Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 6

Zbulime 2 Milion Vjecare

Johannesburg - Nje grup arkeologesh vendas dhe te huaj kane zbuluar artifakte qe thuhet se jane 2 milion vjecare, ne brendesi te nje shpelle ne Kepin Verior. Arkeologet nga Kanadaja, Afrika e Jugut he Izraeli thane se ju eshte dashur me shume se 50 vjet qe te arrijne te hyjne ne shpellen Wonderwerk, jashte Kurumanit. Deri tani ata kane gjetur 30 arktifakte dhe kane shtuar se kjo shpelle ne vetvehte ruan deshmine e asaj qe pershkruhet si shtepia e origjines se kultures njerezore. Sot ne Afriken e Jugut ka qene ne te gjitha mediat kryesore, i shoqeruar me filmime te shpelles ku dalloheshin vizatime ne mure, vegla etj.

Ketu mund te gjeni disa informacione me shume per shpellen:

Wonderwerk Cave - An Underground Miracle

Po ashtu dhe ketu ka nje material shume interesant ne pdf:

http://www.questsciencemagazine.co.z...k_cave_4_3.pdf

OPENMINDED Maska e land
    Anėtarėsuar
    12-12-2003
    Postime
    shume interesante,lol
    UNE JAM TI-TI JE UNE

E LA NOSTRA GIOIA CON NOI

i/e regjistruar Maska e landi45
    Anėtarėsuar
    10-04-2008
    Postime
    interesante po shqiptareve su interson se vetem politika u jep buke

Shqiperia eshte Evrope Maska e iliria e para
    Anėtarėsuar
    24-04-2002
    Vendndodhja
    Cunami ne Indonezi zgjati per disa minuta, kurse ne trojet tona 500 vjet.
    Postime
    Mos gjeten edhe diēka te "shenjet" aty?
    Shume interesante kjo.
    Lumi ka ujin e paster ne burim

Kombi mbi te gjitha

don't bother me Maska e Apollyon
    Anėtarėsuar
    07-11-2007
    Vendndodhja
    periferi
    Postime
    Ky skelet eshte gjetur ne Afrike, kafka e te cilit ngjason me kafken e njeriut.

Per me teper klikoni linkun..

http://news.nationalgeographic.com/n...ssil-link.html

Artikulli ne anglisht.

May 19, 2009—Meet "Ida," the small "missing link" fossil that's created a big media splash and will likely continue to make waves among those who study human origins.

In a new book, documentary, and promotional Web site, paleontologist Jorn Hurum, who led the team that analyzed the 47-million-year-old fossil seen above, suggests Ida is a critical "missing link" species in primate evolution.

The fossil, he says, bridges the evolutionary split between higher primates such as monkeys, apes, and humans and their more distant relatives such as lemurs.

"This is the first link to all humans," Hurum, of the Natural History Museum in Oslo, Norway, said in a statement. Ida represents "the closest thing we can get to a direct ancestor."

Ida, properly known as Darwinius masillae, has a unique anatomy. The lemur-like skeleton features primate-like characteristics, including grasping hands, opposable thumbs, clawless digits with nails, and relatively short limbs.

"This specimen looks like a really early fossil monkey that belongs to the group that includes us," said Brian Richmond, a biological anthropologist at George Washington University in Washington, D.C., who was not involved in the study.

But there's a big gap in the fossil record from this time period, Richmond noted. Researchers are unsure when and where the primate group that includes monkeys, apes, and humans split from the other group of primates that includes lemurs.

"[Ida] is one of the important branching points on the evolutionary tree," Richmond said, "but it's not the only branching point."

At least one aspect of Ida is unquestionably unique: her incredible preservation, unheard of in specimens from the Eocene era, when early primates underwent a period of rapid evolution. (Explore a prehistoric time line.)

"From this time period there are very few fossils, and they tend to be an isolated tooth here or maybe a tailbone there," Richmond explained. "So you can't say a whole lot of what that [type of fossil] represents in terms of evolutionary history or biology."

In Ida's case, scientists were able to examine fossil evidence of fur and soft tissue and even picked through the remains of her last meal: fruits, seeds, and leaves.

What's more, the newly described fossil was unearthed in Germany's Messel Pit. Ida's European origins are intriguing, Richmond said, because they could suggest—contrary to common assumptions—that the continent was an important area for primate evolution.
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura  
    There is no never ending banquet under the sun. All good things must come to an end.

i/e regjistruar Maska e llamarina
    Anėtarėsuar
    13-05-2009
    Postime
    shikoheni edhe ket linkun njeher...........

http://ca.news.yahoo.com/nphotos/sli...3_dinosfossils

Tema tė Ngjashme

1. Vazhdojnė punimet e rrugės Durrės-Morinė
    Nga Iceberg nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 98
    Postimi i Fundit: 18-09-2007, 08:47
  2. Auditimi i Brendshėm
    Nga dodoni nė forumin Ekonomi & biznes
    Pėrgjigje: 8
    Postimi i Fundit: 26-08-2006, 05:45
  3. Ministria e Arsimit luan vetem rrolin e gazetes
    Nga Vinny_T nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 22-08-2002, 15:36
  4. Implikimi i pushtetareve ne krimin e organizuar
    Nga Brari nė forumin Tema e shtypit tė ditės
    Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 12-08-2002, 04:36

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •