16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet nė Bllog

Shtypi perendimor mbi shqiptaren 122 vjecare

Albanian woman is dead at 123

By Reuters, 11/10/2003

TIRANA, Albania -- The oldest woman in Albania, and perhaps the world, died Saturday at age 123 and was buried yesterday beside the husband she resented being forced to marry at 14.

Born Aug. 22, 1880, Hava Rexha breathed her last on Saturday in the picturesque central Albanian village of Shushice, where she had spent her life.

Wrapped in a faded shroud that she embroidered for herself when her elderly husband died a few years after World War II, Rexha was buried in the Shushice cemetery. Hundreds of people joined her only surviving daughter, Vule, 80, and 120 other members of her family to pay their respects at a Muslim ceremony that local reporters described as "majestic."

Interviewed a month before her 122d birthday, Rexha said she resented her forced marriage to a man who was "about 60 and married twice before as well."

"I didn't love my husband. He was an old man," said Rexha, who had six children, four of whom died in childhood. Rexha had carried out household chores and tough farming jobs, including pasturing livestock. A devout Muslim who never touched alcohol, she smoked instead, drank coffee, and enjoyed butter.

News reports said that National Commercial Bank had been giving Rexha $100 a month to help her grandson's family look after her and that the bank had begun action to register her with the Guinness Book of World Records. If Guinness had received and authenticated her documents, she would have entered the records book as the oldest person who ever lived, beating Jeanne-Louise Calment, a Frenchwoman who died in August 1997 at age 122 years and 164 days.

© Copyright 2003 Boston Globe Newspaper Company.
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

i thare
    Anėtarėsuar
    23-06-2003
    Vendndodhja
    u.s.e
    Postime
    Albo mos ishte gje politikane kjo gruaja sa ishte gjalle?
    Apo kishte lidhje me median e shkruar dhe ate elektronike?
    "Nene Shqiperi mos kij frike se ke djemte ne ha-merr-ike"

Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    Postimet nė Bllog
    Postuar mė parė nga lis
    Albo mos ishte gje politikane kjo gruaja sa ishte gjalle?
    Apo kishte lidhje me median e shkruar dhe ate elektronike?
    lis, si gjithmone ti duhet te flasesh edhe ne ato raste ku heshtja eshte flori. Gjyshja qe vdiq me lart, nuk ishte as politikane, as artiste, as ndonje gazetare famoze.

Pavaresisht nga kjo, ajo beri news ne gjithe boten, gje qe asnje nga politikanet, artistet dhe gazetaret e tu nuk e kane bere.

Gjithe te mirat!

Albo
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

Shqipėria e Bashkuar Maska e Tahir_Veliu
    Anėtarėsuar
    10-11-2003
    Vendndodhja
    Gyrbet
    Postime
    Mė vjen mirė qė gjyshja ka arritur tė jetoj aq gjatė!
    "Akuza, shpifje, kėrcenime, rreziqe nuk mė kanė frikėsuar kurr deri mė sot, e kundėrshtarėt e mij le tė janė tė sigurtė se nuk do tė mė frikėsojnė as mbas sodit (...). Nderin tem si njeri e si shqiptar e ēmoj, e tham me krenari, nuk e le tė pėrlyhet me llumin e shpifjeve. Mua n'idenė t'eme patriotike nuk ka muejtė as nuk do tė muej me mė shtrue ari i tė tanė botės, por as mėnia e tė tanė anmiqve. Ka me shtrue vetėn vdekja" - Hasan PRISHTINA, Deri nė vdekje, "Ora e Shqipnisė", nr. 7, Vjenė, 22.V.1928.

i/e regjistruar Maska e arsen09
    Anėtarėsuar
    26-06-2006
    Postime

nipi

me vjen mire qe gjyshja rroi kq shume dhe tju them ate cka ajo kishte ne te vertete ne shpirt"shakane" ishte ip qe bente vetem shaka.
    Tregonte nga jeta e saj,dhe buzeqeshte gjithmone kur nuk ngjonte.

HAVA REXHA ka qene njeri i mire dhe do jete sepse maje dhe men qe na jepte biskota te cilat i mante mcef ne arken e saje,vete si njeri ka qene humane dhe ka bere per njerzit e fshatit shushice.

Anėtarėsuar
    26-06-2006
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Albo
    Albanian woman is dead at 123

By Reuters, 11/10/2003

TIRANA, Albania -- The oldest woman in Albania, and perhaps the world, died Saturday at age 123 and was buried yesterday beside the husband she resented being forced to marry at 14.

Born Aug. 22, 1880, Hava Rexha breathed her last on Saturday in the picturesque central Albanian village of Shushice, where she had spent her life.

Wrapped in a faded shroud that she embroidered for herself when her elderly husband died a few years after World War II, Rexha was buried in the Shushice cemetery. Hundreds of people joined her only surviving daughter, Vule, 80, and 120 other members of her family to pay their respects at a Muslim ceremony that local reporters described as "majestic."

Interviewed a month before her 122d birthday, Rexha said she resented her forced marriage to a man who was "about 60 and married twice before as well."

"I didn't love my husband. He was an old man," said Rexha, who had six children, four of whom died in childhood. Rexha had carried out household chores and tough farming jobs, including pasturing livestock. A devout Muslim who never touched alcohol, she smoked instead, drank coffee, and enjoyed butter.

News reports said that National Commercial Bank had been giving Rexha $100 a month to help her grandson's family look after her and that the bank had begun action to register her with the Guinness Book of World Records. If Guinness had received and authenticated her documents, she would have entered the records book as the oldest person who ever lived, beating Jeanne-Louise Calment, a Frenchwoman who died in August 1997 at age 122 years and 164 days.

© Copyright 2003 Boston Globe Newspaper Company.

Me erdhi keq qe pervec dajes musa koci dhe njerzeve te tije as njeri su kujtua per ket plake te forte.Gjithsesi politika nuk eshte se i rref shume tek te famshmit por tek xhepi.

i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    arsen..
    me vjen mire qe e paske njohur kte zonjen Hava..
    fol pak me shume per te..
    Ku ka jetuar.. pershkruaje pak vendlindjen dhe vend banimin e saje.. cfar hante e pelqente.. si ishte me mendje e memorie vitet e fundit.. cfar ka punuar ne rinine e saje.. sa kan jetuar prinderit e saje.. dicka per konstruktin.. peshen dhe aftesite e saje per levizje e pune.. si vishej e si hante e pinte.. etjetj cka do qe te te kujtohet .. edhe si pa rendesi te duket..
    psh.. cfar uji pi ky fshati .. cfar bimesie ka dhe si eshte ajri aty.. etjetj..

kill your idol Maska e Pedro
    Anėtarėsuar
    15-01-2003
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    Hahahahahahahahahahaha........

Brar, je i madh fare. Nuk ka si ty.

Boooo, po ma dhembin brinjet nga te qeshurit.
    Lista nr5

6 kanatjere
    6 mbathje
    6 shami

prej kohesh ka vene studjuesit ne mendime,per arsye te mungeses totale te corapeve

Anėtarėsuar
    26-06-2006
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Brari Lexo Postimin
    arsen..
    me vjen mire qe e paske njohur kte zonjen Hava..
    fol pak me shume per te..
    Ku ka jetuar.. pershkruaje pak vendlindjen dhe vend banimin e saje.. cfar hante e pelqente.. si ishte me mendje e memorie vitet e fundit.. cfar ka punuar ne rinine e saje.. sa kan jetuar prinderit e saje.. dicka per konstruktin.. peshen dhe aftesite e saje per levizje e pune.. si vishej e si hante e pinte.. etjetj cka do qe te te kujtohet .. edhe si pa rendesi te duket..
    psh.. cfar uji pi ky fshati .. cfar bimesie ka dhe si eshte ajri aty.. etjetj..
    Ej me falni per vonesen e pergjigjesh por skam pas kohe me u fut ne net.

E kam pas stergjyshen time,jetonte me dajen Musa Koci ne fshatin shushice ne Elbasan,aty ka lindur edhe aty tek ai fshat vdiq.
    Prinderit e kane lene te re na thoshte edhe per kete moshe dhe nena u martua e re.

Me shume hante prodhimet e qumeshit dhe embelsira,por ama duhanin se ndalonte nje sek,neve niperve sa here ikshim na trajtonte shume mire,kishe ne deshire vetem shaka ama na bente shume per te qesh,ishte besimtare e madhe e fese myslimane mante tespi gjate gjith dites,puna ne rinin e saj ka qene thjesht mbante shpine punet qe bejne ne fshat.
    Shamine e bardhe nga koka se hiqte as nje here,them se deri nje vit para se te semuresh dilte vete me kembet e saje edhe hante e pinte vete.Edhe ajri ne fshatin e Shushices eshte mese i paster pasi aty merret dhe uji nga pika turistike e Byshekut ( qe mbahet per uje te ftohte).
    Shume here na fliste per malet rreth na tregonte se per qytetin e elbasanit per traditat qe kan ndryshu ,per kohe e keqija qe vuanin per buk.
    Edhe varrin e ka tashme prane te bijes se saje ,edhe trungut te familjes se saje.
    Mbledh shume mbiemra tashme qe ne behet bashkimi te con te Nena e Rexhes ( e therrisnim ne)
    Ne iki ne shqiperi tani, do kaloj nga daja edhe ne mi jep disa foto do jua tregoj ketu.

Tema tė Ngjashme

1. Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 14-04-2005, 04:41
  2. Liria e shtypit shqiptar
    Nga Brari nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 07-05-2003, 06:14
  3. Shtypi italian dhe racizmi i ri ?
    Nga Letersia 76 nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 6
    Postimi i Fundit: 11-09-2002, 05:42
  4. Ministria e Arsimit luan vetem rrolin e gazetes
    Nga Vinny_T nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 22-08-2002, 15:36

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •