Ky është manifestim politik dhe shumë i rrezikshëm për Shqiptarët-forca të erta naci fashiste dëshirojnë me çdo kusht që Shqipërinë ta paraqesin jo si shtet laik ku shteti dhe bashkësit
e fetare janë të ndara nga njëra tjetra por si shtet fetar. Demostrimi i besimit fetar sjell Shqipërine në anën e forcave të erta...Besimi fetar manifestohet/festohet në objekte fetare dhe jo në rrugë e sheshe-Kleri mercenar i zbaton urdhërat e Athinës dhe Beogradit-turp për politikanët e Shqipërisë dhe trojeve etnike....

This is a political manifestation and very dangerous for Albanians - the fascist forces at all want to present Albania not as a secular state where the state and religious communities are separated from each other but as a religious state. Demonstration of religious faith brings Albania to the side of the ... Religious faith is manifested / celebrated in religious objects and not in streets and squares-Mercenary clerks implements Athens and Belgrade orders - shame on Albanian politicians and ethnic lands. ..

https://www.facebook.com/xhamiteetir...4491548270253/