Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 41
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Filmi me i keq qe kam pare ndonjehere

Let's show some love for the WORST MOVIES of all time.

I saw this monstrosity on television a few years ago. I couldn't believe anyone would produce a motion picture this bad.

RHINESTONE
    Sylvester Stallone
    Dolly Parton

I nominate this turkey as the worst move ever made.

Le tė tregojnė njė dashuri pėr filmat mė tė kėqija tė tė gjitha kohėrave.

Unė pashė kėtė gjė e shėmtuar nė televizion disa vite mė parė. Unė nuk mund tė besoj se dikush do tė prodhojė njė film kjo e keqe.

RHINESTONE
    Silvester Stallone
    Dolly Parton

Unė propozojė kėtė turqi si filmin mė tė keq tė bėrė ndonjėherė.

We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    05-03-2012
    Postime
    Filmin me te keq qe kam pare ndonjehere !

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Billy Joe Lexo Postimin
    Filmin me te keq qe kam pare ndonjehere !
    You could label the film a comedy. I couldn't stop laughing when I saw the boxer from "Rocky" dressed up like a cowboy singing country songs.

Ju mund emėrtim tė filmit njė komedi. Unė nuk mund tė ndalet duke qeshur kur pashė Boxer nga "Rocky" veshur si njė kėngė tė kėnduar kauboj vendit.

We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    The Twilight movies! I had to sit in torture to watch the first two due to my friends who wouldn't stop yakking on and on about them. The third series thankfully I had learned my lesson and watched it on my own, I finished it under 10 min of fast fowarding lol

http://twilightmovies.org/images/index_sm_07.jpg

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga s0ni Lexo Postimin
    The Twilight movies! I had to sit in torture to watch the first two due to my friends who wouldn't stop yakking on and on about them. The third series thankfully I had learned my lesson and watched it on my own, I finished it under 10 min of fast fowarding lol

http://twilightmovies.org/images/index_sm_07.jpg
    Oh, God.

The Twilight Saga.

It's a dysfunctional merging of preteen Spice Girl mania with Trekkie nerds who believe in Big Foot, Alien abductions and ghost hauntings. How can people take this shit seriously? Vampires lusting for mortal people and feuding with Werewolves like Hatfields and McCoys. Where's the Mummy, Frankenstein, Predator and the Alien monster? Throw in a few "Night of the Living Dead" zombies while you're at it. I would rather watch con artists on the PTL Club heal the sick and speak in tongues.

Must be hard to go against the grain of the demented Twilight Saga fans. What am I saying? You are Albanian. You were born to go your own way.

__________________________________________________ ___

Ėshtė njė jofunksionale shkrirja e Spice Girl preteen mani me nerds Trekkie qė besojnė nė kėmbė Big rrembimi, i huaj, dhe hauntings fantazmė. Si mund populli tė marrė kėtė *** seriozisht? Vampires pasionet pėr njerėzit e vdekshėm dhe karakterizohet nga lufta me Werewolves si Hatfields dhe McCoys. Ku ėshtė Mummy, Frankenstein, Predator dhe pėrbindėsh Alien? Hidhe nė "Natėn e tė gjallėve tė Vdekur" pak zombies, ndėrsa ju jeni nė tė. Unė mė parė do tė shikojnė artistė tė con nė Klubin PTL shėruar tė sėmurėt dhe tė flasin nė gjuhėra.

Love all, but trust a few Maska e angmokio
    Anėtarėsuar
    02-09-2011
    Vendndodhja
    AngMoKio
    Postime
    Duhet me angazhu ndonje moderator anglez tek kjo tema u pa puna.
    "And speak kindly to mankind '' Quran - 2:83"

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga FreeByrd Lexo Postimin
    Oh, God.

The Twilight Saga.

It's a dysfunctional merging of preteen Spice Girl mania with Trekkie nerds who believe in Big Foot, Alien abductions and ghost hauntings. How can people take this shit seriously? Vampires lusting for mortal people and feuding with Werewolves like Hatfields and McCoys. Where's the Mummy, Frankenstein, Predator and the Alien monster? Throw in a few "Night of the Living Dead" zombies while you're at it. I would rather watch con artists on the PTL Club heal the sick and speak in tongues.

Must be hard to go against the grain of the demented Twilight Saga fans. What am I saying? You are Albanian. You were born to go your own way.
    Jo jo nuk besojne tek Big Foot apo vampira, e kan me romancen e filmit lol. Pastaj une nuk jam mbi ndikimin e influeces se shoqerise. Kurse tani po mundohen te me bejne te shoh filmin "The Hunger Games", duke me thene "Eshte shume here me mire sesa Twilight", jo vetem duan qe ti shoh filmin por kan gati edhe 3 librat per ti lexuar.

______

You'r missing the point, the point that my friends focus on, the love story. And unfortunately I am not above their influence, since I am not asked if I want to watch the movie, I am told I have to. That's the difference lol.

Now all I hear about is "The Hunter Games", what do you know about it? It’s been a month that I am told constantly I have to watch it, plus there are books and “Oh God” was my reaction!!

Speaking in tongues. Do you understand it?! I visited a church with a friend who's originally from Alabama, and wow, that was interesting. Looking at white folks talking another language other than english, I didn't expect to be entertained lol. Very very interesting.

bubbly
    Anėtarėsuar
    05-05-2003
    Vendndodhja
    USA
    Postime
    Soni, nuk eshte keq si film te gjitha serite.Por duhet te dish qe ai film nuk eshte per moshen tende. Me ckam degjuar e pare, filmi eshte po aq I suksesshem sa dhe librat! Freebyrd, I kam pare vetem fundin atij filmi- dhe une se dija qe Stalone kendonte ?! lol

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    Pink, po te moshes time jane ato qe ma rekomandojne lol. Ka me shume se nje film?! Boh.

bubbly
    Anėtarėsuar
    05-05-2003
    Vendndodhja
    USA
    Postime
    Eshte Twilight Saga, Eclipse, the breaking dawn, e soon del 1 tjeter. Lol. Eshte film per moshen 12-13-14-15-16 aty should stop . lol

_____
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Postime
    Shyqyr Zoti e paske pasur per Twilight!!!! Kujtova se po flisje per "Huger Games". Twilight e me rradhe i kam pare hahah I did my time. Kur filluan pastaj me Avatar, prej cfare hoqa me Twilight i thoja skam deshire. Po tani me kete filmin tjeter Huger Games nuk i them dot qe se shoh. Jan edhe koke fort, e kan pare kte filmin e ri edhe me shtyjne mua, edhe nuk e kan per gje ta shohin prap prej meje.

bubbly
    Anėtarėsuar
    05-05-2003
    Vendndodhja
    USA
    Postime
    .....,.. Postova gabim. Kujtova se isha ne teme tjeter. LOL

Buena Suerte Maska e MI CORAZON
    Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga MI CORAZON : 13-04-2012 mė 10:38
    Where does a thought go when it's forgotten?

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    05-03-2012
    Postime
    Krevati i perandorit, e kam pare kur isha i vogel, asgje s'kuptova ahahaha

Ps.Ja rekomandoj Free byrd-it ta shohe.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Billy Joe : 13-04-2012 mė 09:52

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga angmokio Lexo Postimin
    Duhet me angazhu ndonje moderator anglez tek kjo tema u pa puna.

Unė nuk po fliste anglisht. Unė kam qenė duke folur nė gjuhė. Kur keni shikuar "RHINESTONE" ju jeni tė mbushur me Frymėn e Shenjtė.

Dėgjoni kauboj Stallone. Ai ėshtė duke folur nė gjuhė shumė.

Zoti na ndihmoftė.

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    I watched the movie last night,freebyrd. I didn't like it. The dinner scene was crazy. Lol

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    'the Ring'

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga MI CORAZON Lexo Postimin
    I watched the movie last night,freebyrd. I didn't like it. The dinner scene was crazy. Lol
    You posted "RHINESTONE" on the greatest movie list. For a split second I thought you were serious.

Ju posted "RHINESTONE i rremė" nė listėn film tė madh. Pėr njė ndarje tė dytė mendova se keni qenė serioz.

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga FreeByrd Lexo Postimin
    You posted "RHINESTONE" on the greatest movie list. For a split second I thought you were serious.

Ju posted "RHINESTONE i rremė" nė listėn film tė madh. Pėr njė ndarje tė dytė mendova se keni qenė serioz.

I like both actors but not the movie . Rhinestone is not a movie. Its a joke.

Anėtarėsuar
    18-04-2009
    Vendndodhja
    ne shpi
    Postime
    the fifth element
    Dimmi cosa vedi?
    Vedo gente stupida.
    E come sono?
    Vanno in giro pensando di essere normali.

Faqja 0 prej 3 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •