Close
Faqja 3 prej 9 FillimFillim 12345 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 41 deri 60 prej 170
    Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Kjo eshte amnistia per te cilen ju flisja...
    Perkthimin e kam bere pjeserisht ne postimet e para. Nuk ka ndonje gje me shume per te perkthy. Dmth nese nuk dini anglisht, detajet i keni me lart (ato thelbesoret)...
    Uroj te plotesoni kriteret dhe marllik per te gjithe ishalla!
    Dokumenti eshte marre nga 'Home Office' (Immigration & Nationality)

ONE-OFF EXERCISE TO ALLOW FAMILIES WHO HAVE BEEN IN THE UK FOR THREE OR MORE YEARS TO STAY!

Introduction

This note sets out the criteria for granting indefinite leave to remain or enter, exceptionally outside the Immigration Rules, as a result of the concession announced by the Home Secretary on 24 October 2003 to allow families who have been in the UK for three or more years to stay (the "concession" henceforth).

Basic criteria of the concession

The basic criteria for deciding whether or not a family will qualify for the exercise are:

The applicant applied for asylum before 2nd October 2000; and
    The applicant had at least one dependant aged under 18 (other than a spouse) in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003.

Application for asylum

The initial claim for asylum must have been made before 2nd October 2000.

Families will be eligible for the concession where (i) the application has not yet been decided, (ii) has been refused and is subject to an appeal (iii) has been refused and there is no further avenue of appeal but the applicant has not been removed (iv) has been refused but limited leave has been granted.

Families will not be eligible if after refusal of that initial claim they have been removed or have made a voluntary departure.

Dependants for the purpose of qualifying for the concession

For the purpose of determining whether the basic criteria of the concession are met, a dependant is a child of the applicant, or child of the applicant's spouse, who was or is financially and emotionally dependant on the applicant on the relevant date (i.e. 2 October 2000 or 24th October 2003).

Caseworkers should also be satisfied that the dependant:

is related as claimed to the principal applicant; and
    formed part of the family unit in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003.

Caseworkers must be satisfied that the dependant was living in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003 as part of the family unit. Normally evidence on the asylum file of the dependant prior to the date of the announcement will be sufficient. If the dependant was born in the UK and is not listed on the asylum file, a UK birth certificate will be key evidence.

Where a dependant is not listed on the file and was not born in the UK, strong evidence will be required to satisfy a caseworker that a dependency relationship does exist and that the dependant was living in the UK on 2 October 2000 and/or 24th October 2003 as part of the family unit.

Granting leave in line to dependants

All dependants of the applicant who meet the basic criteria for the concession should be granted ILR.

For this purpose a dependant is the spouse or child of the main applicant, or child of the spouse, who formed part of the family unit on 24th October 2003.

Caseworkers should be satisfied that the dependants:

are related as claimed to the principal applicant; and

formed part of the family unit on 24 October 2003.

Caseworkers must be satisfied that the dependant was living in the UK on the date of the announcement. Normally evidence on the asylum file of the dependant prior to the date of the announcement will be sufficient. If the dependant was born in the UK and is not listed on the asylum file, a UK birth certificate will be key evidence. If the dependant claims to be married to the applicant but is not listed on the file, a UK marriage certificate will be key evidence.

Leave will be granted to any dependants of the main applicant who come within the definition and were in the UK at the date of the announcement.

Where a dependant is not listed on the file and was not born in the UK strong evidence will be required to satisfy a caseworker that a dependency relationship does exist and the dependant was living in the UK as part of the family unit on the date of the announcement.

Exclusions

The concession will not apply to a family where the principal applicant or any of the dependants (using the definition of a dependant as above in "granting leave in line to dependants):

1-have a criminal conviction,

2-have had been subject of an anti-social behaviour order or sex offender order,

3-have made (or attempted to make) an application for asylum in the UK in more than one
    identity,

4-should have their asylum claim considered by another country (i.e. they are the subject of a possible third country removal, but see also section on third country cases below);

5-present a risk to security;

6-fall within the scope of Article 1F of the Refugee Convention; or

7-whose presence in the UK is otherwise not conducive to the public good.

Criminal convictions

A criminal conviction means a conviction for any crime committed in the UK or abroad which was not spent on the date of the announcement. For the purposes of this concession, the same rules for spent UK convictions will apply to convictions received abroad.

A criminal conviction in the UK becomes spent after a period of time following conviction, depending on the length of the sentence. Caseworkers should consult senior caseworker about excluding applicants on the basis of a criminal conviction.

Where criminal investigations are in train, or when court proceedings are pending, no decision should be taken on the case until the outcome is known.

Multiple identities

Applicants who fraudulently made or attempted to make a fresh claim for asylum, in a different identity are excluded.

This exclusion category does not cover applicants who changed their name/other details during the consideration of their claim providing they did not attempt to mislead IND into believing they were applying as a new individual (i.e. they did not pretend they were a different person from the person who made the original claim).

Third country cases

Families will be excluded where they are all subject to possible third country removal.

Families where one member of the family made a claim before 2 October 2000 which has been accepted for consideration by IND and therefore is not subject to third country removal, and would otherwise fall into the concession, will not be excluded.

Limited Leave

Families where the principal applicant asylum claim was refused but he/she was granted some form of limited leave will be considered under this exercise.

Humanitarian Evacuation Programme

Kosovan families who arrived under the Humanitarian Evacuation Programme before 2 October 2000 but did not claim asylum until after this date, are included in the scope of this exercise if they meet the necessary criteria.

Contact Details

Group B, Asylum Policy Unit, AAPD.

i/e regjistruar Maska e ALBA
    Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Shtator 7, 2004

JA KRITERET QE DUHET TE PERMBUSHIN SHQIPTARET

Angli, amnisti pėr azilkėrkuesit
    Pėrfitojnė ata qė kanė hyrė deri nė 2003 nė Britani

Nga Londra, Muhamed Veliu

ANGLI

Tė gjitha ato familje shqiptare qė kishin bėrė gati valixhet pėr t'u nisur drejt vendlindjes, ose ishin nė pritje, nuk do tė kthehen. Njė zgjatje e periudhės sė pėrfshirjes nė ligjin pėr amnistinė e azilkėr-kuesve nė Britaninė e Madhe, ndodhur javėn e shkuar, u ka hapur mundėsinė e legalizimit mijėra familjeve shqiptare, tė cilat kishin humbur shpresėn. Bėhet fjalė pėr njė zgjatje tė datės sė pėrfshirjes nė amnisti, e cila nga tani e tutje do tė pėrfshijė edhe ata emigrantė qė kanė mbėrritur nė Britaninė e Madhe deri nė datėn 24 tetor 2003. Nė amnistinė e disa mujave mė parė pėrfshiheshin vetėm ato familje qė kishin kėrkuar azil brenda datės 2 tetor 2000. Pikėrisht suksesi i hapit tė parė tė amnistisė, e cila bėri tė lumtura plot 15 mijė familje, ndėr to shumica shqiptare dhe kosovare dhe heqja qafe e pjesės sė mbetur pa u pėrfshirė nė amnisti, duket se kanė pasur rol vendimtar nė "amnistinė Blankett numėr 2". Nga dokumenti zyrtar, njė kopje tė tė cilit Gazeta ka mundur ta sigurojė, mėsohen edhe kriteret pėrkatėse tė atyre qė do tė pėrfshihen nė amnisti.

Kriteret
    Kushtet fillestare pėr tė vendosur qė njė familje kualifikohet pėr kėtė "lėshim" janė: Aplikantėt duhet tė kenė kėrkuar azil nė Angli pėrpara datės 24 teror 2003, tė kenė tė paktėn njė fėmijė nėn moshėn 18 vjeē, i cili ka jetuar nė Angli deri nė datėn 2 tetor 2000 ose deri mė 24 tetor 2003. Mė tej, dokumenti sqaron se familjet tė cilat do tė pėrfshihen nė kėtė amnisti duhet tė plotėsojnė edhe disa kritere tė tjera. Sė pari, ēėshtja e tyre pėr azil nuk ėshtė shqyrtuar ende. Sė dyti, kėrkesa ėshtė refuzuar dhe tani ndodhet nė procesin e apelimit. Sė treti, ēėshtja ėshtė refuzuar nga gjykata, por familjet nuk janė larguar ende nga Anglia. Gjithashtu dhe ato famije tė cilave azili u ėshtė refuzuar, por kanė njė leje qėndrimi tė pėrkohshme. "Tė gjitha ato familje qė do tė plotėsojnė kėto kritere, thuhet mė tej nė dokumet, do t'u garantohet leja e qėndrimit pėr gjithmonė nė Britaninė e Madhe (IRL). Por, nėse personat e kėtyre familjeve qė do tė aplikojnė pėr amnisti janė dėnuar nga drejtėsia, kanė qenė subjekt i njė sjelljeje me pasoja antisociale, pėrfshi ngacmimet seksuale, qė kanė tentuar tė aplikojnė pėr azil mė shumė se njė herė, qė kanė kėrkuar azil nė njė vend tjetėr, si dhe ata qė pėrbėjnė rrezik pėr sigurinė kombėtare nuk do tė pėrfitojnė nga kjo aministi.

Amnistia 2, sekret
    Nėse amnistia e tetorit tė shkuar u bė publike nga vetė ministri i Brendshėm David Blankett, shtesa e dytė, vetėm dhjetė muaj mė pas, ėshtė munduar tė mbahet disi sekret. Kjo nga Laboristėt e Toni Blerit, me qėllim qė tė mos hapen debate nė vend, kur dihet qė opozita konservatore do ta pėrdorė kartėn e azilantėve gjatė zgje-dhjeve tė ardhshme. Por lajmi ėshtė shpėrndarė me shpejtėsi te shqiptarėt nga vetė avokatėt e tyre, tė cilėt janė njohur me ndryshimet nė ligj. Qeveria Angleze, e frikėsuar nga sulmet e mundshme terrorite nė vend dhe pėrfshirja nė to e njerėzve ilegalė, po mundohet qė tė mbajė nėn kontroll tė huajt, duke deportur emigrantėt ilegalė dhe duke bėrė tė mundur legalizimin e familjeve.

Aministia, dokumenti i udhėtimit, i pamundur pėr shumė persona

Gėzimi dhe euforia e ligjshme e pėrfshirjes nė amsistinė e propozuar nga ministri i Brendshėm anglez David Blankett, tetorin e shkuar, duket se ka qenė njė gėzim jo shumė i gjatė pėr ato dhjetėra familje shqiptare qė patėn fatin tė pėrfshihen nė tė. E njėjtė do tė jetė edhe situata pėr tė tjerėt, pėrfshirė sė fundmi nė amnsiti. Megjithėse u ėshtė garantuar e drejta e qėndrimit nė Angli pėr gjithmonė, ata nuk mund tė udhėtojnė, pasi e kanė tė pamundur qė tė pajisen me tė ashtuquajturin "Travel Document" (dokument udhėtimi). Sipas Home Office (Ministria e Brendshme angleze), e cila mbulon edhe ēėshtjet e emigracionit, qė nga marsi i vitit tė shkuar proēedurat pėr marrjen e njė dokumenti udhėtimi pėr emigrantėt ka ndryshuar. Nė formularin, i cili duhet tė plotėsohet nga avokati i emigrantit, aplikanti duhet tė provojė nacionalitetin tė cilin ka deklaruar nė momentin e kėrkimit tė azilit nė Britaninė e Madhe. Pikėrisht kjo kėrkesė e re e shtuar nė formular ėshtė shndėrruar nė njė "mur Berlini" tė pakalueshėm pėr dhjetėra shqiptarė, tė cilėt nė fillim kishin deklaruar se ishin nga Kosova.

KRITERET PER AZIL

KUSH PERFITON
    - Aplikantėt qė kanė kėrkuar azil nė Angli pėrpara datės 24 tetor 2003.
    - Familjet qė kanė tė paktėn njė fėmijė nėn moshėn 18 vjeē, i cili ka jetuar nė Angli deri nė datėn 2 tetor 2000, ose deri mė 24 tetor 2003.
    - Kur ēėshtja e familjeve pėr azil nuk ėshtė shqyrtuar ende.
    - Kur kėrkesa u ėshtė refuzuar dhe tani ndodhet nė procesin e apelimit.
    - Ēėshtja u ėshtė refuzuar nga gjykata, por familjet nuk janė larguar ende nga Anglia.
    - Kur u ėshtė refuzuar azili, por kanė njė leje qėndrimi tė pėrkohshme.

KUSH HUMBET
    - Familjet qė do tė aplikojnė pėr amnisti kanė persona tė dėnuar nga drejtėsia.
    - Ato qė kanė qenė subjekt i njė sjelljeje me pasoja antisociale.
    - Ato qė kanė tentuar tė aplikojnė pėr azil mė shumė se njė here.
    - Ato qė kanė kėrkuar azil nė njė vend tjetėr.
    - Ato qė konsiderohen tė rrezikshme pėr sigurinė kombėtare.

gazeta shqiptare
    "Jeten duhet ta paguash me cmimin e vuajtjes."

ga ga Maska e bunny
    Anėtarėsuar
    09-06-2003
    Vendndodhja
    U.K
    Postime
    Shum interesante,pasi Home office akoma nuk ka mbaruar pune me amnestin a pare,edhe kjo Amnestia e dyte duket disi e pa besueshme.Gazetat edhe vete website i home officit ketu nuk ka asnje lajm per kete.Po ashtu edhe shoqatat si Refugee Council nuk din gje per kete vendim.Por ama jane IDE per 1 amnesty per te rinjt (ato minorena/edhe ato te rinj qe kan ardhur vetem pa familje)1 amnesty e tille me te vertete duket e arsyeshme,edhe akoma eshte problem per Shtetin Anglez.
    Por nqfse eshte e vertete me behet shum qeifi per ato familje,se me vertete pritja e 1 vendimi eshte shum e keqe.Por do isha me shum ne simpati per 1 Amnesty per te rinjt,ato qe kan ardhur me vite ne Uk edhe akoma jane ne te zeze duke punuar edhe duke jetur 1 jete me shum frike.
    Hajde ishalla eshte i vertete,pavarsisht qe nuk e besoj personalisht.
    How can she fall, if there is no one there to catch her

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Hidhi nje sy ketij linkut bunny!
    ..aty i ke te sqaruara kriteret, datat dhe shkaqet pse kjo amnisti nuk eshte bere shume publike! Ose shko edhe te faqja e Home Office dhe kliko tek search : One-off exercise ...dhe ta nxjerr shpalljen e amnistise! ...eshte shtuar vetem data 24-10-2003 (e cila mungonte ne te paren)

http://www.forumishqiptar.com/showth...397#post661397

ga ga Maska e bunny
    Anėtarėsuar
    09-06-2003
    Vendndodhja
    U.K
    Postime
    Para disa jevesh u bisedua per 1 amnesty per te rinjt/minorena/beqar qe kan ardhur pa familje.Duke ditur qe ka shum prej tyre qe presin me shum se 5vjet per 1 pergjigje(ose kan mare pergj negative)me te vertete isha ne favor per 1 amnesty per ato njerez.Por kjo amnesty e dyte (gjasme sekrete)nuk ka shum ndryshim nga ajo me pare.
    saqe kriterja kryesore qe te jesh e sukseshme eshte qe aplikanti duhet te ket aplikuar para dates 2 Tetor 2000.Dmth ai aplikant (azilant)duhet te ket kerkuar azil (maximumi)me date 2 tetor 2000.Kurse lajmi mesiper e thote
    Aplikantėt qė kanė kėrkuar azil nė Angli pėrpara datės 24 tetor 2003.
    Kurse ne websiting a home Officit thote

The applicant applied for asylum before 2nd October 2000;
    Bisedova me disa njerez sonte ne darke per kete,edhe ato me thane qe arsyje qe kan ndryshuar datat ka qene vetem per kriterin e dyte qe eshte
    The applicant had at least one dependant aged under 18 (other than a spouse) in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003
    shum njerez kan krijuar familje ketu,edhe shumica e tyre kan lindur femi mbas asaj date(tetor2000),por prinderit e tyre kan aplikuar para dates 2 Tetor 2000.Por fakti qe ato nuk kishin femine ne ate kohe ato humbshin nga kjo.Kshq avokate kerkuan/argumentuan kundra kesaj.
    Kshq Home Office thjeshte ndryshoj kriterin e dyte.Por ama kjo amnesty nuk thote qe jane te sukseshem ato aplikante qe kan kerkuar azil para dates 24 Tetor 2003.
    Mbase jam una ajo qe po i lexoj/kuptoj gabim gjerat,nqfse po athere me falni per kunfuzimet.
    Por ja ku keni link-un e Home Office-t

http://www.ind.homeoffice.gov.uk/ind....textonly.html

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Dicka tjeter e rendesishme qe kam harruar t'jua bej te ditur!

Te gjithe aplikantet, te cilet ndjehen te sigurte qe i permbushin kriteret e amnistise, duhet patjeter te plotesojne formularet (application forms) .....para dates 31 DHJETOR 2004!

Edhe kjo amnisti (si cdo tjeter) ...ka nje DEAD LINE!

...pra, turruni te avokatet tuaj dhe mundohuni ti shkruani Home Office-it sa me shpejt, ne menyre qe t'ju sjellin aplikacionet per ti mbushur me te dhenat tuaja. Perndryshe, nese kalon kjo date, nuk do perfshiheni ne kete amnisti, packa se i plotesoni kriteret!

Kete, sapo ja ri-kujtova vetes dhe prandaj thashe ta ndaj edhe me ju!
    Uroj qe ti fitoni te gjithe letrat dhe ishalla ju ben pune dhe ky lajmi fundit!

Heartless Maska e White_Angel
    Anėtarėsuar
    11-01-2004
    Vendndodhja
    Kristal......
    Postime
    Urraaaa!!!!

Me behet jashte mase qefi per kete amnisti qe u be ne UK se njoh shume njerez dhe mbi te gjitha e di se cdo te thoshe te vuash per letra. ( Usa spo ben ndonje amnisti akoma per ata qe nuk kane letra por ben dikur ne 2003 vetem per mexicanet por jo per te tjeret nejse...)

Une ju uroj te gjithe shqipetareve qe nuk kane pas letra ne UK ti marrim te gjithe pa perjashtim pervec atyre qe kane bere krime, kane vrare e kane prere. Por familjareve dhe Beqareve te ndershem jua UROJ ME GJITHE ZEMER.

good luck everyone in UK

White_Angel
    O Zot per vete sdua gjė jo...por pėr prindėrit nje dhėndėr tė bukur!

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    Po kjo amnesti a eshte edhe per beqaret a jo ?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    21-09-2004
    Vendndodhja
    Nen Shi
    Postime
    hey londonez te shqiperise!!!!

Amnestia e dyte ka hyre ne fuqi tashme. E di kete nga nje shembull, qe dajes tim me gjithe familje i kane ardhe format dhe nje jave mbrapa letrat (dje). Ai nuk i permbushte kushtet e amnestis se pare sepse kalamai i tij kishte lindur mbrapa tetorit te 2000(nese e mbaj men mire vitin), por ne amnestine e dyte i ploteson kriteret sepse kalamai ka lindur para tetorit te 2003.

Keshtu qe mos i humbni shpresat shqipetare, se aty kur mendon se s'ka me rrugezgjidhje, sjell zoti dicka. Ishalla dhe nje amnesti per beqaret. Bye

i/e regjistruar Maska e casanovaUK
    Anėtarėsuar
    17-03-2004
    Vendndodhja
    LONDON
    Postime
    Immigration & Nationality Directorate
    APU NOTICE 4/2003

ONE-OFF EXERCISE TO ALLOW FAMILIES WHO HAVE BEEN IN THE UK FOR THREE OR MORE YEARS TO STAY

Introduction

This note sets out the criteria for granting indefinite leave to remain or enter, exceptionally outside the Immigration Rules, as a result of the concession announced by the Home Secretary on 24 October 2003 to allow families who have been in the UK for three or more years to stay (the "concession" henceforth).

Basic criteria of the concession

The basic criteria for deciding whether or not a family will qualify for the exercise are:

The applicant applied for asylum before 2nd October 2000; and
    The applicant had at least one dependant aged under 18 (other than a spouse) in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003.

Application for asylum

The initial claim for asylum must have been made before 2nd October 2000.

Families will be eligible for the concession where (i) the application has not yet been decided, (ii) has been refused and is subject to an appeal (iii) has been refused and there is no further avenue of appeal but the applicant has not been removed (iv) has been refused but limited leave has been granted.

Families will not be eligible if after refusal of that initial claim they have been removed or have made a voluntary departure.

Dependants for the purpose of qualifying for the concession

For the purpose of determining whether the basic criteria of the concession are met, a dependant is a child of the applicant, or child of the applicant's spouse, who was or is financially and emotionally dependant on the applicant on the relevant date (i.e. 2 October 2000 or 24th October 2003).

Caseworkers should also be satisfied that the dependant:

is related as claimed to the principal applicant; and
    formed part of the family unit in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003.

Caseworkers must be satisfied that the dependant was living in the UK on 2 October 2000 or 24th October 2003 as part of the family unit. Normally evidence on the asylum file of the dependant prior to the date of the announcement will be sufficient. If the dependant was born in the UK and is not listed on the asylum file, a UK birth certificate will be key evidence.

Where a dependant is not listed on the file and was not born in the UK, strong evidence will be required to satisfy a caseworker that a dependency relationship does exist and that the dependant was living in the UK on 2 October 2000 and/or 24th October 2003 as part of the family unit.

Granting leave in line to dependants

All dependants of the applicant who meet the basic criteria for the concession should be granted ILR.

For this purpose a dependant is the spouse or child of the main applicant, or child of the spouse, who formed part of the family unit on 24th October 2003.

Caseworkers should be satisfied that the dependants:

are related as claimed to the principal applicant; and

formed part of the family unit on 24 October 2003.

Caseworkers must be satisfied that the dependant was living in the UK on the date of the announcement. Normally evidence on the asylum file of the dependant prior to the date of the announcement will be sufficient. If the dependant was born in the UK and is not listed on the asylum file, a UK birth certificate will be key evidence. If the dependant claims to be married to the applicant but is not listed on the file, a UK marriage certificate will be key evidence.

Leave will be granted to any dependants of the main applicant who come within the definition and were in the UK at the date of the announcement.

Where a dependant is not listed on the file and was not born in the UK strong evidence will be required to satisfy a caseworker that a dependency relationship does exist and the dependant was living in the UK as part of the family unit on the date of the announcement.

Exclusions

The concession will not apply to a family where the principal applicant or any of the dependants (using the definition of a dependant as above in "granting leave in line to dependants):

have a criminal conviction,
    have had been subject of an anti-social behaviour order or sex offender order,
    have made (or attempted to make) an application for asylum in the UK in more than one identity,
    should have their asylum claim considered by another country (i.e. they are the subject of a possible third country removal, but see also section on third country cases below);
    present a risk to security;
    fall within the scope of Article 1F of the Refugee Convention; or
    whose presence in the UK is otherwise not conducive to the public good.

Criminal convictions

A criminal conviction means a conviction for any crime committed in the UK or abroad which was not spent on the date of the announcement. For the purposes of this concession, the same rules for spent UK convictions will apply to convictions received abroad.

A criminal conviction in the UK becomes spent after a period of time following conviction, depending on the length of the sentence. Caseworkers should consult senior caseworker about excluding applicants on the basis of a criminal conviction.

Where criminal investigations are in train, or when court proceedings are pending, no decision should be taken on the case until the outcome is known.

Multiple identities

Applicants who fraudulently made or attempted to make a fresh claim for asylum, in a different identity are excluded.

This exclusion category does not cover applicants who changed their name/other details during the consideration of their claim providing they did not attempt to mislead IND into believing they were applying as a new individual (i.e. they did not pretend they were a different person from the person who made the original claim).

Third country cases

Families will be excluded where they are all subject to possible third country removal.

Families where one member of the family made a claim before 2 October 2000 which has been accepted for consideration by IND and therefore is not subject to third country removal, and would otherwise fall into the concession, will not be excluded.

Limited Leave

Families where the principal applicant asylum claim was refused but he/she was granted some form of limited leave will be considered under this exercise.

Humanitarian Evacuation Programme

Kosovan families who arrived under the Humanitarian Evacuation Programme before 2 October 2000 but did not claim asylum until after this date, are included in the scope of this exercise if they meet the necessary criteria.

Contact Details

Group B, Asylum Policy Unit, AAPD.
    nese doni nje shoke te vertet,ne fillim ju duheni te jeni shok i vertet

WOMEN ARE THE CHIEF REASONS FOR FAILURE IN A MAN'S CAREER.
    IT'S DIFFICULT TO LOVE A WOMAN AND DO ANYTHING!

ga ga Maska e bunny
    Anėtarėsuar
    09-06-2003
    Vendndodhja
    U.K
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Sykaltra_UK
    hey londonez te shqiperise!!!!

Amnestia e dyte ka hyre ne fuqi tashme. E di kete nga nje shembull, qe dajes tim me gjithe familje i kane ardhe format dhe nje jave mbrapa letrat (dje). Ai nuk i permbushte kushtet e amnestis se pare sepse kalamai i tij kishte lindur mbrapa tetorit te 2000(nese e mbaj men mire vitin), por ne amnestine e dyte i ploteson kriteret sepse kalamai ka lindur para tetorit te 2003.

Keshtu qe mos i humbni shpresat shqipetare, se aty kur mendon se s'ka me rrugezgjidhje, sjell zoti dicka. Ishalla dhe nje amnesti per beqaret. Bye
    Shijaksi_london ja ku e ke 1 shembull konkret me lart.Ai artikulli i gazetes ka konfuz shum lexues shqipetare,shresoj qe jo edhe aq shum probleme andej nga zyra!

Sh.Hasanaj kjo amnesty eshte vetem per familjet,pasi keshtu i leverdis Anglise,numri i njerezve eshte me i madh ne 1 familje sesa 1 beqar!

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    10-09-2004
    Postime
    bunny, falem nderit per sqarimin...
    shkrimet e mesiperme ishin shume rremuje, nuk merrej vesh asgje...

Erzeni Maska e Shijaksi-London
    Anėtarėsuar
    10-11-2002
    Vendndodhja
    ke kodra kuqe
    Postime

Masakra e Londrės, pranga nė Tiranė

Ermal Sinani dhe Florian Metalla u akuzuan pėr masakrėn e lagjes "Palmers Green"

Atentati qė terrorizoi Londrėn
    Ēullhai dhe dy tė tjerė u qėlluan pėr pazare droge

Nga Londra Muhamed Veliu

Skena e vrasjes sė Edmond Ēullhait mė 14 janar 2002 ėshtė parė dhe pėrjetuar me tmerr nga banorėt e lagjes "Palmers Green" nė veri tė Londrės, njėsoj sikur tė ishte njė pėrleshje me armė midis gangsterėve nė lagjen "Bronx" tė Nju Jorkut. Ekzekutimi mafioz i durrsakut ndodhi shumė pranė rrugės kryesore "Green Lanes" ku gjendet "Fox Pub" shumė i frekuentuar nga grupet keqbėrėse shqiptare tė zonės. Ėshtė mėsuar mė pas se dy miqtė e plagosur, qė gjendeshin nėn shoqėrinė e Ēullhait, ishin edhe ata objekt i sulmit pėr ti vrarė, sipas policisė londineze "pas prishjes sė njė pazari droge".

Ngjarja

Sipas policisė londineze, vrasja ėshtė cilėsuar e tipit mafioz, ndėrsa personat e pėrfshirė nė tė janė identifikuar si azilantė shqiptarė me banim nė Londėr. Ngjarja ka ndodhur nė 14 janar 2002, rreth ores 21:35. Si shkak kryesor pėr vrasjen ka qėnė mospagimi nga klani i elbasanllinjve tė njė shume prej mijėra paundėsh, pas blerjes sė 150 kilogramėve kanabis tė presuar. Viktima e kėtij krimi Edmond Ēullhaj, ka qėnė duke dalė nga "Fox Pub" qė gjendet nė veri tė Londrės nė lagjen "Palmers Green", sė bashku me katėr persona tė tjerė. Ai ka arritur tė bėjė vetėm disa hapa jashtė pub-it, kur njė djalė me pistoletė ka hapur zjarr duke e goditur tre herė nė kokė. Ēullhaj, njė djalė me trup tė madh, i cili punonte si oficer sigurie nė njė klub nate, ka vdekur menjėherė. Nga sulmi mė pas kanė mbetur tė plagour dy miqtė e tij Izet Fejzullahu dhe Ilir Krasniqi, njėri nga Vlora me plumba nė stomak, dhe tjetri nga Elbasani, me njė plumb nė shpatull dhe njė nė gojė. Ky i fundit mendohet tė jetė koka e njė klani shqiptarėsh tė pėrfshirė nė shitblerjen e drogės, me njohje tė vjetra me Florian Metallėn, njė prej tė akuzuarve tė policisė si autor i ngjarjes.

Mekanizmi

Vrasėsi ka hapur zjarr nga njė makinė tip "Renault 19" me targa M368UAU, e cila pas krimit ėshtė gjetur e braktisur. Sipas dėshmitarėve okularė, tė cilėt kanė dėshmuar pėr policinė londineze, mėsohet se nė makinė kanė qėnė edhe disa persona tė tjerė. Mė pas gjithēka ka qėnė e veshur me mister, pasi policia, qė ka rrethuar vendgjarjen, ka arritur tė mbledhė si prova materiale, vetėm gėzhojat e mbetura. Nga hetimet e mėvonshme, nėn drejtimin e DCI (inspektor hetimi) Tevor Albut dhe dėshmisė sė dy tė mbijetuarve, ėshtė arritur nė konkluzionin, se autori i vrasjes ka qėnė njė anėtar i njė tjetr klani shqiptarėsh, i cili disa ditė mė pas ėshtė larguar nga Anglia. Policisė angleze nuk i ka mbetur gjė tjetėr pėrveē mbylljes sė hetimeve duke shpallur si tė dyshuarin kryesor Florian Metallėn si dhe njė tjetėr person, tė dhėnat pėr tė cilin nuk ishin gjetur menjėherė nga policia shqiptare. Vetėm pas mė shumė se dy vitesh policia shqiptare do tė mund tė identifikonte tė dytin e kėtij atentati, i cili quhet Ermal Sinani. Dosja me tė dhėnat e tyre i ėshtė dėrguar Interpolit, nga ku ata janė skeduar nė listėn e tė kėrkuarėve. Vrasja e Edmond Ēullhait ėshtė e vetmja gjatė shtatė viteve tė fundit nė komunitetin shqiptar nė Angli, ku ėshtė pėrdorur armė zjarri, dhe qė autorėt e vrasjes nuk janė prangosur nga Scotland Yard.

Motivi

Burime tė besueshme pranė komunitetit shqiptar nė Londėr u shprehėn pėr "Gazetėn" se vrasja ka patur motive hakmarrje dhe ėshtė ndėrrmarrė nga klani i njė grupi djemsh nga Tirana, tė cilėt gjatė periudhės para vrasjes jetonin nė veri tė Londrės. Tani pjesa e mbetur e tyre ėshtė zhvendosur nė perėndim tė Londrės, nė lagjen "Honsloė" ku vazhdojnė aktivitetin kriminal. Zbardhja e vrasjes nė Londėr ndodhur dy vjet mė parė do tė dilte nė skenė vetėm disa javė mė parė pas arrestimit tė njėrit nga pesė pengėmarrėsit e Fatjon Demirlikės, njohur ndyshe si pengu 100 mijė euro. Arrestimi i Florian Metallės nė banesėn e tij nė Sukth, si njė nga tė pėrfshirėt nė pengmarrje, pėrveē akuzave tė reja pėr pengmarrje nuk i ka shpėtuar edhe hetimit pėr vrasjen e Londrės, tė cilės i ėshtė vėnė autorėsia e tij.

Ermal Sinani, akuzohet si bashkpunėtor me Flroian Metallėn nė ekzekutimin e Edmond Ēullhait

Masakra e Londrės, pranga nė Tiranė
    Specialėt arrestojnė 27-vjeēarin pėr krimin e janarit 2002

TIRANE
    Policia shqiptare ka arritur tė vėrė nė pranga edhe tė dyshuarin e dytė si autor tė vrasjes sė Edmond Ēullhait dhe plagosjes edhe tė dy shqiptarėve tė tjerė, ngjarje kjo e ndodhur nė Angli mė 14 janar tė vitit 2002. Nė bazė tė tė dhėnave tė ardhura nga autoritetet e policisė dhe prokurorisė sė Londrės, policia shqiptare ka arritur tė vėrė nė pranga Ermal Sinanin, 27 vjeē, me banim nė zonėn e Laprakės nė Tiranė. Sinani, sė bashku me Florian Metallėn (tashmė i arrestuar pėr gjobėvėnien ndaj Fation Demirlikės), dyshohet se nė bashkėpunim me njėri-tjetrin janė autorė tė vrasjes, sė cilėsuar tipike mafioze, pasi viktima Ēullhai kishte marrė 5 plumba nė kokė.

Operacioni

Arrestimi i Ermal Sinanit regjistroi njė tjetėr rast tė suksesshėm tė bashkėpunimit midis institucioneve tė drejtėsisė angleze dhe atyre shqiptare. Pas marrjes sė informacionit nga autoritetet angleze, nė operacionin pėr identifikimin dhe kapjen e Sinanit kanė bashkėpunuar Prokuroria e Pėrgjithshme, zyra e Interpol Tiranės dhe forcat speciale tė policisė. Sipas burimeve nga kjo e fundit, Ermal Sinani njihej nė Angli me emėr tjetėr dhe kjo ka vonuar edhe arrestimin e tij nė njė kohė mė tė shpejtė. Gjithnjė sipas burimeve, Sinani kishte filluar t'i trembej arrestimit tė mundshėm, pasi u identifikua shoku i tij i ngushtė, Florian Metalla, si njė prej autorėve tė vrasjes nė Angli. Qė nga ky moment, Sinani, i cili punonte si menaxher i njė lokali nė afėrsi tė stadiumit "Selman Stėrmasi", vendosi tė ndėrrojė shtėpi dhe nga Tirana e Re shkon me banim nė periferi tė zonės sė Laprakės, pranė autostradės Tiranė-Durrės. Por, me gjithė lėvizjet pėr tė humbur gjurmėt, prokuroria nė bashkėpunim me Interpolin dhe policinė arritėn ta identifikonin dhe tė lokalizonin banesėn e tij. Burimet policore janė shprehur pėr Gazetėn se 48 orė para arrestimit Sinani ėshtė mbajtur nėn vėzhgim tė plotė nga agjentėt e policisė. Pasi janė siguruar mbi vendndodhjen e saktė dhe identitetin, forcat speciale tė policisė kanė ndėrhyrė nė befasi, duke arrestuar tė shpallurin nė kėrkim nga drejtėsia angleze.

Hetimi

Hetimet paraprake dhe provat qė fajėsojnė 27-vjeēarin Ermal Sinani dhe Florian Metallėn nė vrasjen e Edmond Ēullhait dhe plagosjen e dy shqiptarėve tė tjerė, janė kryer nga Prokuroria e Pėrgjithshme angleze. Sipas materialit hetimor tė ardhur nė Prokurorinė e Pėrgjithshme shqiptare, Sinani dhe Metalla dyshohet tė ishin pjesė e njė trafiku droge nė Angli. I njėjti dyshim ėshtė edhe pėr viktimėn, Edmond Ēullhain, i cili mendohet se bėnte pjesė nė njė rrjet tjetėr tė trafikut tė drogės po nė Angli. Prekja e interesave nė kėtė trafik dhe konfliktet e nisura pėr tė zaptuar sa mė shumė treg shitjeje, dyshohet se janė edhe motivi i vrasjes sė ndodhur nė njė pab tė Londrės. Pas arrestimit tė Sinanit, pritet qė autoritetet angleze tė sjellin tė plotė dosjen dhe hetimet e kryera pėr kėtė ngjarje, tė cilat do tė plotėsohen mė tej me hetimet qė do tė kryhen nga Prokuroria e Krimeve tė Rėnda. Nė bazė tė marrėveshjeve tė nėnshkruara dhe Konventės Europiane pėr Ndihmė tė Ndėrsjelltė Juridike, gjykimi ndaj Ermal Sinanit dhe Florian Metallės do tė bėhet nė Tiranė, nė Gjykatėn e Krimeve tė Rėnda, nė bazė tė provave dhe hetimeve tė kryera nga pala angleze.

INTERPOL-Tirana: Mė 2004 kemi shpallur kėrkimin pėr 400 vetė

Drejtuesi i zyrės qendrore tė Interpol-Tiranės, Komisar Artan Bajraktari, ka bėrė publike gjatė ditės sė djeshme nė njė seminar pėr shkėmbimin e informacionit policor ndėrkombėtar, shifra optimiste. Komisar Bajraktari, nė takimin ku merrte pjesė edhe ministri i Rendit Igli Toska si dhe drejtori i Pėrgjithshėm i Policisė, Bajram Ibraj, ka pohuar se gjatė vitit 2004, nė sajė tė pėrkushtimit por tė ndihmuar edhe nga modernizimi i mjeteve tė komunikimit, zyra e vogėl e Interpol-Tiranės ka arritur tė plotėsojė skedat pėr kėrkim ndėrkombėtar tė rreth 400 shqiptarėve tė penalizuar dhe t'i fusė kėto tė dhėna nė rrjet. "Sot, nė sajė tė pėrpjekjeve tona tė pėrbashkėta ėshtė bėrė e mundur qė dora e drejtėsisė shqiptare tė arrijė nė pothuajse tė gjithe kontinentet. Vetėm nė kėtė vit janė arrestuar me qėllim ekstradimi mbi 87 persona nė kėrkim ndėrkombėtar, janė ekstraduar 36 tė kėrkuar (brenda dhe jashtė vendit), jane kryer verifikime pėr mbi 3000 mjete, ėshtė dyfishuar volumi i punės krahasuar me njė vit mė parė..." ishte njė pjesė nga fjala e Bajraktarit.

Identifikimi i vėshtirė pėr shkak tė ndryshimit tė emrit

Policia dhe prokuroria shqiptare pohojnė se e kanė patur shumė tė vėshtirė tė identifikojnė Ermal Sinanin nė Tiranė. Kishin muaj qė kishin ndėr duar tė dhėnat e policisė angleze, por vrasėsi i Edmond Ēullhait, njihej nė Londėr me tė paktėn dy emra tė ndryshėm. Nuk dihet se si hetimi ka rėnė nė gjurmė tė tij, porse dihet qė ėshtė dashur njė kohė e gjatė dhe kėrkime tė vazhdueshme. Duket nė gjurmė tė Sinanit hetimi ka rėnė nė tė njėjtėn kohė me arrestimin e mikut tė tij tė implikuar nė njė gjobėvėnie, Florian Metalla. Vetė Sinani ishte paraqitur ato ditė nė prokurori duke u munduar tė ngrinte njė alibi pėr mikun e vet, Florianin. Ai kishte pretenduar para pėrfaqėsuesve tė akuės se Metalla, pėrgjatė kohės qė akuzohej tė kishte marrė pjesė nė pengmarrje, ishte nė shoqėrinė e tij dhe tė disa miqėve tė tjerė tė pėrbashkėt, nė tė tjera ambiente.

Ermal Sinani kėrkohet edhe nga Interpol-Roma

Burime tė policisė sė Tiranės pohuan dje pėr Gazetėn se i sapoarrestuari pėr llogari tė drejtėsisė angleze Ermal Sinani kėrkohet edhe nga policia italiane. Teksa e kėrkonin nė Tiranė pėr vrasjen e njė shqiptari dhe plagosjen e dy tė tjerėve, nė adresė tė Interpol-Tiranės kishin mbėrritur tė dhėna pėr veprimtarinė e tij nė Itali. Sipas kėtyre tė dhėnave ishte interceptuar implikimi i Sinanit nė rrjetė tė trafikut dhe tė shpėrndarjes sė drogės si dhe nė njė rast trafiku pėr qėllim prostitucioni. Nuk dihet nėse drejtėsia italiane, pasi tė mėsojė pėr arrestimin e tij, do tė dėrgojė nė Tiranė dosjen e saj pėr gjykim.

Kalorės i Lirisė Maska e BlueBaron
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Nė Tironėn e Ondrrave
    Postime
    ... ej, o shijakso, po nai lajm ekskluziv per ne te forumit nuk ke ???
    Mund tė shkėpusėsh Ēunat nga TIRONA, por kurrė nuk mund tė shkėpusėsh TIRONĖN nga zemra e Ēunave !!!

!Welcome! Maska e StormAngel
    Anėtarėsuar
    05-02-2003
    Vendndodhja
    Zurich, Switzerland
    Postime
    Me miratimin e ligjit tė ri mbi imigracionin do tė riatdhesohen edhe minorenėt, shumica e tė cilėve janė shqiptarė

Britania, fushatė pėr kthimin e shqiptarėve mė 2005

Lavdrim Terziu, Londėr

Endrra e shumė shqiptarėve pėr njė amnisti tė plotė dhe mundėsi qėndrimi nė Britani tė Madhe duket se do tė mbetet vetėm e tillė. Qė tani paralajmėrohet njė vit i ri, jo shumė i kėndshėm pėr ata shqiptarė qė janė refuzuar tė qėndrojnė nė kėtė vend. Kėtu pėrfshihen edhe ata qė janė regjistruar si minorenė dhe qė janė pajisur me leje tė pėrkohshme qėndrimi mbi baza “mėshire”. Me qindra minorenė shqiptarė qė mbahen nėpėr shtėpitė e shėrbimeve sociale pritet tė kthehen njėherė e mirė pranė prindėrve tė tyre.
    Njė zėdhėnėse e Ministrisė sė Punėve tė Brendshme (Home Office) ka konfirmuar pėr gazetėn “The Guardian” planin e qeverisė laburiste pėr deportimin e tė miturve. “Ne mendojmė se ėshtė me vend tė deportohet njė fėmijė. Eshtė pėr tė mirėn e fėmijėve qė tė kthehen nė gjirin e familjeve tė tyre”,- thotė ajo. Ajo pohon gjithashtu se shumica e kėsaj kategorie i pėrket kombėsisė shqiptare. Tashmė, me miratimin e ligjit mbi imigracionin, Britania e Madhe nuk ka asnjė detyrim tė mbajė fėmijė azilantė nėn moshės 18 -vjeēare.
    Ky plan pritet tė kundėrshtohet nga shoqatat dhe organizmat nė mbrojtje tė tė drejtave tė njeriut, por ekziston mundėsia qė armėt tė drejtohen nga ish-sekretari i Punėve tė Brendshme, David Blanket qė sapo ka dhėnė dorėheqjen dhe Charles Clarke t’u shmanget pėrgjegjėsive. Pėr mė tepėr, opinioni publik mund dhe tė mos jetė shumė entuziast nė pėrkrahje tė minorenėve shqiptarė, pasi kėta tė fundit janė pėrfolur shumė shpesh nėpėr media pėr dhunėn dhe sjelljen e tyre tė keqe. Shumė punonjės socialė janė tė ndėrgjegjshėm gjithashtu edhe mbi rastet e abuzimit me moshėn. Ka shumė tė rinj qė i kanė kaluar tė njėzetat dhe janė deklaruar si minorenė. Nė kėtė rast, ligji anglez ndalon pėrdorimin e analizave mjekėsore pėr verifikim.
    Neni pėr deportimin e shqiptarėve pritet tė jetė si shtojcė e njė drafti tė ri mė tė plotė mbi politikat e imigracionit. Ministria britanike e Punėve tė Brendshme (Home Office), pritet ta bėjė publik kėtė draft me fillimin e vitit tė ri. Sipas burimeve nė “Home Office”, legjislacioni i ri mbėshtetet nė legjislacionin australian ku e drejta e qėndrimit nė kėtė vend fitohet me pikė nė bazė tė moshės, profesionit, nivelit tė anglishtes, gatishmėrisė pėr tė punuar nė zona mė tė prapambetuara dhe pak tė populluara tė Britanisė, etj.
    Qeveria e laburistėve po pėrpiqet tė mbulojė kėshtu njė nga pikat mė tė dobėta tė saj, emigracionin. Nė prag tė zgjedhjeve qė po afrohen, konservatorėt po bėhen gjithnjė e mė agresivė nė akuzat e tyre ndaj qeverisė sė Tony Blair. Kjo e shtyu sekretarin e ri tė Punėve tė Brendshme, Charles Clarke qė ta konsideronte prioritet tė prioriteteve ēėshtjen e imigracionit dhe tė zotohej pėr masa mė tė rrepta ndaj azilkėrkuesve.
    Marrė nga www.albanianmail.co.uk (gazeta mė e madhe online nė Britani)
    We didn't land on Plymouth Rock, Plymouth Rock landed on us.

Duhen certifikata kosovare apo jo?

Mua bashke me familjen na erdhen format para disa javesh, hala asnje fjale nuk na ka ardhe, por mesa di une shumica po merr indefinite leave to remain pas kater javesh.
    Vec per nje problem desha te qartesohesha, e di se duhet certificate kosovare per travel document ( problematike per ne te shqiperise), por a duhet certificate ose pasaporte kosovare per te aplikuar per british pas 1 viti? Disa thone jo, e disa thone se duhet. A din kush gje?
    LoveAngelMusicBaby

ga ga Maska e bunny
    Anėtarėsuar
    09-06-2003
    Vendndodhja
    U.K
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga ZEMEReZJARRTE
    Mua bashke me familjen na erdhen format para disa javesh, hala asnje fjale nuk na ka ardhe, por mesa di une shumica po merr indefinite leave to remain pas kater javesh.
    Vec per nje problem desha te qartesohesha, e di se duhet certificate kosovare per travel document ( problematike per ne te shqiperise), por a duhet certificate ose pasaporte kosovare per te aplikuar per british pas 1 viti? Disa thone jo, e disa thone se duhet. A din kush gje?
    Ne radhe te pare ti gezosh letrat (fakti qe te kan ardhur format i ke te marme)
    Persa i perket marjes se 'pashaportes/travel doc etj ' Ti mund te aplikoshe per ato mbas 1 viti (duke llogaritur me daten kur pergjigja positive te ka ardhur nga Home Office)Dmth si sot 1 vit..ti duhet te procedosh aplikimin per travel document.
    Ky eshte rregulli qe vjen me amnestin, por nqfse ti i don me heret Home office e aprovon kerkesen tende,duke te kerkuar ty certifikate e polot dukumenta te tjera,si edhe pashaporte per ato kosovare qe e kane (ose shqiptare,varet sesi je ketu).
    Nqfse don te harxhoshe parat kot apliko per pashaporte edhe neser...por asnje deri tani nuk ka mare pergjigje positive.Shpresoj te jesh paksa i sqaruar.
    Edhe njehere ti gezosh letrat,me te vertete lajm per tu mare per vit te ri eshte!
    Gezuar!

Flm per pergjigjen, por po behem paksi e bezdishme e te pyes per nje sqarim me tej. Me sa di une, mund te aplikohet per *travel document* sapo te vine letrat, jo te presesh 1 vit.Por me ligjin e ri, duhet prove indentifikimi, dmth nje certifikate ose pasaporte kosovare she atehere mund te marresh te drejten e udhetimit. Problemi eshte se ata shqiptare te paraqitur si kosovare nuk kane ku ti marrin keto certificata, keshtu qe mbetem pa travel.
    Gjithe shpresa tani eshte ne *British Passport*. E di se mund te aplikohet pas 1 viti me Indefinite Leave to Remain, dhe nese ke 5 vjet ketu.
    Une doja te dija, nese kerkohen certificata kosovare per British Passport, ashtu sic kerkohen per Travel Document?

Ishalla nuk dojne certifikata kosovare, se po i deshen, tan ata shqiptare qe jane paraqitur si kosovare dhe u perfshine ne amnesti mbeten pa udhetuar dhe pa pasaporta.
    LoveAngelMusicBaby

ga ga Maska e bunny
    Anėtarėsuar
    09-06-2003
    Vendndodhja
    U.K
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga ZEMEReZJARRTE
    Flm per pergjigjen, por po behem paksi e bezdishme e te pyes per nje sqarim me tej. Me sa di une, mund te aplikohet per *travel document* sapo te vine letrat, jo te presesh 1 vit.Por me ligjin e ri, duhet prove indentifikimi, dmth nje certifikate ose pasaporte kosovare she atehere mund te marresh te drejten e udhetimit. Problemi eshte se ata shqiptare te paraqitur si kosovare nuk kane ku ti marrin keto certificata, keshtu qe mbetem pa travel.
    Gjithe shpresa tani eshte ne *British Passport*. E di se mund te aplikohet pas 1 viti me Indefinite Leave to Remain, dhe nese ke 5 vjet ketu.
    Une doja te dija, nese kerkohen certificata kosovare per British Passport, ashtu sic kerkohen per Travel Document?

Ishalla nuk dojne certifikata kosovare, se po i deshen, tan ata shqiptare qe jane paraqitur si kosovare dhe u perfshine ne amnesti mbeten pa udhetuar dhe pa pasaporta.
    Edhe po te mendosh logjikisht eshte absurde nqfse kjo eshte e vertete, pasi asnje nuk do munde te mare ate certifikate (duke menduar qe % me e madhe eshte shqiptare)Azilant kerkues/refugjat jane ato njerez qe (ne shum pak raste)udhetojne me letra te rregullta (arsyje te ndryshme).Edhe refugjatet nga vendet Afrikane,Algjiriane nuk kane pashaporta te sakta pasi nga sistemi qe eshte atje.
    Une kam punuar gjith veres ne 1 zyre avokatesh, ku ishte perjudha ku format po vinin cdo dite,asnje avokat aty nuk ju ka thene klienteve te tyre qe duhet te aplikojne, edhe duhet te gjejne certifikate etj etj,por thjeshte ju kan keshilluar qe ' ti ke te drejte te aplikoshe per british pas... mbas 1 viti' Sipas rregullit te kesaj amnistie.
    Tani une te thashe aq sa dija,por mendoj qe 1 vizite tek avokati jot do jete 1 vendim me i mire.Pasi ai din me shum per ceshjten tende,edhe si avokat mund te te keshilloj me mire.Nqfse nuk mendon qe avokati jot te jep pergjigje te sakte (duke ditur sesi jane disa avokatet sot)mund te maresh Home Office'n ne telefon (po deshe mos i thuaj gje se kush je)por thjeshte pyet ato pyetje qe pyete me lart.Nqfse ben kete mundoju te gjeshe numrin e tl te duhur. Home Office ka 1 grup punetoresh qe meren vecanerisht me ket amnesti,kshq gjej departamentin e duhur,pasi ato jane me me eksperience edhe din me shum sesa 1 punojs tjeter ne Home Office.

ps.se cfare ka ndryshuar ligji i ri, kam folur ne disa poste pak me lart...

http://www.ganoweb.com Maska e Shpirt Njeriu
    Anėtarėsuar
    30-09-2002
    Vendndodhja
    Ne toke sepse ne HENE per fat te keq nuk arrita dot
    Postime

Njė shkodran pėrgjaku Krishtlindjen ne Veri Te Londres!!

Faqja 11 - AKTUALITET Dhjetor30, 2004

Vrasja nė sallėn e koncertit tė organizuar me kėngėtarė shqiptarė. Kamerat fokusuan ngjarjen

Njė shkodran pėrgjaku Krishtlindjen
    Policia angleze dėrgon nė gjyq Robert Linadin

--------------------------------------------------------------------------------

Nga Londra Muhamed Veliu

Njė 21 vjeēar nga Bajza, i lėnė i lirė nga gjykata e krimeve nė Londėr njė vit mė parė, ėshtė vrasėsi i Xhevahair Demajt, emigrantit shqiptar, qė u vra natėn e Krishtlindjeve nė Londėr. Robert Linadi, i arrestuar tė nesėrmen e vrasjes duke tentuar lėnien e Anglisė, ėshtė pėrballur dje nė gjykatėn e "Greenwich Crown Court" me akuzėn pėr vrasjen e 31 vjecarit nga Grizha e Shkodrės, gjatė njė koncerti me yjet e muzikės shkodrane nė lagjen Wood Green.

Akuzat
    Robert Linadi banues nė adresėn "Windmill Lane, Stratford" nė lindje tė Londrės i shoqėruar nga katėr gardianė ka mbėrritur nė gjykatėn e Greenwich Crown Court nė orėn 11:00 tė ditės djeshme. Gjatė seancės gjyqėosore, qė ka zgjatur 20 minuta, atij fillimisht i ėshtė lexuar akuza pėr vrasjen e emigrantit Xhevahir Demaj. Linadi, emri i tė cilit figuron nė listat e policisė londineze me njė tė kaluar tė errėt, nuk e ka pranuar akuzėn, pamvarėsisht se hetuesit e ēėshtjes kanė nė dorė njė arsenal tė tėrė provash. Njė nga detektivėt e skudrės speciale tė krimeve i ka treguar gjykatės disa nga provat e deritanishme, tė cilat i japin autorėsinė e krimit Linadit. Ai fillimisht ka treguar detajet e njė sherri, nga ku mbeti i goditur me thikė nė gjoks njė i ri shqiptar. Por, pėr policinė e Londrės prova mė e fortė, e cila duket se do tė fundosė drejt burgimit tė pėrjetshėm autorin e vrasjes, ėshtė pikėrisht kaseta filmike e sistetim tė brendshėm tė sigurimit.

Arrestimet
    Robert Linadin kėsaj radhe se ka ndihmuar fati, njėsoj si njė vit mė pare, kur ai fitoi lirinė pas njė vendimi tė cilėsuar nga mediat si "budallallėk" i kryer nga njė gjykatės anglez. Filmimet e sistemit CCTV ka qėnė fatale pėr vrasėin nga Shkodra, i cili menjėherė pas kryerjes sė krimit ėshtė zhdukur nėpėr rrugėt e lagjes Wood Green. Sipas burimeve policore Linadi, qė natėn kur ndodhi vrasja ishte shpallur person nė kėrkim pėr vrasje. Ndėrkohė qė emri i tij pėr Scotland Yard ka tingėlluar i dėgjuar dhe emri i tij ėshtė gjetur i regjistruar nė dosjet e krimit shqiptar ku "militonte" pėr njė kohė tė gjatė. Mėngjesin e 26 Dhjetorit rreth orės 08:45, pika kufitare e portit tė Doverit nė Kent ka arritur qė tė identifikojė tė kėrkuarin Linadi. I shoqėruar nga njė tjetėr shqiptar, ata janė parė duke prerė bileta nė mėnyrė, qė tė arrinin tė largoheshim me target pėr nė Belgjikė apo Francė.

Vrasja
    Kur dukej se gjithēka shkonte mirė, dhe emigrantėt shqiptarė nė veri tė Londėr ishin nė kulmin e argėtimit njė ngatėrresė mes disa tė rinjve shqiptarė ka prishur gjithēka. Ngatėrresa midis tyre nuk ėshtė pėlqyer nga Xhevahir Demaj, i cili ėshtė angazhuar nė qetėsimin e gjaqeve, pa e ditur se njė ndėrhyrje e tillė disa minuta mė vonė do t'i kushtonte jetėn. Nga dėshmitarė okularė, tė cilėt tashmė kanė dėshmuar pėr policinė londineze ėshtė mėsuar se njėri nga djemtė e pėrfshirė nė sherr, tashmė i identifikuar si Robert Linadi, ka lėnė tavolinėn pėr tė dalė nga salla e koncertit. Ai i ėshtė drejtuar makinės qė e kishte parkuar aty pranė, nga ku marrė njė thikė. Me tė t'ju afruar Demajt, ai ėshtė parė qė t'i hedhi dorėn nė qafė Demajt dhe mė pas me dorėn tjetėr e ka goditur pa mėshirė nė gjoks, shumė afėr zemrės. Viktima ka mundur tė vėrė dorėn nė gjoks pėr tė bllokuar gjakun, dhe tė ndjekė Linadin deri sa i janė kėputur gjunjtė nė tė dalė tė sallės. Ai ka mundur qė tė jetojė vetėm 20 minuta qė nga momenti i goditjes. Plaga e marrė qė ka shkaktuar hemoragji, ka bėrė qė ai tė ndėrrojė jetė nė njė spital lokal nė veri tė Londrės.

Kamerat nė sallė filmuan vrasjen

I gjithė sherri dhe mė pas goditja me thikė e Xhevahir Demajt ėshtė e regjistruar nė kasetė. Nuk bėhet fjalė pėr ndonjė kamera amatore, tė cilat kanė qėnė me shumicė atė natė, duke filmuar koncertin, por pėr disa kamera survejimi qė kanė qėnė tė instaluara nė sallėn e koncertit "The Decorium". Sistemi i quajtur CCTV me njė kualitet tė lartė cilėsie ka filluar tė regjistrojė minut pas minute hyrjen e njerėzve nė koncert, madje operatori i sallės sė kontrollit ka mundur tė fiksojė momentin e nguljes sė thikės nė gjoksin e viktimės nga njė djalė rreth tė 20-tave nė momentet e sherrit. Njė kasetė e tillė nė dorėn e policisė ka bėrė tė mundur nė njė kohė tė shkurtėr, identifikimin e vrasėsit dėrgimin e fotove nė pikat e kalimit tė kufirit.

Linadi u arrestua pėr pengmarrje mė 2003

Pa kaluar ende njė vit nga fitimi i lirisė tė paparashikuar as nga vetė ai, shkodrani Robert Linadi kryen krimin e rradhės. E nėse njė vit mė parė ai u pėrfshi nė pėngmarrjen e njė vajze nga Gjirokastra, natėn e Krishtlindjeve, ai nuk do tė nguronte t'i ngulte thikėn njė bashkėpatrioti tė tij nga Shkodra. Alex dhe Anton Gjekaj janė dy miqtė e tij po nga Malėsia e Madhe, tė cilėt janė identifikuar nga policia si njė grup, apo bandė keqbėrėsish. Vitin e shkuar Linadi sė bashku Nexhmedin Ramadanin, Besnik Brecaj, Aleks Gjekaj morėn peng shtetasen shqiptare A.M. nė lagjen "Acton", ku ajo punonte si prostitutė. Ata i kėrkuan tutorit tė saj 30 mijė paund nė kėmbim tė lirisė. Linadi sė bashku me Gjekajn e marrin atė peng duke e futur me dhunė nė makinė nė mes tė ditės. Rrėmbimi ėshtė parė nga banorėt lokalė, tė cilėt kanė dėshmuar pėr policinė. Grupi i rrėmbyesve do tė pėrfundonte nė pranga disa muaj mė pas me akuzat pėr rrėmbim pėrsoni, pengmarrje, dhe pėrdhunim. Fundi i Qershorit 2003, do t'i gjente tė arresturit pėrballė gjykatėsit Martin Zedman. Por gjykatėsi nė fjalė, pas njė gjyqi maratonė prej disa muajėsh, me kosto rreth njė milion paund, e quajti dėshminė e viktimės si "jo tė besueshme" duke pushuar ēėshtjen e lėnė tė lirė ta akuzuarit.

Faqja 3 prej 9 FillimFillim 12345 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Anglia dėbon 545 emigrantė shqiptarė
    Nga Davius nė forumin Emigracioni
    Pėrgjigje: 33
    Postimi i Fundit: 01-02-2008, 18:10
  2. Anglia B vs. Shqipėria - [3:1]
    Nga Davius nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 25
    Postimi i Fundit: 26-05-2007, 18:30
  3. Grupi B - Anglia, Paraguaji, Trinidadi, Suedia.
    Nga Bledari nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 68
    Postimi i Fundit: 20-06-2006, 18:10

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •