Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 10
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

Wimbledon 2011

To a majority of fans around the world Wimbledon is the most important tournament. For over 100 years it has been the most outstanding of all tournaments coveted by the greatest players. You win Wimbledon and you place in tennis history is secured.

This year I am hoping to once again watch Federer and Nadal in the Final. Also I would love to see Maria Sharapova playing against Bartoli in the other Women's Final. This first week of Wimbledon has shaken the tennis world. Both Williams sisters were defeated on the same day. Roddick was dispatched easily without any fanfare. 18 year old Australian. Bernard Tomic, of Croatian-Bosnian descent stunned the Wimbledon crowd with his youth and formidable game. Del Porto was coming back to the form that won him the US Open before being sent home by Nadal. World #1 Caroline Wozniak was stunned by a relatively unknown opponent. Maria Sharapova is beginning to look like the proud, confident Russian girl that won Wimbledon a few years ago. Bartoli looked very strong overwhelming Serena Williams. The NBC and ESPN commentators are still singing the praises of that asshole, Novak Djokovic. Federer and Nadal are playing at a championship level trying to win a ticket to the Finals.

Who's going to take the 2011 Wimbledon Championship?
    What's your prediction?

Pėr shumicėn e tifozėve nėpėr Wimbledon botė ėshtė turneu mė i rėndėsishėm. Pėr mė shumė se 100 vjet ka qenė mė i shquar i tė gjitha turnet e lakmuar nga lojtarėt mė tė mėdha. Ju fitoni Wimbledon dhe ju vendin nė historinė e tenisit ėshtė i siguruar.

Kėtė vit unė jam me shpresė qė edhe njė herė tė parė Federer dhe Nadal nė finale. Edhe unė do tė tė duan tė shohin Maria Sharapova luajtur kundėr Bartoli nė finale tė Grave tė tjerė. Kjo javė e parė e Wimbledon ka tronditur botėn e tenisit. Tė dyja motrat Williams u mposhtėn nė tė njėjtėn ditė. Roddick u dėrgua tė lehtė pa asnjė festė. 18 viti Australian vjetėr. Bernard Tomiē, e kroate-boshnjake zbritjen tronditi turmės Wimbledon me rininė e tij dhe lojė frikshėm. Del Porto po vinte pėrsėri nė formėn qė fitoi atė US Open pėrpara se tė dėrgohet nė shtėpi nga Nadal. # 1 World Caroline Wozniak ėshtė tronditur nga njė kundėrshtar relativisht e panjohur. Maria Sharapova ka filluar tė duken si vajza krenar, tė sigurt rus qė fitoi Wimbledon disa vite mė parė. Bartoli dukej shumė i fortė e madhe Serena Williams.Komentatorė NBC dhe ESPN janė ende kėnduar lavde e qė asshole Gjokoviē, Novak. Federer dhe Nadal janė duke luajtur nė njė nivel tė kampionatit duke u pėrpjekur pėr tė fituar njė biletė pėr nė finale.

Kush do tė marrė kampionatin e 2011 Wimbledon?
    Ēfarė ėshtė parashikimi juaj?

PS
    Pėr mua Wimbledon ėshtė aq e rėndėsishme sa Super Bowl
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 27-06-2011 mė 22:21
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Holy Shit

ROGER FEDERER once again has lost in the Quarterfinals of Wimbledon. After cruising to a two set lead Federer uncharacteristically folded to Tsonga in 3 straight sets. His legacy at Wimbledon will be forever tarnished losing 3 straight sets to a lesser player like Tsonga when this was a match he should have won easily. Federer was on a quest to match the 7 championships of Pete Sampras but the last two years has gone away meekly in the Quarterfinals.

Pete's reign as King of Wimbledon will now go on without being dethroned by Roger Federer. Sampras won 7 Finals and never choked with a 2 sets to 0 lead at Wimbledon.

I don't think Roger's career will overcome this embarrassing loss on center court at Wimbledon.

Now the asshole, Novak Djokovic, plays Tsonga in the Semifinals instead of Federer. Looks as those Djokovic will have a ticket to the finals making him #1 in the world regardless of the outcome of the match with either Nadal or Murray.

This is not a good Wimbledon for me.

__________________________________________________ __

Shit e Shenjtė

Roger Federer edhe njė herė ka humbur nė ēerekfinale e Wimbledon. Pas cruising nė dy Federer ēojė vendosur uncharacteristically palosur pėr Tsonga nė 3 grupe drejt. Trashėgimia e tij nė Wimbledon do tė njollosur pėrgjithmonė humbur 3 grupe drejt njė lojtar mė pak si Tsonga kur kjo ishte njė ndeshje ai duhet tė ketė fituar me lehtėsi. Federer ishte nė njė kėrkim qė tė shkojė 7 kampionatin e Sampras Pete, por dy vitet e fundit ka shkuar larg meekly nė ēerekfinale.

Pete mbretėrojė si mbret i Wimbledon tani do tė vazhdojė pa u rrėzua nga Roger Federer. Sampras ka fituar 7 finalet dhe nuk ia zunė frymėn me njė 2 grupe me 0 ēojė nė Wimbledon.

Unė nuk mendoj se karriera Roger do tė kapėrcyer kėtė humbje tė turpshme nė qendėr tė gjykatės nė Wimbledon.

Tani asshole, Novak Gjokoviē, luan Tsonga nė gjysmėfinale nė vend tė Federer. Duket si ato Gjokoviē do tė ketė njė biletė pėr nė finale duke e bėrė atė # 1 nė botė, pavarėsisht nga rezultati i ndeshjes me ose Nadal ose Murray.

Kjo nuk ėshtė njė Wimbledon mirė pėr mua.
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    It's been 7 years since 17 year old Maria Sharapova won a Wimbledon championship. Does that flabbergast you as much as it does me? She is playing 21 year new star, Petra Kvitova, in the Finals. Sharapova should defeat the Czech girl rather easily.

As I suspected Novak Djjokovic had a relatively easy time slaying the Giant Killer, Tsonga, making him #1 in the world. Yes, the Serb fans are in the streets of Belgrade flying their flags. Regardless #1 Djokovc will lose to Rafa if the Spaniard brings his "A" game to the finals of Wimbledon. Nadal is still head and shoulders better than Djokovic.

Ka qenė 7 vjet qė 17 vjeēarja Maria Sharapova fitoi njė kampionat Wimbledon. A do tė befasoj ti aq sa ajo ka mua? Ajo ėshtė duke luajtur 21 viti i ri yll, Petra Kvitova, nė finalet. Sharapova duhet tė humbjen e vajzės ēeke mjaft lehtė.

Si unė tė dyshuar Novak Djjokovic kishte njė kohė relativisht e lehtė vrasjen Killer Giant, Tsonga, duke e bėrė atė # 1 nė botė. Po, tifozėt serbė janė nė rrugėt e Beogradit fluturojnė flamujt e tyre. Pavarėsisht # 1 Djokovc do tė humbasin tė Rafa nėse spanjoll sjell tij "Njė" lojė nė finalet e Wimbledon. Nadal ėshtė ende kokėn dhe supet mirė se Gjokoviē....

i/e regjistruar Maska e safinator
    Anėtarėsuar
    29-06-2011
    Postime
    Mbase fiton Nadal pasneser.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga safinator Lexo Postimin
    Mbase fiton Nadal pasneser.
    I hope so. I don't like Djokovic. I never did.

i/e regjistruar Maska e xhori
    Anėtarėsuar
    25-12-2006
    Vendndodhja
    MARCHE
    Postime
    djokovic ngre lart kupen e WIMBLEDON dhe Tadic 3 gishtat lart, kush mund ta gjej kete filmimin
    jeshét prčmč ne aliarčm
    jeshčm more jeshčm
    po drita skeshčm

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga xhori Lexo Postimin
    djokovic ngre lart kupen e WIMBLEDON dhe Tadic 3 gishtat lart, kush mund ta gjej kete filmimin
    What the hell does that 3 finger salute mean ?

My God, what a depressing way to end the 2 weeks of of my favorite tennis tournament. Djokovic is now #1 in the world and now he's won Wimbledon defeating the best player in the world, Raphael Nadal.

__________________________________________________ ___

Ēfarė dreqin bėn qė 3 pėrshėndes tė thotė gisht?

Perėndia im, atė qė njė mėnyrė e dėshpėruar pėr t'i dhėnė fund 2 javėt e mia tė preferuara turneut tė tenisit. Gjokoviē ėshtė tani # 1 nė botė dhe tani ai fitoi Wimbledon duke mundur lojtari mė i mirė nė botė, Raphael Nadal.

Anėtarėsuar
    25-12-2006
    Vendndodhja
    MARCHE
    Postime
    ti po shkruan shqip e nuk po te kuptoj, shpjegohu me mire
    jeshét prčmč ne aliarčm
    jeshčm more jeshčm
    po drita skeshčm

Anėtarėsuar
    25-12-2006
    Vendndodhja
    MARCHE
    Postime
    nqfts se nuk di anglish mos shkruaj se google translate te ngaterron
    jeshét prčmč ne aliarčm
    jeshčm more jeshčm
    po drita skeshčm

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga xhori Lexo Postimin
    ti po shkruan shqip e nuk po te kuptoj, shpjegohu me mire
    That's OK. I checked the 3 finger salute on Wikipedia. It's a kind of Serbian version of the Nazi salute implying the power, might and will of Serbian nationalism.

I have a salute for Novak.

Kjo ėshtė OK. I kontrolluar pėrshėndes 3 gisht nė Wikipedia. Kjo ėshtė njė lloj version serbe tė pėrshėndes nazist nėnkupton fuqinė, mund dhe do tė nacionalizmit serb.

Unė kam njė pėrshėndes pėr Novak.

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •