respekte dhe flm
    JO SEKS PARA MARTESE

Peace and love
    Anėtarėsuar
    16-06-2006
    Vendndodhja
    usa
    Postime
    Po ky Xhavit Muja meqe qenka me i pasur se Abramovic pse nuk e mer nje ekip futbolli te njohur sic beri Abramovici me Celsin?Keshtu do ti shtohej fama Shqiperise dhe shqiptarve.Sidomos ne Angli ku dominojne emigrantet shqiptare nga Tropoja e Kuksi,do ti mbyllte gojat atyre qe vetem akuzojne shqiptaret per hajni e poshtersira.Apo mos eshte edhe ky ndonje Hajdin sejdia tjeter se u mesuam ne te gjoret me kesi punesh.Milioner ky e bilioner ai po spo shohim asgje konkrete te behet per Shqiperine a Kosoven.keshtu ne internet milioner jam edhe vete per ate pune.

Sensual
    Anėtarėsuar
    17-02-2009
    Postime
    epo murik .. ai mund te jete i pasur po ndoshta sdi si ti perdori
    ose sdo ti perdori parate e veta per gjera te tilla ... i fokusuar tek interesat e veta ...
    ose ose .. nje supozim tjeter ... mund te kesh keshilltare Shqipo .. qe jan cmirzinj e injorante .. sic mund te kete kudo...

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Enii Lexo Postimin
    epo murik .. ai mund te jete i pasur po ndoshta sdi si ti perdori
    ose sdo ti perdori parate e veta per gjera te tilla ... i fokusuar tek interesat e veta ...
    ose ose .. nje supozim tjeter ... mund te kesh keshilltare Shqipo .. qe jan cmirzinj e injorante .. sic mund te kete kudo...
    Sa te zgjuar jeni ju more aman.. po si Zn Sahit Muja nuk di ti perdoroj parat, po si i beri aq shume tegon se ai di ku ti perdore. Ai shuqyre se nuk i ka keshiltaret si ju ata kame degjuar se jane amerikane, Familja e gruas se tije paguan Bill Clinton si keshiltare. Ai nuk investon ku nuk ka interes. Me sa di une ai po investon ne Shqiperi e Kosove ne Minerale. Une shpresoj se ai do beje nje cikez me shume per Shqiptaret. Ju pershendes.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime

Smile

Citim Postuar mė parė nga murik Lexo Postimin
    Po ky Xhavit Muja meqe qenka me i pasur se Abramovic pse nuk e mer nje ekip futbolli te njohur sic beri Abramovici me Celsin?Keshtu do ti shtohej fama Shqiperise dhe shqiptarve.Sidomos ne Angli ku dominojne emigrantet shqiptare nga Tropoja e Kuksi,do ti mbyllte gojat atyre qe vetem akuzojne shqiptaret per hajni e poshtersira.Apo mos eshte edhe ky ndonje Hajdin sejdia tjeter se u mesuam ne te gjoret me kesi punesh.Milioner ky e bilioner ai po spo shohim asgje konkrete te behet per Shqiperine a Kosoven.keshtu ne internet milioner jam edhe vete per ate pune.
    Po pse mor vella ju nuk beni ze te mire ne Angli.??? Ai e ka emtin Sahit Muja dhe nuk eshte me i pasur se Abramovic. Ai me mire te investoje ne Shqiperi te krijoje vende pune se sa te bleje klube futbolli, neve na duhet te ndertojme Shqiperine, e jo te shkojme ne Evrope si slleve. Zn Muja ju bej thirrje te investoni gjitha parate tuaja ne Shqiperi, ne Turizem, Energji, Shkolla, Minerale. Aty ore kemi nevoje po cbeni ju keshtu. Sa qe je ti miljoner te na rrosh o vella!!!!! e verteta eshte se ai vete eshte shume, shume i pasur gjithashtu familja e gruas te cilet patjeter e bene ate kaq te pasur. Une punoj ne NY. te pakten mos befte asnje gje per Shqiperine ai ka ze te mire dhe rrespektohet ketu.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    NJE SHKRIM NE BIZNES PER ZN SAHIT MUJA:

Mavi restaurant is located in Bloomfield, Conecticut. www.mavicuisine.com . The owner Mr Sahit Muja, an Albanian-American billionaire from New York is doing an amazing job supporting education. Mr Muja strongly believes that there is a triangle of success in education: The joined forces of students,teachers and parents working together. Every Bloomfield school's teachers pick the student of the month for each class. The honored student then gets to bring their parents, teacher's, and their siblings for an absolutely free dinner at one of best Mediterranean restaurants in the country. This gesture has really helped teachers, parents and students to achieve their goals. MAVI offers the finest Mediterranean cuisine inspired by French, Italian, Turkish, Greek and Albanian cuisine. Authentic yet affordable dishes featuring local, organic produce are served in a beautiful atmosphere with 3 dining rooms, an outdoor patio, a lounge and 2 bars. Rated one of the best restaurants in Connecticut and one of the top Mediterranean restaurants in the country, MAVI offers a unique experience and transports you to the region which has shaped the world's culinary heritage.Best places to invest in the world is EDUCATION. Thank You Mr Sahit Muja. Thank You Mavi for doing an amazing job supporting education in Hartford, CT.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    India, Albanian billionaire Sahit Muja is investing in major indian companies
    Amani Ambani August 28, 2009 Albanian-American billionaire is investing in India

Sahit Muja Albanian American businessmen has started due-diligence process with two major Indian companies:

Tata Steel and Infosy Technologies.

Mr. Muja said "India will be on my top list to have Albanian Minerals to trade in the worlds biggest democratic country.

I have been working with my Indian partners in the U.S. to move and capture the tremendous opportunity in the IT and Steel markets.

It will be perfect for my joint venture companies in chrome ore and other minerals to have a share in powerful steel companies in India.

This adds to the stability and security of our market.

The emerging global market really needs world class IT technology to emerge . So investing there is a very strategic move.

The Indian economy has grown steadily over the last two decades. India has a labor force of 509 million +, 60% of which is employed in agriculture and related industries; 28% in services and related industries; and 12% in industry. Major industries include automobiles, cement, chemicals, consumer electronics, food processing, machinery, mining, petroleum, pharmaceuticals, steel, transportation equipment, and textiles. Textiles, jewelry, engineering goods and software are major export commodities. Crude oil, machinery's, fertilizers, and chemicals are major imports.

India's many attractions have been well-chronicled, but they can't be emphasized enough.Tradition of democracy, respect for the rule of law and widespread fluency in English. These qualities are not easy to find in emerging markets and they give India a huge advantage in the global marketplace. India has emerged as the third largest steel producer, beating Russia and United States. The decrease in demand and sharp production cuts in these countries has apparently propelled India into the top league.

As per the latest reports from the World Steel Association, the US cut production 52.5 percent during quarter ended March, 2009, and Russia 33 percent.

Conversely, India saw just a decline of 7.9 percent, in the same period. China and Japan occupied the top two positions. India has huge potential to invest and with the pace of population growth the steel mineral market is the way to go. India is set to overtake China as the world's most populous nation by 2050. The American Chronicle, California Chronicle, Los Angeles Chronicle, World Sentinel, and affiliates are online magazines for national, international, state, and local news. We also provide opinion and feature articles. We have over 5,000 contributors, over 100,000 articles, and over 11 million visitors annually.

This website and its affiliates have no responsibility for the views, opinions and information communicated here. The contributor(s) and news providers are fully responsible for their content. In addition, the views and opinions expressed here are not necessarily those of the American Chronicle or its affiliates. All services and information provided on this website are provided as general information only. Any medical advice, home remedies and all other medical information on this website should not be treated as a substitute for the medical advice of your own doctor. We are not responsible for any diagnosis of treatment made by anyone based on any of the content of this website. Always consult your own doctor if you are in any way concerned about your health.

Copyright 2008 Ultio, LLC. Powered by Boxkite Media.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    New York Select your city Write for us Home Entertainment
    Arts & EntertainmentBars & ClubsGames & HobbiesRestaurantsBusiness
    Business & FinanceCareers & WorkplaceGadgets & TechFamily & Home
    Education & SchoolsFamily & ParentingFood & DrinkHome & LivingPetsLife
    Fitness & Weight LossHealthNeighborhoodsRelationshipsReligion & SpiritualitySociety & CultureStyle & FashionNews & Politics
    NewsPoliticsTransportationSports & Recreation
    RecreationSportsTravelNew York Business and Finance NY Business Investment Examiner Sahit MujaNY Business Investment Examiner

My Bio Subscribe to EmailAdd Sahit to Favorite Examiners
    Find out more about Sahit:

A proud son of Illiria, Albania. Sahit Muja is a source of inspiration for immigrants in America. He turned failing businesses in the restaurant, real estate, mining, minerals and trading industries into multibillion-dollar assets. He is president and CEO of Albanian Minerals, and joint ventures and sister companies. He's a published author and multilingual world traveler. He is married to Elizabeth Perkins, a great-granddaughter of publishing mogul Roy W. Howard of Scripps-Howard.

Subscribe to Sahit's Email Alerts
    Get alerts when Sahit submits a new article Get alerts when there is a new article from the NY Business Investment Examiner. Read Examiner.com's terms of use. Email Address

Include other special offers from Examiner.com
    Terms of Use

Sahit has been added to your favorite examiners·View my favorite Examiners
    Sahit's Articles
    Showing: Most recent articles
    Real estate market is improving: Time to buy
    Tuesday, September 1st, 2009 The figures in US from the National Association of Realtors show that pending home sales for July increased by a 3.2 percent margin, bringing the...
    Keep Reading » China economy is growing the reading of the august index
    Monday, August 31st, 2009 The Purchasing Managers' Index (PMI) of China's manufacturing sector stood at 54 percent in August, the China Federation of Logistics and Purchasing...
    Keep Reading » California wildfire destroyed dozen homes, thousands residents flee.
    Monday, August 31st, 2009 California wildfire destroyed more than four dozen homes as it blackened a wide swath of tinder-dry Southern California forest, forced thousands of...
    Keep Reading » Economy: World's largest economies returning to positive growth.
    Monday, August 31st, 2009 · 1 comment
    The world's largest economies have economic growth China's government has turned around its economy far faster than most thought possible, to 7.9% in...
    Keep Reading » Economy , markets and real estate are improving worldwide
    Sunday, August 30th, 2009 Japan's economy has grown for the first time in more than a year. Climbing out of its worst recession in decades thanks to rebounding exports and...
    Keep Reading » Education will shape our future for generations to come.
    Sunday, August 30th, 2009 Education in the school system worldwide needs to go into an overhaul. The future of our planet depends on the children of today. We have to put...
    Keep Reading » Albanian Prime Minister Sali Berisha
    Sunday, August 30th, 2009 The Prime Minister, Sali Berisha was formerly a succesfull cardiologist who lead Albanian students including myself in a final push against the dying...
    Keep Reading » Real estate market worldwide is recovering
    Sunday, August 30th, 2009 There are strong new reports that the global real estate market is hitting the bottom and some impressive positive news is coming from real estate...
    Keep Reading » Serbia must adopt constructive attitude on Kosovo , France's minister Lellouche said
    Saturday, August 29th, 2009 France's minister for European affairs, Pierre Lellouche, issued a strongly worded statement after meeting Serbia's deputy PM for European...
    Keep Reading » US, the financial crisis is a main factor in the downfall of the newspaper industry
    Saturday, August 29th, 2009 Newspapers and magazines in recent years in the United States have been affected by the severe impact of online media.In the past, advertisers played...
    Keep Reading » 1 2 3 4 5 of 5 >
    Other Examiners:
    NY Entertainment Industry Examiner
    NY Consumer Affairs Examiner
    NY Residential Real Estate Examiner
    NY Business Models Examiner
    NY Writing Careers Examiner
    Most Recent ArticlesSahit's Topics
    31business news8business new3investment2real estate news2Wall Street1business1investment news1real estateYour Ad Here
    Things to see and do
    Today
    06 Happy Hour
    01 Sep 2009 - 5 pm
    Yoshi's
    More special event »River Otter Feeding
    Coyote Point Museum Tours
    Chateau Julien Winery See all Events »Related Examiners
    PreviousNext
    NY Entertainment Industry Examiner
    NY Consumer Affairs Examiner
    Commercial Real Estate Examiner
    Economy Examiner
    Green Business Examiner
    Identity Theft Examiner
    Travel Marketing Examiner Browse All New York Examiners · Write for us
    Your Ad Here

Commercial Real Estate Examiner
    Economy Examiner
    Green Business Examiner Examiner Articles by Category
    Arts & Entertainment
    Bars & Clubs
    Business & Finance
    Careers & Workplace
    Education & Schools
    Family & Parenting
    Fitness & Weight Loss
    Food & Drink
    Gadgets & Tech
    Games & Hobbies
    Health
    Home & Living
    Neighborhoods
    News
    Pets
    Politics
    Recreation
    Relationships
    Religion & Spirituality
    Restaurants
    Society & Culture
    Sports
    Style & Fashion
    Transportation
    Travel
    View the latest » More from Examiner.com
    Associated Press
    Classifieds
    Events
    Examiners
    News By Location
    News By Topic
    Press Releases
    Slideshows
    Stock Quotes
    Today In Photos Examiner.com Links
    Join our Affiliate Program
    Blog
    Examiner in the Press
    Jobs | Advertise
    RSS Feeds
    Terms of Use | Privacy Policy
    Contact Us
    Walden Media
    AEG Worldwide | AEG Live
    Foundation for a Better Life
    Copyright © 2009 Clarity Digital Group LLC d/b/a Examiner.com. All Rights reserved.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    shpaloset sistemi i pikėve »SHTETI DUHET TĖ NDIHMOJĖ SHQIPTARĖT E JO TĖ BĖHET PENGESA JONĖ

web counter

Ekskluzive nga bilioneri shqiptar Sam Muja dhėnė kryeredaktorit tė “Albanian Mail” dhe “Fjala e Lirė”, Fatmir Terziu.

SAM MUJA

Kush ėshtė Sam Muja:

Sahit Muja ėshtė njė bilioner Shqiptaro-Amerikan. Z. Sahit Muja ėshtė njė person shumė i pasur dhe i fuqishėm i nacionalitetit shqiptar nė SHBA. Qė nga viti 1992 Sahit Muja i mbiquajtur, Sam Muja ka qenė njė mbėshtetės i madh i lėvizjes anti serbe. Z. Sahit Muja ėshtė shumė mirė i arsimuar dhe jashtėzakonisht modest. Ai ėshtė i lidhur me shumė njerėz tė fuqishėm nė SHBA dhe nė botė. Z. Muja vetė ėshtė bėrė bilioner. Pasuria e tij ėshtė rreth 2 miliardė dollarė me bizneset e tij nė SHBA, Azi, Turqi dhe Shqipėri. Shumica e pasurisė sė tij ėshtė nė fushėn e Minierave, Mineraleve shqiptare, Real Estate, restorante, dhe ndėrmarrje tė tjera. Nė vitin 1992 Z. Sahit Muja investoi 60 milionė dollarė nė Stamboll pėr tė ndihmuar Bosnjėn. Z. Sahit Muja ishte mii i ngushte me Presidentin boshnjak Izetbegoviē. Nė SHBA ai ka punuar me politikanė dhe kundėr interesave serbe. Sahit Muja lindi nė Vlad, Pac, Tropojė, tė Shqipėrisė me prindėr nga njė klasė e mesme. Nė fillim tė viteve tė jetės sė tij ai binte nė sy pėr zgjuarsi dhe ishte i respektuar nga mėsuesit e tij, ai ishte njė student i shkėlqyer. Nė vitet e tij si student ai filloi lėvizjen e tij kundėr komunizmit me miqtė e tij nga Tropoja, Sali Berisha dhe Azem Hajdari. Pas rėnies sė komunizmit ai u largua nga Shqipėria dhe emigroi nė Itali. Nga atje nė Turqi. Ai e filloi karierėn me njė ekip boksi dhe nė mėnyrė tė shpejtė ariti tė bėhet njė mik i mirė me krerė tė tė fuqishėm tė nacionalitetit turk si me Z. Alparslan Turkesh, njė person i fuqishėm turk i kohėrave moderne. Nė Serbi gjatė konfliktit boshnjak Z. Muja mbėshteti boshnjakėt dhe lėvizjen e tyre. Mr Muja bėhet njė mik i mirė me Presidentin Izetbegoviē. Mr Sahit Muja e lidh me aftėsinė pėr tė bėrė vetė atė miliona dollarė nė partneritet me bilionerėt turq. Ai ka investuar paratė e tij kryesisht nė Real Estate, miniera dhe pasuri nėntokėsore. Z. Muja dhe grupi i tij nisėn njė aksion tė madh tė luftės kundėr mafias, drogės dhe prostitucionit. Suksesi i tij tė bėhet problem pėr tė cilin mafia turke urdhėroi vrasjen e tij nė Stamboll nė 1995. ai u sulmua me armė nga njė bandė turke. Z. Muja ishte qėlluar nė anėn e majtė tė tij kishte shpėtuar pa dėmtuar rrjetin e kockave. Nga persona tė armatosur mbeti i vrarė truproja i tij. Kjo u bė njė legjendė. Dhe kėngėn e bėrė pėr atė rast quhet “Qentė e rrugėve nuk vrasin njė ujk”.
    Nė fillim tė 1996 ai u akuzua pėr lidhje me kurdėt. Por ai theksoi se “Unė kurrė nuk do tė mbėshtesė njė Grup, njė Parti, njė komb, njė Fe e cila kėrkon tė nxisė dhunė kundėr civilėve. Dhe pas kėsaj nė vitin 1996 Z. Muja lėvizi nė SHBA. MR Sahit Muja nė 2001 ai ka publikuar njė libėr pėr luftėn nė Kosovė, duke e pėrshkruar regjimin tė Millosheviēit dhe ushtrisė serbe si vampirė. Nė vitet e tij nė SHBA. Nė kohėn e luftės nė Kosovė ai pėrdori lidhjen e tij dhe tė hollat qė tė vėrė SHBA kundėr Serbisė. Ai ka deklaruar se “Unė isha kundėr regjimit tė Millosheviēit jo kundėr popullit serb. Unė isha kundėr komunizmit nė Shqipėri jo kundėr popullit shqiptar. Unė jam kundėr ēdo forme tė terroristėve. Dua paqe dhe prosperitet pėr tė gjithė.”

Intervista:
    1. Si e shikoni vlerėn e tė qenit shqiptar nė fushėn e biznesit, duke ditur dhe kujtuar pėrvojėn tuaj?
    Pėrgjigje: Tė jesh Shqiptar, Ilir, ėshtė njė nder i madh. Gjithashtu njė detyrim moral, dhe material qė tė ruash kėtė emėr e tė prezantosh Kombin Shqiptar nė mėnyrėn mė tė mirė. Fatkeqėsisht nė Evropė nuk kemi pasur shumė sukses qė tė fitojmė shumė rrespekt. Dhe ne jemi fajtorė! Historikisht Evropa Perėndimore ka konsideruar Shqiptarėt si jo tė rėndėsishėm. Ka injoruar ekzistencėn tonė, duke ndarė tokat Shqiptare. Ne nuk jemi emigrantė nė Evropė, ne jemi Evropa, ne jemi bijtė e Ilirisė me histori mijėra vjeēare.
    2. Si mendoni se “emri shqiptar i mirė” pėrballė propagandės negative sfidohet me punė dhe me arritje?
    Pėrgjigje: Ne Shqiptarėt duhet tė punojmė e studiojmė ditėn edhe natėn qė tė jemi tė aftė tė ndryshojmė konceptin jo tė mirė qė disa Evropianė kanė pėr Shqiptarėt. Kjo ka qenė ndėr arsyet themelore qė unė i kam vėnė detyrime vetes qė tė bėj sukses nė fushėn e biznesit. Patjetėr gjithkush do tė ketė pengesa tė ndryshme dhe propaganda qė tė dėmtojnė. Kjo pengesė duhet tė shndėrrohet nė motivim pėr sukses.
    3. Ku e keni pėrqėndruar investimin tuaj moral, material dhe intelektual? Si e shikoni tė ardhmen e shqiptarėve?
    Pėrgjigje: Unė kam filluar tė investoj nė minerale nė Shqipėri. Gjithashtu jam nė partnership nė Kinė me kompaninė mė tė madhe tė biznesit nė botė ku janė rregjistruar 8 milionė biznese nė Alibaba.com ky partnership do tė krijojė mundėsi tė madhe pėr mineralet Shqiptare qė tė tregtohen nė Azi. Nė Amerikė Shqiptarėt kanė njė emėr tė mirė dhe jemi tė rrespektuar. Kemi shumė miqėsi me liderėt Amerikanė dhe biznesmenė tė fuqishem. E ardhmja e Shqiptarėve ėshtė shumė e mirė. Shqiptarėt janė njė ndėr kombet qė kanė rritje popullsie mė tė lartė nė Botė. Evropa, Rusia po plaken e gjaku i pastėr Ilir po rinovon damarėt e Gjyshes plakė Evropė. Ky fakt i rėndėsishėm do ti sjellė Kombit Shqiptar shumė prosperitet. Shqipėria, Kosova, Maqedonia, Mali i Zi, Ēamėria, nė kėto toka ku jetojnė Shqiptarėt, Zoti na ka bekuar me pasuri tė jashtėzakonshme. Minerale, energji, naftė, male, dete, liqenj, lumenj, tokė pjellore. Njė mrekulli pėr njė popull tė mrekullueshėm.
    4. A ka pengesė historike nė integrimin shqiptar? Ku mendoni se ėshtė sot politika shqiptare? Po rolin e institucioneve shqiptare si e vlerėsoni?
    Pėrgjigje: Fatkeqėsisht nuk kemi njė politikė shumė tė mirė nė aspektin e biznesit. Dhe politikanėt nuk kanė bėrė punė tė mirė nė asnjė aspekt. E fajtor ėshtė populli qė voton ata. Kėta politikanė fajet ia lėnė tė tjerėve dhe ata e familjet e tyre mbushin xhepat nė kurriz tė popullit tė vuajtur. Nga pasuritė natyrore qė kemi, nga turizmi, nga miliona emigrantė qė punojnė jashtė tokave Shqiptare ne tashmė duhet patjetėr tė ishim nė Evropė dhe tė kishim standarte Evropiane. Shteti duhet tė ndihmojė Shqiptarėt e jo tė bėhet pengesa jonė. Shqiptarėt kanė nevojė pėr ndryshim rrėnjėsor tė Shtetit dhe Institucioneve tė korruptuara shtetėrore. Asnjė vend nuk mund tė pėrparojė me korrupsion. Kam disa miq amerikanė miliarderė, tė cilėt presin qė Shqiperia e Kosova tė stabilizohen plotėsisht qė tė investojnė.
    5. A do tė shtrini biznesin tuaj? Rinia apo brezi i ri si shihen sot nė procesin e vlerave?
    Pėrgjigje: Kompania Albanian Minerals nė NY tanimė ka investuar nė disa vende tė botės nė minerale dhe jemi nė bisedime qė tė marrim mė shumė hise nė disa kompani tė tjera minerale nė botė. Objektivi i Albanian Minerals ėshtė tė sigurojė tė drejta shfrytėzimi tė mineraleve tė ndryshme nė botė dhe deri tani posedojmė miliarda tonė tė mineraleve tė ndryshme me partnerėt tanė nė Azi, Afrikė, Evropė dhe SHBA. Sekreti i suksesit tonė ėshtė se unė gjithė jetėn kam qenė njė student i mirė dhe se ēdo ditė e konsideroj njė ditė shkolle. Qė tė mėsoj mė shume, kjo krijon mundėsi qė tė evolosh nė mendim.

6. Ju jeni njė i arsimuar nė nivele tė larta, si e mendoni sot edukimin nė shqipėri? Ju lutem mesazhin tuaj pėr shqiptarėt nė Britaninė e Madhe?
    Pėrgjigje: Sinqerisht unė qesh me veten ndonjėherė kur ftohem tė ha darkė me miliarderė!! Kur mendoj se nė Shqipėri me zor kishim bukė!!!. U bėj thirrje tė gjithė Shqiptarėve. Nėse doni tė pėrparoni, Ju, fėmijėt tuaj, Kombi Shqiptar tė edukoheni e tė edukoni fėmijėt. Ky ėshtė sekreti, ilaēi magjik i suksesit. Shqiptarėve nė Angli Ju uroj sukses, e lajme tė mira nga unė se Kombi Shqiptar do tė pėrparojė mė mirė se kurrė nė historinė e tij. Dhe ne Ilirėt do tė jemi shumė tė rėndėsishėm nė familjen Evropiane, nė EU. Me rrespekt Sahit Muja malėsor i Tropojės nė NY, SHBA.

This entry was posted on at and is filed under DITAR. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response or trackback from your own site.

One Response to “SHTETI DUHET TĖ NDIHMOJĖ SHQIPTARĖT E JO TĖ BĖHET PENGESA JONĖ

Sensual
    Anėtarėsuar
    17-02-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga LuanB Lexo Postimin
    Ai nuk investon ku nuk ka interes..
    kjo dihet .. eshte e lehte te besh me shum kur ke , me e veshtire eshte te kesh guxim ta investosh pothuaj te tere ate qe ke per nje vend si Shqiperia .. pra te kalosh caqet e te qenit GREEDY .. sic eshte per te gjithe te pasurit .. e veshtire ti shpetosh kesaj semundje ...

cdo gje duhet te shkoje ne vendin e vete ... kur te ikim nga kjo bote sdo ti marrim me vete ..
    e nejse dmth se un po flas ne pergjithsi skam asgje personale me mikun tuaj

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    lexo ketu ne Gazete Shqiptare Sahit Muja http://albanianmail.co.uk/sofra/lexo..._from=&ucat=9&

......................... Maska e Pogradecari
    Anėtarėsuar
    15-10-2002
    Vendndodhja
    a
    Postime
    NJE SHKRIM NE BIZNES PER ZN SAHIT MUJA:

Mavi restaurant is located in Bloomfield, Conecticut. www.mavicuisine.com . The owner Mr Sahit Muja, an Albanian-American billionaire from New York is doing an amazing job supporting education. Mr Muja strongly believes that there is a triangle of success in education: The joined forces of students,teachers and parents working together. Every Bloomfield school's teachers pick the student of the month for each class. The honored student then gets to bring their parents, teacher's, and their siblings for an absolutely free dinner at one of best Mediterranean restaurants in the country. This gesture has really helped teachers, parents and students to achieve their goals. MAVI offers the finest Mediterranean cuisine inspired by French, Italian, Turkish, Greek and Albanian cuisine. Authentic yet affordable dishes featuring local, organic produce are served in a beautiful atmosphere with 3 dining rooms, an outdoor patio, a lounge and 2 bars. Rated one of the best restaurants in Connecticut and one of the top Mediterranean restaurants in the country, MAVI offers a unique experience and transports you to the region which has shaped the world's culinary heritage.Best places to invest in the world is EDUCATION. Thank You Mr Sahit Muja. Thank You Mavi for doing an amazing job supporting education in Hartford, CT.

Restorant Mavi ndodhet nė Bloomfield, Conecticut. www.mavicuisine.com. Pronari Z. Sahit Muja, njė shqiptar-miliarderi amerikan nga New York-ut ėshtė duke bėrė njė punė tė mrekullueshme mbėshtetjen e arsimit. Z. Muja fuqimisht beson se ekziston njė trekėndėsh i suksesit nė arsim: u bashkuan forcat e nxėnėsve, mėsuesit dhe prindėrit qė punojnė sė bashku. Mėsuesit Ēdo shkollė Bloomfield e marr nxėnės i muajit pėr ēdo klasė. Student i nderuar pastaj merr pėr tė sjellė prindėrit e tyre, mėsues, dhe vėllezėrit e motrat e tyre pėr njė darkė absolutisht falas nė njė nga restorantet mė tė mira tė Mesdheut nė vend. Ky gjest ka ndihmuar me tė vėrtetė mėsuesit, prindėrit dhe nxėnėsit pėr tė arritur qėllimet e tyre. MAVI ofron kuzhinė tė mirėn Mesdheut frymėzuar nga frėngjisht, italisht, turqisht, greqisht dhe kuzhinė shqiptare. Enėt autentik akoma tė pėrballueshme featuring lokale prodhojnė, organike janė tė shėrbyer nė njė atmosferė tė bukur me 3 dhoma ngrėnie, njė oborr spanjol natyrė, njė sallė pritjeje dhe 2 bare. Rated njė nga restorantet mė tė mira nė Connecticut dhe njė nga restorantet e lartė e Mesdheut nė vend, MAVI ofron njė pėrvojė unike dhe transporton ju rajon i cili ka formuar vende kuzhinės heritage.Best botė pėr tė investuar nė botė ėshtė ARSIMI. Ju faleminderit Z. Sahit Muja. Thank You Mavi pėr tė bėrė njė punė tė mrekullueshme mbėshtetjen e arsimit nė Hartford, CT.

nuk e mora vesh qellimin e ketij postimi nuk e shof gjekundi ndihmen qe po ju jep shqiperise
    dhe une ne restaurantin tim nje ere ne 2 jave kur kane ndeshjet brenda ju jap dreke falas ekipit te futbollit dhe kete e bej sepse vijne tifozer per ti pare lojtaret nga afer dhe ata prishin leke so eshte menyre reklamimi
    shendet e para
    BB
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Pogradecari : 01-09-2009 mė 23:11

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    Po ai po bene ze te mire more byrazere per Shqiptaret ne Amerike. Ai po investone ne Shqiperi lexo ketu www.albanianminerals.com

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    26-09-2003
    Vendndodhja
    varavingo
    Postime
    Po ai po bene ze te mire more byrazere per Shqiptaret ne Amerike. Ai po investone ne Shqiperi lexo ketu www.albanianminerals.com

Nese ky miliarderi perfaqesohet nga ajo faqe amatore qe ke ven ti ne ate linkun athere lume ne per billionerat qe kemi :P

Website me kot skam pa deri sot.

p.s mos te cito te lutem

Peace and love
    Anėtarėsuar
    16-06-2006
    Vendndodhja
    usa
    Postime
    Po pse mor vella ju nuk beni ze te mire ne Angli.??? Ai e ka emtin Sahit Muja dhe nuk eshte me i pasur se Abramovic. Ai me mire te investoje ne Shqiperi te krijoje vende pune se sa te bleje klube futbolli, neve na duhet te ndertojme Shqiperine, e jo te shkojme ne Evrope si slleve. Zn Muja ju bej thirrje te investoni gjitha parate tuaja ne Shqiperi, ne Turizem, Energji, Shkolla, Minerale. Aty ore kemi nevoje po cbeni ju keshtu. Sa qe je ti miljoner te na rrosh o vella!!!!! e verteta eshte se ai vete eshte shume, shume i pasur gjithashtu familja e gruas te cilet patjeter e bene ate kaq te pasur. Une punoj ne NY. te pakten mos befte asnje gje per Shqiperine ai ka ze te mire dhe rrespektohet ketu.
    O Luan,me fal per injorancen time por ne Amerike jetoj edhe une dhe nuk e kam degjuar apo pare ne televizor kete zotnin.Ju qe dini me shume na sqaroni edhe ne te tjerve dicka me shume se me restorante e mineralet e Shqiperise si veshtire me duket qe paska 2 miliarde dollare.ishallah ti kete 4 miliarde,por nuk eshte i njohur per shumicen e shqiptarve.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    Murik. Une jetoj ne NYC nuk kame lidhje me Zn Muja Nje shoku im qe e njeh dhe eshte mik i Familjes biberaj te cilet jane shume te pasur sidomos Hasan Biberaj. Me ka treguar per Zn Muja. se pari ai eshte i martuar ne nje familje shume te pasur Amerikane. Kijo familje ka 7 kanale televizive, radio, gazeta investime ne ter boten. Sahit Muja filloj biznesin ne Turqi Dhe atje ka shume pasuri te patundshme dhe minerale, ne NY ai ka disa pallate per Gjysem me Miqet e tije,Ne Kine, Indi, Afrike ka disa hise te medha ne Compani mineralesh, metalesh etj. Gjithashtu ka restorante,hise ne media Amerikane,ne kompani te tjera ai tani po investon ne Shqiperi e Kosove ne Minerale. Une nuk ja kame numruar sa para ka. Ai kurre nuk ka dale publikisht te thote se kam kaqe para, ne fakte kame degjuar ai nuk ka deshire te tregoj sa para ka. Familja e gruas se tije posedon 10 miljard dollare ky eshte fakte. Ai jeton ne nje vend shume te pasur ne NY. Ne Amerike ka qindra miljardere me te pasur se ai. Ai nuk i ka ndoshta keto para 2 miljard ne bank por ne investime te ndryshme. Ai eshte i ri prandaj ase une nuk kisha degjuar per te, patjeter Miqet e tije dhe gruaja e kane ndihmuar te blej gjitha keto pasuri. Ai pa tjeter tani duhet te investoje me shume ne Shqiperi.

Sensual
    Anėtarėsuar
    17-02-2009
    Postime
    Ka shume Shqiptare te tjere po aq te pasur e mbase me shume , por qe jan bere me menyra te tjera ... sidomos ne Amerike .. ka nga ata qe kan mjete fluturuese private e punojne me qindra miljone duke u bere furnizuesit e pare me produkte te paligjshme ne Usa dhe ne vende te tjera te botes ...
    por sidoqofte menyra e tij eshte me e paster se e tyre , i lumte , por nje gje eshte ketu .. qe nuk ka ndonje fakt se ca ka bere per Shqiperine , sa njerez ka futur ne pune atje , sa kane dale te thone qe kan perfituar nga kjo situata e Mineraleve etc etc ...

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    31-08-2009
    Postime
    Nuk ka asnje Shqiptare ne bote qe eshte Miljardere vetem Sahit Muja. nje Shqiptare tjeter i ndershem eshte Kosovari nga Zvicrra Behxhet Pacoli pasuria e te cilit diku 700 miljon dollare. Me sa kame degjuar Zn Muja ka filluar investimet kete vite ne Shqiperi dhe ka filuar te punsojne shume njerez. Une dua qe ai ti sjelle te gjitha parate ne Shqiperi, po a me degjon ai mua? Ndoshta ai nuk ka shume interes atje, te them te drejten korrupsion i madh ne Shqiperi. Berisha e ka kthyer Shqiperine si prone e tije me djalin e vajzen e tije. OH ctheme une Perendoria Berisha ka me shume para se Zn Muja. Ata gjysmen e pasurise se Shqiperise po e vjedhin..

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-08-2006
    Vendndodhja
    askund
    Postime
    o luan po pse bexhet pacolli eshte me i degjuar se muja????????
    sa per ate qe ska asnji shqiptare kete mos thuj ti se kemi taci oil
    JO SEKS PARA MARTESE

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    01-11-2005
    Vendndodhja
    ITALY
    Postime
    Une e njof personalisht z.Sahit Muja pasi kam kaluar femijerine me te, dhe kam kryer shkollen 8- vjecare dhe te mesmen ne vendlindje d.m.th. ne fshtin Pac. Me vone kemi kryer studimet e larta ne Tirane si ai dhe une.
    Ai vjen nga nje familje shume e rrespektuar ne Bytyc, dhe dallohen si njerez te zgjuar, punetor dhe te thjeshte.
    Ne vitet 90-92 zoti Muja largohet nga Shqiperia ne moshen 22 vjecare duke filluar nje aventure ne fillim ne Turqi ne sportin e Boksit, dhe me pas ne ate te biznesit dhe politikes.
    Une si bashkemoshatar dhe shok i tij, e them me plote gojen se Sahiti qe ne bankat e shkolles ishte shume inteligjent dhe kerkues i cdo aventure per te sigurur mirqenien.
    Une dua te i uroj shendet ,suksese ne bizneset e tij, pasi eshte me te vertete per tu lavderuar.-- Irexha .

Faqja 3 prej 13 FillimFillim 12345 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •