Close
Duke shfaqur rezultatin 1 deri 6 prej 6
  1. #1
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Antarsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    24,083
    Faleminderit
    64
    769 falenderime n 629 postime

    Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun pr marveshjen me Greqin

    Presidenti Meta bn publik qndrimin e tij lidhur me Krkesn pr autorizim negociatash me paln greke

    N funksion t transparencs me opinionin publik, Presidenti i Republiks s Shqipris, Sh.T.Z. Ilir Meta vlerson t bj publik qndrimin e tij lidhur me Krkesn pr autorizim negociatash me paln greke drguar Ministris s Evrops dhe Punve t Jashtme, ditn e premte, dat 16 shkurt 2018, dhe po n funksion t transparencs Presidenti i Republiks s Shqipris Sh.T.Z. Ilir Meta do t mbaj nj konferenc shtypi n Institucionin e Presidencs sot, me datn 20 shkurt 2018, n orn 13:00.

    Lnda: Mbi krkesn nr. 2428 prot, dat 13.02.2018 Krkes pr autorizim negociatash me paln greke.

    Drejtuar:Zotit Ditmir BUSHATI

    MINISTR I EVROPS DHE PUNVE T JASHTME

    Pr dijeni:Zotit Edi RAMA

    KRYEMINISTR

    I nderuar Zoti Ministr,

    Nprmjet shkress suaj nr. 2428, dat 12.02.2018, u njoha me krkesn pr Autorizim negociatash me paln greke.

    Presidenti i Republiks, vlerson angazhimin e Ministris s Evrops dhe Punve t Jashtme pr t nisur negociatat pr nj marrveshje t re ndrshtetrore pr delimitimin e hapsirave detare me Greqin. Bashkpunimi i hapur dhe i ndrsjellt sht n themel t parimit t fqinjsis s mir.

    Presidenti i Republiks, sht i bindur se delimitimi i hapsirave detare me Greqin, sht n interesin m t mir t vendit ton n t gjitha aspektet, si n drejtim t ushtrimit t sovranitetit dhe juridiksionit kombtar, ashtu edhe n drejtim t siguris, dobis ekonomike, politike, sociale, etj.

    N kt kontekst, zgjidhja pr ndarjen, prdorimin dhe shfrytzimin racional, efektiv dhe n mnyr sa m t drejt e t barabart t hapsirave detare dhe burimeve t tyre me Republikn e Greqis, duhet t vij prmes nj emruesi t prbashkt midis dy vendeve.

    Theksoj, se sht e detyrueshme q do zgjidhje t respektoj parimet e Kushtetuts s Republiks s Shqipris, detyrimet e vendosura pr zbatim nga Vendimi i Gjykats Kushtetuese nr. 15, dat 15.04.2010, kuadri ligjor i brendshm, aktet ndrkombtare ku Shqipria sht pal, si dhe duke patur parsor interesin shtetror.

    Nga shqyrtimi i krkess s paraqitur, pr Autorizim negociatash me paln Greke, konstatohet se;

    1.Krkesa nuk prkufizon qart objektin e negociatave pr t cilin krkohet Autorizim pr Plotfuqi.
    Shkresa nr. 2428 prot, dat 13.02.2018, q n Lnd, sht e paqart, pasi sipas saj objekti sht Prcillet krkes pr autorizim negociatash me paln Greke dhe ky prkufizim nuk parashikon, se cili sht objekti konkret pr t cilin krkohet Autorizim pr Plotfuqi dhe nuk reflekton detyrimet q rrjedhin nga Vendimi i Gjykats Kushtetuese nr. 15, dat 10.04.2010.

    S pari, duhet evidentuar se kjo krkes sht e prbr gjithsej nga nj krkes e vetme (gjithsej 4 flet) dhe nuk prmban asnj dokument shoqrues apo shpjegues bashklidhur.

    Nga shqyrtimi trsor i krkess rezulton se ajo nuk shpreh n mnyr t qart dhe eksplicite titullin e marrveshjes dhe objektin konkret pr t cilin shteti shqiptar krkon t hyj n negociata zyrtare me shtetin grek.

    Prcaktimi i sakt dhe pa asnj ekuivok i titullit t marrveshjes dhe objektit t negociatave, n proceset e diskutimeve negociuese ndrkombtare me qllim lidhjen e nj marrveshjeje t ksaj natyre sht kushti themelor q duhet t plotsohet, dhe mbi t cilin lshohet Autorizimi pr Plotfuqi nga Presidenti i Republiks.

    Vetm duke prcaktuar objektin e sakt t negocimit, grupi negociator legjitimohet pr t zhvilluar diskutime brenda objektit t tij.

    N pjesn hyrse t shkress citohet se :

    Delitimimi i hapsirave detare me fqinjt nprmjet marrveshjeve dypalshe mbetet nj shtje e rndsis prioritare pr vendin ton.

    Ndrkoh n faqen 3 t krkess suaj, parashtrohet se:

    Delitimimi i hapsirave detare sht prfshir dhe n paketn e shtjeve t hapura mes dy vendeve t diskutuara n kuadrin e mekanizmit dypalsh. Nisur nga sa m sipr me paln greke sht rn n parim dakord pr t negociuar nj marrveshje t re pr t delitimuar hapsirat detare sipas nj ndarjeje t drejt pr palt. Diskutimet e deritanishme pr shtjen e delitimimi t hapsirave detare nevojitet t konkretizohen me negociata mes palve.

    N paragrafin e fundit t faqes 3 t ksaj krkese parashtrohet se :

    Synimi i negociatave teknike me paln greke do t jet:

    Negocimi dhe finalizimi i nj marrveshje t re pr delitimimin e t gjitha hapsirave detare t prcaktuara pr t Drejtn e Detit me koordinata gjeografike; Detin Territorial, Zonn Ekskluzive Ekonomike dhe Shelfin Kontinental.
    N lidhje me kt q ju citoni, gjithka q sht vlersuar nga qeveria se duhet t negociohet nuk mundet q ti krkohet autoritetit m t lart, duke prdorur terma t till si synim, por qartsisht sipas Kushtetuts dhe ligjeve, krkesa pr Autorizim duhet t jet e shprehur ekzaktsisht mbi titullin e marrveshjes dhe objektin e saj.

    Pr m tej n krkesn pr Autorizim pr Negocim, do t duhej t prfshiheshin edhe hartat analoge dixhitale, si instrumente negociuese teknike parsore q pasqyrojn realitetin gjeografik t hapsirs q delimitohet.

    N paragrafin e parafundit t faqes 4 t krkess suaj, citohet edhe nj fakt tjetr, ku ju parashtroni se :

    Arritja e marrveshjes do t shrbente paralelisht dhe pr plotsimin e kuadrit ligjor ndrkufitar toksor me lidhjen e Marrveshjes pr Piramidat Kufitare dhe Marrveshjes pr Zgjidhjen e Incidenteve Kufitare t cilat jan krkuar pr dekada me radh nga pala jon, por q nuk kan patur reagim pozitiv t pals Greke. Kjo paket marrveshjesh do t zgjidhte njher e mir problematikat ndrkufitare mes dy vendeve dhe do t rrzonte do lloj pretendimi territorial q mund t ekzistojn n t dy vendet.

    Lidhur me kt paragraf t letrs suaj, t sqarohet qart se pr far pretendimesh konkrete territoriale bhet fjal, cila pal i ka shfaqur ato, n mnyr, n far kohe, dhe a ka qen kjo shtje objekti i diskutimit eksploratore diplomatike q jan realizuar prpara paraqitjes s krkess pr negocim dhe krkohet q nga ju me prioritet t vihet n dispozion t Presidentit t Republiks, i gjith informacioni q dispononi n lidhje me kt shtje.

    Pr m tepr, nga shqyrtimi trsor dhe analitik i objektit t krkess, konstatohet se jan t paqart elementt konkret t objektit t negocimit.

    Gjykata Kushtetuese n pikn 82.3, ka prcaktuar nj detaj t rndsishm q ndikon n prcaktimin e objektit konkret t negocimit.

    Gjithashtu sht i paqart objekti i negocimit, edhe sa i takon pjess ku puqen hapsirat detare ndrmjet tre shteteve (Itali-Greqi-Shqipri), pasi kjo mund t kaprcente kufijt e ktij autorizimi negocimi dypalsh.

    Si konkluzion, prcaktimi i qart i objektit t negocimit dhe vnia n jet e detyrs s marr nga grupi negociator q formalizohet n aktin e Autorizimit pr Plotfuqi q Presidenti i Republiks lshon nprmjet delegimit sht nj krkes e qart e neneve 3, 4, 7 dhe 92/, t cilat shpjegohen gjersisht n mnyr shteruese n Vendimin nr. 15/2010, t Gjykats Kushtetuese ku ndr t tjera n pikn, 37, prcaktohet se :

    37.Gjykata mon se qllimi i plotfuqis sht dhnia e autorizimit nga organi kompetent pr t biseduar me paln tjetr pr shtje q caktohen shprehimisht n objektin e plotfuqis. Prfaqsuesit e shtetit q pajisen me plotfuqi jan t autorizuar t bisedojn vetm pr aq sa sht prcaktuar n mandatin e dhn pr prfaqsim. N do rast, negocimi dhe lidhja e marrveshjes duhet t bhet brenda kufijve t prcaktuar n plotfuqin e dhn nga organi kompetent. N kt mnyr, pr do ndryshim, shtes apo zvoglim t objektit t negocimeve, prfaqsuesit e shtetit shqiptar jan t detyruar t krkojn marrjen e nj plotfuqie t re ose ndryshimin, shtesn apo zvoglimin e objektit t plotfuqis s dhn, duke respektuar parimin e shtetit t s drejts.

    N prfundim, duke iu referuar standardit Kushtetues, t hierarkis s zbatimit t norms, parashikuar n nenin 4, dhe 116 pika 1 t Kushtetuts, dhe mbshtetur n parashikimet e pjess arsyetuese t Vendimit nr. 15/2010 t Gjykats Kushtetuese, n krahasim me far parashtrohen n krkesn Tuaj, rezulton se nuk sht prcaktuar qart objekti i krkimit pr negocim pr t cilin i krkohet Presidentit i Republiks Autorizim pr Plotfuqi.

    Objekti i sakt i tagrit t prfaqsimit q do t delegohet duhet t jet i specifikuar n kt akt q Presidenti i Republiks duhet t lshoj, dhe mbi t cilin grupi negociator i mandatuar duhet t veproj gjat negociatave.

    Paqartsia e objektit konkret t negocimit pr t cilin krkohet Autorizim pr Plotfuqi nga Presidenti, evidentohet edhe m tepr, pasi krkesa e paraqitur nuk sht e shoqruar as me tekstin e projekt-marrveshjes dhe as relacionin shoqrues, krkes kjo e nenit 6, pika 3, germa c, t ligjit nr.43/2016 Pr marrveshjet ndrkombtare n Republikn e Shqipris, ku citohet se:

    c) n rastet e prmendura n shkronjat a dhe b, t ksaj pike, krkesa pr lshimin e plotfuqis i drejtohet autoritetit kompetent pr lshimin e autorizimit nga institucioni q ka iniciativn pr lidhjen e marrveshjes, t shoqruar nga teksti i projektmarrveshjes dhe nj relacion shpjegues.

    Pr m tepr, n krkesn e paraqitur pr autorizim negociatash me paln Greke, n faqen 3, citohet se :

    Prej vitit 2014 e deri m sot jan zhvilluar disa diskutime eksploratore, n nivel diplomatik me paln greke pr zgjidhjen e ksaj shtjeje.

    N prgatitjen e qndrimeve t pals son pr kt shtje jan mbajtur parasysh parimet e Konvents pr t Drejtn e Detit, vendimi i Gjykats Kushtetuese, legjislacioni yn i brendshm pr kufijt detar dhe analiza e brendshme.

    Nga sa m sipr, konstatohet aktivizimi edhe i instrumenteve t karakterit teknik prvese politik n fazn prgatitore q i paraprijn hyrjes n negociata, e pr rrjedhoj dhe krkess pr pajisjen me Autorizim pr Plotfuqi.

    Ndaj, sht e nevojshme q dokumentet q shoqrojn krkesn tuaj, t prcillen pran institucionit t Presidentit dhe t prmbajn edhe nj informacion shterues mbi materialet apo minutat e diskutimeve eksploratore me paln greke si dhe n mnyr t veant analiza e brendshme e br nga Ministria e Punve t Jashtme lidhur me kt shtje, si dhe personat dhe funksionet e tyre, q e kan kryer kt analiz.

    Si prfundim, nga sa konstatohet m sipr n lidhje me objektin e sakt t negocimit, Presidenti i Republiks, konkludon se:

    T qartsohet n mnyr t mirprcaktuar objekti i krkess pr negocim, duke prmbushur t gjitha mangsit e konstatuara, si dhe t paraqiten informacionet shtes t krkuara.

    2. N krkesn e paraqitur lidhur me prbrjen e grupit negociator referohet se:

    Pas autorizimit Tuaj, do t ngrihet me Urdhr t Kryeministrit Grupi Negociator, i cili do t negocioj marrveshjen e re me paln Greke. N kt grup negociator t prfshihen prfaqsues nga Ministria e Mbrojtjes, Forca Detare, Institucioni i Gjeografis dhe Infrastrukturs Ushtarake, Ministria pr Evropn dhe Punt e Jashtme, Ministria e Infrastrukturs, Agjencia Kombtare e Burimeve Natyrore, Shrbimi Gjeologjik Shqiptar, Ministria e Bujqsis dhe Zhvillimit Rural, Ministria e Mjedisit dhe Ministria e Brendshme.

    N lidhje me kt shtje, Gjykata Kushtetuese n Vendimin nr. 15/2010, n pikn 36, ka prcaktuar qart se:

    36. Presidenti i Republiks sht prfaqsuesi m i lart i shtetit shqiptar n marrdhniet me jasht, n kuptim t nenit 86/1 t Kushtetuts dhe ka autoritetin pr t lidhur marrveshje ndrkombtare si prfaqsues legjitim i shtetit, sipas nenit 92/ t Kushtetuts. Nga kjo rezulton se, ose ai vet duhet t kishte marr pjes n lidhjen e marrveshjes ose, nprmjet plotfuqis, duhej t kishte autorizuar grupin negociator pr kt qllim.

    Mbshtetur n parashikimet e nenit 92/, t Kushtetuts, dhe Vendimit t Gjykats Kushtetuese nr.15/2010, n t cilin sht qartsuar mnyra se si Presidenti e ushtron t drejtn pr lidhjen e marrveshjeve ndrkombtare konstatohet se :

    Prbrja e grupit negociator sa i takon institucioneve t prfshira nuk sht e plot, dhe

    Mungesa e prcaktimit nominal t delegacionit krijon hapsir q t mos prmbush standardet pr nivelin e njohurive t krkuara apo, nuk jep garancit e nevojshme pr integritetin moral dhe profesional pr t marr pjes n negociata kaq t rndsishme pr shtetin shqiptar.

    Nga sa m sipr, rezulton se;

    S pari, grupi negociator q do t realizoj negociatat, duhet t prfaqsoj ekspertizn m t thelluar dhe m t mir profesionale n t gjitha fushat n interes t negocimit, me qllim q niveli i prfaqsimit t Shtetit Shqiptar dhe mbrojtja e interesave t tij t realizohet n lartsin e krkuar nga interesat e vendit.

    N funksion t realizimit t objektivave t negocimit dhe t ekspertizs, do t duhet t merret n konsiderat dhe pjesmarrja e prfaqsuesve t institucioneve t tjer ve atyre t cituar n krkes t tilla si Akademis s Shkencave, Agjencis s Informacionit Gjeohapsinor (ASIG), Universitetit t Tirans, Akademis s Albanologjis, Institutit t Arkeologjis, Ministris s Drejtsis, Ministris s Kulturs, etj.

    S dyti, krkesa pr dhnien e Autorizimit pr Plotfuqi, si rezulton nga krkesat e Kushtetuts, Vendimit nr.15/2010 t Gjykats Kushtetuese, ligjit nr. 43/2016, por edhe nga praktika tashm e konsoliduar n kt drejtim, duhet t prcaktoj qart se cila do t jet prbrja nominale e grupit negociator, pra jo vetm me emrtesat e institucioneve, por dhe emrat konkret t personave dhe funksionet dhe profesionet q ata prfaqsojn.

    N krkes nuk prcaktohet se kush do t jet personi q do t udhheq Grupin Negociator, gj q sht tepr e rndsishme nisur nga prvoja jo pozitive n t kaluarn.

    Krkesa pr pajisjen me autorizim, duhet t shoqrohet detyrimisht me listn nominale t emrave konkret prbrjes t grupit negociator, shoqruar me CV prkatse, q do t krijonte mundsin e vlersimit t prmbushjes s kritereve t integritetit moral dhe profesional q krijojn besimin tek Presidenti i Republiks, pr ti dhn besimin q ta prfaqsojn at n kto negociata.

    Pr nga rndsia e ksaj marrveshjeje dhe njohurit e veanta q krkohen n kt fush, Presidenti i Republiks nuk sht informuar nse, deri n kto momente, sht kshilluar ekspertiz e jashtme dhe nse synohet t merret nj e till gjat procesit t negocimit pr kt marrveshje.

    Pr sa m sipr, n formn e paraqitur, krkesa lidhur me grupin negociator dhe prbrjen e tij sht jo e plot dhe e pabazuar n Kushtetut, Vendimin nr.15/2010 t Gjykats Kushtetuese, praktiks s mparshme.

    Plotsimi i mangsive t konstatuara n lidhje me grupin negociator dhe prbrjen e tij sht kusht i domosdoshm n vlersimin e krkess pr pajisjen me Autorizim pr Plotfuqi.

    3. shtja e standardeve dhe metodologjis t prdorshme pr negocim.
    N krkes fq 2-3, parashtrohet se:

    Delimitimi i vitit 2009 ishte rezultati m minimal q mund t arrinte vendi yn me Greqin;
    Nevojitet lidhja e nj marrveshjeje t bazuar n nj parim t ri delimitimi. Parimi i barazlargsis shrben si piknisje pr korrektimin e vijs delimituese n favor t pals son. Pr kt qllim nevojitet aplikimi i parimit barazlargsi me korrektim;
    Delimitimi i ri duhet t sjell prfitim n hapsirat detare t Shqipris. Prfitimi n hapsirn e Detit Territorial, do t ishte m i favorshm sepse n kt hapsir detare ushtrohet sovranitet i plot n det, tabanin e detit dhe hapsirn ajrore mbi t, ndrsa n Shelfin Kontinental dhe ZEE vendi yn do t prfitonte zgjerimin e t drejtave sovrane (shfrytzim burimesh q ekzistojn n kto hapsira, por jo sovranitet t plot).
    Lidhur me sa m sipr, bazuar dhe n pikat 82.1, 82.2, 82.3, 82.4, 86, 90, 92, 95, 96 dhe 98 t Vendimit t Gjykats Kushtetuese nr.15/2010, krkesa e paraqitur do t duhej t shoqrohej me prcaktimin e qart se n ciln pjes t hapsirs detare t vijs s delitimit do t prdoret parimi i barazlargsis strikte dhe ku parimi i barazlargsis me korrektim, duke saktsuar gjithashtu se cilat jan momentet konkrete q krkojn negocim dhe jan objekt i mosmarrveshjeve ndrmjet palve.

    Prmbushja e ksaj detyre do t qartsonte objektivat, metodologjin dhe parimet q do t prdorte grupi negociator, pr prcaktimi e nj kufiri detar n prputhje me Konventn e OKB-s mbi t Drejtn e Detit, praktikn Ndrkombtare, Kushtetutn, vendimin nr.15/2010 t Gjykats Kushtetuese dhe mbi t gjitha n interesin m t mir t Shqipris.

    Saktsimi i hapsirs konkrete detare t prdorimit t parimit t Ekites, sht thelbsor pr arritjen e nj marrveshje t drejt si ka arsyetuar Gjykata Kushtetuese n vendimin e saj nr.15/2010.

    Presidenti i Republiks vlerson se;

    N prputhje me Kushtetutn e Republiks s Shqipris, detyrimeve t vendosura pr zbatim nga Vendimi nr.15, dat 15.04.2010, t Gjykats Kushtetuese, kuadrit t brendshm ligjor, akteve ndrkombtare ku Shqipria sht pal dhe n interes parsor shtetror, prmbushja e kritereve, krkesave, t parashtruara e t konstatuara m sipr, prbn domosdoshmri kushtetuese pr marrjen e vendimit pr pajisjen me Autorizim pr Plotfuqi, t krkuar me shkresn nr. 2428 prot, dat 13.02.2018.

    ILIR META

    Koha Jone

  2. #2
    i/e regjistruar
    Antarsuar
    30-03-2006
    Postime
    237
    Faleminderit
    10
    25 falenderime n 24 postime

    Pr: Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun p marveshjen me Greqin

    Negociatat nuk behen asnjehere ne transparence, por historikisht ne nuk eshte se kemi patur eksperienca te mira me qeverite, pasi nuk eshte se biem ne nje mendje qofte edhe per politiken e jashtme

  3. #3
    i/e regjistruar Maska e SERAFIM DILO
    Antarsuar
    06-01-2008
    Postime
    6,924
    Faleminderit
    406
    498 falenderime n 419 postime

    Pr: Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun p marveshjen me Greqin

    Citim Postuar m par nga aimilius Lexo Postimin
    Negociatat nuk behen asnjehere ne transparence, por historikisht ne nuk eshte se kemi patur eksperienca te mira me qeverite, pasi nuk eshte se biem ne nje mendje qofte edhe per politiken e jashtme
    Negociatat behen gjithmone ne menyre trasparente sepse mungesa e traparences kushtezon do negocjues perballe pergjegjsive ligjore. Nuk mundet te egzistoje as si ide qe nje negociate nuk mundet te jete trasparente kur akti i saj final do behet ligj qe ne fund do jete trasparent.
    Kryeministri grek u ka parashtruar te gjitha forcave greke se fare po necocioet dhe si do negocioet,me trasparence normale.

    Kjo ideja qe do gje duhet te mos jete traparente eshte nje tradite Berishiane qe vjen nga Sigurimi. Nuk eshte as tradite shteterore dhe as tradite dipllomatike e huaj. Ky budallek qe do gje duhet mbajtur sekret,se do gje eshte pazar eshte nje praktike vetem shqiptare (mjafton te shikosh do lloje privatizimi ose koncesioni).


    Megjithate,qe do vinte nje dite qe populli do mbante shpresat te presidenti Meta eshte nje fakt, qe mundet te shpegoje, dhe shprehjen "qe e keqia s'ka fund".

    Gjithmone, mbetemi tek mlite qe duhet ti varim ujkut ne qafe. Por nuk kerkojme as qe te mos i varim melite dhe as te heqim ujqrit,por shpresojm gjithmone qe ujku mos ti haje melite sepse eshte i ngopur.

  4. #4
    i/e regjistruar
    Antarsuar
    30-03-2006
    Postime
    237
    Faleminderit
    10
    25 falenderime n 24 postime

    Talking Pr: Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun p marveshjen me Greqin

    Citim Postuar m par nga SERAFIM DILO Lexo Postimin
    Negociatat behen gjithmone ne menyre trasparente sepse mungesa e traparences kushtezon do negocjues perballe pergjegjsive ligjore. Nuk mundet te egzistoje as si ide qe nje negociate nuk mundet te jete trasparente kur akti i saj final do behet ligj qe ne fund do jete trasparent.
    Kryeministri grek u ka parashtruar te gjitha forcave greke se fare po necocioet dhe si do negocioet,me trasparence normale.

    Kjo ideja qe do gje duhet te mos jete traparente eshte nje tradite Berishiane qe vjen nga Sigurimi. Nuk eshte as tradite shteterore dhe as tradite dipllomatike e huaj. Ky budallek qe do gje duhet mbajtur sekret,se do gje eshte pazar eshte nje praktike vetem shqiptare (mjafton te shikosh do lloje privatizimi ose koncesioni).


    Megjithate,qe do vinte nje dite qe populli do mbante shpresat te presidenti Meta eshte nje fakt, qe mundet te shpegoje, dhe shprehjen "qe e keqia s'ka fund".

    Gjithmone, mbetemi tek mlite qe duhet ti varim ujkut ne qafe. Por nuk kerkojme as qe te mos i varim melite dhe as te heqim ujqrit,por shpresojm gjithmone qe ujku mos ti haje melite sepse eshte i ngopur.
    Ate qe dua te them, nuk behet transparente bisedat asnjehere aq me teper per ceshjte sensitive. Se po te ishte ashtu pse te mos beheshin me dyer te hapur.
    po jam dakort kur thua, se meqe akti perfundimrar do merret vesh, atehere duhet te dijme dicka. Nje fare ideje apo pikat e diskutumin do te duhet te diheshin.
    Nuk e di sa e vertete eshte qe kryeministri grek ua ta thene te gjitha gazetareve, por nje gje mund te themi per greket, mund te haen e te grien midis tyre,
    per politiken e jashme jane te nje mendje dhe mbajne nje linje.
    edhe ajo e sigurimit apo berishimit ka baza. pasi ne jemi pjelle e keqe, kur e beri sala marveshjen, edi cirrej dhe thirristje tradhetari yyy.
    tani qe po e ben edi (me mire per ne apo me keq nuk e dime) therret ai qe vete e nisi yyy tradhetor.
    do te shohim ca do behet, per mire dalte...

  5. #5
    i/e regjistruar Maska e SERAFIM DILO
    Antarsuar
    06-01-2008
    Postime
    6,924
    Faleminderit
    406
    498 falenderime n 419 postime

    Pr: Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun p marveshjen me Greqin

    Citim Postuar m par nga aimilius Lexo Postimin
    Ate qe dua te them, nuk behet transparente bisedat asnjehere aq me teper per ceshjte sensitive. Se po te ishte ashtu pse te mos beheshin me dyer te hapur.
    po jam dakort kur thua, se meqe akti perfundimrar do merret vesh, atehere duhet te dijme dicka. Nje fare ideje apo pikat e diskutumin do te duhet te diheshin.
    Nuk e di sa e vertete eshte qe kryeministri grek ua ta thene te gjitha gazetareve, por nje gje mund te themi per greket, mund te haen e te grien midis tyre,
    per politiken e jashme jane te nje mendje dhe mbajne nje linje.
    edhe ajo e sigurimit apo berishimit ka baza. pasi ne jemi pjelle e keqe, kur e beri sala marveshjen, edi cirrej dhe thirristje tradhetari yyy.
    tani qe po e ben edi (me mire per ne apo me keq nuk e dime) therret ai qe vete e nisi yyy tradhetor.
    do te shohim ca do behet, per mire dalte...
    Nuk ka asnje eshtje sensitive sepse nuk ka asgje qe duhet te mbahet e mshehur,nuk ke as probleme te rendit dhe as lufte kunder terrorizmit ose krimit. Ke thjeshte tre kater pika qe do diskutosh. Mbasi diskutohet do kerkohet te kete nje dokument zyrtar qe do behet publik.
    Trasparenca eshte minimumi qe nje qeveri politike ben qe ne fillim. Nje qeveri qe ka nje minimum dinjiteti politik thote : "Do diskutojme keto x probleme me Greqine. Keto jane problemet tona,keto jane problemet e Greqise. Keto probleme pronojme ose nuk pranojme te diskutohen si ata dhe si ne. Keto jane negociatoret dhe tekniket qe do marin pjese ne keto fusha.Marrveshja x do arihet me propabilitet brenda kesaj date a viti,po nuk u arit do mbetet pezull a do shkoje nepe gjykata internacionale...etj etj ". Nuk eshte se do shpikin legjislacion te ri a ndonje shpikje te re do kryejne vetem nje marrveshje ne emer te popullit dhe te shtetit.

    Edhe te behej me dyer te hapura nuk do kishte asnje problem...,mbase ishte me "kaotike" por do ishte nje plus per trasparencen.


    Se tani po kalojme nga nje ekstrem ne ekstremin tjeter,po flasim per partite shqiptare qe kane 25 vjet qe vet brenda partise nuk bejne dot zgjedhje normale,imagjino ti kerkosh partive shqiptare te bejne mbledhje me dyer te hapura... Por kjo e mbajturaa sekret e fare do lloj marrveshje eshte bere nje praktik abuzimi dhe vjedhjeje qe nuk durohet me.
    Ndryshuar pr her t fundit nga SERAFIM DILO : 21-02-2018 m 11:18

  6. #6
    i/e regjistruar
    Antarsuar
    30-03-2006
    Postime
    237
    Faleminderit
    10
    25 falenderime n 24 postime

    Pr: Presidenti Meta: Qeveria Rama t bj transparencn me publikun p marveshjen me Greqin

    e do nje barcolete me dy fjale ti
    (diplomacia shqiptare)

  7. Anetart m posht kan falenderuar aimilius pr postimin:

    SERAFIM DILO (21-02-2018)

Ruaj Lidhjet

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund t hapni tema t reja.
  • Ju nuk mund t postoni n tema.
  • Ju nuk mund t bashkngjitni skedar.
  • Ju nuk mund t ndryshoni postimet tuaja.
  •