Close
Faqja 2 prej 5 FillimFillim 1234 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 21 deri 40 prej 91
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-10-2003
    Postime

Trafiku i Femrave ne Shqiperi

Ky artikull eshte publikuar ne Gazeten lokale, Telegram&Gazette ne Worcester, Massachusetts, USA. Mendoj se eshte me interes per kete teme dhe komunitetin e gjere shqiptar, si dhe te atij te ketij forumi. Tema qe trajtohet eshte nje nga me shqetesueset per shoqerine shqiptare, dhe sidomos per Femren shqiptare dhe te drejtat e saj.

Worcester Telegram & Gazette (MA)
    Voices from stolen faces
    September 30, 2003
    Section: LOCAL NEWS
    Page: B1
    By Emilie Astell

WORCESTER -- Etel Haxhiaj returned from a trip to her native Albania thankful that she was not among Albanian women forced to work as prostitutes for men who promised them a better life.

A senior at Clark University, Ms. Haxhiaj, 23, spent part of this past summer in Albania doing research and interviewing women caught in the trafficking network. Women are smuggled to Italy where they are kept isolated and unable to contact family or friends. The co-ed left the country saddened by what she learned but determined to inform others about the plight of women in a country where education and employment opportunities are few.

``Women my age and younger were forced to be in this kind of business,'' she said, her face reddening at the memory of the tortured lives the two women she interviewed endured.

Estimates are that 40,000 Albanian girls and young women are working as prostitutes in Italy and other Western European countries, according to a report from Radio Free Europe. Albania has about 3 million residents with 600,000 working in foreign countries, mostly Italy and Greece.

Based on her research and discussions with Albanian officials, Ms. Haxhiaj believes the number of Albanian women forced into prostitution is closer to 9,000. Many of the women come from rural areas, are poor and have little education, she said.

In his speech to the United Nations last week, President Bush said an estimated 800,000 to 900,000 human beings are bought, sold or forced across international borders each year. Among them are hundreds of thousands of teenage girls and children as young as 5 who are victims of the sex trade.

The U.S. government is committing $50 million to support the work of organizations that are rescuing women and children from exploitation and giving them shelter and medical treatment.

``We must show new energy in fighting back an old evil,'' Mr. Bush told the General Assembly.

The trafficking problem is what caused Ms. Haxhiaj to apply for and receive a $2,300 Anton Fellowship grant from Clark to make the trip abroad. The grant is funded by Clark alumni for undergraduates' independent projects, she said.

``It's always been in my mind,'' the young woman said, explaining her reasons for pursuing the research. ``I lived in Vlora where the problems were.''

Her hometown is a port city along the Adriatic Sea where she saw speedboats loaded with passengers leave the docks headed for Italy. She and her parents and grandmother left Albania in 1997, first going to Greece and later winning a United States-run lottery to immigrate to this country. They settled in Texas, staying there until May 2001 when they moved to Worcester after Ms. Haxhiaj was accepted at Clark.

Ms. Haxhiaj learned English in Albania and in Greece, where she attended the International American School.

Before beginning her project, Ms. Haxhiaj had to carefully plan how to go about interviewing the women. Her proposal to videotape the women was rejected by a human rights committee at Clark, she said, out of concerns for the subjects' safety.

She decided to tape-record conversations while keeping the identities of the women she interviewed confidential. She plans to write about her findings, possibly presenting them at a fall festival in November or during Spree Day activities in April 2004.

Ms. Haxhiaj agreed to destroy the tapes after she finishes with them. She also had to make careful plans for her own safety while traveling in Albania.

Through the International Organization of Migration in Tirana, the capital of Albania, she set up interviews with women who volunteered to tell their stories.

One of the women, an 18-year-old, married an Albanian man whom she grew to dislike. He took her to another city in Albania where he forced her to work as a prostitute in hotels and motels.

The 18-year-old divorced her husband, later entering a relationship with an older man who promised her a better life with him in Italy. But after arriving in Italy, the older man held a knife to her throat and threatened to kill her if she did not engage in prostitution.

After eight months of captivity, where the young woman endured the sexual whims of two dozen or more customers a night, she found the older man's cell phone, Ms. Haxhiaj said.

The 18-year-old called her mother in Albania, who in turn notified Italian authorities. Police also pressured the older man's father, who called his son and begged him to release the young woman.

She was returned to Albania where she lives in a shelter recovering from her ordeal.

``She is only 18 and such a strong person,'' Ms. Haxhiaj said.

The second woman interviewed is 24 years old. She was frightened that the men who took her to Italy would find her again, Ms. Haxhiaj said.

Her story was similar to the 18-year-old's, in that she was promised a better life in Italy. When she resisted her captors' efforts to force her to engage in prostitution, the men threatened to kill her parents and three younger sisters.

The 24-year-old escaped from Italy twice, only to be smuggled back to the country. On her third try for freedom, she succeeded in boarding a train and notifying authorities.

On the relatively quiet campus of Clark, Ms. Haxhiaj is working hard to finish her undergraduate degree as a full-time student while organizing the information she accumulated on her Albanian trip. She expects to graduate in May and is applying to graduate school. She also works part time as a waitress at Coral Seafood Restaurant at 112 Green St.
    Albania, she said, is a country in transition and is often used by traffickers to transport their captives from neighboring countries to the coast to await boats.

During her homeland trip, she heard Albanians talk of the captive women as if they wanted to work as prostitutes. Such conversations upset her, she said, because the human rights violations she heard about were so touching.

``It was very sad to sit down across from a girl my age and hear of the abuse,'' she said. ``They're normal girls like me. If they were not forced to do what they did, they would have a normal life.''

ART: PHOTO; MAP

PHOTOG: (PHOTO) T&G Staff/MARK C. IDE

CUTLINE: Clark University senior Etel Haxhiaj is back on campus after visiting her homeland of Albania this summer to do research on the number of Albanian women forced into prostitution.

i/e regjistruar Maska e ALBA
    Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Laureta, vdekja tragjike e njė prostitute

E vranė se donte tė kthehej nė shtėpi, pasi nuk mund ta duronte mė jetėn e trotuareve

Luca Arnau’

GJENOVĖ - E vranė pse donte tė kthehej nė shtėpi, se nuk mund ta duronte mė atė jetė qė i shkonte duke u prostituuar nėpėr trotuaret e gjysmės sė Italisė, e trajtuar si kafshė dhe e privuar nga liria. Pėr kėtė arsye e torturuan pa mėshirė, e rrahėn, e mbytėn dhe nė fund e dogjėn. Hetuesve tė policisė italiane iu deshėn katėr vjet pėr tė hedhur dritė mė nė fund mbi vrasjen e Laureta Josifit, 22-vjeēares shqiptare nga Elbasani, trupi i sė cilės u gjet i karbonizuar mė 28 mars 1998 nė fshatrat e Marlia-s, nė provincėn e Lucca-s, nė Toskanė. Forcave e rendit qė hetonin mbi kėtė rast u erdhi nė ndihmė Valentina, njė mikeshė e Lauretės, edhe ajo prostitutė, e cila, pasi arriti t’u shpėtonte shfrytėzuesve tė vet dhe pasi u mor nė mbrojtje nga policia, rindėrtoi deri nė detaje, e kthjellėt dhe e tronditur, vrasjen ngjethėse tė shoqes sė saj.
    Sipas zėvendėsprokurorėve tė Drejtorisė Kombėtare tė Antimafias, Silvio Franc e Francesca Nanni, Lauretėn e ekzekutoi Aleks Haki, 38 vjeē, nga Tirana, i konsideruar krahu i armatosur i mafies shqiptare qė vepron nė zonėn mes Gjenovės, Toskanės dhe Emilias. Ai u identifikua nga dėshmitarja si ekzekutori material i Lauretės. Bashkė me Aleks Hakiun, i cili ndodhej tashmė nė burgun e Cuneo-s i dėnuar pėr vrasje tė tjera, janė inkriminuar edhe gjashtė shqiptarė tė tjerė, dy prej tė cilėve gjenden ende tė lirė dhe po kėrkohen intensivisht nga policia dhe karabinieria.
    Nė fillesė tė vrasjes sė tmerrshme ka qenė “tradhtia” e Lauretės. Sipas rrėfimit tė shoqes sė saj, vajza kish rėnė nė dashuri me njė djalė italian, Massimo Cotone, 32 vjeē, nga Lucca dhe kish vendosur tė merrte arratinė me tė, por ishte zbuluar nga shfrytėzuesit e saj. Dhe kėshtu, nga kapot e bandės kishte ardhur urdhri pėr ta vrarė, qė tė shėrbente si shembull pėr fatkeqet e tjera qė mbahen skllave. Vendimi pėr tė eleminuar Lauretėn ishte marrė gjatė njė mbledhjeje tė anėtarėve tė bandės mbajtur nė njė bar nė periferi tė Pizės njė javė para vrasjes. Vajzės i kishin propozuar njė alternativė, tė tradhtonte tė dashurin italian, por ajo nuk lėshoi pe, ndėrsa firmoste kėshtu dėnimin e vet me vdekje.
    Laureta Josifin, pas kėsaj e ēuan nė njė apartament nė Pizė ku vrasėsit e saj e rrahėn dhe e torturuan. Ndėrsa ishte nė agoni e morėn dhe e ēuan nė njė lėndinė nė Marlia, ku xhelatėt e saj fillimisht u pėrpoqėn t’i vinin flakėn me disa qirinj dhe pastaj e mbytėn.
    Mė pas kur gjetėn benzinė, vrasėsit u kthyen nė vendin e krimit dhe e dogjėn trupin tashmė pa jetė tė vajzės pėr ta bėrė kėshtu tė panjohshėm dhe e hodhėn nė njė kanal. Pikėrisht pėr kėtė arsye hetimet nė fillim u paraqitėn shumė tė vėshtira. Nuk qe e lehtė tė identifikohej trupi i prishur i vajzės. Laureta kishte emigruar nė mėnyrė klandestine nė Itali, ishte pa dokumente dhe zhdukja e saj nuk ishte denoncuar nga askush. Identifikimi u bė i mundur nėpėrmjet shenjave tė gishtėrinjve qė i ishin marrė nė tetor tė 1997 kur qe ndaluar nga policia pėr njė kontroll. Nė rrjetin e hetuesve bie menjėherė urdhėruesi i vrasjes sė prostitutės sė re, Ismail Bedri Stafa i cili u dėnua pėr vrasjen fillimisht me burgim tė pėrjetshėm dhe mė pas, nė apel, me 30 vite burg, por ai vazhdimisht nuk pranoi tė tregonte emrat e ekzekutorėve materialė tė vrasjes, emra qė tashmė, falė dėshmisė kurajoze tė Valentinės, mė nė fund po zbardhen.
    LUCA ARNAU’
    (Novamedia)

shekulli
    31/10/2003
    "Jeten duhet ta paguash me cmimin e vuajtjes."

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Skandali i ushtrise, 30 marinare perdhunojne te mituren
    Nje grup rekrutesh, ne 2 repartet e Distriktit Detar ne Bishtin e Palles, ne bashkepunim me 10 civile nga Durresi, Korca e Kosova, kane kryer marredhenie seksuale me dhune ne grup, me 16-vjecaren nga Vlora, XH.T. Rrefimi i jashtezakonshem i vajzes, viktime edhe e traumave familjare: "Une, 2 muaj rresht ne mes te orgjive te dhunshme". Si u perdor ne motelet brenda e jashte vendit. Arrestohen 6 ushtare e 3 civile, gati prangat, per 16 te tjere

Valbona MEHMETI

Skandal ne permasa te paprecedente, ne ushtrine shqiptare. Te pakten 30 marinare, ne bashkepunim me dhjete civile nga Durresi dhe Kosova, akuzohen te kene perdhunuar ne grup dhe me tej, trafikuar si prostitute, nje 16-vjecare nga Vlora. Uniformat blu te Durresit kane arrestuar gjashte ushtare si dhe tre qytetare te tjere per perdhunimin, trafikimin e shfrytezimin per qellime perfitimi nga prostitucioni te vajzes 16 vjece nga Vlora, XH.T., Te prangosurit jane ushtaret Ervis Kaculi, 20 vjec, lindur e banues ne Durres, Agush Hakani, 20 vjec, lindur e banues ne Katund-Sukth, Florian Brozi, 20 vjec, lindur e banues ne Katund-Sukth, Gjergj Tema, 20 vjec, lindur e banues ne Durres, Sead Llukani, 18 vjec, lindur e banues ne Durres, Robert Shahini, 20 vjec, lindur e banues ne fshatin Rreth te Shijakut, si dhe Ilir Berbuqi, 46 vjec, lindur e banues ne Korce, Renato Mane, 24 vjec, lindur e banues ne Pogradec (pronar i nje lokali ne fshatin Geshtenje ku eshte shfrytezuar viktima), dhe Eduart Hersi, 37 vjec, lindur e banues ne Durres, pronar i lokalit "Bonito" ne Plazh ku eshte shfrytezuar viktima. E mitura eshte perdorur ne mes te repartit per dy muaj rresht, me tej, ka nderruar repart dhe pastaj ka bere prostituten ne motelet e Durresit, Korces, Pogradecit e Prizrenit. Ne muajin tetor te ketij viti, policia e UNMIK-ut ne Kosove, pasi e kishte kapur pa dokumente te rregullta qendrimi, e kishte kthyer vajzen ne Shqiperi ku ajo edhe ka ritreguar historine e saj te tmerrshme. Ky rrefim, ka cuar ne arrestimin e nente pesonave por, sipas Flamur Gjuzit, shefi i Zyres Rajonale te Luftes kunder Trafiqeve ne Durres, "deri ne 16, mund te shkoje numri i tyre".

Ne bashkepunim me autoritetet e UNMIK-ut ne Kosove, po punohet edhe per arrestimin e dy qytetareve kosovare te cilen e kishin shfrytezuar vajzen ne Prizren.

Rrefimi i jashtezakonshem

XH.T., vajza 16-vjecare, qe u be viktime e skandalit te paprecedente, eshte lindur ne Vlore, por me prinder te divorcuar. Varferia dhe lakmia kishin shkuar deri atje sa e ema e vajzes ta "shiste" tek nje kusherire e saj. Kjo e fundit, se bashku me te dashurin e saj, kishin tentuar ta dergonin ne Greqi ku ajo do te shfrytezohej si prostitute. Vajza i ka "rreshqitur" duarve te kusherires se saj dhe, me tren, kishte perfunduar ne Durres. Por, fati nuk e kishte ndjekur nga pas. Vajza takohet me Gjergj Temen, marins ne Distriktin e pare Detar ne Bishtin e Palles, i cili, fillimisht ishte dukur si nje "djale i mire". Madje, ai i kishte premtuar se do te martoheshin. Por, ne vend te marteses, Tema e kishte derguar ate ne mjediset e repartit ushtarak te Bishtit te Palles, ku ai kryente sherbimin e detyrueshem ushtarak. Per dy muaj me radhe, gjate periudhes Qershor-Korrik, ajo ishte perdhunuar rregullisht nga ushtaret e repartit. Madje, ajo ishte derguar edhe tek nje repart tjeter fqinj. Tema, ne bashkepunim me Eduart Hersin, kane filluar shfrytezimin e saj per qellime fitime nga prostitucioni, ne disa lokale te Durresit e me tej ne disa lokale te Korces e Pogradecit. Pasi i ka siguruar nje pashaporte te fallsifikuar, Hersi e ka derguar ate Prizren te Kosoves. Hersi, ne bashkepunim me dy qytetare kosovare, e kane shfrytezuar ate ne Prizren. Ishte policia e UNMIK-ut ajo qe ndaloi kete kalvar shfrytezimi te vajzes se mitur. Ajo ishte kapur me dokumenta jo te rregullta qendrimi por, kur qe marre ne pyetje, kishte rrefyer historine e gjate te nje jete te shkurter. Autoritetet e UNMIK-ut kane bere riatdhesimin e saj, si edhe vune ne dijeni antitrafikun e Durresit.

Si nisen arrestimet

Ne fund te muajit Tetor, vajza afrohet prane Drejtorise se Policise se Durresit per te treguar historine e saj. Ndonese ne fillim dukej paksa e pabesueshme, hollesite dhe detajet ishin me te vertete rrenqethese. Sipas Gjuzit, shefit te antitrafikut te Durresit, "deponimi i saj ishte dhjete faqe i gjate dhe i miredetajuar". Pas hetimeve qe kryen vete policet, deponimi i saj u vertetua dhe operacioni mori udhe. Ndalesa e pare ishte reparti ushtarak i Bishtit te Palles ku gjashte prej ushtareve u derguan ne qelite e izolimit te Komisariatit te Durresit. Me pas, radha i erdhi trafikantit Hersi. Nderkohe, ne bashkepunim me koleget e tyre ne Korce dhe Pogradec, policia e Durresit arriti te arrestonte edhe shfrytezuesit e saj te atjeshem. Por, operacioni ende nuk ka mbaruar. Sipas Gjuzit, "jane afro 16 persona te identifikuar nga viktima dhe po punohet per kapjen e te gjitheve". Per kete, per faktin se ceshtja eshte ende ne hetim, identiteti i personave ne kerkim nuk behet i ditur.

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Seks me dhune nga njeri repart ne tjetrin
    Vajza takohet me Gjergj Temen, marins ne Distriktin e pare Detar ne Bishtin e Palles, i cili, fillimisht ishte dukur si nje "djale i mire". Madje, ai i kishte premtuar se do te martoheshin. Por, ne vend te marteses, Tema e kishte derguar XH.T., ne mjediset e repartit ushtarak te Bishtit te Palles, ku ai kryente sherbimin e detyrueshem ushtarak. Per dy muaj me radhe, gjate periudhes Qershor-Korrik, ajo ishte perdhunuar rregullisht nga ushtaret e repartit. Madje, ajo ishte derguar edhe tek nje repart tjeter fqinj.

Ben prostituten ne Durres, Pogradec, Korce...

Marinsi Gjergj Tema, nuk eshte mjaftuar me perdhunimin e 16 vjecares XH.T., se bashku me ushtaret e dy reparteve te bazes detare. Ai ka menduar te nxjerre edhe fitime nga e mitura. Ne bashkepunim me Eduart Hersin, pronar i motel "Bonito" ne Plazhin e Durresit, kane filluar shfrytezimin e saj per qellime fitime nga prostitucioni. Per disa jave, ajo eshte perdorur ne disa lokale te Durresit. Me pas, Hersi eshte vene ne kontakt me Ilir Berbuqin nga Korca. Ne bashkepunim me njeri-tjetrin, ata e kane shfrytezuar ate, per tri jave, ne disa lokale te qytetit te Korces e Pogradecit. Pasi i ka siguruar nje pasaporte te falsifikuar, Hersi e ka derguar ate, ne Prizren te Kosoves. Hersi, ne bashkepunim me dy qytetare kosovare, e kane shfrytezuar ate ne Prizren, si prostitute. Ishte policia e UNMIK-ut ajo qe ndaloi kete kalvar shfrytezimi te vajzes se mitur. Ajo ishte kapur me dokumente jo te rregullta qendrimi por, kur qe marre ne pyetje, kishte rrefyer historine e gjate e te tmerrshme te nje jete te shkurter. Autoritetet e UNMIK-ut kane bere riatdhesimin e saj, si edhe vune ne dijeni antitrafikun e Durresit.

Dy muaj orgji brenda Distriktit, eproret s'dine gje (!)

Per dy muaj me radhe, ne dy reparte ushtarake ne zonen e Porto Romanos se Durresit eshte ndermarre nje perdhunim masiv, nje orgji e vertete, kunder nje te miture te pafuqishme. Vajza, nga reparti i Forcave Tokesore te Bishtin e Palles ka kaluar ne dore te ushtareve te tjere ne repartin fqinj te Forcave Detare. Per dy muaj ajo kishte ndenjur ne mjediset e repartit, por askush prej oficereve nuk e kishte vene re. Nje disipline dhe nje vigjilence kaq e larte do te ishte per t'u marre shembull.

Personat e arrestuar

ERVIS KACULI, 20 vjec,

banues ne Durres, ushtar

AGUSH HAKANI, 20 vjec,

banues ne Katund-Sukth, ushtar

FLORIAN BROZI, 20 vjec,

banues ne Katund-Sukth, ushtar

GJERGJ TEMA, 20 vjec,

banues ne Durres, ushtar

SEAD LLUKANI, 18 vjec,

banues ne Durres, ushtar

ROBERT SHAHINI, 20 vjec,

banues ne Rreth, Shijak, ushtar

ILIR BERBUQI, 46 vjec,

lindur e banues ne Korce

RENATO MANE, 24 vjec,

lindur e banues ne Pogradec

(pronar i nje lokali ne Geshtenje

ku eshte shfrytezuar viktima)

EDUART HERSI, 37 vjec,

lindur e banues ne Durres

(pronar i lokalit "Bonito" ne

Plazh ku u shfrytezua viktima)

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    operacioni/ Policia arreston shtatė persona nė Durrės dhe dy pronarė hotelesh nė Korēė e Pogradec

“Tmerri me ushtarėt nė Bisht-Pallė”
    Rrėfimi i minorenes: Dhunohesha ēdo natė nga 15-20 ushtarė

DURRĖS

Pėr 60 ditė ėshtė pėrdhunuar nga 15 ose 20 ushtarė pėr ēdo natė. Njė vajzė nga Vlora, tashmė vetėm 17 vjeēe, ka provuar mbi trupin e saj dhunėn e tme-rrshme tė ushtruar nga qindra njerėz, ku mė barbare ka qenė ajo e 6 ushtarėve tė distriktit detar tė Bisht-Pallės.

O.L., adoleshentja e shitur dhe e shfrytėzuar pėr 2 vjet me radhė, ka denoncuar dhe zbuluar skandalin e madh tė ndodhur nė njė komandė ushtarake. Falė kėtij denoncimi janė prangosur nga Policia e Durrėsit 6 ushtarė tė komandės sė Bisht-Pallės, ndėrsa policia e Korēės ka arrestuar 3 pronarė hotelesh, tė cilėt e kanė shfrytėzuar si prostitutė tė miturėn. Ndėrkohė, hetimet janė shtrirė dhe nė Kosovė, ku vajza ėshtė shitur nga Eduart Hersi dhe persona tė tjerė. 17-vjeēarja, nė njė intervistė tė siguruar nga “Panorama” tregon vuajtjet e saj, tė cilat shpesh e kanė detyruar tė kryejė disa herė vetėvrasje. Ajo ėshtė rrėmbyer me makinė teksa kthehej nga shkolla, ku vazhdonte vitin e parė tė gjimnazit e prej asaj dite pėr tė nuk ka pasur mė tė ardhme. Personat qė e rrėmbyen e pėrdhunuan, ndėrsa pazaret ishin bėrė pėr ta shitur nė Itali pėr 10 mijė euro. Policia e qytetit tė saj nė njė aksion e shpėton nga trafikimi nė shtetin fqinj, por jo nga fati i saj i mėpasėm. Ishte 15 vjeēe kur e rrėmbyen. Babai e la jetime 10 vite mė parė, ndėrsa pas rrėmbimit familja i mbylli dyert. Pas shumė frike dhe hezitimi ka denoncuar nė polici personat qė e kanė shfrytėzuar.

Kur vendose tė denoncosh ata qė abuzuan me ty?
    Vetėm pak ditė mė parė, kur kuptova se ata qė kishin abuzuar me mua do tė vazhdonin ta bėnin njė gjė tė tillė. Mora kurajon dhe erdha nė polici pėr tė kėrkuar mbrojtje dhe gjeta mbėshtetje nga tė gjithė kėtu, veēanėrisht nga shefi i policisė sė antitrafikut, Flamur Gjuzi. Policia ka kapur shumė nga ata dhe kjo mė bėn tė ndjehem mė e fortė dhe tė mos pendohem pėr hapin qė hodha.

Si pėrfundove nė repartin ushtarak tė Bisht-Pallės?
    Ndodhi pasi u largova nga qendra e IOM-it. Njė i njohur i rastit mė prezanton nė Durrės me Foksin, (E.Hersi) dhe ai mė pas mė njeh me Gjergji Temėn, duke mė thėnė se ky do tė martohej me mua. E besova, pasi vetė nuk kisha ku tė shkoja. Nė qytetin tim nuk kthehesha dot nga frika se mos mė vrisnin dhe trafikonin. Gjergji ishte ushtar dhe mė mori nė repart. Atje mė mbanin tė fshehur nė infermieri dhe natėn tė gjithė ushtarėt vinin njė nga njė. Ishte e tmerrshme dhe nuk dua ta kujtoj mė.

Kur filloi historia jote?
    Para dy vjetėsh, nė prill. Po kthehesha nga shkolla dhe mė rrėmbyen me njė makinė. Katėr vetė mė pėrdhunuan dhe do mė trafikonin nė Itali, por po atė natė, nė hotelin ku mė mbajtėn tė mbyllur erdhi policia. Pastaj familja ime, e frikėsuar, mė gjykoi dhe mė kthyen krahėt. Njerėz tė ndryshėm mė kanė dhunuar dhe shfrytėzuar nė Durrės, Korēė, Pogradec dhe nė Kosovė. Nuk dua tė kujtoj mė gjėra qė mė shkaktojnė dhimbje.

Pse u largove nga qendra e IOM-it?
    Aty u kujdesėn shumė pėr mua, por nuk dua tė kthehem mė aty. Kam tentuar tė vras veten disa herė. Aty janė rreth 70 vajza, secila me historinė e saj dhe nuk mund tė shpėtoja nga streset. Unė dua tė harroj problemet e mia, jo tė dėgjoj dhe tė tė tjerave. Atje unė vetėm qaja dhe mė kujtohej momenti i pėrdhunimit tė parė. Doja tė vrisja veten. Nuk flisja me askėnd, as nuk haja. Pija vetėm cigare dhe ujė.

Ti shkruan dhe poezi, apo jo?
    Po, fillova tė shkruaj kur mė vdiq babai. Ai punonte si murator dhe mė donte shumė. Nga mėrzitja qė provova kur humba babain fillova tė shkruaj. Deri mė sot kam shkruar afro 3600 poezi dhe disa drama. Njė prej tyre ėshtė vėnė dhe nė skenė. Unė isha dhe aktore nė dramėn “Mos u zhgėnje”, e cila u vu nė skenė nga vajzat e trafikuara tė qendrės.

Ke provuar tė dashurosh?
    Vetėm njėherė, nė Kosovė. Ishte njė djalė kosovar, i cili kur mė pa nė lokalin ku unė punoja dhe si kamariere, mė ftoi pėr kafe dhe mė njohu me familjen e tij. Ai donte tė fejohej me mua, por mė ktheu policia se mė kapi me dokumente false.

A ėndėrron ndonjėherė pėr tė pasur familjen tėnde?
    Jo. Nuk mund t’i zė besė meshkujve me ato qė kam hequr. Pastaj njerėzit kanė njė mentalitet shumė tė mbyllur dhe duke e marrė vesh tė kaluarėn time do tė tėrhiqen dhe unė do tė ngelem prapė vetėm. Dua t’i kthehem shkollės. E kam pasur ėndėrr gazetarinė ose mjekėsinė. E kam fiksim shkollėn.

Ėshtė dikush tė cilit do t’i drejtohesh?
    Shtetit, qė duhet tė ndihmojė ato femra qė kanė nevojė pėr ngrohtėsi dhe t’u japė njė mundėsi pėr tė vazhduar jetėn dhe tė mos i braktisė nė fatin e tyre, qė ato nuk e zgjodhėn vetė. Pastaj shoqėrisė dhe shoqatave nė mbėshtetje tė vajzave dhe njerėzve nė nevojė, qė tė mos gjykojnė pa reflektuar dhe tė ndihmojnė vėrtet ata qė kanė nevojė. Dua tė falenderoj shumė policinė e Durrėsit. Kėtu gjeta mbėshtetje dhe mbrojtje. Nuk e besoja, pasi unė i kam pasur shumė frikė policėt, ndoshta nga njė eksperiencė e keqe me njė prej tyre. Edhe njėherė dua t’i drejtohem shoqėrisė nė pėrgjithėsi qė tė mos i braktisė vajzat, viktima si unė, nė fatin e tyre. Kemi nevojė pėr ndihmė.

Tė arrestuarit

Ervis Kaēuli 20 vjeē
    Agush Hakani 20 vjeē
    Florian Brozi 20 vjeē
    Gjergji Tema 20 vjeē
    Robert Shahini 20 vjeē
    Sead Llukani 19 vjeē
    Ilir Berbuqi 46 vjeē
    Renato Mane 24 vjeē
    Eduart Hersi 27 vjeē

Gjeneral Qazimi: Ndjesė publike pėr skandalin

TIRANĖ – Shefi i Shtabit tė Pėrgjithshėm tė Forcave tė Armatosura, gjeneral Pėllumb Qazimi, kėrkon falje publike pėr skandalin e ndodhur nė repartin ushtarak tė distriktit detar tė bazės nė Bisht-Pallė. “Ngjarja qė ka ndodhur ėshtė e paprecedent dhe unė i kėrkoj ndjesė publike vajzės, familjes sė saj dhe qytetarėve”, deklaroi nė njė konferencė pėr shtyp Qazimi. Sipas tij, hetimet janė nė fazėn fillestare, por ka premtuar bashkėpunimin e Forcave tė Armatosura dhe Ministrisė sė Mbrojtjes pėr zbardhjen e plotė tė sė vėrtetės. Gjeneral Pėllumb Qazimi, menjėherė pas mėsimit tė skandalit ka urdhėruar pezullimin e tė gjithė veprimtarisė sė distriktit tė parė detar dhe kapitenit tė parė, Vladimir Bajrami. Kjo masė pritet qė tė zgjasė deri nė sqarimin e rrethanave nė tė cilat ka ndodhur ngjarja e denoncuar nga vajza e pėrdhunuar pėr dy muaj rresht nga ushtarėt e repartit. Ndėrkohė, shefi i zyrės antitrafik nė komisariatin e Durrėsit, Flamur Gjuzi, nė emėr tė policisė ka kritikuar ashpėr qėndrimin indiferent tė komandės sė kėtij reparti qė nuk ka mundur tė zbulojė dhunėn seksuale nė ambientet e tij. “Kjo ėshtė e pafalshme dhe pėr Shėrbimin Informativ tė Ushtrisė, i cili ėshtė treguar i mefshtė nė zbulimin e dramės sė minorenes brenda njė reparti ushtarak”, ka deklaruar Gjuzi.

Gazeta Panorama

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    25-04-2003
    Vendndodhja
    Norrköping, Suedi
    Postime
    E dashur ALBA:

Kam lexuar disa prej teksteve qė ti ke postuar pėr prostitucionin. Sa larg demokracisė sė vėrtetė jemi, kur mund tė ndodhin gjėra tė tilla! Ky qyteterim i pėrsosur, me aftėsi pėr tė dėrguar njerėzit deri nė Hėnė, me mrekullitė e cyberspace-it, nuk ka siguruar as njė bazė elementare pėr njė jetė tė lirė dhe tė ndershme pėr vajzat dhe gratė e botės!!

Sigurisht mjerimi shoqėror luan njė rol tė madh. Shumė prej prostitutave janė nga vendet mė tė varfėra: nga Moldavia, Rusia, Rumania... Dhe pikėrisht me kėto vajza bėhet njė tregti e fėlliqur.

Nė Komitetin suedezo-shqiptar po diskutojmė mjaft rreth problemeve tė femrave. Njė pjesė e mirė prej burrave shqiptar kanė qėndrime pėrparimtare. Por ajo pjesė tjetėr (tė bashkuar me njė pjesė tė mirė tė suedezėve, amerikanėve, gjermanėve....) qė e shikon gruan si objekt.... a mund tė ndikojmė nė ta? S'di.

Lufta midis gjinive nuk ėshtė zgjidhje e mirė. Duhet edukatė, dhe kjo fillon me mėsimet e nėnės. Gratė vetė kanė arsye tė mendojnė pak: Si edukohen vajzat, si edukohen djemtė? Fryma e epėrsisė burrėrore pėr fat tė keq themelohet shpesh pėrmes edukatės sė nėnkuptuar tė nėnės. Nėse ajo rrit njė "kėndues" tė vogėl, ai do tė bėhet gjel i madh apo si thuhet aq bukur anglisht "a male chauvinist pig"! Dhe ky gjeluc nuk priton tė keqpėrdorė vajzat, qoftė nė prostitucion, qoftė nė njė mėnyrė tjetėr.

Edhe gratė e vjetėra tė cilat kritikojnė cdo pėrpjekje nga ana e grave tė reja pėr tė thyer zakonet e prapambetura, janė fajtore. Pėr kėtė ka shkruar shumė mirė Fatmire Lumani - shkrimtare nga Struga - nė romanėt e saj.

Mendimet tona pėr jetėn dhe njerėzit janė tė bazuara nė edukimin qė kemi marrė nė vegjeli. Kur djemtė kanė mėsuar nga mami dhe babi respektin pėr vajzat dhe gratė, problemet e pėrmendura do tė zvogėlohen shumė. Por zgjidhja pėrfundimtare kėrkon barazi midis gjinive, dhe jemi ende larg kėtij ideali! Pėr gjeneratat qė vijnė, pra.... Por pėrpjekjet pėr njė ndėrrim tė gjendjes duhet tė bėhen TANI.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Ullmar Qvick : 12-12-2003 mė 07:04
    Ullmar Qvick

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Policia prangos pesė tė rinjtė e denoncuar. Njėri prej tyre e kishte ngacmuar vazhdimisht vajzėn e mitur

E mitura 13 vjeē: Mė pėrdhunuan 5 djem

Babai i vajzės sė mitur kėrkon zbatimin e ligjit ndaj pesė tė dyshuarve si autorė tė ngjarjes

Arsen Isai, Kujtim Boriēi

PEQIN - Dy prindėr janė tmerruar kur vajza e tyre 13- vjeēare, M. Ē. u ka treguar se ka rėnė pre e pėrdhunimit tė 5 tė rinjve. Ashtu tė tmerruar nga ajo qė kanė dėgjuar nga goja e vajzės sė tyre, sė bashku me kėtė tė fundit, kanė shkuar nė policinė e Peqinit, ku dhe kanė vendosur tė denoncojnė ngjarjen qė i ka ndodhur vajzės sė mitur. Burime tė policisė thanė pėr gazetėn se nė bazė tė kėtij denoncimi, nė tė gdhirė tė ditės sė djeshme janė arrestuar pesė tė rinj, tė cilėt dyshohet se janė autorė tė kėtij krimi. Nė prangat e policisė kanė rėnė Dritan Qosja 24 vjeē, Daniel Sulka 18 vjeē, Fredi Kaloēi, 19 vjeē, Juljan Kasa 19 vjeē dhe Ali Delimeta 25 vjeē. Tė pestė u arrestuan pas denoncimit tė vajzės dhe prindėrve tė saj. Sipas burimeve, vajza ka thėnė se Dritan Qosja dhe katėr shokėt e tij, kanė kryer me tė, marrėdhėnie seksuale me dhunė.
    Rrėfimi i babait
    D. Ē tregon se pasdrekėn e sė hėnės, vajza i kishte thėnė se po shkonte deri tek tezja ku do tė rrinte ca. "Kunata ime nuk e ka shtėpinė larg nesh. Unė i thashė shko dhe mos u vono dhe ajo u nis",- tregon babai i vajzės sė mitur. Por 13-vjeēarja ėshtė vonuar shumė dhe kur ėshtė kthyer dukej e tmerruar dhe me njė pamje tė llahtarshme. "Ne dolėm ta kėrkojmė tek motra dhe tek njerėz tė tjerė sepse u bė natė dhe kur u kthyem e gjetėm nė shtėpi. Ishte shumė e mėrzitur mezi fliste dhe qante pa pushim. Ajo na tregoi se kur kishte shkuar pėr tek tezja, tek Qafa e Pajovės pranė njė pylli, e kishte ndaluar Dritan Qosja. Vajza na kishte thėnė disa ditė mė parė se Dritani e ngacmonte dhe i hidhte fjalė kur e gjente vetėm”,- rrėfen babai. Sipas tij, vajza e tij e mitur shkonte gati ēdo ditė nė lėndina, pasi kthehej nga shkolla, pėr tė kullotur bagėtitė. “Ndaj prej dy javėsh e kishim hequr vajzėn nga shkolla me qėllim qė Dritani tė mos e ngacmonte mė, por ai na bėri gjėmėn”,- thotė babai. Sipas tij, vajza ėshtė kapur fillimisht nga Dritani qė e ngacmonte mė parė. “Pasi Dritani ka kryer marrėdhėnie me dhunė me vajzėn time, janė afruar dhe katėr tė tjerėt me radhė duke pėrdorur forcėn dhe duke e sharė. Ata e kėrcėnuar se do ta ēonin prostitutė jashtė shtetit",- thotė mė tej ai. “Kėrkoj qė autorėt tė ndėshkohen sipas ligjit”, ka thėnė pėr gazetėn 40- vjeēari, baba i tre vajzave, dy mė tė vogla se 13-vjeēarja qė ka rėnė pre e pėrdhunimit. “Unė kam qėnė nė emigracion nė Greqi pėr tė ushqyer familjen, ndėrsa kėrkoj nga shteti qė tė veprojė pa mėshirė mbi ata qė vunė dorė mbi vajzėn time”,- thotė i revoltuar i ati i 13- vjeēares. Ndėrkohė, ai tregon se nga emigracioni ka ardhur pak kohė mė parė, pas njė telefonate nga e shoqja Hajria, e cila e njoftoi se vajzėn e tyre tė madhe po e ngacmonin djemtė e fshatit. “Unė kėrkoj zbatimin e ligjit ndaj atyre qė mė masakruan fėmijėn, pasi ne nuk i kemi hak askujt”,- pėrfundon 40-vjeēari .

Denoncimi
    Pas ngjarjes sė treguar nga vajza, prindėrit e saj kanė vendosur qė nė mėngjesin e sė martės tė shkonin nė policinė e Peqinit ku dhe tė denonconin autorėt. Babai i vajzės ka treguar fije pėr pe atė qė njė natė mė parė i kishte rrėfyer vajza e tij. Burime tė policisė thanė pėr gazetėn se vajza ishte shumė e tronditur dhe ajo ka pohuar me kokė gjithēka qė ka deklaruar babai i saj. Pas depozitimit tė kallėzimit, uniformat blu tė Peqini janė hedhur nė aksion dhe nė tė gdhirė tė ditės sė djeshme kanė vėnė nė pranga autorėt e dyshuar tė pėrdhunimit tė sė miturės. Sipas burimeve tė policisė tė pesė tė rinjtė janė arrestuar nėpėr shtėpitė e tyre dhe ata nuk kanė bėrė rezistencė. Tė njėjtat burime thanė se ata kanė mbetur tė ēuditur kur policia ka mbėrritur nė shtėpitė e tyre, pasi pas kėrcėnimeve qė i kishin bėrė vajzės, ishin tė sigurtė se ajo nuk do tė denonconte. Burimet e policisė nuk bėnė tė ditur nėse tė arrestuarit e kanė pranuar apo jo krimin, por ato thanė se po vazhdojnė hetimet intensive pėr zbardhjen e kėsaj ngjarjeje. Arsen Isai & Kujtim Boriēi

Ekspertiza
    Vajza i ėshtė nėnshtruar pėrdhunimit
    PEAQIN- Pėrdhunimi i denoncuar i 13- vjeēares M.Ē. ka ndodhur ditėn e hėnė, rreth orės 15:00. Tė pesė personat e akuzuar, tashmė tė arrestuar nga policia, e kanė pėrdhunuar njėri pas tjetrit vajzėn e mitur nė vendin e quajtur Qafa e Pajovės pranė qendrės sė banimit tė saj nė fshatin Pajovė. Policia e Peqinit nė bashkėpunim me zyrėn e antitrafikut tė Elbasanit kanė kryer veprimet e tyre si dhe kanė marrė ekspertizėn e mjekėve ligjorė tė cilėt nga tė dhėnat e para dyshojnė se ndaj 13- vjeēares ėshtė ushtruar marrėdhėnie seksuale me dhunė. Nė tė gdhirė tė ditės sė djeshme ėshtė bėrė arrestimi i pesė tė dyshuarve, pėrkatėsisht Dritan Qosja 24 vjeē, Daniel Sulka 18 vjeē, Fredi Kaloēi, 19 vjeē, Juljan Kasa 19 vjeē dhe Ali Delimeta 25 vjeē.
    Rastet e pėrdhunimit tė tė miturave
    14 shkurt 2003
    Peqin, Skėnder Boēka, 36 vjeē, pėrdhunon motrėn e tij V.Boēka
    16 shkurt 2003
    Ura Vajgurore. Beqo Mule, 34 vjeē, nga Ura Vajgurore, abuzon seksualisht me njė tė mitur nė lagjen e tij
    31 tetor 2003
    Berat, Alfred Muka, 19 vjeē, pėrdhunon vajzėn e tezes 15-vjeēaren M.J.
    4 nėntor 2003
    Korēė, Adriatik Hyseni, 31 vjeē, ka tentuar tė pėrdhunojė vajzėn 13- vjeēe tė tė dashurės sė tij A.K. 45 vjeēe
    20 nėntor 2003
    Fier, njerku Gjovalin Nika pėrdhunon vajzėn e gruas, 14 vjeēe, J.Hoxha
    15 dhjetor 2003
    Durrės, Babai pėrdhunon vajzėn nė Durrės, Feriz Ismailaj, 34 vjeē, pėrdhunoi vajzėn E.Ismailaj, 12 vjeēe

18/12/2003

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    INTERVISTE/ Flet Vera Leska, drejtoreshė e qendrės “Vatra”

“Trafiku i vajzave dhe grave, sfida e re e shoqėrisė sonė”

VLORĖ

“Lufta kundėr trafikut tė qėnieve njerėzore, sfida e shoqėrisė shqiptare”.

Nė lidhje me punėn e bėrė pėr tė ndihmuar viktimat e trafikut flet nė njė intervistė drejtoresha e qendrės “Vatra”, Vera Leska.

Cili ėshtė aktiviteti i qendrės suaj?
    Qendra psiko-sociale “Vatra” ka filluar aktivitetin e saj nė dhjetor tė vitit 1999. Ngritja e saj, erdhi si rezultat i dy studimeve tė realizuara vullnetarisht mbi fenomenin e trafikimit tė qėnieve njerėzore pėr shfrytėzim seksual. Duke vlerėsuar nga kėto studime shkallėn e lartė tė mungesės sė informacionit pėr kėtė fenomen nė komunitet, dhe kryesisht nė zonat rurale, qendra ndėrmori nisma dhe projekte nė funksion tė parandalimit tė fenomenit dhe tė afrimit tė shėrbimeve sociale pėr shtresat vulnerable.

Ēfarė aktivitetesh keni kryer nė kėtė qėndėr?
    Nė kuadėr tė kėtyre projekteve janė zhvilluar njė numėr i madh aktivitetesh sensibilizuese si, trajnim me tė rinjtė, nxėnės tė shkollave 8-vjeēare dhe tė mesme, gra dhe vajza tė zonave urbane dhe rurale, seminare me komunitetin e kėtyre zonave, biseda nė radio, debate dhe spote televizive, botime broshurash, fletėpalosje, postera dhe botime nė gazeta kombėtare. Krahas aktiviteteve me karakter sensibilizues, ne kemi afruar dhe shėrbime sociale, si intervistim, kėshillim psiko-social, asistencė shėndetsore, juridike, ndėrmjetėsim pėr punėsim dhe tė tjera. Aktualisht qėndra po realizon dy projekte, nė fushėn e parandalimit tė trafikut tė qėnieve njerėzore, me shtrirje gjeografike Vlorė, Fier, Lushnje dhe zonat rurale rreth tyre.

Sa gra e vajza kanė marrė ndihmė nė kėtė qendėr?
    Nė tetor tė vitit 2001, me financim tė organizatės “Save the Children”, u ngrit e para strehė pėr akomodimin dhe krijimin e kushteve lehtėsuese psikologjike pėr gratė dhe vajzat e dhunuara, tė trafikuara dhe ato nė risk. Duke analizuar nė vazhdimėsi nevojat e viktimave tė akomoduara nė strehė, aktiviteti nė qendėr u zgjerua nė drejtim tė reabilitimit dhe riintegrimit tė tyre.

Ky ka qenė dhe subjekti i trajtuar nė simpoziumin e zhvilluar dje nė Vlorė me pjesėmarrjen e pėrfaqėsuesve tė qendrės psiko-sociale “Vatra”, strukturat antitrafik, pėrfaqėsues tė qeverisė qėndrore dhe vendore, tė prokurorisė, gjykatės dhe policisė.Nga dhjetori i vitit 2001 deri tani janė akomoduar dhe kanė marrė shėrbime psiko-sociale dhe mjekėsore 594 gra dhe vajza, 17 prej tė cilave kanė qenė tė huaja, tė cilat janė riatdhesuar nėpėrmjet IOM dhe ICMC, ambasadės greke dhe Interforcės italiane. Me tė gjitha vajzat dhe gratė e akomoduara janė kryer intervista, pėr mėnyrat e trafikimit, grupmoshat, shtrirjen gjeografike tė fenomenit, rrugėkalimet, informacion mbi nivelin arsimor dhe kulturor, kushtet sociale dhe ekonomike tė komunitetit qė i pėrkasin. Kanė marrė shėrbime reabilituese, si asistencė mjekėsore, kėshillim psikologjik individual dhe nė grup, si dhe kėshillim nė familje, gjithsej 460 viktima. Ndėrsa, nėpėrmjet kurseve prefesionale tė rrobaqepsisė, kompjuterit dhe parukerisė janė riintegruar 19 viktima dhe aktualisht po ndjekin kėto kurse 11 tė tjera. Kėto kurse janė realizuar me qendrėn e formimit profesional nė qytetin e Vlorės, pas tė cilave vajzat janė reabilituar nė punė tė ndryshme. Janė vendosur lidhjet me familjet dhe janė kthyer pranė tyre 372 vajza, ndėrsa janė referuar pranė IOM pėr integrim tė mėtejshėm 20 vajza.

Tė dhėnat e “Vatrės”

594 gra dhe vajza, (17 tė huaja) nga dhjetori i vitit janė akomoduar nė kėtė qendėr dhe kanė marrė shėrbime psiko-sociale e mjekėsore
    460 gra dhe vajza kanė marė asistencė mjekėsore, shėrbime reabilituese dhe kėshillim nė familje
    30 gra dhe vajza, janė pėrfshirė nė kurset profesionale tė rrobaqepėsisė, kompjuterit dhe parukerisė
    50 gra dhe vajza, kanė denoncuar tutorėt e tyre pas bashkėpunimit me policinė

Gazeta Panorama

i/e regjistruar Maska e R2T
    Anėtarėsuar
    18-04-2003
    Postime
    Historite e mesiperme vertet jane te trishtushme, por pershkruajne vetem njeren ane te monedhes. Prostitucioni, me gjithe anet negative te tij, mbetet nje realitet i nevojshem i shoqerise Shqiptare. Flitet shpesh per femra te detyruara me dhune te ushtrojne ate profesion, po cuditerisht te gjitheve u vjen mire te harrojne se nje pjese derrmuese e femrave e ushtrojne kete profesion me kerkesen e tyre. Prostitucioni u pelqen apo jo Shqiptareve mbetet nje nga mundesite e pakta per permiresim jetese (si te prostitutave dhe menaxhereve). Shumica e ketyre femrave vine nga qytete me mundesi te pakta ekonomike, ose nga zona tek te cilat keto femra nuk kane asnje te ardhme. Prostitucioni u ofron jo vetem bileten per ne perendim por dhe permiresim te gjendjes financiare.
    Vertet nje pjese e tyre jane shtyre forcerisht, por ato mbeten nje numer i vogel. Ne fund te fundit nese nuk te pelqen situata ku je, vetem ti je ne gjendje ta ndryshosh.
    E vetmja menyre per te parandaluar prostitucionin eshte shkurtimi i arsyeve qe shtyne keto femra ne prostitucion, permiresimi i kushteve sociale dhe ekonomike. Per sa kohe keto kushte mos jene ne Shqiperi, ju lodhuni me kot me analizat tuaja, me keqardhjen ndaj prostitutave, gjykimin e menaxhereve e te tjera pallavra te ketij lloi. Femrat do vazhdojne te terhiqen nga prostitucioni per sa kohe ai mbetet e vetmja rrugdalje nga situata ku ndodhen.
    Postimi i mesiperm nuk shpreh detyrimisht opinionin e autorit mbi temen e ngritur.

Erzeni Maska e Shijaksi-London
    Anėtarėsuar
    10-11-2002
    Vendndodhja
    ke kodra kuqe
    Postime
    Alba pershendetje.
    Ke bere shume mire qe ke hapur kete teme, dhe me te drejte ju e quani prostitucionin nje plage, e cila nuk dihet se kur do te shoqerohet.
    Si gazetar qe kam shkruajtur me dhjetra shkrime per prostitucionin shqiptare ne Londer mendoj se ky problem duhej frenuar qe ne fillimet e tij kur u shfaq per here te pare ne vitin 93-94. Por askushi nuk u mor me kete ceshte madje indirekt nga pushteti i ateherteshem u stimulua. Kur them u stimulia e them ate sepse askushi nuk doli ti thoshte shqiptareve per rrezikun qe i kanosej vajzave shqiptare nga ky biznes i ri, i cili hyre ne mode nder djemte shqiptare me nje shpejtesi te rrufeshme.
    Dhe ja tani pase dhjete vjetes ende nuk dihet numri i vajzeve shqiptare qe kane patur rastin te shesin trypin e tyre bulevardeve te evropes.
    Mendohet se jane rreth 100.000 vajza shqiptare qe kane patur kete fat te keq. Ndoshta jemi kombi me numrin me te ,madh te prostitutave ne evrope. Dhe kjo fale bashkekombasve tane shfrytezues.
    Pas luftes frontale qe qeverija Italiane po i ben shfrytezuesve shqiptare ata tani jane shperngulur ne Angli.
    Ne shtepite publike te londres apo ne saunat e masazhit flitet shqip. Vitin e shkuar sipas policise londineze mesohet se ne rrethinat e londres jane hapur 1.000 shtepi publike ilegale e gjitha kjo nga fluksi gjithnje ne rritje i vajzave te sjella nga evropa nga grupet kriminale shqiptare.
    Ne Shqiperi ky problem ka filluar te merret seriozisht. Trafikimi i vajzave shqiptare per prostitucion po shkon ne zerro. Problemi me i madh po mbetet numri i madh i vajzave shqiptare qe gjinden ne evrope nen kontrollin e grupeve kriminale shqiptare, dhe vazhdimesija e jetes se tyre larg prostitucionit kur kthehen ne Shqiperi.
    Kjo plage do te sherohet vetem atehere kur keto vajza do te pranohen ne gjirin e shoqerise shqiptare, do te aderohen ne jete dhe njekohesisht shfrytezuesit e tyre do te mbyllen ne burgje. Sekuestrimi i pasurise se tyre e vene nga prostitucioni duhet te sekuestrohet dhe parate te shkojne per qendra reabilitimi per keto vajza.

Zoti i ndihmofte keto vajza te shndrruara ne skllave seksi.

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Pershendetje Shijaksi _London .
    Ky problem i plages se prosuticionit , eshte nje problem qe duhet trajtuar si nje nga problemet me kryesore ne Shqiperi . Ketu po hedh disa te dhena te marra nga IOM

TRAFIKIMI, ADOLESHENTET MESIME NE SHKOLLE.
    Nxenesit nga klasa e tete deri ne vitin e dyte gjimnaz do te marrin njohuri te plote mbi trafikimin, menyrat e mashtrimit, si te pergjigjen, profili i nje tutori, cila eshte jeta e nje prostitute, dhuna, perdhunimet, semundjet. IOM shperndan manualet per mesuesit dhe nxensit e shkollave 8-vjecare dhe te mesme. "Oret e trafikimit" nisin qe kete vit shkollor ne 23 shkolla.

Adoleshente, mesoni qe te dyshoni mbi "jeten e premtuar", qe neser te mos jeni viktima te nje trafiku. Njohurite mbi trafikimin do te merren qe ne bankat e shkolles, ne ate moshe, kur vajzat jane me te "sulmuara" nga tutoret. "Vajzat duhet te kuptojne se te jesh punonjese seksi, nuk do te thote vetem qe te fitosh leke, por rrihesh nga tutori, perdhunohesh, je nen presionin psikologjik te tij dhe ne fund parate t'i merr ai", tha Maurizio Bussatu, shefi i Misionit te IOM-it. Konkretisht ne manualet e pergatitura per nxenesit tregohet si mashtrohet nje vajze.

Nga te gjitha rastet e ndihmuara nga IOM, 51.7 per qind tregojne se u eshte premtuar martesa, 22.4 per qind u eshte premtuar pune dhe me pas jane shfrytezuar, 11.2 per qind jane marre me force per t'u shfrytezuar. "Ne manualin per nxenesit e klasave te teta, flitet ne menyre te ndersjellte, per te mos treguar profilin e trafikantit. Ne shkollen e mesme flitet me hapur, per trafikimin si proces, trafikantet dhe drama. Keto ore mesimi nuk e sforcon shkollen, por hyjne natyrshem", thote Drejtoresha e Insitutit Pedagogjik, Eletra Mato. Njohurite mbi trafikimin do te zhvillohen ne lendet si Edukata qytetare, Edukata shendetesore, Biologjia dhe ne lenden Njohuri per shoqerine.

Mbi trafikimin do te mesojne nxenesit ne klasen e 8-te, ne vitin e pare dhe ne vitin e dyte gjimnaz. Per kete IOM publikoi 1500 manuale per mesuesit, 10 000 materiale shtese per nxenesit. Femijet nga mosha 10 deri 16 vjec do te mesojne mbi dhunen gjinore, ne familje, emigracionin e paligjshem, HIV/AIDS dhe trafikimin e qenieve njerezore. Projekti do te zbatohet ne 23 shkolla pilot 8-vjecare dhe te mesme. 23 drejtues shkollash dhe 18 inspektore rajonale te arsimit u trajnuan ne ceshtjet kunder trafikimit. Po, keshtu dhe 90 mesues te shkencave shoqerore. "Kjo nisme shenon nje ndryshim te rendesishem drejt zhvillimit te nje kulture ndergjegjesimi dhe zotesie ne luften kunder trafikimit dhe ne e vleresojme perkushtimin dhe profesionalizmin e mesueseve dhe edukatoreve, qe do te mbeshtese pa dyshim perpjekjet e pergjitheshme per te pakesuar nevojat e trafikimit te qenieve nejrezore", tha Busatti, shef i misionit te IOM-it.

Shqiperia nuk eshte me nje vend tipik burimi per trafikimin e vajzave, por nje pike tranziti per kalimin e tyre. Nga vendi i pare qe zinte ne listen e vendeve burimore, tani ka zbritur ne vend te katert, pas Rumanise, Moldavise dhe Ukraines. Vajzat e kane patur te veshtire te denoncojne, pasi do te ktheheshin ne Shqiperi, ku mund t'i debonte familja, shoqeria. Vetem ne vitin '95 kane nisur denoncimet e para. Nga '90 deri tani kane denoncuar rreth 400 vajza. Nga viti 2000 jane strehuar ne "strehezat' e Italise 260 vajza. Ne nentor te vitit 2001 hyri programi i ri i asistences, qe u siguron ketyre vajzave leje qendrimi, pune dhe lehtesira te tjera.

Te dhenat nga IOM

Nga viti '90 deri tani ne Itali kane denoncuar 400 vajza shqiptare

Ne tre vite jane "strehuar" ne Itali, 260 vajza

IOM ka asistuar 116 vajza

Brenda 9 muajeve te fundit jane kerkuar dhe dhene 30 leje qendrimi dhe 5 vajza kane preferuar te kthehen. Ne rajonet e policise Italiane kane denocnuar 3 mije vajza nga vende te ndryshme'. Ato kane cuar ne banken e te akuzuareve 8 mije trafikant.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    21-12-2003
    Vendndodhja
    usa jax_fl
    Postime
    dhe une mbeshtes mendimin e ketyre antareve te foromit te cilet diskutojne per kete teme prostuticioni pasi me te vertet eshte nje plage e pa sherushmeper ne shqiptaret per deri ne istuticionet tona shteterore ka njerez te koruptur ne nje artikull lezova tek shekulli nje vajze 16 vjece ishte kapur nga policija e devollit ne nje kohe kur do ta shisnin per prostuticion ne greqi
    por asaj nuk i mjaftoj kjo por ne dho,men e izolimit dhe ai ishte baba i 2 femijveishte perdhenuar nga oficeri i rojes

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    21-12-2003
    Vendndodhja
    usa jax_fl
    Postime
    me falni po asaj nuk i mjaftoj kjo ajo u perdhunua nga oficeri i rojes i cili ishte baba i 2 femijve por ama nje gruaje nuk ja fal qe te jete e martuar dhe te shkoj me nje te dashur dhe te vazhdoj prostuticionin

Erzeni Maska e Shijaksi-London
    Anėtarėsuar
    10-11-2002
    Vendndodhja
    ke kodra kuqe
    Postime
    REKRUTONTE VAJZA PER LLOGARI TE SAJ"

Ish-e fejuara e Plakiē trafikante
    Gazeta skoceze zbulon historinė e laēianes Tuga

--------------------------------------------------------------------------------

Nga Londra,
    Muhamed Veliu

SKOCI

Ish-e fejuara e trafikantit mė tė madh tė prostitutave nė Britaninė e Madhe Luan Plakiēi, ėshtė gjithashtu trafikante femrash. "Profesioni" i shqiptares nga Laēi, Dorina Tuga, ėshtė zbuluar nga gazeta skoceze "Sunday Mail", e cila ka shkruar historinė e vajzės 27-vjeēare. Sipas gazetės, vajza e cila ka qenė e fejuara e Plakiēit dhe do tė martohej me tė, ėshtė divorcuar prej tij, pasi ai e kishte tradhtuar me viktimat e tij. Sipas tė njėjtave burime, Plakiēi nuk ishte fejuar me Tugėn pėr ta trafikuar, por pėr t'u martuar me tė dhe pėr tė bėrė njė jetė normale. Ajo u soll nga Plakiēi nė Angli para tre vitesh. Por, nuk ėshtė rrėmbyer me forcė pėr tė punuar si prostitutė nė Britaninė e Madhe.

E fejuara
    Dorina, qė njihej me emrin Denisa, ishte ajo e cila qėndronte nė krahun e djathtė tė Plakiēit dhe kishte si detyrė tė kujdesej pėr vajzat e trafikuara pėr prostitucion nga Plakiēi. Denisa dhe bosi i prostitutave njiheshin qė nė fėmijėri, nga qė familjet e tyre kishin lidhje miqėsore. Pas mbėrritjes nė Angli dhe qėndrimit sė bashku me Plakiēin, shqiptarja Tuga vendos tė ndahet nga ai, sepse Plakiēi, i cili njihet gjithashtu edhe me emrin Artur, nė disa raste kishte kryer marrėdhėnie me vajzat e trafikuara. Njė burim i besueshėm qė e njihte Dorinėn i tha gazetės "Sunday Mail": "Dorina dhe Plakiēi e donin shumė njėri-tjetrin dhe ata mendonin qė tė martoheshin".

Trafiku
    "Plakiēi filloi tė bėnte seks me vajzat e trafikuara, por kjo gjė ishte e papranueshme pėr Dorinėn", kėshtu shkruan gazeta skkoceze, e cila kohė mė parė kishte shkruar edhe pėr trafikun e femrave nga vetė Plakiēi. Pėrballė kėtij realiteti Denisa vendos tė lėrė pėrfundimisht Londrėn dhe Plakiēin, pėr t'u vendosur nė Skoci, ku edhe sot punon si prostitutė pėr llogari tė vet me pagesė tė lartė. Sipas tė njėjtit burim, Tuga ka punuar si prostitutė nė qytetet Aberdeen, Glasgou, Edinburgh, Manchester dhe Londėr. Njėkohėsisht, ajo ka qenė e pėrfshirė nė trafikimin e vajzave nga Europa Lindore pėr nė Angli pėr llogari tė saj. Pranverėn e shkuar ajo u tėrbua nga qė njė vajzė Lindore, nėn kontrollin e saj, u largua pėr tė jetuar me njė nga klientėt e vet. I njėjti burim i tha gazetės se "Dorina ka disa lidhje tė sajat nė botėt e trafikimit tė femrave pėr prostitucion". Nė prillin e vitit tė kaluar ajo bleu njė vajzė, tė cilėn e shfrytėzonte si prostitute. Por vajza iu arratis asaj me ndihmėn e njė klienti, duke e lėnė tutoren e saj.
    Shqiptarja Tuga u tregon klientėve tė saj se ajo ėshtė spanjolle dhe me paratė e fituara po ndėrton njė vilė nė shtetin e saj. Nė fakt ajo ėshtė njė emigrante ilegale, e cila pėr pak i shpėtoi njė operacioni policor nė saunėn ku punonte, nga qė atė ditė ajo ishte me vonesė. Plakiēi vizitoi Glasgoun vitin e shkuar, njė javė pėrpara se tė arrestohej nė Londėr. Ai vizitoi ish-tė fejuarėn e tij nė apartamentin e saj nė qendėr tė Glasgout. Ajo planifikonte tė ribashkohej mė Plakiēin, por ndėrroi mendje minutin e fundit. Burimi i informacionit tha se "kishte paketuar ēantat dhe ishte dakord tė shkonte me Plakiēin. Por vendoi tė mos e bėnte atė. Gjėja tjetėr qė ajo mėsoi pas disa ditėve ishte se ai ishte arrestuar".
    Kur njė gazetar i "Sunday Mail" u takua me Dorinėn pėr t'i treguar detaje nė lidhje me trafikun e femrave nga ana e saj dhe e ish-tė fejuarit, ajo iu pėrgjigj: "Plakiēi ishte njė mik i familjes. Nuk dua tė bisedoj me ju. Largohu menjėherė, pėrndryshe do tė thėrras policinė.

Hetime edhe nė Skoci pėr klanin e laēianit Plakiēi

Njė javė pas dėnimit me 10 vjet burg, supetrafikanti laēian i Londrės, Luan Plakiēi (Turi), duket se ende ka llogari tė hapuara me drejtėsisė angleze. Kėsaj here ėshtė njė grup hetuesish skocezė, tė cilėt do tė marrin rrugėn drejt burgut tė sigurisė sė lartė Belmarsh, nė jugperėndim tė Londrės, nė banesėn e re tė trafikantit shqiptar, pėr ta pyetur. Burime policore pranė "Strathclyde Police" nė Skoci kanė deklaruar pėr Gazetėn se "Luan Plakici ėshtė njė person shumė i rėndėsishėm nė njė rrjet trafikantėsh shqiptarė, tė cilėt sillnin njė numėr tė konsiderueshėm vajzash pėr nė shtėpitė publike dhe saunat nė Gllasgou, pėr tė punuar si skllave seksi pėr llogari te tyre. Ato pėrdhunoheshin nga miqtė e Plakiēit nė Skoci pėrpara se t'u shiteshin personave tė tjerė".

Policia, apel viktimave tė Plakiēit: Denonconi te ne

Ndėrsa shqiptari 26-vjeēar Luan Plakiēi gjendet i mbyllur nė burgun e sigurisė sė lartė nė Britaninė e Madhe, krahas kriminelėve mė tė tmerrshėm anglezė, si Keneth Noy, policia londineze u ka bėrė apel viktimave tė tjera pėr tė kontaktuar me tė. Policia londineze beson se numri i vajzave tė trafikuara nga Luan Plakiēi mund tė jetė disa herė mė i madh nga ai, 30-tė, qė ka pranuar Plakiēi me gojėn e tij gjatė dhėnies sė njė dėshmie nė gjykatė. Numri njė i hetimeve tė gjithė ēėshtjes Plakiēi, detektivi Mark Holmes, i tha Gazetės se "po punon intensivisht pėr tė sjellė para drejtėsisė bashkėpunėtorėt e ngushtė tė Plakiēit. Nga hetimi kemi njė sėrė emrash tė bashkėpunėtorėve dhe lidhjeve tė Plakiēit me njė rrjet tė gjerė trafikatėsh brenda dhe jashtė Anglisė". Duke pėrfunduar, ai u ka bėrė apel viktimave tė tjera tė panjohura nga policia, qė tė kontaktojnė me ta.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    20-06-2003
    Postime

Re: Si mundemi ti luftojm trafikantet e qenjeve njerzore ne vendit tone??

Postuar mė parė nga ALBA
    Trafiku i grave dhe vajzave tona eshte zhvillur shume ne vendin tone; dhe po mer permasa te medha; dhe kjo vjen ndoshta dhe nga ligjet e buta qe mund te kemi.Une mendoj edhe pse dispozitat ligjore penale qe parashikojn trafikun e grave dhe te vajzave perseri del nevoja e nje ligjestacioni me te rrepte dhe qe esht i domosdoshem ne kohen qe po kalojm.Une mendoj se nje nga elementet e tjera per ndeshkimin e ketyre njerezve do te ishte sekuestrimeve te pasurive te ketyre trafikanteve qe ndikojn ne keto krime te shemtuara.Ky eshte nje mendim i imi po ju cfar mendoni per kete gje?Jepni dhe ju mendimet tuaja per kete gje!
    alba ti shum mir e ke yllo, trafiku i vajzave, pra prostitucioni eshte zhvilluar shum, gje cila na shqeteson te gjitheve! sepse jan bija nenash ato qe detyrohen te sh*rghehen 24 or non stop e ne fund vriten si kafsh e keqtrajtohen, po vriten bira nenash, se robi ka pak xcipe ne faqe e smund et jetoj me turpin qe e bija apo motra filanit ponun si prosti jasht shtetit!

por qe te behemi real nuk si ta ndalojme kete gje, jo se ligjet nuk jan te forta mjaftueshem ne shqiperi, por sepse ligjet shqiptare nuk zbatohwen fare, per arsye se zbatuesit e ligjit dhe ligjvenesit vet jan koka te ketyre oraganizatave, keshtu qe askush smund ta drejtoj armen nga vetja. pra nqs sistemi politikan deh i qeverisjea nuk ndryshon ne shqiperi, prostitucioni, krimi i organizuar e me the e te thash, as kan per te marrr fund!

Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    BOSI I FRANCES SHPETOI PENGUN

Te arrestuarit ne France:

1. Aleks Torra, i vitlindjes 1978, lindur ne Cerrik te Elbasanit;

2. Ferdinand Bekiri, i vitlindjes 1982, lindur ne Shkoder;

3. Astrit Tafa, i vitlindjes 1969, lindur ne Synej te Kavajes;

4. Beqir Ramadani, i vitlindjes 1976, lindur ne Mitrovice te Kosoves;

5. Angjelina Dinka, i vitlindjes 1984, lindur ne Gjirokaster;

6. Angjelin Biba, i vitlindjes 1967;

7. Harilla Dema, i vitlindjes 1969;

8. Neta Ferra; e vitlindjes 1975; lindur ne Fier;

Pengmarresit e arrestuar nga RENEA:

1. Genci Vezir Sanxhaku, i vitlindjes 1967, lindur e banues ne Fier, me arsim 8 klase, i denuar nje here.

2. Fatjon Ibrahim Delia, i vitlindjes 1979, lindur e banues ne Tirane, me arsim te mesem, i padenuar me pare.

3. Klodian Mejdan Memoali, i vitlindjes 1980, lindur ne Borsh e banues ne Sarande, me arsim te mesem, i padenuar me pare.

Anila Prifti

I.N bashke me vajzen e saj 4 vjece kishte gjashte muaj e kthyer nga Franca. E ndare nga bashkeshorti i saj ne Berat, shume kohe me pare, me pas eshte bere e dashura e Genci Sanxhakut, i cili, sipas policise, e kishte trafikuar ne France. Pas rreth dy vitesh ajo vendos te shkeputet nga rruga e prostitucionit per t'u martuar me shtetasin francez A.M.

Gjashte muajt e saj ne Shqiperi jane kaluar me dokumentacionin per te marre edhe femijen e saj ne France. Gjate kesaj kohe, edhe pse nuk eshte shume e qarte, ajo eshte takuar me Genci Sanxhakun ne qytetin e saj ne Lushnje ku rrinte tek prinderit. Thuhet se edhe ka qendruar pak kohe ne banesen e tij prane Gjykates se Rrethit ne Tirane. Vajza ka treguar ne polici se ishin takuar rastesisht dhe se nuk kishte kuptuar me pare asgje te dyshimte nga ish i dashuri i saj, Sanxhaku. Ky i fundit i njoftuar nga bashkepunetoret e tij jashte kufijve meson per njeriun me te cilin do te marohej I.N. Meson per pasurine e tij dhe ketu nisi ideja per te fituar 100 mije Euro. Dhunon dhe rreh keq 26-vjecaren I.N, e kercenon me vdekjen e vajzes, nese ajo nuk do te hynte ne planin per gjoben prej 100 mije Euro. Dy jave me pare, sipas policise, Sanxhaku pasi izolon femren dhe femijen e saj, hyn ne kontakte jo te direkta me francezin. Njeri nga bashkepunetoret e fierakut i dergon nje pusulle shtetasit te huaj, ne te cilen tregohej marrja peng e I.N. Sipas kesaj te fundit, do te ishte bashkeshortja e tij e afert. Kur Sanxhaku dhe shoket e tij njoftohen per mberritjen e letres, i telefonojne vete francezit. I.N detyrohet te flase me te ne telefon dhe kerkon ndihme per te shpetuar te pakten vajzen. Pengmarresit e njoftojne per kerkesen e tyre prej 100 euro gjobe ne kembim te jetes se dy femrave. Me pare ata kishin rene dakord vetem per 10 mije Euro. Shuma rritet vetem pak dite me vone, ndersa dy femrat mbaheshin nen terror ne banesen e Sanxhakut. Francezi iu kerkon vetem pak dite kohe per te plotesuar shumen. Dita per mberritjen e parave nga Franca ishte lene e premtja, ku nje njeri me valixhe te kuqe do te zbriste ne aeroportin e Rinasit.

Sipas planit, shtetasi i huaj survejohej ne France dhe kur ai te hipte ne avion ne Paris, grupi i rrembuesve ne Shqiperi do te vazhdonte pjesen e dyte te planit. Dy nga pengmarresit do te shkonin ne aeroportin e Rinasit sebashku me I.N, kurse njeri do te qendronte ne apartament me femijen 4 vjece me qellim kercenimi.

Policia nga pas..., francezet para nje jave ne Berat

Prej dy javesh policia shqiptare ishte vene ne dijeni per planin e gjobes dhe marrjen peng te dy femrave. Lidhjet e informacionit jane realizuar direkt nga zyra e Interpolit me Policine Franceze. Te dhenat i jane servirur vetem ministrit Toska, ky i fundit ne kontakte te drejtperdrejta me drejtorin e Policise se Tiranes, Albert Dervishi. Vetem nje jave me pare ne Berat mberrijne dy specialiste te antitrafikut francez. Edhe pse u servir si takim i zakonshem per luften kunder trafiqeve, francezet moren te dhenat ne Berat per I.N e cila me pare kishte qene e martuar aty. U mesua per divorcin e saj dhe lidhjen me Genci Sanxhakun dhe me pas ikjen e saj ne France me ndihmen e ketij personi. Ne bashkepunim me specialistet shqiptare dhe ata franceze hyjne ne lidhje me ngjarjen. Piketojne emrat e mundshem te autoreve, gjejne vendndodhjet e tyre dhe i marrin ne survejim. Apartamenti prane gjykates prej ditesh ishte vene ne pergjim nga agjentet. Te premten ne mesdite, kur do te fillonin levizjet e bandes, nis edhe levizja e forcave speciale. Nje grup i RENEA-s ndjek makinen tip "Sllon" qe mori rrugen per ne Rinas. Nuk vonon shume dhe RENEA arreston ne flagrance dy personat ne afersi te Rinasit ne tentative per te shkembyer femijen me parate. Paralelisht nje grup tjeter i RENEA-s hyn ne banesen ku mbahej peng vajza e vogel dhe mundesojne lirine e saj dhe te nenes 26 vjece.

Operacioni edhe ne France..., tete te arrestuar

Diten e premte, Genci Sanxhaku u arrestua nga policia sebashku me grupin e tij. "Eshte e dashura ime. Nuk kam vene asnje gjobe dhe nuk kam mbajtur peng askend", u ka thene njerezve te hetuesise Sanxhaku. Policia franceze ne bashkepunim me informacionet e marra nga Policia e Shtetit shqiptar, vuri ne pranga tete persona te akuzuar si bashkepunetore ne pengmarrjen e 4-vjecares, femija e I. nga Lushnja me pare prostitute ne France. Operacioni i nisur menjehere pasi francezi kishte njoftuar autoritetet e posacme per gjoben prej 100 mije Euro te vendosur nga disa shqiptare, perfundoi me arrestimin e 11 personave, midis tyre edhe nje femer banuese ne France, u tha dje zyrtarisht nga Policia e Shtetit.

U cilesua e suksesshme goditja dhe shkaterrimi e nje rrjeti kriminal qe merrej me trafik femrash per prostitucion. Ne baze te denoncimit te shtetasit francez prane organeve te policise shqiptare eshte organizuar puna dhe fale nje operacioni model te forcave speciale, te tre shtetasit ne Tirane jane arrestuar ne flagrance ne afersi te aeroportit te Rinasit ne tentative per te shkembyer femijen me shumen prej 100 000 euro.

Keta shtetas akuzohen per veprat penale te trafikimit te femrave per prostitucion dhe mbajtjen larg te personit te mitur te parashikuar nga nenet 114/b dhe 109/2 te K.P.

Policia njoftoi dje se paralelisht me operacionin ne Tirane, fale bashkepunimit dypalesh dhe informacioneve te dhena nga Policia Shqiptare, Policia Franceze ka bere te mundur goditjen e pjeses tjeter te ketij rrjeti kriminal, duke arrestuar tete persona te implikuar.

Kush eshte francezi?

Alan Monuz eshte njeriu qe mundi te shpetoje nje katervjecare ne Shqiperi vetem pas nje telefonate te bere nga e njohura e tij I.N. Monuz thuhet se kishte vendosur te martohej me shqiptaren e shfrytezuar nga shqiptaret ne France. Vajza duhet t'i kete treguar historine e saj me trafikantet shqiptare gjate ndonje seance frekuentimi tek 26-vjecarja. Me pas, thuhet se lidhja e tyre u be edhe me e ngushte, ku besohej ne nje martese ne te ardhmen. Monuz rreth tek 40-at i ka premtuar shqiptares nje jete jashte rrugeve dhe ne gjendje te mire ekonomike. Ai mori persiper te lidhe dy shtetet ne ndihme te vajzes se vogel. Ndonese burimet jane teper te rezervuara mesohet se Alan Monuz eshte nje person publik ne France, me arsim te larte dhe figure e paster. Ai njihet per biznesin e tij me lokale e restorante. Dje ai shpetoi nje viktime te trafikut nderkombetar.

Femrat ne mbrojtje te shtetit

Nuk dihet ende vendndodhja e sakte e gruas viktime sebashku me vajzen e saj te vogel, ndonese thuhet se IOM eshte treguar i gatshem. Nga momenti i arrestimit te 11 personave eshte menduar se si duhej te mbrohej I.N. Policia njofton se ajo do te qendroje nen kujdesin e shtetit, derisa te mendohet per nje vend te ri banimi. Vajza ka treguar ne polici gjithe ate cka ajo ka kaluar ne duart e trafikanteve dhe pengmarresve.

Sekuestrohet banesa dhe benzi i grupit

Policia e kryeqytetit menjehere pas kryerjes se veprimeve proceduriale ka vendosur sekuestron per apartamentin luksoz te shtetasit Genci Sanxhaku, ne rrugen "Gjegj Fishta", prane Gjykates se Rrethit, ne Tirane dhe per automjetin tip "Benz 200" te shtetasit Klodian Memoali. Ky vendim u mor menjehere pas arrestimit te personave tashme te akuzuar per pengmarrje, gjobevenie, etj. Sipas zyrtareve te Policise se Shtetit sekuestroja do te kryhen per te gjithe personat e arrestuar per krime te renda.

koha jone

agron_jozef_mjeku
    Anėtarėsuar
    07-03-2004
    Vendndodhja
    Germany/Belgium
    Postime
    Keto jane kontakte ku mundeni te drejtoheni per ndihme per te gjithe qe jetojne ne Gjermani!!!

Beratungsstellen :

Belladonna e.V.
    Postfach 1652
    15206 Frankfurt/O.
    Telefon 0335 534988

Beratungs- u. Betreuungsprojekt für Opfer von Frauenhandel und Zwangsprostitution
    Hans Böckler-Str. 9
    28217 Bremen
    Telefon 0421 361-17017

Café Sperrgebiet - Übernachtungsstätte
    Rostocker Str. 4
    20099 Hamburg (St. Georg)
    Telefon 040 248020
    E-Mail: sperrgebiet@diakonie-hamburg.de

KaffeeKlappe
    Seilerstr. 34 / St. Pauli
    20359 Hamburg
    Telefon 040 316495
    E-Mail kaffeeklappe-sarah@t-online.de

Textil Werkstatt Altona
    Virchowstrasse 12
    22767 Hamburg
    Telefon 040 383347

contra - Beratungs- und Koordinierungsstelle
    für Betroffene von Frauenhandel in Schleswig-Holstein
    Postfach 35 20
    24034 Kiel
    Telefon 0431 55779-190 /-191
    Fax: 0431-55 77 9 -150
    E-Mail: contra@ne-fw.de

Nadeschda – Beratungsstelle für Opfer von Menschenhandel
    Hansastr. 55
    32049 Herford
    Telefon 05221 840200

FRANKA – Beratungsstelle für Frauen, die Opfer v. Menschenhandel geworden sind
    PF 410427
    34119 Kassel
    Telefon 0561 1096584
    E-Mail franka-e-v@t-online.de

Informationszentrum Dritte Welt
    Beratungsstelle für Migrantinnen
    Overweg 31
    44625 Herne
    Telefon 02323 99497-0

Dortmunder Mitternachtsmission
    Dudenstr. 2-4
    44137 Dortmund
    Telefon 0231 144491
    E-Mail mitternachtsmission@gmx.de

TAMARA Ev. Verein für Innere Mission
    Alfred-Brehm-Platz 17
    60316 Frankfurt/M.
    Telefon 069 490-374 /-450

FiM e.V.
    Varrentrappstr. 55
    60486 Frankfurt/M.
    Telefon 069 70754-30 /-50
    E-Mail FiMinfo@web.de

Cafe Strich-Punkt c/o
    Verein zur Förderung von Jugendlichen
    Heusteigstr. 22
    70182 Stuttgart
    Telefon 0711 5532647
    Fax 0711 5532648
    E-Mail info@verein-jugendliche.de

FIZ FraueninformationsZentrum
    Moserstr. 10
    70182 Stuttgart
    Telefon 0711 23941-24 /-25
    E-Mail fiz@vij-stuttgart.de

Beratungsstelle für Frauen u. Mädchen
    Mitternachtsmission
    Steinstr. 8
    74072 Heilbronn
    Telefon 07131 81497
    E-Mail fkshmimi@t-online.de

Haus Santisuk e.V.
    Frauen- u. Kinderschutzhaus f. thailändische Frauen
    Römerstrasse 13
    76879 Hochstadt
    Telefon 06347 92001

JADWIGA – c/o In VIA
    Modellprojekt zur Bekämpfung von Frauenhandel
    Lessingstr. 3
    80336 München
    Telefon 089 54497233
    E-Mail jadwigamuenchen@aol.com

MiMikry
    Dreimühlenstr. 1
    80469 München
    Telefon 089 7259083
    E-Mail mimikry@hilfswerk-muenchen.de

JADWIGA HOF
    Luitpoldstr. 18
    95028 Hof
    Telefon 09281 1409436

Diakonisches Werk Zittau
    Psychosoziale grenzüberschreitende Prävention
    Böhmische Strasse 6
    02763 Zittau
    Telefon 03583 574011

KARO
    Obervogtländischer Verein für Innere Mission
    Altmarkt 3
    08523 Plauen
    Telefon 03741 276851
    E-Mail karo.adorf@t.online.de

Beratungsstelle für Opfer von Menschenhandel
    0511 / 701 15 17

Beratungsstelle für Prostituierte
    0511 / 146 46

Anlaufstelle für drogenabhängige Mädchen und Frauen
    0511 / 140 23

agron_jozef_mjeku
    Anėtarėsuar
    07-03-2004
    Vendndodhja
    Germany/Belgium
    Postime
    CONCLUSIONS OF THE FORUM "COMBATING TRAFFICKING OF CHILDREN IN EUROPE"

Over the last decade trafficking in human beings has developed into one of the most serious and pervasive violations of human rights and dignity on our continent. None of the 45 member States of the Council of Europe can claim to be excluded from its reach, be they countries of origin, transit or destination. National authorities and regional and global organisations have, indeed, reacted with increasing attention to this phenomenon. At the national level, legislative reforms and action plans have been introduced. At the international level, several analyses, recommendations and guidelines, as well as a number of binding instruments have been produced; specialised bodies have been established. So far, however, these efforts have conspicuously failed to curb trafficking in human beings and to protect the vast majority of its victims. Indeed, trafficking in human beings has only increased in scale and intensity over this period. A redoubling of efforts, at all levels and by all actors, is clearly required if this contemporary scourge is to be effectively combated. These efforts must concentrate not only on the prosecution of the agents of the trafficking but also, and vitally, on the recognition of the rights of the trafficked, who ought not to be treated as auxiliaries to a crime but as victims requiring assistance.

Within this fight, the trafficking of children, whether for sexual exploitation, forced labour, criminal activity, adoption or organ replacement, raises special concerns and presents particular challenges. In order to stimulate greater reflection and action in this area, the Commissioner for Human Rights of the Council of Europe and the Task Force on Trafficking in Human Beings of the Stability Pact for South Eastern Europe co-organised the current platform on “Combating Trafficking of Children in Europe” with the cooperation of the Ministry of Labour and Social Affairs of the Republic of Albania.

The Commissioner for Human Rights of the Council of Europe presented the following conclusions on the basis of the contributions from the participating government officials, civil servants and representatives from international organisations and NGOs:

I. Legislative short-comings and implementation problems

It is evident that children are particularly vulnerable to trafficking networks. Moreover, consideration for the rights and best interest of the child requires that special measures be taken with respect to the protection from, and the prevention and prosecution of, trafficking in children. Whilst many of these measures have recently been introduced, or exist already in the form of recommendations and guidelines, significant legislative and structural gaps remain to be filled, whilst existing legislation frequently requires more rigorous application. Practical measures and mechanisms are not as effective as they need to be and are, moreover, all too rarely tailored to the special needs of children.

The following areas were identified as requiring greater efforts:

i. The protection of child victims of trafficking

Children are particularly vulnerable to trafficking and its consequences at all stages. They are often defenceless in their delivery into trafficking networks and, once bound by them, have the greatest difficulty in escaping. Their recovery and reintegration require greater priority and specific measures differing from those accorded to adult victims of trafficking.

A number of essential requirements arise in respect of legal proceedings involving child victims of trafficking, which are not always observed. Children must be able to communicate in a language they understand. Free legal assistance and procedures for the appointment of legal guardians capable of representing, if necessary, the child’s best interest must be foreseen, as should the possibility of compensation. It is essential that decisions concerning the child’s future must take his or her opinion into account. Criminal proceedings relying on the testimony of trafficked children should accommodate the special vulnerability of children and witness protection programs need to be tailored accordingly. The exposure of the identities of child victims in the media should be monitored and censured.

Procedures for establishing the age and identity of possible child victims need to be established and used in all cases in which doubts arise.

There is a need, in all countries, for more, and improved, shelters tailored to the needs of children to which victims can be referred immediately on detection. The provision of a safe environment and medical and psychological assistance must be a first priority in the event of its being impossible, or ill-advisable, to reunite the child immediately with their family. Special attention must be given to victims recovered in transit or destination countries. Immediate repatriation cannot be considered as an appropriate automatic response upon detection of a foreign victim. Rather, the best interests and rights of the child must be taken into account. This may require that the child remain in the country and enjoy appropriate support, for which the possibility of providing permanent or temporary residence permits should be foreseen. Factors determining the return of unaccompanied children to their countries of origin should include the quality of reception, the identification and security of their family and the level of support likely to be enjoyed. Whilst it is the primary responsibility of countries of origin, greater international assistance may well be required in certain countries to establish the necessary mechanisms and infrastructure for receiving returning victims. Close contacts and cooperation between the responsible national structures are essential in the event of repatriation. All too often, indeed, child victims of trafficking are returned to their countries of origin only to fall once more, for lack of appropriate protection, into hands of those they so briefly evaded. This danger frequently arises also in respect of child victims accommodated in shelters in countries of destination or transit. Much greater levels of care and support are consequently required. Such support must be adapted to the provision of durable solutions, whether in institutions, with foster parents or their families, or through a number of transitional steps including some or all of these possibilities. Education and future employment opportunities play an important part in the social rehabilitation of child victims and far greater efforts are required to secure their enjoyment of these fundamental rights.

ii. The prosecution of the agents of trafficking in human beings

Whilst significant reforms have been made to the legislation of most countries in order to criminalise the numerous offences related to trafficking in human beings, gaps still exist in many countries. An additional difficulty arises in respect of the frequent disparity between national norms, regarding both criminal characterisation and procedures, which greatly complicates the international judicial and police cooperation so vital to the success of the fight against trafficking. Greater efforts towards harmonisation in these areas are consequently imperative.

Additional and pressing legislative developments are required in certain areas. The ex officio prosecution of the agents of trafficking is clearly essential in cases of trafficking of children. The criminalisation of attempted trafficking and of aiding and abetting trafficking is under-developed in several countries and few so far admit the prosecution of the knowing use of the services of trafficked persons, though its criminalisation, which need not be confused with the use of the services of prostitutes, would certainly contribute to combating trafficking. The possibility of prosecuting legal persons and corporations implicated in the trafficking of persons is also a development that should be extended more widely.

The wide diffusion of child pornography via the internet presents one of the greatest challenges in the fight against trafficking. The provision of greater resources for the effective investigation and prosecution of this activity must be a priority.

The corruption of state officials is frequently an essential element in trafficking networks. It is evident that the fight against trafficking can only succeed if concerted efforts are made to tackle this problem.

iii. The effective prevention of trafficking in human beings

The most effective prevention of trafficking in human beings is the elimination of the root causes of trafficking. The market for people smuggling and the ready supply of victims for trafficking for sexual or other purposes, is determined, at the most basic level, by fundamental economic disparities. The success in eliminating poverty and creating real opportunities in countries of origin will inevitably determine the success of the fight against trafficking in human beings. The disintegration of societal structures, even down to its most basic unit, the family, in post-conflict and depressed transitional countries has also facilitated the work of traffickers and their agents. Economic development must, therefore, be accompanied by the restoration of social cohesion and effective social policies for the most vulnerable. The wider ratification of the Social Charter would contribute to this development. Gender and racial inequalities and the unequal access to employment opportunities are also influential in encouraging the ill-fated flight of many young people from their countries of origin.

More directly, education and awareness-raising campaigns have an important role to play in the prevention of trafficking in human beings and greater efforts are required in all countries, whether of origin or destination, in this area. In the former, greater efforts are required to alert potential victims to the dangers of trafficking and the likely methods of those that might lure them, or their children, into such traps. In the latter, more general campaigns are necessary to make society in general, and potential users in particular, more sensitive to the extent and damage of trafficking in human beings. The prevention of child trafficking also requires greater efforts in many countries to ensure the proper registration of all newborn babies, as well as the closer follow up by social services of children abandoning schools.

The better preparation of all agents involved in the fight against trafficking, or in the protection of its victims, whether in government, public or local administration, the police, the judiciary or the social services is also urgently required in all countries.

II. Coordination and cooperation in the fight against trafficking in children: the roles of national and international actors.

Much effort has lately been placed in improving the effectiveness of public institutions in combating trafficking. The creation of specialised agencies within key sectors has been a key element in this development, as has the establishment in most countries of a centralised coordinating body. Certainly the fight against trafficking in general, and children in particular, requires the active contribution of many different sectors. And yet the degree, and the mechanisms, of cooperation between different actors at the national level frequently remain inadequate. Clear responsibilities must be allied to a flexible and mutually informed approach; progress can and should be made here, as recently established mechanisms evolve. Indeed, the creation, within the framework of the Stability Pact Task Force on Trafficking of Human Beings of national working groups on child trafficking uniting government, administration and NGO representatives, is a welcome development testifying to this ongoing process.

The role of NGOs is of particular importance. Providing both research, and a wide variety of services, particularly regarding the protection of victims, NGOs are vital partners of state institutions. It is important, however, that NGOs do not come to be seen as alleviating the state of its own, primary, responsibilities. Well-defined relations, effective cooperation mechanisms and regular consultation are essential if their respective areas of expertise and competence are to reinforce each other. Consideration must also be given to the effective protection of NGOs active in the fight against trafficking from the threats of the agents of trafficking.

National Ombudsmen can also make a significant contribution to combating trafficking, both in virtue of the individual complaints they may receive and the legislation and practices they can review. In respect of the trafficking in children, Child Ombudsmen evidently have an important role to play as watchdogs and awareness raisers. Their active engagement in these areas is vital.

Local authorities, whilst often ignored, are invariably amongst the first to be confronted with the consequences of trafficking. The increased sensitivity of local administrations to the particular needs of victims is vital, in terms of the resources made available for their support and the provision of the support they require, whether in terms of housing, education or other welfare benefits.

Clear national action plans outlining the roles of, and the relations between, all these actors are required. The ability to prepare such plans effectively depends, however, on the accurate assessment of the scale and nature of the problem in each country. At present very few countries possess such a picture of the problem. Reliable statistics are scarce. Whilst this is largely due to the clandestine nature of trafficking in human beings, states have an interest and a responsibility to provide accurate, public data on this issue. Moreover, state actors have the most access to relevant information.

Greater cooperation is not only required between different actors at the national level. Trafficking is an international activity requiring an international response. Trafficking networks operate transnationally and their effective prosecution requires greater levels of investigative and judicial cooperation, on the basis of commonly accepted principles and methods, than has been achieved to date. The need for the effective harmonisation of offences and procedures is evident. Protection programmes also require greater transnational cooperation; repatriation, in particular, is dependent on effective coordination if the rights of victims are to be assured. Other forms of international cooperation to be encouraged might include the establishment of twinning projects between Stability Pact Task Force donors and recipient countries coordinators for the pooling of experience and the provision of needed funding.

Some NGOs expressed concern over the possible influx of child trafficking in connection with the forthcoming Olympic Games. Whilst significant anticipatory efforts have already been made by the host country, additional state and NGO structures for the detection and support of possible victims should be encouraged. In view of the complex transnational nature of trafficking networks, states in the region might be encouraged to consider increasing existing cooperation in their response to this phenomenon.

International organisations have a key role to play both in assisting the elaboration of effective national responses to the challenges of trafficking and in facilitating international cooperation. Though a wide variety of instruments, recommendations and structures relevant to Europe already exist at the global and regional levels, there is a need for reinforced regional action.

The Council of Europe counts origin, transit and destination countries amongst its members and is therefore extremely to well placed to contribute to the fight against trafficking. Its combined experience in human rights protection and legal cooperation make it all the more suited to the dual tasks of victim protection and criminal prosecution. The Council of Europe has, indeed, already employed this expertise in the adoption of numerous recommendations on issues relating to trafficking in human beings.

However, whilst the way ahead has been lit, too few steps have yet been taken. The time has come to translate commitment into action and recommendations into obligations. The discussions of the last two days all point to the need, and the readiness, for a binding regional instrument covering the prevention of trafficking, the prosecution of its agents and the protection of its victims. Increased international cooperation needs to be facilitated. The proposed Council of Europe Comprehensive Convention on Action Against Trafficking in Human Beings is intended to cover these areas. It is imperative that the Governments of its member States display the necessary political will to proceed rapidly with the elaboration and adoption of this instrument.

agron_jozef_mjeku
    Anėtarėsuar
    07-03-2004
    Vendndodhja
    Germany/Belgium
    Postime
    "Combating Trafficking Of Children In Europe" Held Its Meeting In Tirana

Tirana, 20.01.2004 - The Commissioner for Human Rights of the Council of Europe, Alvaro Gil-Robles, and Minsitry of Labour and Social Affairs of Albania organised a forum entitled “Combating trafficking of children in Europe” on 19 and 20 January in Tirana, at the Hotel Sheraton.

The event has been organised with Mr. Engjell Bejtja, Minister for Labour and Social Affairs of the Republic of Albania and Ms. Helga Konrad, Chair of the Stability Pact for South-Eastern Europe’s Task Force on Trafficking in Human Beings. The forum brought together government officials, parliamentarians, representatives of international organisations and NGOs active in this area, in order to analyse legislative shortcomings, the implementation of existing laws and the prevention of trafficking.

Participants of the training were Governmental and NGO representatives from countries members of Council of Europe especially from countries where child trafficking is a major issue such as Albania, Bulgaria, Bosnia, Serbia & Montenegro, Rumania, Greece, Macedonia, Moldova etc. At the end of the Formum, a list of Conclusions were adopted that could serve as a platform to fight against child trafficking in Europe.

agron_jozef_mjeku
    Anėtarėsuar
    07-03-2004
    Vendndodhja
    Germany/Belgium
    Postime
    In Italy and Greece, Albanian girls are subjected to extreme levels of danger, violence and sexual exploitation

Child Trafficking in Albania a Save the Children's report

by Daniel Renton

Save the Children has published "Child Trafficking in Albania". The report concludes that thousands of women and children have been abducted and forced to work as prostitutes abroad. It was also found that this practice still occurs on a daily basis.
    It maintains that at least 60% of Albanians trafficked for prostitution are children. More than half are tricked into prostitution, while more than a third are abducted. Up to 90% of girls over the age of 14 no longer attend school in some rural areas due to fear of being trafficked.
    This report has been instrumental in bringing the situation to light in Albania and beyond. It is expected to translate into changes in government policies and public attitudes which will have an impact on curbing this traffic in human lives.
    Albania has been a major source country for the trafficking of women and children (The Convention on the Rights of the Child defines children as under 18 years old.) since the collapse of communism in 1991. It is estimated that there are 30,000 Albanian prostitutes abroad. Despite this, until 1997, Albanian authorities were reluctant to admit that many were the victims of trafficking. Today, trafficking is high on the political agenda, but still very little research has been done into the trafficking of Albanian women and children abroad. Apart from the efforts of some national non-government organisations, the fate of trafficked women and girls has, by and large, been ignored.
    Because of the absence of any meaningful or reliable statistics on trafficking (either in Albania or host countries), the study relied on anecdotal evidence at grassroots level to better determine numbers, recruitment areas, trends and practices. Through discussion groups, questionnaires and over a 100 interviews, a research team consulted victims, teachers, missionaries, villagers, speedboat owners, students, state officials, non-governmental organisations and international organisations. The intention was to hear first-hand from those who have witnessed trafficking in the worst affected areas of Albania.
    The study concluded that trafficking has been, and still is, widespread in the country and the majority of victims are children. Trafficking is usually conducted through offers of false marriages and jobs, or abduction and selling. In some parts of Albania, there is hardly a village that remains untouched. While the trend has shown a slight decline since 1997/98, trafficking of children for prostitution continues on an almost daily basis and the risks of recruitment remain high, especially for the poor and ill educated.
    For example, in Puke district in the north, village teachers have identified 87 females trafficked in the last three years, 80% of them children. Local sources claim 2000 women from the Berat district are working as prostitutes abroad, 80% of them were children when they were trafficked. In a handful of villages in the Zadrima area, it is estimated that 30 women have been forced into prostitution. There are countless other examples and a significant number of those have occurred in the last 6 months.
    However, the picture is a complicated one. There is a steady rise in emigration for voluntary prostitution abroad to escape poverty and bleak futures in Albania. It is difficult to determine who leaves willingly and who is forced to leave for prostitution. But according to Italian NGOs, many of the voluntary prostitutes are unprepared for the harsh reality awaiting them and often end up being trafficked, exploited, and victimised when abroad. The area of forced trafficking and willing emigration for illicit activity is further blurred when discussing children. Children may say they go willingly, but are often coerced, or convinced by adults, to engage in illegal activity without understanding the nature of the work.
    In Italy and Greece where there are estimated to be 15,000 and 6,000 Albanian prostitutes respectively, Albanian girls are subjected to extreme levels of danger, violence and sexual exploitation. Many, perhaps the majority, are unpaid, rendering them sex-slaves. Their passports are taken and threats and intimidation to themselves and their families prevent them from escaping and testifying against their pimps. The Albanian pimp has a reputation for extreme ruthlessness and murder is not uncommon. Last year, the Italian Ministry of Interior reported that 168 foreign prostitutes had been killed, the majority Albanians or Nigerians murdered by their pimps.
    Those who do return to Albania (many are deported from Italy daily) are given very little help. There is not a single official shelter or welfare programme available to them and the state provides no security or protection. Some religious orders offer temporary accommodation but these services are on an ad hoc, case-by-case basis. If they attempt to return to their communities they usually face ostracisation and family rejection. Albania still has a culture that blames girls that have been sexually abused rather than seeing them as victims. In practise many fear to come back and those that do are usually re-trafficked.
    The trafficking of children to Greece for begging and forced labour is no less alarming. It is estimated that there are 1000 mainly Albanian gypsy children in the city of Thessaloniki alone. They, too, tell stories of systematic violence and exploitation at the hands of their traffickers. Yet the Albanian Ministry of Public Order claims to have no evidence of the trade and the general public appear to be largely indifferent.
    An alarming consequence of the fear of trafficking in Albania is a dramatic decrease in the number of girls over the age of 14 attending high school. In remote areas, where pupils may have to walk for over an hour to get to school, the research has discovered that as many as 90% of girls no longer receive a high school education. Although there are other factors that contribute to the trend, the majority of parents say their daughters would attend school, if their security on route could be guaranteed.
    Awareness of trafficking is high in many areas as a result of media attention and the warnings of those who have returned. But there is still an urgent need to inform those in the remote areas because the conditions that make girls and women susceptible to the approaches of traffickers - poverty, unemployment, lack of education and reduced marriage prospects due to the mass emigration of boys - are as acute as ever.
    Trafficking of women and children, illegal immigrants, drugs and weapons is a multimillion dollar industry, which directly and indirectly employs many people in Albania. But despite the fact that trafficking is now high on the political agenda, there are still very few prosecutions. Albania is now a major transit country for the trafficking of thousands of foreign women every year from countries such as Moldova, Romania and Ukraine and the crime networks continue to operate with virtual impunity.
    While traffickers (many of whom are well known) continue to live within the community and their activities are tolerated, there is a continuing threat to Albanian girls. As an ex-INTERPOL source says, "As long as the economic conditions prevail and the financial rewards are so high, Albania will remain a source country."
    The report concludes that it is incumbent on the government of Albania to address the issue of trafficking more seriously. It also needs to enforce the law, prosecute criminals, provide services and welfare programmes for victims, ensure the security and protection of victims and organisations trying to help them and tackle the indifference of the Albanian public. In the meantime, international organisations and NGOs can do a great deal to prevent further trafficking of children and help those already trafficked.
    Main conclusions
    Albania continues to be a significant source country of trafficking. This situation will remain as such until the law is enforced and the prevailing conditions of poverty and lack of opportunity ameliorate.
    The most "at risk" groups are children (under 18) from poor and ill-educated families.
    There needs to be programmes and services to help victims, but these must be developed in conjunction with local NGOs and with the support of the government and community. This is not possible until the government provides protection and security.

Faqja 2 prej 5 FillimFillim 1234 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •