Pasi ka fituar 3 here titullin ne klasin e 1-re me Honden,Valentino kaloi tek Yamaha ne fillim te vitit te kaluar.Qe atehere ka bere plot 20 gara.

Eshte e qarte se Rossi ka bere nje performance te shkelqyer dhe ka qene superior si ne fitore,pole position dhe piket e marra ne krahasim me garat e kryera qe kur garon me Yamaha.Keshtu qe Valentino ka arritur te vendose nje seri te re rekordesh qe nuk jane arritur kurre nga nje pilot Yamaha ne clasin Moto GP.

Me poshte kemi nje permbledhje te arritjeve dhe fitoreve qe Valentino Rossi ka arritur me keto 2 skuderi.

-Valentino ka hipur ne pod ne 7 garat e fundit,behet fjale per rezultatin me te mire qe nje pilot Yamaha ka arritur ndonjehere qe kur Wayne Rainey hipi ne pod 9 here rresht ne 92/93.

-Me garen e Jerez,Rossi u be piloti i pare i Yamahes qe fitoi 4 gara rresht pas Eddie Lawson beri te njejtin rezultat ne 1986.

-Fitorja ne Jerez eshte e para per Yamahen ne kete fushe nga 1988

-Me 9 fitoret e vitit te shkuar,Rossi ka vendosur primatin absolut te fitoreve ne nje vit per nje pilot Yamaha.

Me 304 piket e vitit tjeter Valentino mbylli vitin me piket me te larta te arritura ndonjehere nga nje pilot Yamaha.

Garat qe ka mar pjese: 64 me Honden,20 me Yamahen.
Fitoret: 33 me Honden,12 me Yamahen.
%( perqindja fitoreve): 51.6% me Honden,60% me Yamahen.
Pode: 54 me Honden,15 me Yamahen.
% Podeve: 84% me Honden,75% me Yamahen.
Pole Position: 20 me Honden,7 me Yamahen.
%Poleve: 31.2% me Honden,7 me Yamahen.
Piket per gare: 19.46 me Honden, 19,95 me Yamahen.

FORCA VALENTINO! JEMI ME TY!!!!