Faqja 0 prej 14 FillimFillim 1210 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 269
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    14-11-2012
    Postime

Grekėt dikur flisnin shqip

"Ėshtė faji i njė gjermani," tha zoti Di
    mou (Nikos Dimou, njė shkrimtar i shquar nė Greqi) nė lidhje me krenarinė greke mbi kėtė ēėshtje. Ai po i referohej gjermanit Johann Winckelmann, historianit tė artit tė shekullit tė 18-tė, vizioni i tė cilit mbi njė Greqi tė lashtė "tė populluar nga njerėz tė hijshėm, tė gjatė, flokėverdhė, tė ditur, qė pėrfaqėsonin pėrsosmėri”, siē e thotė zoti Dimou, u imponua ndaj vendit me qėllim qė tė krijohej identiteti modern grek.
    "Ne dikur flisnim shqip dhe e quanim veten romanė, por pastaj Winckelmann, Goethe, Victor Hugo, Delacroix, ata tė gjithė, na thanė,"Jo, ju jeni Grekė, pasardhės direkt tė Platonit e Sokratit", dhe ajo u bė. Nėse njė komb i vogėl dhe i varfėr ka njė barrė tė tillė mbi supet e tija, ai kurrė nuk do shėrohet."
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Albo : 29-12-2012 mė 23:44

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    14-11-2012
    Postime
    Akili dhe Odisea me Qeleshe

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime

Kur Athina fliste shqip

Kur Athina fliste shqip

Sipas Mbretit Otho, Athina ishte vetėm njė fshat shqiptar, me 8000 banorė

What Athens was fifty years ago, that Cettinje is to-day. Under King Otho, Athens was only an Albanian village, with 8000 inhabitants ; under Prince Nicholas, Cettinje is a Serb village with 2000 inhabitants.

The growth of freedom in the Balkan Peninsula. Notes of a traveller in Montenegro, Bosnia, Servia, Bulgaria, and Greece"
    https://www.google.com/search?q=Unde...w=1440&bih=799
    Disa shembuj nga historianet e huaj ,

Speakers of Albanian, a language that originated anciently in Epiros and was not written in Biddle’s time, had spread over large parts of Greece. Even rural Attica was thoroughly Albanian. The Albanians had originally been all Orthodox Christians; but many of them became Moslems, if notoriously lax Moslems, to profit from the privileges accorded the conquering religion.

^Nicholas Biddle in Greece: The Journals and Letters Of 1806, Nicholas Biddle, Richard A. McNea, 1993, p. 21
    A district of Athens opposite to this fountain is called Callirhiotis, and is inhabited by Albanian settlers. Hence at Athens an Albanian and a Callirhiote are sometimes used as synonymous terms.

^Travels in Greece and Albania: Volume 1, Thomas Smart Hughes – 1830, p. 297
    "The Albanians appeared first in Greece during the fourteenth century. They are found penetrating into almost every province of the Greek continent, sometimes occupying whole districts, sometimes mingling with the Greek population of the towns, as in Argos and Athens. At the present day, not to mention those districts where the Albanians are mixed up with the Greek population, Attica, Megara, Boeotin, Southern Eobcaa, Argolis, and the Corinthian territory, are possessed altogether by Albanians; and only the population of the towns is either altogether—as in Carysto, Piraeus, Nauplia, and Corinth—or principally Greek—as in Athens, Megara, and Argos. In the islands of Hydra, Spezzia, Poros, and* Salamis, the Albanians possessed the whole territory so exclusively, that, before the Greek revolution, no female, .it is said, could speak a single word of Greek. The maritime power of the Greeks at that time was confined to the first two mentioned islands, and to the island of Psara, which was inhabited by pure Greeks, but lies now beyond the boundary of the Hellenic kingdom. The naval exploits, therefore, which were among the most notable of the revolutionary war, belonged to the Albanian element, and even at the present hour the language of the sailor class is Albanian, not Greek. But more: even in the camps of Tripolizza and Athens, Greek was far from being the only language spoken; for in the land army also the Albanian element asserted its existence.
    * "Albanetische Studien." Von Dr. Johann Georg von Hahn. Jena. 1864.
    ^The Westminster review, Volumes 61-62
    Of all the emigrants who have settled on the island the Albanians alone have not become merged in the general population. Locally known as Greci, they still form separate communities, speaking their own language and observing special religious rites, in several of the towns of the interior, and more especially at Piana de' Greci, which occupies a commanding hill to the south of Palermo.

Elisée Reclus. The universal geography : earth and its inhabitants (Volume 1 Southern Europe).

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Abetarja e Anastas Kulluriotit e botuar ne Athine

Dy poezitė e mėposhtme te autorit Anastas Kullurioti,
    XINXARI

Pra sa tė dua ti, nxinxar, o kėngėtar!
    nd’ ajo degė, ēs’ je ngalkuar mbė tė kotė
    medrekj ishtė a mesditė, per ti ishtė bėhar
    dh’ as njė para sjep ti pėr gjithė botė
    Tė ngrėna, e tė pira s’ ibėn pėr kėtu...
    as mos’ ngargomė bėne. / si tėi pėlqen
    Ti dėgėza kėjon; / vete e rri mė mė tėhu.
    Ndė tė ngjuajshin dh’ andej; ti eshkjėllkjen.
    Tė klajsh, a tė rėkojsh kurrė s’ eke ndėr mend,
    ndė mos tė ndaftė njėra, ti ēson njatrė,
    dunjaj s’ ubuar, dhe pėr ti ishtė tėr njė vend,
    e le tė thonė se je.
    Vetėmė lerė je tė kėndojsh gjithė mot,
    dhe kėngatė nga jeta m’ ike dzėnė,
    az me pahir kėrkon tė tė japė inė Zot,
    ati tshė sdesh me hir tė tė kish dhėnė.
    Thonė se dhe ipėderėz je, nxinxar ivarfėr!
    se u lutshe milingonės’ njė grusht grurė!
    tėrremėtort’! munjafiq jan ė si gjarpėr,
    se kur, izithi, ;sjlashe degen’ e drurė!
    S’ ke fajth ti! se kur do dunjaj ashtu, isht’
    ikejq, mėrzitėn kėmbėtori kalėtorin,
    edh’ as ipaturi atė ēsė ska ehelq,
    as nusen’ plaka’, as plaku dhjalėtorin.
    Kėndo pra mik, dunjanė kurrė mos e pjejt,
    kėndo ti kaqja bukuri tė kota
    e pra ndė vdirresh ti nga uja, mos tė pret,
    podė do mos vdiret’ e gjithė bota;
    Me mir’ tė ngorthsh nga uja, se ti hash ti sot,
    atė ēsė me punim mblodhe tė tjerėt,
    e pra, nani ndė jesh ivarfėr, ka inė Zot.
    Do vinjė kohė, tė pejrojsh, imjerė

Anastas Kullurioti (lindur nė vitin 1820 sipas tė dhėnave tė Fjalorit Enciklopedik Shqiptar) me origjinė nga Salamina ka qenė patrioti shqiptar mė i madh ndėr Shqiptarėt e Greqisė.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Sot, po bėhen pėrpjekje pėr tė na bindur, se edhe nė jugun e Shqipėrisė, jeton njė shumicė e popullsisė autoktone greke

“ Profesori, historiani , linguisti i Universitetit sė Athinės Nikos Dimou: flisnim shqip dhe quanim vetveten Bizantine”, por athere Winckelmann, Goethe, Victor Hugo, Delacroix,, tė tėrė na thanė, “Jo, ju jeni Grekė, pasardhės direktė tė Platonit e Sokratit”, dhe athere filluan problemet. Por kurrė njė komb i vogėl dhe i varfėr ka njė ngarkesė tė tillė mbi supet e tija, kurrė nuk do shėrohet.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    16-04-2012
    Postime
    Ο Αναστάσης Κουλουριώτης, ο -κατά κάποιο τρόπο- "λόγιος" Αρβανίτης του 19ου αι. προσπάθησε να αποδώσει την αρβανίτικη γλώσσα στο γραπτό λόγο με δικό της αλφάβητο.
    Ο πατέρας του ήταν ο Γιάννης Κουλουριώτης που σκοτώθηκε το 1827 στην πολιορκία της Ακρόπολης. Στις 24 Απριλίου 1827, δύο μέρες μετά το θάνατο του αρχιστράτηγου Καραϊσκάκη σκοτώθηκαν κοντά στην Ακρόπολη των Αθηνών σε μάχη με τον Κιουταχή οι περισσότεροι Κουλουριώτες αγωνιστές.
    Ο Αναστάσης Κουλουριώτης σε νεαρή ηλικία μετανάστευσε στην βόρεια Αμερική. Μετά από κάμποσα χρόνια γύρισε στην Αθήνα όπου σε δικό του τυπογραφείο εξέδωσε στις 29 Μαΐου 1879 μιαν εφημερίδα με τίτλο "Η φωνή της Αλβανίας" που σταμάτησε την έκδοσή της στις 23 Αυγούστου 1880.
    Εκεί στο μικρό τυπογραφείο του τύπωσε και άλλα βιβλία του με πολιτικό κυρίως περιεχόμενο. Ξεχωρίζει όμως στις εκδόσεις του ένα αλφαβητάριο της Αλβανικής γλώσσας, το Αμπαβατάρ Αρμπeρόρ... κατά το εν Ελλάδι ομιλούμενον αλβανικόν ιδίωμα... Εν Αθήναις 1882
    Ο Αναστάσης Κουλουριώτης πήγε στην Σαλαμίνα με τη σκέψη ότι εκεί θα βρει τόπο για να δράσει, όμως τον περίμενε μια διαφορετική έκπληξη. Ο δήμαρχος του μίλησε εκνευριστικά και σε ύφος σκληρό. "Εμείς", είπε, "προσπαθούμε να τους κάνουμε τούτους τους ανθρώπους να ξεχάσουν τούτη τη γλώσσα και συ μας κουβάλησες και βιβλία;"

Πηγή: Νίκου Ιω. Σαλτάρη Μήτρος Τρούκης (αρβανίτης ποιητής του 19ου αιώνα) Εκδόσεις Γέρου-Αρβανίτικη βιβλιοθήκη αρ. 3, Αθήνα 1987, σελίδες 96-98.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Anastas Koulourioti,. u pėrpoq tė perhape gjuhėn Shqipe nė gjuhėn e shkruar me alfabetin e vet.
    Babai i tij ishte Gjon Koulourioti i vrarė nė 1827 gjatė rrethimit tė Akropolit. Mė 24 prill 1827, dy ditė pas vdekjes sė Komandantit Karaiskaki vrarė pranė Akropolit tė Athinės nė betejė u vrane me te shumtet nga Kuluriotet luftetar..
    Anastas Koulourioti nė njė moshė tė re ai emigroi nė Amerikėn e Veriut. Pas disa viteve ai u kthye nė Athinė dhe nga shtypshkronja e vet lėshoj mė 29 maj 1879 gazetėn e quajtur "Zėri i Shqipėrisė",qarkullimi i seciles ndaloj me 23 gusht 1880.
    Aty ne shtypshkrojen e vogel shtypi dhe libra tė tjerė kryesisht me pėrmbajtje politike.Por ai qe dallohet me shume nga keta libra eshte nje abetar ne gjuhėn shqipe, Abavatar Arberor ... kur nė Greqi flitej shqip ... Nė Athinė 1882
    Anastas Koulourioti shkoi nė Salaminė me mendimin se do tė gjejnė vend pėr tė punuar dhe per te perhapur vepripmtarine e tij, por ate e priti njė surprizė tjeter. Kryebashkiaku i Salamines i foli i nervozuar dhe me nje ze te rrepte i tha :-. "Ne," tha ai, "ne pėrpiqemi pėr tė bėrė njerėzit tė harrojnė kete gjuhė,ndersa ti na sjell ketu dhe libra"
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga BLEDI_SH : 14-12-2012 mė 17:35

New York Maska e mario_kingu
    Anėtarėsuar
    09-12-2004
    Vendndodhja
    New York
    Postime
    faktkisht athina qytet mijra vjecar shqip ka folur
    Partizoni

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    A.Kola ; "Ju lutem mos ushqeni asnjė iluzion. Mua mė vranė dhe kėshtu kanė vepruar edhe me dy kryetarėt tjerė tė Shoqatės sė Shqiptarėve «Marko Boēari», tė cilėt vdiqėn, edhe kėta nga "leuēemia". Kėto fjalė ua kam thėnė edhe miqve tė tjerė tė mi"... "

-E kush nuk e di historinė e kafesė me helm qė u pėrdor pėr tė zhdukur edhe arvanitasin e shquar tė shekullit tė kaluar, gazetarin nga Salamina, Anastas Kullurioti.
    -Kurrė nuk ishte ndalur rrjedha e helmit dhe e plumbit, duke marrė dhe jetėn e dy presidentėve tė shoqatės arvanitase "Marko Boēari".

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Arbėrori nė Greqi, Anastas Kullurioti del po ashtu ballėpėrballė kundėr fushatės greke pėr shkombėsimin shqiptarėve: «Kombet nuk janė insekte qė heqin dorė e braktisin kombin, gjuhėn, zakonet e traditat e tyre aq kollaj, si gjarpėrinjtė qė ndėrrojnė lėkurėn…» Dhe vazhdon me njė pasion tė vrullshėm pėrzier zemėrim fisnik, plot besim nė atdhetarizmin e shqiptarėve: «Kėta njerėz gėnjehen shumė keq kur u shkuaka mėndja se ka vdekur luani. Prej mundimeve dhe rraskapitjeve ai tani rri qetė, por sė shpejti ata do ta shohin tė ēohet pėrsėri dhe duke shkundur perēen e tij tė hijshme e duke ngritur bishtin e tij, ka pėr tė hedhur mė parė njė sy rreth e rrotull… u persekutua dhe u helmua, siē e shpjegon hollėsisht Konica .

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    16-04-2012
    Postime
    KUSH di greqisht dhe kupton se cfar shkruan KULURIOTI ne gazeten e tij ,do kuptoj shume gjera,BRRAVO PER KETE SHQIPTAR TE MADH.

fossa dei leoni Maska e prenceedi
    Anėtarėsuar
    07-11-2008
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga mario_kingu Lexo Postimin
    faktkisht athina qytet mijra vjecar shqip ka folur
    E flet akoma........
    Por per fat te keq edhe shqipot e '90 ne Athine thone se jane greke.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    "Albania, rise of a Kingdom von J.Swire, New York 1971"

Kjo eshte nje bombe per "grekofilat"

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    16-04-2012
    Postime

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    16-04-2012
    Postime
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga BLEDI_SH : 14-12-2012 mė 18:27

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Faktet flasin vet :

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Morea, Maratona, Boetia, Argolis, , Korinthi, Elis, Mesenia,dhe sigurishte edhe Athina e banuar me Shqiptare , vendet kryesore te qyteterimit te lashte Grek :

10 gjenerata i duhen se paku shqiptarit per ti harruar idiotizmat "greke" !

Postimet jane marre nga forumi : Arberiaonline.com ,
    mendoj qe nuk eshte fer nese nuk e cek . Falemnderit .
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Genti.. : 14-12-2012 mė 18:29

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    09-09-2012
    Vendndodhja
    Ne Kine
    Postime
    Jo more cuna se ne Greqi ska minoritete...cjane keto qe po postoni??
    Po ju qenkeni neo-otomanet e Erdoganit... (sarkazem)

Kshu pergjigjen grekofilat kur si vjen pershtat e verteta.

i/e regjistruar Maska e Kreksi
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francė
    Postime
    Pergezime per temen por do ishte mirė sikur te perktheheshin nź gjuhen shqipe se paku permbajtja e disa faqeve nga librat ndryshem, falemnderit, punė te mbarė.
    Askush nuk te pyt: ē'ka bere atedheu per ty por ē'ke bere ti per Atedheun ! - JFK

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Vangjel Zhapa

Vangjeli ringjalli Lojėrat Olimpike

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    07-09-2010
    Vendndodhja
    www.arberiaonline.com
    Postime
    Faktet flasin vetem se cfare nacionaliteti kishte Zhapa

Faqja 0 prej 14 FillimFillim 1210 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •