Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 7
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anėtarėsuar
    28-07-2011
    Postime

Thumbs up Shkolla gjermane merr emrin e shqiptarit

Njė shkollė fillore nė Berlin merr emrin e njė shqiptari. Bėhet fjalė pėr shkollėn e tetė tė integruar, e cila qysh nė kėtė vit shkollor, nė gjysėmvjetorin e dytė do tė mbajė emrin e Refik Veselit, njė heroi tė heshtur shqiptar tė njohur si njėri ndėr bashkėkombėsit e tij jo tė pakėt qė kanė shpėtuar hebrenjtė gjatė Luftės sė Dytė Botėrore.

Autoritetet e shkollės kishin marrė qė mė herėt vendimin pėr emrin shqiptar tė shkollės sė tyre, por procedurat burokratike e kishin shtyrė kėtė pėr njė kohė. Sė fundi, edhe enti pėr arsim i qarkut Friedrichshain-Kreuzberg e ka bėrė tė ditur vendimin.

Refik Veseli, nė kohėn Luftės sė Dytė Botėrore, kur ishte 17 vjeē, kishte fshehur dhe mbrojtur njė familje hebreje qė nė Shqipėri kishte ardhur nga Jugosllavia, shkruan morgenpost.de.

Veseli kishte mbajtur edhe pas luftės kontakte me familjen e shpėtuar. Sot ai dhe njė numėr shqiptarėsh janė nderuar me titullin e "Njerėzve tė drejtė" nga organizatat hebrenje qė kultivojnė kujtimin pėr holokaustin.
    http://www.botasot.info/diaspora/267...-e-shqiptarit/

2. Anetarėt mė poshtė kanė falenderuar Antiproanti pėr postimin:

DYDRINAS (24-01-2014)

i/e regjistruar Maska e Prudence
    Anėtarėsuar
    11-03-2008
    Postime

Pėr: Shkolla gjermane merr emrin e shqiptarit

me ne fund nje lajm i bukur.
    "Mė e mira ėshtė armike e sė mirės"

Dark Angel Maska e smokkie
    Anėtarėsuar
    08-01-2004
    Vendndodhja
    verdalle
    Postime

Shqiperia eshte i vetmi vend ne bote qe e perfundoi luften e dyte boterore me numer me te madh te Hebrenjve ne krahasim me para se te fillonte lufta.
    Fakt.
    Cdo gje eshte relative...

Anėtarėsuar
    28-07-2011
    Postime

Ja edhe lajmi gjermanisht...

Schule wird nach einem Albaner benannt

Die achte integrierte Sekundarschule an der Skalitzer Straße soll nach dem Albaner Refik Veseli benannt werden. Das hat das Bezirksamt Friedrichshain-Kreuzberg am Dienstag beschlossen. Die Schulkonferenz hatte sich schon 2013 für diesen Namen entschieden. Der 17 Jahre alte Moslem hatte im Zweiten Weltkrieg eine jüdische Familie aus Jugoslawien gerettet und blieb ihr auch in späteren Jahren in Freundschaft verbunden. Die Benennung soll im zweiten Schulhalbjahr 2013/2014 erfolgen. Man habe lange auf die Zustimmung des Amtes gewartet, hieß es aus der Schule.
    http://www.morgenpost.de/bezirke/fri...r-benannt.html

Yadvashem per Refik veselin dhe familjen e tij

Emri:  01.jpg

Shikime: 286

Madhėsia:  57.8 KB
    Veseli dhe Fatima Veseli dhe femijet e tyre Refik, Hamid dhe Xhemal

http://www.yadvashem.org/yv/de/right...ies/veseli.asp
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Antiproanti : 25-01-2014 mė 10:12

Anėtarėsuar
    28-07-2011
    Postime

The Jewish Foundation for the Righteous

Kruja, Albania… November 1943 – Mosa and Gabriela Mandil were professional photographers who lived in Novi Sad, Yugoslavia. When the Germans invaded in April 1941, the Mandil family fled south to the Italian-controlled province of Kosovo. However, they were soon caught and imprisoned in the city of Pristina from October 1941 until May 1942. While in prison, Mosa volunteered to take photographs of the Italian soldiers, thereby winning their favor. Consequently, the Italian soldiers allowed the Mandils to escape to Italian-occupied Albania.

Once in Albania, the Mandils settled in Kavaja. However, in the summer of 1943 they learned of the impending German takeover of Albania. The Mandils immediately moved to the Albanian capital of Tirana, hoping to find safety. There, Mosa found work in a local photography studio.

When the Germans occupied Albania in September 1943, sixteen-year-old Refik Veseli, an apprentice in the studio, asked his parents to hide the Mandil family. From November 1943 until liberation in October 1944, the Veseli family sheltered the Mandils in their small home in the mountain village of Kruja. They dressed seven-year-old Gavra Mandil and five-year-old Irena Mandil as Muslim villagers, allowing them to live openly in the village. Nevertheless, Mosa and Gabriela had to remain hidden in the Veseli’s barn. Despite the many hardships, the Veseli family provided the Mandils with food, shelter, and hope.

After the war, the Mandils returned to Novi Sad, where they reopened their photo studio. In 1946 Refik Veseli joined the family in Novi Sad and completed his training with Mosa Mandil.

Refik Veseli died in 2000.
    - See more at: http://www.jfr.org/pages/rescuer-sup....yHPXJWyA.dpuf

Refik Veseli and
    Gavra Mandil

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    22-01-2011
    Postime

ca eshte ky refiku se paska emer gabeli
    gjermanet do na duan shume se u shpetuam hebrejte

Moderator Maska e benseven11
    Anėtarėsuar
    10-09-2002
    Vendndodhja
    new jersey-usa
    Postime

Lajm qesharak...."kontribut" te madh paska dhene.
    ≈♥♠♣♦≈ovguide.com/movies

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •