Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog

Publikohet raporti vjetor mbi lirinë fetare në botë

Departamenti amerikan i Shtetit publikon raportin vjetor mbi lirinë fetare në botë

Ardita Simiçia
    16 shtator 2004; 14:40 UTC

Departamenti amerikan i Shtetit nxori të mërkurën raportin e tij vjetor mbi lirinë e besimit në botë, në të cilin akuzon 8 vende, përfshirë edhe Arabinë Saudite për shkelje të rënda. Në përshkrimin e gjendjes në Kosovë, raporti vë në dukje me shqetësim incidentet e dhunshme të marsit të kaluar, por thekson se këto akte kishin kryesisht motive etnike, dhe jo fetare. Raporti vë gjithashtu në dukje një numër vendesh që kanë bërë përparim në nxitjen e një tolerance më të madhe ndërmjet besimeve fetare gjatë vitit të kaluar.
    Raporti i këtij viti përfshin 3 emra të rinj që i bashkangjiten listës së vendeve me probleme shqetësuese në drejtim të respektimit të të drejtave të njeriut. Për herë të parë në këtë listë përfshihet edhe Arabia Saudite. Departamenti i Shtetit kritikon ashpër Arabinë Saudite për angazhim në shkelje të rënda të lirisë së besimit.

Xhon Hanford, ambasador për Lirinë e Besimit, tha se shqetësimi kryesor i Washingtonit ishte mungesa e tolerancës që tregon qeveria saudite ndaj besimtarëve myslimanë që nuk i përkasin variantit Wahabi të fesë islame, të sanksionuar nga shteti.

“Myslimanët suni që nuk i përkasin variantit Wahabi, si dhe myslimanët e sektit shiit dhe atij sufi, ndeshen me diskriminim dhe nganjëherë edhe me kufizime të rënda ndaj ushtrimit të besimit të tyre. Një numër udhëheqësish të këtyre sekteve janë arrestuar dhe burgosur," tha zoti Hanford.

Ambasadori shtoi se pasuesit e besimeve jo myslimane ndeshen me kufizime edhe më të rënda.

Pesë vende në këtë raport, Koreja e Veriut, Birmania, Kina, Irani dhe Sudani mbeten në listën e vendeve me probleme shqetësuese, siç ishin në raportin e vitit të kaluar. Këtyre iu shtuan këtë vit edhe Arabia Saudite, Eritreja dhe Vietnami.

Koreja e Veriut u veçua nga ambasadori Hanford për shtypjen e brutale të lirive fetare.

“Në Korenë e Veriut liria fetare nuk eksiton. Njoftime të besueshme tregojnë se besimtarët, veçanërisht të krishterët, shpesh burgosen, torturohen ose ekzekutohen për besimin e tyre,” tha ambasadori Hanford.

Raporti akuzon Iranin për shkelje të rënda të lirisë së besimit, pasi pjesëtarë të pakicave fetare, përfshirë myslimanët suni, hebrenjtë dhe të krishterët, kanë raportuar për raste burgimesh, kërcënimesh, përndjekjesh dhe diskriminimi si rrjedhojë e besimit të tyre.

Raporti kritikon gjithashtu Kinën për mungesën e vazhdueshme të tolerancës fetare, ku thekson raste rrahjesh, torturash dhe shkatërrime të faltoreve.

Raporti i Departamentit të Shtetit veçon gjithashtu edhe incidentet e marsit në Kosovë, të cilat rezultuan në vdekjen e 19 personave, plagosje të shumta dhe dëme materiale në kisha, manastire dhe varreza të komunitetit serb. Por raporti i cilëson këto shfaqje si akte me motive kryesisht etnike dhe jo fetare dhe vlerëson masat që po ndërmerren për rikthimin e besimit ndërmjet komuniteteve. Në kapitullin për Maqedoninë, raporti thekson se komunitetet fetare në përgjithësi kanë marrëdhënie miqësore ndërmjet tyre, por veçon me shqetësim keqësimin e marrëdhënieve ndërmjet kishës ortodokse maqedonase dhe asaj serbe. Por raporti nuk kishte vetëm kritika. Sekretari i Shtetit Kolin Pauëll vuri në dukje një numër vendesh që vitin e kaluar veçoheshin për probleme në respektimin e lirisë së besimit, por tani kanë marrë masa për të përmirësuar lirinë e besimit.

“Gjithmonë jemi të gatshëm të lavdërojmë vendet që kanë shënuar përmirësim gjatë vitit të kaluar dhe në përmbledhjen e raportit veçohet Gjeorgjia dhe Turqia për praktikat pozitive apo hapat e marra për të shtuar tolerancën ndërmjet besimeve të ndryshme fetare,” tha Sekretari Pauëll.

Iraku, i cili vitin e kaluar përfshihej në raport, këtë vit ishte hequr nga lista, falë të drejtave që sanksionon kushtetuta e përkohshme për lirinë e besimit.

Në kapitullin për Shqipërinë vlerësohej puna e autoriteteve për të krijuar kushtet e nevojshme për ushtrimin e lirë të besimit fetar. Raporti vë në dukje dinamikën shumë pozitive në marrëdhëniet e komuniteteve të ndryshme fetare në Shqipëri, që është themeli i tolerancës fetare që e karakterizon shoqërinë shqiptare.
    "Babai i shtetit është Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencëtari!"

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Albania

International Religious Freedom Report 2004
    Released by the Bureau of Democracy, Human Rights, and Labor

The Constitution provides for freedom of religion, and the Government generally respects this right in practice.

There was no change in the status of respect for religious freedom during the period covered by this report, and government policy continued to contribute to the generally free practice of religion.

The generally amicable relationship among religions in society contributed to religious freedom.

The U.S. Government discusses religious freedom issues with the Government as part of its overall policy to promote human rights.

Section I. Religious Demography

The country has a total area of 11,100 square miles, and its population is approximately 3,069,275. It has a largely homogeneous ethnic population, consisting of Ghegs in the north and Tosks in the south. The ethnic Greek communities, the largest minority group in the country, are located in the southern part of the country. Other small minorities include the Roma, Egyptian community (an ethnic group similar to the Roma which does not speak the Roma language), Vlachs, Chams, and Macedonians.

The majority of citizens are secular in orientation after decades of rigidly enforced atheism under the Communist regime, which ended in 1990. Despite such secularism, most citizens traditionally associate themselves with a religious group. Citizens of Muslim background make up the largest traditional religious group (estimated at 65 to 70 percent of the population) and are divided into two communities: those associated with a moderate form of Sunni Islam and those associated with the Bektashi school (a particularly liberal form of Shi'a Sufism). In 1925 after the revolution of Ataturk, the country became the world center of Bektashism, although it has not been recognized as such by the Government. Bektashis are estimated to represent approximately one quarter of the country's Muslim population.

The Orthodox Autocephalous Church of Albania (referred to as Orthodox) and the Roman Catholic Church are the other large denominations. An estimated 20 to 25 percent of the population belongs to communities that are traditionally Albanian Orthodox, and approximately 10 percent are Roman Catholics. The Orthodox Church became independent from Constantinople's authority in 1929 but was not recognized as autocephalous, or independent, until 1937. The Church's 1954 statute states that all its archbishops must have Albanian citizenship; however, the current archbishop is a Greek citizen whose application for citizenship has been pending for several years.

Muslims are spread throughout the country but are concentrated mostly in the middle of the country and to a lesser extent in the south. Orthodox remain mainly in the south, and Catholics in the north of the country; however, this division is not strict, particularly in the case of many urban centers, which have mixed populations. The Greek minority, concentrated in the south, belongs to the Orthodox Church. No data is available on active participation in formal religious services, but estimates are that 30 to 40 percent of the population practices a religion. Foreign religious representatives, including Muslim clerics, Christian and Baha'i missionaries, members of Jehovah's Witnesses, members of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints (Mormons), and many others freely carry out religious activities.

According to the State Committee on Cults, during the period covered by this report, there were about 17 different Muslim societies and groups active in the country; some of these groups were foreign. There were 31 Christian societies representing more than 45 different organizations and 500 to 600 Christian and Baha'i missionaries. The largest foreign missionary groups were American, British, Italian, Greek, and Arab.

Section II. Status of Religious Freedom

Legal/Policy Framework

The Constitution provides for freedom of religion, and the Government generally respects this right in practice. According to the 1998 Constitution, there is no official religion and all religions are equal; however, the predominant religious communities (Sunni Muslim, Bektashi, Orthodox, and Roman Catholic) enjoy a greater degree of official recognition (e.g., national holidays) and social status based on their historical presence in the country. All registered religious groups have the right to hold bank accounts and to own property and buildings. Official holidays include religious holydays from all four predominant faiths.

Religious movements may acquire the official status of a juridical person by registering with the Tirana District Court under the Law on Associations, which recognizes the status of a nonprofit association regardless of whether the organization has a cultural, recreational, religious, or humanitarian character. The Government does not require registration or licensing of religious groups; however, the State Committee on Cults maintains records and statistics on foreign religious organizations that contact it for assistance. No groups reported difficulties registering during the period covered by this report. All religious communities have criticized the Government for its unwillingness to grant them tax-exempt status. However, during 2003, the Government exempted foreign religious missionaries from the residence permit tax.

The State Committee on Cults, created by executive decision and based on the Constitution, is charged with regulating the relations between the Government and all religious communities, large and small. The Chairman of the Committee has the status of a deputy minister and answers directly to the Prime Minister. The Committee recognizes the equality of religious communities and respects their independence. The Committee works to protect freedom of religion and to promote interreligious cooperation and understanding. The Committee claims that its records on religious organizations facilitate the granting of residence permits by police to foreign employees of various religious organizations. In the past, however, some foreign religious organizations have claimed that the Committee's involvement has not facilitated access to residence permits. No organization made such a claim during the period covered by this report.

There is no law or regulation forcing religious organizations to notify the Committee of their activities; however, Article 10 of the Constitution calls for separate bilateral agreements to regulate relations between the Government and religious communities. No agreements exist at this time. The StateCommittee on Cults is considering the drafting of a law that would address all religious communities holistically; however, no action had been taken on this by the end of the period covered by this report. In 2002, the Committee coordinated the drafting of a model bilateral agreement for use in future negotiations with each religious community. Further progress in this direction has been placed on hold while the Committee considers the above-mentioned Law on Religion.

According to official figures, there are 14 religious schools in the country, with approximately 2,600 total students. The Ministry of Education has the right to approve the curricula of religious schools to ensure their compliance with national education standards, and the State Committee on Cults oversees implementation. There are also 68 vocational training centers administered by religious communities.

Restrictions on Religious Freedom

Government policy and practice contributed to the generally free practice of religion. The Government is secular. The Ministry of Education asserts that public schools in the country are secular and that the law prohibits ideological and religious indoctrination. Religion is not taught in public schools. While there is no law restricting the demonstration of religious affiliation in public schools, there have been instances when students were not allowed to do so in practice. In December 2003, a male Muslim student was prohibited from having his diploma photograph taken because he had a beard. The student was eventually permitted to graduate through the intervention of the Office of the People's Advocate (a government institution tasked with investigating citizens' charges of human rights violations and protecting their fundamental freedoms). No restriction is imposed on families regarding the way they raise their children with respect to religious practices.

In 1967, the Communist government banned all religious practices and expropriated the property of the established Islamic, Orthodox, Catholic and other churches. The Government has not yet returned all the properties and religious objects under its control that were confiscated during the Communist regime. In cases in which religious buildings were returned, the Government often failed to return the land that surrounds the buildings, sometimes due to redevelopment claims by private individuals who began farming it or using it for other purposes. The Government does not have the resources to compensate churches adequately for the extensive damage many religious properties suffered. Although it has recovered some confiscated property, including one large parcel of land near Tirana's main square where construction on a cathedral is under way, the Orthodox Church has claimed delays in approvals for construction of churches and other buildings associated with the Church by the city government, and a lack of action on a number of other property claims throughout the country, as well as difficulty in recovering some religious icons for restoration and safekeeping.

The Roman Catholic community also has outstanding property claims, but was able to consecrate a new cathedral in central Tirana in 2002 on land provided by the Government as compensation for other land confiscated during the Communist era. The Sunni Muslim and Bektashi Communities have also requested that the Government return a number of religious properties, including, in the case of the former, a large parcel of land located across from the Parliament building in the center of Tirana on which a mosque once stood. The new Urban Regulatory Plan for Tirana sets aside land for a new mosque on this land. The Bektashi Community is also seeking compensation from the Government for victims of religious prosecution during the Communist regime.

In May, Parliament approved a property restitution law that includes provisions addressing religious properties, which may improve the overall situation for all religious communities. According to the new law, religious communities should have the same rights as private individuals in matters of property restitution or compensation. By the end of the period covered by this report, the law (controversial for unrelated reasons) had been rejected by the President, who returned it to Parliament for further revision.

The Albanian Evangelical Alliance, an association of approximately 97 Protestant churches throughout the country, claimed that it encountered administrative obstacles to accessing the media. However, Evangelical Alliance representatives stated that it was not clear whether the limited access was due to the organization's small size or to its religious affiliations. The growing evangelical community has expanded its relationship with the country's various public institutions such as the universities.

There were no reports of religious prisoners or detainees.

Forced Religious Conversion

There were no reports of forced religious conversion, including of minor U.S. citizens who had been abducted or illegally removed from the United States, or of the refusal to allow such citizens to be returned to the United States.

Abuses by Terrorist Organizations

There were no reported abuses targeted at specific religions by terrorist organizations during the period covered by this report.

Section III. Societal Attitudes

The generally amicable relationship among religions in society contributed to religious freedom. Society is largely secular. Intermarriage among members of different religions is extremely common. Religious communities take pride in the tolerance and understanding that prevails among them.

After the General Secretary of the Islamic Community of Albania, Sali Tivari, was shot and killed at the Community's headquarters in January 2003, the General Prosecutor's Office returned the case to the authorities for further investigation. The case remained unsolved by the end of the period covered by this report.

In October 2003, police arrested Kastriot Myftari, author of the book "Albanian National Islamism" on charges of inciting religious hatred. The book contained the author's opinions on Islam and how the religion has impacted Albanian life. According to the prosecutor's office, several statements in the book demeaned Islam. The prosecutor had asked the court for 6 months imprisonment for the author. In June, the court acquitted Myftari of all charges.

In 2002, some Bektashi communities outside of Tirana experienced intimidation, vandalism, and threats of violence. Subsequently, the Albanian authorities discovered those responsible (non-Albanian citizens) and expelled them for immigration violations. There were no new reports of vandalism during the period covered by this report.

Bektashi leaders believe that foreign religious influences seeking to undermine the country's efforts to maintain religious tolerance and freedom were at the root of these incidents. Other religious leaders have expressed similar concerns about the potentially divisive role played by non-citizen religious extremists.

Section IV. U.S. Government Policy

The U.S. Government discusses religious freedom issues with the Government as part of its overall policy to promote human rights. The U.S. Government has employed numerous initiatives to foster the development of human rights, democracy, and the rule of law in the country, and to further religious freedom and tolerance. The U.S. Embassy continues to urge the Government to address outstanding religious property claims and to return church lands to the denominations that lost them under Communist rule. Embassy officers, including the Chief of Mission, meet frequently (both in formal office calls and at representational events) with the heads of the major religious communities in the country.

Traditionally tolerant in religious affairs, the society is nonetheless subject to a range of external influences. Projects that support inter-faith understanding and that strengthen civic education in religious school help ensure that that tradition is preserved as forms of Islam and Christianity, new to the country, seek to take root. The Embassy has been active in urging tolerance and moderation as a continued hallmark of society. The Embassy's Public Affairs Office has provided grants to local organizations to promote interfaith tolerance and understanding and to support the teaching of civic affairs and religious tolerance in secondary schools, including schools operated by faith-based organizations.

One project, the Civic and Faith-based Education Project, initiated throughout the country a series of roundtable discussions among educators, media representatives, and national and local government leaders to explore ways in which civic education is a community endeavor that extends beyond classroom walls. Working with the Medressa in Tirana, the leading Islamic school in the country, the Project developed the "School Gym Project." Students in this program learned about the application of civic principles as they visited municipal offices and utility companies to learn about licensing and other procedures associated with construction permits, water and sewer connections, and other requirements associated with the school's gymnasium expansion. Another highlight of the project was a joint effort carried out by students of the Medressa and one of the leading public high schools in Tirana. Medressa students visited the high school to participate with their public-school counterparts in presentations about religious communities' respective holydays. Muslim youth researched and presented Christian holydays, while Christian youth explained the significance of Islamic celebrations.

The Embassy's Public Affairs Office also supported a series of roundtable discussions on religious tolerance in local communities. The implementing nongovernmental organization brought together local government representatives, religious leaders, and other members of the community in smaller cities throughout the country for frank discussions of inter-faith relations, areas for concern, and ways to strengthen collaboration to promote general well-being in society. In May the same organization, similarly supported by the Embassy, embarked on a follow-on project entitled "Tolerance Days in Religious Schools" through which secular and religious community leaders, government officials, and others explored how to strengthen mutual understanding among faiths.

In May, the United States Agency for International Development (USAID) launched a $1.340 million (approximately 135 million Albanian Lek (ALL)) two-year project through the NGO World Learning (WL) on fostering religious tolerance in the country. The $1.340 million total consists of $1.184 million in USG financing and a WL cost-share contribution of $0.156 million, respectively. The project seeks to support the peaceful coexistence of the different religious groups and to foster greater understanding among persons of different faiths.

Released on September 15, 2004

i/e larguar Maska e forum126
    Anëtarësuar
    05-10-2003
    Vendndodhja
    USA
    Postime

e paskan harruar Izraelin

Citim Postuar më parë nga Albo
    Departamenti amerikan i Shtetit publikon raportin vjetor mbi lirinë fetare në botë

Ardita Simiçia
    16 shtator 2004; 14:40 UTC

Departamenti amerikan i Shtetit nxori të mërkurën raportin e tij vjetor mbi lirinë e besimit në botë, në të cilin akuzon 8 vende, përfshirë edhe Arabinë Saudite për shkelje të rënda. Në përshkrimin e gjendjes në Kosovë, raporti vë në dukje me shqetësim incidentet e dhunshme të marsit të kaluar, por thekson se këto akte kishin kryesisht motive etnike, dhe jo fetare. Raporti vë gjithashtu në dukje një numër vendesh që kanë bërë përparim në nxitjen e një tolerance më të madhe ndërmjet besimeve fetare gjatë vitit të kaluar.
    Në kapitullin për Shqipërinë vlerësohej puna e autoriteteve për të krijuar kushtet e nevojshme për ushtrimin e lirë të besimit fetar. Raporti vë në dukje dinamikën shumë pozitive në marrëdhëniet e komuniteteve të ndryshme fetare në Shqipëri, që është themeli i tolerancës fetare që e karakterizon shoqërinë shqiptare.
    Kete pune kerkimore e ka bere Amerika. Duhet shume mire.
    Por eshte harruar Izraeli. Me duket se eshte nenvleresuar Kashmiri qe vuan nga India. Shume keq.

Desha te kujtoj se vetem dy ishin shtetet qe nuk morren pjese (qe me mire u terhoqen) ne Konferencen e te Drejtave te Njeriut qe u organizua ne Afriken e Jugut.

Pastaj kollaj eshte te cosh arme ne Timor e Darfur, ti organizosh kunder qeverive te tyre i ti tregosh si raste shtypjeje besimi nderkohe qe ndalojne edhe vajtjen e ndihmave nderkombetare.

Ne Darfur Turqia u mundua per nje kohe te gjate te dergonte ndihma ne zonat e krizes por Kombet e Bashkuara as nuk e degjonin kerkesen e Turqise vetem sa e pengonin. Nderkohe nuk nisen vete ndonje ndihme. Por c'fare bene ishte ajo qe ne nje kohe rrekord vendosen ti vene sanksione Sudanit sidomos tani u gjendet rezerva te reja nafte.

Edhe ne Telafer, ne veri te Irakut, u bombardua qyteti me dite pa asnje lidhje, pa kuptim. Nderkohe qe nuk kishin bere ndonje rrezistence. Vetem se ky qytet i Turkmenasve u duhet tu jepet Kurdeve. Prape Turqia u mundua per nje kohe te gjate te dergonte ndihme emergjente, por jo prape vetem sa u pengua. Nuk u lejuan ndihmat njerezore te futeshin atje. E nderkohe kjo as qe u permend gjere ne shtyp.

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    forum126, nuk e solla materialin me lart se jam shume i shqetesuar per Sudanin, Izraelin, Turqine apo Afriken e Jugut. E solla ate material pasi jam i shqetesuar per mungesen e tolerances fetare ne shoqerine shqiptare.

Leri sudanezet, izraelitet dhe turqit te shqetesohen per hallet e tyre dhe kushtoju pak me shume vemendje tolerances fetare ne Shqiperi e Kosove.

Albo

i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    10-09-2004
    Postime
    forum126, nuk e solla materialin me lart se jam shume i shqetesuar per Sudanin, Izraelin, Turqine apo Afriken e Jugut. E solla ate material pasi jam i shqetesuar per mungesen e tolerances fetare ne shoqerine shqiptare.

Leri sudanezet, izraelitet dhe turqit te shqetesohen per hallet e tyre dhe kushtoju pak me shume vemendje tolerances fetare ne Shqiperi e Kosove.

Albo
    ti Albo kontradikton veteveten...

Nese do ishe i shqetesuar vetem per hallet e Shqiperise mund te shkeputje pjesen qe fliste per Shqiperine dhe te komentoje rreth saj. Shiko çfare titulli i ke vene temes njehere...

Ato qe thote forum126 nese jane te drejta duhet t'i pranosh, nese nuk jane t'i hedhesh poshte jo thjesht t'i besh bisht muhabetit pse nuk te pelqejne...

i/e larguar Maska e forum126
    Anëtarësuar
    05-10-2003
    Vendndodhja
    USA
    Postime

Albo
    Mire Albo, ne baze te shkrimit qe dergove ti mua mu duk shume i manget. Mendova se ajo shtesa ime kishte vlera se nuk kam pare asnje gazete ose mjet tjeter i medias si shqiptare apo amerikane ta permendin se pse po luftohet ne Telafer. Apo si e pse u ngriten te krishteret e Darfurit. Pergjigjen ta kam dhene lart dhe para se te nxjerresh ndonje rreplike per presjet qe mungojne ne shkrimin tim me jep mendimin tend per kete ceshtje.

Nje pyejtje ty Albo meqe je ne kete diskutim, mund te pergjigjet kushdo qe po lexon: Kush jane dy ishin shtetet qe nuk morren pjese (qe me mire u terhoqen) ne Konferencen e te Drejtave te Njeriut qe u organizua ne Afriken e Jugut?

Mua me dhemb ne zemer cdo lloj shtypjeje kudo qofte ne cdo vend te botes.

Ti Albo si mendon: A ka jotolerance fetare ne Shqiperi?
    une mendoj qe kete ceshtje (qofte per shqiperine, Kosoven, Sudanin, Arabine) pyejtja qe duhet te bejme eshte nqs ka jotolerance sa per qind i kesaj jotolerance i ka burimet ne fe? A eshte shkaku i jotolerances besimi ne fe te ndryshme?

i/e regjistruar Maska e Tiras
    Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    The ethnic Greek communities, the largest minority group in the country, are located in the southern part of the country. Other small minorities include the Roma, Egyptian community (an ethnic group similar to the Roma which does not speak the Roma language), Vlachs, Chams, and Macedonians.
    Qe kur Camet na qenkan Minoritet, dhe madje i Paperfillshem (nenkupto me i vogel ne ne numer se ai Grek) ne Shqiperi?
    Ndryshuar për herë të fundit nga Tiras : 21-09-2004 më 07:49

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Citim Postuar më parë nga Tiras
    Qe kur Camet na qenkan Minoritet, dhe madje i Paperfillshem (nenkupto me i vogel ne ne numer se ai Grek) ne Shqiperi?
    Popullsia came qe jeton ne Shqiperi e konsiderojne veten si "refugjate" dhe jo si minoritet. Ata jane shtetas greke me kombesi shqiptare dhe jane debuar nga Greqia me dhune, duke lene pas pronat dhe gjithcka.

Rregjimi i Enver Hoxhes i beri nje nder qeverise greke duke u dhene kesaj popullsie shtetesine shqiptare dhe duke u mohuar keshtu cameve statusin e refugjatit dhe azilantit politik. Shoqatat came jane munduar qe te rikthejne kete status refugjati ne takimet dhe tubimet e tyre ne Shqiperi e jashte saj ne vitet e demokracise. Kjo per arsyen e thjeshte se evidenton problemin cam ne arenen nderkombetare si nje ceshtje nderkombetare ende e pazgjidhur.

Numrat e popullsise came ne Shqiperi variojne dhe nuk ka nje shifer ekzakte. Ato variojne nga 60 000 - 300 000. Vete fakti qe atyre iu mohua statusi i refugjatit, ata nuk numerohen me si pakica por si shtetas shqiptare. Prandaj mungojne shifrat zyrtare ne kete drejtim dhe shifrat qe perdorin shqiptaret sot jane shifra te vete organizatave dhe shoqatave came.

Albo

Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    Popullsia came qe jeton ne Shqiperi e konsiderojne veten si "refugjate" dhe jo si minoritet. Ata jane shtetas greke me kombesi shqiptare dhe jane debuar nga Greqia me dhune, duke lene pas pronat dhe gjithcka.
    Albo, raporti lexon "Other small minorities include the Roma, Egyptian community (an ethnic group similar to the Roma which does not speak the Roma language), Vlachs, Chams, and Macedonians.
    Raporti thote".

Eshte shkruar , "Minoritete te tjera te vogla (vec atij grek qe eshte me i madhi sic del nga fjalia pararendese) perfshijne Romet,....Camet, Maqedonet."

Historike e? Pas disa vjetesh do lexojme se Camet jane me origjine Siriane, ndaj nje pjese e tyre u shperngul ne menyre te vullnetshme nga Greqia ne Turqi. Madje edhe per minoritet Kosovar ne veri.

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Tiras, problemi ne kete rast nuk eshte as i raportit dhe as i vete komunitetit cam, eshte problemi yt qe e njeh shume pak ceshtjen came. Mua me gezon fakti qe te pakten Departamenti i Shtetit amerikan, fale ambasades amerikane ne Tirane, e ka renditur popullsine came si "minoritet". Pra amerikanet e njohin prezencen e kesaj popullsie ne Shqiperi dhe vetem ky fakt eshte nje fillim i mire, pasi qeveria greke nuk njeh "popullsi came" ne Shqiperi. Per shtetin grek, keta nuk ekzistojne por jane te gjithe "shqiptare".

Vete camet po perpiqen qe te nderkombetarizojne ceshtjen e tyre perpara opinionin publik nderkombetar, dhe ti gjejne asaj nje zgjidhje sipas te drejtes se ligjeve dhe konventave nderkombetare. Por qe te kesh nje ceshtje, duhet me pare te vertetosh qe camet ende jane refugjate ne Shqiperi dhe po presin rikthimin e tyre ne tokat dhe pronat e tyre.

Pra eshte dicka pozitive qe verteton pretendimet historike te shqiptareve dhe jo te pales greke.

Albo

Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    Me vjen mire qe jeni ne korrent te ceshtjes came Albo, qe u ngrit fillimisht nga Kabineti i Znj. H. Clinton, ne saje te shtyses se Shqiptaro-Amerikaneve te NY/New England.

Pavaresisht nga entuziazmi juaj, citimi ne fjale nuk i vlen shume zgjidhjes ligjore te ceshtjes Came. Po rendis nja dy pika:

Perkufizimi i se drejtes internacionale per "minoritet" lexon pak a shume:
    "a national or racial group living in a country or area which contains a larger group of people of a different race or nationality.
    Camet nuk jane komb dhe as race e ndryshme nga Shqiptaret, pra nuk plotesojne klauzolen e minoritetit.

Shteti shqiptar eshte i detyruar te garantoje te drejten e lirise fetare e te personit per minoritetet, por nuk mund te nderhyje prane shtetit ame (Grek ne kete rast) ne favor te "minoritetit" Cam. Sa per Greqine, eshte e qarte se mezi po pret te ndihmoje, apo paguaje reparacionet per shpronesimin e debimin e "ish-shtetasve" e vet.

Nga na tjeter ky perkufizim eshte i pershtatshem per te manipuluar me identitetin kombetar te cameve, qe edhe mund te kembehet per demshperblimin.
    Ndryshuar për herë të fundit nga Tiras : 21-09-2004 më 14:28

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Nje popullsi autoktone qe ruan gjuhen dhe traditen e saj brenda nje shteti eshte ethni qe perben nje minoritet. Camet jane ethni shqiptare me nenshtetesi greke, pasi tokat e te pareve te tyre, Cameria, ra nen kufijte e Greqise pas ndarjes se kufijve.

Camet nuk vuajne se Greqia nuk u njeh kombesine shqiptare, camet vuajne pasi Greqia nuk u njeh nenshtesine greke. Po u njohu nenshtetesine greke, eshte e detyruar tu njohi edhe te gjitha te drejtat dhe lirite qe garanton kushtetuta greke, qe do te thote qe Greqia duhet tu njohi te drejten per tu riatdhesuar ne Greqi dhe per tu rikompesuar me token/pronat qe kishin.

Camet nuk vuajne se shqiptaret apo greket nuk u njohin kombesine shqiptare. Ajo nuk eshte ceshtje per diskutim. Vuajne nga mosnjohja e nenshtetesise greke qe i pengon ata te kthehen ne tokat e tyre apo te kerkojne pronat apo demshperblim nga shteti grek.

Albo

Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    “Camet nuk vuajne se shqiptaret apo greket nuk u njohin kombesine shqiptare… Vuajne nga mosnjohja e nenshtetesise greke Vuajne nga mosnjohja e nenshtetesise greke…”
    Aha. Epo prandaj (do te) kemi 10% minoritet Grek ne Shqiperi.

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Citim Postuar më parë nga Tiras
    Aha. Epo prandaj (do te) kemi 10% minoritet Grek ne Shqiperi.
    Po ta harxhosh kohen me komente dhe provokime te tilla, detyrimisht qe vetem brockulla do te shkruash me idene ne mendjen tende te vogel se po shkruan gjera te medha.

Njohja e nenshtetesise greke te popullsise came, nuk rrit numrin e minoritetit grek ne Shqiperi, i cili eshte zyrtarisht tek 5% por realisht me i vogel se aq fale emigrimit ne mase drejt Greqise, por rrit numrin e minoritetit shqiptar ne Greqi, ekzistenca e te cilit eshte mohuar nga shteti grek.

Po flasim per 2 milion arvanitas ne Greqi qe po te gezonin te drejten e njohjes se kombesise shqiptare, sot Greqia do te kish nje minoritet shqiptar qe perben 15% te popullsise se saj.

Nese shteti grek u njeh cameve nenshtetesine greke dhe kombesine shqiptare, atehere ajo i hap rrugen kerkeses se mijra arvanitasve qe kane nenshtetesine greke por nuk u njihet kombesia shqiptare.

Mungesa e deshires se shtetit grek per te debatuar kete problem duke mos e njohur fare ekzistencen si problem, eshte shkaku qe Greqia mban ende ne fuqi ligjin e luftes me Shqiperine.

Dhe camet nuk po kerkojne qe te marrin demshperblim nga shteti grek, po kerkojne qe te kthehen ne trojet e tyre tek shtepite dhe pronat e tyre.

Albo

i/e regjistruar Maska e harmonies
    Anëtarësuar
    25-04-2002
    Postime
    Albo,

Po flasim per 2 milion arvanitas ne Greqi qe po te gezonin te drejten e njohjes se kombesise shqiptare, sot Greqia do te kish nje minoritet shqiptar qe perben 15% te popullsise se saj.

Shteti grek jo vetem qe nuk njeh kombesine shqiptare te arvanitasve, por tashme edhe emri i tyre etnik, me pelqimin domosdo te grekeve, do te shnderrohet nga arvanitas ne are-beres. E keshtu qe nuk do e marri vesh njeri per cfare popullsie behet fjale. Kjo fale nje politike largpamese atdhetare te bashke-mendimtareve tuaj.

Mungesa e deshires se shtetit grek per te debatuar kete problem duke mos e njohur fare ekzistencen si problem, eshte shkaku qe Greqia mban ende ne fuqi ligjin e luftes me Shqiperine.

Mua me gezon fakti qe te pakten Departamenti i Shtetit amerikan, fale ambasades amerikane ne Tirane, e ka renditur popullsine came si "minoritet".( ne Shqiperi ----shenimi im.)

Camet nuk jane minoritet ne Shqiperi, por ne Greqi. Cdo formulim tjeter eshte thellesisht i gabuar.

P.S.

formuluar nga Albo per Tiras,

Po ta harxhosh kohen me komente dhe provokime te tilla, detyrimisht qe vetem brockulla do te shkruash me idene ne mendjen tende te vogel se po shkruan gjera te medha.

Ju po tregoni perhere e me teper brumin nga i cili jeni mbrujtur. Po ju pershendes me nje fjali popullore:
    Turma pershendeste kaloresin, kali i shkrete kujtonte se pershendesnin ate.
    Jua le te gjykoni vete se ne c'pozicion qendroni ne kete fjali.
    Ndryshuar për herë të fundit nga harmonies : 22-09-2004 më 14:33

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Erdhi dhe komentatori sportiv tjeter, qe edhe pse nuk ka mendim per te shprehur, ka "komente" per te bere, si nga hera.

Cila eshte alternativa e mosnjohjes nga departamenti i shtetit amerikan i minoritetit cam ne Shqiperi?

Ta them une. Eshte etiketimi i tyre si "shtetas shqiptare" dhe jo si grup ethnik i vecante. Te njejten qendrim mban edhe Greqia qe nuk njeh ndonje "ethni came" dhe ca me pak Camerine.

Ta bej kete pyetje, pasi ti nuk je ne gjendje te kuptosh me pyetjen direkte:

Cdo te thote qe shteti amerikan njeh nje "minoritet cam" ne Shqiperi, qe eshte i ndare nga minoriteti grek?

Pervec SHBA dhe Turqise, tani se fundmi edhe Keshilli Evropian, asnje qeveri tjeter ne bote nuk e njeh ekzistencen e popullsise came dhe historine e debimit te dhunshem te tyre nga Greqia.

Camet nuk jane minoritet ne Shqiperi, por ne Greqi. Cdo formulim tjeter eshte thellesisht i gabuar
    Ne mendjen tende mbase. Por camet nuk jetojne ne Greqi, jetojne ne Shqiperi dhe raporti nuk flet per minoritetetet ne Greqi, por ne minoritetet ne Shqiperi. Fakti qe departamenti i shtetit amerikan njeh prezencen e ketij grupi ethnik n e Shqiperi si minoritet te ndare nga minoritetet e tjera, eshte dicka pozitive mbi te cilen mund te ndertohet nga faktori shqiptar.

Shqiptaret came nuk kane perse kerkojne njohjen e problemit te tyre si nje problem ende i pazgjidhur nderkombetar. Me kete raport, departamenti i shtetit amerikan e njeh prezencen e tyre ne Shqiperi dhe ceshtjen e tyre ende te pazgjidhur.

Dhe greket nuk i gezon por i hidheron nje detaj i tille sado i vogel qofte pasi vjen nga shteti me i fuqishem i botes qe ka nderhyre ne Bosnje dhe Kosove kete dekaden e fundit qe lame pas. Dhe Bosnja e Kosova jane Ballkan dhe luftrat qe u bene atje kishin si shkak "tensionet ethnike".

Albo

i/e regjistruar Maska e harmonies
    Anëtarësuar
    25-04-2002
    Postime
    Albo,

Erdhi dhe komentatori sportiv tjeter, qe edhe pse nuk ka mendim per te shprehur, ka "komente" per te bere, si nga hera.

Pse si ju duken juve komentet, si jo-mendime? Apo quani mendime vetem monologjet (per te cilat jemi deshmitare qe jeni mjaft i apasionuar)? Si duket kur flisni me henen ju bucet llogjika nga veshet.

Te njejten qendrim mban edhe Greqia qe nuk njeh ndonje "ethni came" dhe ca me pak Camerine.

Po e perseris, Camet jane etni ne Greqi, jo ne Shqiperi. Cdo pozicion tjeter eshte vetem nje gabim politik. Pa u thelluar ne nje debat per te cilin nuk eshte e qarte fillesa, ju lutem na tregoni se c'kuptoni ju me ethni?

Cdo te thote qe shteti amerikan njeh nje "minoritet cam" ne Shqiperi, qe eshte i ndare nga minoriteti grek?

Nje pyetje flluske: Njelloj sikur te njihte nje "minoritet himarjot" te ndare nga pjesa tjeter shqiptare.

...raporti nuk flet per minoritetetet ne Greqi, por ne minoritetet ne Shqiperi.

Pikerisht per kete une e cilesoj si nje bllof nga i cili ndoshta vetem juve ju takon te gezoheni.

Me kete raport, departamenti i shtetit amerikan e njeh prezencen e tyre ne Shqiperi dhe ceshtjen e tyre ende te pazgjidhur.

Ceshtja Came nuk do te zgjidhet nga "raportet" e departamentit te Shtetit, por nga vete Camet, Arvanitasit dhe bashkeatdhetaret e tyre te te njejtes ethni!

Ta bej kete pyetje, pasi ti nuk je ne gjendje te kuptosh...

Perpara se te nxitoni ne konkluzione se cfare jam une ne gjendje te kuptoj ose jo, lexoni me kujdes "komentet sportive" qe kam shkruar me lart.

P.S. Si duket nuk e keni kuptuar akoma pozicionin tuaj ne duetin Kalores/Kale.
    Ndryshuar për herë të fundit nga harmonies : 22-09-2004 më 14:22

Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    “Nje numer I madh njerezish konfondojne opinionet me mendimin.”, thote Herbert Prochnow. D. Boorstin shton se “Pengesa me e madhe ne zhvillim nuk eshte injoranca, por iluzioni se ke njohuri.”

Kthehemi ne temen e propagandes. “Raport mbi lirite fetare” I vitit 2004 mbi te cilin keni ngritur temen, permban mot-a-mot te njejtet paragrafe me te 2002 (riperserit edhe nevojen per ti dhene shtetesi shqiptare episkopit grek Anastasios). Perjashtim ben paragrafi I fundit per investimin milionesh te USAID gjate vitit te kaluar. Nga buron shqetesimi juaj ne 2004 per cenim te tolerances fetare ne Shqiperi?

Per me shume, edhe sikur klasifikimi I cameve si “Minoritet Shqiptar” te jete korrekt, Raporti I Lirive Fetare ne Shqiperi eshte dokument I papershtatshem per te filluar legalizimin e Camerise. Si ndihmon klasifikimi I Cameve si minoritet shqiptar, apo zgjidhja e ceshtjes Came ne “permiresimin” e lirive fetare ne Shqiperi? Ju deshmoni edhe vete se Camet jane peng i ligjit te Grek te Luftes II B dhe politikes Greke, por jo I te drejtave fetare-qytetare ne Shqiperi.

Sic e kam thene me pare, jo vetem qe etiketimi “minoritet shqiptar” I cameve eshte absurd nga ana ligjore (sepse maxhoriteti eshte po ashtu shqiptar-lexo perkufizimin e termit minoritet), por nje kompromis I tille hap rrugen per propagande shkombetarizuese ndaj Cameve ne Greqi ne kembim te “pronesimit” dhe qytetarise greke dhe fese greke, dhe te Camet ne Shqiperi ne kembim te demshperblimit dhe qytetarise/Minoritetit Grek.

Sa per konsekuencen ne argument:

Shteti shqiptar eshte i detyruar te garantoje te drejten e lirise fetare e te personit per minoritetet, por nuk mund te nderhyje prane shtetit ame (Grek ne kete rast) ne favor te "minoritetit" Cam. Sa per Greqine, eshte e qarte se mezi po pret te ndihmoje, apo paguaje reparacionet per shpronesimin e debimin e "ish-shtetasve" e vet. Nga na tjeter ky perkufizim eshte i pershtatshem per te manipuluar me identitetin kombetar te cameve, qe edhe mund te kembehet per demshperblimin.(Tiras #11)

Camet nuk vuajne se shqiptaret apo greket nuk u njohin kombesine shqiptare. Ajo nuk eshte ceshtje per diskutim. Vuajne nga mosnjohja e nenshtetesise greke (Albo#12)
    Nese shteti grek u njeh cameve nenshtetesine greke dhe kombesine shqiptare, atehere ajo i hap rrugen kerkeses se mijra arvanitasve qe kane nenshtetesine greke por nuk u njihet kombesia shqiptare. (Albo#14)

…..qe i pengon ata te kthehen ne tokat e tyre apo te kerkojne pronat apo demshperblim nga shteti grek..
    Dhe camet nuk po kerkojne qe te marrin demshperblim nga shteti grek.., (Albo# 14)

Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet në Bllog
    Per me shume, edhe sikur klasifikimi I cameve si “Minoritet Shqiptar” te jete korrekt, Raporti I Lirive Fetare ne Shqiperi eshte dokument I papershtatshem per te filluar legalizimin e Camerise
    Ne raport eshte vetem nje detaj, por eshte shume per komunitetin cam qe nuk gjen dot mbeshtetje as tek kuvendi shqiptar, por gjen mbeshtetje tek kongresi amerikan dhe keshilli i evropes. Qe te kuptosh rendesine e ketij "detaji", duhet te kesh te qarte qe camet ne vite kane vuajtur pikerisht nga mosnjohja e ekzistences se tyre ne Shqiperi pas debimit nga Greqia. Pervec Turqise, qe njeh dhe ka dokumentuar debimin e cameve nga Greqia, fale maredhenieve te saj te tensionuara me Greqine, asnje shtet tjeter ne bote, as vete ministria e jashtme shqiptare, nuk ka njohur ekzistencen e komunitetit cam ne Shqiperi si "minoritet" apo si "nenshtetas te debuar greke". Kjo fale politikes se rregjimit te Enver Hoxhes.

Camet kane nje reference ne raportet nderkombetare per te provuar ekzistencen e tyre dhe ne takimet nderkombetare apo letrat e protestes atyre nuk u duhet qe te provojne ekzistencen e tyre, por te parashtrojne qendrimin e tyre per zgjidhjen e problemit.

Sa per Greqine, eshte e qarte se mezi po pret te ndihmoje, apo paguaje reparacionet per shpronesimin e debimin e "ish-shtetasve" e vet. Nga na tjeter ky perkufizim eshte i pershtatshem per te manipuluar me identitetin kombetar te cameve, qe edhe mund te kembehet per demshperblimin.(Tiras #11)
    Se nga te lindi kjo ide une nuk e di pasi as greket dhe as camet nuk ofrojne apo kerkojne thjeshte kompesim. Greket nuk kane se si te jene gati per kompesim, pasi perpara se ta bejne ate u duhet qe te pranojne "problemin cam", gje qe nuk e kane bere as sot e kesaj dite. Po ta kishin bere, kongresi amerikan dhe keshilli i evropes nuk do te leshonin rezoluta per kete pune drejtuar qeverise greke qe te pranoje problemin dhe ti japi zgjidhje. Por ajo qe eshte akoma me e rendesishme eshte fakti tjeter se camet vete nuk kerkojne thjeshte kompesim, ata kerkojne nenshtetesine greke qe u lejon atyre jo thjeshte te marrin nje cek me poste, por u lejon te kthehen ne trojet e tyre brenda territorit grek.

Beni nje kerkim ne kete forum per tu njohur nga afer me qendrimet e vete shoqatave came te cilat ju nuk i kini parasysh.

Albo

Anëtarësuar
    10-05-2004
    Postime
    Ideja e reparacioneve nuk me lindi mua. Kur Znj. Clinton ngriti ceshtjen came zyrtarisht u permend nje shifer prej 2,5 miliard dollaresh per kompensim nga Greqia, si baze e fillimit te negociatave.

Ceshtja Came do te zgjidhet kur Greqia te pranoje ethnine shqiptare dhe te pranoje ekszistencen e tij si ne Greqi, dhe jo anasjelltas. Camet nuk mund te jene minoritet njekohesisht ne Greqi dhe Shqiperi, sikurse Greket nuk mund te jene minoritet si ne Greqi edhe Shqiperi.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema të Ngjashme

1. Persekutimi i Kishës Katolike në Shqipni nga 1944-1990
    Nga Anton në forumin Komuniteti katolik
    Përgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 10-12-2011, 12:41
  2. Përgjigje: 1385
    Postimi i Fundit: 07-10-2011, 09:52
  3. Konferenca e Tolerancës fetare, Tiranë 2006
    Nga Albo në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 09-10-2006, 10:00
  4. Drejt shqiptarizimit te hierarkise fetare
    Nga copy & paste në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 06-01-2006, 12:12
  5. Gjendja Aktuale Fetare Shqiptare
    Nga Anton në forumin Komuniteti protestant
    Përgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 23-08-2004, 17:34

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •