Close
Faqja 18 prej 18 FillimFillim ... 8161718
Duke shfaqur rezultatin 341 deri 349 prej 349
  1. #341
    MR. BEAN - Laden Maska e the admiral
    Anëtarësuar
    03-06-2009
    Vendndodhja
    European Union
    Postime
    6,876

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    spanja eshte shteti im i preferuar ne europe...
    ne fund te muajit do jem ne valencia. eshte gje si qytet?
    Vasudhaiva Kutumbakam

  2. #342
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    19-12-2013
    Postime
    5

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Hola a todos!

    Kam nevoje per nje informacion dhe do tju falenderoja tej mase nese dikush me jep nje pergjigje te sakte.
    Une studioj ne Firenze ne Itali dhe posedoj permesso di soggiorno nje vjecare si studente.
    Jam e fejuar prej vitesh me nje shtetas spanjoll dhe deshirojme te martohemi ne Spanje, vendi ne te cilin dhe do te jetojme.
    Jam informuar ne lidhje me dokumentat qe duhen por nuk arrij te kuptoj a vlen fakti qe une kam leje qendrimi nga nje nder shtetet e Bashkimit Evropian?
    Apo duhet te bej kerkese ne shtetin spanjoll per permiso de residencia? Por si nese nuk studioj e nuk punoj ne Spanje dhe tani me pashaportat qe kemi nuk eshte me nevoja as per vize?
    Muchas gracias chicos

  3. #343
    i/e regjistruar Maska e skampin
    Anëtarësuar
    12-01-2003
    Vendndodhja
    Spanjë
    Postime
    947

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Hola,nuk duhet te besh asnje kerkese nqs martohesh me shtetas spanjoll.dokumentat qe ke jane te mjaftueshme per te levizur ndersa per martesen do te duhen disa letra nga Shqiperia psh çertifikate lindje dhe familjare ku thuhet qe je beqare.
    shpresoj te vleje informacioni.klm
    Kujdes nga shkjau
    Kujdes nga greku
    Kujdes nga ata qe harruan ATDHEUN
    AT GJERGJ FISHTA

  4. Anetarët më poshtë kanë falenderuar skampin për postimin:

    Lory90 (21-12-2013)

  5. #344
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    19-12-2013
    Postime
    5

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Shume faleminderit per informacionin! Eshte shume i vlefshem
    Te pershendes e kalofsh sa me mire!

  6. #345
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    13-01-2014
    Postime
    2

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Ju pershendes nga Madridi...

  7. #346
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    09-03-2014
    Vendndodhja
    madrid
    Postime
    1

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Pershendetje te gjithve!
    Un jam nje studente shqiptare qe aktualisht jeton e studjon ne madrid. para se te vija ktu shum persona me than qe spanja, sidomos madridi, esht plot me shqiptar por cuditerisht, edhe pse tashme kam 6 muaj ktu dhe kam njohur njerez nga gjith bota, akoma veshet e mi nuk kan degjuar qoft dhe gjys llafi ne shqip. Dhe kjo me duket vertet e cuditshme sepse nuk ka vend qe nuk jemi ne shqiptaret =D

    que tengais todos un buen dia! =)

  8. #347
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    18-04-2014
    Postime
    1

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Pershendetje
    Jetoj ne Madrid per dy vjet dhe unea nuk kam degjuar ze shqiptari çuditerisht. U njoha me konsullin shqiptar para pak kohe dhe me tha qe shume pak shqiptar jetojne ne spanje. Ne fakt me tha se numri i shqiptareve eshte me pak se dy mije personave.
    Personalisht e shoh si nje komunitet jo shume te vogel pa kryer konkurence me shqiptaret qe banojne ne vende fqinje te shqiperise.
    Jam i sigurt qe shqiptaret qe jetojne me kohe te gjate ne Spanje jane intergruar plotesisht me jeten lokale. Megjithate do ishte pak me i lehte imigrimi nese do te mbaheshe pak me e gjalle gjuha dhe tradita me disa organizime periodike ose spontane nga ne shqiptaret.

    Si perfundim, njohim njeri-tjetrin me mire se na njohin te huajte.
    Pershendje te ngrohta te gjitheve shqiptare ne spanje

  9. #348
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    03-05-2016
    Postime
    1

    Për: Donde os gusta vivir

    Citim Postuar më parë nga nadie Lexo Postimin
    Muy buenas a todo el mundo. Principalmente queria saludar y despues me gustaria saber sobre que opinais de lo que os voy a contar ahora. Me dirijo a todos los albaneses que viven en españa y en particular a todas aquellas personas que estan en una situacion laboral legal en este pais. Es decir me dirijo a las personas que estan en una situacion legal y que ocupan un puesto de trabajo satisfactorio en españa. Mi preguanta es; Cual creen ustedes que es la mejor opcion para esta clase de gente. 1- Si te gusta lo que estas haciendo vivir en españa para el resto de la vida independientemente si albania mejore o no su situacion economica? o 2- Hacer algo de dinero y volver a nuestra querida patria. Es decir si estais a gusto con la vida que llevais en españa existe la posibilidad de vivir para siempre en este pais o pensais que pase lo que pase siempre hay que volver a nuestra patria.
    Pregunto eso porque conozco gente que estan trabajando duramente en algo que no le gusta para ganar una porqueria de sueldo que a penas le llega para al final del mes y dicen que no piensan regresar a albania pero tampoco hacen el minimo esfuerzo para buscar algo mejor. Sus vidas se han convertido en una rutina y soledad. Estoy seguro que estan gente vivirian mucho mejor en albania.
    Tambien conozco gente que dicen que les gusta su forma de vida y lo que estan haciendo pero por otro lado no paran de pensar cuando regresarán para siempre en albania sabiendo que en albania no tienen futuro por el momento. Bueno , no me voy a liar mas esperando sus respuestas.
    Yo estoy viviendo en Madrid desde hace poco y estoy todavia haciendo el tramite de obtener la tarjeta comunitaria por derecho de union de hecho con mi pareja (que es español). Estudie en Alemania pero deje este pais atras para venir aqui. Lo unico que te puedo decir, es que España, sea como sea, con la crisis,con sus problemas economicos, es un pais de gente acogedora y especialmente la gente de Madrid es muy abierta. No puedo decir que tuve la misma experiencia en Alemania, donde la gente es mucho mas cerrada y donde desgraciadablemente los albaneses tienen mala fama. Pienso que, por la manera de como crece y se educa un albanes, de todos los paises europeo, España y a lo mejor Italia y Grecia son lo mas cercanos a esta mentalidad. Toda la gente que deja Albania, como toda la gente que tiene que emigrar, o huir de guerras e injusticias, busca una vida mejor. Esto es uno de los esfuerzos mas grandes que se puedan hacer en una vida. Dejar tu pais y empezar de nuevo en otro (yo personalmente tuve que hacerlo dos veces) implica que empiezes no desde cero, sino desde minus 1, por no tener las facilidades sociales, politicas, juridicas, etc. que disfrutan las personas con nacionalidad española. Asi no me sorprende que hay gente que quiera volver a "casa". A pesar de todas estas desventajas, yo quiero darle una oprtunidad a esta vida. Albania tiene problemas muy profundos, la corrupcion ahi, la existencia de la mafia, las malas condiciones en el ambito de la salud y de la educacion, no es comparable con ninguno de los demas paises europeos. Si, con raki y carne y bodas y alegria y naturaleza como la de nuestro pais se podria decir, que alli se vive mejor. Pero no nos engañemos. En cuanto tengas problemas profundos en Albania, te vas a dar cuenta cuanto tienes que comprometerte y cuanto es realmente dificil vivir ahi. Si no es que tengas buenos enchufes, no vas a salir de la mierda tan facilmente.
    Luego lo que cuentas de la gente que solo trabaja para un sueldo de mierda y que tiene una vida rutinaria, siento decirte que esta es la vida de la mayoria de la gente con ingresos normales o bajos en el capitalismo tardio, sean de cualquier pais. Estamos viviendo todos en tiempos dificiles, de estafas grandes, de paraisos fiscales, de un aumento de injusticias por todos los lados. Eso no es culpa del pais, sino del sistema. Pero bueno, ya me he liado demasiado yo. Asi que con esto os dejo, decidme que opinais y que tengais todos un dia estupendo!

  10. #349
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    27-08-2016
    Postime
    1

    Për: Shqiptarët në Spanjë

    Pershendetje ...Une jam Erisi ... Kam nje vit qe jam ne Spanje , por kam pak dite qe jam ne Barcelona !!! A ka ndonje shqiptar ketu me te cilin te bisedoj ,ta ndihmoj ose te me ndihmoj me ndonje gje , ose thjesht per muhabet , sepse ndihem i vetmuar !!! ky eshte emaili personal eris_cepa@info.al ose Fb Eris Cepa
    Graciass !!!

Faqja 18 prej 18 FillimFillim ... 8161718

Tema të Ngjashme

  1. Video e ushtarëve grekë në Internet indinjon shqiptarët
    Nga Ingenuous në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 207
    Postimi i Fundit: 22-09-2011, 14:58
  2. Himarë, mësimi nis me himnin grek
    Nga karaburuni në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 134
    Postimi i Fundit: 15-08-2009, 04:07
  3. Rrymat politike katolike shqiptare
    Nga ~Geri~ në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 74
    Postimi i Fundit: 30-04-2006, 04:33
  4. Gjergj Kastrioti sipas pikëpamjeve antishqiptare
    Nga Davius në forumin Historia shqiptare
    Përgjigje: 77
    Postimi i Fundit: 28-04-2006, 12:45

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •