Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 1
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Five Plays That Makes This Super Bowl a Rematch of Super Bowl XLII (42)

We should be discussing the Super Bowl being the Harbaugh Brothers Bowl with the San Francisco 49ers playing the Baltimore Ravens. San Francisco had the game all but won while Baltimore won their game with a last second pass completion in the end zone.

Both teams would have won if not for five doomsday plays that ended their seasons and robbed them of playing in the Super Bowl.

Play 1:
    In a hard played back and forth seesaw game Joe Flacco drove the Ravens down the field to put them in position to win the AFC Championship. Trailing three points Flacco threw a pass to the right coner of the end zone to wide receiver Lee Evans who cradled the ball in his hands. Touchdown! Touchdown! The Ravens were going to the Super Bowl but a split second later backup corner back Sterling Moore batted the ball out of Evan's hands. Bang. Bang. It was that close a play.

Play 2.
    All was not lost. The Ravens still had the ball on the 15 yard line. All they had to do was kick a short easy field goal of 32 yards to send the game into overtime. A 32 yard field goal is almost like a two foot putt in golf. We're going to overtime. We're going to overtime. The ball is snapped. The kick is airborne. OH GOD! The kick was wide to the left! It wasn't even close. Game over. Patriots win and advance to the Super Bowl. Ravens go home

Play 3
    San Francisco was leading 14-10 in the fourth quarter. Eli Manning threw a pass to the middle of the field but the pass was off target. Two players of the 49er secondary converged on the errant pass. It was an easy interception like taking candy from a baby. This certain turnover would give even greater momentum to San Francisco putting them in position to score more points. Instead of making the sure interception both players crashed into each other with one sustaining a concussion putting him out of the game.

Play 4
    It was another third down for Eli Manning and the Giants. The previous two series the 49er defense shut them down completely with three plays and a punt. Manning went back to pass but was sacked around the 10 yard line. With the Giants punting near their own goal line San Francisco was assured of getting the ball back around midfield. The Giant punter sent up a weak punt that takes an early bounce. This a priceless opportunist for the Giants return man, Kyle Williams, to scoop the ball up and return the ball deep into 49er territory. What does he do? He chickens out on picking up the ball and lets the ball go. Now what does he do? He incredibly stays near the ball watching the football bounce. You coached from your youth to scoop up a punt on the first bounce or run away from it because an oblong football causes random bounces. The football scraped Williams knee and was recovered by the Giants giving Manning an easy path to pass for a touchdown. At that point San Francisco was leading 14-10 and should have been a midfield driving for another score but the choke play by Williams gave the Giants a gift touchdown and the score was now New York 17, San Francisco 14. By the way the touchdown reception by the Giant receiver was against the second string corner back who was forced into the game because of the first string corner back's concussion from the botched interception collislion from play 3.

Play 5
    It's overtime. The first team that scores will be the team that goes to the Super Bowl.. Every single play in overtime is critical. After both teams could not move the ball it was time for the Giants to punt the ball to the 49ers. Oh my God, the man returning the punt was Kyle Williams. This was a golden opportunity for Williams to atone for the miscue that cost the 49ers victory in the game before it was forced to overtime. What happens? Williams catches the ball and heads up field but lets a Giants player knock the ball out of his hands which is recovered by New York. It's another disaster for the San Francisco 49ers. All New York does is run two little running plays and kick an easy field goal. It's over. It's over. Kyle Williams with two unbelievable inexplicable bonehead choke plays has stolen the Super Bowl from his team and given ti away to the New York Giants. The Super Bowl has become a rematch with the New England Patriots who were equally lucky get there.

Field goal kicker, Billy Cundiff, and punt returner, Kyle Williams, played their way into infamy yesterday.

Ne duhet tė diskutojmė Super Bowl u Bowl Brothers Harbaugh me San Francisco 49ers luajtur Baltimore Ravens. San Francisko kishte lojė tė gjithė, por ka fituar, ndėrsa Baltimore fituar ndeshjen e tyre me njė pėrfundim tė fundit tė kalojė nė zonėn e dytė fund.

Tė dy ekipet do tė kishte fituar nėse jo pėr pesė luan fundi i botės qė i dha fund sezonet e tyre dhe grabitur ato tė luajtur nė Super Bowl.

Luaj 1:
    Nė njė luajtur mbrapa dhe me radhė kolovitem Flacco lojė e vėshtirė Joe kope Ravens poshtė nė terren pėr tė vėnė ato nė pozitė pėr tė fituar kampionatin e AFC. Zvarritės tri pikė Flacco hodhi njė tė kalojė pėr coner drejtėn e zonės fund tė gjerė marrės Lee Evans i cili cradled topin nė duart e tij. Gol! Gol! Ravens u do tė Super Bowl, por njė ndarje tė dytė pas backup pėrsėri cep Sterling Moore batted topin nga duart Evan sė. Bang. Bang. Kjo ishte se afėr njė lojė.

Luaj 2.
    Tė gjitha nuk ka humbur. Ravens ende kishte topin nė linjėn 15 oborr. Tė gjithė ata kishin tė bėnte ishte goditje njė gol tė shkurtėr tė lehtė fushėn e 32 oborre pėr tė dėrguar ndeshjen nė kohėn shtesė. Njė 32 fushėn e oborrit Qėllimi ėshtė pothuajse si njė gjuajtje e lehtė dy kėmbė nė golf. Ne jemi duke shkuar pėr punėn jashtė orarit. Ne jemi duke shkuar pėr punėn jashtė orarit. Topi ėshtė kėput. Goditje ėshtė e ajrore. OH GOD! Goditje ishte e gjerė nė tė majtė! Kjo nuk ishte edhe afėr. Lojė gjatė. Patriotė tė fitojė dhe tė pėrparuar nė Super Bowl. Ravens shkuar nė shtėpi

Luaj 3
    San Francisko ėshtė udhėheqėse 14-10 nė tremujorin e katėrt. Eli Manning hodhi njė kalojė nė mes tė fushės, por tė kalojė ishte off target. Dy lojtarėt e mesme 49er converged nė kalojė hallakatur. Kjo ishte njė zėnie e lehtė duke marrė si karamele nga njė fėmijė. Ky qarkullim tė caktuara do tė japė edhe mė tė madh pėr momentin San Francisko vėnien e tyre nė pozitė pėr tė shėnuar pikė mė shumė. Nė vend tė bėrė pėrgjimin qė tė dy lojtarėt u pėrplas me njėri-tjetrin me njė mbajtjen e njė tronditje e vėnė atė jashtė lojės.

Luaj 4
    Kjo ishte njė tjetėr poshtė tretė pėr Eli Manning dhe Giants. Mėparshme dy seri tė mbrojtjes 49er mbyllur ato plotėsisht me tre luan dhe njė vė bast. Manning u kthye pėr tė kaluar, por u shkarkua rreth vijės 10 oborr. Me Giants punting pranė tyre qėllimi San Francisco linjė ishte siguruar pėr tė marrė topin mbrapa rreth mesfushė. Lundėrtar Gjigandi i dėrgoi njė sandall dobėt qė merr njė fryrje tė hershme. Kjo njė oportunist tepėr tė ēmuar pėr njeriun kthimin Giants, Kyle Williams, me lugė topin lart dhe kthimin topin thellė nė territorin e 49er. Ēfarė bėn ai? Ai pula jashtė nė picking up topin dhe lejon topin tė shkojė. Tani ēfarė bėn ai? Ai qėndron tepėr afėr topin shikuar mburrje futbollit. Ju trajner i ri e tė lugė e njė vė bast nė fryrje e parė ose tė largohem prej saj, sepse njė futbolli zgjatur shkakton bounces rastit. Scraped futbollit gju Williams dhe u gjet nga Giants i dhėnė Manning njė rrugė tė lehtė pėr tė kaluar pėr njė gol. Nė kėtė pikė San Francisco ka qenė udhėheqės 14-10 dhe duhet tė ketė qenė njė shtytėse mesfushė pėr njė tjetėr rezultat, por luajnė mbytem nga Williams i dha Giants njė gol dhuratė dhe rezultati ishte tani 17 New York, San Francisco 14. Nga mėnyra pritjen gol nga ana e pranuesit Giant ishte kundėr kthyer kėndin e dytė string i cili u detyrua nė lojė pėr shkak tė goditjes sė parė cep string mbrapa nga collislion pėrgjimin dėshtuar nga tė luajė 3.

Luaj 5
    Ėshtė jashtė orarit. Ekipi i parė qė rezultatet do tė jetė ekipi qė shkon nė Super Bowl .. Ēdo tė luajė i vetėm nė kohėn shtesė ėshtė kritike. Pas dy ekipet nuk mund tė lėvizur topin se ishte koha pėr tė vė bast Giants topin pėr 49ers. O Zot im, njeriu i kthyer sandall ishte Kyle Williams. Kjo ishte njė mundėsi tė artė pėr Williams pėr tė shlyer miscue qė i kushtoi fitoren 49ers nė lojė pėrpara se ai u detyrua tė jashtė orarit. Ēfarė ndodh? Williams kap topin dhe kokat lart fushė, por lejon njė lojtar Giants trokasin topin nga duart e tij, i cili ėshtė shėruar nga New York. Kjo ėshtė njė katastrofė pėr San Francisco 49ers. Tė gjithė New York-ut nuk ėshtė drejtuar dy luan pak drejtimin dhe goditje njė objektiv i lehtė fushė. Ėshtė e gjatė. Ėshtė e gjatė. Kyle Williams me dy luan pabesueshme gdhė pashpjegueshme asfiksim ka vjedhur Super Bowl nga ekipi i tij dhe iu dha ti larg nė New York Giants. Super Bowl ka bėrė njė rematch me New England Patriots qė ishin po aq me fat tė arritur atje.

Loja rreng, Billy Cundiff, dhe sandall returner, Kyle Williams, luajtur rrugėn e tyre nė turp dje.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 23-01-2012 mė 17:05
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •