Duke shfaqur rezultatin 21 deri 40 prej 91
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga angmokio Lexo Postimin
    Vrasje e djegje masive te Muslimaneve por regjistrohen cdo dite ne Burma ( Maynmar) .

Si ka mundesi qe shume media boterore heshtin perpara ketij realiteti tragjik?

Dude, this does not make sense. The Buddhists are not exactly another branch of the Hell's Angels. They are known for their tolerance and peaceful ways. We need more information than these incendiary pictures.

Dude, kjo nuk ka kuptim. Tė Budistėt nuk janė saktėsisht njė tjetėr degė e Engjėjve ferr-sė. Ata janė tė njohur pėr tolerancėn e tyre dhe mėnyra paqėsore. Ne kemi nevojė pėr mė shumė informacion se kėto foto ndezėse.
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Love all, but trust a few Maska e angmokio
    Anėtarėsuar
    02-09-2011
    Vendndodhja
    AngMoKio
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga FreeByrd Lexo Postimin
    Dude, this does not make sense. The Buddhists are not exactly another branch of the Hell's Angels. They are known for their tolerance and peaceful ways. We need more information than these incendiary pictures.

Dude, kjo nuk ka kuptim. Tė Budistėt nuk janė saktėsisht njė tjetėr degė e Engjėjve ferr-sė. Ata janė tė njohur pėr tolerancėn e tyre dhe mėnyra paqėsore. Ne kemi nevojė pėr mė shumė informacion se kėto foto ndezėse.
    I am currently living in a multi cultural society where religious tolerance are practiced especially when the majority of the people here are chinese / buddhist. Buddhists are known to be tolerant and peaceful, for sure but the masaccre in Burma that curently is happening does not preached peace and tolerant, does it? even in Islam. If one understands and reads what is commanded by God to be practiced, it is actually far from what the terrorists believed and preached. Islam is a peacful religion too although it is currently tarnished by the few extremists (if compared by the majority of other Muslims). That does not mean however, Islam is a Religion that practices terrorism.

Im going to send you some links about the masaccre in Burma.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-18921960

http://blogs.thenews.com.pk/blogs/20...rmese-muslims/

http://www.independent.co.uk/news/wo...d-7973317.html

http://www.nation.com.pk/pakistan-ne...-on-in-myanmar
    "And speak kindly to mankind '' Quran - 2:83"

Anėtarėsuar
    02-09-2011
    Vendndodhja
    AngMoKio
    Postime
    http://www.guardian.co.uk/world/2012...olence-amnesty

Communal violence is continuing in western Burma six weeks after the government declared a state of emergency, with much of it directed at minority Muslim Rohingyas who have been beaten, raped and killed, Amnesty International has claimed.

The rights group accused both security forces and ethnic Rakhine Buddhists of carrying out fresh attacks against Rohingyas, who are regarded as foreigners by the ethnic majority and denied citizenship by the government because it considers them illegal settlers from neighbouring Bangladesh.

After a series of isolated killings starting in late May, bloody skirmishes spread quickly across much of Burma's coastal Rakhine state.

The government declared a state of emergency on 10 June, deploying troops to quell the unrest and protect both mosques and monasteries. Authorities said at least 78 people had been killed and thousands of homes of both Buddhists and Muslims either burned down or destroyed.

Since then, communal violence has continued, albeit at reduced intensity. Amnesty said attacks were now being directed mostly at the Rohingya population.

Violence in the past six weeks has been "primarily one-sided, with Muslims generally and Rohingyas specifically the targets and victims", Benjamin Zawacki, a Bangkok-based researcher for Amnesty, told the Associated Press. "Some of this is by the security forces' own hands, some by Rakhine Buddhists, with the security forces turning a blind eye in some cases."

Officials from Burma's government could not immediately be reached for comment.

Amnesty also said security forces, including the police and the army, had detained hundreds of Rohingyas.

"While the restoration of order, security, and the protection of human rights is necessary, most arrests appear to have been arbitrary and discriminatory, violating the rights to liberty and to freedom from discrimination on grounds of religion," Amnesty said in a statement.

The violence, which reached its bloodiest point in June, constituted some of the country's deadliest sectarian bloodshed in years and raised international concerns about the fate of the Rohingyas inside Burma.

The Burmese president, Thein Sein, said earlier this month the solution to ethnic enmity in Rakhine state was to either send the Rohingyas to a third country or have the United Nations refugee agency look after them. The UNHCR chief, Antonio Guterres, said, however, it was not his agency's job to resettle the Rohingyas.

Many people in Burma do not recognise Rohingyas as legitimate settlers – even those of Bengali heritage who came in the 19th century when the country was under British rule. The exodus of Rohingyas to Bangladesh in the 1980s and 1990s because of persecution, and their subsequent return, has added to the confusion over who among them are illegal immigrants.

Bangladesh also denies the Rohingyas citizenship, arguing that they have been living in Burma for centuries and should be recognised as citizens there instead.

The UN estimates that 800,000 Rohingyas live in Burma. Thousands attempt to flee every year to Bangladesh, Malaysia and elsewhere, trying to escape a life of abuse that rights groups say includes forced labour, violence against women and restrictions on movement, marriage and reproduction that breed anger and resentment.

Amnesty called on Burma to accept Rohingyas as citizens, something the government has staunchly opposed because it does not consider them an ethnic group native to Burma.

"Under international human rights law and standards, no one may be left or rendered stateless," Zawacki said. "For too long Myanmar's [Burma's] human rights record has been marred by the continued denial of citizenship for Rohingyas and a host of discriminatory practices against them."
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga angmokio : 07-08-2012 mė 10:47

Shume myslimane nga Burma po shkojne refugjate ne Bangladesh. Mendohet se deri tani jane larguar rreth 80 mije vete.

http://www.guardian.co.uk/world/2012...?newsfeed=true

Vrasje e djegje masive te Muslimaneve por regjistrohen cdo dite ne Burma ( Maynmar) .

Si ka mundesi qe shume media boterore heshtin perpara ketij realiteti tragjik
    Eshte ne cdo gazete dhe faqe kryesore me sa po shoh

Anėtarėsuar
    02-09-2011
    Vendndodhja
    AngMoKio
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Qyfyre Lexo Postimin
    Eshte ne cdo gazete dhe faqe kryesore me sa po shoh
    Shume pak gazeta e japin kete lajm , televizione pothuajse fare.
    Nje genocid e masaker e tille e papershkrueshme meriton lajmin e pare.

Shiko FreeByrd p.sh as qe e ka haberin fare te ketij lajmi.

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    10-06-2012
    Postime
    @FreeByrd
    E shfrytezon simpatine ndaj Amerikes qe e kemi per propaganden e Janulles , mendon qe po pime nafte neve ketu

Shume pak gazeta e japin kete lajm , televizione pothuajse fare.
    Nje genocid e masaker e tille e papershkrueshme meriton lajmin e pare.

Shiko FreeByrd p.sh as qe e ka haberin fare te ketij lajmi.
    Yahoo Google e kishin lajm kryesor. CNN, BBC, Guardian etj etj e kishin. Eshte ne lajme gjithandej. Po pastaj secili lexon lajmet qe i interesojne. Dhe une se kisha lexuar ne thellesi problemin, po e kisha pare neper lajme se cfare po ndodhte.

Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    http://www.guardian.co.uk/world/2012...olence-amnesty

Communal violence is continuing in western Burma six weeks after the government declared a state of emergency, with much of it directed at minority Muslim Rohingyas who have been beaten, raped and killed, Amnesty International has claimed.

The rights group accused both security forces and ethnic Rakhine Buddhists of carrying out fresh attacks against Rohingyas, who are regarded as foreigners by the ethnic majority and denied citizenship by the government because it considers them illegal settlers from neighbouring Bangladesh.

After a series of isolated killings starting in late May, bloody skirmishes spread quickly across much of Burma's coastal Rakhine state.

The government declared a state of emergency on 10 June, deploying troops to quell the unrest and protect both mosques and monasteries. Authorities said at least 78 people had been killed and thousands of homes of both Buddhists and Muslims either burned down or destroyed.

Since then, communal violence has continued, albeit at reduced intensity. Amnesty said attacks were now being directed mostly at the Rohingya population.

Violence in the past six weeks has been "primarily one-sided, with Muslims generally and Rohingyas specifically the targets and victims", Benjamin Zawacki, a Bangkok-based researcher for Amnesty, told the Associated Press. "Some of this is by the security forces' own hands, some by Rakhine Buddhists, with the security forces turning a blind eye in some cases."

Officials from Burma's government could not immediately be reached for comment.

Amnesty also said security forces, including the police and the army, had detained hundreds of Rohingyas.

"While the restoration of order, security, and the protection of human rights is necessary, most arrests appear to have been arbitrary and discriminatory, violating the rights to liberty and to freedom from discrimination on grounds of religion," Amnesty said in a statement.

The violence, which reached its bloodiest point in June, constituted some of the country's deadliest sectarian bloodshed in years and raised international concerns about the fate of the Rohingyas inside Burma.

The Burmese president, Thein Sein, said earlier this month the solution to ethnic enmity in Rakhine state was to either send the Rohingyas to a third country or have the United Nations refugee agency look after them. The UNHCR chief, Antonio Guterres, said, however, it was not his agency's job to resettle the Rohingyas.

Many people in Burma do not recognise Rohingyas as legitimate settlers – even those of Bengali heritage who came in the 19th century when the country was under British rule. The exodus of Rohingyas to Bangladesh in the 1980s and 1990s because of persecution, and their subsequent return, has added to the confusion over who among them are illegal immigrants.

Bangladesh also denies the Rohingyas citizenship, arguing that they have been living in Burma for centuries and should be recognised as citizens there instead.

The UN estimates that 800,000 Rohingyas live in Burma. Thousands attempt to flee every year to Bangladesh, Malaysia and elsewhere, trying to escape a life of abuse that rights groups say includes forced labour, violence against women and restrictions on movement, marriage and reproduction that breed anger and resentment.

Amnesty called on Burma to accept Rohingyas as citizens, something the government has staunchly opposed because it does not consider them an ethnic group native to Burma.

"Under international human rights law and standards, no one may be left or rendered stateless," Zawacki said. "For too long Myanmar's [Burma's] human rights record has been marred by the continued denial of citizenship for Rohingyas and a host of discriminatory practices against them."
    I have to confess I've never heard of the Rohingyas and was not aware of Buddhists violence against people outside of their religion. You learn new things in this Forum.

Mė duhet tė rrėfej unė kurrė nuk kam dėgjuar nga Rohingyas dhe nuk ishte nė dijeni tė dhunės Budistėt kundėr njerėzve jashtė fesė sė tyre. Ju mėsoni gjėra tė reja nė kėtė forum.
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

MR. BEAN - Laden Maska e the admiral
    Anėtarėsuar
    03-06-2009
    Vendndodhja
    European Union
    Postime
    @angmokio.
    nuk e di se nga ka dale ky lajm, por eshte nje SHPIFJE.
    po ta siguroj 100%.
    ka disa jave qe qarkullojne lajme te tilla neper internet.
    eshte turp te behet propagande me foto te tilla.
    perdoren disa foto viktimash te nje temeti ne kine ne vitin 2006, sikur te jene muslimane te vrare ne burma.
    edhe ajo fotoja e dyte qe ke vendosur, nuk eshte fare ne burma por tajlande. ESHTE FOTO E VITIT 2004.
    Vasudhaiva Kutumbakam

Anėtarėsuar
    03-06-2009
    Vendndodhja
    European Union
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga JacobGold Lexo Postimin
    Myslimanet ne Burma jane pakice e ardhure pushtuese qe nuk e kishin jetegjatesine sunduese te nenshtrojne vendasit dhe ti kdhejne ne nje mjerim siq ndodhen Shqiptaret sot.

Vendasit po pastrojne atdheun e tyre!

Allahu agbar
    ti perfundimisht nuk je normal.
    nuk e di si te lejojne akoma te shkruash ne kete forum.
    sdq tregon qe je edhe kokrra e injorantit. islamofobia te ka bere qe te shkruash pa ndezur trurin.
    Vasudhaiva Kutumbakam

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    19-06-2004
    Postime
    popullsia e Burmes eshte 50 milion, kurse muslimanet perbejne 15% te popullates, ndersa ne provincen Arakan ku ata persekutohen, jane 70% e popullates.

islami ne Arakan arriti ne kohen e halifes abasit Harun Rashid ne shekullin e shtate gregorian dhe u be shtet islam i pavarur, te cilin e kane sunduar 48 mbreter musliman ne nje periudhe prej 3 shekujve e gjysem.

ne vitin 1784 Arakani eshte okupuar nga mbreti budist Budabaj nga frika e perhapjes se islamit ne provincat tjera te burmes ky mbret ka shfaros gati te gjithe shenjat e ekzistimit te islamit ne Arakan, duke i shkateruar xhamite, shkollat fetare islame, duke i mbytur dijetaret musliman, duke vendosur sa ma shume popullsi budiste ne ato vende ku jetojne muslimanet etj.

me ardhjen e pushtetit ushtarak fashist ne vitin 1962 ne krye me gjeneralin Njubin muslimanet ju jane nenshtruar ēdo lloj persekutimi dhe poshterimi qe mund te ekzistoje, ku me vrasje, ku me debim, ku me uzurpim te tokes, e llojlloj persekutimesh!

muslimanet ne Burma nuk kane asnje te drejte ne ate shtet si shtetas.

muslimanit ne burma nuk i lejohet te martohet derisa te mbushe 30 vjet, kurse muslimanja 25 vjet, por edhe me kete kufizim ndonjehere ne pergjithesi ju ndalohet martesa dhe detyrohen muslimanet me dhene ryshfet oficereve te provinces ne menyre qe t'iu lejohet martesa.

muslimanet e Arakanit jane pakica me e persekutuar ne bote sipas kombeve te bashkuara.

kaloni mire djema dhe predikoni dashuri midis njerzve,dhe kuptojeni se cdo qenje njerzore qe vritet eshte njolle turpi dhe krimi per te gjithe boten
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga ATMAN : 07-08-2012 mė 13:29

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    10-06-2012
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga the admiral Lexo Postimin
    @angmokio.
    nuk e di se nga ka dale ky lajm, por eshte nje SHPIFJE.
    po ta siguroj 100%.
    ka disa jave qe qarkullojne lajme te tilla neper internet.
    eshte turp te behet propagande me foto te tilla.
    perdoren disa foto viktimash te nje temeti ne kine ne vitin 2006, sikur te jene muslimane te vrare ne burma.
    edhe ajo fotoja e dyte qe ke vendosur, nuk eshte fare ne burma por tajlande. ESHTE FOTO E VITIT 2004.
    Nuk doja te nderhy , por per fotot edhe une e verejta qe jane shpifje .

Anėtarėsuar
    03-06-2009
    Vendndodhja
    European Union
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Blizoo Lexo Postimin
    Nuk doja te nderhy , por per fotot edhe une e verejta qe jane shpifje .
    jam i bindur qe hapesi i temes nuk e ka bere me qellim. thjeshte ka rreth 1 muaj qe qarkullojne neper facebook e neper forume te ndryshme foto te vdekurish e masakrash te ndryshme neper azi dhe hiqen sikur jane ne myanmar.
    nuk e di se kush i nxit.

e cka eshte me e turpshme, flitet padrejtesisht duke fajesuar budizmin ne teresi ose budistet...
    veprim injorant dhe analog me ate te atyre islamofobikeve, te cilet ne rast se nje musliman ben ndonje krim, fajesojne islamin...
    Vasudhaiva Kutumbakam

Į Я † ι $ † Maska e Homer
    Anėtarėsuar
    18-12-2008
    Vendndodhja
    Nιρρση
    Postime
    Ky hapesi i temes kce si plaka ... ne trampolin lol
    D'Oh!

Intifada verzioni 4.0 Maska e mesia4ever
    Anėtarėsuar
    01-12-2006
    Vendndodhja
    Guinea
    Postime
    Duhet te nderhyjne Kombet e Bashkuara, USA ose NATO qe te shpetohen jeterat e njerezve. Regjimet diktatoriale po i sjellin njerezimit vrasje dhe vuajtje.
    Myslimanet nuk duhet t'i perkrahin vrasjet e jo myslimaneve por edhe jo myslimanet nuk duhet te perkrahin vrasjet e myslimaneve. Krimi mbet krim dhe duhet te ndalohet e denohet.

Siri, Nigeri, Burma, Afganistan po ndodhin shkelje te renda te te drejtave te njeriut. Ne Nigeri myslimanet po persekutojne krishteret, ne Afganistan e Irak myslimanet po vrasin myslimanet. Ne Siri po e njejta po ndodhe, nje rregjim po vret myslimanet.

Pastim etnik, kjo eshte cka po ndodhe ne Burma.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga mesia4ever : 07-08-2012 mė 16:58

Ragnald
    Anėtarėsuar
    18-06-2006
    Vendndodhja
    london
    Postime
    Jane vrare mbi 80 e ca sipas burimeve zyrtare bumeze, mirepo komuniteti myslimane thone se jane shume here me shume.

Kjo puna e burmes eshte me te vertete pak e komplikuar.
    Atje nuk ka etni vendase, sic e tha nje kopuk me lart qe ska dy pare mend ne koke.

Jane etni te ardhur para disa shekujsh edhe u perzien me nativet derisa i zhduken ata avash avash. Ky komuniteti mysliman mendohet te kene ardhe prej bangladeshit disa shekuj me pare, mirepo edhe kjo teori nuk mund te provohet. Ai komunitet pretendon se ka aty me shume se aq, bile ca pretendojne edhe me qene nativet.

Mirepo nje gje dihet e sigurt qe etnia me e madhe ne numer qe ka dhe pushtetin ne fjale e ben keto masakra, e cila akuzohet edhe per zhdukjen e nativeve, eshte etnia qe emigroi e fundit ne ato toka.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    16-11-2005
    Postime
    Bota vuan nga nje problem mbipopullimi kryesisht prej popujve aziatik lekureverdhe, keta po i bejne nder botes duke e lehtesuar ca.
    Bota nuk ndahet ne grupime fetare, nuk mund te quash "vella" musliman nje kinez te burmanise vetem se ne nje menyre apo tjeter na besoka ne allah.
    Bota ndahet ne rraca, lere te hane njeri tjetrin, ēfare mbet pastaj hiqet me me lehtesi.

Ragnald
    Anėtarėsuar
    18-06-2006
    Vendndodhja
    london
    Postime
    Filloi ky white-power .
    Do kishe qejf ti x-factor te ishe pjese e asaj fshese?

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    16-11-2005
    Postime
    Ne shqiptaret kemi qene gjithmone popullsi ne rrezik zhdukje, jemi pak, kane rradhe gjerat

Faqja 2 prej 5 FillimFillim 1234 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •