Close
Faqja 0 prej 3 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 60
    EAGLE warrior Maska e MafiaWarz
    Anėtarėsuar
    12-05-2010
    Postime

Xhami te ish-kullat binjake ne New York??!!

Siq duket endrra per xhami te aty ku kan qen kullat ne new york nuk do te ralizohet dhe Amerikanet kete e marrin si shpifje dhe ofendim te viktimave te 11 shtatorit

Sarah Palin, others argue the mosque would disrespect the memory of Sept. 11 victims

NEW YORK — A city commission on Tuesday denied landmark status to a building near the World Trade Center site, freeing a group to convert the property into an Islamic community center and mosque that has drawn national opposition.

The Landmarks Preservation Commission voted 9-0, saying the 152-year-old building blocks from the site of the Sept. 11 terrorist attacks wasn't special or distinctive enough to meet criteria to qualify as a landmark. Commissioners also said that other buildings from the era were better examples of the building's style.

National and New York politicians and the Anti-Defamation League have come out in recent weeks against plans for the mosque, saying it disrespects the memory of those killed in the 2001 attacks carried out by adherents of radical Islam. Mayor Michael Bloomberg, who also chairs the foundation building the Sept. 11 memorial, has defended plans for the mosque.

High-profile opposition
    Former U.S. House Speaker Newt Gingrich and former Alaska Gov. Sarah Palin are among the opposition.

"Many Americans, myself included, feel it would be an intolerable and tragic mistake to allow such a project ... to go forward on such hallowed ground," Palin wrote in a Facebook message originally posted July 20.

"No mosque," Gingrich stated on his website late last month.

On Tuesday, several members of a crowd of 50 or 60 applauded, while others shouted "Shame!" as commission chairman Robert B. Tierney called for the vote. One opponent, Linda Rivera of Manhattan, held up a sign reading, "Don't glorify murders of 3,000. No 9/11 victory mosque."

Supporters of landmark status, including Republican gubernatorial candidate Rick Lazio and some Sept. 11 family members, had argued that the building warranted landmark status because it was struck by airplane debris during the attacks.

But commissioner Christopher Moore noted that the debris hit a number of buildings.

"One cannot designate hundreds of buildings on that criteria alone," Moore said. "We do not landmark the sky."

Group: Center will be space for moderate Muslims
    The mosque would be part of an Islamic community center to be operated by a group called the Cordoba Initiative, which says the center will be a space for moderate Muslim voices.

Oz Sultan, the program coordinator for the proposed Islamic center, said last week that the building has been changed too much over the years to qualify as a landmark.

"I think a lot of the negativity we're getting is coming from people who are politically grandstanding," Sultan said. "We're completely open and transparent."

The Rev. Robert Chase, founding director of an interfaith group called Intersections, supported the project and called it "a really positive example of how we can move forward from 9/11."

Daisy Khan, executive director of the American Society for Muslim Advancement, told The Wall Street Journal in Tuesday's editions that the center's board will include members of other religions and explore including an interfaith chapel at the center.

"We want to repair the breach and be at the front and center to start the healing," said Khan, a partner in the building and the wife of the cleric leading the effort.

But the Anti-Defamation League's national director, Abraham Foxman, said Khan's proposals fail to address the crux of opponents' criticism that erecting the mosque near ground zero is insensitive to 9/11 victims' families.

The Jewish organization came out against the mosque last week, saying "some legitimate questions have been raised" about the Cordoba Initiative's funding and possible ties with "groups whose ideologies stand in contradiction to our shared values."

Ne Shqip perkthyer nga GOGOL-ia

Sarah Palin, tė tjerė argumentojnė se xhami do tė mosrespektimi kujtimin e viktimave tė 11 shtator

NJU JORK - Njė komision i qytetit, tė martėn mohoi statusin e rėndėsishme nė njė ndėrtesė pranė vendit tė Qendrės Botėrore tė Tregtisė, duke liruar njė grup pėr tė kthyer pronėn nė njė qendėr kulturore islamike dhe xhamisė qė ka tėrhequr kundėrshtimin kombėtare.

Ruajtja synojnė Komisioni votuan 9-0, duke thėnė se bllokon 152-vjeēare tė ndėrtimit nga vendi i 11 sulmeve terroriste shtator nuk ishte e veēanta ose tė veēantė tė mjaftueshme pėr tė pėrmbushur kriteret pėr t'u kualifikuar si njė pikė referimi. Komisionerėt tha gjithashtu se ndėrtesat e tjera qė nga koha e ishin shembujt mė tė mirė tė stilit tė ndėrtesės.

Kombėtare dhe Nju Jork dhe politikanėt e Lidhjes kundėr shpifjes kanė dalė nė javėt e fundit kundėr planeve pėr xhaminė, duke thėnė se ajo respekton kujtesėn e tė vrarėve nė 2001 sulmeve tė kryera nga pasues tė islamizmit radikal. Kryetari Michael Bloomberg, i cili kryeson gjithashtu themelin ndėrtimit tė memorialit 11 shtator, ka mbrojtur planet pėr xhaminė.

Opozita tė profilit tė lartė
    Ish Kryetari i Dhomės Newt Gingrich dhe ish Alaska Gov Sarah Palin janė nė mesin e opozitės.

"Shumica e amerikanėve, pėrfshirė veten time, mendojnė se do tė ishte njė gabim patolerueshme dhe tragjike pėr tė lejuar njė projekt i tillė ... pėr tė shkuar pėrpara nė tokė tė shenjtė tė tillė," Palin shkruante nė njė mesazh Facebook fillimisht postuar 20 korrik.

"Nuk ka xhami," tha Gingrich nė faqen e internetit e tij nė fund tė muajit tė kaluar.

Tė martėn, disa anėtarė tė njė turme prej 50 ose 60 duartrokitur, ndėrsa tė tjerėt bėrtiti "Turp!" si kryetar i komisionit, Robert B. Tierney bėri thirrje pėr votim. Njė kundėrshtar, Linda Rivera e Manhattan, mbajti njė tabelė qė lexonte, "A nuk e lavdėruar vrasjet e 3000. Nuk ka xhami 11/09 fitore."

Mbėshtetėsit e statusit historike, duke pėrfshirė edhe kandidatin republikan guvernatorit Lazio Rick dhe disa anėtarė tė familjes 11 shtator, kishte argumentuar se statusi i garantuar ndėrtimin e rėndėsishme pėr shkak se ishte goditur nga mbeturinat e aeroplanit gjatė sulmeve.

Por komisioneri Christopher Moore vuri nė dukje se mbeturinat e goditi njė numėr tė ndėrtesave.

"Nuk mund tė caktojė qindra e ndėrtesave nė atė kriteret e vetėm," tha Moore. "Ne nuk historike qiell."

Grupi: Qendra do tė ketė vend pėr myslimanėt e moderuar
    Xhamia do tė jetė pjesė e njė qendre tė komunitetit islamik qė do tė operohet nga njė grup tė quajtur Iniciativa Cordoba, i cili thotė se qendra do tė jetė njė hapėsirė pėr zėrat e moderuar muslimane.

Oz Sulltan, koordinatori i programit pėr qendrėn e propozuar islame, tha javėn e shkuar se ndėrtesa ka ndryshuar shumė gjatė viteve tė cilėsohet si njė pikė referimi.

"Unė mendoj se njė shumė e negativitet ne jemi duke u vjen nga njerėzit qė janė politikisht grandstanding," tha Sulltan. "Ne jemi plotėsisht tė hapur dhe transparente."

Robert REV Chase, drejtor themelues i njė grupi tė quajtur ndėrfetare udhėkryqet, mbėshtetur projektin dhe e quajti atė "njė shembull tė vėrtetė pozitiv se si ne mund tė lėvizim pėrpara nga 9 / 11."

Daisy Khan, drejtor ekzekutiv i Shoqėrisė Amerikane pėr Avancimin muslimane, tha The Wall Street Journal nė botimet e martė ėshtė se bordi i qendrės do tė pėrfshijė anėtarėt e feve tė tjera dhe tė shqyrtojė edhe njė kapelė ndėrfetar nė qendėr.

"Ne duam tė riparuar shkeljen dhe tė jetė nė para dhe qendra pėr tė filluar shėrimin," tha Khan, njė partner nė ndėrtimin dhe gruaja e klerikut kryeson punėn.

Por drejtori kombėtare e Lidhjes kundėr shpifjes sė, Abraham Foxman, tha se propozimet Khan dėshtojnė pėr tė trajtuar thelb tė kritikave kundėrshtarėt "qė ngritjes xhami pranė zero ėshtė i pandjeshėm pėr familjet e 9 / 11 viktimave.

Organizata ēifut doli kundėr javėn e xhami e fundit, duke thėnė se "disa pyetje tė ligjshme janė ngritur" nė lidhje me financimin Iniciativa Cordoba dhe lidhjet e mundshme me "grupe tė cilit ideologjitė qėndrojnė nė kundėrshtim me vlerat tona tė pėrbashkėta."

i/e larguar Maska e Gordon Freeman
    Anėtarėsuar
    03-05-2009
    Vendndodhja
    Postime
    ska qenė nevoja me perkthy me google. ma mirė ta kishe lan origjinal.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Gordon Freeman : 03-08-2010 mė 19:31

Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Postime
    Me duket se e ke kuptuar gabim.
    Me sa e kuptoj une anglishten, eshte dhene leja per te ndertuar xhamine.

i/e regjistruar Maska e refet
    Anėtarėsuar
    24-04-2007
    Postime
    mafija u knaqe te hap ksi tema..ti po tutesh me duket shum nga islami apo mos po tutesh edhe nga hija e jote.mafija te paha hi friga ne palce .

i/e regjistruar Maska e derjansi
    Anėtarėsuar
    14-04-2005
    Postime
    o mafi ke ba autogol ktu lol

bashkia e New York vendosi qe te ndertohet xhamia, kshtu qe ia ke fut kot
    JO NEGOCIATA VETĖVENDOSJE

i/e regjistruar Maska e The_Capital
    Anėtarėsuar
    09-12-2009
    Vendndodhja
    Gjilan
    Postime
    Ohhh...Mafia, po t'i i besove translate ??
    T'i a nuk e din se edhe ajo ka frik fejen islame...t'i eshte dashur ta perkthesh vet duke ditur se t'i din shume gjuhė apo jo ??

Suhejbi
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga The_Capital : 04-08-2010 mė 03:23
    Burri 1 X flet !

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    02-07-2010
    Postime
    hhahahahaha ja cfar kapaciteti kajn debilat hahahahahahah

Musliman-Shqiptarė-krenar Maska e gimche
    Anėtarėsuar
    24-02-2009
    Vendndodhja
    Prishtinė
    Postime
    Keta njerėz vuajnė nga tumori nė kokė
    Ti je hija e Kastriotit
    Ti je gjoksi i tė madhit Hamzes
    Ti je kullė fuqi baroti...

West islamizmi eshte i parezikshem dhe duhet inkurajuar.
    Psh nje Johan Alexander Abdulrahim do te ishte me pak i rrezikshem se nje Abdulah Nazir Muhamadi.
    Xhami- ne NYC ? PO.
    Paqe!

Follow the Light Maska e presHeva-Lee
    Anėtarėsuar
    24-11-2008
    Vendndodhja
    toka e shqiponjave
    Postime
    Hahahaha paska dhon Mafiacarleone autogoll me krye edhe ato, qfar orangutangu .
    Garant nuk ka me hi nja 1 jav ktu ne FSH per kit gaf qe e ka bo haahhah .
    Krenohem qi jom Shqyptar e Musliman

Anėtarėsuar
    12-05-2010
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga presHeva-Lee Lexo Postimin
    Hahahaha paska dhon Mafiacarleone autogoll me krye edhe ato, qfar orangutangu .
    Garant nuk ka me hi nja 1 jav ktu ne FSH per kit gaf qe e ka bo haahhah .
    O Gabel i presheves
    eshte qele per diskutim

Xhami te ish-kullat binjake ne New York??!!
    Ku kam then un qe ka apo nuk ka?

Siq duket endrra per xhami te aty ku kan qen kullat ne new york nuk do te ralizohet dhe Amerikanet kete e marrin si shpifje dhe ofendim te viktimave te 11 shtatorit

Trushperlaret menxi spresin mu kap per kime leshit...

Kqyrni temat e humorit ne to dominoni ju 100%

Follow the Light Maska e presHeva-Lee
    Anėtarėsuar
    24-11-2008
    Vendndodhja
    toka e shqiponjave
    Postime
    Shut the fu'ck up Taliban i Popit, kur ban gafa mos u mundo me mlu ***** me shurr .

Ju pelqej a sju pelqej aty do te ndertohet xhami .
    Krenohem qi jom Shqyptar e Musliman

Erga omnes Maska e fisniku-student
    Anėtarėsuar
    11-10-2006
    Vendndodhja
    Nėn hijen e Diellit
    Postime
    O mafia e ndraghetes, cfar u be keshtuTa vloj ujin apo ishe per nguti

Jam i bindur qe nese do ta kuptonte qe ne fillim se cfar ishte permbajtja e sakt e kesaj teme, ky mafia nuk do ta trafikonte kete teme per ne forum
    Unė e di qe Huti dhe Lakuriqi nuk shohin ditėn, keshtu qe hajt se bahet mire.

Ja vendi ku do ndertohet kjo xhami>>

Ndryshuar pėr herė tė fundit nga fisniku-student : 04-08-2010 mė 09:57
    "Idea ėshtė Kėshilltari mė i mirė i Veprės"

i/e regjistruar Maska e Renea
    Anėtarėsuar
    12-08-2007
    Vendndodhja
    andej-kėndej
    Postime
    Derisa te shtohen muslimanet , do te shtohen edhe xhamite , kot esht qe gzohen disa ketu , s'esht patjeter me u ndertu xhamia ne ate vend , mundet edhe ne vend tjeter , kryesorja me u ndertu.

Mafiawarz , derisa ti i gezohesh rezistences ndaj ndertimit te qendres Islamike , numri i katolikeve ne New York ka ren ne 37% , para 20 viteve kishte 44% (spo folim sa e praktikojn).
    Ne vend se te mirresh me xhamite , merru me kishat te cilat vet i mbyllni , sjau mbyllin muslimanet.

Don ende ? Merre edhe ket nese je me nerva :

Ne vitin 1961 ne Britanin e Madhe kishte 7 xhami , sot ka 1689 xhami.

Ne vitin 1961 ne B.M kishte 55.000 kisha , sot ka 47.600 ( ne vitet e ardheshme do te mbyllen mijra te tjera).

Ne SHBA , ne vitin 1958 , 74% e katolikeve shkonin ne meshat e se dieles , ne vitin 2000 ne kto mesha shkonin 25%.

SHBA - numri i priftave katolik ne vitin 1965 ka qen 58.000 , ne vitin 2002 kan ngel 45.000 , pas 10 viteve do te ket vetem 31.000 , nga te cilet , gjysma do te jen mbi moshen 70 vjecare.

Numri i seminaristeve ne periudhen e njejt kohore ka ren prej 49.000 ne 4.700 ( -90%)

Shkollat e larta katolike kan qen 1,566 tani jan 786 , numri i studenteve 700,000 ka ren ne 386,000.

Cdo vit ne SHBA mbyllen 3500-4000 kisha , ndersa hapen 1100-1500 te reja.

Kto statistika ti solla sa per me t'kthjell , qe ne vend se te shqetsoheni nese do te ndertohet ose jo xhamia , te shqetsoheni nese do te mundesh javen e ardhshme te shkosh ne kishen ne te cilen shkon ne meshat e se dieles.
    Shqiperi eshte edhe Cameria

Shpersoj mos ta bejn shum te larte, se ndoshta mund te rrotullohet historia
    Revolution 1848

Anėtarėsuar
    12-05-2010
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga fisniku-student Lexo Postimin
    O mafia e ndraghetes, cfar u be keshtuTa vloj ujin apo ishe per nguti

Jam i bindur qe nese do ta kuptonte qe ne fillim se cfar ishte permbajtja e sakt e kesaj teme, ky mafia nuk do ta trafikonte kete teme per ne forum
    Unė e di qe Huti dhe Lakuriqi nuk shohin ditėn, keshtu qe hajt se bahet mire.

Ja vendi ku do ndertohet kjo xhami>>

Study un e di mire qellimin e ksaj dhe eshte hapur nje sondazh ne internet nga amerikanet per ndertim te xhamies ku 80% e popullit deri me tash eshte kunder kesaj....
    Por nuk me qudit qe do te ndertohet pasi

Jewish group won't fight ground zero mosque, leader says‎ -

Ketu tregon qe edhe kjo eshte nje veper Hebreje dhe Masonike hahahaha
    Prandaj e gezofshi dhe shikojeni mir qellimin e kesaj gjamie aty para se te gezoheni

Besoj qe Izraelitet edhe do te investoin ne ket hahaha

Kujdes se qysh ju kan budallakisur me ku'ran perseri:P do bein ndonje gje te re per ju pasi jan zemer bardh lol

Pytja dhe Pergjigja ketu eshte Jewish
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga MafiaWarz : 04-08-2010 mė 10:26

Paqe! Maska e Matrix
    Anėtarėsuar
    02-11-2002
    Vendndodhja
    Nė Zemrėn e Hyjit!
    Postime
    Shume shpejt dhe Statuja e Lirise do te ri-ndertohet ne kete forme:

A do te triumfoje realisht Islami ne token e lirise, apo kjo Xhami do jete nje loje per te krijuar nje Islam hibrid "Made in USA" per te qene nje vegel propagande per te zbutur vellezerit e tyre origjinale ne Lindjen e Mesme?

Kjo eshte pyetja qe duhet ngritur...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Matrix : 04-08-2010 mė 12:46
    Krishti: Ne Qiell me lavdine Hyjnore, ne toke me perulesine e sherbetorit!

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    08-09-2009
    Postime
    Matrix,

Te lutem, ngrija pak mengen e djathte se i shihet krahu kesaj Liries...
    Adoremus in Aeternum Sanctissimum Sacramentum!

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    02-04-2010
    Vendndodhja
    unided states of europe
    Postime
    [QUOTE=MafiaWarz;2815325]Siq duket endrra per xhami te aty ku kan qen kullat ne new york nuk do te ralizohet dhe Amerikanet kete e marrin si shpifje dhe ofendim te viktimave te 11 shtat

AJDE FANTAZI FEMINORE AJDE.....

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    02-07-2010
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Dielli_ime Lexo Postimin
    Matrix,

Te lutem, ngrija pak mengen e djathte se i shihet krahu kesaj Liries...
    mos valle do ti ngrihet dicka tjeter ,ku ta dish hehehe

Faqja 0 prej 3 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •