of troops; afterwards I moisten to think/meditate of you before you cerate
    N378 the hairy of the people of Atys Pesnimus I escape of the Chatti; he dedicates of Hades everthing of it I yield
    N391 I escape; he satisfies mine to think of you before you create with the people of Atys; Pesnimus; I escape he/she celebrates
    N403 the eighty of the club/stick
    N404 afterwards a long timeyou fix the people; the dark/gloom of your grandfather however he perishes you create thine I bring forth
    N417 moreover with not the master through to rule Cato; of the tufa; thine I bring forth of you
    N428 the god/goddess Pho he/she attracts Boreas, the north wind, the god/goddess Eph to beg earnestly; the fate of you the god/goddess Eph I deny however;
    N435 before the territory of the goddess Uni; since I forbid thine from the mares I keep at a distance to reveal
    N444 I placed to forbid; he/she perishes ai! I forbid; the god Tages Pesnimus; of the lower world/god of the lower world you should keep at a distance
    N453 I seek for the three of the day; the spent bones/corpses I burn I carry about your going of the gods you are
    N462 they are by the calamities you compare; if I sowed of Atys I shine forth
    N469 through birth you are thine indeed you are; before Cephes; the three planes
    N476 the knight he creates the three knights of the god Rub; I forbid; I have kept at a distance to reveal
    N483 Cato to provide of me; blessed; among the lights I eat; the lights I placed
    N491 I opposed through the whole appearance/vision throughout the ego he eats; blessed; we dry up
    N500 Kotev Pesnimus of the underworld (Erebus) you should keep at a distance
    N505 I ask earnestly you err; the three planes; the truce of Siv you put together; blessed
    N513 to the truce; the mares; I opposed through; the appearance/vision; the whole in the pressence of; the ego he eats
    N522 he is lulled to sleep/appeased I am of you; I have kept at a distance to reveal; I placed I forbid
    N529 Kotev Pesnimus; the god Ares you should keep away
    N533 Cato you provide for the queens; I forbid; I placed I forbid; Kotev; Pesnimus
    N543 I forbid; I opposed through the appearance/vision; the whole in the presence of the ego he eats; I keep at a distance to reveal
    N553 Cato you provide for the queens; I forbid; I placed I forbid; Kotev; Pesnimus
    N561 of Erebus you should keep away
    N563 I ask earnestly you err; of the ten years I seek for the truce of Siv; the light armed infantry I go against to forbid;
    N573 you go to see the prophetesses I oppose through the appearance/vision; the whole through the ego he eats
    N582 I placed to forbid he is lulled to sleep; I am of you; I keep at a distance; to reveal; woe is me!
    N590 of these people when I reveal; the vineyard I forbid; I opposed throughout; the apearance/vision I forbid
    N598 the sacred/sacrifice; the whole in the presence of; the ego he eats; Kotev Pesnimus; Erebus you should keep away
    N607 I pray you err; of the cephii (family of Cephes) you are; the truce; I vow you summon the god Rub; I forbid; I protect; of Ionia
    N615 he creates of few people; I opposed throughout; the appearance/vision; the whole throughout; the ego he eats
    N624 Cato you provide for the queens; I forbid; I eat; the lights; I placed
    N632 I keep away to reveal; Kotev; Pesnimus; Erebus you should keep away
    N638 I ask earnestly you err; of the Cephii (the family of Cephus) you are; the truce; the goddess Pha of the battlement; I forbid; you devour; the mares
    N647 I opposed through the appearance/vision; the whole through the ego he eats; you establish; indeed Asia; I forbid; the line of descent; I forbid
    N660 the skin he restores; I for4bid; I have kept at a distance; to reveal; I placed to forbid; Tages Pesnimus
    N670 of the gods by means of you prevented; be off with you! the goddess Pha of the battlement; the gate of movement of the sisters the one army I lead/pull
    N676 I forbid you are a grain/morsel fo these people how much! you entreat the living/nourishment; I devoured; the knights; I forbid; I oppose
    N689 throughout; the whole appearance/vision throughout; the ego he eats I bear witness I form an alliance/assemble; I perished you understand we speak from beginning to end;
    N700 be off with you you wanderer there of the gates of the law I explain in detail of the sisters; the one army we lead; the eternal blessed
    N711 for the female riders a morsel of these people like to the living; I opposed throughout; the whole appearance/vision throughout; the ego he eats
    N725 the blessing the narrative I assemble; I perished you understand; we plead from beginning to end the blessing; I placed; I forbid
    N738 be off with you; the sister I go against of the divine gates; I explain in detail of the goddess Pha of the battlement I moisten/drip water; the lord; Titus; of the line of descent
    N748 I adorn there; to you of the descent of the hairy Pesnimus (Tages)
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura    

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-11-2008
    Vendndodhja
    irraggiungibile
    Postime
    Pllakat sjellin tekste mjaft me antike sesa datimi qe i perkasin,nuk perjashtohen modifikimet qe mund te jene bere.
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura   
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga _MIRELA- : 29-03-2009 mė 09:14

Restaurator Orbis Maska e Baptist
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Darius Lexo Postimin
    Temen e gjeta. Se kuptova pse ishte fshire pasi eshte nje teme qe ja vlen te jete ne forum. Pavaresisht nga kundershtite apo mendimet e shprehura aty, nje studim mbetet nje studim.
    Temat nuk duhen hapur per te thene dicka ne to dhe te mbyllen perseri. Temat hapen per diskutim dhe t'i jepet mundesia te gjitheve te thone ate qe dine dhe mendojne.
    Ajo teme ja vlen te pasurohet me me shume fakte.
    Digamma
    Qenka fshi prap lol
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

me 40 hajdutė Maska e alibaba
    Anėtarėsuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    Greqishtja e lashtė ėshtė deri dikund gjuha e jonė e asaj kohe me disa dallime:

1. Nuk ishte tamam ai dialekti jonė, po dialekti i atyre qė me kohė u shuan
    2. Kishte mė shumė fjalė tė huaja.

Citim Postuar mė parė nga Baptist Lexo Postimin
    Qenka fshi prap lol
    Aty eshte aty, kliko tek lidhja qe kam vendosur se sapo e kontrollova.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    23-06-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Tannhauser Lexo Postimin
    Pa na i thuaj ti (c'fare thote Platoni me budallalleqet e tij qe ia vinte ne goje te Sokratit) se une di c'ka thene...

Po nese ata shqiptare behen greke c'ke per te thene?
    Po te behen grek d.m.th se i ke vjedhur ti . Se ti e di shume mire qe grek nuk mund te behesh , grek vetem mund te lindesh ! Po te behesh grek d.mth. qe nuk je grek , por vetem nje person i grabitur , ku mendoj se nuk ka rendesi menyra e grabitjes !

Keshtu "naltzgjuarsia" juaj vazhdoni akoma te vidhni edhe njerez ? Nuk u ngopet ?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-01-2009
    Postime
    Mirela nese e lexon me vemendje " tavola eugubine" script "R''
    tek Mel Kopland e kam pare me vemendje ka shume fjale shqip.
    Vetem nje qorr mund te mos e shohe.
    shikoni dy fjalite e fundit:
    Spina mar e tu tuce rekanrus ose dekanrus mekanrus( nuk e lexoj dot germen e pare )
    berka kalaklath
    anthe ftath cesklu stuth e stuth umen thertu capire funte.
    Atehere ne mos gaboj ne shpine te marr une ty ... punet keshtu bahen kalakic
    dhe tash keshtu e keshtu umen mbase nime gjerketu fund.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-01-2004
    Vendndodhja
    diku
    Postime
    mund te parashtroj nje pyetje per ju te nderuar historiane dhe profesora [amatore dhe jo amatore ]?

dakord , flm

para , gjate dhe pak pas perfundimit te perandorise romake zona e ballkanit quhej iliricum ku perfshihej edhe shqiperia e sotme , dhe me pas gjate dyndjeve barbare , dhe gjate mbreterive sewrbe dhe bullgare dhe asaj bizantine dhe asaj turke , ne dokumentat e lena nga historiane , prifterinj e mesues te atyre koherave , nuk permendej askund termi ilir si etimologji e zones pergjate detit adriatik , dhe perdorej fjala albani , arban , arvani , .

termi ilir u zgjua vetem gjate perpjekjeve te rilindasve ne shkrimet e tyre per zbardhjen dhe origjinalitetin e origjines se vendit dhe gjuhes se shqiptareve .

ndoshta kjo nuk ka shume lidhje me temen por ndoshta ndihmon edhe ne zberthimin e nje misteri apo keq informimi tre gjuhes iliro-arberore-shqipe .

a mund te me jepni nje pergjigje ?

ndoshta edhe e kam gabim , te me falni , por ju lutem me ndriconi se kam me te vertete nje uri te madhe te mesoj .

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga maratonomak Lexo Postimin
    mund te parashtroj nje pyetje per ju te nderuar historiane dhe profesora [amatore dhe jo amatore ]?

dakord , flm

para , gjate dhe pak pas perfundimit te perandorise romake
    Kur ka perfunduar perandoria romake?
    zona e ballkanit quhej iliricum
    zona e ballkanit s'ekzistonte fare ne gjeografine e shtrirjes se ilirikut, ani qe shpikje e vone -ajo as atehere nuk shtrihej ne zonen e ilirikut. Iliriku eshte nje europe me vete apo europa proper. Ballkani eshte nje tjeter emer per breterine e farkuar bullgare. ballkan eshte vetem nje term alternativ qe i referohej ekzaktesisht nje regjioni te bullgarise. Orvatjet per ta zgjeruar si koncept gjeografik perdorin mbreterin e shkurte te hegjemonise se pushtimeve bullgare. Por dicka e tille eshte krejtesisht joparimore dhe e pavlere ne kuptimin historik.
    ku perfshihej edhe shqiperia e sotme,
    sakte nese i referohesh atij pushtimi. Por nese ke vene theksin ne ilirik - iliriku shtrihej pertej shqiperise ku perfshihej gjithe greqia prefshire kreten. Ndersa ne veri kapte me teper se gjysmen e austrise perendimore me krahinen tone te quajtur Norik [Vorik, Borik] = apo me thjeshte krahina e Veriut.
    dhe me pas gjate dyndjeve barbare , dhe gjate mbreterive sewrbe dhe bullgare
    Nuk ka pasur kurre kurrfare mbreterie serbe, ndersa farka e mbreterise bullgare sishte vetm nje ekstenzion i pushtetit te uzurpuar bizantin dhe platformave antishqiptare te tij.

dhe asaj bizantine
    ajo bizantine qe historikisht nuk eshte quajtur ashtu kurre - eshte themelate e mbreterise ilire, eshte themeluar nga ne.
    dhe asaj turke
    pa, turqia nuk ishte mbreteri.

ne dokumentat e lena nga historiane , prifterinj e mesues te atyre koherave , nuk permendej askund termi ilir
    Termi ilirik eshte perdorur deri ne fund te shekullit XIX dhe ka vazhduar te ekzistoje deri ne shkaterrimin apo riformatimin e turqise, me sakte shpikjen e kombit turk brenda gardhit te vene e te caktuar arbitrarisht, mbi toka te cilat kure nuk u kane takuar as jane banuar prej mongoleve. Problemi eshte se, megjithese koncepti Ilirik kishte mbijetuar edhe pak kohe pas shkaterrimit dhe riformulimit te feudes tani te njohur me emrin turk, iliret vet nuk e kishin mbijetuar.

si etimologji e zones pergjate detit adriatik , dhe perdorej fjala albani , arban , arvani , .
    kete duhet ta qartesosh, c'kupton me 'etimologji' ne kete turn? dhe te saktesosh zonen.
    termi ilir u zgjua vetem gjate perpjekjeve te rilindasve ne shkrimet e tyre per zbardhjen dhe origjinalitetin e origjines se vendit dhe gjuhes se shqiptareve .
    Kjo nuk eshte e vertete.
    ndoshta kjo nuk ka shume lidhje me temen por ndoshta ndihmon edhe ne zberthimin e nje misteri apo keq informimi tre gjuhes iliro-arberore-shqipe .
    ndoshta
    a mund te me jepni nje pergjigje ?
    ke marre nje varg, pak me larte.
    ndoshta edhe e kam gabim , te me falni , por ju lutem me ndriconi se kam me te vertete nje uri te madhe te mesoj .
    ta besoj.
    Aeneas Dardanus
    Lavdi, pasthirrme fosilesh, germadhash e rrenojash vershelluese. -Eja pas meje!...

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-01-2004
    Vendndodhja
    diku
    Postime
    e di si eshte puna ;

une jam thjesht nje i pa shkolle qe kam etje dhe deshire mbi historine dhe arkeologjine dhe ndoshta gabimi im i vetem eshte se nuk e parashtrova sic duhet pyetjen .

une te jam mirenjohes per kohen qe shpenzove per pergjigjen e pyetjes sime .

por prape mendoj se e shohim ndryshe historine .

po e them me qarte tani;

pse fill pas dyndjeve sllavo-barbare e me pas nuk u perdor fjala iliri per krejt ate zone e cila quhej iliricum ne perandorine romake , por neper dokumenta dhe shkrimet nder shekujt qe pasuan nuk u quajt me keshtu emer , po ndryshuan emra ne albani , e krahina me emra te tjere ne mal te zi , serbi e bosnje herzegovinene e sotme .

per kete jam i sigurt , sepse e di qe fjala iliri nuk perdorej askund ne dokumenta por perdorej vetem fjala albane , albanites arnaut ,arbane , dhe jo epirote apo ilire .

dhe nje pyetje tjeter me disa fjale ;

shqip - greqisht
    shkup -skopje [skopia] vend i fortifikuar , kulle , vend qe ben roje a dicka e tille
    i lig - likos ujku
    gji gjiri - gji toke
    kelcyre - klisura e mbyllur
    voskopoje- voskopoli -qyteti i barinjve

ose ne e kemi mare nga greket ose greket e kane mare nga ne keto fjale .
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga maratonomak : 17-12-2011 mė 21:40

Skandinavien Maska e TetovaMas
    Anėtarėsuar
    20-03-2008
    Vendndodhja
    Te vendi i xhenetit
    Postime

Gadishulli Ballkanik merre emrin nga fjala turke BALL-KANE ,qe ne perkthim ne gjuhen shqipe don te thote BALL -MJALTE KANE -GJAKU . Gadishulli Ballkanik eshte vendi e mjaltes dhe i gjakut,simbas osmanlijve . Ne Gadishullin Balkanik kurre eshte qetesi jeta eshte si mjalta , kurse kurre ne ballkane ka trazira dhe lufta rrjedhe gjaku si lumi.

Sai perket Ilireve , prej asaj kohe kurre fiset ilire u shendruane ne bijte e shqipeve (shqipetaret ) na hengri dreqi .

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    e di si eshte puna ;

une jam thjesht nje i pa shkolle qe kam etje dhe deshire mbi historine dhe arkeologjine dhe ndoshta gabimi im i vetem eshte se nuk e parashtrova sic duhet pyetjen .

une te jam mirenjohes per kohen qe shpenzove per pergjigjen e pyetjes sime .

por prape mendoj se e shohim ndryshe historine .
    Per dallim -une nuk arrij ta shoh historine fare, andaj dhe ketu: fjala 'ndryshe' nuk gjen aplikim!

po e them me qarte tani;

[2] pse fill pas dyndjeve sllavo-barbare e me pas nuk u perdor fjala iliri per krejt ate zone e cila [1] quhej iliricum ne perandorine romake ,
    [1] Kjo te eshte pergjegjur me pyetjen kur ka marre fund perandoria romake ne sensin 'romak'. Sepse:
    ne periudhen e Ilirikut perandoria romake nuk ekziston. Eshte perandori ilire pastaj, apo me sakte tetrarki.

[2]Me ardhjen e Konstantinit dhe themelimit te Romes se Re prej tij, shteti i quajtur njehere Ilirik zgjerohet ne ate qe sot mbiquhet bizantin. Selia mbreterore cvendoset ne "Konstantin o'Pol". Dhe zyrtarisht quhet 'Nova Roma'. Roma proper nuk ekzistonte me - kishin shkele barbaret ne tresi. Me nje fjale ne prag te depertimeve sllave, shteti i quajtur Ilirik, nuk quhej me ashtu. Ani qe termi nuk pushoi se perdoruri si reference territoriale as pas spastrimit etnik te mbi 70% te territoreve te shtrirjes se tij nga funderrinat sllave. Per te qene inronia me e madhe ne dokumentet e shekujve qe pasuan vet sllavet quheshin ilire dhe gjuha e tyre primitive ilirisht.

por neper dokumenta dhe shkrimet nder shekujt qe pasuan nuk u quajt me keshtu emer , po ndryshuan emra ne albani , e krahina me emra te tjere ne mal te zi , serbi e bosnje herzegovinene e sotme .
    Per cilin shekul po flet,...- "bosne e hercegovine"[?] e ke fjalen per shekullin XX?!

per kete jam i sigurt , sepse e di qe fjala iliri nuk perdorej askund ne dokumenta por perdorej vetem fjala albane , albanites arnaut ,arbane , dhe jo epirote apo ilire
    kjo nuk eshte e vertete pavaresisht faktit qe ti mund te jesh dhe i sigur-te.

dhe nje pyetje tjeter me disa fjale ;

shqip - greqisht
    [1]shkup -skopje [skopia] vend i fortifikuar , kulle , vend qe ben roje a dicka e tille
    [2]i lig - likos ujku
    [3]gji gjiri - gji toke
    [4]kelcyre - klisura e mbyllur
    [5]voskopoje- voskopoli -qyteti i barinjve
    [1]emri i Shkupit -nuk ka asnje lidhje me nocionet be fjale.
    [2]i lig nuk ka asnje lidhje me ujkun.
    [3]gji, si qenka ne greqishte?
    [4]kelcyre - eshte lokalizem, klisura, eshte me pare latinisht.
    [5]voskopoje, eshte vetem nje forme tjeter e bastarduar e fjales poaq te reduktuar te emrit te perdorur ndaj qyetetit Shkup.
    ose ne e kemi mare nga greket ose greket e kane mare nga ne keto fjale .
    ose.
    Aeneas Dardanus

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga TetovaMas Lexo Postimin

Gadishulli Ballkanik merre emrin nga fjala turke BALL-KANE ,qe ne perkthim ne gjuhen shqipe don te thote BALL -MJALTE KANE -GJAKU . Gadishulli Ballkanik eshte vendi e mjaltes dhe i gjakut,simbas osmanlijve . Ne Gadishullin Balkanik kurre eshte qetesi jeta eshte si mjalta , kurse kurre ne ballkane ka trazira dhe lufta rrjedhe gjaku si lumi.

Sai perket Ilireve , prej asaj kohe kurre fiset ilire u shendruane ne bijte e shqipeve (shqipetaret ) na hengri dreqi .
    sipas perrallave sllave te etimologjise se tyre popullore kjo qe thua ti duhet te jete perralle shume e vertete. Sidomos kur mbeshtetet mbi faktin se: "Ne Gadishullin Balkanik kurre eshte qetesi jeta eshte si mjalta , kurse kurre ne ballkane ka trazira dhe lufta rrjedhe gjaku si lumi."
    Aeneas Dardanus

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Baptist;3284526te?
    [4
    kelcyre - eshte *lokalizem, klisura, eshte me pare latinisht.
    *lexo: lokalitet. Nuk eshte fjale fare, perdoret vetem si emer vendi dhe si atribut origjinor [i vendasit].
    Aeneas Dardanus

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-01-2004
    Vendndodhja
    diku
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Baptist Lexo Postimin
    Per dallim -une nuk arrij ta shoh historine fare, andaj dhe ketu: fjala 'ndryshe' nuk gjen aplikim!

[1] Kjo te eshte pergjegjur me pyetjen kur ka marre fund perandoria romake ne sensin 'romak'. Sepse:
    ne periudhen e Ilirikut perandoria romake nuk ekziston. Eshte perandori ilire pastaj, apo me sakte tetrarki.

[2]Me ardhjen e Konstantinit dhe themelimit te Romes se Re prej tij, shteti i quajtur njehere Ilirik zgjerohet ne ate qe sot mbiquhet bizantin. Selia mbreterore cvendoset ne "Konstantin o'Pol". Dhe zyrtarisht quhet 'Nova Roma'. Roma proper nuk ekzistonte me - kishin shkele barbaret ne tresi. Me nje fjale ne prag te depertimeve sllave, shteti i quajtur Ilirik, nuk quhej me ashtu. Ani qe termi nuk pushoi se perdoruri si reference territoriale as pas spastrimit etnik te mbi 70% te territoreve te shtrirjes se tij nga funderrinat sllave. Per te qene inronia me e madhe ne dokumentet e shekujve qe pasuan vet sllavet quheshin ilire dhe gjuha e tyre primitive ilirisht.

Per cilin shekul po flet,...- "bosne e hercegovine"[?] e ke fjalen per shekullin XX?!

kjo nuk eshte e vertete pavaresisht faktit qe ti mund te jesh dhe i sigur-te.

[1]emri i Shkupit -nuk ka asnje lidhje me nocionet be fjale.
    [2]i lig nuk ka asnje lidhje me ujkun.
    [3]gji, si qenka ne greqishte?
    [4]kelcyre - eshte lokalizem, klisura, eshte me pare latinisht.
    [5]voskopoje, eshte vetem nje forme tjeter e bastarduar e fjales poaq te reduktuar te emrit te perdorur ndaj qyetetit Shkup.

ose.
    ose une kam mesuar nje histori te gabuar. por

une nuk e di qe perandoria bizantine eshte thjesht zgjerim dje shtrirje e ilirise pasi gjuha , feja dhe civilizimi qe kishin ishin , greko-ortodokse , nderkohe qe iliret njiheshin si katolike ne pjesen me te madhe te asaj qe dikur quhej iliricum .

nese perandoria bizantine do ishte nje perandori ilire , atere pse nuk flitej gjuha ilire , por une kembengul ne ate qe them qe ;

gjate perandorise romake , nga greqia e deri ne veri te austrise se sotme quhej iliricum , dhe kur perandoria romake u shperbe , kjo zone e madhe humbi emrin e saj si iliricum dhe mori emra te tjera si albania e mera te tjere per malin e zi te sotem dhe me ne veri me emra te tjere ,

gjate perandorise bizantine iliret nuk quheshim ende ilire por quheshin albane , po ashtu edhe gjate pushtimitt 500 vjecar turk iliret u quajten arnaut , duke e shnderuar emrin arber ne shqiptare me rilindasit dhe pavaresine kombetare .

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Postime
    ose une kam mesuar nje histori te gabuar. por
    e mira eshte qe -nuk je perjashtim i vetmuar ne ate pike.

une nuk e di qe perandoria bizantine eshte thjesht zgjerim dje shtrirje e ilirise
    ta besoj. Eshte mbas, dhe mbi-formim.
    pasi gjuha , feja dhe civilizimi qe kishin ishin , greko-ortodokse , nderkohe qe iliret njiheshin si katolike ne pjesen me te madhe te asaj qe dikur quhej iliricum.
    Per fillim: nuk ekziston gjuhe grek-ortodokse; as "civilizim" grek-ortodoks ( e aq me pak ne ate kohe) nje gati-kulture ortodokse-greke mund te konsiderojme se esthe bere, por shekuj me vone; Por as fe grek-ortodokse -nuk ka ne ate kohe. Aq me pak qe iliret te kene qene kristian-katolik ne kohen qe as ortodoksizmi as katolicizmi ende nuk kishte pjerdhur separatizmin qe perdoren per polarizimin, dobesimin dhe ndarjen e ilirikut . Me nje fjale, ata qe ishin, ishin kristiane. Dmth.: Nuk ishin - Gjithe ata qe i takonin mbreterise se Konstantinit ishin ([neo]romano)-kristiane. Kurse nova Roma s'kishte te bente asnje gje me romen.

nese perandoria bizantine do ishte nje perandori ilire , atere pse nuk flitej gjuha ilire , por une kembengul ne ate qe them qe ;
    Ku e di ti si eshte folur?

gjate perandorise romake , nga greqia e deri ne veri te austrise se sotme quhej iliricum , dhe kur perandoria romake u shperbe , kjo zone e madhe humbi emrin e saj si iliricum dhe mori emra te tjera si albania e mera te tjere per malin e zi te sotem dhe me ne veri me emra te tjere ,
    S'kishte 'gjate'; kishte 'pas' dhe qendra civilizimit te botes nuk ishte me ne rome por ne ilirik. PAs kesaj perandoria ne fjale lirisht mund te quhet perandoria ilire e emporiumit roman.
    gjate perandorise bizantine
    nuk kishte 'perandori bizantine' sepse bizantinet as jane quajtuaar as kane qene ndonjehere ndonje popull. Bizantiumi eshte nje qyteze e perbaltur ne komunen e Konstantin o'Pojes, banoret e se ciles nuk dihet cfare jane. Per me teper ata nuk ishin ne pushtet por me pare te pushtuar apo te perqafuar nga mbreteria si qytetar apo banore te thjeshte te saj.

"perandoria bizantine" eshte term i farkuar [politikisht tash vone] nuk kane quajtur ata veten as i ka quajtur kush asnjehere 'bizantine' deri ne kohen tone.

iliret nuk quheshim ende ilire por quheshin albane , po ashtu edhe gjate pushtimitt 500 vjecar turk iliret u quajten arnaut , duke e shnderuar emrin arber ne shqiptare me rilindasit dhe pavaresine kombetare .
    Iliret edhe ne koherat me te thella antike nuk quheshin ilire- sepse s'kishin nevoje.
    Kur ti shkon ne Tirane nuk e quan veten shqiptar, por shkupjan; tetovar; etj. Ashtu dhe iliret ne gjithe arealin e tyre shqiptar nuk quanin veten kundrejt tjetrit ilir - por dalmat, dardan, emathiot, epirotan, ardian, alban, etj sepse kishin emer te perbashket.

Tjerat jane krejtesisht irelevante pas njohjes se kesaj. Per pushtimin turk s'ke as pse te besh fjale -ai eshte nje kazan, ku ziejn shqiptar.
    Aeneas Dardanus

Faqja 32 prej 33 FillimFillim ... 2230313233 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. "Thoti fliste shqip"
    Nga ALBA nė forumin Arkeologji/antropologji
    Pėrgjigje: 295
    Postimi i Fundit: 26-11-2015, 16:49
  2. Atlantis nė Shqipėri
    Nga SyntheticZero nė forumin Arkeologji/antropologji
    Pėrgjigje: 636
    Postimi i Fundit: 01-09-2015, 14:36
  3. Illiristika - Nezir Myrta
    Nga Henri nė forumin Gjuha shqipe
    Pėrgjigje: 35
    Postimi i Fundit: 06-04-2011, 17:47
  4. Pėrgjigje: 30
    Postimi i Fundit: 07-07-2009, 15:33
  5. Pastėrtia e Gjuhės Shqipe
    Nga AsgjėSikurDielli nė forumin Gjuha shqipe
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 26-03-2003, 03:41

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •